Mă uitam înainte cu dragoste la televizor, blestemând din adâncul rărunchilor lipsa de creativitate a idioţilor care fac reclame în rromânia. Desigur, stimulat de nelipsita reclamă la Activia, în care se cacă baba aia după ce foloseşte 14 zile un iaurt, sau de tanti care umbla cu dero în poşetă, pentru a-i demontra eficacitatea.

Oare ai noştri de ce nu pot gândi o reclamă ca asta? Sau ăştia de la Red Bowler permit folosirea de cuvinte “tari” în reclame, spre deosebire de mult prea stilaţii domni din agenţiile rromâneşti, pentru care pronunţarea unui “fuck” e echivalentă cu o blasfemie?


De aici

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

27 comentarii Adaugă comentariu

  1. #2

    da, o stiu, e de pe the onion. nu cred ca e vorba de coaie, pur si simplu e vorba de lipsa crasa de creativitate, intr-un onlain unde matrasel si dehelean sunt considerati modele

  2. #3

    e urat sa zici cuvinte d-astea. aproape vulgar.

  3. Am vazut recent o reclama foarte reusita de la RomTelecom, cu povestea Scufitei Rosii… Am ras de n-am mai putut. Rar ma prinde o reclama romaneasca in asa hal, finalul e demential. 🙂

  4. Pt ca nu are rost la noi o reclama de genu nu ar prinde la public ca e pra multi prosti 🙂

  5. Ei na… ce sa zic… iar ai reusit sa surprinzi ceva inedit 😛

    PS: nu neaparat vulgaritatea e ceea ce aduce succes unei reclame 😀

  6. frumos,asta era buna pentru 14 da in fine,e bine si acum:)

  7. Pe mine ma seaca reclama asta.
    Daca beau un whiskey nu vreau sa fiu asociat cu niste cacanari.
    La englezi probabil prinde. Si la noi prinde la cativa probabil.

  8. #9

    da, misogini aia la care prinde. secant.

  9. Era tare aia cu “duduie, duduie ! ti-a cazut umbrela” 😀

  10. reclama e facuta pentru publicul target,nu pentru romanii care beau de 3 ori pe an whiskey,in romania totul e bataie de joc,in publicitate de ce n-ar fi,o improvizatie acolo si gata maneaua,clipul publicitar

  11. @Arhi

    “nu cred ca e vorba de coaie, pur si simplu e vorba de lipsa crasa de creativitate”

    Te scot nitel din context si spun asa: imi pare ca pui simplist problema. Cati clienti – adica aia care au marci in portofoliu – stiu care e diferenta dintre un podus si o marca? Cati accepta sa gandeasca strategic viata unei marci? Cati accepta o comunicare in etape? Cati fac cercetare pre-campanie si post-campanie? Cati stiu sa-si defineasca publicul tinta? Cati au auzit macar, nu spun sa o fi si facut, de segmentarea pietei? Evident, intrebarile se pot adresa lesne si celor care fac publicitate in Romanica

    • #13

      sburlea, te vad om cult:) stii mai bine decat mine deci, ca un client SE EDUCA. clientul vine cu ideile sale si pleaca cu ideile tale. ca de aia te numesti creativ, copywriter sau cum muskii mei le mai zice alora din agentii. daca tu pur si simplu nu faci decat sa iei ideile unor vacute de la departamentul de marketing, nu mai esti agentie, ci doar un amarat de executant, iar pitchurile se bazeaza exclusiv pe cat de ieftin vinzi

  12. #14

    pentru ca e mitocanesc sa folosesti astfel de cuvinte. e una sa injuri cu prietenii, alta sa injuri in prime-time. nu inseamna incompetenta sau lipsa curajului. aminteste-ti de filmele din 90-91-92, cind scenaristii, scapati de povara cenzurii, aruncau injuraturi doar de dragul injuraturii, fara sa aduca in nici un fel valoare filmului.
    si pina la urma fix asta mai lipseste de pe sticla: reclame de genul asta. pina la urma banuiesc ca e doar e chestiune de timp… manelizarea nu tine doar de muzica ci de tot.

    • #15

      PCH, lasa ca e mai putin mitocanesc sa spui “ah, m-am cacat”, dar cu alte cuvinte, tot in prime time. sau “uuuu, ce ulat miloase cacatul meu”

  13. simpu fiindca exista CNA care daca dai un fac iti trag o amenda de mama focului

  14. reclama e facuta de romani. probabil nu in romania, dar e facuta de romani. in reclama anterioara, intreg decorul e facut pe calculator de niste tineri din cluj.

  15. #18

    Arhi here’s a hint: reclama asta e facuta in Buftea de romani! De ce? Pentru ca aici e mai ieftin! Asta de fapt e a doua reclama pentru Red Bowler, prima o gasesti aici si e filmata in Mogosoaia daca nu ma insel www.youtube.com/watch?v=9n0gmNKH4wI

  16. #19

    adica aia e filmat totul pe bluescreen???

  17. #20

    andreea_none, as paria totusi ca nu e gandita de romani…

  18. e filmat pe bluescreen iar backgroundul e facut pe calculator. il stiu pe tipul care a facut calul din prima reclama. e facut in 3D Max

  19. #22

    Arhi ba da, ei au venit aici special sa faca reclama, pentru ca romanii nu cer asa mult. App., au fost vara trecuta niste reclame faine la Romtelecom, si eu ziceam ca si tine, astea nu sunt facute de romani, dar de fapt chiar de romani erau gandite!

  20. #23

    @Arhi

    In privinta educatiei unui client, nu avem nici cea mai mica dintre controverse. Si da, din perspectiva asta subscriu la ideea cu lipsa de cojones. Insa, ce fel de cojones sa aiba niste personaje care traiesc intr-o realitate paralela?

    Mai precis, cum pot fi mai mult decat niste executanti tristi, niste oameni care vad viata din spatele unor ochelari cu rama neagra sau de pe canapelele unor cluburi de fite? Pe cine sa educe aia care habar nu au cum arata oamenii care circula cu metroul? Sau cei carora trebuie sa le vinzi niste marci medium sau low? Ca deh, super-premium stim toti sa vindem, chipurile

  21. pe langa injuratura , faza cea mai tare e cand o face pe aia hamburger :))
    dar nu cred ca ar prinde asa ceva la noi , ar fi blestemati cei ce o vor face

  22. Pai daca te gandesti la mentalitatea babacilor din romania si nu numai, normal ca altceva nu pot sa puna in reclame decat pupatori in cur si lingai.
    Cea mai tare reclama si e buna e cea cu Zanul:D
    www.youtube.com/watch?v=v8mn6jqGjqs&eurl=http://butelia.blogspot.com/

    Hehe:P!

  23. #26

    n`are nimeni nevoie de marketeri, astia sunt niste paraziti care nu produc nimic. si stiu ce vorbesc, doar sunt la marketing:) o gluma de facultate, oare ce specialisti pot iesi de aici? deja mi`e sila de ei, eu in mod cert o sa fac altceva.

  24. #27

    Editat de admin: Vita e ma-ta, tzarane, ca a fatat un bou ca tine

    Fiindca nu cumpara clientul, vita! De-ai sti tu cate idei misto se duc pe canal pentru ca marketingul le da reject nu ti-ai mai pune atatea intrebari tampite. Ai nostri, saracii, chiar fac reclame bune, chiar mai bune ca asta pana nu le vine lehamitea de a fi refuzati de fiecare data cand ies cu ceva interesant sau neconventional. Exista insa si exceptii pe care le-ai vazut si tu (iti aduci aminte de seria Unirea?) E chiar mai cool decat reclama asta la scotch, nefiind explicit grobiana in punch-line. Deci, se poate si aici, tati, chiar bine de tot, numai sa aiba clientul curajul sa te lase sa zici ce ai de zis fara sa se cace-n ciorba ta de creativ de fiecare data cand vii cu ceva adevarat.