Mă uitam la articolul acesta din feed, de pe Libertatea, pentru că Andrei vrea să își ia un Indian și urmaresc subiectul. Articol decent, scris de Andreea Gâlcă, da?

După care dau click pe articol și intru pe site, ca să aflu că, de fapt, articolul a fost semnat de domnul Morcoveață, expert auto al Libertatea.

Acum, eu am mai multe curiozități. Doamna Gâlcă doar a tradus articolul de undeva și l-a băgat în feed, iar domnul Morcovescu apare ca autor pentru că femeile, în concepția ziarului Libertatea, nu au autoritatea de a scrie despre motoare? Doamna Gâlcă e doar un autor fake, folosit la introducerea de articole, iar după ce apar, vine domnul Morcoveață și se semnează în mod real?

Dileme mari, vă spun.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

17 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Dilema mea e ca de ce inca se prezinta si semneaza cu nume prenume tinerii.

  2. #2

    scriam si eu la un moment dat pentru revista unui prieten. Voia sa faca ceva de genul zile si nopti in Piatra Neamt prin 2002-2003.
    Aveam niste articolase tampite, 2-3 pe numar, fiecare cu alt pseudonim.
    Primisem si oferta de angajare de la unii de citisera articolele. Doar ca numele ala nu exista si eu eram in Brasov nu in Piatra.
    Dupa al 3-lea numar s-a lasat pagubas.
    Probabil asa si aici, a uitat care e azi

  3. #3

    Am mers pe 2 roti 8 ani, dar prostie mai mare că articolul ăla nu am citit.

    “Dacă vei călători însoțit vei avea nevoie de un motor de mare putere, de peste 900 cmc”

    “Cu toate acestea, experiența de condus nu va fi la fel de „cool” ca în cazul unui motor cu capacitate cilindrică mai mare. Cea mai bună opțiune în acest caz este un motor de 600 cmc”

    Asta o întrece pe toate.
    “În schimb, dacă o persoană mai firavă conduce un model mai mare și mai greu va avea probleme cu echilibrul și cu manevrarea, mai ales la viteze mari.”

    Motocicleta sta singura in echilibru la viteze medii-mari dumbass, la viteze mici și pe loc e problema.

    • #4

      Musai motor de 1 litru daca vrei si pasager :))) Bine ca n-a recomandat si vreun R1 sau ceva.

    • #5

      Hayabusa all the way daca esti familist. Ajungi repede acasa

    • #6

      Articolul e slab, zici că dă sfaturi din auzite.

    • #7

      Bre, nu ca-i gresit, da’ acu’ daca vrei motor si te bazezi pe Libertatea…cred ca mai degraba doar te alinti:))
      Zic si eu asa…

  4. #8

    articolul nu este decent dpdv titlu, ai de ales intre:
    Cum alegi motocicleta potrivita pentru tine
    si
    Cum iti alegi motocicleta potrivita

    • #9

      Parcă e mai românesc și mai profund dativul etic. Cred că Țuțea ar fi folosit dativul etic.

    • #10

      Cum alegi motocicleta potrivita tie?

    • #11

      sieți

  5. #12

    da, daca ai timp, te uiti si la dobitoci 😀

  6. Pe planeta de unde s eu, nu citești articole despre cum o alegi.
    Pui banii jos, te urci pe ea, faci teste ca să vezi cum stai pe ea, cum ajungi la ghidon și plm. Dacă ai sânge în instalație, faci și o tură. În caz că treaba îi oablă, o cumperi. În caz că nu, înapoi la citit review uri pentru altceva.

    Ce Indian vrea omul? Fiindcă i o pot aduce la comandă din Canada dacă vrea ceva de acolo.

    • #14

      salutare mosule! Scout imi iau, dar nu ma ajuta sa mi-o aduci tu, ca vreau sa o iau pe leasing. dar sarumana de intentie

    • Cu plăcere. Dacă te razgandesti, îți dă șefu la blog mail ul meu.

  7. #16

    Il cunosc pe Morcovescu ala personal. Greu sa gasesti un dobitoc mai mare decat el, ma mir ca nu uita sa respire…

  8. #17

    @cismaru daca vrei sa “iei” mai simplu, fara leasing, stiu eu una parcata pe o strada in bucuresti…wink-wink