Din păcate, și în acest an începe programul Rabla. Din punctul meu de vedere, la fel ca și Prima Casă, este doar o șmecherie ce susține artificial prețurile ridicate ale mașinilor second hand.
Singurul lucru bun care se întâmplă la programul din 2015 este că, speriat de numărul de accidente de pe șoselele româniei, guvernul a decis să acorde fiecărui proprietar de Logan care e de acord să renunțe la Loganul pe care îl conduce, indiferent de starea sa tehnică sau de anul achiziției, câte o Toyota Prius Wagon, modelul special pentru România, achiziționat din rezerva de stat.
Poate una din cele mai bune decizii care putea fi luată, legat de principala cauză a accidentelor din românia, șoferii de Logan și troacele lor.
NOU
Bună gluma cu rezerva de stat..
NOU
N-a zis a carui stat…
NOU
A statului în cap
NOU
nu-mi dau eu Loganul pe o rabla de Toyota Prius. Daca tot vrea statul sa-mi schimb masina sa imi dea macar un Aston Martin amarit. 🙂
NOU
Prima data am citit Aston Martin aurit…
NOU
#modest…
NOU
Walter White de Romania 😀
NOU
1 APRILIE
NOU
6 mai, te-am bătut!
NOU
1 MAI prost n-am văzut.
NOU
E buna ideea cu protejarea mediului, cu tehnologia Hybrid, dar daca pentru amarasteni se da Toyota Prius Wagon, la alesii nostrii probabil ca or sa dea un E400 Hybrid Sedan
NOU
Vezi ca programul se adreseaza doar celor cu Renault care locuiesc in Pantelimon.
NOU
No, sa vezi de acum baterii de vanzare pe olx.
NOU
Cand te potolesti? E pacaleala de 1 Aprilie nu pacaleli.. faci precum ciobanu’ cu lupu’.
NOU
mda..
NOU
Loganul este probabil unul dintre cele mai bune lucruri care s-au intamplat industriei romanesti in ultimii 20 de ani. Ne inteleg cruciada asta careia i te alaturi.
Daca il faceau englezii era cea mai mare descoperire de la motorul cu aburi incoace 🙂
NOU
rili?:)))
NOU
Are dreptate @pvladc.
Loganul e cea mai misto masina pe care o putea scoate industria romaneasca dupa Dacia SuperNova. Sa nu uitam ca si Politia Romana este dotata cu Logan-uri si, daca nu ma insel, si domnul Presedinte Traian Basescu si-a cumparat unul.
NOU
Englezii nu ar fi făcut niciodată Logan.
Logan e un nume des întâlnit în Irlanda.
NOU
Alea ale politiei nu se compară cu loganurile pentru amarati. Alea sunt bmw-uri camuflate
NOU
export, taxe platite, locuri de munca
oare cand o sa acceptati ca astea conteaza mult mai mult decat cooleala?!
NOU
Industria românească putea scoate orice, dovadă că foarte mulți ingineri români lcurează acum prin alte părți, la companii mari. Asta e politica Renault, Dacia este un produs low cost și atât va rămâne. Dacia e românească doar pentru că se construiește aici, în rest, totul este Renault.
NOU
bai e rau cum gandim
daca nici un succes (si da, e in buna masura si un succes romanesc) nu suntem capabili sa-l asumam inseamna ca mai avem un drum greu in fata. vaai de self-esteemu’ nostru …
NOU
am invatat eu de la faza cu simona: Loganu e un succes pentru ca a prins un context potrivit
NOU
Da, ŞI eu tot de la Halep am învăţat: dacă Loganul n-ar fi fost atât de vândută atunci Loganul nici măcar nu ar fi fost o maşină vândută!
NOU
Am avut logan, bestiala masina….niciodata nu am avut strangeri de inima cand am intrat cu el prin padure sau pe aratura. Se zgaria? da-l dreaqu e logan
NOU
Dar in zid? Sau cand vezi ca se baga cineva pe sensul tau din directia opusa, incepi sa ai strangeri de inima? Sau cand vezi ca se aprind stopuri de frana in fata?
NOU
de franat franeaza bine majoritatea loganurilor. Bine, nici nu au viteza.
Aia cu venitu masinii din fata, daca ala e serios, poti sa ai si x5 🙂
NOU
da sa dea si rest. un logan e 70k de euro conform facturilor politiei
NOU
Nu știu de ce, dar de câteva nopți încoace îmî place la nebunie să intru pe blog și să dau negative la comentarii. e o boală? se poate trata? Tim ce zice?
NOU
Da, dar doar din august, dupa ce va fi data in functie linia de asamblare Toyota de la Cimpulung (fosta ARO). Pina atunci se pot face inscrieri in avans la Mobra Răzeș, licenta dupa Kawasaki Samurai www.motorstown.com/imgs/26250-kawasaki-samurai-4.html
NOU
De asemenea, Prima Casa nu sta pe loc: fiecare roman care poseda o garsoniera va primi in schimb un ap. cu 4 camere.
NOU
Rade de LOGAN unu cu RENO S.H.
Vezi ironia?
NOU
Si cu Ford busit. Culmea zambetului.
NOU
Probabil voi doi sunteți pietoni.
Doar cine a condus știe diferența dintre logan și orice alta marcă (Consacrată) SH.
NOU
si cu motorul busit, nu doar SH…
NOU
Relativ on-topic, poate sa-mi explice cineva cum protejezi planeta de poluare cumparand la fiecare cativa ani o masina noua? Eu tot incerc de cativa ani sa ma conving singur sa imi schimb masina (am una din 90 care merge brici) si de fiecare data ajung la concluzia ca sunt de fapt manipulat sa ma arunc in valul consumerismului, a carui motivatie e profitul marilor companii, nicidecum siguranta planetei sau un stil de viata mai bun, asa ca renunt.
NOU
Daca masina e din ’90 cum spui, eu mai degraba mi-as face griji pentru siguranta mea, nu daca polueaza sau nu. Pentru poluare sunt pedepsit destul prin timbrul de mediu.
NOU
O masina veche nu e neaparat o rabla! Dar putini cei ce inteleg asta 🙂
NOU
Eu nu prea imi fac griji privind siguranta: www.bmwblog.com/2013/11/07/perfect-roadtrip-5700-km-throughout-europe-aboard-e34-525i/
NOU
Ala in spate e portbagaj in care incape gratarul ala bun din fier? Sau e lada frigorifica pentru bere?
NOU
In Logan au murit cei mai multi romani celebri (Teo PEter, etc etc).
NOU
ai zis de logan ca e troaca? Arhi, te – am scos de la inima me!
NOU
tocmai acu cind vroia sa te adopte?
NOU
voi ardelenii aveti un cod seceet prin care va recunoasteti?:))