De abia ce am scris că trebuie să reacționăm la guvernanții incapabili și să nu ne bazăm pe donații și mila publică și avem și niște reacții. Toți medicii de la ATI Orăștie și-au dat demisia. La fel și medicii de la spitalul Mioveni.

Bravă, felicitări, foarte bine! Este singurul mod prin care îi puteți forța pe guvernanți să facă ceva. L-am auzit pe prefectul de Hunedoara la Digi, îi tremura vocea de frică, nu înțelegea, vai, trebuie să mergem, să discutăm, să înțelegem.

E simplu, bă.
NU MAI FURA!!! TRIMITE MATERIALE MEDICILOR!!!
NU MAI FURA!!!

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

101 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Si ce nume are prefectul ala.. Vasilica Poteca. In perfecta consonanta cu tonul. La drum nene pe Poteca.

    • #2

      Atentie la Intacti si la contacti-spit. jud.-cj psd/spit .mun.cu scandalu-pimarie psd.Scot castanele cu mana lu Vasilik./nepsd.

    • #3

      Nu cred ca puteam sa o zic mai bine.

  2. #4

    Asa arata sindicalismul real, nu versiunea romaneasca slefuita cu “sefi ai sindicatelor”.

    • #5

      Asa arata lipsa de profesionalism. Cind le-au marit salariile toti isi frecau mainile de bucurie si nu conta ca pacientii mureau contaminati de ei cu nosocomiale, acum cind au constatat ca au devenit si ei muritori, se trag pe fund. Lipsa echipament, desinfectanti slabi, toate testele microbiologice ieseau brici. Eu i-as trece PE TOTI demisionarii pe o lista neagra si nu i-as mai angaja niciodata la stat. Sa vada ce inseamna munca adevarata, nu coteala de la stat.

    • #6

      Ba sa stii ca ne plangem, pisi… dar managerii ne ameninta cu procese si dat afara, presa e pe blat cu managerii de cele mai multe ori. Ne-am plans ca ni se rup seringile in maini cand le folosim, ca nu avem aparatura, am facut sute de referate care au fost probabil folosite ca hartie igienica, ajungi pana la prefect care zice “sigur, da, da, luam, cumparam, facem” ca sa scape de tine si apoi nada… nu mai dati cu noroi in medici, noi chiar facem bici din rahat si mai si pocneste in general in spitalele de stat. Eu din salariu mi-am cumparat: instrumentar, manusi (da, pt ca spitalul avea niste mizerii), consumabile si chiar aparatura pe care o folosesc la spital, cu care spitalul ia bani de la casa pe caz rezolvat, si ca mine sunt multi, foarte multi, doar ca noi ne facem treaba si ajutam oamenii fara sa facem postari pe fb… si intre doi pacienti mai facem un referat pentru aparatura si consumabile, ca speranta moare ultima…

    • #7

      marinele tata, asa iti pute gura a cacat dospit…

    • @marinel, sau mai pe scurt “medici de vremuri bune”, cand au dat de greu – fuga. Salariile erau ok marite, ii durea-n cur ca nu aveau in depozite, se rasteau la pacienti sa vina cu de toate, de la manusi la fase sterile si tampoane si medicamente.

      Acum cand e groasa si greu pentru toti, fuguta cu demisia.

    • #9

      @Blackangel, ma gandeam ca daca ieseati cu totii cu demisiile in fata spitalului era destul de greu sa fiti ignorati de toata presa, de oameni sau de politicieni insa nu-mi amintesc sa fi vazut proteste legate de conditiile din spitale, numai pentru avantaje personale, salarii, garzi, aparare impotriva malpraxisului.

      faptul ca tu si doi prieteni sunteti altfel nu inseamna ca sistemul medical e altfel. cred ca la fiecare poveste pozitiva pe care ne-o poti tu spune, fiecare dintre noi o sa gaseasca 10 povesti negative despre medici si ipocrizia lor.

    • #10

      @mircea
      Da, prin state cacatu’ e ceva mai parfumat…

    • #11

      Costica, ai dreptate, dar o chestie care n-o sa se imtample prea curand la noi e unitatea si acordul intre medici, mai ales intre cei de pe aceeasi sectie… daca sunt 4 medici, unul sigur e Gica Contra. Pe de alta parte, de ce trebuie noi, pe langa a ne face meseria cat mai bine, sa fim nevoiti sa cerem mereu materiale, aparate, consumabile??? Nu cumva asta e treaba alora platiti si mai bine decat suntem noi ca sa se asigure ca avem de toate? De ce trebuie medicul sa fie si contabil, si responsabil achizitii, si inginer mecanic, si instalator? Nu, medicul e medic. De achizitii ar trebui sa se ocupe toate curvele astea puse politic care nu se ocupa decat de smenuri si susanele, fmm lor!

    • #12

      Nu am dorit raul nimanui vreodata, desi vad pe unii care merita niste internari in spitalele romanesti.. poate acuma.. sau poate nu ei, cat parinti lor.. defapt cred ca incep sa mi doresc raul unora.. mai ales alora de generalizeaza din auzite bine ca ai tu un prieten care are in prieten.. pentru care nu poti garanta cat de manelisto-cocalar a ars-o la spital.. nu vreau sa generalizez ca sunt pesedisti.. DAR..

    • #13

      @Blackangel – iete ca la demisii sunteti uniti. Ia mai zi-ne cum luptati voi cu sistemul inainte de pandemie 🙂 … Cum plm luati voi macar o hartie de 10 RON pentru orice kkt pe care-l faceati…

  3. #14

    Dotari prin spitalele romanesti n-au prea fost niciodata asa cum trebuie. Dar n-am auzit de vreun cadru medical sa se revolte si sa-si dea demisia. Pesemne nu era viata lor in pericol ci doar a pacientilor. Acu’ ca au ei morcovu in cur i-a cuprins brusc frica.
    Da’ las ca-i bun si corona asta, ca scoate la iveala toate mizeriile natiei asteia.

    • #15

      Nu au fost dotări moderne, dar se reușea a trata cumva. Nu puteai în spitalul mic, îl transferai Intr-un centru mai mare. Acum nu mai exista această opțiune.

    • #16

      ”cumva” sa te tratezi cand o sa ai nevoie!
      ca nu cumva sa scapi!

    • #17

      Esti culmea….. cum sa se revolte inainte de epidemie ca doar daca nu curgea pica si toata lumea era fericita. Ce daca mureau vreo 2-3 infectati cu nozocomiale ca doar si asa erau multi.
      Acu se vede cine e om si profesionist.

    • #18

      La mine pe plantație, unde intru in contact cu zeci de persoane, trebuie sa mă prezint zilnic. Si mi-am cumpărat 100 de măști și mănuși, sa fiu cât de cât protejat. N.am așteptat să primesc nimic. Dintr-un salariu cam de asistenta, sa zicem. Ideea e că dacă vrei să muncești găsești soluții, dacă nu, găsești scuze.

    • #19

      Uite ca la noi in spital au plecat prin demisie (inainte sa inceapa criza asta) cardiologi, neurologi, anestezisti si nu numai pentru ca s-au saturat sa nu aiba cu ce isi face in siguranta treaba. Desi salariile erau mari. Pentru ca faceau garzi peste garzi etc. Ce crezi ca a facut managementul? Exact: nimic! Nici macar anunt de angajare, nu tu scoase posturi, nimic! Toata lumea se plange la sedinte ca nu putem sa facem consultatii inter-sectii ca nu are cine ni le face, ni se spune, asta e situatia, va descurcati. Voi din afara chiar credeti ca stam asa si zambim fericiti ca nu avem colegi cu care sa ne facem treaba, aparate, materiale? Chiar credeti ca daca pleaca toti medicii se rezolva ceva? Chiar credeti ca vor cumpara aparatura? Uite ca eu nu mai cred, au plecat atatia, n-o sosit nici macar un aparat nou… pe sectia mea ne “ameninta” de 2 ani ca ne cumpara ceva de baza, nici acum nu le-am vazut dupa zeci de referate…

    • #20

      @DanV: Esti vreun sef de directie sanitara de te crezi in stare sa zici, si sa credem, ca nu s-au revoltat cadrele medicale?

    • #21

      Cum n-ai auzit să demisioneze? Ăia care au plecat în străinatate ce-au făcut? Tu crezi că apare știre de câte ori își dă un medic demisia? Cui crezi că-i pasă?
      S-au ținut proteste (la care am fost personal și de care n-am citit în presă nimic), s-au făcut LUNAR reclamații, că n-avem una, alta, au fost nșpe mii de scandaluri. Nu ne bagă NICI DRACU în seamă. Și dacă ne bagă, e ca să ne trântească o promisiune ca să ne închidă gura și să uităm o perioadă. Ce să facem mai mult de atât? E ușor să vorbești din afară, când nu ai idee nici 1% din ce se întâmplă în spitale și gândești în clișee. Ai uitat s-o zici pe aia cu șpaga le-a plăcut.

  4. #22

    Echipamente,si scoasa nebunia asta-cu linia-ntai,eroi-pt.niste biete muieri.Timisoara s-a spalat pe maini si in judetele de langa nu se va putea face nimic.Clar ca se induce ideea de condamnat la moarte.Ar trebui sa ramana in spitale numai cei care au echipamente de inalt nivel,si sa faca cu schimbul-pe sectii.Doctorita de la ati de la spitalul judetean care s-a imbolnavit a spus ca era cu tot echipamentul de protectie.Poate ca se vorbeste chestia asta intre sectiile de ati.

    • #23

      O completare-cred ca,totusi,cadrele medicale din Armata depun juramantul militar.

  5. #24

    Cat era caldut si bine era la moda sa fii doctoras, asistenta. Pliculetul venea, salariul la fel. Acu’ cand treaba s-a imputit and the shit got real, nu ne mai place.
    Da’ dupa ce trece totul ce facem? Ne reangajam. Marș!

    • #25

      mai sigura este retragerea dreptului de practica!

    • #26

      eu le-as deschide dosare penale demisionarilor sub acuzatia de tradare.

    • #27

      Plin de idioti utili pe aici…

  6. #28

    In sfârșit o veste bună!

    • #29

      Cred ca in juramantul lui hypocrat nu se spune ,,chiar cu pretul vietii,,.trimiti neurochirurgul sa-i dea o pastila la covidian-asta-mi place.Fiecare cadru medical a jurat sa-si faca datoria -ma gandesc ca pe specialitatea lui-poate infectioasele intra pe covid.A fugit cineva de chirurgie,de cardiologie/?Nu tin cu ei, da nu poti transforma un spital obisnuit intr-un spital de nivel 4-presiune negativa,echipamente de nivel 4.Ia sa vad voluntari de pe acilea sa mearga sa ingrijeasca covidieni -doar o pastila pe zi-ce-i greu./Da,cine nu-i la locul lui de munca e tradator-cardio,neo,orl,etc.

    • #30

      Correct.. cu pretul vietii.. dar si cu scule si cu Mulder.. fara improvizatii.. ca poate ajunge doamna mama ta la spital.. si fac improvizatii pe ea .. ca n au cu ce altceva.. si apoi sa vezi ce revoltat iti faci bagajele sa te muti in tarile mai spalate:)

  7. #31

    Se întâmplă sa stiu cazul spitalului din Mioveni.
    Acest spital care se vrea transformat in Spital pentru Covid, nu a fost gândit pentru asa ceva.
    Va muri foarte multa lume in acest spital pentru ca aerisirea nu se face cum se cere la un spital de boli infecțioase.
    Un adevărat focar in orasul mioveni, unde btw isi are fabrica si Dacia.

    • #32

      n-are nimic, e catedrala haurita tot acolo!

    • #33

      Catedrala poate acomoda, crestineste, trupurile celor pieriti dupa trecerea prin spitalul din Mioveni. Cu capacul acoperit si cu suruburile puse, bineinteles.

      Fie numele Patriarhului-Basoreliefat-Pe-Clopot laudat!

    • #34

      Alex Pitesti-corect!

  8. #35

    Mi se pare o ipocrizie absoluta din partea medicilor.
    Nu si-au dat demisia pentru ca n-au dotari, sa fim seriosi. Si-au dat demisia pentru ca raportul risc/spaga nu mai e acelasi.

    Altfel ma gandesc ca si-ar fi dat demisia de mai multe ori cand ar fi aflat ca dezinfectantii sunt diluati cu apa, ca in general nu au dotari nu doar acum si ca managerul numit politic in loc sa-si faca treaba cumpara geanta versace lu birdy din banii de dotari.

    atunci insa medicii nu ziceau nimic, de ce? pentru ca merita riscul de a merge la munca pentru ca spaga mergea f bine.

    acum nu mai merge ca nah, e epidemie si….nu mai merita riscul asa ca ne dam demisia.

    cum ar fi fost ca si medicii de razboi si-ar fi dat demisia pentru ca n-au suficienta morfina si garouri pe front?

    ah, vrei dotari? le ceri pe timp de pace ca sa le ai la nevoie. nu te-ai gandit? ok, termini treaba acum cu ce poti si vedeti pe viitor cum va organizati sa puneti presiune pe politic.

    altfel nu se rezolva nimic, li se rupe pl USListilor de pacienti asa cum li se rupe si medicilor demisionari.

    • #36

      pai cum pana mea sa nu-ti dai demisia cand spaga nu mai primesti, la privat nu mai poti lucra, acum chiar trebuie sa bagi ture lungi si periculoase si sa ai doar amaratul salariu de cateva mii de euro, cand acum 3 luni faceai atata intr-o sapt rea.

    • #37

      Ma refer la spitalul din Mioveni.
      Pai nu ai vrea tu sa lucrezi intr-un spital care nu este construit pentru asa ceva?
      Stiu e bine sa dai sfaturi de pa margine, sa fii implicat si corect.
      Doctorii si daca ar avea ce le trebuie, acel spital nu este facut pentru asa ceva. Pacientii trimisi acolo sunt condamnati.

    • #38

      lasa-ne, bre, cu pacientii, ca daca nu era pielea demisionarilor in joc, puteau sa crape pacienti ”fara numar”, medicii marcau banu linistiti!

    • #40

      @anton, pai asta nu e o noutate. am “rubedenii” prin spitalele bucurestene care fac pe “asistentele” la domiciuliu cu cate o injectie si o vitamina furate din rezervele spitalului si folosite in scop propriu.

      #noivremrespect insa mie mi-e scarba pana la voma de intregul personal medical din Romania.

    • #41

      Secția ATI a spitalului din Orăștie e cea mai modernă din județ, a fost dată in folosință în urmă cu câteva săptămâni după ce a fost modernizată.
      m.facebook.com/story.php?story_fbid=1566634390127367&id=153028614821292

    • #42

      De cind s-au marit salariile medicilor, cele 3 parcari din spitalul judetean Constanta s-au inchis pentru muritori: bariere, paznici… S-a facut Salon Auto acolo, in foarte scurt timp…

    • #43

      marinel, dar n-au auzit de niciun protest pe acolo anii trecuti cum ca n-au echipamente, ca se fura, ca au infectii, ca spitalele sunt infecte? nimic?

      ce am mai urmarit eu asa prin bucuresti n-am auzit nimic nimic, doar cand a fost sa-l apere pe un corupt de-al lor care luase spaga.

      interesant…

    • #44

      @Costica
      A fost un protest masiv, dar de sustinere pentru managerul Capatina cind l-au legat gaborii pentru furaciuni…

  9. #45

    Acu’e mai pregnanta treaba aia cu morcovu’ si cu curu’! Pana acum trebuia sa isi fereasca curu’ sa nu’i dibuie aia cu spaga, acum au morcovu’ ca orice ar face, daca nu fac exact asa cum trebuie le intra morcovu’ pana la tulpina! Nu generalizez, dar cand poreneste valul e greu sa stai deoparte pt ca sunt convins ca sunt si oameni buni, doar ca sunt prea putini cat sa conteze!

  10. #46

    Intelegem, cum sa nu. Acum e riscant si pentru ei ca in rest mureau doar pacientii. Pe aia da-i naibii, se stie. Se intorc cand e totul ok, daca au murit cateva sute sau mii intre timp asta e, ghinionul lor.
    Intre timp in lume sunt mai multi voluntari decat e necesar…fix de asta e jegoasa Romania, mi-e efectiv scarba de gunoaiele alea care au dezertat. O tara de lasi.

    www.independent.co.uk/news/world/americas/coronavirus-nurse-death-new-york-hospital-trash-bag-doctor-a9427406.html?fbclid=IwAR3VJlnz7FwKupF5TuimbpT0tDQmTXN90vmkk5FRv-wmyV2bXO0sM2pVnCI

    • #47

      Coronavirus: Nurses forced to wear trash bags at hospital where worker died from Covid-19: si acolo se vorbeste de ditamai AMERICA

    • #48

      sistemul de sanatate american este cel mai de cacat dintre tarile civilizate

    • #49

      In America se testeaza cel putin 26.000 de oameni pe zi. (probabil mult mai multi)
      Iar mortalitatea (ADEVARATA, nu ca aia din China) e de ~2.5% la 215.000 de cazuri confirmate. Si culmea, asta in cazul unei populatii supraporderale cu nenumarate boli cronice.

      Dap, tara de cacat.

  11. #50

    Nu inteleg asta cu demisia. Prin ordonanta militara se stipuleaza ca personalul medical nu poate sa isi dea demisia sau am inteles eu gresit?

  12. #51

    inca nu au venit rezultatele de covid. nu se testeaza. in romania mor, zilnic, 650 de oameni, a zis Alexandru Rafila. Cat timp nu sunt testati, nu sunt bolnav

  13. Pana acum unde erau? De ce nu si-au dat demisia in masa acum 2-3 luni?! Atunci nu se fura?

    Bani au, spagutele au adus cateva zecii de mii in conturile lor de economii.

    Mie mi se pare un act de lasitate.

  14. #56

    incepe sa imi placa din ce in ce mai mult criza asta, cand se va termina, absolut toti politicienii vor putea fi luati la pl ca n-au facut nimic, nu pot spune nici cei de la putere nici cei din opozitie ca au actionat si facut ce trebuie, mie imi place dezastrul spre care ne indreptam, din pacate ue nu reprezinta nici o forma de justitie ca am fi putut scapa de toti incompetentii de acum, dar nu se va intampla

  15. #57

    Haha, asta cu demisia e bună, dar ghici ce se poate întâmpla într-o țară care de 2 săptămâni este condusă prin ordonanțe militare?

    Păi să zicem că-ți bate armata la ușă, te concertează pe loc și te trimite la muncă escortat de poliția militară. Oh, și apropo: ai demisionat, și te-am scos de pe statul de plată, deci nici salariu nu primești!

    • #58

      Asa, si astepti sa-ti vina in garda la urgenta ala care te-a scos din casa cu forta, si ii dai un pahar de apa, ca altceva nu ai…

    • #59

      @mircea, mai asteapta 3 saptamani si se ajunge la Curti Martiale…

  16. #60

    Nu o sa mai fure un pic, pana trece nebunia asta si dupa revin la metehnele lor… Misto era sa se demisioneze in bloc pe timp de pace, nu acum.. Acum demisioneaza ca este vb despre ei, nu despre pacienti. Altfel da, sa aplaudam acest gest egoist al medicilor.

  17. #61

    Daca unui doctor i se imbolnaveste copilul sau parintele oare unde merge daca colegii si-au dat demisia?
    Imi amintesc de toti la inceput ca ziceau ca doctorii nostri is caliti in conditii grele si stres, iar la noi va fi bine. Sa curga banii, responsabilitate 0 aparent.

  18. #62

    Intre timp,”Albania a trimis duminică 30 de medici şi infirmiere în Italia pentru a o ajuta în lupta împotriva pandemiei de coronavirus, iar premierul albanez Edi Rama a amintit că ţara sa nu poate uita felul în care Italia i-a ajutat şi i-a primit pe albanezi în trecut.” In timp ce noi suntem natie de sobolani.

    • #63

      @Cristi: poate ca statul roman ar trebuii sa ii trimita pe demisionari tot in italia.

  19. #64

    offtopic; nu mai discriminaţi ţiganii 9gag.com/gag/a1RypWv#comment

    • Las’ că nu-i discriminează colivu’, două stăncuțe au pierit azi în Sibiu și umbă vorba că juma’ din cartier au tras lozuri necîștigătoare. Cade bombardierili, ce s’ faci?

  20. #66

    Ce bun ar fi un Politi acum..

  21. #67

    Ăstora care-și dau demisia ar trebui să li se retragă licența și să nu mai practice medicina niciodată.
    Au știut să fie medici și asistenți când era vorba să ia șpăgi și să-și acopere dosurile în cazurile de malpraxis.
    Nu au cerut niciodată nimic, decât bani pentru ei. De la stat, de la pacienți, de la clinici particulare, de unde pica.
    Acum se trezesc că le e fricuță. Lepre nenorocite!

  22. #68

    @costica mecanicu: inainte de respect și de voma, ai incercat să faci ceva, gen să reclami rubedeniile? că asta e cam tainuire… Da, știu, e greu! Dar schimbarea începe cu fiecare dintre noi! E mai ușor să vrem respect și să oferim ”decât”…vomă!

    • #69

      @ionut, intre 2010 si 2016 am reclamat asa:
      – rubedeniile medicale (de fapt niste veri de grad 3)”, raspunsul politiei: aveti dovezi? le-am zis sa faca flagrant, au zis ca n-au timp de prostii
      – bucataresele de la gradinita din comuna care furau mancarea copiiilor, raspunsul primarului: “situatia e cunoscuta, vom lua masuri”
      -verii de grad 1 pentru bataie cu cureaua aplicata copiiilor lor, raspunsul protectiei copilului: “pai si ce? credeti ca la noi le e mai bine”?

      nu subestima ruperea de pl la romani, cred ca nicio natie n-am vazut sa fie mai miserupista decat romanii, vorba aia “ce-o vrea dumnezeu, plm”.

  23. #70

    Soția mea este asistenta de laborator. Avem acasă două măști pe care le avem de când am zugrăvit și un pachet cu 10 mănuși care e în sertar de mult timp. Cumpărate , nu a adus nimic de la servici. Soțul unei colege de-a ei le-a cumpărat în perioada asta numai el știe de unde niste costume de protecție. Ochelarii pe care îi poartă sunt de-ai mei, de la meșterit.
    Și ea este îngrijorată că se poate îmbolnăvi, am discutat despre asta. Am ajuns la concluzia că are o datorie pe care trebuie să o îndeplinească indiferent de pace sau război. Mai ales la război.
    Suntem fraieri cu principii. Sperăm ca după ce se retrag apele politrucii din spitale sau alte instituții să fie alungați cu șuturi în coaie sau după caz.

    • #72

      toti stim ca nu se raporteaza si nu se testeaza, nu e ceva nou:))

    • #73

      15 morţi au înviat cand au auzit imnul lui vela.

    • #74

      Toti stiu ca numarul este mult mult mai mare din cauza netestarii. Dar eu ma refeream strict la cei testati.

    • #75

      nu stii daca i au testat.

  24. #76

    Stai tu linistit, ca au joburi deja prin spitale private. Adica nu e ca si cum si-au dat demisia si au ramas pe drumuri, doar ca sa “make a point”.

  25. #77

    Prea tarziu, banii s-au furat deja. In cel mai bun caz medicii vor primi borduri, luminitze, panselutze…

  26. #78

    Ce le lipsește lor nu le lipsește de azi. Cum ceea ce le-a lipsit la Colectiv nu le lipsea de azi. Cum tot ce lipsește sistemului medical românesc nu-i lipsește de azi. Asta este tot ce sunt sigur că știu.
    Despre gestul lor nu știu ce să spun. Știi la fel de bine ca mine că dacă acum erai în Armată, erai scos pe stradă și încercai să te tragi pe cur de asta… vedeai cum arată disciplinarul pe dinăuntru. Sau mă rog, pușcăria, că azi nu mai există BD. Cam în situația asta sunt și ei.
    Au dreptate? Da. E bun un asemenea gest și poate aduce o schimbare? Da. E bun acum? Apoi, la asta să răspundă ei pe măsură ce crește numărul deceselor și se împuținează numărul doctorilor, buni sau proști cum sunt ei. De ce au tăcut atâta vreme? Ei, asta este întrebarea care nu va primi vreodată răspuns.

    • #79

      Voi nu pricepeti un lucru. De bine de rau sistemul mergea INAINTE de corona. Poate cu o spaga (dar trebuie sa existe cineva sa o ofere in primul rand), poate cu materiale aduse de pacienti (aici depinde de dotarile spitalului deci mai mult de management decat direct de medici). Si sa nu spuneti ca nu se putea gasi medic, de orice specialitate, care sa lucreze fara spaga, ca aberati grav.

      ACUM in schimb se duce pe copca toata sandramaua. Medicii demisionari au decis sa protesteze in aceasta forma. Stiti desigur ca nu mai exista dreptul la greva. Altceva ce puteau sa faca ? Sa danseze pinguinul in Universitatii ? Sunt sigur ca daca li se ofera conditii de lucru corespunzatoare se vor intoarce.

      Ref la idiotii cu pierderea dreptului de practica. Sa o sugeti. Oamenii de genul au facut scoala cel putin 6-8 ani in plus fata de voi (de bine de rau cum se face scoala in romania, dar cine vrea invata). Dupa cum se spunea – trimite pompierii intr-o cladire in flacari doar cu chilotii pe ei, vei ramane fara pompieri. Soldatul fara arme sau fara masca in razboi chimic – la fel. E SIMPLU !

    • #80

      Ba s-o sugi tu, andone. Până poimarți s-o sugi. Că ”principialii” demisionari s-au întors între timp, cică a fost o ”eroare de comunicare” :))))) (Le-o fi zis cineva că nu-i mai angajează nici naiba după ce trece pandemia și adio șpăgi).
      Dar da, eroare de comunicare, cum să nu. Cât de prost să fii, frate, să-ți pui demisia pe masă înainte să te informezi exact cum stau lucrurile? Eh, atât de prost. În fond, ce… parcă nu-s și-n România facultăți particulare de medicină…

    • #81

      Ai vorbit aici exact ca unu din aia demisionari, poate chiar esti unul. Sistemul tau poate mergea ? Mai uns cu o spaga ? Tot in primul rand trebuie sa fie si cineva care sa o primeasca pe doamna spaga , cu amandoua mainile daca se poate si cu privire din aia plina de dispret gen”lasa ca tot la mine ajungi tu ulterior”.

  27. #82

    Eu sunt curios daca se va rezolva problema biochimistilor din laboratoare dupa ce va trece pandemia. Cand a fost trecuta legea salarizarii au fost clasificati sub asistente ca si clasa de salarizare.
    Acum ar fi fost momentul de o greva sau demisie in grup, pentru ca la momentul acela s-a facut mult zgomot pentru nimic, situatia a ramas la fel pentru ca sunt putini.
    Acum ca e nevoie de analize medicale sunt chemati inclusiv sa recolteze exudate faringiene prin aeroporturi pentru ca nu exista suficient personal pentru a face asta.
    Si unii o fac desi au fost sariti la momentul cand s-au impartit banii pentru salarii in sanatate.

    • #83

      Repet pentru ca sunt multi care inca nu stiu ce functioneaza si ce nu. Nu mai exista dreptul la greva. Si daca fac zgomot ce ? Televiziunile o tin cu a lor ba chiar intr-un fel le convine sa se complice treaba, au mai multe subiecte. Aia de se expun aiurea, daca este asa treaba cu recoltarile, sunt inconstienti (dar idealismul nu confera protectie la coronavirus nici tie si mai important nici familiei/prietenilor cu care intri in contact), prosti (si in cazul asta prostia poate ucide) si/sau santajabili (pentru ca prost pregatiti/angajati pe PCR etc). Alta explicatie nu prea exista.

  28. #84

    Si daca medicii/asistentii aia chiar isi pun ambitia sa nu se apropie de pacientii suspecti fara echipament, cine ce le poate face? OK, le-a lungit preavizul la 90 de zile, sa zicem ca se impute treaba si ca-i ia cu politia de acasa. Vine pacientul, medicul e la munca la spital, dar nu se apropie de pacient, ci suna la DSP si cere echipament. Ce poate sa-i faca? Sa-l impuste in cap? Sa-l ia militianu pe sus si sa-l bage cu forta peste pacient?

  29. #86

    Am foști elevi care fac facultatea de medicină, toti la facultăți no-name. În liceu veneau și se plângeau părinții, care erau tot doctori, să îi trecem că sunt copii buni sau alte scuze patetice. Majoritatea veneau însoțiți și de cadouri pe la doamnele diriginte sau directori. Dacă mă internez și văd că mă consultă un astfel de specimen am sa trec pe medicina homeopată sau pe noua medicina germană, care știu că sunt bullshit, dar măcar mor cu credință.

    • #87

      :))))))) mor cu credință:))

    • #88

      Eu am avut colegi care veneau la scoala un an da si altul ba, pentru ca au parinti care lucrau in ambasade, corpul diplomatic, ministeru x si faceau scoala unde se reloca familia (uk, elvetia, germania, franta) Nu ieseau din 5 si 6 la vreun prof pe care nu il interesa cadourile, insa compensau cu notele lingailor de la alte materii. Copii slabi intelectual, acum aproape absolventi de medicina, toti la titu si alte private unde as putea intra cu 6 la plata daca m-as pregati 2 weekenduri.

      Si da, din pacate pe mana astora ajung oamenii care mor de tratamente aplicate gresit. Am invatat din mers ca aproape tot timpu daca ceva pare aberant, sa merg la un alt dr. pentru opinia nr.2, de obicei la privat. Daca nu ai bani insa, ai belit-o.

    • #89

      Bravos Roxi de-ar fi mai multi pacienti ca tine – cu o doza sanatoasa de scepticism, si cu bani preferabil :))

      @Adelina – asa-zisele medicine mentionate, de ce nu ramai totusi la naturiste sau apifitoterapie ca doara o sumedenie de medicamente din naturiste sunt derivate (vezi inclusiv controversata clorochina din zilele COVID). Si poti sa ai credinta si in alea (eu am – sort of – adica nu am altarul Zeului musetel in casa.. inca). Zic.

  30. #90

    Am sa ma interesez de Mioveni, eu am primit o foaie cu numarul de cont pentru donatii si niste vesti bune pentru pacientii spitalului orasenesc. Acolo a inaugurat recent o sectie noua de chirurgie un baiet care era cat pe ce sa ii implineasca visu’ bunica-mii de a ma marita cu un domn doftor. :))

  31. #91

    Oamenilor astia le trebuie luat dreptul de a mai profesa vreodata, ce-ar fi facut inaintasii nostri cand plecau la razboi doar cu o bata…..nu mai aveam tara asta populata de lasi ,criminali , corupti, curve, si alte scursuri ale societatii…poate ar fi fost mai bine…

  32. #92

    fratiware ce de hate pe aici. s-a spart teava.
    la faze din astea e fix scena aia din monty python cand vin femeile deghizate ca sa participe la lapidare. e incredibil ce usor apar suflete neprihanite dornice sa dea cu bata in cap
    bravo mah, justitiari de internet, curajosi de tastatura!

  33. #93

    Și uite așa au apărut vitejii de după război ..

    Cei care până acum erau slugarnici și umpleau plicurile doctorilor din spitalele subnutrite de stat și care mulțumeau pe orice cale în mod grețos duomnului doctorcutare care a salvat viață lor sau a vreunei rude emotive,

    Cei care până cum făceau coadă pe palierele spitalelor burdusind cu câte 10 RON buzunarele asistentelor că să pună o zdreanță mai curată, pe patul plin de rugină din salonul de 6 amărâți,

    Cei care sărutau, ploconit, mâna scârbită a doctorului mniezeu’, care se ploconeau și lingeau orice, doar că să mai obțină ceva peste rând pentru rudele internate,

    Cei care nu știau cum să meargă mai repede la farmacie că să aducă o fașă și o seringă – în afară programului de vizită, ploconind și buzunarul duomnului portar și a duomnului badigard și din nou a asistenței, că să mai stea nițel cu ai lor în rezervă peste program,

    Cei care incearcă mereu să sară peste rând și să obțină orice, dar absolut orice se poate obține în plus față de alțîi,

    Cei care folosesc spitalele de stat nu pentru că nu și-ar permite să mai dea un leut din buzunar dar așa ne-a învățat neanicu’ tatucu’ nostru că ie gratis și atunci ne mai ploconim nițel și ne simțim șmecheri că am fentat ceva că să obținem ceea ce într-o țară civilizată ar fi fost de drept,

    Cei care azi își doresc cu ardoare să moară și capra vecinului – să fie dați afară , să se facă liste negre, să se facă ceva cu mult sânge, pentru a potoli setea gloatei Lapusnene,,

    Cei care timp de 30 de ani au întreținut prin votul lor, nepăsarea lor, șmecheria lor, ignoranța și indolența lor, un sistem putred și canceros în care credeau că “se descurcă”,

    Cei care prin lingușeală lor au înălțat piedestale din ce în ce mai mari marilor ‘mniezei’ ai ‘medicinii’ românești,

    Cei care urlau că doctorii trebuie să-și plătească studiile dac pleacă din țară că doar au fost făcute pe banii lor, nu pe sângele tâmpiților care au achiesat la ideea lui Aesculapius ( căutați pe google dacă v-a strepezit dintii )

    Cei care în parvenirea lor, săriți din buda-n-funducurtii în wece-de-bloc, au sperat să nu li se întâmple lor,

    Cei cărora le e frică de spitalul privat, care le va lua banii smecherilor de la stat și indirect “dreptul” lor așa cum i-a învățat regimul comunist,

    Cei cărora până acum nu au ieșit să protesteze alături de medici, pentru situația îngrozitoare a spitalelor din România,

    Cei cărora le frigea mâna și gură să urle că banii dați pentru catedrala cu mămăligi în vârf sunt legitimi, în timp ce spitalele colcăie de nosocomiale,

    Cei cărora votul unor curve centuriste amatoare de festivaluri și de supt din vacă publică, li s-a părut că le aduce aminte de vremurile în care se simțeau băgați în seama, sperând să primească și ei ceva , gratis…,

    Cei cărora le intră bani în buzunar că să trolleze la îndemnul unor partide sau canale media,

    Și vouă – tuturor celor de mai sus, va spun:

    E vremea voastră ! E vremea culesului ! Culegeți ce ați semănat 30 de ani căci nu veți putea da nici șpagă, nici nu veți putea trăi din porcul muncit de părinții voștri la infinit, nu veți putea ieși din țară să va tratați, bani de ați avea acum sub glugă de coceni, nu veți avea parte de milă și de nimic altceva,

    Și vocea voastră va răsună în deșert și nisipul va trece prin toți. Din cauza voastră vitejilor cu gură mare și aurită – va scriu și-n pentametru iambic dacă pricepeți mai bine

    Până atunci lăsați mamele, soțiile, fiicele și fii noștri pe care acum îi vreți în spitale și pe care statul îi cheamă plin de emoție patriotică, să vină la lupta cu bată și goi, în timp ce voi muriți de frică în față tastaturii

    Lăsați-i să se pișe pe dorințele și ideile voastre, să stea și ei acasă, să-și dea demisia din sistemul corupt și să va lase ” să va descurcați”

    Vedem dacă va iese și de dată asta

    Vae victis

    • #94

      pot sa pun comentariul ca articol? ca e fix ce aveam in cap eu?

    • #95

      Cel mai tare comentariu ever! Asa, la rece, la firul ierbii sau la capul p…ii, cum vreti!

      @cetin: asta ar trebui sa fie pinned article

    • #96

      @Arhi – I would love to !

      Loveu2

  34. #97

    In imensa majoritate a situatiilor de tot felul sunt de acord cu tine. Chiar sunt.
    Acum insa, nu.
    Da, erau probleme si inainte.
    Da, spitalele au ajuns pe mana unor hoti pesedisto-penelisti.
    Dar nici nu am vazut scandal, greve si demisii in lant la medicii revoltati ca sunt condusi de niste habarnisti, hoti.
    Acum au dat de greu, ca nu mai merge cu 10 lei schimbatul cearsafului.
    Romania e in criza, esti medic, ai depus un juramant.
    E greu, dar la toti ni-i greu.

  35. #98

    in sfarsit suntem primii la ceva
    Bulgaria 8 morti la 7.000000 de locuitori
    Serbia 16 7.000000
    Hungary 16 10.000000
    Ucraine 13 42.000000
    Romania 69 20.000000

  36. #99

    De ce nu și-au dat demisia în ianuarie sau februarie? Atunci nu știau ca nu au de nici unele? De ce nu au făcut scandal acum 2 luni sau acum 1 luna?

  37. #101

    si- a adus Klaus aminte c-a uitat sa dea ciubucu’ ca sa mearga treaba