Mi-am adus aminte de o chestie definitorie pentru onlineul romanesc. Cand am scris de bine despre Tazz si faptul ca mi-a livrat Burger King, in 2 ore am primit cerere de prietenie de la tipa de pe social media la Tazz.
Cand am scris ca am plasat comanda la Tazz si timp de o ora nu mi-a luat-o nimeni, dar nici nu m-a anuntat nimeni de asta, aceeasi tipa mi-a dat pe loc unfriend.
Asta e motivul pentru care fetitele astea schimba joburile de 3 ori pe an. Ele nu au nevoie de feedback, nu vor sa contribuie la autoimbunatatirea produsului de care au grija, in acest caz, Tazz, care e un super serviciu. Nu, ele vor puncte pe care le pot trece in exceluri, sa arate ce bine performeaza. SI laude, multe laude. Orice altceva se numeste hate si nu e bun.
Tristutz.
Aaaanyway…
Revenind la ideea inițială.
Am să iau un exemplu, fără a generaliza în vreun fel. Dacă aveți alte exemple, pozitive sau negative, sunteți invitații mei.
Au băgat livrare la mine în sat de la KFC, iar eu sunt fanul numero uno, deși nu am participat în campaniile alea caraghioase cu aripioare pe spate. De când s-a dat drumul la livrare, am comandat de 2 ori.
Prima oară, deși scrisesem că doresc la bucăți de pui pulpă superioară și piept, am primit 5 pulpe inferioare, cele mai nasoale mizerii din oferta KFC.
Azi, bătut la cap de copii, care voiau aripioare, am comandat din nou, de data asta doar aripioare, pățit fiind de data trecută. Doar că am greșit și am comandat și chifle cu susan și cartofi. Vă spun, chiflele erau de consistența nisipului, bine, sunt, că sunt în gunoi la mine. Chifle vechi, minim de o zi, iar cartofii râncezi, uscați, deși vizibil puși în microunde ca să se încălzească, ca și chiflele.
Evident, nu voi mai comanda niciodată KFC, cel puțin nu din zona mea, pentru că nu aș vrea să generalizez la tot lanțul. Dar dacă asta se întâmplă la unul din cei mai mari, la ce să mă aștept de la alții? O să înceapă să ne fie frică să comandăm mâncare de undeva, ca să nu fie ruleta rusească, nu știi ce mănânci?
Practic, logica mea îmi spune că atunci când sunt vremurile nașpa, serviciile și mâncarea oferite de tine ar trebui să fie la cel mai înalt nivel, nu să vinzi gunoaie clienților. Cum te aștepți să mai cumpere de la tine cineva, după ce primește asemenea mizerii?
Dar e posibil ca logica mea să mă înșele, nu ar fi prima dată.
NOU
Stau la 1.2 km de cel mai apropiat KFC. Am dat comandă prin serviciul lor de livrare, m-am gandit ca vine repede, sunt doar 2 semafoare între noi si au multe scutere pentru livrare. La telefon mi-au comuncat maxim 90 de minute. După 2 ore mi-a venit comanda…rece și fadă.
Aseară am comandat prin Tazz la Tacobell. 3km mai tarziu, comanda a venit după o oră și 45 minute, rece. Cand pe aplicație mai aparea 5 minute s-a oprit curierul si s-au facut 50 minute. Curierul avea telefonul închis iar cei de la tazz au zis ‘in maxim 10 minute ajunge”.
NOU
Acum, nu stiu cum sa spun, dar cred ca vorbim de un caz exceptional. Nu se intampla asta de obicei si ma refer aici in cazul Glovo, Tazz, Panda, etc. Astia sunt platiti la comanda, nu la ora. Eu fac Glovo de opt luni si lucrez destul de serios, adica o medie de 100 de comenzi pe saptamana. Am o medie overall de 25 de minute pe comanda, in conditiile in fac cu masina, cei cu bicla, scuter, trotineta, au o medie de trei comenzi pe ora. In conditiile astea, cand iesi la treaba, faci treaba, nu o freci. Intarzierile sunt aproape exclusiv din vina restaurantelor, magazinelor. Uite, numai azi am avut asa, doua ore timp de asteptare la doua comenzi ridicate de la Kaufland si o ora la trei comenzi McDonalds. Am lucrat in total 10 ore si am livrat 19 comenzi.
NOU
@Radu, nu spune nimeni ca este exclusiv vina curierilor. Pe mine in calitate de client ma intereseaza cat de repede ajunge comanda si calitatea produselor. Nu ma intereseaza ca ai facut tu mult in trafic sau ca ai asteptat 2 ore pana a fost gata mancarea la restaurant.
Indirect este si vina celor de la Glovo, Tazz, Panda, etc. Ar putea sa impuna niste termene mai scurte pentru restaurante. Sau ar putea sa estimeze mai bine timpul total de livrare calculat din momentul plasarii comenzii in aplicatie.
La mine nu s-a intamplat niciodata sa fie respectat termenul afisat la inceput. Cel mai putin s-a intarziat cu 10 minute, in majoritatea cazurilor fiind vorba de 40-50 de minute intarziere.
NOU
@cetin ieri am avut ceva treaba prin Targoviste… Dupa ce am terminat ce era de terminat, am dat o tura prin centru.
Nu zic nimic de parcarile pline cu masini cu numere de PH ;))
Am oprit la o gelaterie. 27 de lei pe cateva cupe de inghetata din lidl… meanwhile ni se face foame… ne ducem spre terasa unde mancam de obicei… am picat tocmai cand un chelner aducea o portie de paste… am facut stanga imprejur spre lastresort…. si am luat o chifla si o pizza.
ori covidul mi-a modificat gustul ori calitatea a scazut sub nivelul marii.
Bine… preturile s-au triplat.
Maine mergem sa refacem pasaportul juniorului. Varna devine o optiune de weekend extrem de interesanta.
Si cealalta Targoviste
NOU
Târgoviște, Timiș 🙂
NOU
Търговище, Търговище, България
NOU
Cartofii de la fast food nu mi-au placut niciodata, sunt din aia taiati pai, decongelati si pusi in “fritioza”, n-au vazut prajiti nici macar in poze. Prin nesimtirea asta, te obliga automat sa cumperi si maioneza sau vreun sos, ca sa nu simti cat de jegosi sunt cartofii. #marchietingfrate
In rest, n-am patit nimic deosebit pana acum (“knock on wood”) cu livrarile, chiar dimpotriva. Pe la inceputul carantinei, un restaurant de la care comand cat de des pot (in medie, lunar) mi-a strecurat cate-un pliantutz cu “va multumim ca ne sustineti afacerea chiar si in aceste vremuri, blabla”, luna trecuta mi-au trimis si un tricou moka, de am rugat curiera sa-i sune de fata cu mine si sa se asigure ca-i gratis.
PS: Nu ne-ai spus daca ai incercat Steakhouse si/ sau daca ti-a placut. Noi, astia trei cititori, suntem cur(i)osi.
NOU
da da, a devenit my new fav
NOU
Minunat. Acum avem doua lucruri in comun 😀
(celalalt e ca nu ne place de Lovin)
NOU
traiasca Steakhouse, cel putin pana s-o strica si asta =))
NOU
Ai putea sa imi spui si mie despre care Steakhouse este vorba, te rog ?
NOU
sanvisul de la Burger King
NOU
Mă bag și eu în discuție cu niște recomandări:
Efes – restaurant turcesc. Trimit mâncarea cu curierul lor (ceva gen 3 lei livrarea). Nu a durat mai mult de 1h niciodată (la prânz când e aglomerat).
maps.app.goo.gl/8VBZaGNRPyUa9ULW8
Casa dragonului – chinezesc (găsit după ce favoriții meu de la Din Fu au refuzat să livreze in pandemie)
maps.app.goo.gl/jLJ2i9ka4oQygJzp8
Efendi Doner – șaorma pentru hipsteri (au inclusiv ceva vegan)
maps.app.goo.gl/9Zweu3cL1TLdWFY9A
NOU
Votez si eu cu Casa Dragonului (pe celelalte nu cred ca le-am incercat, nu de alta).
NOU
Cum le-am trimis si celor de la kfc feedback, dupa ce am postit 1 an fara fast food si m-am omenit de la fostii mei favoriti kfc cu ocazia primului vaccin am avut asa :
1. asteptat dupa cartofii aia in forma de semiluna extra.
2. am ajuns acasa (10 minute mai tarziu), desfacut cutia cu crispy strips, cartofii nu se vedeau nicaieri.
3. bagat unul in gura, amar, prajit in ulei ars.
4. ajuns la tara a doua zi sa dau crispy la caine (saracul), am gasit si cartofii, toti indesati sub carnea fierbinte, se dusesera pe pweula de cand ii indesasera acolo.
Personal m-am lecuit de kfc pe viata. Ceea ce nu e rau.
NOU
Mostenitoarei ii plac jucariile de la Mc. De cand e la scoala prefera “cartile” (mici cartulii pentru copii). In Glovo nu exista posibilitatea de a alege cartea ci doar o jucarie pentru meniul happy meal.
Tazz ofera posibilitatea de a alege carte. A devenit instant serviciul meu preferat. Chiar daca la Glovo livrarile erau ceva mai rapide.
Cu Glovo am avut o singura data o livrare gresita (cu totul alte produse decat am comandat/si produse si cantitati diferite). Am raportat comanda (nu era vina curierului, comanda a venit la timp si sigilata). Mi-au dat instant banii inapoi ca voucer (a fost alegerea mea) si am putut comanda inca o data aceleasi produse (au o facilitate in istoricul de comenzi ca sa nu mai stai sa alegi din nou produsele. FFF util!!!).
NOU
Restaurantul de la care am mancat aproape saptamanal inainte de pandemie, care este foarte aproape de unde stau si care nu ma dezamagise niciodata s-a prostit iremediabil dupa pandemie. Am comandat de 2-3 ori (am zis sa le acord prezumtia de accident nevinovat), dar am sfarsit prin a renunta complet. Asta e, sa le fie altii clienti.
NOU
Si te mai lauzi ca ai alergie… stii cate chimicale au produsele astea de fastfood ? 🙂
NOU
Câte?
NOU
Cristina, pe toate.
NOU
voi stiti cat fast food e in chimicalele alea?!
NOU
Am 3 locuri relativ nou-deschise in zona mea (raza de 5 km) de la care am comandat de 2-3 ori de proba. Old-school, adica prin TELEFON. Toti au serviciul lor propriu de livare, impecabil pana acum, timp de livrare 30-40 min maxim sau la ora la care ceri (daca ceri), de fiecare data proaspat/fierbinte … sper sa ramana asa.
Am ajuns la concluzia ca asta e reteta succesului – afacere mica/locala, livrare pe o raza mica (in zona) si oamenii tin la calitate si servicii pentru daca dau gherla stiu precis ca o sa inchida pravalia rapid.
In rest, din ce zice lumea, se pare ca am luat decizia corecta … de a NU COMANDA MANCARE prin curier de la jucatorii astia “mari”. De la nimeni, prin niciun serviciu de livrare, niciodata …
NOU
Eu am incercat sa comand direct de la KFC-ul din apropiere, dar termenul de livrare este mai mare decat prin Glovo/Food Panda.
NOU
Am fost cu treaba prin magazinul Unirea acum vreo 3 saptamani. Imi era foame si mi-am adus aminte ca acolo e si un KFC. Mare gresala…
Puiul cred ca era tinut in vitrina aia, la cald, de cel putin 2 zile. Foarte naspa la gust, plin de ulei, crusta aia moale de cand statea acolo;
Cartofii la fel, moi, de parca statusera la aburi pana atunci.
Pe langa asta, inafara de tipa care mi-a luat temperatura cand am intrat, toti aveau o scarba pe ei de ziceai ca i-am deranjat in timpul unei partide de sex…
Daca in buricul targului KFC-ul isi permite astfel de arogante, mai pe la periferie si prin curieri din astia de cara mancare nu vreau sa imi imaginez cum sunt produsele lor…
NOU
Demult, când apărut KFC la mine în centrul satului, luat o porție crispy. Curiozitatea… M-am întrebat, de ce e așa bătaie pe papa de la ei? Luat a doua oară, zic să mai dau o șansă. Aceeași concluzie. Așa că de atunci prefer imitațiile KFC locale, cu adevărat gustoase.
NOU
Cand comandam direct de la ei aduceau dintr-un singur loc (pta Iancului sau Mihai Bravu in zona mea, nu stiu exact). De 2 ori ni s-a facut rau tuturor din casa. Cam mare coincidenta.
Apoi au inceput sa livreze si prin d’alde Tazz, FoodPanda etc. Imi aleg KFC-ul cel mai apropiat, vine repede, vine ok. Nu am mai patit-o.
NOU
No offense, dacă ți-e rău o dată după ceva mâncare, mai comanzi și a doua oară și în continuare? Eu i-am părăsit la primul rateu, am pățit-o și eu cu unii. Când e vorba de toxiinfecție… Tot în spiritul iubirii de KFC, văru-meu se lăuda că de vreo 4 ori s-a kkt împrăștiat după KFC, dar continuă să baloteze de la ei. Nu pricep…
NOU
None taken. Nu am avut certitudinea ca e de la ei prima oara.
NOU
Stai să vezi când fetele avansează în carieră și îți explică cum că nu e adevărat că pantofii de 450 lei purtați 3 săptămâni se decolorează diferit din simplul motiv că ele nu au mai văzut așa ceva, deci marfa este de calitate.
NOU
Pai daca mergi cu un pantof in soare si cu unul in umbra…
NOU
Eu sunt fan KFC dar din nefericire am simtit si eu scarba asta in servire si calitatea tot mai redusa a produselor. Probabil fiind o companie mare cu profit baban nu le mai pasa , au ajuns in faza aia de nesimtire calculata in care ajung cam toti. Se trezesc brusc si tarziu cand este groasa si concurenta castiga .
Ma voi reprofila ca nu este greu.
NOU
Salut, Arhi,
Vin cu o explicație, fiind cea la care faci mai sus referire.
Am vrut să îți scriem pe Facebook, de pe contul brandului, legat de postarea Burger King, de aici și friend request-ul.
Facebook nu mi-a dat voie, așa că am lăsat mesajul pe Instagram, te rugăm să verifici inbox-ul.
Dat fiind că nu m-a ajutat contul personal în a-ți trimite mesajul, am ales să păstrez comunicarea doar pe contul de brand.
Bineînțeles, nu are legătură și nu știam la acel moment de întârzierea comenzii tale. 🙁
Sunt deschisă la feedback, mai ales cel constructiv și mi-ar plăcea să putem clarifica.
Merci,
Eva
NOU
Ce inseamna notiunea de feedback constructiv?
NOU
buna, nu am nimic in inboxul instagram. o explicație foarte alambicata pentru un raspuns mult mai simplu. succes, in rest
NOU
Feedback constructiv inseamna sa le dai si solutia la problema!
NOU
asta e feedbackul constructiv
youtu.be/SPVnOonSO-s
Dupa ce ai inteles primul exemplu, treci la metoda putin mai avansata
youtu.be/OOMG3Rc8pPg
NOU
Apropo, scuze ca nu am precizat dar o fac acum sa nu se inteleaga gresit. exemplele date de mine sunt doar for fun, nu au nici o legatura cu comentariul initial scris de Eva
Feedback constructiv, formulezi in asa fel incat sa ajuti pe celalalt sa rezolve problema sau sa imbunatateasca situatia, obiectiv, fara sa o ia personal si sa strici relatia. Eventual oferi si sugestii ce asteptari ai sau ce posibile solutii ar fi. Scopul final e problema sa fie rezolvata. iar metoda sandwich e chiar utilizata ca sa nu lase persoanei un sentiment neplacut ca ar fi un nimeni pe pamant.
NOU
Salut, Arhi,
Vin cu o explicație, fiind cea la care faci mai sus referire.
Am vrut să îți scriem pe Facebook, de pe contul brandului, legat de postarea Burger King, de aici și friend request-ul.
Pentru că a fost mai rapid, am lăsat mesajul pe Instagram, te rugăm să verifici inbox-ul. 🙂
Dat fiind că nu m-a ajutat contul personal în a-ți trimite mesajul, am ales să păstrez comunicarea doar pe contul de brand.
Bineînțeles, nu are legătură și nu știam la acel moment de întârzierea comenzii tale. 🙁
Sunt deschisă la feedback, mai ales cel constructiv și mi-ar plăcea să putem clarifica.
Merci,
Eva
NOU
N-auzi bre că n-are omul nimic in inbox ? Ce înseamnă virgulele alea din formula de salut, care-i treaba cu ele ? De ce ați trimis mesajul de doua ori, prima dată când ați dat cu flit nu știați influenta flituitului ? De ce răspundeți așa pompos, cu multe cuvinte în care spuneți aproape nimic, vreți să păreți interesa(n)ți ? Nu-i așa că textele astea le aveți scrise și voi doar dați copy-paste..salut, arhi, ..salut , gigele, salut costele,…salut, Diana, ție nu îți trimitem comanda că a făcut curierul hernie data trecuta…!?!?!
NOU
Nu te-a ajutat contul personal și ai ales sa pastrezi comunicarea…..
Aloooo…. tu te citești ce scrii?
La asa hal de exprimare, așa calitate a mâncarii livrate.
NOU
@Dark_Age, virgulele alea din formula de salut sunt corecte. In rest, de acord cu tot ce ai spus.
NOU
Probabil ca iti vor oferi un discount de 20% la urmatoarea comanda de chifle daca stergi postarea asta, eu zic sa te mai gandesti!
NOU
La mine, ultimele 9 din 10 comenzi la diferite restaurante au fost fail. Calitate de cacat (efectiv), preturi astronomice, una arata in poze si altceva iti vine. Carne tare, cartofi USCATI de bati cuie cu ei, cantitate mica (ironic, ca oricum e proasta, deci nu are rost sa fie cantitate mare), mancare veche reincalzita, etc.
Prefer sa pierd ore intregi mergand la supermarket si facand mancare acasa decat sa mai dau bani jepcarilor cu restaurantele din aplicatii.
Mie efectiv imi este rusine de rusinea lor sa ii sun sa le zic ca mancarea lor e de cacat.
NOU
La fel patesc la McDonald’s, indiferent ca comand prin FoodPanda sau la drive…din 5 comenzi cam 3 vin gresite….ba alt tip de inghetata, ba sucul, si in 99 % din cazuri are gheata indiferent cat de vocal ai fost in a specifica ca nu doresti gheata la suc…..
NOU
Fara sa fac pe lupul moralist,dar ce asteptari aveti de la o mancare comandata la niste corporatii binecunoscute pentru orice,dar nu calitate la mancare,livrata de niste curieri poate suprasolicitati.
Adica,daca mancarea este livrabila in 5-10 minute,ok,daca restaurantul e la 5 minute de voi,hai sa zicem,insa in alte conditii,e logic sa nu primesti mancare proaspata.
Din pacate este o nisa mare pe piata,neglijata de antreprenorii romani,care ar putea sa ofere calitate,sa isi instaleze foodtrucks,sa puna ingrediente gustoase….
NOU
Asta nu înțeleg nici eu. Toată lumea își deschidea un foodtruck înainte de pandemie, aveau până și un festival doar al lor, aveau festivaluri de muzică, ce să mai, bubuia biznisu’….
Nu s-a gândit niciunul să-și bage fudtracu’ la intrarea într-un parc sau să-l parcheze săptămânal într-un alt cartier cu densitate mare de populație sau unde sunt comunități mari de hips…pardon, oameni tineri și frumoși?
Evident, să adapteze și prețurile. În jos, în cazul în care citește vreunul p-aici și nu știe direcția….
NOU
@Catalin 1Cha: sunt multe astfel de trucks pe Buzesti
NOU
@Becaly, si inainte comanda lumea de la aceleasi restaurante/corporatii, dar calitatea mancarii era mai buna. Despre asta este vorba in articol, despre faptul ca a scazut peste tot calitatea in conditiile in care preturile au crescut in general.
@punKreas, cam pustiu la acele food truck-uri de pe Buzesti. Poate ar trebui sa le mute mai des in alte zone ale orasului.
NOU
Am fost și eu la KFC Vulcan și aceeași problema. În loc de bucăți superioare de pui Kentucky am primit copanele… Am intrat și am întrebat și cei din staff mi-au spus că au scos bucățile acelea de pui și se vor servi numai copanele în locul lor. Am verificat și în meniu și se vad în poză schimbările.
NOU
eu nu inteleg treaba cu fast food si livrare. Stiu ca la Mc (poate nu e valabil si ptr KFC) daca nu se vinde in nu stiu cate minute trebuie aruncat. Nu au voie sa il dea nici la boschetari. Dar e ok 1-2 ore pentru livrare?
NOU
Nu sunt fan fast food dar am comandat de cateva ori de la kfc si mcdonalds si nu am avut probleme cu comanda. Oricum prefer sa mananc de la un fast food local, mi se pare mai bun ca mc si kfc. Au livrare proprie, se misca repede, nu incurca comenzile si mancarea este proaspata mereu.
NOU
la tazz am comandat cateva produse cu livrare din Kaufland. Platit cu cardul direct in aplicatie catre tazz. Mare greseala….curierul a venit cu mai putine produse si cu bon cu vreo 20 de lei mai putin…credeam ca diferenta va veni inapoi pe card candva….ce naivitate….nu cred ca se imbogateau ei cu cei 20 de lai si nici eu nu saraceam….am gresit si le-am dat mail cu poze si print screen-uri din aplicatie dupa cateva zile….am primit mail si m-a sunat o domnisoara si am primit inapoi pe card 11 lei…dupa alte cateva zile…am sunat inapoi si am intrebat cum au facut calculele si cum au ajuns la suma asta…..dupa minute bune cu muzica de asteptare am aflat ca voi primi inapoi 20 de lei, cat era diferenta initiala…am primit si mail chiar….banii vin in schimb mai greu…probabil folosesc tehnologia blockchain pentru tranzactii….dar ori sunt f neglijenti…ori se bazeaza pe nebagarea de seama a clientilor…..
nici nu stiu daca sa mai comand ceva la ei…poate imi aduc mai mult decat am cerut….
NOU
si inca una cu cei de la Takeaway…..am comandat la un restaurant care se afla un pic mai departe de mine…m-au sunat si m-au intrebat cum am putut comanda pentru ca restaurantul/ei nu livreaza la mine desi distanta e relativ mica …..bref, au anulat comanda cu justificarea ca pot comanda la oricare alt restaurant din cele aporx 200 care livreaza in zona mea (sector 5 in bucuresti, aproape de casa poporului)
NOU
Eu am o relatie de tip love/hate cu KFC. Imi place ce imi comand de la ei (invariabil crispy strips cu sos usturoi, basic) aproape de fiecare data, dar ii urasc cu patima din prisma livrarii. Au reusit cumva sa aiba cel mai inconsecvent serviciu de livrare, cel putin la KFC Militari. Dau comanda si se poate intampla orice; pot veni in 20 de minute sau in 2 ore. De fapt, exista sanse mari sa nu mai vina deloc. Pentru ca da, mi s-a intamplat sa dau o comanda, iar dupa ceva mai mult timp sa sun la ei si sa-mi spuna ca a fost omisa cumva, ba sa ma intrebe senin daca o mai vreau. Si e pacat, pentru ca au fost primii care au introdus livrarea la domiciliu, iar la inceput mergea brici.
NOU
Kfc, nici platit n-as manca ciurucurile alea. Mecdonald…..carton ud presat, aia e senzatia cand mananci chifteaua aia. Iar chiflele…..aduc vag a burete amestecat cu paine turceasca (mai tineti minte asa zisa painea turceasca) . Cartofii prajiti din ambele locuri nu pot fi decat pa placu unuia care n-a mancat niciodata cartofi prajiti facuti acasa. Si cand zic cartofi ma refer la cartofi adevarati. Nu mizerii congelate.
Idem burger king, tacobel si alte kkturi d-astea. Giancfud la modu crîncen.
NOU
Nikos, Constanta. Gramaj redus, preturi marite. Cutiile in care se livreaza meniuri se achita separat (?!?), calitatea produselor mult sub medie. Ultimele comenzi incomplete/partial gresite. Cerut fara ceapa, primit cu ceapa/lipie carbonizata/cartofi cruzi. “Va suna managera in cateva min”. Reclamatie online la OPC, amenda lor si lectie invatat mie: am renuntat la ei, dupa vreo 5 ani de comenzi (minim 3-4/luna).
Am descoperit in schimb o pizzerie foarte misto, mi am adus aminte de rasfatul din Italia. Sper sa tina minunea!
NOU
Oameni buni, citesc si ma apuca scarba la ce povestiti aici, de la Cetin pana la toti ceilalti.
Eu n-am folosit niciodata un serviciu de livrare, nici inainte de pandemie, nici acum.
Pot spune ceva insa, bucurestiul e un oras foarte mare comparativ cu restul satelor din tara. Traiesc undeva une nu poti face mai mult de 45 de minute spre orice colt al orasului. Mai merg foarte des intr-un oras mic si cochet unde in 10 minute ai traversat tot orasul. In ambele situatii nu am nevoie de livratori. De unde comand, tipii au sofer care livreaza mancare (pizza in special) calda si foarte foarte buna – in micul orasel.
In orasul mare si de neam prost merg efectiv cu masina/bicicleta/pe jos pana unde am de comandat si comand mancare. Si nu e vreun lant din asta mare americanesc, pentru ca si-au batut joc de mine de fiecare data.
Am gasit alternative “locale” care fac fast-food la preturil relativ ok, oricum mai bune decat macdo/kfc.
E trist ce ati patit, dar imi intareste din nou decizia de a nu folosi serviciile astea de transport mancare si mogulii astia fast-food…
Bine, nu stau in bucuresti, asta e partea buna in toata afacerea, imi permit sa ma deplasez singur pentru asfel de mofturi.
NOU
Ce m-aș mai dixtra să aflu că le-au fortificat sosul minune cu zămârca sterpezită a unei labe date în dușmănie, pe întunecimea din casa scării. În antiteză cu nesimțiții care se pișau la “colțul vesel”.
În definitiv, tot proteine și glucide. Doar că de o calitate net superioară…
NOU
Să moară cine vreți voi, bă frate, dar eu chiar nu vă înțeleg, care este treaba cu “fan fast-food chain”?!
Aș înțelege chiar și “fan sashimi servit pe pubis de [aproape] minoră”, dar nu căcaturile astea prăjite a keșpea oară, în ulei ars de keșpe la puterea kișpe ori… Păi este mai sigur să mâncați din pubela de gunoi.
Ce dracu’ bă, chiar atât ați degenerat, de chiar nu mai puteți să vă faceți singuri ceva bun de băgat sub nas? Doamneeee!!!
NOU
Am comandat si eu. Nu am mai primit pana acum crispy strips batute cu ciocanul de snitele incat sa fie subtiri precum cartonul. Cu tot cu crusta lui peste. Fizic, cele 8 bucati, faceau cat 2-3 normale. Si cartofi Aviko, ca d-aia KFC nu mai aveau. Si la Zinger la fel, snitelul era gros cat degetul mic. De la mana. Mana unui copil.
Cine o mai comanda acasa… Poate doar direct din magazin, caci acolo daca-mi dau asa ceva le dau cu ele-n cap.
NOU
Shaorma de la Genin e vis.
Am comandat totusi si de la Shaormeria Baneasa, care au o multime de locatii. Am intrat pe site, plasat comanda, primit confirmare. Primesc apel dupa 10 minute: “Ati comandat gresit! Noi suntem localul din Baneasa, dvs trebuie sa comandati la Crangasi. Poftim numar de telefon sa ii scrieti pe whatsapp.”
Site-ul era groaznic, dar avea o idee buna: la fiecare configurare de shaorma, puteai trece numele, ca sa stii ce scoti din punga cu 8 shaorma comandate. Acum a fost modernizat. Nu mai poti sa treci numele.
Acum trebuie sa intru pe site, configurez, fac screenshot, trimit pe whatsapp. In 2021. Tara aitistilor.
Le-am explicat la telefon ca e o problema cu site-ul. “Daaaa stiu, dar eu doar preiau comenzi”