soarta europei

Pentru a nu se mai repeta evenimente precum cel de la Koln, germanii au găsit rezolvarea. Nu va mai exista reclamă cu femei pe stradă. Le vor interzice. Practic, clar e asta soluția. Nemții nu vor mai mânca carne de porc, ca să nu îi supere pe musulmani și nu vor mai avea femei în reclame, ca să nu le fie violate femeile.

Acesta este prețul pe care dorește Merkel să îl plătim toți? Pentru că eu, personal, nu sunt de acord.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

109 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Astept cu interes reclamele outdoor la Victoria’s Secret cu barbati. NOT!

    • #2

      eventual daca VS vor vinde djellabale

  2. #3

    Babaciunea aia o sa dispara pe usa din dos din politica.

    • #4

      Acum am vazut ca avem si editare dar, se poate putin mai mult?
      Mersi oricum, ca ar fi ajutat de cateva ori dar un 120sec sau putin mai mult, ar fi genial. 🙂

    • #5

      nu

    • Pentru ardeleni ar fi suficient 10 minute daca se grabesc si ei putin.

    • #7

      @big0ne – asta e diferenta dintre ardeleni si restul: ardelenilor le ia ceva sa rada si la bancurile bune, ceilalti rad instant la toate mizeriile…:)

  3. #8

    Mie mi-ar sa se interzica religia in spatiul public…exact ca si tigarile. La gramada…te-am prins cu Hristos/Allah in gura langa o scoala, pac amenda. Din punctul meu de vedere, religia servita cu polonicul unui copil mic si influentabil e mai rau decat fumatul.

  4. #9

    mai tine cineva minte reclama aia elucubranta de la noi de prin anii 90 cu unele care se mangaiau de niste utilaje industriale? :D))
    din articol reiese ca se interzic reclamele sexiste “În viitor, reclamele care reduc femeile sau bărbaţii la statutul de obiecte sexuale se vor împuţina, dacă nu cumva vor dispărea cu desăvârşire de pe piaţă.” de unde rezulta ca nici reclama cu Beckham in chiloti nu va mai fi. legatura cu musulmanii este in cazul de fata numai daca tinem noi mortis.

    • #10

      daca ai citi articolul si ai incerca sa nu te caci pe tine cu eleganta, ai intelege ce zic. dar tu ai citit doar titlul si aia a fost.

    • #11

      nu ma “cac pe mine”, fascinanta replica, apropo.. tu citesti pe diagonala. ce s-a intamplat la Koln nu face decat sa readuca in discutie un subiect care e foarte controversat in tarile vestice de ceva vreme, si nu numai legat de reclamele in care apar femei ci si cele cu barbati.
      lumea nu mai vede rostul unui nud langa o bere, masina sau rahat pe bat. din anii 70 pana acum au ajuns la suprasaturatie. ar trebui sa citesti mai mult inainte sa-ti consolidezi o opinie.

    • #12

      sigur, exact asta e. hai, mergi in pace si scuteste-ma de mizeriile astea.

    • #13

      pai Beckham in chiloti e halal daca nu vorbeste. cand vorbeste trebuie sa puna naframa.

    • #14

      @Maria_Mea are dreptate, nu se caca pe ea, eu ma cac pe ea si pe vrajeala ei obosita din manualul de PC

    • #15

      @Maria…..: e din martie www.news.com.au/entertainment/celebrity-style/emily-ratajkowskis-sexiest-shoot-yet/news-story/ff3617018e506646054059111f38ce77

      ca sa te citez “ar trebui sa citesti mai mult inainte sa…..”

    • #16

      Vladimireee, tu esti, tata?

    • #17

      eu nu stiu de unde reiese din ce am scris care ar fi opinia mea. am relatat ce vad, ce aud, ce citesc.
      totdeauna ma pacalesc singura ca putem avea discutii civilizate fara sa “ne cacam elegant” unii pe ceilalti.
      eu am spus in ce directie merge opinia publica in general. publicitatea care foloseste sexul ca sa vanda e des numita ca sleezy, bad taste etc. un exemplu www.mirror.co.uk/news/uk-news/sex-sells-still-motto-advertisers-5646501
      @bugsy vinde, nu despre vanzari vorbeam.

    • #18

      da bre, am citit fiecare cuvintel, am citit evident si faza cu Koln si nu ma declar de acord cu reguli noi in societatea noastra care sa nu supere musulmanul sensibil. sper ca n-a reiesit asta din ce am scris mai sus, nu?
      eu ma refeream ca reactii de genul (interzis reclame sexy) exista de mult prin tari din vest, fara legatura cu astia.
      iar in ce priveste nemtii, probabil ca vor da jos panourile cu femei, poate ca se vor imbraca si in burqa, dar va fi inceputul sfarsitului pana sa ajunga sa se lege de carnatii lor.
      cred la un moment dat vor pune piciorul in prag, navala a fost prea masiva si brusc si acum societatea lor e clar in stare de soc, dar sper sa-si revina, probabil ca vor avea niste legi compatibile cu situatia actuala. iar in cazul nefericit, pentru ca au o stigma istorica deja, vor ramane docili sub papucul lui Ahmed.

    • #19

      mie cel mai mult — din reclamele Carl’s Jr — mi-au plăcut salatele
      www.youtube.com/watch?v=4WTA_8waxTo

  5. #20

    Interesant e ca musulmanii sunt atat de deranjati de femei in germania incat nu mai ai loc de ei in red light disctricts gen eroscenter (am auzit de la un prieten, bineinteles).

    • doi colegi d-ai mei s-au întâlnit în state, la un curs, cu domnii Jihad şi Mazeen, saudiţi de la mama lor. se gândeau ei pe la ce restaurant să-i scoată p-ăştia seara – ceva libanez sau sirian poate? oare ăia s-or simţi jigniţi dacă se bea o bere cu ei la masă? dar arabii au zis că ştiu ei un loc…

      trei seri la rând Jihad şi Mazeen au fost pe sub şi pe mese, în lăcaşul de cultură numit Hooters 🙂

    • #22

      ahahahahaha:)))))

    • @boemul
      Si unul din colegii lu’ Abdeslam de la atacul de la paris avea un gay bar. Your point?

  6. #24

    Mai e o chestie: n-au voie sa fie “contra”, cica toate comentariile contra refugiatilor/islam-ului sint cenzurate la greu, inclusiv pe fb. Deci ceausism curat.

    Ironic pt diaspora: pleci din tara sa scapi de anumite chestii ca sa constati ca bullshit-ul vine dupa tine 🙂

    • #25

      eu am o vagă senzație că bullshitul era deja acolo, dar n-ai știu. doar o senzație de-ale mele. 🙂

    • #27

      Da, so dreptate. RDGul a invins! Mama Merkel a fost sefa de propaganda a FDJului in MeckPom – ea stie cum functioneaza treaba… Da stai si eu stiu: am sa traduc vadim si paunescu in germana, schimb numele din ceusescu in merkel si asa o sa-mi mearga bine 🙂

    • #28

      @ady & batman: Da, stiam si eu de corectitudine politica etc, dar vb lui Eminescu ‘nu credeam c-o sa vad vreodata’ ingradirea libertatii de expresie in actiune. Ma mir si io ca prostu’: cit de fara oo a ajuns Europa, sa se pise cu bolta pe propriile traditii, pe Magna Carta de dragul unei hoarde de barbari 🙂
      Si da, stiam de chestia cu Zuckerberg si fb, cucoana i-a spus Jump! si timpitul a raspuns How high? Atunci am crezut ca a zis Da numai de ochii lumii, dar nu, baiatul a facut exact ce-a facut si Google pt China. Banul, frate! 🙂

    • sunt oameni care au fost arestati in Germania pentru comentarii anti refugiati

  7. #30

    “Conform ziarului “Bild”, iniţiativa ministrului Maas vine în urma unei decizii a conducerii formaţiunii social-democrate, SPD, ca reacţie la incidentele petrecute în noaptea de revelion la Köln.”
    Depinde de cat de credibil este ziarul “Bild”. Eu nu zic ca nu este adevarat, dar hai sa nu cadem in capcana urechismului romanesc.

    • #31

      daca dw il considera credibil, il consider si eu, linkul nu e de pe realitatea.net, mke?

    • #32

      Nu inseamna ca dw nu credibil ci inseamna ca e mai usori sa faci propaganda putinista prin intermediul unor socialisti imputiti si a presei jegoase. Si uite asa SPD se va numi NSPD ca doar e usor sa sadesti nationalismul picatura cu picatura.

    • #33

      bild este un tabloid. ceva gen click.

      en.wikipedia.org/wiki/Bild

      nu zic ca nu o nimeresc din cand in cand, dar eu i-as cumpara doar cum cumparam si clickul pentru parinti. pentru programul tv de joi.

  8. Iar bordelurile-și vor face de acum reclamă doar cu locomotive…

    • #35

      Nu cu locomotive, cu capre si camile. Asta e, femei goale nu, camile imbracate da.

  9. #36

    well, în acest caz mă pot pronunța cu siguranță că nici eu nu sunt de acord. vreau să pot cumpăra și mânca porc, vreau să pot purta mânecă scurtă vara și fustă mai sus de glezne. vreau să pot face tot felul de chestii care fac parte din cultura mea și obiceiurile mele zilnice (care până una alta nu contravin legilor acestei țări și de obicei nici bunelor moravuri 🙂 ) și care, se pare, îi deranjează pe anumiți musulmani.

    • #37

      Hopa. Inseamna ca nu mai vedem nici reclama la pateu? Sau la sunca?

      E de porc…

      PS “ady” vine de la Adriana, nu? Ca altfel e ciudat…

    • #38

      cu 2 îmi începe CNP-ul, nu te agita. 🙂

  10. Adica musulmanul iubitor de coran si sharia daca nu va mai vedea poze cu femei pe strada nu va mai hartui si nu va mai viola? Plm, dar cu femeile vii de pe strada ce facem, ca pe alea le vede?

    • #40

      Asa incepe, concetatene. Prima data nu vom mai avea voie sa le vedem dand gauri cu bormasina, apoi nici mancand iaurt… in reclame zic. Dupa aia ne vor obliga sa le microcipam si sa le punem zgarda cu socuri (cum pun unii prostalai la caini): cum iese din perimetru, cum hsht, un soc si se intoarce in bucatarie.

  11. #41

    nu stiu ce ai scris in articol dar ochii aia sunt foarte frumosi

  12. #44

    Saracii musulmani au fost deranjati de femei si drept raspuns au ales sa le violeze.

    • #45

      le-au pedepsit. cu madularul imbatosat. asa cum cere sharia. si allah, slavit fie-i numele sau dimpreuna cu profetul mohamed manca-i-ash pulica lui.

    • #46

      Pe logica asta ar trebui sa-i violam si noi…

  13. #47

    Din ce am vazut, Merkel+coalitia ei, scad constant in sondaje, iar extrema dreapta creste. Asemenea masuri , parerea mea, sunt promovate, pentru a avea de unde taia dupa.
    Merkel+compania v-a fi sustinuta de cetatenii musulmani la primele alegeri , iar dupa ,sub pretextul presiunii unei opozitii puternice extremiste vor fi inlaturate=> opozitia rea rea rea…

    In Romania se manifesta manevra cam asa : dai subventii ilegale unor firme falimentare, dupa 1 an , vine Comisia Europeana si obliga Romania la plata de penalitati => Comisia rea rea rea…

    • musulmanii astia care de abia au venit nu vor avea cetatenie suficient de repede incat s-o voteze pe Merkel

    • #49

      Si extrema stanga creste chiar mai mult. Asa-i si-n america, spania etc. Polarizare. Si pt ca unii dramatizeaza problemele in loc sa le analizeze si sa gaseasca solutii de oameni maturi.

    • #50

      Nu ca eu n-as inclina de multe ori inspre extrema stanga…

    • m,
      Cauzele extremismului sunt politicile tembele pe care le produc politicienii europeni de ceva timp, nu reactia exagerata a oamenilor la problema refugiatilor. Asa e dintotdeuna. Niciodata nu am citit vreo interpretare care sa spuna ca oamenii obisnuiti sunt de vina pentru fascism. Mai pe intelesul tau: vremuri tulburi-politicieni de cacat-extremism, fascism etc. Problema nu sunt eu care scriu ceva aici ci baba merkel care are impresia ca ce face e corect.

    • #52

      Si totusi si oamenii obisnuiti sunt de vina pt fascism. Ei i-au votat. Sa nu crezi ca n-am injurat in fata pe oricine am aflat ca a votat in 2000 cu vadim. Una e sa protestezi ca un adult si alta e sa te arunci pe jos si sa urli.

    • unde creste bre? cat a luat extrema stanga la ultimele alegeri din Germania?

    • #54

      In baden wurtemberg CDU a fost invins de ecologisti, care sunt foarte pro-refugiati. Si 30% din cei care au votat cu ecologistii iar la alegerile anterioare cu CDU au spus ca au votat de data asta cu ecologistii tocmai pt ca Merkel era prea putin pro-refugiati.
      Cu afd si alte partide mai nationaliste s-a votat mai mult in est.

  14. #55

    Câțiva refugiați au ajuns și la mine-n târg, deși e un oraș mititel și n-aș fi crezut să-i cantoneze și pe-aici. Una peste alta, cred c-am avut noroc. Sunt foarte timizi, salută, la magazin vor să te lase în față la casă (niciodată n-am făcut asta, nici eu nici alte persoane cărora le-au oferit asta). Altfel, nu sunt băgăcioși, nu vorbesc tare (cum fac turcii), își văd de treabă. Se află de câteva luni aici, deocamdată nicio problemă.

    • #56

      Asa este, numai frumusetea rapitoare a femeilor germane ii duce cu gandul la cotlete de porc si violuri in masa!

    • #57

      in gaura din masa

    • #58

      Depinde si de unde-s. Plus ca daca sunt doar “cativa”, nu au curaj. Ei au doar in haita. Lasa-i vreo 2-3 ani sa se inmulteasca si vei vedea dupa aia schimbare. Ii vei lasa tu pe ei inaintea ta la casa, ca sa nu-ti bage (ca tot ai pomenit de bagat) ceva pe la spate.

    • #59

      Normal ca majoritatea refugiatilor sirieni sunt oameni normali. Daca 1.000.000 de fani de-ai lui Vadim ar fi fost refugiati in Germania, cel putin 3000 ar fi facut acelasi lucru pe care l-au facut aia in Koln. Mizeria aia cu sunt doar cativa si nu au curaj tine doar la excitatorii de organ antimusulman.

    • #60

      Pai nu as avea incredere sa IAU nici vreun roman acasa, asa ca de ce as lua un musulman? E vorba de faptul ca e un necunoscut, nu ca e musulman. De ce mi-ai pus numele in ghilimele? Crezi ca sunt Karl Marx sub acoperire?

    • #61

      Sunt din Berceni, de fapt. Si inainte sa ma refer la ghilimele intre care mi-ai asezat numele, am mai scris ceva, deci nu este doar numele pus intre ghilimele care m-a ,, deranjat”. Si nu m-a deranjat nimic, asta pentru ca am putut discuta civilizat. Nu trebuie sa optam pentru limbaj civilizat doar cand suntem de acord , trebuie s-o facem si cand nu suntem. Inca un lucru: nu pot fi multiculturalist pentru ca nu inteleg prea multe din cultura romaneasca. Putem spune ca suntem multiculturlisti daca suntem bine asimilati in propria noastra cultura, dar suntem pregatiti sa acceptam si alte culturi. Or, noi romanii, sau cel putin o mare parte din noi, suntem sceptici cu privire la prea multe din aspectele culturii noastre.

    • #62

      A naibii, deci trebuie sa ai noroc ca sa dai peste refugiati civilizati. Care se pare ca sunt un fel de untermenschen. E OK, aveti convingerea asta, numai ca in general gandirea asta nu a dus la lucruri bune. Just sayin’. 🙂

    • #63

      Prin ”câțiva” înțeleg ceva mai mult decât 4-5 oameni 🙂 Ceva semnificativ mai mult 🙂

    • #64

      Intrebarea mea este ce naiba fac aia 1.000.000 de musulmani refugiati civilizati cintra celor 3.000 de dobitoci. De ce nu le ard un dos de palma peste ochi “ba, Ahmed, stai pe caltii tai, in numele profetului, nu te mai lua de femei, lasa circoteca cu porcul ca la supermarketul astora toate sunt ambalate si nu se ating, si oricum gasesti carne halal la prietenu lu unchiu d-al treilea al varului Hasan, ca ne dau astia afara pe toti din cauza ta”. Am citit cand o vorba a unui intelep ” pentru ca raul sa se intample este suficient ca cei buni sa nu faca nimic”. Se poate aplica peste tot.

  15. #65

    Lasa ca e bine, impletirea civilizatiilor and stuff si oricum EU e un creuzet de natiunii, acuma ce mai conteaza cateva concesii… catre migratorii ocazionali?
    Cand ziceam eu ca ak47 uneori e rezolvarea la mai toate problemele, hm…

    • #66

      Tim mereu am crezut ca iti lipsesc cativa neuroni.

    • #67

      Lasa boss, ca nu te-a intrebat nimeni…
      Oricum ar fi, noroc ca m-am nascut nebun altfel o luam razna, hm…

    • #68

      Cetine asta nu e Tim, deoarece scrie prea corect si glumele sunt foarte proaste, nenaturale, din plastic ca sa zic asa.In plus este si nesimtit, niciodata the real Tim nu ar fi scris boss.Mori ba clona, la fel ca FCSB si sotia lui Iohannis.

    • #69

      bai time, daca acorzi natiunii cu concesii, atunci acordeaza bai nene si migratorii cu ocazionalii.
      si uneorii cu problemilii.
      plm, ori suntem corecti gramatical ori nu mai suntem!

    • #70

      Da bine ma, nu imi functioneaza tst corect, nu imi bate un t si din cauza ca sunt cam concentrat la ea, la tst se mai intampla… scz…

    • #71

      iar ai platit ma netu’ ?

    • #72

      E platit, hm e mereu platit, pai? Alin e haterul meu nr 1, nu il mai credeti… ca spune vorbe si atat…

  16. #73

    E o chestiune de timp pina nemtalaii vor incepe sa-i fugareasca pe colorati inspre Bosfor…abia atunci va fi distractie 🙂

  17. #74

    De ce nu pot fi musulmanii ca pocaitii, sectantii sau martorii lui Irinel.Aceste religii nu creeaza probleme.

  18. #76

    Astia o iau pe ulei cu masuri de genul ne punem in genunchi si executam o …politica de asimilare in integrum.Pana se intinde coarda prea tare,pocneste,ajung la putere niste baieti ce-i credeam doar subiect de istorie,dupa care vor purcede cu entuziasm si energie in directia opusa.
    Daca lucrurile merg rezonabil in Europa,de ce sa nu ne futem singuri o tesla-n coaie asa,pentru diversitate?Ce-si face omul cu mana lui se cheama politica europeana contemporana.

  19. #77

    Toleranta impinsa pana la idiotenie crasa, multiculturalism asociat cu pupincurismul, ipocrizie, tembelism, si inca multe altele, devin echivalente tot mai mult cu Europa. Adineauri citeam ca presedintele Verzilor si figura marcanta in marele Cacat European, este baiatul asta ro.wikipedia.org/wiki/Daniel_Cohn-Bendit, un evreut mizerabil care a fugit intre Franta si Germania, dar care undeva prin anii 80 spunea ca o fetita de 5 ani dezbracandu-se e un joc erotico-maniacal foarte apreciat, sau ca il mangaiau copii pe slitul desfacut si traia senzatii de neimaginat! Astia sunt rahatii aia autoproclamati care vor ei musai sa distruga orice urma de statalitate iar chestiile astea negricioase si fara multa minte sunt perfecte pentru indobitocirea oilor care se cred libere, etc, rahat! Asa-mi place uniunea asta de doi lei, mai mult decat englezilor!

    • #78

      De unde ai scos ca ăla e figura marcanta în UE, nu stiu. Adică na, înțeleg ca ești intr-o misiune de dezinformare, da’ fa-o puțin mai credibil.

      PS: dacă nu-ți place UE, vezi ca Rusia nu e în UE, ba mai mult, o vrea distrusa. Cu mentalitatea ta te-ai încadra perfect acolo.

    • #79

      Aveți voi unii o psihoză ca cine nu e cu UE e cu rușii. Dacă nu știi citii cine e ala, nu mai manca maro cu polonicul, ca te murdaricesti rău de tot, puișor! Caută, informeaza-te, vei vedea in cate comisii din UE a făcut parte/ condus, ca și-a atras oprobiul cehilor când l-am luat pe președintele lor la mișto si tot așa. Și englezii sunt anti UE, după tine tot cu rușii sunt si aia, ha? Tot așa cum Un șoarece născut în staul e cal, conform logicii tale primitive?

  20. #80

    Ai omis faptul ca ambele legi sunt sustinute doar de socialisti. Deci ce treaba are Merkel mai exact cu legea asta ? Ca de obicei socialisti fut meciu.

    • #81

      Nu o sa vada cada nici un coi daca mai schimbati din cand in cand ironiile. configurari si simpatii politice faceti/aveti voi papagalii relaxati la minte.

    • #82

      Baroane, da’ de unde stii expresiile astea? Eu in copilarie aflam de “meseria e brata de aur” etc. Prin mediile prin care am ajuns nu am auzit niciodata o asemenea expresie/zicatoare cu cazi si oua,, atat de vulgara, de mahala si de lipsita de orice inteligenta.

      Ce educatie ai si pe unde te “invarti”? Sper sa nu mi-o iei in nume de rau.

    • #83

      Educatie aleasa de pantelimon bosinio. De acolo de unde soarele rasare doar daca il platesti :))

  21. #84

    Eu cred ca odata sa se mai intample in Germania si isi revine neamtu din somnu cel de moarte si dupa aia e mai greu, gen lagare and shit…
    Glumesc 🙂 defapt sunt atat de speriati de ce zice lumea de ei dupa Ww2 si ww1 ca sufla si in iaurt… da vedem ca neamtu nu e rroman

  22. #85

    Dar ma framanta ceva – printre primele chestii la care m-am mirat ca vaca atunci cand am ajuns in Germania a fost omniprezenta afiselor pe care scria “Beate Uhse” si care prezentau femei-aproae-goale (de unde am tras concluzia ca “Beate Uhse” inseamna ceva gen “bate maimuta”). Oare ce-o sa se intample cu reclamele astea? O sa fie inlocuite de… capre sumar imbracate?

    • #86

      RobertD, ai legatura, if you know what I mean 😉

  23. #87

    Ok, nu va agitati ca e totul spre binele nostru: vedem ce functioneaza in Germania si aplicam si noi in Vaslui.

  24. #88

    E totusi, zic EU, ilogic; de ce ai scoate reclamele cu femei aproape goale( sa nu uitam ca in articol scrie ca vor sa le scoata si pe cele cu barbati) de pe piata, cand tocmai faptul ca refugiatii au vazut toata viata lor femei imbracate in saci i-a facut sa se poarte ca niste animale sexuale la Koln?

  25. #89

    Ar fi mai potrivit acasă le-ar acorda musulmanilor subvenții sau gratuități la curvele din bordeluri.
    3 din 10 curve sunt de ale noastre. Deci parte din diaspora română ar scoate germania din criză

  26. #90

    La fel ca Ikea care a sters toate femeile din cataloagele cu produse pentru Arabia Saudita. Erau doar familii cu tati si copii peste tot. Si poza cu o intalnire a cabinetului presedintelui SUA din ziarele lor unde Hillary Clinton a fost stearsa pentru ca e femeie.
    Astept sa imi mai spuna cineva ca ar trebui si sa ma imbrac intr-un fel anume ca sa nu ii ofensez cumva cu tricoul meu cu maneca scurta si cu o pereche de blugi.

    • #91

      să-i văd pe arăbeţi ce fac când o să iasă Hilary. şi stai să se întoarcă Condoleeza Rice în politică (deşi sunt slabe şanse s-o voteze retardicanii reşedinte)

  27. la cum se vad lucrurile… extrema dreapta o sa castige misto la anul si tanti merkel e deja istorie.
    Faza amuzanta e ca ea deja a inceput sa-i trimita pe unii din astia inapoi dar prea tarziu, cam 600 de mii au disparut din taberele germane.
    Sunt unii care zic ca e cam a treia oara intr-o suta de ani si-un pic cand Europa trebuie aparata de Germania. Poate ca nemtii chiar nu merita sa fie uniti… numa’ zic.
    Nu degeaba s-au opus unii si altii cand rusii au vrut sa le inapoieze Kaliningradul.

    Traim in vremuri interesante.

  28. #93

    Germanofilii, cei care au adoptat “Made in Germany = God’s Worth” & cei care mai palpeaza in favorul nemtilor cand circumstantele lucrurilor/evenimentelor le permite, sufera intens de asta. Doar ei.

    Eu nu sufar si chiar ma bucur. Dacă se termina mai repede, mai dezastruos, si mai savuros (din punctul meu de vedere) mitul germanului si nemţălăriei, cu atât mai bine pentru noi. E asigurat ca si rusii vor pica din asta. Two birds, one stone. Mai ramane Franta sa-i fie interzis controlul de jure asupra “fostelor colonii” (prea complicat subiectul pt. un singur comentariu) din Africa, Europa va porni pe un clean slate si, poate, daca o sa ne duca dovleacul pe umeri, incepem sa avansam si noi, fo’ realz, in sfarsit. Pana atunci, trebuie neutralizati baietii mari din coltul strazii. Ceea ce sunt pentru. De ce sa le purtam de grija altora cand ar trebui sa ne-o purtam noi insine, intre noi? Asta-i buna, zau, sa nu recunoastem oportunitatea… dar efectuata impreuna, fara stereotipii pozitive in fata altora.

    Dar faptul ca vad de-ai nostri contempland ca “Vai, cum se poate, dar parca, germanii…”, recunosc ca ma enervez: cum sa fii roman si sa-ti fie drag inamicul? Mentalitate de sluj si inferioritate, iar pe urma, ne miram de ce ne merge atat de rau. Cata prostie. Mai ales din partea expatilor. Fie, d-asta li se spune expatriat/”ex-patriot”.

    Apropo, daca sunt cazati refugiati in Vama Veche sau Mamaia, la cata “drogătorie” (ca sa fac un joc de cuvinte) e pe acolo vara, poate se calmeaza si smecherii de arama in fata unei situatii reale, nu din sticla teveului sau monitorului.

    • #94

      @Eugen

      Eu nu vreau o Europa unita, eu vreau o Europa cu state independente. Nu stiu cata xenofilie e in tine dar mie nu mi s-a urat de viata incat sa ma conduca unii de la Bruxelles, sub anturajul nemtalailor.
      Citeste-mi din nou comentariul, cred ca m-am facut destul de inteles cand am zis partea cu clean slate-ul. Ma citez: “Europa va porni pe un clean slate si, poate, daca o sa ne duca dovleacul pe umeri, incepem sa avansam si noi, fo’ realz, in sfarsit.” — prin `si noi`, nu m-am referit la Europa, m-am referit la noi, romanii, Romania. Cred ca m-am facut mai bine inteles, acum, da? OK.

      Daca UE ar avea armata prorpie, cine dracu s-o conduca daca nu tot baietii mari din colt? Aia trebuie neutralizati, sa-i ia dracu.

  29. #95

    Nu uita de Protocoalele Inteleptilor Sionului!

    Pe bune acum, cand pe un blog decent ca asta sunt 10 like si nici un dislike la un comentariu al unui om care crede ca in UE are loc in prezent un genocid si ca emigrantii sunt suboameni, cred ca ceva e in neregula…

  30. @George Coman
    Hai ca nenea Eugen e putin oarecum special… dar nu stiu cum le zici tu la oameni care-si fac nevoile in public, care violeaza copii si care-si pun in pericol propriile odrasle din lacomie… dar eu nu prea cred ca aia se cheama oameni.

    @Eugen
    Raportul e asta www.un.org/esa/population/publications/migration/execsum.pdf dar parca numerele alea nu arata cum zici tu.

  31. #97

    Deci 100 de comentarii pt că a zis Arhi că a zis Deutsche Welle că a zis Bild? Mișto

  32. De fapt e despre sexism (deja in tarile non bananiere sau geto dacice se discuta de mult faza asta, înainte sa existe refugiații care vor sa cucerească califatul geto-dacic) și nu e nici măcar discutata.

    Presupun ca legătura cu refugiații a făcut-o Bild acest Uber Daily Mail teutonic.

  33. #100

    Angela Merkel, 2010: German multiculturalism has utterly failed

    O strange cineva de c***e cu niste secrete? Altfel nu imi explic cum si-a schimbat pozitia.

  34. esti cam economic cu adevarul – ai uitat sa mentionezi ca numere alea se refera la o rata a populatiei totale a EU de 1.2 miliarde.
    “Scenario VI keeps the potential support ratio at its 1995 value of 4.3 persons aged 15-64 for each
    person aged 65 or older. In order to keep the potential support ratio constant at that level, the European
    Union would need 701 million immigrants from 1995 to 2050, an average of 12.7 million per year. Also,
    as under scenario IV, the irregularities in the age structure of the population would cause fluctuations in
    the annual number of migrants required to keep the potential support ratio constant. The peak levels
    would be attained in 2030-2035, with 20.3 million net immigrants per year. By 2050, out of a total
    population of 1.2 billion, 918 million, or about 75 per cent, would be post-1995 immigrants or their
    descendants. ”
    Zici tu ceva acolo dar datele tale sunt incorecte si cam biased- suma aia ar avea in ea toti imigrantii de la 1995 incoace plus toti descendentii lor. Ceea ce nu e chiar la fel cu “are nevoie de X imigranti”.
    Second problem- raportul asta e facut inainte de extinderea Europei. Din punctul astora de vedere noi toti astia din Est nu intram in socoteala aia=> numerele alea chiar nu mai arata la fel.
    Bineinteles, scenariul VI e ala extrem, ne uitam putin mai sus si vedem:

    “(f) Scenario V
    Scenario V does not allow the potential support ratio to decrease below the value of 3.0. In order to
    achieve this, no immigrants would be needed until 2015, and 153.6 million immigrants would be needed
    between 2015 and 2040, an average of 6.1 million per year during that period. By 2050, out of a total
    population of 520 million, 209 million, or 40 per cent, would be post-1995 immigrants or their
    descendants” care imigranti si descendentii lor sunt cam tot ce-a primit Europa in cele doua expansions de la Europa de Est.
    of course, problema e usor rezolvabila- redusul beneficiilor pentru batrani va face minuni. Plus ca once again chestia asta nu ia in consideratie cresterea varstei de pensionare care s-a intamplat deja.
    E probabil ca o reducere serioasa a welfare-ulul si introducerea contribution -only o sa ajute.

    • si se mai poate si face o comparatie intre beneficiile pe care le aveau batranii in 95-98 si cele pe care le au azi- care beneficii au scazut in mod simtitor.
      Asa ca hai sa lasam panicardismul.

  35. #104

    www. 2016/04/inceput-mai-multi-refugiati-furiosi-au-atacat-pietoni-centrul-timisoarei/ Azi in Timisoara, maine-n toata tara?!

    • #105

      Site-ul timişorean www.$* fsd.ro a publicat, joi, o ştire de tip „alertă” potrivit căreia „mai mulţi imigranţi furioşi au atacat pietoni în centrul Timişoarei”. „Mai mulţi locuitori din zona centrală a Timişoarei s-au plâns, zilele trecute, că au fost atacaţi de un grup de imigranţi, care erau foarte agresivi şi se legau de oricine trecea pe stradă în acel moment”. Aşa începe articolul ce redă mărturia şi poza unui anume Petre Stănescu, care, în timp ce mergea cu trotineta sa pentru adulţi prin zona zona centrală a Timişoarei, ar fi fost atacat de „cinci arabi agresivi”.

      La solicitarea „Adevărul”, reprezentanţii Poliţiei Timiş au declarat că într-adevăr, pe adresa de email a instituţiei a fost trimisă o sesizare care reclama un presupus incident în centrul Timişoarei, dar verificările poliţiştilor au scos la iveală faptul că CNP-ul persoanei care a trimis sesizarea nu există, iar la adresa indicată în plângere nu locuieşte nicio persoană cu numele reclamantului. Mai mult decât atât, reprezentanţii Poliţiei Timiş au declarat că a fost identificat şi Petre Stănescu, „victima” a cărei fotografie a fost prezentată de site-ul timişorean. Potrivit poliţiştilor, bărbatul habar nu avea despre ce e vorba, declarând că nu a avut niciun incident cu presupuşi agresori.

      nu, doar gunoaie

  36. #106

    Unde au disparut comentarii? Erau 115, acum sub 100 … Unde e comentariul pertinent si plin de link-uri interesante al lui Eugen? … 🙁

    • #107

      eugen a cerut sa ii fie sterse, m-am conformat

    • #108

      Si ii multumesc serifului pentru asta.

  37. #109

    Imi pare rau, erau educative …