Nu ştiu câţi dintre voi realizează impactul benefic pe care l-a avut Cosmote pe piaţa de telefonie mobilă. Dacă nu erau cosmoteii, vorbeam şi acum 27 de minute în reţea, între orele 2 şi 5 dimineaţa, în weekend, dar doar sâmbăta. Între timp, miile de minute aruncate de cosmote i-au împins şi pe ceilalţi să ridice oferta.

De ce zic de asta? Mi-am adus aminte de ştirea aceea cu vodafone, care a pierdut 700 000 de clienţi în câteva luni. Desigur zic ei, din cauza noului mod de raportare. Yeah, right, suntem siguri că din cauza asta. De ce i-au pierdut pe mulţi dintre ei, printre care şi pe mine?

Din cauza goanei după abonamente şi cartele noi, Vodafone trebuia să raporteze tot timpul că a încheiat abonamente noi. Între timp, clienţii vechi îşi luau m**e prin call centere, sunând pe banii lor, când cereau să li se schimbe oferta sau erau sfătuiţi să închidă abonamentele şi să îşi facă un abonament nou, mulţumim, vă mai putem ajuta cu ceva? Nu mai vorbesc de ofertele la internet la cartelă, care au dispărut brutal, lăsând doar oferta miraculoasă de 250 MB cu doar 5 euro.

Chiar nu se poate să nu îţi respecţi deloc clienţii vechi, care plătesc. Nu e normal şi social acceptabil. Iar asta probabil şi-au demonstrat singuri.
E bună concurenţa pe piaţă. Eu sincer, aş prefera încă o firmă, dar nu cred că se mi poate, la nivelul acesta.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.