Ca sa ajungi la Suceava, trebuie sa o iei pe E85, drumul care trece prin Europa. Europa angroul, nu tara. Hartoape, gropi, ia factura neamule (inca nu reusesc sa inteleg care e faza cu facturile false vandute de ciori pe marginea drumului), idioti cu scutere care asteapta sa se faca pateu, etc.

Dupa care incepe el, E85. Mare majestuos, puternic.
SINGURUL DRUM DIN RROMANIA CARE ARE 3 BENZI JUMATE.

Adica banda 1 este mai mica cu peste 1 metru decat banda 2. Nu poti sa mergi pe banda 1 in totalitate, ca mergi in sant. Si atunci mergi ca fecioara, cu linia intre craci. Plus ca daca nu esti atent, poti sa mergi pe contrasens lejereanu. Pentru ca nimic nu desparte benzile de pe sensul opus. Peste tot este linie discontinua. Nu mai zic ca gipanele de prestigiu chiar merg pe orice banda vor ele, dar asta stie deja toata lumea.

Bine ca Berceanu a decis ca de la anul face autostrada Bucurest Calafat. Calafat, acest oras cu miez si sorginte dacica, acest centru comercial si industrial al rromaniei.

Iar Moldova e legata de restul tarii de o sossea cu 3 benzi si 1/2.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

34 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    na , la alegeri, coloanele candidatilor vor merge pe mijlocul strazi, deci o sa fie cu o banda lata :), pe ei nu ii incurca, si la o adicalea exista si avionul pentru mofturosi :P.

    PS: te rog frumos sa iti ceri scuze fata de ciori. Ele sunt mai inteligente decat orice animal de casa pe care il are omul, ele nu incomodeaza pe oameni cu nimica, ce ai cu ele?. Nu merita jignirea de a fi comparate cu rromii/tiganii…

  2. Dar de ce crezi tu ca moldova ar trebuii legata de ceva ? 😀

  3. Nu e peste tot 3,5 benzi, sunt zone unde sunt si 4,5 benzi si sunt zone unde abia poti spune ca sunt 2 benzi. Dar ca sa faci 4 benzi serioase si in localitate, ar cam trebui sa intri pe prispa la oameni.

  4. stiu E85 destul de bine, din pacate (multe drumuri spre Moldova) si e o infectie de drum. camioanele vor sa mearga pe (semi)banda 1, dar de fapt sunt calare pe dunga, ca nu incap, iar tu tot in depasire trebuie sa intri ca sa treci de ele. iar daca mergi pe (semi)banda si intri pe ea intr-o comuna, fii pregatit sa mergi cu rotile din dreapta in sant, pentru ca se ingusteaza si mai mult, pana la punctul in care devine o biata fasie conexa drumului.
    ce ma distreaza e ca am parcurs E85-ul pana in Grecia si acolo seamana extraordinar de bine cu o autostrada, cu gard pe margine si benzi generoase si fara localitati prin care sa te impiedici.
    PS: ai uitat de Doraly… in Voluntari, dupa ce ai scapat de Europa si de Metro si ai impresia ca ai iesit si tu din oras, hop si acest angro cu damf de mici si bere, unde se sugruma iar traficul un pic…

  5. deep..te astepti la perfectiune in rominica?

  6. #6

    “Ca sa ajungi la Suceava, trebuie sa o iei pe E85, drumul care trece prin Europa. Europa angroul, nu tara.” europa tara ?!?!?

  7. #7

    da, uniunea europeana este o tara, uniunea statelor americane este tot o tara, asta e ideea generala, de aia au moneda si frontiere comune.

  8. Si eu merg des pe E85, daca des inseamna de cinci ori pe an. Drumul este foarte bun pentru mine, imi da ocazia sa-mi exersez reflexele de soferita amortita, de Bucuresti. Daca ar fi o autostrada ceva, cum am mai vazut eu prin Europa ( tara, continent sau cum vrei sa-i spui) as adormi la volan de plictiseala. 😀

  9. Faza cu facturile e ca iti iei niste facturi de la tigani cu chitante cu tot si le completezi , le inregistrezi in contabilitate, fentand statul cu 19 % din valoare si impozitul pe profit. Adica nu platesti niste bani la stat

  10. #10

    da, da’ cu facturile ti se intoarce imediat si-ti pun bratari baietii pentru evaziune. 😉

  11. Drumul ala are o singura banda pe sens pe care se circula. Particica aia de urgenta din dreapta e pentru urgente. Nu e banda de circulatie. Dar idiotii dau flasuri noaptea sa te dai pe aia ca cica aia e banda de lenti si ei sunt pe banda de rapizi.

  12. @arhi: trebuie sa-i dai dreptate lui “io”, ai zis europa nu UE, iar europa e de-a dreptul continent. si satelit al planetei jupiter…

  13. Intre Urziceni si Buzau iti cam blestemi zilele prin localitati, pentru ca daca mergi cu dunga intre picioare pe prima banda ai sanse sa atingi cu oglinda gardurile oamenilor. Glumesc, evident dar oamenii aia n-au trotuar

  14. #14

    Giuco are dreptate. Prima este banda de urgenta. Nici macar 10% dintre cei care circula pe acel drum nu au realizat acest lucru. Pacat, asta dovedeste ca pentru a conduce nu ai nevoie de creier.

  15. #15

    Domnilor, circul mereu in toata tara si ma pot exprima intr-un fel asupra conditiilor de trafic. Va dau cateva exemple de cum se circula regulamentar, in conditiile unei sosele nationale si nu autostrazi:Buc- Bacau 3oo km , 3 – 3,5 ore, Buc- Iasi 43o km, 4,5- 5 ore. Se poate depasi fara a petrece axul soselei,astfel ca afirmatia din postare este rautacioasa. Arhi, te rog sa analizezi un alt traseu din Buc pe o distanta de 6oo km si o sa vezi ca totusi cel mai bine se circula pana la Suceava.

  16. @raluxa şi “io”

    Bre, voi vă împiedicaţi de nişte detalii aiurea.
    1. Europa sau UE nu se schimbă cu nimic situaţia drumului ăla nenorocit.
    2. Din punct de vedere cultural UE conţine cam tot ce este european, mai puţin Ucraina şi Balcanii de Vest. Să fim serioşi, Rusia este deja altceva. Bielorusşia la fel.
    3. Rusia are drumuri şi mai rele decât noi, numai că nu sunt la vedere. Cel puţin la noi sunt asfaltate sau măcar pietruite.
    4. Avem drumuri nasoale, cu sau fără UE. Poate că în loc să dezbatem politicile UE ar trebui să ne vedem de drumuri…

  17. e bun e 85 ma..merg cel putin o data pe luna pe dansu` si nu sunt probleme:D
    si da, ai dreptate cu aia cu 3 benzi jumate, trebe sa fii foarte mic sa incapi pe banda din dreapta

  18. @Robintel nu ca as vrea sa intru in polemici, dar Elvetia, Liechtenstein, Norvegia si Islanda sunt tari europene, fara a fi membre UE. In acelasi timp, anumite teritorii non-europene fac parte din UE: Reunion (aia de care ne impiedicam noi prin drop-downuri cand vrem sa selectam Romania), Guiana franceza, Insulele Canare samd.
    Dezbaterea nu-si are locul, asa cum spui tu – sunt detalii, dar m-ai provocat, na:)
    Sursa: wikipedia

  19. @raluxa

    Hai să nu ne abatem de la subiect. 🙂

  20. @Robintel perfect de acord. declar inchisa dezbaterea:)

  21. Bine ai venit in lumea mea:)).
    Ce sa ii faci, moldovenii sunt o rasa aparte…

  22. @Cipriane , da in Bucuresti sau in orice parte a tarii cum e? Nu sunt gropi , nu sunt gipanei care merg cum apuca?

  23. Culmea este sa te superi ca se face un drum in Oltenia si nu in Moldova.
    Am facut 1800 Km prin Moldova, nicio groapa.
    Iaaauzi cica 3 benzi, pai in Oltenia in afara de Craiova-Filiasi (30 km) mai vezi undeva doua benzi pe sens?
    Vrei sa mergi pe 1,5 benzi (ambele sensuri)? Hai in Oltenia.

    1. Cel mai prost drum european din Romania este E79 (trece prin Oltenia), are decat 10% din el doua benzi pe sens (nu exagerez).

    2. Drumul spre Calafat se face pentru un pod peste Dunare nu pentru oras.

    3. Noi pe aici prin Oltenia cand vrem sa visam ca mergem prin Romania pe un drum european cu doua benzi pe sens, drept si cu asfalt bun la E85 visam.

  24. #24

    dan, corect, iarta-ma:)))))))))))))

  25. Pai Arhi, drumul e chiar bun, la ce e in Romania. Tu, daca esti obisnuit numai pe autostrada soarelui, ti-ai creat o impresie gresita despre calitatea drumurilor din romania.
    @Mossad Iti dai seama ca esti un idiot, nu?

  26. Certific faptul că în Oltenia drumurile sunt ca prazul (ca ceapa). :)) Între Motru şi Dr. Tr. Severin este o porţiune de drum de nici nu pot s-o descriu. Îmi pare rău că n-am filmat-o. Mergi vreo 5 kilometri pe drum neasfaltat iar senzaţia este aceeaşi ca şi pe asfalt: gropi, hârtoape, masaj, etc…

  27. @Robintel Ori ca prazul, ori ca ceapa – ca e diferenta intre ele ca de la cer la pamant 🙂

  28. #28

    Fata de restul drumurilor din tara asta e85-ul poate fi considerat autostrada, fac destul de des drumul asta si mie mi se pare foarte bun.Singura chestie care am deranjeaza este ca in cateva locuri se ingusteaza din cauza podurilor care nu au fost latite si ele la 1,5 benci pe sens in rest numa de bine. Tu care circuli in Bucuresti iti permiti sa comentezi :D? Uitata-te in Bacau si vezi acolo drumuri foarte bune chiar si pe la periferie.

  29. #29

    Banda 1 de care zici tu e un fel de banda de urgenta, iar din experienta mea pe acel european se merge in felul urmator: cei lenti jumate pe 1 jumate pe 2(ca fecioara cum ai zis tu) iar cei mai vitezomani care vor sa depaseasca merg pe banda 2 si un pic din contrasens, asa ca scapa de solenza sa faci parte din categoria celor care merg pe banda 2 si contrasens 😀

  30. #30

    Alin, e novA:)

  31. #31

    Tot de Dacia e facuta 😛

  32. #32

    d, dar e mai proasta

  33. #33

    mai, “jumatea aia de banda” NU e banda de urgenta. e banda de circulatie, care in localitati ar trebui sa devina pista pt biciclisti. numai autostrada are banda de urgenta

  34. #34

    LOOOL auzi la ei “banda de urgenta” :))) sa cad jos nu alta…

    adevarat ca prima banda e ingusta, dar se poate circula pe ea si la 130kmh fara probleme, doar sa fii nitel atent.
    eu de exemplu merg pe prima banda(cea de langa sant), cu rotile din stanga pe marcajul drumului sau chiar cu banda sa treaca exact pe sub mine.
    iar cand sunt depasit, fac semnal dreapta si ma retrag usor. in cazul meu il atentionez pe cel care ma depaseste ca l-am vazut si ca ma poate depasi fara probleme.

    problema destul de nasola pe E85 sunt satele/comunele care nu au lumina sau trecerile de pietoni luminate corespunzator.

    drum intins!