gunoaiel celro

Scris de Radu (unul din ei)

Salut Arhi,

Sunt un cititor al tau de multa vreme si uneori mai postez cate un comentariu. Iti scriu acest email pentru ca azi ma simt frustrat. De ce? Voi incerca sa explic cat mai pe scurt.

Am comandat online pentru soacra mea un aragaz in valoare de 600 lei de la Cel.ro.

Socra-mea a primit de la FAN curier aragazul, a semnat iar eu la 15-20 min am venit sa il montez. Dupa ce l-am desigilat dintr-o cutie de carton, am constatat ca in partea de jos, este tabla este lovita rau. Am sunat curierul iar acesta a spus sa ma adresez Cel.ro…ceea ce am si facut.

Cel.ro mi-a raspuns :

„Buna ziua,
Va rugam sa ne atasati fotografii si cu ambalajul produsului, mai exact partea unde este deteriorat ambalajul.”

Am atasat fotografiile cu argazul deteriorat + capacul de carton de la fund care era rupt.

Mi s-a spus ca vrea sa vada TOT ambalajul. Intre timp, am aruncat bucatile de carton la ghena….

Raspuns Cel.ro „Buna ziua,
Si cum doriti sa faceti returul, fara ambalaj? La defectul care se observa cu siguranta si ambalajul este deteriorat iar in cazul asta nu va putem ajuta intrucat responsabilitatea dumneavoastra la livrare era sa verificati integritatea coletului.”

Fiind din Bucuresti, m-am dus la sediul lor din Iuliu Maniu, unde le-am explicat din nou toata povestea.
Au zis: „aduce-ti aragazul la noi ca sa il vedem”

Ma duc acasa, pun aragazul in masina si ma reintorc la Cel.ro

Ajuns acolo, au spus : „nu aveti ambalajul complet si chiar daca l-ai avea, nu va putem da toti banii inapoi. Va oprim o taxa de 30%.” Asta inseamna 200 RON.

Sunt client Cel.ro de vreo 4 ani, perioada in care am comandat produse de mii de lei(+ 7000 ron). Le-am explicat ca nu avea socra-mea (femeie la +70) cum sa desfaca ambalajul iar acesta sa ramana intact…mai ales ca tabla este indoita undeva la baza aragazului (pozele sunt atasate)

De asemenea, le-am explicat ca nu este vorba de bani ci doar de un principiu. Sunt clientul lor si niciodata nu m-am plans de nimic. I-am intrebat cum poate sa isi inchipuie ca as fi dat cu aragazul de pamant sau daca ei cred ca un smecheras care cauta sa ii prosteasca.
Aragazul a venit lovit.

Au raspuns sec: „conform legii, va rambursam contravalorarea minus 30%”.

Ma simt extrem de frustrat in aceste momente. La cumpararea aragazului, nici nu m-am gandit la alt magazin decat Cel.ro
Cum sa te comporti asa cum un client care pe parcursul timpului ti-a comandat de mii de lei? Cum sa ceri sa desfaca o femeie de +70 un aragaz din cutie, cutia de carton sa ramana intacta iar ea sa verifice aragazul, inclusiv parte inferioara a acestuia(toate astea in fata curierului)?!

Sunt absolut scarbit de comportamentul CEL.ro…

Poate poti scrie pe blogul tau despre asta. Cred ca ai ajuta si pe altii sa nu pateasca ce am patit eu. Niciodata nu voi mai cumpara ceva de la Cel.ro indiferent daca va fi mai ieftin fata de alte magazine.

Multumesc pentru rabdarea de a imi citi „of-ul” si scuze pentru eventuala incoerenta. Sunt mult prea enervat de situatie.