Continuare la articolul de aici, în care acuzam Facebook că manipulează reach-ul paginii pentru a mă forța să plătesc, a apărut și demonstrația.

A Facebook spokesman confirmed that the overall organic reach of Facebook posts from brands is in slow decline.

We’re getting to a place where because more people are sharing more things, the best way to get your stuff seen if you’re a business is to pay for it” he said.

Mai clar de atât nu se putea. Deci, să recapitulă. Ca business, investești în reclama, pentru a acumula un fanbase. Iar după aceea, plătești pentru a putea să îți transmiți mesajul către oamenii care deja au subscris la tine.

Mi se pare foarte normal, deși profund imoral. E curtea lor, deciziile lor.

Trebuie însă să fii tâmpit să o faci.

De aici.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

10 comentarii Adaugă comentariu

  1. #2

    cineva iti zicea ca mai dura un timp pana statisticile se actualizeaza , revenind la valoarile de dinainte sa bagi bani . nu s-a intamplat asta presupun ….

  2. #3

    valoarile :)))

  3. #4

    facebook micsoreaza afisarile neplatite, google restrange continuu spatiul rezultatelor organice in serp ….. care mai aveti siteuri comerciale, cum va mai promovati in general ?

    • #5

      Promovarea din gură în gură e ca brocoli: neplăcut de suportat, dar mult mai sănătoasă pentru business

  4. O imbecilitate !
    In curand o sa moara poveastea cu fanpage-urile. O sa ramana doar la firmele care baga bani pentru fani si pentru continut.
    Probabil restul o sa fie neinteresant sa mai distribuie continut.

    Cred ca va reveni din nou obsesia pentru SEO, feeds,

  5. #7

    ei bine, intr-un fel e bine, intr-un fel e rau. inteleg punctul tau de vedere.

    dar ce ne facem daca sunt 20 de milioane de companii care targeteaza exact profilul tau (bine, variatii, dar te ‘califici’)? Ajungi sa citesti doar reclamele lor si ce fac amicii tai de facebook mai tarziu. Acum cativa ani, cand intram pe facebook – 10 minute trebuia sa sterg post-urile de la farmville si alte mizerii de genul asta pana ajungeam la continutul care ma interesa pe mine. sincer, nu vreau sa intru pe facebook ca sa vad _doar_ publicitate.

  6. @miticosul: E simplu, nu dai like, nu vezi reclame.

    Si daca totusi vezi reclame inseamna ca sunt reclame platite si s-ar putea sa fie reclame care nu te interseaza.

    In concluzie, mai multe reclame care nu te intereseaza, mai putin reclame care te intereseaza. Misto, o sa dau block la tot ce misca !!!

  7. Fa un experiment: Fa-ti alta pagina de FB fara reclama platita pe care o popularizezi pe aici sa dam si noi like. Pe pagina veche ar trebui verificat cumva daca folowerii vechi au mai primit postul sau nu dupa ce ai incetat cu reclama platita.

    • #10

      nu e prima oara cand patesc asta, ca doar e a 3 a pagina pe care o am pe arhiblog. doar ca nu am luat in seama.

Adaugă comentariu

Dacă ești la primele comentarii aici, nu încerca să faci pe deșteptul

  • Comentacii pesedisti nu sunt bineveniti
  • Nu incerca sa fii mai arogant decat mine, la mine in casa
  • Linkurile sunt foarte utile, daca nu sunt spam




This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.