Problema e că toți țepuiții ăștia se gândesc Ei, lasă, că nu mi s-o întâmpla chiar mie, uite ce preț bun, sigur o să fie bine.
Asta deși e plin internetul de pățanii cu Blue Air și de oameni care nu și-au mai primit vreodată banii înapoi.
Nelu Iordache înseamnă o întreagă cultură, dispariția sa nu a însemnat nimic.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

35 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Vreau sa zic ca inainte de pandemie BlueAir ajunsese chiar ok, personal amabil, avioane curate, fara intarzieri, cel putin pe ruta pe care mergeam eu.

  2. #4

    BlueAir si EasyJet, aceste microbuze aeriene, nu zice nimeni sa nu te uiti dupa reduceri, da’ nu incepe in pula mea sa plangi cand iti iei teapa cu companiile astea sau cand nu primesti ceea ce ti s-a promis, sunt putine companii pe continentul asta European mai ridiculizate si criticate, cand iti iei bilet pe vreo ruta operata de astea doua, invata-te cu ideea ca vei calatori la nivel de autocar interjudetean in cel mai bun scenariu !

    • #5

      Nu se plânge nimeni că sunt condiții de microbuz, se plâng oamenii că nu respectă termenii contractuali.

      Pe același principiu, hai să nu mai fim săraci să luăm RCA de la Euroins, abonament la telefon de la Digi, că e prea ieftin. Plătești servicii, compania trebuie să le ofere. Și, teoretic, există instituții ale statului și mecanisme care să asigure respectarea termenelor.

  3. #6

    mama suge pula

  4. #8

    Well,
    am zburat cu Wizzair de 4 ori in ultima luna. Intarziere la fiecare zbor, vreo 12 ore cumulat, >3 ore la un singur zbor. Dar m-am bucurat ca macar nu s-au anulat! Ca la ce auzi de la altii cu mioritici de la BlueAir, nu prea mai cumperi biletele cu inima impacata nici la alti operatori low cost. Si da, cum a spus si antevorbitorul, cu orice low cost zbori, tot conditii de microbuz o sa ai, indiferent de pret sau destinatie.

    • #9

      Wizz Air in aceasta perioada (nu stiu daca e in fiecare vara asa) e horror. Opereaza 6 zboruri cu aceeasi aeronava in 24h, e aproape imposibil sa nu fie o intarziere pe parcurs. Daca pleci dimineata, ai sanse mai mici sa nu fie intarzieri din cauza aeronavii, dar o sa fie full pe aeroport. Cum o dai, tot e 50% minim sa ai parte de o experienta neplacuta.

  5. #10

    Deci peste 30 de zboruri anulate pe zi. Oare cate zboruri opereaza Blue Air zilnic?

    • #11

      Toate. 😀 😀 😀

    • #12

      Eh, sunt convins ca vorbim de zboruri ‘individuale’- 100 pasageri pe un avion, zborul anulat, 100 zboruri anulate.

    • #13

      Jordan: parca scrie si in articol: 11mii zboruri, 178 mii rezervari.

      Unii pasageri au primit alte bilete, altii au primit despagubiri, restul inca asteapta…

      Dar in medie toti si-au luat muje

  6. #14

    N am cumparat zbor la ei. Dar deoarece au refuzat sa imi dea banii pe zboruri a trecut sa iau voucher (dupa 2 ani in carea m stateptat banii!) Si mi-am luat bilete de voucheru ala.
    Stau cu sufletu cat un purice ca imi anuleaza vacanta in 2 saptamani si nu am ce face. Asigurare nu exista pentru anulare zbor.

    • Eu stiu ca asigurare storno parca acopera tot, daca iei vacanta cu tot cu zbor, separat nu am avut nevoie pana acum dar e bine de cautat.

  7. #16

    ibb.co/2NdxMvf

    Ultima mea afacere cu Blue. Vedeti acolo la sumarul platii, unde le asaza ei una sub alta si le aduna si le da 2500 si ceva? Nu_i asa. Incercati si voi sa le adunati. Mi_au furat din adunare 2-3 sute si n-au mai raspuns la nicio plangere. Furt necalificat.

    • #17

      TVA? Rata din Belgia sau de ude factureaza ei?

    • #18

      WTF, zici ca este facuta manual acea desfasurare de costuri.

    • #19

      Da, da. In Belgia, 2000 lei + 200 lei = 2500 lei.

  8. #20

    Pe 20 tre’ sa zbor in tara cu copilul cu Wizz… am emoții, mari emoții. Zborul de ieri s-a anulam, de exemplu…

  9. #21

    Unii au avut bilete luate inainte de pandemie, si acum tot incearca sa faca ceva cu voucher-ul
    Nu e neaparat ca erau toti niste neispraviti ca nu au luat bilete la Lufthansa.
    De ce trebuie sa dam vina pe consumator nu inteleg?

  10. #22

    Am 200 de euro la ei de 2 ani jumate. Vremuri prepandemice. Reclamație la ANPC de 6 luni după ce nu mi-au dat banii, deși i-am cerut în cont (anularea n-avea treabă cu restricțiile), am rezervat alt zbor din banii aia, l-au anulat și pe ăla cu o zi înainte șide atunci pe mail nu mai raspund și la telefon îmi spun să dau mail.

    Să mă aștept la miracole? :))

  11. Toate sug acum. Macar blue erau ieftini

  12. #24

    Multi nu au alternativa, ca nu stam toti in buricul pamantului, care nu are centura in 2022.

  13. #25

    Nu e numai BlueAir. Eu am patit cu Iberia Express, zbor din Romania catre Spania.
    Au anulat zborul din cauza pandemiei, cu greu au dat voucher, voucher pe care il am si acum deoarece nu mai opereaza zboruri din Romania.
    Contactat OPC-u’ european, airhelp, etc. Nimeni nu face nimic. Ei nu patesc nimic si eu am o m UE luata de la falnicii operatori aerieni nationali spanioli.

    Asa ca se intampla si la case mai mari si mai mici. Am mai avut bilete anulate/reprogramate la wizz, ryan, dar acolo mi-am asumat. Am vazut insa ca si Lufthansa au anulat sau vor anula mii de zboruri anul asta.

  14. #26

    Cam toate companiile aeriene sunt coplesite in perioada asta. BlueAir are o situatie speciala deoarece este sub administrare speciala(insolventa) si na trebuie sa plateasca datoriile. Faptul ca ei dau niste preturi mai mici in perioada in care toate cresc este modul lor de a-si asigura ceva finante care sa-i tina pe linia de plutire.
    Problema este ca situatia asta cu vouchere ca sa nu primesti banii inapoi trebuie sa se opreasca si la un moment dat introduse niste reguli mai dure de tipul suspendat licenta de zbor in spatiul comunitar. Ca si idee stau de aproape 2 ani sa recuperez vreo o mie de euro de la Air France+Air Mauritius asta dupa ce am primit niste vouchere smechere pe care nu le-am putut folosi. Situatia lui Air Mauritius este fix ca cea a BlueAir insa cu mica exceptie ca a fost scos din rahat de catre guvernul statului Mauritius. Si pana sa fie scos din rahat se puteau cumpara bilete de la ei cacalau doar ca nu le puteai folosi….

  15. #27

    Ca Blue Air sunt niste jegosi e clar.

    Totusi, din 180 000 de rezervarii, ANPC a primit doar 924 de reclamatii. Acu nu zic ca toate rezervarile sunt singulare, dar chiar si asa, numarul de reclamatii este mult prea mic pentru cate rezervari au fost, doar 0.005% din totalul rezervarilor.

    Oamenii se pare ca sunt multumiti sa fie tepuiti.

    • #28

      Problema e că eu am făcut, am primit un mesaj că a fost transferată plângerea la filiala SV Oltenia (eu având domiciliul în București, Blue Air sediul social la fel) acum 5 luni și de atunci nimic. Acum vreo săptămână le-am mai dat un mail, aștept să văd ce se întâmplă.

      Deci e posibil ca și din motivul ăsta lumea să nu fie motivată să facă. Eu chiar fac la de-astea, de ani de zile, dar per total e mai mare efortul decât sunt beneficiile.

  16. #29

    Ieftini? Dintre cele 3 companii de sărăcii(wizz, blue și ryan) mi se păreau cei mai scumpi. Câteodată aveau același preț cu Tarom

  17. Eu am zburat cu ei la Roma, in aprilie si pot sa spun ca a fost ok.
    Personalul ok, capitanul super smecher (ne spunea unde suntem, ce oras tranzitam, etc).
    Avioanele curate, preturile de la bord cam..dar na, avion. Acum am zburat cu HiSky (charter), nu se compara confortul, BlueAir este peste.

  18. #31

    problema daca dispare blue, wizz ne va fute la buzunar

    nu ca ce face blue e ok

  19. #32

    EU astept della Blue Air 650€di August 2020 dupa c’è mi-au cancelat zborul. Primula raspuns a fost cand statul le va da un ajutor ne remburseasa. Alte raspusuri sunt cand ajung la pratica dumneavoastra . De atunci nu am mai cumparat zboruri cu ei

  20. #34

    EU astept della Blue Air 650€di August 2020 dupa c’è mi-au cancelat zborul. Primul raspuns a fost cand statul le va da un ajutor ne remburseasa. Alte raspusuri sunt cand ajung la pratica dumneavoastra . De atunci nu am mai cumparat zboruri cu ei.

  21. #35

    Noi zburam frecvent cu Blueair si niciodata nu am avut nici intarziere a zborului, nici anulari. Chiar saptamana trecuta, pe 11.07 am ajuns la Bucuresti cu 20minute mai devreme. Vorbesc de rura Milano – București. Pe 14.07 intoarcere la Milano tot cu ei si zbor la timp. In schimb cu Wizz si Ryanair am avut tot felul de peripetii… Wizz ul mi-au anulat doua curse de la inceputul anului si nu au dat banii inapoi..desi asa era stipulat, insa dau ‘wizzair credit’ iar sa iti recuperezi banii se blocheaza site ul si ti se da un nr de telefon cu suprataxa. Ryanair intarzieri frecvente. Easyjet cand a inceput pandemia ne-a dat un voucher cu contravaloarea, insa nu se putea folosi fiindca avea un ‘pin’ pe care au uitat sa il transmita si spuneau ca noi l-am pierdut! Iar daca urmariti si companiile mari.. Au intarzieri si acelea. Toate companiile sunt la fel.. speram sa avem norocul sa mearga totul decent