By Publicis, pentru clientul Subway. Chiar nu găseam vârful în topul celor mai proaste reclame pe 2013. Acum l-am găsit, pot încheia anul linistit.
By Publicis, pentru clientul Subway. Chiar nu găseam vârful în topul celor mai proaste reclame pe 2013. Acum l-am găsit, pot încheia anul linistit.
NOU
Reclamele astea au fost difuzate ?
NOU
pinet cel putin. au facut pagina de facebook cu ele, iar dupa ce au luat TOATE muile posibile, au sters-o
NOU
Ca le-a facut cineva, ok, conceptia lor, se intampla. Nu inteleg cum clientul nu a oprit ca sa nu zic ars totul.
M-am mai uitat inca o data la amandoua, nu reusesc sa ma decid care e mai tare.
NOU
pentru ca pe client…l-au prajit
NOU
astea nu-s macar amuzante neintentionat sau atat de proaste ca ar fi amuzante, sunt doar penibile.
NOU
Reclamele sunt cum sunt, citiți părerile de mai jos. De două ori le-am călcat pragul în București și zic că și sandwich-urile lor sunt la fel de bune.
Ce pot să spun fără părere de rău este că undeva prin Germania serveam aproape zilnic la ei și am mâncat niște sandwich-uri fantastice! Ca să nu zic că aveau politica Ikea de a putea reumple gratuit paharul cu suc.
Ideea e bună, aplicarea e proastă.
NOU
Salutare :).
Fratilor, eu sper ca voi stiti despre filmele de categoia B (sau Z, vezi Ed Wood) si de asemenea despre ironia asumata, nu? Ca altfel mi se pare un pic aiurea sa vorbim despre reclame si cinematografie daca unii dintre au niste capitole lipsa…
NOU
razvan, sigur. asta nu le face mai putin proaste. pardon. PROASTE. opinie generala pe internet, practic, DE RASUL CURCILOR. si am mentionat ca sunt teribil de PROASTE? HALUCINANT DE PROASTE:)))
pot sa o tin asa toata seara…
NOU
Daca reclamele au fost destinate doar cunoscatorilor, imi cer scuze pentru ce am postat mai sus.
Nu am pregatirea necesara pentru a le intelege.
NOU
stiu de Ed Wood si de filme low-budget care isi asuma asta. cum am comentat si mai sus, reclama cu Sf. Nicolae e doar penibila, nu e nici macar ca un film de Ed Wood care e bun prin faptul ca e prost. e doar penibil. si daca tu ai auzit de Ed Wood si de ironie asumata, sa nu crezi ca esti buricul pamantului si restul niste tarani.
NOU
Capodopere in materie face Uwe Boll. Pentru cunoscatori.
NOU
Capanescu nu mai aude, dupa ce a doua reclama i-a zdruncinat creierii, a pierdut capacitatea de a auzi.
NOU
www.imdb.com/title/tt0307109/
www.imdb.com/title/tt0051380/
www.youtube.com/watch?v=CApLHv_NrAw
NOU
www.youtube.com/watch?v=CApLHv_NrAw
www.imdb.com/title/tt0307109/
www.imdb.com/title/tt0051380/
NOU
@Capanescu: hipster obosit, vii tu sa ne educi aici, parca restul nu am auzit. termina cu auto-suficienta si cu snobismul asta ieftin.
NOU
@Perkele: asta nu e hipster, e un TRISTer!
NOU
BTW, Subway e chestia aia verzuie de obicei pustie, de langa “mecuri”? 🙂
NOU
Gata cina Cetin? Coincidenta face ca si eu sa fiu “dadaca” azi, suntem singuri, i-am comandat oareshce pizza. Tu? Ai pregatit ceva deosebit?
NOU
frozen pizza
NOU
:)) da da’ de maine te pui pe gatit asa cum nu s-a mai gatit in casa aia!!
NOU
DEJA AM FACUT O SUPA, DAR A IESIT TOCANA…
NOU
nu-i nimic.lasa ca iti iese maine pieptu’ de pui cu sos de portocale:)).saraci copii…
NOU
Eu am facut popcorn. Se pune? Si la motan am dat niste pui ramas prin frigider de ieri. check!
NOU
saracii*
NOU
Ca sa nu mai vorbim despre diferenta dintre postari (asta au fost, postari… nu spoturi) pentru social media si un spot facut pentru calupul din media clasica…
Adica (desi stiu ca stiti, ba mai mult, povestiti pe la congrese si voi despre asta) intr-un fel construiesti ceva menit viralizarii si in cu totul altfel te adresezi targetului care nu se dezlipeste de langa televizor (media clasica). Acelasi brand da, insa scule diferite. Nici masina nu o repari doar cu surubelnita.
NOU
trebuie sa admit, domnule Capanescu, ca intr-adevar s-a viralizat. Daț e normal, oamenii vad rar ceva asa de stupid si dau mai departe: “ia uitati si voi ce prostie”
NOU
“Social media”. WOOOOW!!! Dar vai, a vorbit hristos!
S-a viralizat rau… in mui primite. Tu tu vezi ca pe arhiblog nu faci decat sa inmultesti muile? Continui sa faci gargara degeaba pe aici.
NOU
Apropos, Arhi, bro, multumesc frumos pentru procentul in plus adus pe altarul viralizarii. Dau o bere.
Am mentionat de la inceput ca au fost gandite sa fie de genul filmelor de categoria Z. Mai intreb odata (am pus link-uri, dar vad ca inca nu le-ai impartasit) daca stiti ce sunt alea?
INSEAMNA ASUMAT PRODUCTIE PROASTA, pentru a atrage atentia mai usor. ASUMAT. ADICA AM FACUT INTENTIONAT ASA. Inseamna o placere cinematografica vinovata, care functioneaza doar ca suport, nu ca mesaj in sine.
NOU
razvan, il tii minte pe tipul care spune bancuri, iar la sfarsit trebuie sa explice poanta? cam asa…
NOU
Deci nu sunt proaste pentru ca nu ati fost inspirati/ati avut un brain fart, sunt proaste pentru ca asa trebuie sa fie? Aham… buna scuza 🙂
Apropo, asta cu zombie e cam anti reclama. Adica cei care mananca de la astia sunt zombies sau ce?
Iar aia cu teologistii… sa nu mai vorbim.
NOU
@Capanescu: nu ba, noi nu stim, tu esti singurul de pe site-ul asta care a auzit de asta si acum trebuie sa vii sa ne educi. ca sa vorbesc pe limba ta: ce e acolo e o pastisa proasta, fara farmec si fara vreo sclipire inteligenta.
NOU
Vai! vai! vai! Mi-am dat muie singur. ASUMAT!
NOU
cum ar fi si asta: www.imdb.com/title/tt0050723/?ref_=tt_rec_tt
NOU
sau asta: www.imdb.com/title/tt0051380/
NOU
sau astalalt: www.imdb.com/title/tt0307109/
NOU
GENIALE. dar reclama? PROASTA…
NOU
Asta cu poanta explicata la sfarsit, uneori asa e. Recunosc. Dar pentru ca inca nu suntem o piata asa de matura cum ne place sa credem.
Ce sa-i faci, cand esti pionier si explorezi, deh, iti asumi si muia aferenta. Dar ajungi deschizator de drumuri.
NOU
deci, ca sa pricep, domnule Capanescu: dvs. ati fost pionier cu … chestia aia, ca nush cum sa-i spun ? pionier in ce, domnule Capanescu ?
NOU
asta e ca gay-ul care spune in gura mare ca e gay pt ca crede ca e special daca e gay. Da, sunt special de proaste reclamele astea ASUMATE. Deosebit de… chiar. Mai lasati hipsterismu asta de cacat. Oricum si cu reclama si fara senvisurile de la subway sunt naspa. pareara mea ASUMATA.
NOU
Pionier in scapat sapunul…
NOU
Toti suntem prosti, piata din Romania e imatura si manelista dar tu faci experimente cu filme de categoria Z, si tot noi suntem idiotii. Ia du-te in tarile arabe, fa-le o reclama cu shaorma de porc si asuma-ti pionieratul.
NOU
si ati explorat, ce anume ? “cum prinde un spot stupid (sau ce-o fi el, ca-i mult spus spot) la piata virgina din Romania ?” sau ce ?
nu va suparati, ca doar intreb, nu dau cu paru’…
NOU
Cu filme de categoria Z ca si stil cinematografic, Andrei.
Te rog sa verifici referintele intai.
NOU
Domnule Capanescu, va marturisesc, nu va pricep. Ma simt precar la cap. Va marturisesc.
Dar cu viralizarea aveti dreptate – uitati, pana si eu l-am dat pe facebook, ca asa mandra minune nu s-a mai vazut.
NOU
dar o sa va tin minte pana m-o pali alzheimeru’ cu “stilul cinematografic” :)))
NOU
Ba da’ nu poate omu’ sa citeasca ce debiteaza inCapatanescu asta ca numa’ dislike-uri are. Si se tot chinuie sa explice, batman, batman.
NOU
In primul minut din prima reclama m-am plictisit si nu m-am mai uitat.
Daca filmam random la mine in cartier vreo 10 minute si tot aveam ceva mai reusit decat porcaria asta.
NOU
domnule Capanescu, va mai deranjez c-o intrebare si gata, promit. (de fapt, cu doua)
1. Ce-a zis clientul cand a vazut … chestia asta ?
2. Ce i-ati spus clientului cand a vazut reactiile ? asa-i ca i-ati spus ca-i lumea proasta ? asa-i ?!
NOU
Cred ca o inregistrare media a momentului in care clientului i s-a prezentat reclama, ar fi facut furori pe net.
NOU
Probabil ca la intrare in Subway trebuie sa prezinti diploma in comunicare si lista filmelor low budget sau proaste pe care le-ai vazut. E ok.
NOU
@florin
Nu e nevoie sa spui toate filmele proaste vazute, toti am vazut prea multe.
Ca sa mearga mai repede, zici de o reclama, doua, viralizate
NOU
Iti spun eu ce a zis:
-Imi promiti ca se viralizeaza si costa doar 200 Euro??! FACEM!
Capanescule, esti prea increzut si plin de tine ca sa recunosti ca ati dat-o in bara. Bine, viralizat a ajuns, dar parca m-a luat greata subit pt. a intra in Subway. Oricum, tu stii asta, ca esti unul dintre cei mai buni si batrani. De data asta, chiar ai fost mult mai destept ca noi! :))
NOU
Dar de ce a fost sters de pe pagina de facebook, daca a fost o chestie asumata?
NOU
E foarte greu sa discuti cu oameni care au mintea odihnita. Daca cititi (mai ales tu, Andrei) ce am scris mai sus (si am sustinut si cu referinte) o sa intelegi poate ca nu sunt spoturi. Sunt materiale de content online. Postari, in particular. Nu au aceleasi reguli. Una fundamentala este ca se mizeaza pe controversa, pe provocare si nu pe evitarea ei, cum se intampla des in media clasica.
Dar nu pot sa iti fac un curs de 3 ani de comunicare intr-o ora aici (nici nu intentionez sa petrec asa vineri seara). Vino pe la SNSPA si dezbatem pe larg.
NOU
Nu ai timp pentru noi? Esti la alt nivel?
NOU
domnule Capanescu, eu va multumesc ca-mi aratati justa mea valoare si ca ma considerati idiot.
stiu, la SNSPA mi s-ar schimba viata in bine.
doar ca nu stiu daca va prindeti (banuiesc ca, totusi, nu va prindeti) intre ce intreb eu si ce spuneti dvs. nu exista NICI o legatura.
si n-am zis nicaieri spot-uri. as supraaprecia chestia aia numind-o spot.
dar aveti dreptate. e greu sa discuti cu minti odihnite, iar eu sunt batran si obosit, asa ca va dau pace.
NOU
Prietene, daca oamenii nu-ti inteleg rahatul nu e vina oamenilor ca nu inteleg, e vina ta ca nu l-ai facut pe inteles. Nu cred ca aia vor sa vanda doar celor care crezi tu ca vor “intelege”.
Mai si jignesti oamenii :))
Bine, Don Drapere, esti un geniu neinteles, prea profund pentru noi.
NOU
Da
Este la cu totul alt nivel
Are 3 ani de SNSPA
PS. Inainte, daca aveai doar 3 ani de pregatire superioara, ieseai subinginer, acum…..
NOU
*Capcaunescu
NOU
Daca lumea nu intelege reclamele astea, inseamna ca voi ati gresit publicul tinta, sau noi nu suntem reprezentativi pentru populatia tarii. Sa nu uitam insa si contextul saptamanii in care s-a dovedit ca suntem pe locul 45 din 65 ca si pregatire didactica! Deci cui dracului va adresati voi cu reclama asta? Celor 0.1% genii care n-au mintea odihnita, din care mizati ca 90% vor cumpara de la clientul vostru? Eu am invatat o chestie, cand gresesti nu incerca sa te scoti nevinovat, repara greseala si treci mai departe. Daca ai fi angajatul meu te-as da afara numai pentru comentariile astea stupide pe care le-ai facut aici. Asa v-au invatat la SNSPA sa comunicati, facandu-i prosti pe altii in public?
NOU
@Capanescu
Daca SNSPA-ul te invata un mod de comunicare ezoteric, atunci nu e facultatea potrivita pentru a invata sa faci reclame, ce sunt pentru un public neinitiat.
Si asta te face idiot si asta ii face si pe Starbucks idioti, in cazul in care asta le-a fost prezentat: “Va fi o reclama inteleasa doar de absolventi de SNSPA”.
Asta daca as considera reale argumentele tale.
In rest, doua reclame proaste si plictisitoare,
NOU
ASUMAT!!! ASUMAT!!! ASUMAT!!! si proaspat!
NOU
si proaspat prost
NOU
Arhi, pot sa inteleg de ce te-a ofensat prima, probabil ca faci parte dintre acei romani religiosi care-si fac cruce cand trec pe langa biserica. Probabil tii si post, desi nu ti-ar strica niste carne in frigider din cand in cand. Nu e vreo genialitate, dar daca asta e cea mai proasta “reclama” a anului, cred ca nu suntem in acelasi 2013. Dar ma rog, sa zicem ca ai un point acolo.
Dar despre a doua, e clar ca e prost produsa intentionat. E un spoof, o productie B. Uite aici un link care sper ca te va edifica.
en.wikipedia.org/wiki/B_movie
daca intampini dificultati cu engleza, uite te ajut si cu asta
translate.google.com/
documenteaza-te prietene si p-orma treci la vomitat elucubratii
NOU
nu inteleg de ce trebuie sa ofensam persoana domnului nostru Iisus Hristos, pur si simplu
NOU
Eh si daca-i spoof tre sa ne placa sau ce?Artistii astia ma…nimeni nu-i intelege…
NOU
@Corneliu Frasineanu: voi, astia aroganti si autosuficienti, care sigur sunteti hipsteri superficiali, de unde plm ati aparut si de unde aveti impresia asta ca voi le stiti pe toate si restul nu?
NOU
domnule frasineanu,
sa va fereasca Domnul Iisus Hristos de urgia preasfantului Sfant Nicolae, pe al carui nume il luati in batcjocura. noi aici nu glumim cu aceste lucruri preasfinte.
NOU
“Arhi (…) probabil ca faci parte dintre acei romani religiosi care-si fac cruce cand trec pe langa biserica” =))))))) ce-am mai râs…
NOU
Pai nu? Nu se poate sa ne batem asa joc de simbolurile strămoș ilor
NOU
Inteleg, esti funny, fresh si spontan. Si totusi, nu recunosti ca de fapt nu te-ai prins ca a doua e spoof. Atat zic.
NOU
frasinene, esti mai prost ca noaptea. imi permit sa iti spun asta, dupa faza cu carnea din frigider. asa ca mars la ma-ta cu arogantele
NOU
dupa cum vezi, mă-ta are cratimă…
NOU
Spoof se face la ceva deja super viral. Daca tragi doua basini a doua e automat spoof? Adaverul e spoof asta suna a basina fasaita.
NOU
Filmuletele astea sunt facute ceva de genu:
– Ba! e ora 6 si nu am produs nici o idee (…)
– Tu ce cacat ai facut toata ziua!
– Eu plec ca am….
– Nu pleci nicaieri!
– Filmeza ma in pula mea ca tre sa aratam maine la client ceva
– Motor! Ba e de cacat!!!!
– Lasa ma ca ne cunoastem si la astia merge pe parandarat.
– …!
– Da ba share in pizda matii sa intre lumea pe youtube…
– Taci ca l-a postat Arhi
– Ne-am scos 🙂
NOU
@ Rosu – Dupa cum vezi, imi fac timp si va raspund. Insa e nevoie de foarte mult timp pentru a va povesti despre ce va lipseste. Pentru ca trebuie sa stii bine cateva lucruri daca te apuci de critica.
@ Andrei. Iti raspund exact la ceea ce ma intrebi. Daca nu vezi nici o legatura inseamna ca lacunele tale sunt chiar mai mari decat credeam.
La SNSPA ai afla cateva lucruri de baza, deloc suficiente. Dar ar fi un inceput. Repet, daca tot te apuci de critica. Ca poti sa ramai si om normal si sa te rezumi la iti place, sau nu iti place. Insa daca a fost gandita si executata bine o reclama (adica pretinzi opinii de om care ar cunoaste), atunci ar trebui sa stii mai multe.
NOU
e fascinant, domnule Capanescu, cat de tare va grabiti sa spuneti oamenilor ca-s prosti. Habar n-aveti cine sunt, ce-am facut in viata asta, ce studii am sau la ce ma pricep, da’ ma invitati la SNSPA sa aflu lucruri si-mi explicati ca n-am voie sa critic, pentru ca… mno, pentru ca asa credeti dvs, ca daca spun c-ati produs ceva stupid, inseamna ca nu ma pricep.
Dar intre timp am aflat cateva lucruri despre dvs. Intamplator, de bine.
Asa ca o sa consider ca astazi, pur si simplu, n-aveti o seara buna si n-o sa va mai ‘intep’ cu nimic. Fie cum spuneti dvs. Sunt un ignorant pe care numai SNSPA-ul il mai poate salva. 🙂
NOU
oricine poate avea o seara mai proasta. gandeste-te, daca era musat si sa trebuiasca sa explice ca rechinii nu-s delfini?
NOU
nu stiu, o dadea tot cu “lacunele tale sunt mai mari decat am crezut” ? 🙂
NOU
@Andrei Crivat: nu stii ca el e singurul care a auzit de filme de categoria Z si in clipurile alea sunt niste referinte si niste inside joke-uri pe care niste filistini ca tine cu reale carente nu pot sa le inteleaga?
NOU
bai, e din ce in ce mai amuzant pe aici
NOU
Draga Andrei. Nu inteleg de ce insisti cu faza asta “fac oamenii prosti”. Niciodata. Nu asta incerc sa spun (poate in prea multe cuvinte) – deh, dupa o zi lunga, o seara si mai lunga.
Ce spun prin “ar trebui sa stii mai multe”e referitor la critica de content video (caci asta e ce am lansat acolo). Evident, fara pretentii de super-realizare sau genialitate. Ci doar de un stil asumat. Si asumat si ca nu va fi pe placul unora dintre voi, dar ca va crea o controversa ce o sa il propulseze mai mult in conversatie… mai mult decat o postare obisnuita cu “o zi dulce” sau “caldura Sarbatorilor etc”. Atat. Asta a fost demersul.
Nici la snspa nu incerc sa te ademenesc. A fost asa, un exemplu, apropos de unde se mai discuta despre reclama si media. Chiar nu incerc sa comparam scoli sau mai stiu eu… ar fi multe, mai bune si poate chiar unele pe care le-ai absolvit tu. Dar repet, una e sa reactionezi ca un om suparat pe ce a vazut (si firesc, poate sa nu-ti placa deloc) si alta e sa insinuezi ca poti califica produsul video cat si relatia client-agentie.
NOU
razvan,daca nu intentionezi sa mergi la Cannes cu clipurile si sa le proiectezi in circuit inchis, newaflash, oricine poate califica un produs video. ORICINE.
NOU
Inteleg. cand spuneti “lacunele tale sunt mai mari decat credeam” sau “nu pot sa te invat 3 ani de comunicare”, de fapt ma apreciati :))
Si cum adica asumat, daca a fost scos de pe pagina ?
dar ce va faceti, domnule Capanescu, daca CHIAR POT califica produsul ? si, chiar mai bine de-atat, daca CHIAR POT califica relatia client-agentie ? Numa’ zic – si gata, iertati-ma, chiar promit ca nu va mai intep cu nimic. Asta e doar raspunsul meu final, va rog sa-l considerati o intrebare retorica.
NOU
hai nu, sa faci tu parte din acest club exclusivist care poate da calificative? sa imi faci tu mie onoarea aceasta fara a-mi da un memo in prealabil?
NOU
n-are cum, bro. eu am lacune mari, n-ai citit ? mai mari, chiar :))
NOU
@Capanescu: aroganta si autosuficienta ta e metoda de promovare a continutului video pe care l-ai produs, ca nu am inteles?
NOU
www.youtube.com/watch?v=TMTkedIUX8U
ghiciti la care din comentatorii de mai sus fac aluzie cu linku’ ala!!!
NOU
@Capanescu: inainte sa vii sa ma educi si pe mine aici.
clipul 1 e doar prost gust. nici macar nu are umor absurd, care sa ii dea oarece valoare. adica da, sunt sigur ca dupa un cui, “si sfantul Nicolae manca sendvisuri?” va face sa radeti cu gura pana la urechi. clipul asta imi aduce aminte de clipurile de pe Youtube in care Mircea Kitsune ii face farse bunicului sau, la nivelul asta e (google “glume zube”). E posibil chiar tu sa fii Mircea Kitsune, dupa atitudinea ta.
clipul 2 are o idee oarecum mai ok decat primul, dar e facut lenes, machiajul e profi, dar clipul e la nivelul “hai sa filmam ceva cu telefonul cand ne plictisim”, post-productie aproape inexistenta, ca sa aduca un pic a filme de categoria z. plicisitor si neamuzant si asta, de abia am avut rabdare sa il vad pana la capat.
NOU
ce cacat ! 😀
NOU
zici ca le-au filmat cu telefonul!!!! :))))))))))))
am ras putin, nu mint. dar nu mi-ar place sa o mai vad o data. nu trebuie sa fii vre-un super critic, dar cred ca arhi are dreptate cand zice ca noua majoritatii nu ne place.
NOU
Am sentimentul ca domnul cu clipul se crede Motoc
NOU
Da, bugetu, bugetu! Cat a fost bugetu?
NOU
Serios, mane? Reclamele astea sunt super proaste, dar referinta ta umoristica este atat de veche incat depaseste nivelul de idiotenie din chestiile astea cu Subway. Zi-o si pe aia cu pixelul albastru daca se poate.
NOU
bine bine, am inteles io cum sta treaba , faci o reclama de cacat in genul unui film de cacat, ok, dar unde e creativitatea? Unde e subtilitatea aia finuta unde cacatul se transforma in ceva artistic si elaborat?
NOU
Fratilor, imi pare rau ca nu se afiseaza comment-urile in timp real si unele se intercaleaza dupa ce am raspuns in alta parte. Scuze, chiar nu vreau sa par auto-suficient, arogant sau ca ignor mai stiu eu ce. Mizez insa ca stiti cum e si intelegi figura.
Acum. Daca ati avut rabdare sa urmariti clipul pana spre final, exista cheia fix acolo, in line-ul de incheiere: “prajelile le punem pe net, nu in sandvisuri”.
Admitem din momentul conceptiei ca e o prajeala. Fix asta era de demonstrat. Punem prajeala in online (unii ne hlizim, altii haterim) dar nu vei avea prajeli in sandvisuri.
NOU
La SNSPA se invata ca cea mai buna metoda de promovare a unei agentii e sa puna realizari ridicole pe net ?
Nu inteleg cum ii poate atrage pe potentialii clienti
NOU
e clar si am inteles, practic ne explici ca avem nevoie de un master la snspa pentru a cuantifica dpdv calitativ capodoperele voastre. ideatic vorbind, voi acum ati intrat pe o nisa, nisa doctoranzilor in marketing, pe care incercati sa ii aduceti sa manance un sandwich fara prajeli.
NOU
Nu ne-am dorit sa dam clipul jos. Din pacate unii dintre clienti (cum e si cazul de fata) sunt mai timizi/ ezitanti/ tematori decat altii.
Asa e. Era asumat de la inceput si mizam pana la capat. Nu trebuia dat jos. Imi pare rau ca nu am putut impiedica asta.
Nu sunt arogant, nici Motoc, nici autist. Evident ca daca nu va place (si asta a fost reactia de la inceput) nu o sa va conving eu ca, de fapt, trebuia sa va placa. Ca ar trebui sa aveti nu’s ce pregatire ca sa va placa (partea asta s-a inteles foarte gresit… era vorba despre referintele corecte).
Pe de alta parte, ca sa folosesc un citat preferat: “if it’s not for you, it’s not for you”.
NOU
Frate, lasa vrajeala. Pentru un om cu diploma in comunicare ai dat cam multe failuri in comunicare azi.
O sa las asta aici.
“E foarte greu sa discuti cu oameni care au mintea odihnita”
“Nu inteleg de ce insisti cu faza asta “fac oamenii prosti”. Niciodata.”
“Nu sunt arogant”
Aha.
NOU
nu va suparati, domnule Capanescu (stiu ca-mi incalc promisiunea), DOAR intreb: daca absolveam SNSPA, invatam si eu ca, daca imi cere clientul sa nu-l fac de ras, dau vina pe client ? ca e temator si timid ? nu va suparati, da’ e epica replica asta si-am si salvat-o, ca sunt convins ca n-o sa ma creada lumea niciodata daca povestesc de-un om de agentie care a spus “ce-am facut noi era genial, da’ clientul, mai temator, a zis sa stergem”.
NOU
Oameni buni, mai sus sunt doua filme cu alura absurda, realizate asa in mod intentionat, special pentru internauti. Scopul lor era sa genereze cateva zambete si sa dea o voce neconventionala unui brand oarecare. Nu e grav ca unii nu le-au apreciat si nici n-ar trebui sa fie motiv de cearta/jigniri personale. Singura problema e ca, o consecinta a acestui lung sir de injurii, va fi diminuarea curajului celor care le-au realizat/aprobat, si probabil aparitia mai multor reclame de tip “detergenti”, mai ales in mediul online, unde se presupune ca oamenii ar fi mai relaxati. Incercati sa va ganditi si la ce e bine, nu doar la ce e prost, ca sa nu deveniti un fel de “stirile de la ora 5” varianta 2.0..
NOU
jur ca lucrati la agentia care l-a facut! jur!
NOU
@Oana: era mai bine pentru cei care l-au realizat daca nu veneau aici cu autosuficienta si aroganta, incercand sa “civilizeze” lumea si avand impresia ca daca au vazut 4 filme obscure din anii ’50 sunt cu mult deasupra celor care comenteaza aici.
NOU
era un desen animat (nu-mi aduc aminte care, poate eek) in care spunea ceva de luat aminte: “exista o linie fina intre prostie si absurditate iar dumneata tocmai ai intrecut-o”
NOU
Daca imi promiti ca inveti sa folosesti corect chestia aia cu “raspunde” iti promit si eu ca dau like la postarile tale.
NOU
Pacat de brandul Subway ca au sandwichuri bune si chiar fresh dar clipuri de genul nu ar trebui sa “paraseasca” camera in care au fost facute.
NOU
Draga domnilor de la agentia lu’ Subway…eu inteleg ca nu vreti sa dati rau in fata clientului dar sunteti si mai penibili atunci cand incercati sa va aparati cu inversunare spotul. Ma amuza comentariile voastre de aici. Daca erati cu adevarat profesionisti, comentati maxim o singura data, explicand care-i faza cu spoturile si atat. Dar voi insistati si insistati, mai mult, va dati si mari experti in publicitate si comunicare cand sunteti cam 0.
NOU
Urmeaza si varianta de Mos Craciun cu studentii de la SNSPA? Ca din cate stiu aia sunt prajiti rau
NOU
“unii dintre clienti (cum e si cazul de fata) sunt mai timizi/ ezitanti/ tematori decat altii.”
Daca as fi intr-o functie de conducere la Subway, eh, nu sunt, acum ati fi fosta agentia partenera.
Ca ati facut o reclama proasta, se poate intampla oricui, dar sa sustii cu inversunare ca e buna, denota faptul ca nu sunteti capabili sa produceti ceva de calitate.
NOU
Jerome, ce inseamna “de calitate” cand e vorba despre o gluma? E ok daca nu ti-a placut, dar oricine merita o a doua sansa, nu? Eu, daca as fi in locul clientului sau al agentiei, incerca pana mi-ar iesi cum trebuie. Din pacate, sentintele care au aparut aici nu ajuta cu nimic.
NOU
pai exista glume foarte bune, glume mediocre si glume foarte proaste. asta inseamna “de calitate” cand e vorba despre o gluma. pe care clientul a cerut-o afara. pentru ca e mai prost, clientul. e “timid si temator”.
NOU
Oana
Clar nu ai fost niciodata client
“daca as fi in locul clientului sau al agentiei, incerca pana mi-ar iesi cum trebuie”
Cum iti inchipui ca o firma isi permite n incercari in reclama produsului ?
Adica…, dar mi se pare o copilarie ce ai spus.
NOU
Andrei, Jerome, bun, daca gluma asta n-a iesit cum trebuie pentru toata lumea, e asa un capat de tara? Eu zic ca merita macar sa facem diferenta intre “o firma” (interesata doar de bani) si un brand care e deschis sa inteleaga ce le place si ce nu le place oamenilor. Un brand isi permite incercari multiple daca vrea sa faca mai bine, sa castige simpatia oamenilor, nu doar banii lor. Eu zic ca asta e de incurajat, mai ales daca nu le iese din prima.
NOU
Doamna (sau domnita), n-a zis nimeni nimic de brand. Poate nu ne-ati urmarit, noi vorbim aici de-o agentie care face o chestie (ca altfel nu-i pot spune) proasta. Atat de proasta, incat pana si clientul o cere jos. Agentia vine si ne zice ca avem mintea odihnita, ca nu pricepem noi valoarea cinematografica (deh, daca n-am fost la SNSPA…) si ca avem lacune mari si de aia nu pricepem ce s-a facut. Dupa care, agentia zice ca nici clientul n-a priceput, ca-i mai temator si mai timid. Ceea ce, pentru mine, cel putin, e o premiera – nu vezi des o agentie sa spuna ce prost ii clientul ca i-a refuzat lucrarea. Despre asta vorbim, domnita, nu despre client/brand/firma.
NOU
(si oricum, tot jur ca lucrati la Publicis)
NOU
Oana
Scuza-ma, ai peste 18 ani ?
NOU
Oana, tocmai, ca nu e. E o reclama de rahat (doua), e OK!
Ce nu e ok e sa vina aici si sa ne spuna “sunteti prosti” sau “you’re holding it wrong”, vorba aia.
NOU
Oana
Daca mi-as dori ceva in viata, ar fiu sa lucrez intr-o agentie care sa te aiba pe tine client.
Ar fi absolut minunat.
Liniste, relaxare, aer curat…of, vise.
NOU
Jerome, Andrei, am putin peste 18 ani si nu m-am angajat inca nicaieri. Dar incerc sa inteleg ceva util, dincolo de cat de periculos e sa faci o poanta pe internet si sa mai si incerci sa o explici.
NOU
eu nu va cred. dar, daca ar fi adevarat, tineti minte: daca o sa lucrati vreodata in comunicare, NICIODATA sa nu spuneti “clientul e prost, n-a priceput ce vrem sa facem, e mai timid”.
NOU
Oana
Ai cca 24-26 de ani si il cunosti pe Comanescu
Nu zic ca lucrezi cu el, dar il cunosti foarte bine.
La cca 30 de minute ai intrat pe un blog unde nu te-am vazut pana acuma.
NOU
Am zis si mai sus, daca as fi seful Oanei si al celuilalt i-as da maine afara.
Legat de SNSPA, daca as fi facut doar 3 ani de facultate mi-ar fi fost rusine sa ma laud cu asta.
NOU
@Oana: reclamele astea doua sunt foarte foarte proaste, iar “gluma” e de kkt. Daca o gluma e buna nu mai trebuie sa o explici. Failu anului.
NOU
Imi e greu sa decid de unde sa incep… Am s-o fac de aci, cu riscul de a relua o idee deja exprimata, pare-mi-se! Asadar, intai despre consistenta in comunicare si asumare, nu-i asa?
“Capanescu
E foarte greu sa discuti cu oameni care au mintea odihnita.” Stim cu totii zicala populara, nu insist
“Capanescu
Draga Andrei. Nu inteleg de ce insisti cu faza asta “fac oamenii prosti”. Niciodata.”
NOU
Apoi, as avea si eu o serie de intrebari. Desigur, le adresez sinelui caci nu am avut curiozitatea de a lua lumina de la SNSPA
Cam care ar fi target consumers’ group?! Asta asa, sa ma exprim semidoct. Ca mie nu imi e prea clar nici dupa ce vazui capodoperele vieo, nici dupa explicatiile de p-aci. Si vorba aia, avusei taria si rabdarea (intru propria-mi mantuire) sa cetesc tot ce fu scris mai sus
Cum ramane cu “positive or negative feelings” fata de o marca?
Cum vine asta cu: “Nu ne-am dorit sa dam clipul jos. Din pacate unii dintre clienti (cum e si cazul de fata) sunt mai timizi/ ezitanti/ tematori decat altii.”?!?
NOU
@Oana
Jur si eu alaturi de Andrei 🙂 Da’ jur tare
NOU
Tzucă-te tata de Urmuz mic ce ești tu!
NOU
Poate imi explica si mie ca nu inteleg. E SPNSPA asta o universitate de top de trebuie sa mergi acolo sa poti intelege mesajul unei reclame proaste.
Un profesionist de marketing ar spune ca daca nu ai reusit sa atragi atentia publicului privitor (asa prost, incult si cum vrei tu sa-l caracterizezi) in primele 10 secunde, sunt slabe sperante sa priveasca reclama pina la capat si clientul pierde banii. Restul e doar gargara fara rost.
SNSPA nu e fosta Stefan Gheorghiu?
NOU
“Oana
Oameni buni, mai sus sunt doua filme cu alura absurda, realizate asa in mod intentionat, special pentru internauti. Scopul lor era sa genereze cateva zambete si sa dea o voce neconventionala unui brand oarecare”
Dupa SUBtila metempsihoza regasita in cel de-al doilea clip, jur ca as ejecta agentia si mi-as trage stuturi in alea 3-litere ca m-am lasat dus de nas intr-asa un hal 😆 Daca as fi client, desigur.
Apoi, nu e vorba de un brand oarecare. NICIODATA. Oricine va alege sa investeasca in marca isi va considera marca oricum, dar nu una oarecare. So, keep calm & receive feedback. Sunt multe de invatat de aci. Ca idee, a sti cum sa primesti feedback e o treaba complexa
NOU
Iarta-ma, dar “prost, eject, suturi” nu se incadreaza la categoria feedback. Inca astept comentariile constructive.
NOU
pai, va cer scuze, da’ cred ca nu intelegeti deloc ideea de feedback.
NOU
Oana, inceteaza sa mai comentezi, te faci de ras pe tine si firma unde lucrezi.
NOU
Hai sa ma cac in sus si-n comunicarile voastre! Astea-s facute de publicis? Astia parca au si contul Orange, bine…divizie separata, dar …
Bai capcaunule, 2 idei:
1 – ai dat cu ele pe net/tv/presa, eu ciobanul Ghita (am net in varful ulii, da!!!) iti zic ca sunt de tot cacatul, si am tot dreptul sa-ti zic asa ceva boule, ca le-ai facut pentru ca eu sa le vad, da? Nu imi explici tu mie ce trebuie sa inteleg, carnatule care esti tu carnat!
2. esti prost,
NOU
1. Materialul video (repet, nu a fost un spot) se incheie cu “prajelile le punem pe net, nu in sandvisuri” – asta ca sa mai explic o data poanta.
Si da, Subway are sandvisuri foarte bune, fresh. Indiscutabil. Pe de alta parte, publicitatea va fi mereu un subiect discutabil.
2. Despre clientii ezitanti. Uneori, in meseria asta, trebuie sa faci bine cu forta. Recesiunea a topit multa forta a responsabilitatii personale din pacate… Si poate va aduceti aminte si cati ati muscat momeala si ati sarit ca arsi cand Rom a pus steagul american pe batonul de ciocolata)…
NOU
domnule Capanescu, e a doua oara intr-o ora cand imi revolutionati perceptiile. Sincer, in 15 ani inca n-am mai auzit agentie care sa spuna “uneori, in meseria asta trebuie sa faci bine cu forta”. Cum n-am auzit nici “clientul e mai timid/temator”.
N-am crezut ca asa ceva exista. Mi-ati deschis orizonturile, va multumesc.
NOU
:binele cu forta ”
E greu ca pe langa un public needucat sa te lupti si cu un client tampit.
E grea munca in agentie
NOU
Te rog nu jigni reclama la ROM! E mult peste ce-ati facut voi! Daca n-ai mai comenta ar fi mai bine pentru imaginea ta si asa sifonata!
NOU
Din respect pentru gazda-mi, mi-am scos bocancii si am incaltat cuminte papuceii pufosi – a se citi ca ma cenzurez intr-una, scriu cate un comentariu de 2-3 ori, doar pentru a pastra un ton decent si un discurs constructiv.
Pentru cei pe care nu-i merit, eu ca un posibil consumator nepregatit si neinitiat: empatie, consumator, cercetare, dialog, curiozitate, cercetare, consumatori, valori personale, intersectii, cercetare, iluzii de marketing, realitati ale consumatorilor…
NOU
@ – Un consumator de publicitate – ma uit la publicitate, si astea, daca inteleg eu bine sunt facute pentru mine, eu zic ca sunt PROASTE.
Este destul de constructiv?
NOU
Pentru conformitate, dau putin din casa. E de la consumatori, ietata-mi fie citarea in engleza. Nu stiu sa traduc exact si nu as vrea sa ma fac de ras… [autoironie, sa nu fie vorbe]
Marketing illusions:
The consumer is a passive receiver, a blank slate ready to be molded by marketers
Consumer Realities:
The consumer is an active user, he is the source of need actively seeking for solutions in the (commercial) environment.
NOU
Cat timp ti-o asumi…:)))
NOU
Oana
Iarta-ma, dar “prost, eject, suturi” nu se incadreaza la categoria feedback. Inca astept comentariile constructive.
Toate cele de mai sus. Mergeti la esenta, nu la forma!
NOU
Ah, daca s-ar aplica “esenta nu forma” peste tot..
NOU
hai ba ca a reusit, vorbeste lumea despre ea? despre cat de proasta e reclama la subway? eu inca am impresia ca e un pamflet facut de un om cu retard mintal. hamburger-till you got enough proteins to think straight
NOU
:)))))))))))))))
Cum ar zice poetul:
Asuma-mi-as si n-am cui,
Asuma-mi-as subului!
Asuma-mi-as si n-am ce,
Asuma-mi-as…
NOU
Domnule Capanescu, va marturisesc sincer ca ati reusit sa ma ravasiti si pe mine. Deci suntem minim(um) doi, cum ar zice slagarul. Mi-ati amestecat complet gandurile…
Dna/Dra Oana, ibidem
NOU
Bai băieți, nu ati înțeles nimic din ce zice căpcăunul cineast.
Ati vorbit unii pe lângă ceilalti.
Ati împărțit agresivitati gratis și comentarii aiurea și nici unul nu a avut măcar bunavointa sa înțeleagă ce vrea sa spună celalalt.
Eu dacă fac un produs, sa zicem biscuiti bio, care poate sunt altfel la gust decât cele obișnuite, mai puțin dulci și mai rudimentar ambalate, și le pun pe raft, îmi asuma asta. Bun.
Daca vine cineva și urla în gura mare ca biscuiții sunt de foarte proasta calitate, ca sunt cei mai nașpa din punct de vedere calitativ, fără sa aibă habar de procesul de fabricație, fără sa fie informat de calitatea ingredientelor folosite, pentru mine inseamna ca face afirmații răutăcioase.
Daca ar fi zis doar, ba, mie nu mi-au plăcut biscuiții ăștia, nu-s pe placul meu,era cu totul altceva.
Atunci da, un consumator si-a exprimat părerea.
Asta încerca să explice căpcăunul cineast.
Arhi a etichetat ceva ca fiind de proasta calitate,urlând în gura mare ca e prost făcut, fără sa aibe competenta necesara sa facă o asemenea afirmație.
Nu zic, e dreptul lui sa se pishe pe ce nu intelege sau nu-i place, dar acest lucru zice multe despre el.
Faptul ca ceva nu place publicului larg nu înseamnă că este prost calitativ, la fel cum nici faptul ca Cheloo și majoritatea romanilor nu suporta homistii, nu-i face pe acei oameni bolnavi sau de calitatea a doua.
Contează foarte mult cum critici un produs, cum îți exprimi părerea despre el.
Remember, una este sa zici ca nu-ti place ceva, pentru ca nu e pe placul tău, și alta este sa afirmi ca este prost făcut, fără sa ai pregătirea necesara pentru a judeca acest lucru.
Dar e mai ușor sa identifici tot ce nu înțelegi și nu-ti place ca fiind ceva de proasta calitate, nu-i asa?
NOU
O da, o reclama proasta e acelasi lucru cu compozitia biscuitilor. Pentru ca eu critic compozitia reclamei, luminile, regia si actorii, nu ca e o reclama proasta. Iar faptul ca emiti opinii despre cunostintele mele in domeniu, fara sa ai idee despre ele, te califica la premiul aluna de aur
NOU
Logica ta are o fractura majora.
Am inteles ca dupa ce a fost pusa pe net, reclama a adus un val de critici si de mistouri.
Pe orice producator de biscuiti, sandvisuri sau reclame, il doare in cur de ce zice Arhi, e parerea unui singur client, nu conteaza.
Daca insa majoritatea consumatoriloe sunt de aceeasi parere, cred ce e extrem de ingrijorator pentru afacerea lui
NOU
Pe agentia biscuitzarului, pentru ca saracul client, in decenta sa, a cerut scoaterea biscuitilor prosti
NOU
Daca agentia e multumita de reclama facuta, e ok, clientul poate sa stea jos linistit
encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTLeU5uuAGVkewFlzk84P8g5zUBqW0HzpGKC5utVShPuCfaXFc4
NOU
Jerome,
Uite o problema de perceptie: ce ati văzut nu reprezinta reclame oficiala la Subway. Autorul a spuso în explicația lui, nimeni nu l-a băgat în seama.
Faptul ca majoritatea celor pe internet au perceput acele clipuri altfel decât s-au așteptat autorii, arata ca nu a avut impactul dorit.
Insa felul în care gloata a reacționat, agresivitatea cu care a atacat ceva ce nu au înțeles, mi-a amintit de felul în care sunt percepuți și judecați homosexualii în România (sau oricare minoritate care se manifesta altfel sau se comporta diferit).
Asa cum am zis, poate sa-ti nu-ti placa un produs, e normal, insa dai dovada de superficialitate, autosuficienta și ignoranta în momentul când etichetezi ceva ca fiind prost făcut. Fără sa ai habar ce reprezinta.
Si e normal sa retragi un produs de pe piața care nu este corect înțeles și care nu a avut impactul așteptat. Chiar dacă este poate un produs de calitate.
Nu sunt de-acord cu felul în care majoritatea se grăbește sa sfâșie orice ce la prima vedere este altfel și diferit.
NOU
Prietene, daca nu e reclama oficiala atunci ce e? Vreau si eu niste reclama neoficiala, gratis si de calitate!
NOU
1) Daca nu e reclama oficiala inseamna ca efectul ei e sa strice reputatia produsului si in acest ca Subway ar trebui sa discute cu un avocat.
2) In plus, folosirea logo-ului Subway fara acordul firmei (ca doar e reclama neoficiala) inseamna alt subiect care trebuie dicutat cu un avocat.
NOU
Inca o idee: Daca produsul final e o porcarie, calitate ingredientelor nu mai are nici o importanta.
NOU
“Si poate va aduceti aminte si cati ati muscat momeala si ati sarit ca arsi cand Rom a pus steagul american pe batonul de ciocolata”
– CUM sa compari cele 2 campanii?! indiferent daca una a fost doar pe facebook si alta peste tot?
Am ras mult la comentariile de mai sus. Domnule Capanescu, din ce ati scris, realizez (poate pe nedrept avand in vedere ca am acces doar la aceasta conversatie) ca dumneavoastra reprezentati tot ce am urat mai mult intr-un profesor: ignoranta, mandrie si know it all.
Iar ce am invatat in familie si de la 2-3 dascali, cel mai important lucru in astfel de cazuri… e sa recunosti greseala. Daca faptele ar fi fost de natura criminala, un avocat (BUN) v-ar fi sfatuit sa va recunoasteti faptele.
Ne spuneti NOUA (bine, eu poate mai putin) de spoof-uri si de intentionat prost si de asumare? 🙂 incercati sa explicati si ce e un ler. Noi ne rupem parul de mult sa aflam.
NOU
ler is LER www.youtube.com/watch?v=KmD0HuEPL-o
NOU
Am regulat-o pe una de la SNSPA, n-a fost grozava.
NOU
comentariul zilei! bravo!
NOU
Vai cat am ras. Creativi autosuficienti care se uita in oglinda si isi spun cat de frumosi si destepti sint. Dupa suficient de multe zile ajung sa creada ce spun, la fel ca Napoleon din azilul de nebuni. Si se cred neintelesi de marea masa de consumatori (prosti). O intrebare imi pun: in agentia aia nu e nici unul cu mintea la el? Astea sint glume? Asa sinteti voi “cool”? Ciudati si morbizi? Bai reclama la Altex cu Batman o puteati include in “content video” nu mizeriile voastre. Nu sint deloc dur, ma scoate din sarite aroganta cu care tratati voi aici oamenii. Panaramelor voi vreti sa vindenti mancare cu mortaciuni? Mai mult ca sigur, clientul este franciza in Romania ca altfel va bateau cu
contractul pana ajungeati in faliment.
Vreti sa stiti ce crede cosumatorul? Nimic, pentru ca sint atat de proaste ca nu s-ar uita nimeni la ele pana la final de bunavoie. Noi am fost obligati de comentariile voastre sa ne uitam.
Auzi, da’ la Stefan Gheorghiu nu invati si PR disaster management? Asa se raspunde la critici mai ales pe internet?
NOU
Scuzati ortografia, ma enervez repede si n-am obisnuinta de a comenta pe bloguri.
NOU
Mai, Alex, creativii astia sunt fitzosii de se rup in romgleza, sa vaza lumea ce destepti is ei, ca limba romana nu mai e bunaa. Ei se focuseaza pe client, si daca “creatiile” lor artistice pentru care cer o carca de bani nu le place clientului, e ala tampit (ma rog, temator… cum zise ‘teligentu’ de la agentie), nu produsul prost. Asta a fost cea mai tare chestie. Io as lua cu copy+paste, sau mai bine Printscreen, afirmati asta si i-as trimite-o clientului, sa vad daca-i cade bine la stomac.
NOU
Si ca mi-am adus aminte @ Publicis:
Nu va faceti griji, nu sunteti singurii care o comit. Acum niste ani, fu o campanie tare, raspandire nationala, super brand (top 5 worl wide)… Sloganul era asa: GET A RIDE! Tac-pac, s-a dus dracului campania. Cu multe zerouri in coada.
Motivul? Consumatorii, niste ignoranti dom’le, intrebau nedumiriti: cum adica, GETA RIDE????
NOU
@Alex
Da, brand-ul e in Romania prin intermediul unei francize – US via Bulgaria, pentru Romania – “Agentul de Dezvoltare responsabil pentru francizele SUBWAY in Romania este Rumen Radev, in parteneriat cu Ivan Todorov, Agent de Dezvoltare pentru Romania si Bulgaria”
Si e ceva vreme de cand se chinuie sa aiba o prezenta consistenta pe piata.
NOU
Chiar si asa nu inteleg cum si-au dat acordul pentru asa ceva. Poate ca nici nu au stiut, a fost “binele facut cu forta”.
Si apoi a urmat un telefon: Ce-ati facut voi ma? – nu stiu cat de “timid si temator”
NOU
binele facut cu forta, e de regula abuz sau viol
NOU
“Controversa” A vrut sa starneasca o controversa domnul Capanescu. Asa isi caracterizeaza “opera”. Acest geniu neinteles care explica ideea muritorilor de rand. E cica de categoria Z, dar e prea profunda sa fie pe intelesul tuturor. Dar cine se crede? Saatchi si Saatchi? Ca aia au venit mereu cu reclame controversate, nu cu genul asta de zombie patetici si blonde lesinate. O reclama rasuflata, nici macar nu e originala in prostia ei. Inodora, incolora, insipida.
Am aflat ca SNSPA-ul e baza. Daca nu ai trecut prin facultatea aia, nu ai cum sa intelegi un astfel de concept. Trebuie sa treaca si clientul nitel pe acolo, poate nu o sa mai fie asa timid si temator. :))
NOU
mamă, mamă, unde-i Freige cîne e nevoie de el?…
NOU
Probabil e la baie
NOU
a zis ca a vandut laptopul, a anuntat ca nu mai scrie pe anul asta :)))
NOU
Deci am avut cel mai ciudat vis ever. Se facea ca eram intr-o comunitate de tigani swingeri. Am dedus ca erau tigani pt ca aveau 2 regi. Si l-au condamnat astia pe unu la exil pentru nush ce treaba. Urmatoarea scena era intr-un tren unde omul nostru isi lua adio de la nevasta si copil, apoi trenul a inceput sa se miste usor iar el stand cu spatele la ei pentru ca era prea dureros sa-i priveasca in ochi le-a spus ca nu va inceta niciodata sa se gandeasca la ei, si a fugit din tren. A fost foarte dramatica scena, ma jur. Credeti ca as putea trimite script-ul la acasa tv?
NOU
Arhi
Probabil e la baie
Fereasca Dzeu! Sa nu fie de la senvisurile de mos Nicolae…
NOU
Capanescu asta imi aduce aminte de bancul:Un taran, in targ. Vroia sa-si vanda calul.
Vine un (potential) cumparator:
– Pai, bade, vinzi calul asta?
– Il vand, in mortii ma-sii!
– Dar ce are, e bolnav?
– E bolnav, in mortii ma-sii!
– Macar mananca?
– Nu mananca, da-l in mortii ma-sii!
– Trage la caruta?
– Nu trage bine, in mortii ma-sii!
– Atunci de ce l-ai adus in targ?
– Ca sa-l fac de ras, in mortii ma-sii!
NOU
Capatanescu: tu ce incerci noua sa ne zici? Ca din cauza ca exista filme de categorie B ai facut si tu reclama de categoria B? Filmele de categorie B sunt proaste si reclama ta e proasta. Tu zici ca ai facut-o intentionat proasta, noi toti ceilalti zicem ca e proasta.
Problema e alta: in general filmele proaste (de categorie B,C…Z) nu se fac pentru vanzari. Sunt filme cu buget foarte mic despre care nimeni nu se gandeste ca ar fi mari succese. In schimb, reclama e facuta pentru vanzari. Pentru vanzari in pola mea! Sa compari un film cu o reclama… Maine ma duc si eu la serviciu si le zic la baieti ca eu muncesc de acum incolo asa mai la 20%. Stii de ce? Pentru ca exista filme de categoria Z si muncesc mai putin intentionat deci care ar fi problema?
NOU
Fratilor, simplul fapt de a prezenta argumente (adica ce dracu’ a avut agentia in cap atunci cand a facut asta) in loc de caterinca din gatul mainii, nu ar trebui sa fie considerenata aroganta sau mandrie.
Apoi, cititul in diagonala nu ajuta atunci cand vine vorba de o dezbatere – ca altfel, nu am ajunge sa vorbim atata de pardalnica aia de facultate, care nu are nimic de-a face… era un fel de a incheia sugestia despre ce inseamna uneori o anumita abordare asumata in comunicare.
NOU
domnu’ inteligent peste medie, care incearca sa explice prostilor ca-s idioti (!), ce e aia “caterinca din gatul mainii”? Stiti, io n-am fost la SNSPA, probabil ca acolo se invata termeni d-astia… Explicati-mi, va rog, sa nu mor (mai) prost. Multumesc.
NOU
Dupa ce ne-ai facut prosti, acum cersesti mila? Stii care e norocul tau, ca e vineri. Ce-o sa faci luni la serviciu, cand o sa se afle …….
NOU
Daca ati lasa un pic polemica de dragul polemicii la o parte, ati putea afla ce a dorit aceasta postare video a face.
Si poate ca ati prinde si ideea ca nu incerc sa va conving sa va placa. Ci sa va impartasesc ce au avut colegii mei (realizatorii) in capsor. Apropo, nu a fost facut nimic fara stirea clientului. Doar ca, fiind vorba pana la urma doar de o postare pe facebook, s-a gandit ca o sa ii fie mai usor daca pur si simplu o da jos. Atata tot.
Nu a fost vreo campanie de acoperit tzara, ci un simplu post. Intr-un mediu in care, teoretic, lumea este mult mai deschisa la experiment. Mai degraba partial se pare.
NOU
Capanescu a reusit performana sa primeasca down-vote la toate comentariile.
Felicitari!
NOU
Stii filmele alea de categorie Q in care doi se bat si la final unul ii zice stai jos si ala nu sta si moare? Cam asa faci tu, ti s-a zis de zece ori sa stai jos in banca ta si tu nu vrei!
NOU
domnu’ Căpănescu, n-ai ce discuta cu noi din două motive:
1. Filmuleţele-s proaste. Adică proaste, indiferent de intenţie. Dacă voi aţi dorit să iasă proaste à la Hobo with a Shotgun, de exemplu, nu a ieşit aşa, sunt proaste, şi atît. Proaste.
2. Dacă tu tot te justifici aici, ieşi prost, mai prost ca primul filmuleţ. Închipuie-ţi comunitatea asta un soi de 4chan, ne bătem pula de tine cît vrem noi, şi tu pici, din nou, evident, prost.
3. Dacă tu vineri seara eşti la computer, aparînd de zor nişte mizerii, eşti mai loser decît personajele de pe piticigratis.
Să concluzionez. noi ne bătem plua de tine, tu rezişti dîrz. Aperi nişte spoturi uaaaa, naşpa. Du-te de fute ceva, băiete, viaţa-i scurtă.
www.youtube.com/watch?v=1Y3FzVQi-R8
Oh boy, never go full retard.
NOU
Wow! Diariile lui hari s-au transformat in videouri si au ajuns pe net! 😀
NOU
Eu ştiu că o reclamă trebuie făcută pentru a rămâne întipărită în memoria celui care o vede. Aveau Dedeman acu ceva vreme pe toate panourile publicitare nişte reclame tâmpiţele în versuri, de genul “Când iubirea mă apasă, Îmi cumpăr o motocoasă”. Că erau bune sau proaste, nici nu contează, dar după vreo doi ani şi ceva de când am văzut-o, tot nu am uitat-o pe asta cu motocoasa.
Ce am văzut mai sus…nu că îţi rămân în memorie, dar ai vrea să dai delete la orice rămăşiţă de gând despre ele.
NOU
@Calin: Iti ramane in memorie, dar nu te face sa te duci la Subway sa mananci, la fel si Naomi mi-a ramas in memorie dar nu as/l-as fute-o/fute.
NOU
Eu am “decat” doua lucruri de spus:
1. Dupa 3 ani de facultate la o sectie de Publicitate (!), materialele de mai sus sunt mai slabe decat cele pe care le-am facut ca si studenti fara experienta. Faptul ca ati pornit din start cu ideea de a face niste materiale proaste e descalificant pentru si in domeniul acesta de activitate. Cat de subtire ati avut obrazul cand ati si luat banii clientului pentru ele e intre voi si el.
2. Reactia voastra pe pagina asta anuleaza orice minim de succes viral pe care materialele de mai sus l-ar fi obtinut. Cand faci ceva intentionat (!?) prost, dar cu un scop anume, taci si-nghite pana-ti indeplinesti scopul. Nu incerca sa convingi pe ceilalti ca tu esti, in realitate, destept, pionier, deschizator de drumuri, si ca materialul prost e o lucrare freudiana de geniu.
NOU
DS: eşti mai prost ca mă-ta.
NOU
sa vb cu oamenii cand nu o sa-ti mai zici Danutz.
NOU
decat
NOU
Cand iti spun mai multi oameni ca esti beat, du-te si te culca…
NOU
‘tu-va muma-n cur de urmasi ai lui Ed Wood, m-ati facut la 1500 de km distanta sa nu mai vreau Subway
NOU
Draga Capanescu,
1. Scenariu prost (oricare ar fi categoria: b,z,x,y ; trebuie totusi sa ii ramana ceva in cap celui care vizualizeaza clipul, iar in cazul asta se pare ca toata ramane cu ideea ca acest spot/clip/ e un mare cacat )
2. Caliatate video proasta (pentru o asemenea productie te astepti ca un spot publicitar sa fie filmat de o echipa ok, nu de niste studenti la SNSPA in anul 3, sau in cel mai bun caz la cine stie ce scoala de film) – nu cred ca e cazul sa mentionez echipamentul si miscarile de parkinson ale cameramanului.
3. Daca vezi ca 30-40 de useri au o parere diferita despre ce ai creeat tu sau echipa ta e clar ca ceva nu e ok. E ok ca fiecare dintre ei sa aiba o parere diferita, dar cand toti zic ca e de cacat…atunci chiar pute treaba.
4. Pleaca de la premiza ca mai sunt si altii care se pricep in domeniul asta, iar simplul fapt ca tu esti la SNSPA in anul 3 nu confirma deoc ca ai fi foarte bun la ce sustii ca stii.
5. Cat succes ar fi putut avea un remake la JEAN-CLAUDE VAN DAMME mancand un 6″ Sub pe 2 Volvo…eh…
NOU
Domnule Căpănescu, nu rezist să n-o dau: sper că Teddy e fericit. În rest, ședința de luni va arăta interesant…
NOU
imi vina sa ma cac cand vad reclama cu zombi. de fapt, m-as si cacat.
NOU
eu zic ca in tot raul zace si un pustiu de bine: pocaita din primul video imi sugereaza o suma de promisiuni de alcov pe care numai o foame de nazbatii de-a dreptul animalica le-ar putea zamisli. ptiu! Doamne iarta-ma…
NOU
@capanescu – zi ma, tu crezi in mos craciun?
NOU
in care crezi mai mult ?
NOU
bai proaste sau nu, mie ca mananc acolo mi-au amintit de ei si ma duc sa`mi iau un sub de 30 cu paine proaspata :))
NOU
io nu s specialist, sint doar un biet mester. concluzia mea: sper ca agentia sa fie concediata imediat, daca nu clientul isi merita soarta.
NOU
Nu te pricepi.
Du-te si fa macar 3 ani la SNSPA si apoi sa-ti dai cu parerea despre o creatie publicitara.
Spotul asta a fost cu mesaj ascuns, subliminal, chestii complicate pentru nespecialisti ca noi.
NOU
da’ de ce sa fie concediata? esti ortodox fundamentalist fara umor sau de la agentie concurenta? vezi-ti de treaba ta, nu-i platita de la bugetul de stat reclama.
NOU
va dati seama ca aia cand au terminat reclamele s-au batut pe umar unii pe altii mandri de ce au realizat :))))))) ca daca realizau ca sunt ff proaste ma gandesc ca nu le lansau pe net sau oriunde :))
NOU
bai la cate reactii au cauzat reclamele alea si-au atins scopul din plin…
stiti voi o reclama proasta e mai buna ca una care te lasa indiferent. Macar sa iti ramana prin cap si cand treci pe langa un subway sa le zici la prieteni, stati sa va arat ce reclame extra praf au facut astia…si tot asa. pe pariu ca o sa fie unii care la bautura o sa le caute pe youtube =))
NOU
Coane, daca eu fac o reclama cu o tipa buna rau care ia un sandvis de la o companie de genul asta si cand incepe sa-l manance, ii cade din el un gandac pe buze, facem pariu ca se viralizeaza ?
Nu stiu insa daca le-as creste vanzarile baietilor de acolo.
NOU
Eu nu am cunostinte de filme, reclame si branduri, eu sunt de la tara, masor lumea in “imi place / nu-mi place”. Da, probabil materialele astea o sa imi ramana cumva in minte desi acum nu am avut chef sa le vad, a fost destul sa vad idee geniala de a te lipi de un brand gen biserica/preoti. Cand o sa vad subway o sa ma gandesc ca sunt niste amatori care lucreaza cu o agentie care face experimente in loc sa le prezinte produsul si automat voi crede ca si ei nu stiu prea bine ce fac.
NOU
atat de slaba de le ceream daune morale de o difuzau gratis!
NOU
Eu care mananc des la SubWay si NU am nici o pregatire de video, cu iPhone-ul de as fi filmat niste vlog-uri de incepator si tot as fi scos ceva care sa aiba legatura cu SubWay. Pentru ca in comparatie cu idiotii care au filmat porcaria aia eu chiar cunosc fiecare posibila combinatie de sandvici-uri la SubWay.
Sa nu mai vorbesc de faza cu sfantu Nicolaie si daca manca sau nu sandvici-uri, cat de tampit tre sa fii sa vii intr-o tara in care ai 98% ortodoxie (cel putin la modul declarativ) sa faci rahatul asta si sa speri ca lumea va cumpara mancarea ta?!?!?!?!
NOU
87%, nu 98%. sau au trecut ungurii la ortodoxie?
NOU
Deci daca eu trag pantalonii de pe domnita Oana, intr-un loc public se pune c-am facut o gluma, nu o gluma proasta. Am inteles.
Si nu, reclamele astea nu si-ar fi atins scopul decat daca la finalul lor era scris “Reclama realizata prin sprijinul Subway de catre un grup de copii c-un retard minor”.
NOU
Ca să păstrăm metafora, pentru o asemenea faptă, domniţa Oana ar putea să te cotonogească 2 zile împreună cu toţi ce prezenţi, să-ţi lase vânătăi în formă de “prost” şi “retard”, iar la final, în timp ce-ţi mai bagã un bocanc în frezã, dacă tot e acolo, să-ţi ceară şi demisia, plus daune morale? Te asigur că n-ar face-o, parcã ar fi prea exagerat..
NOU
Oana
Acum sincer.
Lasa naibii postatul ca-ti aduce desevicii si mai bine pregateste-te pentru sedinta de luni.
O asemenea chifla e antologica in domeniu si e mai bine sa iei distanta.
NOU
Deci Oana e baietel sau Xena?
NOU
Domnita Oana, n-am sa fiu cotonogit, ci cu siguranta voi fi apostrofat, caci ar fi de porc si de-un maxim prost gust sa fac asta, ceea ce vi s-a si intamplat voua. Dar evident ca eu voi incepe ca pe-un ton superior sa-ncep sa va explic ca de fapt atat studiile, cat si mintea obtuza nu va ajuta sa-ntelegeti ceea ce-am vrut eu sa demonstrez, si anume ca tu esti o domnisoara de salon care poarta o lenjerie imaculata.
NOU
Nu am apucat sa citesc toate comentariile, dar vreau sa-l intreb pe comentatorul Capanescu ce a realizat cu aceasta reclama? Inteleg ca exista un stil al filmelor de categorie B, dar alea sunt asa din cauza unor compromisuri si restrictii de buget. Ed Wood (ca l-ati pomenit) a fost nevoit sa faca multe compromisuri in naivitatea sa de a-si urmari pasiunea pentru facut filme. Chiar si asa umorul exista in acele filme. Involuntar, dar exista.
Voi ati urmarit (deci umor voluntar) ca reclamele sa fie amuzante bazandu-va pe stilul filmelor de categorie B, dar nu sunt. Cu umorul voluntar ati dat gres. Cu cel involuntar iarasi. Cum ati adus un plus imaginii marcii Subway?
NOU
Nu imi vine sa cred ca exista asa ceva !!!
NOU
las si eu asta aici:”atata vreme cat voi lucra la client, nu voi lucra cu Publicis!”
NOU
Bai, dupa ce am citit toate comentariile, vad ca domnul Capanescu insista. Si tot mai adanc in rahat se afunda. In plus, si-a adus ajutore. Doamna Oana. Da’ il inteleg, se pregateste pentru ziua de luni, care o sa fie tare nasoala pentru el. Da’ tare-tare, nu asa. Poate se lasa si cu ruperea contractului de munca. Asa ca da, trebuie sa ia apararea dejectiilor pe care le-a produs.
@Capanescu
Dom’le, stii unde gresesti? Ba, poate sunteti voi geniali, prea destepti pentru secolul asta (desi, hai sa fim seriosi, ma indoiesc, eu zic ca aveti IQ-ul sub media nationala) si ati facut ceva genial, sublim, dar neinteles. Problema ta consta in faptul ca voi trebuia sa faceti ceva pe intelesul oamenilor, sa-i transformati in clienti Subway. Ma, stii cum e? Daca datoria ta e sa inveti copiii analfabeti sa scrie, nu te pui sa le explici despre fizica cuantica.
Dar na, continua sa-i faci pe oameni prosti, neaga apoi si, in general, sustine-ti mizeriile alea 2 de clipuri, ca nu pari prost, imbecil si ingamfat. Da’ deloc-deloc, nu asa. Pana mea, tu esti exact tipul ala de copil caruia parintii i-au spus ca-i genial, desi singurul lucru ce era in stare sa-l face e sa intinda niste muci pe perete. Te inteleg, cand dai piept cu viata dupa ce ai crescut intr-un asemenea mediu, evident ca chiar crezi ca ceilalti sunt prosti, iar problema e la ei, nu la tine. Ca doar maica-ta ti-a spus tot timpul ce genial esti si cat de frumos manjesti peretii cu muci.
In fine, m-am lungit cam mult. Multa bafta luni, cand ajungi la lucru. Vei avea nevoie.
@Oana
Domnita, realizati penibilul din “Oricine merita a 2-a sansa”? Aici vorbim de lumea reala, in care companiile platesc bani grei pentru publicitate. Si apeleaza la o agentie tocmai pentru ca nu vor ca un amator – care poate sa de gres – sa se ocupe de reclamele/viralele lor. Ca altfel l-ar pune pe unul din angajatii lor sa faca un viral. Au venit la voi (ca si Andrei Crivat, jur si eu ca sunteti colega cu Capanescu) tocmai pentru ca sunteti agentie de publicitate si stiti ce faceti, nu experimentati pe banii lor. Din cauza asta nu meritati a 2-a sansa.
NOU
Deci atitudinea asta de kkt nu o au doar in comentariile de aici. Pe pagina lor de facebook aceleasi jeguri.
www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=509433615763280&id=381725605200749
NOU
WTF? (Scuze pentru comentariul prea scurt!)
NOU
Din acest topic ajung la concluzia ca SNSPA e scoala de balet.
NOU
Apropo, felicitari celor care au filmat primul spoof c-un telefon si l-au editat in Paint. Respectele mele.
NOU
sper ca exista un binevoitor care sa ne descrie sedinta de luni.
NOU
Tu sigur esti vreun mentalist
NOU
pentru ca fara sa vreau ma transform in avocatul diavolului si tin cu ursul de cand ma stiu, am citit postul, apoi comentariile, apoi am googalit “viral advertising campaigns 2013” ,le-am vizionat, am googalit si unconventional ads, si cu temele facute am purces la vizionat si marul discordiei din discutia de aici.
sunt familiarizata cu umorul subtil sau “altfel”, cu productii alternative, care in general scapa in lume cand sunt suficient de destept facute.. deci.. nu, si imi pare rau ca e nu, pentru ca atunci cand esti instruit sa lucrezi cu ceva si se presupune ca ai ceva creativitate, imaginatie + ca poti cauta inspiratia intr-o multitudine de surse, nu vad absolut nici o scuza sa iti iasa un filmulet stangaci si cu o ironie foarte timida cand poti face ceva al dracului de ironic ( daca asta vrei) sau in orice caz cand te poti folosi de tot arsenalul de atitudini acceptabil intr-o campanie publicitara si cu obraznicie sa fortezi limitele acceptabilului, sa provoci, sa ai nerv.
pentru al doilea video, inteleg ca au un sandwich asa gustos incat si un zombie l-ar prefera in detrimentul meniului lui obisnuit 😀 in timp ce primul video imi arata 3 oameni cu atitudine semi tampa, foarte posibil un apropo la filmuletele cu intervievat oameni pe strada si facut misto de ei ca-s prosti ( gen Generalul Store sau -stiti ce este parshul? – daa, un animal mic cu blana) ceea ce sugereaza atitudine superioara fata de public, lumea de pe strada, domnul si doamna Nimeni, asta asociata cu un brand nu da bine, ca sa folosesc cuvinte mici.
NOU
guys, calmez vous. ca doar oameni suntem.
am vazut si eu astea. meh, ce sa zic. nu mi-au tras sageti in ochi sau in creier. pur si simplu am dat scroll mai departe pe internet, mi-am vazut de viata mea, am ras am glumit am baut am futut etc – stiti voi, the good stuff.
mi-au zis prieteni “ai vazut ce tare” sau “ai vazut ce mizerii doamne cum sa faca asa ceva”. ma pish. nu ma intereseaza. fericirea sau dezgustul nu le gasesti in clipulete virale pe net sau ce plm sunt.
din commenturi, in schimb, si din toata treaba asta am tras urmatoarele concluzii:
1. capanescu s-a scufundat dupa ce a inceput cu, ce zic eu, intentii bune. probabil ii place debate-ul asa in general dar s-a duuuus… omu nu cred ca va face prosti sau needucati pe niciunul dintre voi. e laudabil faptul ca si dupa ceva de genul asta care aparent a fost un flop, el isi apara oamenii. e bine sa ai un sef asa, mai ales intr-un domeniu in care nu stii niciodata ce iese si ce efect o sa aiba. ceea ce ma duce la punctul
2. nu cred ca a platit nimeni pentru asta, ca, dupa cum au observat niste oameni prin comenturi mai sus, au fost filmate cu telefonul. deci buget 0. “actorii” nu sunt actori platiti, evident. nu s-au dat bani si nu cred ca s-au cerut bani. si
3. tot vorbiti de intalnirea de luni. s-a facut publicitate proasta si mincinoasa si insultatoare pe multi bani. si la fel, a fost retrasa. pentru ca se asuma riscuri cand vrei sa faci chestii noi. suntem inconjurati de atata publicitate proasta tocmai pentru ca nu se asuma riscuri. cele mai misto lucruri (dar si cele mai oribile) au iesit doar in urma unui leap of faith.
NOU
ups. am dat enter din greseala. stati ca mai am de zis!
NOU
si curban le facea mai bine!
NOU
@Oana
Eu sunt consumator de absurd.
Absurd e Urmuz. Absurd e canalul HowToBasic si clipurile cu Charlie the unicorn.
Reclamele astea sunt stupide si atat.
Daca asta era scopul, inseamna ca realizatorii lor au ramas in urma rau cu internetii.
NOU
asa.
4. cu Oana. ce-aveti dragi oameni cu saraca fata? si de unde stiti ca lucreaza cu capanescu? ca a zis ce n-ati zis voi? pai eu nu sunt nici cu unii, nici cu altii – asta unde ma plaseaza? fiecare cu parerea lui si foarte bine ca o are. d-asta sunt bloguri si discutii si toate cele. suntem o gramada de oameni peste tot. cred ca e imposibil sa-i iei si sa-i pui pe toti pe caprarii, gen, acestui grup ii place asta. lor, asta. si aici, facem mereu asta. mi se pare o prostie. e invechita, e sa-i dea unui om cu un business o senzatie falsa de siguranta ca vorbeste cu cine trebuie.
nu stiu cui ii place ce s-a vazut mai sus, dar nah. poate oamenilor care baga verde cu roaba, sau poate alora de la liceu, haabar n-am. sunt sigur ca nu tuturor le place ce-mi place mie si nici ca ce-mi place mie e ce ar trebui sa placa la toata lumea. e pe net, deci e pentru toti. cu totii avem dreptul sa ne bagam si sa ne scoatem sau sa dam like.
eu daca as fi fost clientul as fi lasat-o pe net. sa fie, frate. ar fi ajuns in cele din urma si la cine trebuie. hahaha mai tineti minte aia cu it’s fridaaay fridaaay – de avea 39 de milioane de thumbs down. au lasat-o si, in timp, a disparut hate-ul de la inceput, lumea a inceput sa faca glume, meme-uri si sa se distreze ei intre ei. si i-au facut faimosi si pe-aia de au facut clipul, ca venea lumea la ei cu plozii, ca cica sa-i faca si pe ei faimosi. si, ca tot vorbeam de hate, hai sa trecem la
5. nu sunt atatea de zis despre tot ce se intampla in jurul nostru? plm, se bat aia pe la pungesti, ponta face misto de noi toti etc. sunt atatea pentru care sa fim indignati.
asta daca indignare e ce cautam pe bloguri sau pe orice. mie mi s-a luat sa tot fiu indignat. keep fighting the good fight. mi se pare ca anonimatul uneori naste monstri. si ca al-III-lea razboi mondial nu o sa fie cu tanchi-tanchi si bombi-bombi, ci se da deja in sectiunea de comments de la orice (blog, tv ieftin pe emag, selfie, pereche de sosete pe cumpara.ro etc) si mi se pare trist. daca v-ati vedea cu totii la o bere sunt sigur ca nu v-ati lua la puli si la bataie. garantat. sunt sigur ca ar fi multe de aflat unii de la ceilalti.
nici commenturile pozitive si nici alea negative nu fac, in the grand scheme of things, nimic. doar ca alea pozitive te fac sa crezi ca inca mai traiesti printre oameni.
capanescule, faceti multe reclame ca aia faceti de obicei. mai dati si gherle. respect ca ti-ai aparat oamenii. nu cred ca a facut nimeni chestia aia ca sa zica “da, noi suntem mai artisti si mai subtili decat voi”. mie-mi place subway, dar nu mananc acolo tot timpul. dar ziceti clientului mai bine sa rezolve treaba cu chipsurile alea lays, ca e dubios. daca tot vor sa o arda fresh si fara prajeli, sa vanda altceva in afara de chipsuri, habar n-am, ceva copt.
dragi oameni care cititi acest blog, inteleg ca nu v-a amuzat deloc o reclama care e menita sa amuze. i feel you. nici pe mine nu ma amuza. eu urasc (URASC) benny hill. da nu ma duc la aia in anglia sau de unde sunt ei, sa le arunc cu pietre-n geam, cu furci si faclii. aia e. dau pe altceva. eu tocmai am gasit asta:
funnyasduck.net/post/22016
era pe facebook, 4 posturi mai jos de filmuletul dubios de mai sus. am ras.
arhi, bro. tot respectul ca tii o comunitate si-ti imparti gandurile cu oamenii si reusesti sa starnesti atatea discutii pe orice tema intre atatea suflete. ca sa citez din bunicul lui spiderman, with great power comes…
keep fighting the good fight.
e sambata seara. va pup.
NOU
Frumos comentariu
NOU
Bah, la SNSPA nu va invata sa scrieti cu litera mare la inceput de propozitie?
NOU
sincer, daca nu apareau arogantii care au facut reclamele de mai sus sa civilizeze lumea, sa se dea auto-suficienti, importanti si genii neintelese, nu erau nici macar 50 de comentarii la articolul asta. poate asa se viralizeaza mai nou in ziua de azi, faci ceva prost apoi starnesti discutii.
NOU
Sa fie de belea aia 58.000.000 care au dat like la clipul cu Van Damme ! Nemasterizati, dar multi !
NOU
la primul video nu am avut rabdare sa ma uit decat pe sarite, la al doilea m`am uitat pentru ca are o noima si imi plac filmele cu zombies. nu m`au amuzat, nu m`au revoltat, ceea ce presupun ca e destul de rau pentru ca nu mi`au smuls nici o reactie in afara de acest comentariu.
apropo de sandwichuri, arhi, daca tot esti in timisoara, ai mancat de la lucas?
NOU
Nu, incerc sa am cat mai putine contacte, astia ma enerveaza si cand respira
NOU
Of mama, mama .. tampenii nu gluma :)) nesarate !
NOU
A doua reclama e stupida. Dar prima mi-a placut. Aia cu studentii la teologie. Chiar m-a amuzat stilul stangaci in care a fost filmata si cartonul ala cu sandviciul fluturat in background 🙂
Nu cred ca are efect in scop comercial, dar sa o privesti doar pentru amuzament merge.
Astea sunt nimic, oricum. Daca vreti reclama romaneasca intr-adevar proasta, luati de-aici:
www.youtube.com/watch?v=Ve4RvWSGJ_g
NOU
Ieri, pentru prima oara, am observat si Subway intr-un anume mall. Nu, stai linistit inCapatanescule, n-au devenit virale reclamele colegilor ci doar comentariile de pe acest blog 😀
NOU
Poţi să dezactivezi prostia asta cu ascunsul comentariilor negative? E imposibil de citit, de câte ori răspunde ăla tre’ să dau 2 clickuri (unul nu ajunge), e frustrant şi obositor. Fă ceva să rămână vizibile, marchează-le cumva dacă ţii musai să avertizezi cititorul că urmează elucubraţii, dar lasă-le să se vadă, dacă se poate.
NOU
+1 ca e o sugestie buna.
NOU
Nu merge. Si pe mine ma scoate din sarite…
NOU
You’re not yourself when you’re hungry. Even more so, when you’re hatin’… Ar fi trebuit sa stiu mai bine. Si probabil vineri seara, am suferit de amandoua.
Iar tu, Arhi, pentru ca ma cunosti un pic, cred ca poti certifica asta.
Imi pare rau ca, stropit de suvoiul haterist, am facut si eu insinuari rautacioase. Dar nu am intentionat sa jignesc. Imi cer scuze lui Andrei Crivat si oricui i-am mai parut ofensator si arogant. Sincer.
Stati linistiti, nu m-am inmuiat, am nervi si cojones sa stam pana dimineata sa dezbatem… dar mai bine am face-o la o bere undeva (cum tot sugera cineva pe aici), sa se vada mai usor, pe fatza noastra, ca doar sustinem o idee, nu ne injuram unii pe altii… ca e duel de argumente, nu de flituri printre dinti.
Aici cred ca Louis C.K. imi furnizeaza o paralela buna (poate stiti asta, dar nu doare inca o vizionare): www.youtube.com/watch?v=5HbYScltf1c
Incercam sa explic ce au intentionat ai mei si de ce am fost de acord. Da, asa e, aveti dreptul absolut, irefutabil, sa nu va placa. Ba chiar sa urati. Eu nu asta combateam, ci daca am stiut sau nu ce facem (daca stim meseria asta, ca aici eram impuns).
Discutia a alunecat usor spre opinii din stomac, pentru ca in loc sa o purtam asupra ideii – sau lipsei ei (prajeala asumata ☺ – gata, ultima oara, promit sa nu mai folosesc ”asumat” timp de 1 luna) – majoritatea opina despre executie. Ori aici voiam sa atrag atentia ca asa a vrut artistul.
Adica exista un stil asa, rudimentar si el a fost ales (nu ca nu s-a gasit alta rima).
Si nu a placut unei parti (mari) a oamenilor care s-au intalnit cu chestiunea. OK. Am vazut, am inteles, respect asta.
O alta parte (deloc mica) a oamenilor chiar s-a amuzat (cum era si intentia). Si au crescut cu ceva sute like-urile de pe pagina clientului. E vorba pana la urma doar de o postare video, pe Facebook. Ceva mai mult decat un meme.
Pentru conformitate cu adevarul istoric (si linistea unora dintre noi) va pot spune ca da, a fost filmat cu telefonul, fara actori profesionisti si montat in imovie. Costuri zero. Doar timpul unor colegi.
*din gatul mainii = din poignée (pentru undeva mai sus).
NOU
Eu sunt cel care i-a spus lui andrei ca esti un tip misto si ca probabil ai o zi proasta, deci da, stiu 😛
NOU
main point de la 0:35 la 0:50 – in filmuletul cu Louis C.K. 🙂
NOU
Eu nu am făcut SNSPA dar sunt în targetul ăla minuscul al reclamelor (în sensul că am reușit performanța de a vedea toate filmele date prin link-uri și mai am și un Plan 9 agățat de perete) și, din umila mea experiență, zic că a face un film prost bun e fie o artă (vezi Cadavra), fie o combinație interesantă de întâmplări (gen moartea lui Lugosi plus finanțarea filmului de o biserică plus buget minuscul plus etc. – Plan 9 – sau pierderea unui pariu și realizarea unui film de către un fermier fără nici un fel de experiență – Manos -). În cazul reclamelor de aici ambele chestii lipsesc cu desăvârșire.
Zombie + sandviș misto e asta, btw: www.youtube.com/watch?v=vOMRTN_9kdQ
NOU
@ Capa
nu era cumva poignet, nu poignee? Facui ceva franceza, nu si SNSPA, asa ca nu bag mina in foc:)
NOU
@ Arhi – Exact, man. Thanks and like!
@ Andu – Inteleg. In cazul zombie din UK diferenta este si de cateva zeci de mii de sterline (fatza de zero in cazul nostru).
NOU
@Andu – Nu vreau sa insinuez prin asta ca doar cu nu stiu cate mii se poate face. Nu e mereu nevoie de nu stiu ce buget. Mai mult, sunt prin cei care sustin ca un budget mic nu e o scuza pentru o idee mediocra.
Dar intamplator (sau nu) campania aia a avut actori, producatori, regizor si difuzare, si la si pe langa stunt-ul organizat in dimineata aia.
NOU
bai nene, opreste te! la voi nu realizarea e cea mai mare problema, ideea e de cacat!
NOU
@ oarecare – Ai dreptate. Note to self – always spell check :).
NOU
@Capanescu
Zice un proverb indian asa: decat sa te speli de noroi, mai bine nu te murdaresti…
Iar cata vreme feedback-urile de p-aci avura un efect, tot nu-i rau
NOU
Feedback iz fifty
NOU
😆
NOU
Bah… m-a innebunit asta Capaunescu asta cu creatul de controverse. Ce plm… nu e nici o controversa atata timp cat toti sunt de aceeasi parere – e o chestie proasta… ma rog, sunt 2 chestii proaste sau foarte proaste. Wtf… ne contrazicem pe cat de proaste sunt sau nu inteleg, asta e controversa?
NOU
Eu cred ca asta e controversa – cat de proaste sunt. Ca in afara de domnul Capanescu sau domnita Oana, n-am vazut oameni care sa spuna ca au apreciat clipurile.
NOU
au fost cenzurati 😀