Inainte de a-mi spune ca scrie in text, tineti-va sânii acasa. Am dat. De multiple dați. Nicio treaba. Am fost la sediul lor si am facut cerere scrisa sa fiu scos din baza de date de spam. Orice baza de date.

Efectiv nu se intampla nimic. SMSurile vin cu regularitate, aștept sa Lamborghini, imi rog prietenii sa isi deschida conturi la ei, ca sa castig 10 lei, tot felul de chestii de astea ingenioase.

Ce sa fac?

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

32 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Inchizi contul de la banca si le blochezi numarul.

    28
  2. #2

    In astfel de cazuri, eu ca om obișnuit, încerc sa ma folosesc de rețeaua LinkedIn: caut angajați cat mai sus posibil si le trimit o invitație cu un mesaj in care le zic ca am o problema pe care nu am reușit s-o rezolv pe calea normala / ierarhica, si ca cred ca poate cu putina bunăvoința persoana respectiva m-ar putea ajuta (daca lucrează la serviciu clienti, sef de echipa, sef de agentie sau mai sus).

    Dar in cazul tau, persoana (mai) publica, nu ai încercat sa-i interpelezi pe un cont oficial de FB / X / alta rețea de socializare?

    P.S. Evident bănuiesc ca nici nu se pune problema schimbării numărului de telefon. In acest caz as investi in TrueCaller (22.50 euro / an sau un pic mai mult intr-un family pack, si le poți si bloca si declara ca spammeri, crede-ma ii va afecta (pentru toți utilizatorii TrueCaller, mesajele respective vor fi blocate automat)

    P.S. 2 N-am observat ca e un guest post, eu am 8 contacte la Raiffeisen, dintre care 2 le cunosc personal, pot sa pun o vorba buna (iți poate da Arhi adresa-mi de email cred / sper)

    10
  3. Devenind clientul lor

    18
    • #6

      Exact. Apoi nici dracu nu-ti mai raspunde si nici nu iti mai trimit nimic. Esti client deja 🙂

      39
    • #7

      Partial adevarat, numai ca trebuie sa fii abonat la absolut toate serviciile lor. Degeaba ai credit ipotecar si salariul la ei, nu-i asa ca vrei si un credit de nevoi personala? Baaam, mesaj!

      Ai abonment Red 15, cool. Nu vrei si telefonie fixa si internet? Baam, mesaj! :))

      11
  4. #8

    Clar trebuie să-ți cumperi un Lamborghini.
    Apoi le dai reply: am Lambo, ba, săracilor…

    17
  5. #9

    Astia ar trebui dati în judecata pt încălcarea GDPR-ului. Cred ca după ce ar plăti niște amenzi s-ar conforma si te-ar sterge. Nu are cum sa mai primesti mizeriile alea daca te-au sters. E clar ca inca esti acolo

    29
    • #10

      Poate nu ai văzut dar este pentru persoană juridică. Alte reguli

      4
  6. #11

    Reclamație la autoritatea pentru protecția datelor pe bază de Gedeperu’ vieții.

    Cf. legii, sunt obligați să înceteze prelucrarea datelor cu efect pentru viitor din momentul în care ți-ai retras consimțământul în acest sens sau le-ai adus la cunoștință că dorești să îți șteargă datele.

    Cică se dau amenzi bunuțe și chiar funcționează.

    Dunno, zic că merită o încercare ‍♀️

    24
    • #12

      Oho! Si inca cum! Aia abia asteapta sa aiba reclamatii d-astea si nerespectarea normelor GDPR se sanctioneaza cu amenda in valoare de nu stiu ce procent din cifra de afaceri. Adica ustura rau. Dovada ca ai apelat la “dreptul de a fi uitat” si pa-pa

      4
  7. #13

    Depune o plângere la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, dacă ai dovada că cererea ta a fost primită de Raiffeisen și termenul legal pentru procesarea cererii/răspuns a trecut, acesta fiind de regulă 30 zile. www.dataprotection.ro/?page=Plangeri_pagina_principala.

    18
  8. #14

    Le-ai spus ca vrei si pe PF si pe PJ ?

    4
  9. #15

    Asta e din cauză că ai făcut o “verere scrisă”. Încearcă și cu o cerere. :))

    12
  10. #16

    Cum scapi de spamul de la Raiffeisen?
    Faci cont la alta banca.

    2
  11. #17

    Dacă ești clientul lor du-te la altă bancă. Dacă nu, fă-ți cont la ei.

    3
  12. #18

    Hei, ar trebui sa dai *2000 pentru dezabo….nu. Suna in call center si fa un pic de scandal. Ca nu le merge functia de dezabonare, ca ai facut cerere, ca tot. Pune-l pe ala sa te scoata din baza de date cat esti in telefon cu el si refuza sa inchizi pana se rezolva. Eu asa am scapat.

    13
  13. #19

    Nu scapi.

    1
  14. Și eu care s client, nu mi zice nimeni de la ei că pot conduce un Lamborghini.

    12
    • #21

      Pai se uita si ei in cont

      10
    • Da…dar ce sărăkie mishto aș fi într-un Lamborghini alimentat cu benzină ieftină de la Petrom, de 100 de lei.

      1
  15. Pai asta e ca la multinationale, angajatii vechi raman cu salarii mici si fara mariri si cei noi vin din start cu salarii cu 50% mai mari sau mai mult de atat. 🙂

    10
  16. #24

    www.dataprotection.ro/
    Intr-o lume normala ai putea gasi si un avocat cu no-win-no-fee care sa le ceara vreo 3-4 sude de lei pentru ichicderea unei reclamatii de hartuire.

    7
  17. #25

    reclamatie pe dataprotection.ro
    Atasat dovezi cu spam-urile si cu cererile de dezabonare.

    Cei de la Autoritate de-abia asteapta sa arda cate o amenda si sa se laude in presa.

    5
  18. #26

    Nu merge nimic. Aveam cont la Citi pe vremuri, au cumparat Citi, mi-au facut o oferta de rahat cu niste comisioane de neam prost, am cerut inchiderea contului. Sa tot fie 15 ani de atunci, inca imi mai intra in spam mailurile lor. Am dat unsubscribe, am sunat, am trimis mailuri, porumbei, fum pe dealuri, mers la sucursala si cerut hartie ca toate conturile sunt inchise. Nimic.
    Au scazut frecventa, dar mail de actualizare date tot primesc in fiecare an.

    6
  19. Am deja Lambo nu mă interesează oferta lor pe sarakie

    2
  20. #29

    Din comentarii vad ca unul nu zice ca e phishing…de aia se si practica pt ca exista oameni care-l considera de la banca…nu mai dati click-uri aiurea pe link-uri din mesaje

    3
  21. #30

    Apai sa ma ierte ‘mniezo dar daca voi tineti sa aveti conturi la banca spalatoare de bani a rusilor, cumva asa la nivel de echilibru karmic, mi se pare ok ce patiti 😛

    4
  22. #31

    Oooh, am eu una buna cu ei de prin 2015.
    Cumpar o cartela noua Orange, la vreo 2 saptamani incep mesajele de la Raifensen pentru ceva credit, apoi telefoane si sms de amenintare de la diversi recuperatori oficiali.
    Ma duc la banca frumos cu dovada ca am cumparat numarul si sa ma scoata din sistem: – Aa, pai stiti, noi nu putem de aici, sunati la Bucuresti … Bun, sun la Bucuresti: – Nu, nu se poate prin telefon, trebuie in persoana in sucursala. Ma intorc in agentie: – Pai nu putem sterge numarul ca atunci persoana cu creditul ramane fara numar de telefon in sistem, sa ne dati nr actual al persoanei (adica un strain pentru mine, de prin Galati). Pai de unde dracu sa va dau eu nr daca nu stiu cine e … Nu se poate decat cu nr, ca asa e sistemul … – Orice numar? Da, orice numar. Asa ca i-am dictat nr colegei de la credite de pe cartea de vizite din agentie 🙂

    12
  23. #32

    Am fost in exact aceeasi situatie pana cand m-am dus frumusel la sediu si le-am spus ca am venit sa imi inchid toate conturile si sa imi retrag economiile. M-au intrebat de ce, si le-am raspuns: din cauza smsurilor. S-au oferit imediat sa rezolve problema si s-a rezolvat, cumva.

    2