Ţi-ai făcut blog de circa 20 de zile. Tu eşti de părere că scrii bine spre minunat şi nu înţelegi de ce nu te citeşte lumea. Pentru că tu ai subiecte hot, de ultimă generaţie, subiecte mult mai tari decât ale urâtului ăla de zoso sau ale rasistului de visurât. Sau ale grasului ăsta de Arhi. Şi totuşi nu te citeşte nimeni.

Hmm…e timpul să iei măsuri. Ce trebuie să faci? Simplu!

Începi să comentezi pe blogurile ălora de mai sus. Pentru că au trafic şi trebuie să te faci remarcat, pentru că oamenii încă nu ştiu ce valoare se ascunde în spatele nickului tău.

Iar comentariile tale trebuie să arate NEAPĂRAT AŞA:

supermen

 

Iar dacă aşa ţi se pare prea insensibil şi la obiect, poţi încerca şi varianta asta

radare

Pentru că aşa e normal şi aşa trebuie! Chiar dacă subiectul e legat de preoţi, tu trebuie să îţi pui linkul către minunatul tău articol în care informezi despre poziţiile radarelor fixe din rromânia. Ce contează că lista asta e disponibilă până şi pe situl poliţiei rromâne, pe toate siturile de ştiri şi că e dată la radio din oră în oră. Pentru tine e nouă şi importantă. Deci trebuie să o promovezi.

Bă copii, în primul rând, când pui un link într-un comentariu, akismet opreşte acel comentariu automat, dacă nu faci parte dintre userii trusted ai blogului. Iar tu nu eşti un user trusted, tocmai pentru faptul că nu ai înţeles ce e cu comentariile astea. Iar eu nu îţi voi aproba niciodată un comentariu stupid, atâta timp cât nu te cunosc şi nu ţi-ai demonstrat utilitatea în cadrul comunităţii. Bine, asta nu înseamnă că userii trusted nu fac tâmpenii de astea, ceea ce va conduce la de-trustifierea lor. Dar ei măcar au sute de comentarii aici şi îşi pot permite eventuale abateri.

În al 2 lea rând, cât de prostuţ (asta ca să mă exprim delicat) să fii încât să crezi că un cititor activ de bloguri va da click pe un link aruncat aiurea într-un comentariu. Cititorii arhiblogului citesc comentariile de la postări pentru că sunt haioase, pentru că de multe ori se ajunge la un cu totul alt subiect şi pentru că formează deja un grup compact, de mult timp. Cum ai putea crede că un asemenea grup se va repezi să dea click pe un link de genul

Ai dreptate.

PS: Vezi că am scris un articol minunat la adresa păsărelvoinicu.blogspot.com

Iar articolul minunat, în 99% din cazuri e filmul cu Despot sau un articol ciordit de pe monden.info.

Alo, trezirea, suntem în 2009!