Știți că sunt în căutări de mașină nouă (nouă pentru mine, nu neapărat nouă ca fabricație), așa că am aprofundat puțin subiectul.
Au crescut prețurile. Mult. Au crescut prețurile chiar și mai mult la seconduri îngrijite, pentru că sunt foarte căutate, atunci când furnizorii îți spun din start că aștepți măcar 8 luni pentru o mașină nouă. Sigur, criza cipurilor, alea, pentru că nu mai avem nisip pe lume și altele. Sigur, dacă producătorii nu și-ar fi externizat producția în China și alte Sălbaticstanuri, nu am fi ajuns așa, dar noi plătim așa.

Criza cipurilor va dura. Nu se va termina anul acesta și, cel mai probabil nici anul viitor. Și nu se va termina, ÎN PRIMUL RÂND, pentru că furnizorii au realizat că raționalizarea lor duce la venituri mai mari pentru ei și pentru toată lumea. Scarcity-ul ăsta va dura și va veni cu tot felul de motive noi.

Și chiar dacă nu ar mai dura, mi se pare cel putin rizibilă speranța că gata, când se termină criza cipurilor, prețurile vor cădea brusc la același nivel și totul va fi la fel. Alo, hai să ne trezim puțin. Toți producătorii auto au realizat că, de fapt, cererea a crescut, în pofida creșterii prețurilor. Asta, într-o piață concurențială, înseamnă că, de fapt, prețurile s-au reașezat și că aceea este valoarea produselor din piață, la acest moment.

Vom trăi și vom vedea, dar sfaturile tip Mai așteaptă un an, să se termine criza nu cred că sunt viabile. Sau poate nu mai țineți aceleași sfaturi date pentru harddiskuri, când cu inundațiile. Sau aceleași sfaturi despre plăcile video. Sau aceleași sfaturi despre PS5. Sau vestitul Dacă mai așteptai un an, luai modelul nou mai ieftin.
AND SO ON.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.