Voiajam aiurea, căutând linkuri, când dau peste un site care vinde bilete. Pe site, un concert anulat, concert care trebuia sa aiba loc pe 13, marti.
Nu iau în calcul șmecherii de genul

Persoanele care au achizitionat bilete prin intermediul www.bilete.ro si doresc sa renunte la bilete si sa recupereze contravaloarea biletelor achizitionate fara taxele de curierat sau de transfer bancar

Adică na, dacă ai plătit prin internet, țeapa ta, organizatorii, chiar dacă sunt neserioși, nu trebuie să aibă pierderi, nu?

Ce e cu adevărat funny e

biletele se returneaza (pana in maximum data de 30 octombrie 2009 – data la care biletele trebuie sa ajunga in sediul bilete.ro)

Adică tu ai voie să cumperi biletele din timp. Ai voie să ți se dea programul peste cap pentru că apar probleme, mă-nțelegi. Ai voie să ți se rețină comisioane bancare și taxe de curierat, fără ca tu de fapt să beneficiezi de serviciul pentru care plătești.

DAR NU AI VOIE SĂ RETURNEZI BILETELE DECÂT PÂNĂ LA SFÂRȘITUL LUNII ÎN CURS.
După aia, cânți din fluier.
C-așai în tenis.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

18 comentarii Adaugă comentariu

  1. Asa fac astia! O sa-ti zica: “Du-te la OPC daca nu-ti convine!” si OPC-ul iti zice ca organizatorul e obligat sa-ti dea banii si ti-i da, curieratul ramanand o optiune. :))

  2. Ajutor! Vrea un sfat competent … Cum sa fac ca blogul meu ( cam varza si atipic ce-i drept ) sa umfle bursa lui Voiculescu ? M-am calificat insa sunt pe ultimul loc la votare.

    PS Nu tin sa publici acest comentariu, insa altfel nu am stiut cum sa ma adresez.

    Merci

  3. E ca si la produsele defecte … producatorul acopera garantia, dar daca nu are magazin in orasul tau, tu platesti transportul. In cazul platii, poti s-o faci online dar sa ridici biletul dintr-un magazin Diverta al orasului tau. Iar daca ai tinut musai sa-ti vina acasa … confortul se plateste.

    Partea cu deadline e insa dilematica. Ok, concertul daca era luna asta, merge, dar daca era dupa 31 Octombrie .. pai nu e vina consumatorului ca poate nu aude despre anulare. De studiat.

  4. daca biletele au un cod unic, de ce nu poate posesorul biletului cu cont pe site sa introduca acel cod si apoi sa`si primeasca banii pe card, din moment ce a cumparat biletele cu cardul de pe site? ar fi mai simplu. doar nu le trebuie hartia, biletul propriu zis.

  5. Si OPC-ul ce naiba pazeste?

  6. Pai ei au toate DREPTURILE asta e rromania …

  7. Sunt fraieri rau astia de vand bilete. Eu in locul lor n-as mai primi niciun bilet inapoi, n-as mai returna niciun ban, ai cumparat bilet te-ai riscat. Daca se mai tine spectacolul bine daca nu iarasi bine. Cum ti-o fi norocul. Nu stiu de ce se mai incurca ei cu restituiri si chestii din astea. Isi amarasc viata degeaba, cand ar putea sa traiasca fericiti pana la adanci batraneti pe banii fraierilor. :cuckoo:

  8. Din nou e foarte simplu. Daca nu-ti convin conditiile lor, nu cumperi de acolo. Problema lor daca stabilesc conditii abuzive.
    Pot si eu sa ies in piata cu rosii pe care sa cer 2000 de Euro/kg. Ti se pare mult, ti se pare aiurea? Pai nu cumperi. 😉

    “Bilete.ro va returna doar contravaloarea biletelor – celelalte costuri suplimentare (ex: de transport = curier sau posta, comisioane bancare , etc – servicii adiacente si deja prestate in virtutea intrarii in posesie) nu se vor returna/deconta. ” Nu-mi convine? Nu cumpar.

  9. #10

    LoooooooooooooooooooL tare tzeapa 🙂 Cred ca de acum ma duc seara intr-un mall ceva si imi iau de la Diverta 🙂
    Am mai luat si eu de la astia dar nu am avut bafta anularii 🙂

  10. Astia cu biletele au luat un bun exemplu de la stat, directia taxe si impozite: daca nu platesti TU la timp, ai cam imbulinat-o, dar daca e sa IEI bani de la stat, poti sa astepti si 2 ani. Cam asa functioneaza si cu astia, cred… mama ei de treaba!!

  11. Acuma în apărarea oamenilor, taxele bancare n-au cum să ţi le returneze, căz doar sunt oprite de bancă şi nu de mama lor.

    Iar livrarea nu ştiu să se returneze nicăieri. Amazon, par example, îţi returnează numai contravaloarea produselor. Din nou, pentru că nu-s bani care depind de compania lor.

    Livrarea se face prin curier, cu care ei au contract de colaborare, eventual. Banii sunt furnizaţi companiei de curierat, care face un serviciu pentru ei.

    La fel şi banca. Indiferent dacă respectivul concert se ţine sau nu, firma de curierat şi banca au prestat nişte servicii pentru care sunt plătite.

    Să nu fim cârcotaşi, deci.

  12. se recomanda citirea romanului CATCH 22;
    paragraful 22 din regulamentul de front al aviatiei americane spune:
    – daca un pilot se declara obosit, are 3 saptamani de concediu in SUA
    – ca sa primeasca concediul trebuie sa completeze un formular
    – daca completeaza formularul corect nu e obosit.

  13. Se poate si dupa data aia, cu scandal mioritic. Am o prietena care a fost intr-o situatie d-asta… 🙂

    Pe de alta parte… asa va trebuie astora care luati bilete la Alphaville si Bad Boys Blue !

  14. porci nesimtiti…vezi de ce in rromnika nu cumpar nimic online? :shake:

  15. plata ramburs e o relativa solutie 🙂

  16. #17

    @Zorin

    LOL 😀

  17. #18

    mi se pare absolut normal. faptul ca optezi sa platesti prin transfer bancar sau sa primesti banii asemenea e o decizie care tine de confortul tau personal, si implica o cheltuiala. daca ai alege samergi sa cumperi biletele de la mall, cum zise cineva, ai avea impresia ca iti deconteaza cineva benzina dus-intors+parcare? oricum costa mai mult. iar banii de transfer bancar se duc catre o banca, cei care vand bilete nu au de ce sa suporte paguba pentru ca nu ei organizeaza evenimentul, ei doar vand bilete. si totusi, un deadline exista la orice, poate la sfarsitul lunii trebuie sa intocmeasca niste situatii (si cam orice firma e obligata) si pana la urma de ce sa astepte la nesfarsit? ratb-ul cand schimba pretul biletelor nu impune o data limita de utilizare a celor vechi?
    cred ca in special bloggerii trebuie sa se convinga la un moment dat ca lozinca “clientul nostru, stapanul nostru” trebuie sa dispara, si in orice tranzactie comerciala cumparatorul si furnizorul trebuie sa fie PARTENERI si sa aiba in egala masura DREPTURI si OBLIGATII.
    Numai bine!