Vali avertizează că cel.ro a cumpărat domeniul domo.ro și bine face. Știți cum e, nu vrei să iei țeapă cu o garanție după care să plângi că nu ai știut că ai cumpărat de la cel.ro, că tu ai luat de la domo și știai că domo sunt serioși.

Dar știți de ce cumpără oamenii de pe cel.ro, deși e plin internetul de mizeriile pe care le fac cu garanțiile? Lăsând la o parte pensionarii care caută cel mai mic preț și celor care nu le pasă de garanții?

Am surprins o discuție în tren, în care 2 puști de liceu/anul1 facultate discutau dacă să își cumpere nuștiuce gadget voiau ei. Unul din ei zicea că l-a găsit mai ieftin la cel.ro, iar celălalt, mai matur, îi spunea că la cel sunt ÎNTOTDEAUNA probleme cu garanțiile. Răspunsul a fost simplu:
– Nu mă interesează, îl iau pe numele lu’ tata, el să se descurce cu garanția.

Prin urmare, este simplu. De aia.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

48 comentarii Adaugă comentariu

  1. Noroc cu tata !
    Noroc bun !!

    • #2

      Si cand se strica,il rupe tasu cu bataia ca nu s-a interesat inainte.

  2. #3

    Concluzia – lipsa de educație si de simț al răspunderii .

  3. Am cumparat de la cel, n-am avut nici o problema. Am un prieten care isi tot cumpara de la ei in fiecare an componente pentru upgrade. N-a avut nici o problema. In schimb, alt prieten si-a luat un laptop si era nemultumit ca nu a primit garantia fizic (doar electronic). N-am avut nevoie sa apelez la garantie la ei ca sa-mi dau seama daca sunt seriosi sau nu.

    • #5

      N-ai probleme cu ei cat timp n-ai nevoie de garantie.

      Despre CEL si eu am incercat sa avertizez cateva persoane, dar pretul mai mic ii atrage pe unii irezistibil… e drept ca daca bugetul e cam strans, 200-300 de lei in minus poate convinge usor un potentinal cumparator.

    • #6

      si la Emag tot electronic iti dau garantia

  4. #7

    Problema cu garantiile e generalizata in ro. Numeri pe degetele probabil pe cei ce au servicii serioase post vanzare.
    Eu am un smartwatch kids luat de la iUni, care a fost trimis la garantie cu un defect si a sosit cu altul. De 3 luni il plimb prin curier-service si retur.

  5. Si cand tata o sa-i spuna: “”baiatul meu, daca stiai ca aia au probleme la garantii si tot l-ai luat, asteapta tu sa-l repar eu, mult si bine” – ce o sa se intample? 😀
    Retoric, fireste…

    In alta ordine de idei, de la cel am cumparat scutece, lapte si alte produse care nu necesita garantie – nu am avut probleme cu ei la aceste capitole, dar ceva electronic nu as cumpara, nici daca mi-l da la jumatate de pret! Deh, dublu-standard 😉

    • #11

      Esti sigur ca scutecul era scutec si laptele lapte?

    • #12

      e ok, nu erau pt el nici scutecele nici laptele. deci fara probleme.

    • Ha, bune astea, o sa le tin minte 😉
      Culmea, au ajuns sigilate, in stare buna si repede, atat scutecele cat si laptele.
      Laptele nu latra si nici scutecul, dar nici nu aveau garantie, pana acum nu a patit nici un copil ceva de la ele, deci da, as mai lua… doar ca nu mai am nevoie acum, a trecut etapa – din tomna la gradinita, fara scutec.

  6. #14

    Nu apar pe nimeni dar nici cu garantiile facute de Depanero nu mi-e frica.

    • #15

      Probabil sunt cazuri si cazuri. Eu am avut probleme la doua tablete Lenovo si un Nexus 5x. Pentru tablete mi-au dat banii inapoi, desi erau folosite cam 6 luni, iar telefonul mi l-au reparat in 9 zile. Depanero.

    • #16

      Aia de la depanero sunt niste muisti.
      Am luat o placa de baza si avea un pin stricat. Nu am deschis-o in prima luna (cand e legea cu returul) si cand le-am trimis-o sa se uite la ea au zis ca nu e acoperit de garantie, am stricat noi pinul.
      Cum cacat poti strica (doar) un pin la o placa de baza?

  7. #17

    Pentru că românul e zgârcit, îi crește inima când găsește o ofertă, nu se gândește că 10 lei in plus îl salvează de bătaia de cap cu garanția. Am găsit un video haios din anii ’90 cu ziua de salariu si grupul Vouă: youtu.be/m9y0wmFY4Lw

  8. #19

    Sincer sa fiu mie exact genul asta de contrareclama organizata ma face sa studiez mai bine problema. Nu de alta dar înseamnă ca o fi ceva si in contrargument.

    • #20

      da boss, ne plateste emagul sa scriem nasoale de cel. se stie. sictir

    • #21

      daca zic de rau si de altii se da bonus ? multumesc!

    • #22

      Boss, e ca la petele Rorschach, fiecare vede in comentariul meu ce-l macina. Sincer poate sa te plătească si AlQaeda , toti lucram pe bani aici si nu suntem niciunul virgin.
      Eu spuneam un lucru simplu: Atunci când un produs spune sa-l cumpar ca e bun îl cred. Atunci când un produs îmi spune sa-l cumpar ca altele-s proaste, devin nitel meditativ.
      Cat despre sictir…ma abtin ca poate o fi vreun fel de mâncare moldoveneasca si nu-l stiu eu…

    • #23

      la sarpele v-ati ras toti

    • #24

      hehe, baws, nu știu câți mai sunt așa vechi pe-aici ca să-și aducă aminte de aia cu “dacă vreau să dau m*ie la un șarpe ” ☺

    • #25

      asa ne ducem toti…

    • #26

      emag-ul nu are probleme decat cu livrarile :))

  9. #27

    Vreti sa spuneti ca Cel da tepe cu garantiile?

  10. Boss, asa nasoală e treaba? Ai ajuns sa mergi cu trenu?

  11. #29

    Cetin, stii ca nu Cel da garantiile, da?
    Adica stii ca garantiile sunt oferite de producator si sunt aceleasi indiferent de intermediar (vanzator), da?

    Singura exceptie aici e cu produsele aduse pe canale “gri” (gen quickmobile). Daca vrei sa ai Samsung S9 cu o saptamana inainte sa apara, atunci da. In rest, e tot un drac de unde cumperi

  12. Acum vreo 2 ani si-a luat un prieten un telefon de pe net. stia ca sa nu ia de la cel, asa ca a luat de pe marketonline.
    Dupa 2 saptamani i s-a stricat molescularul. scandal, suna la aia, ca sa afle si el, intr-un final, ca sunt tot de la cel.

    eu mi-am luat laptop de la cel, acum 2 ani. bateria tine o ora si din cand in cand imi mai da niste artefacte placa video. in rest imi functioneaza fara probleme.
    desogur, s-a dus naibii garantia aia. insa treba cu garantia e la fel si cu produsele luate din alta parte si trimise la depanero pentru reparare.

  13. #31

    Mie mi-au facut una si mai buna. Acum vreo 3 ani, de black friday, am comandat un laptop. Totul bine, frumos. M-au sunat in aceeasi zi sa-mi confirme comanda, fericire pe mine, l-am prins la oferta.
    Sambata, dupa ce trece bf la toti, ma suna sa-mi zica ca nu mai pot onora comanda… ca ei au rezervat comanda, ca cei din depozit au dat laptopul..si alte mizerii…. Niste mizerabili ordinari. Am ratat bf si am fost nevoit sa iau un laptop mai slab ca specificatii din cauza asta. In conditiile in care, in perioada respectiva, schimbasem la emag vreo 3 tablete pe diverse motive(mofturi) fara nici o problema sau piedica. Emagul si-a castigat respectul meu. cel-ul sa se duca tare!

    • #32

      Exact asa am patit eu cu Altex: Am cumparat un produs la oferta, am primit confirmare pe mail pt comanda si dupa doua zile primesc alt mail ca nu mai au pe stoc produsul respectiv, pa, pa, pa. Secunda doi, cu printscreen de la mailul de confirmare si mailul in care ma anuntau ca nu se mai poate sa imi dea nimic, reclamatie online la ANPC. Suna Altex la mine dupa o saptamana:
      ” -Va dam un voucher de 50 de lei, cado
      -Nu multumesc zic eu, vreau ala la pretul la care l-am comandat.
      -Pai nu il mai avem pe stoc
      -Nu ma intereseaza
      -Bine, stati putin sa vedem ce putem face
      -Ok”
      Dupa cateva ore ma suna sa imi spuna ca l-au hasit prin Constanta, pe la nus ce depozit, ca mi-l trimit la pretul redus si ca imi dau si voucher de 50 de lei, doar ca ma roaga frumos sa imi retrag plangerea de la ANPC. Ceea ce am si facut in momentul cand am avut produsul in mana, a doua zi (cred ca a venit unul cu el special pt mine de la Constanta, ca sa retrag aia mai repede ). Deci se poate. Cine stie cati si-au luat teapa atunci odata cu mine si nu au facut nimic? ANPC rulez!

  14. #33

    Am luat un UPS de la cel.ro, dupa 1 an si ceva s-a stricat: cand se oprea curentul, se oprea si PC-ul. L-am trimis in service, au constatat defectiunea si mi-au inapoiat pretul integral al produsului. De banii respectivi am cumparat un UPS mai performant, tot de la ei, care inca merge fara probleme.

    In plus, service-urile magazinelor online nici macar nu se ocupa de produsele cu probleme, ele fac doar forward catre un service autorizat.

    • #34

      cand aduc produse de pe piata gri, cum faceti cu majoritatea produselor, producatorii nu asigura nimic. sa o lasam. tks

  15. #35

    La ce produse are cel.ro service autorizat? Ca sa evităm acele produse.

  16. #36

    sa vezi ce misto e la Emag/depanero ….. am avut un tv Samsung , pierdea memorarea canalelor la anumite intervale de timp (vorbim de un tv de 3000 lei) l-am dus la ei si mi-au spus ca nu au antena sa-l testeze

  17. #37

    Sa va ferească Barbosu de Depanero.Eu am luat pentru firma un rapăn de Lenovo la vreo 2000 de lei și de când l am primit, a facut numai pb.Se tot bloca aleatoriu.L am trimis la ei.Cica la ei funcționa fără pb.Mi-l trimit înapoi fara sa i facă nimic.Mai trec vreo 6 luni, timp in care strainezul pentru care l am luat, mă întreaba every now and again, de ce îmi bat joc de el ? Noroc că dupa alte câteva săptămâni, nu mai boot a și i au schimbat placa de baza.De tout façon, fuck depanero in the ass with a big rubber dick.

  18. #38

    Tv trimis in service nu mai pornea, dupa 7 zile primit inapoi, lovit in colt/crapata rama.
    Raspuns service: prezita urme de lovituri… bla bla.
    Mai lasati-ma cu cel.ro furati, ceilalti sunt mai buni, ca platesc comision la vanzare…nu?

  19. Pentru ca e mai ieftin. Foarte multi oameni se uita doar la pret. Ca doar nu o sa i se intample fix lui sa i se strice produsul, nu?

  20. #40

    De fapt Cetin voia sa ne spuna ca a mers cu trenul si a nascocit articolul asta. 😀

  21. #41

    De ce garantia sa reprezinte din start o problema? Mie nu mi sa stricat nimic indiferent ca e luat de la shopit, garaj (vechi), emag, f64. Ultimele achizitii le-am facut la emag, dar daca e sa imi fac griji de garantie cu ei ar trebui sa am un gand negativ tinand cont la ce nivel de datorii au ajuns, dar ii prefer tocmai pentru ca nu imi fac probleme. Eu unul cred ca in 2 ani o sa vorbim de emag ca de domo si o sa pune zoso pe site (nu cumparati de pe emag.ro, cel.ro a cumparat domeniul emag.ro). Amazonul nu ii cumpara cu datoriile alea, intr-o tara in care vinzi cu adaosuri de 2% din care nu scoti nici macar cheltuielile. Csf, ncsf romanu e antreprenor…

    • #42

      doar ca emag apartine lui Naspers, in rest, ai perfecta dreptate

    • #43

      Da Napsters… , eu as zice ca emag apartie lui stanciu si stanciu apartine lui ghita :). Sti cifrele Napsters in Romania?… pierderi peste tot, deci emag apartine celor din marketplace care tin banii la emag o luna si altor furnizori platiti la termen sau banci creditoare.

    • #44

      a, daca zici tu,e clar

    • #45

      Si mai e o problema cum fac magazinele astea datorii si emag in special ca sunt cei mai deschisi. Returul produselor in 30 zile (lege proasta). Am vazut la Fan Curier in masina un frigider de 2m inaltime, julit, lovit, culcat, indoit.
      “Ce faceti ma baieti, l-ati distrus ?
      Nu noi, e retur si returul e pe raspunderea emag-ului.”
      Ok, frigider de 2000ron, ce face emag-u cu el? de cumparat nu-l mai cumpara nimeni si il baga la pierderi si trebuie sa vanda alte 10-20 modele sa scoata paguba. Daca dai ceva retur, da si tu produsul cum l-ai primit, cu toate sigiliile pe el, nu testat de tine 29 de zile.

  22. #46

    Pentru garantie se poate apela direct la service autorizat producator. Exemplu recent: laptop ASUS middle-range, s-a defectat placa de baza dupa 6 luni. Emag-ul l-ar fi trimis in Bucuresti (din Cluj). Laptop-ul s-a intors reparat de la service-ul autorizat ASUS din Timisoara in 48 de ore….
    A, si garantia extinsa e un must la electronice!

    • #47

      Asta pentru ca laptopul tau a fost adus pe cai oficiale, dar cumpara tu un telefon Asus de la quickmobile sa vezi cum te scuipa aia de la service-ul autorizat ASUS din Timisoara.

  23. Pentru garantie se poate apela direct la service autorizat producator. Exemplu recent: laptop ASUS middle-range, s-a defectat placa de baza dupa 6 luni. Emag-ul l-ar fi trimis in Bucuresti (din Cluj). Laptop-ul s-a intors reparat de la service-ul autorizat ASUS din Timisoara in 48 de ore….
    A, si garantia extinsa e un must la electronice.