București, 2016.
Traficul în oraș este complet distrus. Șoseaua Pantelimon este complet blocată, zilnic, pentru câteva ore. Centura orașului este formată, majoritar, din 2 benzi, iar traficul se desfășoară cam tot timpul bară la bară. Semafoarele nu sunt sincronizate nicăieri, peste tot pleci din semafor verde în semafor roșu. Bulevardele centrale sunt distruse, pline de găuri și guri de canal îngropate sub nivel. Zona de birouri a capitalei este blocată complet, cozile în Pipera sunt de kilometri, majritatea fiind în spatele barierelor de tren.
Dar primărița capitalei vrea să investească 1,5 miliarde de euro în canalul Dunăre București.
Pam pam.
NOU
E o masura de un populism prostesc. Nici un guvern sanatos la cap, si nici chiar guvernul Dragnea nu va da prerogative unui Primar sa isi faca canal pana la cetatea feudala Bucuresti.
NOU
serios daca inteleg populismul. ce faci cu canalul ala? il aduci la intrarea in oras si de acolo, pe jos, penru ca traficul e futut iar dambovita nu e navigabila?
NOU
Asteia nu-i place Parisul, asa ca schimba Bucurestiul din “Micul Paris” in “Mica Venetie”. Gata cu masinile, acum o sa avem barci.
ps:acum imi dau seama de ce se plimba Ponta cu Dragnea in barca trasa de jandarmi, aia era prima coloana oficiala plutitoare
NOU
O idee buna. Locuri noi de munca la constructie canal, mijloace de transport eco: bărci cu vâsle, si noi locuri de pescuit in capitală.
#gofirea
NOU
Nu vreau sa-i iau apararea distrusei fatatoare, dar proiectul de pe sos Pantelimon e al lui Ontanu. Adica esecul, scuze.
NOU
sigur, dar continuarea proiectului, lipsa semaforizarii, taraganarea lucrarilor in continuare, adica lipsa tramvaiului, care ar mai lua din trafic, ii apartin cu varf si indesat
NOU
Lucrarea de pe Pantelimon apartine de primaria capitalei. Toate bulevardele principale sunt in administrarea primariei capitalei.
NOU
In loc sa va bucurati ca ati putea sa va plimbati cu gondolele pe canal, ca in Venetia, voi va plangeti.
Bucuresti = Micul Paris = Marea Venetie
#gofirea #lacanal
NOU
Sa asculti la Radio Romania la ora 12.00 cotele apelor Dunarii.
“Pantelimon hier troasancatr sentimetrâ”
Priceless
NOU
Nu esti corect cu ea… deabia a venit la carma, abia a avut timp sa-si puna oamenii lu barbat’su in pozitiile cheie ca sa inceapa sa deruleze spaga, ahem, contractele … deci mai las-o si tu nitel nu o lua in baza acum. Sa vezi cum da ea drumul la contractzele pe banda rulanta cand sunt toti pe pozitii…
NOU
deja a demarat schimbarea trotuarelor si a bordurilor
NOU
Deci in curand vii la Braila cu vaporasul…
NOU
romantic
NOU
La naiba, si pe mine ma mananca in fund sa ma mut la capitala
NOU
Vezi ca o dai cu bâta-n baltă. La propriu!
NOU
Canalul nu este o idee noua – Ceausesc cred ca a avut-o primul…
Sigur, intre timp au trecut vreo 30 de ani si lucrurile s-au mai schimbat in ceea ce priveste traficul de marfuri fluvial…
NOU
e un intreg scandal pe tema. lucrarile deja exista, dar s-au distrus in timp si acum e undeva la 50%. traficul d emarfuri fluvial devine rentabil doar de la 450 de km in sus, aia 200 km sunt fix pix. practic toti expertii s-au declarat impotriva tampeniei asteia, doar firea considera ca o va face.
NOU
erata: firea “declara” ca o sa faca. nu o sa faca nimic. ma rog, daca castiga necromantu e posibil sa faca cam ce vrea, dar nu kktul asta cu canalul.
NOU
Astazi in 2016 nu mai asteapta nimeni dupa o marfa care vine pe Dunare. Era alta situatie prin anii 80. Diferentele de cost intre transportul rutier si cel fluvial nu sunt asa mari sa merite efortul. Plus ca pentru trafic fluvial ai nevoie de port si o gramada de alte hangarale ( pentru incarcat/descarcat, monitorizare trafic etc) care maresc costurile si timpul de operare. Un camion ti-a venit la rampa si a plecat in 30 de minute gol (presupunand, ipotetic, ca lucrurile merg ok).
NOU
Orașul Giurgiu se afla la 30 de metri altitudine. București se afla la 80 de metri altitudine. Rezultă o diferență de nivel de 50 de metri. Aproximativ 16 etaje. Câte ecluze se vor face?
Ala care a avut primul idea a murit împușcat. Doamne ajută!
NOU
asa sa ii ajute sfantul glontz
NOU
Ca sa se evite astfel de probleme o sa se foloseasca microbuze in zonele cu probleme.
NOU
Singurul canal unde trebuiau continuate lucrările dupa 89 si finalizate,sa va fut in gat iliescule,billy idol de la Apaca si căpitan de luntre,era Siret-Baragan.Ala de irigatii care ar fi deservit peste 400.000 de ha.
NOU
Projectul lui Ceasca era sa traga canalul pe Arges -Dambovita-Colentina. Radea Pantelimonul si Dobroiestiul si acolo trantea ditai portul fluvial. Dambovita navigabila era alta chestie, pentru agrement.
NOU
S-ar găsi bani din alte părți, recte China. E de fapt un proiect mișto căruia îi dau târcoale de ceva vreme firme mari (COVEC and shit). Dar nu există nici măcar studiu de fezabilitate, numai ăla cât o să coste și cât timp o să ia. Plus că ține de MT, nu de primărie, Firea se bagă și ea în seamă ca precupeața în troleu.
NOU
Lasa ca o sa va organizeze un Pandelion in noaptea dintre ani si va trece.
NOU
aparent fiecare primar pesedist face ceva autostrazi suspendate… am inteles ca bucurestenii se dau intr-o fericire pe alea ale lui Oprescu… parca-i vad dandu-se in barci pe canalul lui Firea…
NOU
Cand eram mic si vedeam ca autobuzul 335 se retrage la barajul dunarii, credeam ca fluviul trece prin oras. Eh, Firea incearca sa faca posibil acest lucru.
NOU
super util. Ca si celalalt canal.
sa inteleg ca astia care am fost anti psd o sa avem un loc de munca in curand? Munca fizica inobileaza, se stie.
NOU
Asta înseamnă să fii dusă cu pluta. Te atrage apa…
NOU
chapeau:))
NOU
Poate are femeia fantezii să se plimbe cu submarinul din sufrageria lui Pandele.
NOU
Eu cred ca vrea sa-i faca lui Iliescu cadou un Canal… au inceput sa faca gat intelectualii si trebuie cumva rezolvata situatia ! Inca o Magistrala Albastra !
NOU
Peste ani, Firea I Nascatoarea ot Voluntaris va fi cunoscuta ca un ctitor (sau ctitorita) de tara. 🙂
www.youtube.com/watch?v=DRZve_MDd5I
www.youtube.com/watch?v=h0CKTBxw_Bo