După articolul acesta, cu campania Blogal Initiative la serviciul de refinanţare al BCR-ului. s-a lansat un trend de hating pe twitter şi în media socială. Gen cine sunt bloggerii ăştia de îşi permit să dea sfaturi economice, când ei nu se pricep la nimic, vai, am proces cu BCR-ul şi voi scrieţi că oferă un serviciu bun etc. Fix de parcă asta ar fi fost ideea, nu implicarea câtor mai mulţi bloggeri micuţi în campanii mari.

Plus că mie, aşa nespecialist cu ASE în spate ce sunt, condiţiile mi se par chiar bune.
– costuri de transfer zero (taxe notariale suportate de banca)

– comision analiza zero

– asigurarea imobilului gratuit, in functie de tipul creditului

– posibilitatea de a mandata banca sa efectueze o serie de operatiuni de preluare a creditului de la banca finantatoare in numele clientului: acord de grevare cu alte sarcini.

Iar ca idee, campania a prins chiar foarte bine. De ce?

Au cerut informații despre campanie 178 de bloggeri. Până duminică seara erau 107 bloggeri care s-au înscris în campanie. Au fost scrise 180 de posturi de către bloggeri, ale căror bloguri însumează 500.000 de afișări pe zi. Pe twitter s-au înregistrat 1854 de mesaje, hashtagul #refinantare menținându-se constant în top 5 htaguri în aproape toate zilele în care s-a desfășurat campania. Iar ca bucătărie internă, s-au schimbat circa 750 de mailuri cu bloggerii înscriși (aici considerându-se un newsletter trimis ca un singur mail)

Pentru o primă campanie, mi se par nişte rezultate foarte bune. Oricum, înscrierile încă sunt deschise, trebuie doar un mail la contact at blogalinitiative.ro, de unde veti primi toate informatiile necesare.
Şi atunci când veţi câştiga, să nu uitaţi cine v-a trimis acolo şi v-a făcut bloggeri profesionişti :mrgreen:

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.