Dintotdeauna am crezut că atunci când cumperi ceva, trebuie să iei în calcul toate variabilele, nu doar prețul cel mai mic. Mai ales când vine vorba de IT și electronice, când service și post service devin vitale la un moment dat.
De asta eu îmi cumpăr majoritatea chestiilor de pe emag. Da, e posibil să nu aibă cel mai mic preț la toate chestiile. Dar compensează prin altele.
De exemplu, la comanda de pe 6 iunie, am comandat o memorie de laptop. În mintea mea, cel puțin, pentru că, de fapt, aia e memorie de desktop toată ziua, nici nu îmi dau seama cum am putut să o comand. Memorie care mi-a ajuns ieri pe la 2. Cât timp am sunat eu la emag și m-am mai învârtit, la 4 deja fancurier era la ușa mea și prelua memoria greșită.
Azi, acum 5 minute, am primit-o pe cea bună.
Poate o fi fost mai ieftină pe alt site. Dar diferența o face genul acesta de servicii, care e neprețuit.
NOU
eMag are retur la 30 de zile si pentru persoane juridice!!! atat am de spus!
NOU
Conditii generale care se aplica tuturor produselor:
Poti returna produsele in termen de 30 de zile calendaristice din momentul in care ti-au fost livrate de curier, fie ca esti persoana fizica sau juridica.
NOU
Si eu ce am zis? PC Garage si Altex/Media Galaxy sunt din alt film …
NOU
Important e ce-am citit eu nu ce-ai scris tu. Eram ferm convins ca spui de evomag 🙂
NOU
Cumpara tu un aspirator si vezi tu cum se poate livra inapoi!!!
Nu conteaza ca vand si resigilate care au fost folosite….
NOU
Sunt extraordinari. Mie mi-au livrat comanda de 11700 lei în 8 zile, în condițiile în care mi-au zi ca toată marfa e pe stoc. Niște minunați. Și tot eu am fost de vină, ca i-am dat peste cap 🙂
Au și momente când sunt buni si atenți, dar pe alea le uiți repede.
NOU
cand vezi “in stoc” inseamna ca produsele pot fi si/in prin depozite din alte orase – nu neaparat depozitul central de unde ti se trimit tie.
am patit si eu situatii de genul si asta le-a fost explicatia – cel putin la momentul respectiv
NOU
Mi-au explicat după ce le-au intrat banii în cont. Asta m-a deranjat foarte tare.
NOU
Daca erau chiar corecti, trebuia sa treaca “in stoc furnizor” cum se intampla la alte magazine mai mici.
NOU
Si data viitoare cand vei avea o comanda de 11700 de lei, o vei comanda de la bocris.ro? Sau poate de la badabum.ro? Sau poate preferi flax.ro?
NOU
eMag sunt 2 clase peste restul magazinelor si de cele mai multe ori totul decurge impecabil.
Dar si cand o dau o laturi asa ma enerveaza…
NOU
Gata, mi s-a pus pata.. de acum inainte la comanda pe emag imi dau numele Cetin Ametcea (Tiberiu) ca sa ii confuzez si sa beneficiez si eu de astfel de servicii misto.. ca pe mine m-au muit de 2 ori in ultima perioada.
Daca tot nu merge, le dau decisiva, fac comanda pe numele Vali Petcu si atunci sigur imi trimit pe langa comanda si vreo 2 thailandeze consumabile.. asa, ca intre prieteni.
NOU
Problema e că dacă vrei să scapi fără să arăți buletinul trebuie să te îngrași și să slăbești foarte repede, în funcție de orașul zeului ales.
NOU
Mda – se pare doar daca te chiama Cetin ai parte de tratament din asta…
NOU
confirm. am comandat o baterie gresita de laptop pe care o livra de fapt un magazin afiliat. cand mi-am dat seama am sunat la e-mag, m-au inregistrat iar in cateva ore m-au contactat de la magazinul cu pricina si mi-au trimis apoi bateria buna, eu dand curierului la schimb bateria incompatibila. no charge, asta a fost partea mai interesanta.
NOU
Problema nu e pretul mai mare. Problema e cand platesti pretul mai mare si tot te muiesc
NOU
De asta au si ajuns asa de sus in privinta comertului online. Respect pentru emag!
NOU
problema cu emag e ca sunt jegosi cu asa zisele reduceri. eu cumpar tot timpul mancare pentru caine (aceeasi marca) de pe emag din cauza comoditatii, deci cred ca e clar ca stiu pretul pe dinafara. ei bine, la pret normal un sac a costat tot anul 169 lei, iar cand a fost nu stiu ce campanie de mega reduceri, pretul sarise la 230 lei normal si era redus la 180 lei. da da, stiu, nu trebuie sa imi spuna cineva, sunt convins ca asta e absolut singurul produs la care s-a intamplat eroarea asta si sunt convins ca nici nu se intampla frecvent, a fost o greseala din server
NOU
Fix asta ma freaca si pe mine. Ca de fiecare data cand iau ceva, maine poate fi cu 100 de lei mai ieftin ca intra in nu stiu ce promotie. Asa am patit cu televizoru. In rest sunt super ok, dau comanda in 5 minute si ajunge el produsu.
La restul magazinelor nici nu ma obosesc sa ma uit sau daca ma uit trebuie sa casc ochii…
NOU
Asta e de la fratii mai mari gen amazon la care e la fel.
NOU
Offtopic. Diferenta dintre un sarac si un econom:
R: Ce mai faci ma, Gigele, de ce esti asa suparat?
G: Deee, ma, Relule, imi luai si eu o bicicleta. Nici ca trecu o luna, ca s-a si rupt in ultimu hal. Nici s-o repari, n-ai ce sa mai faci.
R: Ba, imi pare rau sa aud asta. Da’ dupa o luna, doua, sa se strice? Parca e facuta din plastic. Cred ca ti-au tras teapa.
G: 200 lei.
R: Caaat? Gigele, scuza-ma ca zic asta, dar pentru 200 de lei, ma mir ca a rezistat atata timp.
G: Adica… ?
R: Gigele, tu vrei calitate, sa reziste, sa te tina? De ce nu ti-ai si tu una mai scumpa? Hai, sa nu zic de-aia care folosesc sportivii la patrujdemilioane, ba da, acuma, daca chiar voiai bicicleta tare, sa te tina, trebuia si tu sa te gandesti pe la un, io stiu ce sa zic, 1000 lei. Asa, 200…
G: Eeee, mistăr Rici, imi dadeai tu bani pentru una de 1000 lei? De unde sa am eu bani pentru una scumpa?
R: Ba, tu ti-ai luat bicicleta sa reziste 10 ani? Te tinu o luna, abia doua, si acum te vaiti de asta, pe 200 de lei?
G: Pai, si daca n-am bani pentru una de calitate?
R: Atunci, de ce ti-ai mai luat bicicleta din start?
G: Am nevoie, cum de ce?
R: Baaa nebune, tu vrei si de calitate, sa te tina, si sa fie extrem de ieftina? Plm, de ce nu ceri luna de pe cer si comoara din Montecristo? Vrei sa repetam conversatia? Ca tot eu voi avea dreptate. Daca voiai de calitate, teapana, trebuia sa bagi si tu banu, ce vrei, costa calitatea. Acuma storci nasul de muci ca se rupsa dupa o luna si ceva, pe 200, gunoiul asta de “bicicleta”. Pai alege ba: ori deloc, ori de proasta calitate sa se rupa intr-un an & ieftina, ori de calitate care sa te tina un veac & scumpa.
/Offtopic
NOU
cateodata am impresia ca esti una din personalitatile fara succes ale lui Dani Corban
NOU
Ar trebui sa stiu cine e? Pe de-a lungul activitatii mele pe blogul tau (scurt as zice), am fost numai si numai Alupigus, Pigus, Alupigus Regenesis & acum Pigus Regenesis. Eu tot nu inteleg de ce te deranjeaza ‘Alupigus’, e un usernume banal.
In fine, am vrut doar sa subliniez mentalitatea [bolnava] romanului de a plati cel mai mic pret -pe motiv ca n-are bani si/sau ca e scump- dar are pretentii la calitate & rezistenta. Cognitive dissonance FTW! Nu de alta, dar omenirea (aia, din jurul nostru) a avansat fiindca a inteles care-s diferentele -si scriu in engleza ca sa nu se deranjeze altii sa caute prin dictionare- dintre: liability, asset & investment.
Noi, pe de alta parte, ne intimidam unu pe celalat pe motiv (sau “din cauza”, daca esti negativist) ca ne facem si noi un chef, macar o data pe an sau chiar lunar, si-ncep ailalti sa prinda animozitate pe noi sau devii un proscris de societate pe motiv ca ti-ai cheltuit banii pe ceva ce ei nu si-ar cumpara, exact dupa mentalitatea lui Relu din conversatie.
Ce dracu, daca vrei un exemplu in care sa aplici teoria evidenta, tu te-ai dus la casatoria unor prieteni cu un Daewoo luat de la un rentier auto, nu? Luna trecuta parca. Nu te-ai dus cu Mercedesul tau. Mai mult ca sigur (si nu te condamn), pe motiv ca ti-era frica sau ai fi fost intimidat ca ti-ar fi zgariat-o unu invidios cu cheia sau fiindca se asteptau ailalti (nuntasii, rudele…) sa dai mai multi bani; si asta doar ca aveai Mercedesul in loc de Daewoo. Intelegeti ce vreau sa spun acum, si prin conversatia aia de sus?
Si am scris ca e offtopic. M-am referit la altii care impartasesc rationamentul asta, nu fix la tine. Dar hai sa gandim altfel: daca ti-ai fi luat o memorie de laptop mai scumpa (si nu aia pe care ai comandat-o la reducere), oare cum ai fi fost perceput de altii, cu sau fara mesaje d-alea pasiv-agresive, conform mentalitatii de “sa-ti moara capra”, de genul “Bine ma Arhi, iti permiti d-astea?” sau “Cetine da-mi si mie bani, ca vad ca-ti permiti memorie de laptop scumpa”.
NOU
ma deranjeaza prezenta cuvantului mail in mailul pe care il pui acolo. iar numele e stupid, iti anuleaza orice valoare a comentariilor si diminueaza si valoarea articolului
NOU
emag says: rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr !
NOU
Eu sunt românul ăla vestit care nu și-a luat țeapă de la cel.ro. Ba chiar am cumpărat de la ei de mai multe ori. Probabil pentru că am plătit cu cardul.
NOU
Curios cum ambii clienti ne-tepuiti de cel.ro citesc acest blog
NOU
Unui prieten i-a dat eMagul un alt produs decât cel dus la garanție (gen periuță de 1 mil în loc de aia de 4 mil cumpărată la BF) și i-au cerut să demonstreze că el a cumpărat periuța scumpă.
Culmea, el a dus-o doar că nu îi mergea încărcătorul de la prima utilizare. Deci venise din start ceva busit.
Eu am văzut produsul pe care l-a primit inițial (îi făcusem și poză) și acum are una ca a mea, care a fost 100 si ceva la preț intreg. Acum 1 an.
Domnu Cetin, aveți cuvântul 🙂
NOU
pai, ce sa zic. sa fiu delicat, ma doare destul de departe de limita peniana a zonei mele inghinale de prietenul tau, aici e vorba de mine si de experientele mele. ai ceva de reprosata, da un mail celor de la emag, nu mie.
NOU
Da, bravo.
Cred că e mai important cum tratează un client obișnuit, nu pe cineva cu care are legături mai speciale. 🙂
Poate nu e cazul, dar dacă e, atunci experiența asta e fix 0 pt noi restul 🙂
NOU
dude, eu nu am treaba cu magazinul emag. campaniile mele sunt prin agentia care se ocupa de asta. iar agentia chiar nu are legatura cu comenzile mele sau ce fac eu la emag. dupa atatia zeci de ani de online, ai fi zis ca stii kkturi de genul.
NOU
Da, însă pe ei nu îi oprește nimic să aibă un mic filtru pe mailul tău să te bage în ceva customer grup special unde să fie mai bine. Exact cum au și big spenders și altele. Și ar fi proști să nu aibă d-astea.
Lucrând pe ecommnerce văd cât se manevrează datele clientului și prin câte sisteme trec ca să iasă ce trebuie. 😀
NOU
dada, de aia mi-au futu comanda si mi-au trimis-o dupa 3 zile. sau mi-au trimis frigiderul beko gata busit. pentru ca au filtru…
NOU
Bre, nu-i chiar așa. Nu poți să faci reclamă la ceva și după aia să zici “nu știu, nu mă interesează, eu am facut reclama prin agenție”.
Că nah, și Cabral și-a luat mui grămezi pentru cel.ro și eu unul consider că le-a luat meritat.
Cât despre experiențele tale, e normal să te bage în altă categorie de client.
Acum pe partea celalaltă, da, emag-ul a crescut mult în zona asta a atenției acordate clienților. Mai fac și ei bâlbe pe ici pe colo dar în general se mișcă foarte bine. Nici eu nu am mai avut belele cu ei de câțiva ani buni. Singurele mele doleanțe vis-a-vis de ei sunt legate de faptul că pe alocuri au o ofertă destul de redusă (uite, chiar și la memoriile de notebook pe care le căutai tu). Și că au prețuri cam măricele.
NOU
Exact gandire romaneasca ai Teniescu. Daca un client are o experienta negativa cu x companie, imediat se gaseste sa o mui”sca peste tot pe facebook, pe forumuri, pe bloguri etc dar cand vine unu si zice ceva de bine, nu care cumva sa acceptam ca oamenii aia isi fac treaba cat pot de bine. Clar e tratament preferential, cu restul sunt m””sti ca “am eu un prieten care…”
In orice companie sunt si exceptii negative legate de customer service; problema este ca cei multumiti nu stau sa dea like si comment la fiecare comanda facuta, pe cand omul mic la minte tine neaparat sa arate lumii ce nedreptatit e el si ce tare e pe alta parte ca zice nasoale de firma x.
NOU
Sincer fata de altele magazine online sunt tot pe-acolo la servicii (mici diferente +emag). Greselile sunt aceleasi ex: trimis alt produs fata de cel comandant; facut comanda+plata+rezervare+confirmare telefonica ajuns in showroom…produsul fusese dat; produs platit in avans si curierul uitase de mine, ajuns in showroom sa ridic personal…meh nu se poate ca e la curier. Sunt multe de zis. In schimb am avut si surprize placute cu magazine mai micute. In ultima perioada Emag ma cam dezamagit prin atitudinea de – noi suntem mari, merge si fara tine compania, si iti trimitem un mail cu “ne cerem scuze pentru disconfortul creat, te pupam si te mai asteptam pe la noi”.
NOU
Offtopic. Scuze de cratima si virgule
NOU
Minunata zi de duminica. Fac rezervare in altex militari pentru un huawei p8. Ma suna dupa 2 ore ca mai e doar cel expus. Rezerv la altex in afi. Ajung acolo: o singura bucata, aia expusa. Bine’nteles, nu il aveau sigilat in alt altex din bucuresti.
Sunat la emag, intrebat daca il au in stoc in crangasi, confirmat. In 15 minute (cu tot cu drum afi-emag) aveam telefonul in mana.
Sigur, era mai ieftin cu 50lei la repedeMobile si erau si in Afi. Dar…
Ps: aveam nevoie de telefon atunci :). Urma sa fie cadou si de aici si urgenta de a-l ridica cat mai repede.
NOU
Cu alte cuvinte ne-ai demonstrat ca domnia se plateste… Si mai ce?
NOU
Eu am luat acum vreo 4-5 ani o tableta Nexus 10. Eram indecis intre acel model și un ipad 4. Pana la urma am optat pentru android iar intre timp s-a dovedit a fi o mare greseala: nexusului i-a scăzut valoarea cu aproape 50% în vreo jumătate de an, nu era o tableta foarte reușită din punctul meu de vedere și în mai puțin de un an i-a cedat si portul micro usb: nici nu se conecta la calculator și nici nu se încărca. Eram hotărât sa o vând, asa ca am dus produsul la garanție ca sa fie în ordine. Când ajung la emag, intru în vorba cu un consultant de acolo și imi expliCA CA pot face garanție extinsa pentru o suma mica (țin minte ca am plătit vreo 200 de lei pentru un an în plus de garantie), care de asemenea îmi oferă și service express. Asta înseamna că eu dacă trimit produsul la ei la garanție iar ei nu reușesc sa mi-l repare în 5 zile lucrătoare de când a intrat în service, îmi înlocuiesc produsul sau primesc toată suma de bani care am plătit-o inițial. A trecut o săptămână si nu am primit nici un răspuns, m-am dus la ei și mi-au restituit 2300 de lei pe o tableta veche de vreo 10 luni, zgâriata și cu alte mici urme de uzura, care costa în acel moment vreo 1400 lei în stare noua la cutie, iar eu ma gândeam s-o vând pe okazii cu vreo 800 lei.
Cu banii restituiți am cumpărat un note 3, cu 2 ani de garantie extinsa (acum i l-am dat gagicamii și aștept sa i se strice ceva, nu mai duce mult), nu demult am luat un s7 edge pe care la fel, i-am făcut garanție extinsa 2 ani și am mai trimis 3 amici la ei care si-au luat laptopuri și telefoane, la fel cu garanție extinsa.
Cred ca o sa fiu client fidel emag pana mor.
NOU
Bravo ba! Fii Fidel! El Lider Supremo!
NOU
Cand am facut eu ultima comanda la emag aveau (daca retin bine) o optiune cu livrare rapida in 2 ore (cu o plata suplimentara).
Era pe la parfumuri.
NOU
Fun fact cu eMag si Altex:
Aveam nevoie de un aragaz si un fier de calcat.
Gandindu-ma ca nu-s produse pe care sa le cumperi online asa usor (cum ar fi un procesor la care citesti toate datele tehnice si vezi daca iti convine sau nu) am decis sa ma duc intr-un magazin fizic, sa vad cu ochii mei produsul, sa pun degetul pe tapa fierului, sa ma uit in cuptorul aragazului, etc.
Ajung in cel mai apropiat magazin – Altex.
Gasesc produsele care sa-mi convina, ma mai invart pe-acolo poate gasesc altceva, cam 30 de minute in total, timp in care nu m-a abordat nimeni.
Ma fixez pe un aragaz si o statie de calcat, dupa care intru de pe telefon pe emag, caut produsul dupa cod si vad: Statia de calcat era 400 in loc de 600 de lei (la promotie) iar aragazul 1500 in loc de 1600(pret standard).
Dau comanda si dau sa plec din altex când ma abordeaza un vanzator:
Va pot ajuta cu ceva?
Nu, multumesc!
NOU
Poate ai pile la emag. Eu eram client fidel pana au inceput sa-si bata joc: blog.cipsoft.ro/2015/02/emag-teapa-cu-livrarea.html