E adevărat că la Orange costă să suni la relaţii cu clienţii? Că am auzit un zvon şi parcă nici mie nu îmi vine a crede…

LE: E real, se plateste noaptea. Se vede ca ar trebui sa realizez mai des ca sunt in rromania.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

60 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    ultima data cand am sunat eu era gratis. scrie si pe hartiile alea pe care ti le dau la cartela/abonament. 99% (daca le si aveam in fata acum era 100%, dar am zis sa mai las totusi o marja de eroare)

  2. #2

    E gratis

  3. Mi se parea de kkt sa fie numar taxabil, acum si bancile au cate un numar moka pentru relatiile cu clientii!;-)

  4. Nu e adevarat zvonul, dar orange este de cacat.
    Cand eram pe orange si ativam o optiune dupa 3 zile observam ca nu o mai am deloc, da deloc, nici in istorie, nici nimica.
    Cica ma anuntau ca daca nu incarc pana in data de nuj cat intru in perioada de gratie, am incarcat de 3 ori si la data aceea am intrat in gratie, CULMEA!

  5. #5

    E gratis! In schimb, la Vodafone au lansat un serviciu de Relatii cu clientii direct si acolo platesti. Daca nu mai vrei sa treci prin tot meniul interactiv si vrei sa iei direct legatura cu ei. Daca folosesti vechea metoda e tot gratis. 🙂

  6. E gratis. 100% Chiar azi am vorbit cu ei pentru setări internet. Te asigur că serviciul clienţi e gratis. Mai au ei numere speciale unde poti sa dai de diferiti oameni de la orange. Da alea sunt gen 07… Dacă suni la 444 pentru a lua legătura cu un operator orange e gratis.

  7. Daca suni la numerele scurte 411 sau 444 e 100% gratuit, dar daca suni la numere lungi de genul 021 – xxx.xx.xx sau 031 – xxx.xx.xx esti taxat conform tarifelor mobil-fix

  8. La 411 si 444 e gratis, la alea lungi e cu plata. Precum a zis Alter Ego..

  9. Ia-o mai, e moca bai!

  10. @cabromat – de ce comentezi si aduci acuze nefondate doar pentru a iesi in evidenta ?

    @arhi – da, e gratuit. O sa se plateasca in anumite intervale eroare, dar va fi totul anuntat si crede-ma ca are logica…

  11. Habar nu am. Nu am sunat sa vad, dar nici n-am de gand ca pierd vremea cu ei.

  12. #12

    sagi, deci nu e chiar zvon. nu cred ca are logica sa taxezi relatiile cu clientii.

  13. este gratis momentan. o sa se faca serviciu platit pt a evita sutele de apeluri nefondate, si intrebarile de genu’ “daca mi-a cazut telefonu’ in apa nu trebuie sa imi dati banii inapoi?” (intrebare adevarata, am lucrat la customer care.)

  14. @arhi – nu e chiar zvon. Se va taxa noaptea in general cand sunt foarte putini oameni la munca si foarte multi tampiti beti, drogati, cu chef de glume care suna la servicii clienti.

    Sunt de acord ca nu-i bine sa taxezi clientii pentru un astfel de apel, dar pe bune acum, tu, om normal, ai suna la 3 noaptea sa intrebi cat e ceasul ? sa rogi persoana respectiva sa-ti trimita un taxi ? sa iti aduca pizza ? etc.

    Nu e corect fata de clientii corecti, dar simplul motiv pentru care se va implementa lucrul asta sunt ceilalti clienti mai idioti.

  15. #15

    DECI DACA AM NEVOIE LA ORA 3 NOAPTEA, TREBUIE SA LE PLATESC. CLAR. ABSOLUT JUSTIFICAT

  16. da poate imi fura telefonu` la 3 noaptea..pe mine cine ma baga in seama?

  17. Nu am zis ca e o decizie buna, nu sunt de acord cu ea.
    Dar e cea mai buna decizie pentru companie in momentul de fata. Scad costurile scapand de idiotii aia, dar afecteaza clientii ce au nevoie…

  18. #18

    coane arhi, pe rationamentul asta poti sa taxezi si tu comentariile din cauza unora ca sagi, de ex. desigur, n-ar fi corect fata de ceilalti comentatori, dar…plm

  19. #19

    Eu cand am avut o problema si a trebuit sa sun la relatii cu clientii la orange,m-au taxat ,mi s-a parut aiurea si mie dar in ultima vreme la cat de “buni” sunt astia de la orange,nu ma mai mira nimic

  20. Noaptea stiu ca sa taxeaza, in timpul zilei nu am auzit !:)

  21. @PCH – este exact aceeasi situatie…nu ?
    Il costa foarte mult pe Arhi faptul ca eu doar am lasat un comentariu…:)

    Nu iau apararea companiei, nu am de ce sa o iau. Stiu doar care-i situatia acolo si faptul ca Orange vrea cat mai mult profit. Acel profit pe care fiecare firma, oricat de mica ar fi, il vrea.

  22. #22

    sagi
    pai mai sus spuneai ca o asemenea taxa are logica. acuma zici ca defapt nu e numai logica, ci mai degraba “faptul ca Orange vrea cat mai mult profit”.

  23. Pai am explicat. Compania intelege nevoia clientului si ofera un serviciu gratuit, asa a facut pana acum.
    Dar, datorita faptul ca acest serviciu este gratuit, idiotii au inceput sa sune fara sa aiba o problema reala. Ce inseamna asta pentru companie ? Costuri ale acelor apeluri plus mai multi oamenii ce sunt nevoiti sa lucreze pe tura de noapte care sunt platiti dublu.

    Dar fa un exercitiu si gandeste-te la alte firme ce ofera accesul la un numar de telefon NETAXABIL pentru problemele clientilor.
    La cate firme de hosting ati apelat telefonic fara sa va coste nimic ?
    La cate banci ati sunat pe banii lor pentru ca ati pierdut cardul, ati blocat pin-ul etc. ?

    Hai sa nu mai facem gura ca ni se i-au anumite BENEFICII. – intentionat cu majuscule, intelegeti de ce…

  24. Sagi :Nu vreau sa ies in evidenta!
    Ce au facut ei a fost un mare cacat, iar cand vine vorba de orange nu am cum sa zic ca vai ce buni sunt, pentur ca am toate motivele sa zic contrariul.
    In plus nu stiu de ce te-ar deranja pe tine.

  25. Hai sa nu mai facem gura ca ni se i-au anumite BENEFICII.

    First of all, e “ni se iau“.

    Nu sunt beneficii. Sunt servicii PLĂTITE prin abonament. Nu mă interesează cum își gestionează ei costurile intern. Eu le plătesc un abonament lunar (plus ce mai vorbesc pe lângă) pentru a beneficia de un serviciu de telefonie mobilă + suportul aferent. Oamenii care sună nu-s tâmpiți de pe stradă ci sunt abonați care plătesc.

  26. #26

    Meeku, e putin mai greu sa ne debarasam de mentalitatea pur rromaneasca ca trebuie sa fim recunoscatori ca ni se ofera un serviciu…

  27. si la fel de penibil si la vodafone. daca nu ti-ai platit abonamentul (sau li se pare lor ca nu ti l-ai platit) si iti restrictioneaza apelurile, nu mai poti suna nici macar la *222
    dar ce putem comenta? providerul nostru, stapanul nostru

  28. #28

    sagi
    mda, si eu care aveam de gind sa-ti explic unde gresesti…dar o las balta. “n-ai cu cine…”

  29. Ii dau dreptate lui PCH. De ce mama naibii platesc un abonament?Nu ma intereseaza cum isi administreaza oamenii aia banii. Daca eu am o problema la 3 trebuie sa platesc ca sa mi-o rezolve? De asta exista call center non stop: ca sa rezolve problemele oamenilor … MOCA!!! GRATIS!!!FREEEEEEEE!!!!
    Din punctul meu de vedere asta e o smecherie de zile mari a celor de la Orange.

  30. #30

    nu e smecherie, e doar magarie mizerabila clasic romaneasca

  31. #31

    E plin de pareristi in Romania. Trebuie sa te documentezi inainte sa deschizi gura.

    444(prepay) e taxabil de la al 3-lea apel ziua, noaptea e taxabil la oricare apel.
    411(abonament) e gratuit.
    PS. Si Vodafone are serviciul clienti taxabil. La fel de la al 3-lea apel.

  32. Ceea ce este si mai grav. “Acceptam” sa avem telefoanele ascultate- care apropos s-a intamplat de cateva ori la orange- acum “acceptam” sa platim pentru niste servicii care se presupun a fi gratis…maine poimaine ne trezim ca suntem ca americanii- sa platim cand ne suna cineva…eu propun reintroducerea porumbelului mesager =))

  33. #33

    În 2001 în Germania se plăteau 0,24DM/minut la apelurile către relaţii cu clienţii, indiferent de operator. Eu am fost pe T-Mobile.

  34. #34

    o idee de post pt tine, arhi. fa un calcul comparativ cat costa un minut de convorbire in toate retelele, pe abonament si cartela. eu am facut. Au fost excluse ofertele speciale şi au fost luate în calcul doar abonamentele lunare cu minute incluse, consemnate pe siteuri, ce ar conţine 100 de minute în orice reţea. rezulta clar ca la orange e mai mult decat dublu, de ex. fata de cosmote. ORANGE, solicită 22,8 euro pentru 100 de minute naţionale. pentru aceleasi 100 de minute nationale COSMOTE incaseaza doar 10,8 euro şi în plus oferă şi 1000 de minute în reţea şi 1000 de sms-uri. Cu toate asta rromanii, cum le spui tu, se duc ca drogati la compania asta de cacao, orange in speta. eu am plecat de cativa ani de la ei si nu-mi pare rau deloc. de la mine nu mai pupa ei niciun cent.

  35. #35

    mda…
    si eu cred ca romtelecomul este foarte onest si are preturi f mici pentru servicii ireprosabile. deasemeni, mincarea de la mcdonalds e f sanatoasa, nu cum zic unii pe net, probabil platiti de concurenta; iar distrigaz a investit f mult in infrastructura, desi sunt straini.
    am facut si un calcul: la fiecare 8mc de gaz consumat, romanul primeste aproape 4mc gratis prin noul abonament cu puncte de fidelitate. la anu’ nu mai dau nici un ban pe lemne de foc…imi iau centrala pt ca gazul nu mai arde la buzunar.

  36. #36

    aaa…era sa uit.
    poti sa scrii si un post despre distrigaz, arhi.

  37. #37

    Noh, stati asa, io ma prind greu, la romtelecom cum ati ajuns? intotdeauna m-au depasit chestiile legate de logica… atunci cand aceasta lipseste 😛
    si daca tot sunt aici:
    vomafon suge, pe toate gaurile – si cu roamingu’, si cu netu’ si mai ales cu vocea
    cu orange n-am avut experiente, da’ am primit cat am fost in vama o cartela, deci probabil ca o sa am… si sa vdm c impresie imi fac
    cosmote e ieftin si are acoperire ok, pt ce imi tb mie, a prins din urma doi giganti, da’ mai are si el scapari de furacios in buzunarul clientului
    romtelecomu’ ruleaza, cel putin la mine n-au fost probleme, am trecut de vreo 2-3 ori prin CC si a doua zi la prima ora am avut echipa la usa, deci se pune ca ii duce capu’. pacat ca n-au mobile, da’ ma multumesc si cu cosmoteu’
    erdeesu’ – am avut de la ei tot; si net, si televizor, si telefon, ba si mobil. toate ieftinee si proaste. mobilu’ suna singur si facea aditionale pe fix :); fixu nu mergea, de net am scapat dupa ce-a fost picat indelunga vreme si am refuzat sa il mai platesc ca n-aveam de ce. mai am cablul… a fost picat 2 zile ca au uitat ei ca eu le platisem. acuma merge. da’ ii vin eu de hac si la ala.

  38. #38

    In multe tari, exista linii cu numere scurte tratate prioritar de catre cei de la relatii clienti, dar care sunt taxabile. Am inteles ca Vodafone baga acum chestia asta, si probabil si Orange-ul. Deci nu e “ca la noi la nimenea”. Poti suna la varianta ghratuita cu “on hold” 15 minute, sau 5, sau 30, sau suni pe banii tai(nu multi) la numarul cu operator uman direct(daca ai o urgenta, sau problema ta de ce o faci).
    8|

  39. ORANGE, solicită 22,8 euro pentru 100 de minute naţionale. pentru aceleasi 100 de minute nationale COSMOTE incaseaza doar 10,8 euro şi în plus oferă şi 1000 de minute în reţea şi 1000 de sms-uri.

    io, vorbesti tâmpenii. Orange are abonament cu 100 de minute nationale + 200 de minute in retea la 11€. În plus, dacă ești client cu ceva vechime îți poți negocia nițel abonamentul. Știu pe cineva care are 250 minute naționale pe la 6-7€.
    Sunt abonat Orange de câțiva ani buni și nu aș schimba abonamentul pentru că-s în general mulțumit. Cu Vodafone-ul am avut mai multe belele în 2 ani decât am avut cu Orange-ul în aproape 10 ani de când sunt client.
    Pe cei de la Cosmote nu-i iau în serios pentru că nu am avantaje reale la ei. Internet mobil n-au, la acoperire stau mai prost iar target-ul lor este puștimea de pe mirc care scrie SMS-uri (aveau și serialul ăla idiot acu ceva vreme pe la TV).
    M-am documentat nițel și e cam așa cum zice Zeus. Momentan. Dacă au probleme cu idioți care freacă serviciul clienți noaptea, pot face aceeași treabă cu număr de minute/număr de telefoane gratuit și după aia plătite ca pe PrePay. Deși pe clienți îi poți taxa și după aia dacă sună ca să se afle în treabă.

  40. #40

    @Zeus – ai perfecta dreptate. Mi se pare perfect corect sa platesti atunci cand nu faci altceva decat sa suni all day la serviciile clienti.

    Ajunge sa dai apa la moara, si-si dau toti cu parerea(evident, aiurea) despre cum suntem furati de companiile de telefonie. Ei bine ASTA e ceva “pur romanesc”, nu altceva. 😐 :-<

  41. In ritmul asta, in curand o sa ajungem sa platim si pentru un beep. 😉

  42. @Sunshine: sunt discuţii precum că Romtelenoise ar taxa apelurile către mobil chiar din momentul în care începe să sune (adică pentru beep)
    @Companiile de telefonie mobilă: Să ne explice şi nouă:
    – de ce nu s-a implementat pâna acum taxarea la secundă chiar din prima secundă de convorbire;
    – de ce se face tarifarea în euro atâta timp cât toate consturile de operare sunt în lei;
    – de ce tarifele sunt printre cele mai mari din Europa atâta timp cât mâna de lucru este mult mai ieftină decât în UE;
    – de ce ar trebui să plătesc pentru suport tehnic dacă am nevoie să mi se rezolve o problemă care în cel mai sigur caz este din vina lor;
    – şi multe alte “de ce”-uri.

    Pentru că suntem în .ro şi îşi permit să faca aşa cum îi taie capul ştiind că nu există coloană vertebrală la ANRCTI încât să-i amendeze la sânge pentru toate porcariile pe care ni le bagă pe gât.

  43. #43

    ii amendeaza ma, cu cate 1000 de lei la fiecare greseala. destul de drastic zic…

  44. #44

    habar n’aveţi! cel mai tare, vă zic io, e apple! părerea mea… hîc!

  45. #45

    ca tot am un curs acum legat de customer service uitati ce am gasit:
    Who is the Customer?
    “A customer is the most important visitor in our premises
    He is not dependent on us, we are dependent on him.
    He is not an interruption in out work, he is the purpose of it.
    He is not an outsider to our business, he is a part of it.
    We are not doing him a favor by serving him, he is doing us a favor by giving us an opportunity to do so.” Mahatma Gandhi

  46. #46

    poate la americani sa mai gasesti asemenea gandire….

  47. #47

    arhi ai nimerit-o e dintr-un curs american 😉
    dar cum noi preluam doar forma si nu si fondul putem sa spunem ca avem customer service ca sa taxam clientul … Romania

  48. O da orange rullez …

  49. Vorbeati mai sus de tarife: cu 9 Euro (TVA inclus) ai 200 minute in orange si 100 nationale. Nu cu 20 Euro cum zicea un nene mai sus.

    Nu am vrut sa fac comparatie cu alte tari pentru ca mi se pare aiurea, dar daca tot ati inceput…in Romania sunt cele mai mici tarife la convorbiri din toata Europa, doar la date e mai scump.
    In majoritatea tarilor apelurile spre relatii clienti urgente se platesc, pana acum la noi nu s-au platit.

    Si mai repet: De ce alte firme ale caror servicii le platesc (ex o banca) nu ofera un serviciu de relatii clienti gratuit ?

    Toata “rascularea” asta a voastra este din simplul fapt ca pana acum a fost gratuit. De asta am si zis ca e o decizie proasta a companiei, pentru ca intotdeauna se vor gasi romanii invatati cu moca sa comenteze…

  50. #50

    sunt sigura ca e deranjant sa suni si sa fii taxat.da ia spuneti voi intr-un an de cate ori ati avut nevoia sa sunati noaptea la customer care?eu am lucrat de noapte la asa ceva si din 100 de apeluri,2 erau serioase,asa ca daca e cu plata,probabil ca o sa vi se raspunda intr-o secunda pt ca toti labagii nu or sa mai sune

  51. #51

    andrada, da’ poate nu mai am bani pe cartela sau mi s-a taiat abonamentul din vina companiei. cum iau eu legatura la 3 noaptea cu cineva ca na, tre sa sun, sa zicem…de tot rahatul decizia.

    ca sa nu mai amintesc de taxarea la secunda dupa primul minut sau de faptul ca la un cacat de cutremur au murit toate retelele…

  52. La 411 poti lua legatura cu unul dintre consultantii oricand intre orele 7-22. Deci la ora 3 vorbesti doar cu robotica….

  53. #53

    @DB informeaza-te si apoi poti vorbi. Cum am zis mai sus: “E plin de pareristi in Romania.”
    Noaptea sunt consultanti. Vezi si ce zice @andrada

    Alt parerist: www.criserb.com/blog/relatii-cu-clientii-la-orange.html

  54. @Zeus – Nu e plin de pareristi… citeste si tu pe site-ul orange inainte de a arunca cu piatra: orange.ro/services/servclient-ro.html . Si suna tu la 3 noaptea sa vezi cine iti raspunde. Daca vrei sa iti raspunda este Suport Clienti (orange.ro/services/suport-clienti-ro.html ) care este total diferit de Serviciul Clienti si care este taxabil.
    Deci intainte sa arunci cuvinte informeaza-te!

  55. #55

    @DB Cred ca sunt mai informat decat tine. Citeste tot si suna sa afli mai multe informatii. Nu mai vorbi fara sa te informezi.

    Daca apelezi noaptea la 411 (abonamente) esti tranferat la 401 apel taxabil sau “robotica ta” iti spune sa apelezi 401 apel taxabil.
    BTW: Suna noaptea si o sa vezi ca iti raspunde un consultant real. FA o proba si mai vorbim.
    Cele 2 numere sunt de “suport clienti”. Diferenta este ca 401 este taxabil ziua si NOAPTEA.

  56. #56

    Ai 3 apeluri gratuite pe luna in timpul zilei.

    Apelurile dupa ora 22:00 se tarifeaza.

    Vezi site Oranj.

  57. #57

    mda din pacate lucrez acolo …… vad ca postati tot felu de anuntzuri
    :))) da avetzi 2 apeluri gratuite pe luna … la al 3`lea suntetzi tarifati 0,55e/c
    eh asta e :)) pana la urma sunatzi numai pentru “” BONSURI pt minutele primite …. bonusul de fidelitate bonusul de aniversare ….. “”
    Astea sunt cerintele voastre cand apelati la 444
    Daca avetzi nelamuriri …… ma gasitzi
    :))))) :!! :!! :!! :!!

  58. #58

    2 apeluri gratuite

  59. #59

    pt informatii ma gasitzi pe messenger thedracula2005