Poate vă interesează cum se înmatriculează o maşină în bulgaria, povestit la prima mână, de un om care tocmai a făcut-o. În general, eu luam la mişto chestiile astea cu înmatriculatul maşinilor în Bulgaria, dar diferenţa e uriaşă.

Zilele trecute am înmatriculat maşina la Ruse. În Bulgaria. Asta după ce am aflat că pentru 2011, dacă vreau să fiu legal, am de plată la Fisc în România, doar impozitul, 6.670 de lei.

Dă-o mă dracului, cum să plăteşti doar impozit pe maşină 1500 de euro? Câte piei să iei de pe oameni frate? Am ajuns mai rău decât la alea cu coşeritul şi cu fumăritul, doar că acum au denumiri fancy şi sunt privite drept luptă împotriva poluării, mă-nţelegi.

Şi astfel, datorită unei lăcomii tâmpite, statul rromân nu doar că nu ia nimic din astea, dar mai şi pierde tot ce e legat de înmnatricularea unei maşini. La mai mare.

via Piticu

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

64 comentarii Adaugă comentariu

  1. Hmm.. dar despre ce masina e vorba? Oare conteaza pretul masinii la ceva?

    • Danyzus, poti da un click pe link si sa citesti despre ce masina e vorba; si nu cred ca se ia in cont pretul masinii, ci faptul ca are 4600 cc

  2. Draga Arhi, am citit azi prin presa despre reclamatia ta la CNA in legatura cu nesimtitul (ca sa fiu elegant) de Mircea Badea. Tin minte ca mai demult patise si Zoso tot un asemenea “tratament”, la fel si Serban Huidu. Am propus atunci sa strangem randurile cei care nu mai suportam mitocaniile acestui individ agramat si incult. Pe blogul meu, duc o lupta prin toate mijloacele (ironie, sarcasm, parodii foto, etc) cu acest personaj. Ma bucuram de un oarecare succes mai ales dupa ce Huidu l-a promovat pe blogul sau, apoi vazand ca fenomenul ia amploare mi l-au sters (pur si simplu). Acum am luat-o de la zero si incerc acelasi lucru. As ramane recunoscator daca mi-ai raspunde la propunerea mea: ajutorul tau in promovarea muncii mele (cum crezi tu de cuviinta, avand in vedere experienta de care dispui, blogroll, etc).
    te salut cu stima
    Dan
    cu

    • #4

      Foarte bine ca ti-au sters wc-ul ala numit blog.Ma bucur.Era un wc uman la fel ca si proprietarul

    • #5

      @merisor vederile noastre politice sunt deosebit de deosebite, nu putem achiesa pe nici un subiect

  3. şi eu care inteţionam să-mi iau maşină în viitorul apropiat… să te p….foai pe el de stat rromân 🙁

  4. Cuvant cheie : Maşina are 4600 de cc

    Da cat vrei frate saq fie impozitu la o hardughie veche de acu 15 ani ?

    Ba ce oameni sper din tot suflet ca statu asta sa se puna pe “bossi” din ro cu masini de acu 15 ani si mai ales pe aia inmatriculati in BG ….

    Eu is un vesnic sustinator a sintaxei NU TOTI tre sa avem masini mai ales deastea de acu 15 ani … in tari civilizate platesti de te rupi daca ai motoru mare si masina vechi … da stiu aia au drumuri infrastructura etc(asta e alta discutie) da eu is satul de toti fomistii cu BMW OPel Mertan Passat de acu 15 ani care face 1 mie 2 mii euro si ei nu au nici job nici nimic sau 6 mil salar (frate cand ai 6 mil tie iti tre MASINA ?)

    In loc de aceasta taxa de inmatriculare eu as baga la impozit ai masina veche motor mare da 1500 eur … hai sa nu ne mai cacam pe noi in ro mai ales ca sa inteleaga dobitocu ca nu e cazu sa aiba x y sau sa isi ea credit pt perdele tre sa ii dai peste bot nu sa il “educi” sau il iei cu frumosu ca nu ai cu cine …

    • #8

      @pentru barbati: dar la bulgari de ce poate costa 400 de euro impozitul? pe langa asta, daca am o masina veche, sunt paria? poate imi place, poate e amintire de la tata, e irelevant. trebuie neaparat sa o vand si sa imi iau logan nou? plm, v-au spalat astia creierele de tot

  5. e complicat…masina in acte e a bulgarului, nu a ta, sau ceva de genu’, tu circuli in romania cu nush ce dovada si inchei alte acte separat cu bulgarul…trebuie sa intri intr-o retea ca doar nu te bagi la chestii din astea cu oricine…in fine, decat asa, mai bine platesc taxe aici. pana la urma, si loganu’ te duce la destinatie, nu-ti trebuie un tanc.

  6. Nu conteaza vechimea masinii atunci cand e vorba de impozit. Impozitul se calculeaza stric la capacitatea cilindrica a masinii.

  7. #11

    Ce ma bucur ca eu nu platesc impozit-abia astept sa-mi cumpar masina sa le vad fetele cand or sa vada ca nu platesc impozit!

  8. #12

    @ARHI:cu 10,000 euro nu poti sa-ti cumperi doar logan nou:ai mai multe posibilitati dar nah fraierii tot audi,bmw, mercedes o sa-si cumpere! Cocalarul tot cocalar ramane! Am ajuns sa urasc masinile astea iti spun sincer de cand numai cocalari vad in ele!

  9. #13

    un Prost: conteaza si daca e Euro 2, 3 noneuro!

  10. #14

    Pai bine mai, iti aduci din afara o masina veche de 15 ani, cumparata pe 3 parale (de exemplu, poti cumpara masini foarte vechi din Franta pentru ca acolo ca sa o caseze trabuie sa plateasca 250 eur proprietarul, asa tu o iei aproape moka) cu o namila de motor de 4,6 litri si pe urma circuli in Romania si esti smecher cu Range Rover?

    Iar daca masina era noua (~80.000 eur) 2000 de euro pe an e o nimica toata pentru tine. Impozitul este foarte mare pentru masinile de peste 3000 cmc (145 lei * X/200, in cazul de fata 145 * 4600/200 = 3335 lei).

    Pe urma da peste tine un handicapat cu masina inmatriculata pe Bulgaria si fuge… nici nu stii care ii e numarul, poate il prinzi dar e complicat cu RCA-ul etc.

    Eu am un Logan, cea mai mare motorizare, euro 4. Stii cat e impozitul? 60 de lei! O nimica toata.

    • #15

      Si cine te pune pe tine sa mergi cu Logan? Si da, tin minte ca am vazut Logane confortabile, capabile sa urce orice deal…

  11. #16

    Incetati cu smiorcaiala! Sa vezi in afara taxe si impozite la masini cu motoare d’astea mari … Am plecat din tara (definitiv) cu o masina “mare”. La destinatie, toata lumea admira masina: “oaw, nice car!”. Si intr-adevar, ma uit acum in jurul meu si vad putine masini de genul asta. In general sunt parcate in fata unor case foarte … mari. 😉

  12. În eterna Macaronia o troacă de 4600 cc îţi impune un impozit de maxim 600 €. Asta în condiţiile în care mai toate maşinile noi nu sunt “purtătoare de impozit” în primii 3 ani. Şi la ăştia ai nişte multe chestii care se numesc autostrăzi. În Românica ce ai frate de cer 1500 pe aceeaşi maşină?

  13. #19

    @Mihai dutu vorbesti prostii, la o masina de 2000 cc inmatriculata in decembrie 2006 platesc anual la regiune 450 € si inca 300 la statul italian.
    Iara referitor la autostrade, de unde vrei tu bani de autostrada daca toti cu “inteligentii” isi cumpara masini din bulgaria?

  14. @PlayActive – Arata-mi unde scrie.

  15. Hai ma,ma lasi cu Amintiri si texte gen … cand o sa invatam si noi sa cumparam ce e cazu si ce ne permitem si ca NOU e mai bun ca harb

    Da uite ca tot vb de vechi daca ai un Porsche din 82 e ok da platesti frate pt pasiunile tale asa e peste tot in lume

    Dc dc nu e in BG nuj ce sa te intreb si io de ce isi ia Neamtu Masina noua de 10 mii euro decat sa conduca un harb de 10 ani ? sau poa daca sar scutura de bani ar avea si de un BMWu nou dar nu ISI EA DE CE …

    Am cativa cunoscuti care au niste harburi deastea Golf 3 din 94 si etc e total neproductiv dupa ce ca oricum nu au bani mai tre sa bage si in masina bani constant … dar deh de ce sa isi ia una noua care e nuj un Fiat Ford la 6 mii a dat 3 mii pe un harb … GENIAL nu ….

  16. Ma bucur sa vad oameni care gandesc la fel legat de “responsabilitate” cand ai dita mai motoru si ca e bine NOU nu hardughie … mai sunt si oameni cu neuroni functionali pe aci … e bine … mai sunt oarecum sperante …

  17. #23

    eu pe astia care zic “foarte bine. daca are motor mare sa plateasca.eu am logan…” ia-si obliga sa se uite la filme cu morti in accidente de logan doua zile in loop! pe urma le-as lua apartamentul de trei camere si i-as muta fortat intr-o garsoniera cu copii cu tot!

    • #24

      @vasilika – Poate ca si tu ar trebui sa te uiti la filme d’astea cu accidente si condus preventiv, draga posesorule de bemveu tunat si pe GPL. Nu cred ca e relevanta marca masinii despre care se discuta. Citeste de sus in jos si de la stanga la dreapta. Ai cumva idee de ce cei de la asigurari (RCA/CASCO, Romania/aiurea) au preturile si in functie de capacitatea motorului?

  18. Ne ia şi pielea de pe noi ăştia. Asta e…

  19. Mă ai la spam?

  20. man, si ala e fraier, acuma pe bune. La ce saracie iti trebuie masina cu motor de 4600. Nu aici e problema ca-l usca pe ala de bani. Problema e ca-i usca si pe astia cu uriasul motor de 1.9, 1.6.

    In Germania era mare taxa pe vremuri pentru propulsoarele de 2.0 litri, stii ce-au facut producatorii (VW)? Au creat motoare de 1.9 si asta e.

    Pe mine ma deranjeaza ca unu’ cu Lexus V6 de 3.5 litri nu plateste taxa+ alte reduceri fiindca are un amarat pe motor electric pe langa uzina aia de 3500 cc.

  21. #29

    Daca harbul ala de 15 ani ar fi intretinut ca o masina noua, daca nu ai zice ca merge pe carbuni, daca stai in spatele ei, atunci da, se exagereaza.

  22. #30

    Dar partea a 2-a cand e ..? sau nu am vazut eu………..?

  23. Din pacate ai doua variante, ori iei masina inmatriculata ori o inmatriculezi in Bulgaria. Da-o dracului de treaba inteleg ca avem taxe mai mari, dar IMPOZIT 1500 Euro?!

    Mare dreptate ai avut apropo, romanul e avar sa ia mult dintr-o data, dar ia m*** intelegi. Destepti bulgaroii ca ne fac sa inmatriculam la ei, lor le merge treaba, noi nu stim cum sa facem ceva cu cap. Noi facem un lucru fara sa ne gandim la consecinte.

    E adevarat si ideea cu motor mare taxe mari dar acum si Euro5 se taxeaza si chiar si motoarele mici de 1.6 sau 1.8 au niste taxe acu de te sui pe pereti.

    Asta e romania…

  24. #32

    Cu subiectul asta, ti-ai dat cu firma in cap, nea Arhi! Pai cat polueaza atmosfera un harb de 15 ani, cu motor de 4600cc?? De ce sa fim noi obligati sa inghitem noxele de la toate rablele, care trebuiau demult casate? Dai bataie, munceste mai mult, castiga niste bani in plus si ia-ti taticule o masina noua , de care o fi ! Nu te mai da talent cu tancuri din astea invechite! Sau daca esti tare, ia-ti o masina eco !!

    • #33

      @Carmen: eu cred ca raspunsul tau a fost de dat cu firma in cap. NU TOTI OAMENII VOR MASINI NOI. nu toate masinile vechi de 15 ani polueaza. exista si oameni care prefera o anumita masina. problema e ca v-ati invatat ca vitele, ce vi se spune de sus, e bine. pensii nesimtite, salarii nesimtite, poluare maxima. bulgarii de ce pot inmatricula cu 16 milioane o masina, iar noi cu 65? invatati ba sa ganditi cu propriul creier. bine, ma chinui eu sa ii explic unei femei ca trebuie sa gandeasca. corect…

  25. #34

    Si inca ceva- mor cand ii vad pe astia care stau in niste amarate de apartamente prin blocurile comuniste, da au parcate ultimele modele de masini in fata blocului!!! De banii aia , mai bine se mutau intr-o casa ca lumea, intr-o zona civilizata ! Dar noi nu – ca tiganii – traim in masina= caruta!!

  26. Arhi, daca vrei sa insamantezi oral pe cineva, nu piticu’ atomic e de vina, ci Motocicleanu. Asta decat a preluat ideea si a mentinut-o.
    Acilea la mine (Cehia) nu exista impozit pe masina, exista doar taxa de prima inmatriculare. Taxa in cuantum de 400 de euro pentru non-Euro, 200 Euro pentru Euro 1, 150 euro pentru Euro 2, zero euro pentru Euro 3 sau superior. In plus, Germania e peste gard, importatul unei masini e foarte simplu – i.e. poti sa rezolvi in doua zile toata chestia (plecat de acasa, cautat masina, adus masina, inmatriculat masina) daca iti propui cu adevarat.
    Paradoxal, strazile nu-s pline de harburi. Paradoxal, la o suprafata de 80.000 kmp (adica o treime din Romania), au 735 km de autostrazi si vreo 430 km de drumuri expres. Paradoxal, cota unica de impozitare e 15% si TVA e 20%.

    • #36

      @adi: cunoastem, tipul de la gtop.ro e coleg cu tine prin brno. stim si de motocicleanu, la vremea respectiva am avut campania zgariati citroenurile, dar boc, pe vremea aia mare opozant, explica cui voia sa auda ca e ultragiant, ca nu e acceptabil, ca drepturile omului, ca ne batem joc de popor si ca garanteaza ca a 2 a zi cand va ajunge pdl la guvernare, va scoate aceasta taxa abuziva, pisa-m-as pe mormantul ma-sii si a lui si a lu celalalt coleg, basescu.

  27. #37

    Femeie, femeie, e adevarat nea Arhi, dar eu cu capul meu gandesc cum sa produc si sa castig mai multi bani!!! Nu pierd vremea prin Bulgaria, ca matale, barbat destept, la inmatriculari RABLE. Hai noroc si spor cu blogul!

  28. Jesus, foarte putini s-au obosit macar sa dea click pe link, sa vada ca nu Arhi isi inmatriculeaza masina in Bulgaria, sa vada de ce vrea omul ala sa pastreze masina de 4600 cc; e foarte greu sa citesti 5 minute un post inainte sa iti dai cu parerea

  29. #41

    Da, animaloo , muncesc si produc o gramada de bani! De asta nu ma chinuie valoarea taxei auto – da ma chinuie poluarea facuta de toate rablele , pentru ca eu si respir – si vreau sa respir aer curat !!!!!!! Si cand mai fac cate-o pauza sa ma relaxez , mai citesc si eu bloguri sa vad ce mai spune lumea. Ce e rau in asta?? De ce va revoltati cu totii asa?

    • #42

      Oricum ar fi, tot la masini ajungi. Cel mai curat aer e la munte iar acolo tre` sa ajungi cumva (nu cu bicicleta, decat daca esti din zona). Iar cu simpaticu CFR…mai bine incerci cu bicicleta, decat pe linia de fier 🙂

  30. #43

    Merisor lasa-ne tata cu lupta ta impotriva nesimtirii. Citez de pe blogul tau “Pentru ca imi place Doamna Elena Udrea si chiar o admir pentru tot ceea ce face de cand este ministru”, am citit fraza, am vomat, te-am injurat si pa pa.

  31. #44

    Statul ar nevoie de bani pentru serviciile oferite. Asta e crudul adevar. Iar atita timp cit veniturile nu acopera cheltuielile trebuie gasite alte surse de venit. Cum in Romania oamenii sint saraci si atunci decit sa iei de la toti taxe la nivele normale, te legi de cei care au fitze. Vrei tata masina cu motor de 4L? Platesti taxe. Dar e si reversul: cei care au fitze din astea sint si cei mai vocativi.

  32. #45

    vad ca o mare parte din comentariile favorabile impozitelor aberante pe masini si motoare se bazeaza pe ciuda ca celalalt se da smecher cu range roveru’. si de ce sa fie el smecher? mai ales daca sta in berceni, si nu in primaverii, ca altfel era ok.
    cred ca este un principiu corect pe care se poate construi fara gres o economie durabila. deci, asa da! felicitari.

  33. #46

    @Carmen : Dudo………..te dai mare cu niste oportunitati care altii nu le au….toti muncim…….si daca tu ai un loc de munca mai smecher nu pune tinta pe altii…..Invata-ne si pe noi sa castigam o gramada de bani sa ne luam super masini si sa nu te mai poluam pe tine…..(stiu ..acum o sa zici …”ganditi ca si eu gandesc”…) cu asemenea atitudine….muta-te ….ce cauti tu in tara asta.?…

  34. #47

    Cazul prezentat de tine e unul particular si se incadreaza mai degraba in categoria colectionarilor ( cei care au o pasiune pentru o anumita masina fabricata intr-un anumit an )

    Majoritatea comentariilor si parerilor se refera la masa de cumparatori care vrea o masina pe care sa o foloseasca ca o masina. Intr-un fel “taxa de poluare” (sau care e numele ei oficial si infrumusetat ) e binevenita penru ca anumite masini chiar sunt vechi si inutile te costa mult reparatul si tre sa le repari mereu inainte sa pleci la mare sau undeva mai departe , iar unii le folosesc pe post de “afirmare sociala”. Problema e ce face statul cu acele sume uriase de bani pe care le incaseaza ;cand statul isi va merita banii atunci sa ne inmatriculam in romania “masinutele” . In realitate “salvarea mediului” e doar un pretext si baetii de la guvern (legiuitorii) se afla in bune relatii cu baetii din industria auto (care vand masini noi)

  35. #48

    :ARHI: ma faci sa rad-TOTI OAMENII VOR MASINA NOUA daca eu ii dau cuiva 20,000 de euro ghici ce masina isi ia noua sau seco?

    • #49

      La 20000, cash si gramada daca nu-ti iei masina noua, inseamna ca ai ceva la cap (sincer si mie mi-ar face cu ochiul un 645i la sh, da` totusi…ala te aduce la sapa de lemn doar cu consumul). Asa iti gasesti ceva de om cuminte si nou pana in 20000

  36. #50

    Alex:si omu ala e prost; nu iti trebuie motor de 4,6L ca sa cari o rulota-iti trebuie tractiune(torque)!

  37. #51

    Oamenii isi iau masina 2nd hand pentru ca nu au bani de una noua-asa a fost de cand s-au inventat masinile adica 1890!

  38. @mda. prietene, eşti sigur că locuieşti în Italia şi că plăteşti “bollo auto” unde trebuie? eu am ceva ani de când sunt în Italia şi prostie mai mare ca ce spui tu n-am auzit. dar nu-i bai, plăteşte în continuare. 🙂 şi dacă-ţi arde buza de Românica fă frumos un drum în ţară şi îmatriculează-ţi maşina din 2006 în ţara lu’ Boc. dă un exemplu şi curând vom putea avea autostrăzi.

  39. #53

    Da ‘ colegu are ceva curaj sa stea cu bulgarii aia dimineata si fara sa stie ce fac aia pe acolo . Ai citit ca era o tipa de se ocupa cu tepe pe acolo . Chiar e adevarat !!

  40. Acum sa-mi spun si eu parerea… sau pasurile. Prietena mea a cumparat un Seat Arosa din Bulgaria. Actele de inmatriculare sunt pe numele unei firme bulgare locale. Pentru a putea circula ea cu masina s-a realizat o procura notariala ( sau cum naiba se cheama ) prin care firma xyz “cedeaza” drepturile de conducere, revizie si atlte trebuinte pentru masina pe numele ei NELIMITAT ( stipulat pe procura notariala ).

    Crede cineva ca era mai rentabil sa-si cumpere o masina noua la un pret de 7-8 ori mai mare din Romania? Asta in ideea ca intr-un an schimba masina, ea vrand doar sa-si intre in mana pe soselele minunatei noatre tari.

    De ce sa nu-mi cumpar o masina care consuma maxim 4-5 litri la suta de km cu maxim 1800 euro cu tot cu inmatriculare si taxe in Bulgaria? Polueaza? E rabla? E BMW? Nu toate masinile din BG sunt BMW, Audi sau alte masini de gen. Mai sunt si indivizi care cumpara o corsa, un ka, un 206 sau chiar arosa.

  41. #55

    Situatie:G3 din 97 motor 1.6 cu 1500 luat acum un an juma cu nr de bg.Si-a facut treaba si acum il vand sa imi iau alta masina tot cu numere bulgaresti.Nu ma deranjeaza cu nimic.Politia nu are nimic de obiectat atata vreme cat am actele in regula.Imi place sa am grija de masina mea pt ca nu sunt gibon rrom asa ca nu merg cu soba dupa mine.La banii dati pe ea am optiuni care deabea se gasesc la anumite Logan’uri.ITP si asigurare la bulgari pe an in jur la 100 eur daca le faci mergand acolo.
    Daca as fi avut aceeasi masina numai ca in loc de TX 0000 TX era CT… ceilalti participanti la trafic nu ar mai fi fost asa de deranjati de mine,nu?
    Masina pt mine e oricum o cheltuiala si nicidecum o investitie.Benzina,taxe si mici imbunatatiri,toate cheltuieli.Asadar,de ce as da bani pe o masina noua in care sa intre unu cu numar de bulgaria si sa stau 2 luni pana vine aprobarea de la Uniqa bulgaria?tot va manca bani.Nu merci.Romanu se oftica,da nu invata ca pe banda 3 pe bulevarde nu se merge cu 45km/h.

  42. bulgarii de acolo deja stiu romaneste…a fost fratele meu

  43. Pentru aia care ii dau cu poluarea:

    Am masina de trei ani jumate inmatriculata in Bulgaria si acolo nu am facut mai mult de 50 km. Asa ca tot in romania poluez. Apropo. E vorba de un Euro 2 pe care am dat in Austria 1200 si cand am venit aici mi-au cerut 2400 prima inmatriculare.

    Pfuai! Fuga in Ruse si de atunci circul in Romania. PS Acum vreo doi ani mi-a iesit o soferoaica in fata si mi-am facut masina pe asigurarea ei. Hai sanatate si drum bun lui Boc, Tariceanu si Sulfina (ea e cea care a introdus de fapt taxa).

  44. Pentru toti cei care sustin taxa, v-as ruga sa-mi spuneti cate chestii bune pentru mediu a facut Ministerul Mediului (ha!) cu multii bani incasati de la contribuabilii constiinciosi drept taxa de poluare. Vreau par egzampl sa vad ca s-a facut ceva in Delta, ca s-au infiintat ceva zone protejate, rezervatii naturale, paduri, o politie a padurilor, ceva, orice.
    Parerea mea de roman care va merge (probabil in martie) sa-si inmatriculeze masina in BG (masina euro 2, din 1998, cu 1300 cmc, pe care Boc vrea sa-i dau 1200 euro taxa de poluare) este ca guvernul(si deci si fraierii de noi) pierde mult cu inmatricularile astea si cu tinutul cu dintii de taxa asta aberanta. De ce nu s-o fi gandit nimeni sa creeze un sistem de taxe de inmatriculare (daca tot vor sa ne mulga de bani) de genul:
    -pt masini cu euro 1 sau non-euro – 800 euro taxa
    -masini euro 2 – 600 euro taxa
    -euro 3 – 400 euro taxa
    -euro 4 – 200 euro taxa
    – euro 5, 6, electrice, hibrid – 0 taxa, ba chiar si un bonus acordat cumparatorului, ca in tarile civilizate

    Cifrele sunt orientative, dar ati inteles sper ideea. Eu cred ca iesea mai castigat statul, ca nu ii mai convenea nimanui sa mearga la BG s-o inmatriculeze. Nu stiu, poate ne spun altii, am inteles ca in sud (Giurgiu, Constanta etc) e plin de masini cu CB, CC, TX, P si B 😀

    • #59

      @Eugen: si in bucuresti e la fel de plin. chiar am vazut masina de fan curier branduita cu BG

  45. PS Poti sa nu publici asta Cetin, ti-e mai degraba adresat personal.
    Sa stii ca de cele mai multe ori in ultimele 2 saptamani cand vreau sa intru pe blogul tau pur si simplu nu pot. Imi apare o pagina alba pe care scrie mare Index si ceva cu ftpquota depasit. Daca mai patesc iti fac si un printscreen sa vezi.

  46. Impozitul acesta este o mare mizerie. Din nefericire ma numar printre oamenii pasionati de masini vechi. Chiar detin un Mercedes W123 cunoscut de multi drept cobra, dar care din fericire este sub 2000 cmc. Te cuprinde o scarba cumplita de tara asta cand te uiti la oamenii care detin masini vechi cu motoare de 5600 cmc, adevarate bijuterii pe care le au ca hobby si trebuie sa plateasca 8000 lei impozit cand acele masini valoareaza undeva intre 1000 si 2000 de euro.

    Oameni buni luati umpic grilele de impozitare sa va dati seama in ce situatie suntem si nu mai comentati ampulea: Ceee cocalaru, are motor de cinci mii, impoziteaza-l pana belesti si pielea de pe p***. Daca tot ar tine de mediu nu ar trebui sa existe diferente atat de mari intre impozite. Un logan cu 1.6 platest 50 lei impozit, iar unul cu motor de 3,2 plateste 4000. Adica o masina cu motor de 2 ori mai mare polueaza mai mult de 80 de ori? FRUMOS

  47. Cred ca ai inteles gresit suma . Nu prea are cum sa fie 6.000 lei impozitul …
    pe motorizare de 3L impozitul de aprox 2.000 RON . Sau ai camion ? 🙂

  48. #64

    inmatriculez toate tipurile de autoturisme,autoutilitare,camioane,motociclete pe bulgaria direct pe numele dvs…