Mi s-a acrit maxim de Cosmote. Luna asta au băgat niște extraopțiuni cu internet inclus. Așa că am zis în familie să renunțăm la extraopțiunile cu 3000 de minute și să ne luăm din cele cu internet.

Zis și făcut. las să expire extraopțiunea mea veche, a 2 a zi reîncarc, dau sms și activez opțiunea cu internet. Beton, merge zeiss. Hai să facem la fel și la nevastă. Expiră opțiunea, a 2 a zi reîncarcă și pac, opțiunea veche se reactivează automat. Nervi, sunat la 1234, ne pare rîu, e greșeala dumneavoastră, întâi trebuia să sunați la noi, să cereți dezactivarea, după care să activați altă extraopțiune. Dom`le, soțul meu a activat altă extraopțiune fără să sune nicăieri. Îmi pare rău, nu cred că e posibil, asta e, data viitoare fiți mai atentă, la revedere.

La consultarea ulterioară a soldului, reactivarea extraopțiunii vechi costase 8 euro, în loc de 6. Iar internetul de 240 MB din extraopțiunea mea mi-a expirat în vreo 5 zile, fără să fac nimic deosebit față de ce fac în mod normal, eu folosind înainte o extraopțiune separată de 250MB, care mă ținea o lună fără probleme.

Mi s-a acrit maxim. De garajul lui smiley, de promoțiile on top, de dealurile 2 jocuri la pret de 1, de nu uita sa reincarci cartela ca sa iti reactivam optiunea, chiar daca nu mai vrei optiunea.

Stie cineva care e numarul scurt de pe care imi da mesaje Cosmote-ul, ca sa il bag in blacklist? Sau macar cum poate fi aflat?

Încep să mă gândesc foarte serios la o întoarcere pe vodafone, că deja sunt sătul.

LE: Am aplicat sfaturile de aici

O alta modalitate este formand: 1234+1+1+7+2+2+2+2 (cererea dvs a fost inregistrata)
Ultimele 4 tastari de 2 sunt confirmarea “nu” la publicitate, promovare produse si servicii Cosmote<./blockquote>

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

20 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Vodafone are niste sictirite rau de tot la relatii cu clientii si am renuntat la serviciile lor dupa vreo 5 ani de abonamente.
    Orange e acceptabil. Deocamdata.

  2. #3

    Eu le-am trimis mail din webcare si am primit raspuns in doua zile.

    ”Stimate domnule Costea,

    Va mentionam ca modificarile au fost operate conform cererii Dumneavoastra. Va mentionam totodata ca schimbarea optiunii cu privire la primirea de informatii cu caracter comercial nu anuleaza si mesajele din sistem referitoare la extraoptiunea pe care v-ati activat-o pe cont, chiar daca aceasta se dezactiveaza din cauza creditului insuficient reactivarii, precum si mesajele de informare referitoare la modificarea tarifelor sau de lansare de noi servicii si bonus-urile aferente la activarea acestora (aceste mesaje sunt de informare si nu cu caracter comercial).”
    De atunci nu am mai primit nici un SMS in afara de cele mentionate. Me happy.

  3. Nu stiu de ce am puternica convingere ca optiunile astea cu mii de minute sunt pentru dresaj. Ne invata timp de 3-4 ca putem sa vorbim oricat apoi reduc brusc numarul de minute si cresc pretul minutului vorbit. Eu unul asa as face impreuna cu toate firmele de telefonie mobila din ro.
    Cat despre vodafone, nu ofera prea multe, nu le pasa de clientii vechi dar macar sunt seriosi.(am abonament vodafone de cand se numea connex, vreo 10 ani)

    • #5

      gc » nu folosesc abonamente, sunt prea ars, incepand cu `seriosii` de la vodafone

    • fiecare cu norocul lui acum, eu unul nu as avea de ce sa ma plang

  4. astia isi fac de cap major

  5. Arhi, esti genial ! De cand vroiam sa scam si eu de sms-urile lor cu garajul lui Smiley si nu mai stiu ce extraoptiuni, ma disperau. Mi-au trimis si astazi ca a inceput nu stiu e sezon de reduceri si sa dau click si blablabla… Multumesc !

  6. #10

    *voiam – ce ironic.
    multumesc pentru solutie

  7. #11

    Pentru Orange stie cineva cum scapam de mesaje?

    • #12

      Trimiti SMS la 367 cu textul RENUNT

    • #13

      Daca e vorba de mesaje din cadrul unei campanii, trimit SMS la numarul 100 cu textul STOP

    • Eu i-am sunat frumusel, i-am zis cucoanei ce a preluat convorbirea ca nu doresc sa mai primesc nici un mesaj, totodata am adaugat ca daca mai primesc le fac plangere, main ales ca convorbirea era inregistrata si nu a mai aparut nici un mesaj…

  8. Oh, fire-ai sănătos!, amu’ mă pun să le opresc!

  9. Treaba cu traficul de pe cartela l-am observat si eu. Mi-am luat acum vreo 3luni o cartela cu numar pe careaveam activata ceva optiune de net (smartphone parca). Mi s-a “topit” giga-ul de date in mai putin de 10 zile, desi n-am facut mare lucru, si contorul de date arata vreo 250mb consumati. Am trecut pe abonament si miraculos problema nu mai apare. Traficul indicat de app-ul contor de date e identic cu cel indicat de cei de la cosmote.

    Se pare ca 1gb de date pe cartela nu e tot una cu un giga de date pe abonament…

  10. #17

    Si eu vreau sa scap de ‘garajul lui smiley’ si ‘activeaza optiunea X’ dar vreau sa pastrez avertizarile cu imi expira minutele in 3 zile sau intru in gratie in 30 zile

    Se poate asa ceva?:)

  11. #18

    Fara sa fac reclama, vreau sa spun ca mi-am portat numarul pe RDS DigiMobil si am asa:

    – abonament lunar: 0 euro
    – internet pe mobil cu limita de viteza dupa 5 GB lunar: 0 euro
    – semnal bun la metrou, in statii si intre tunele

    Dezavantaje:

    – platesc tot ce vorbesc, ca si cum as fi pe cartela, dar convorbirile ma costa mai putin decat abonamentul de la vechiul operator
    – semnal prost sau inexistent in afara marilor orase – daca aveti nevoie de semnal, nu e operatorul potrivit

    Pentru internet pe mobil moca, e nevoie sa fii abonat la internet rezidential RDS. Cine nu e abonat, plateste 10 lei pe luna.

    Si cand vad prin oras cum se lauda cei trei mari operatori, ca dau in populatie cu 150 de mega, 250 de mega… ma apuca rasul.

  12. evrika! multam!

  13. #20

    Buna! sa stiti ca acum nu mai este 1234-1-1-7…,ci 1234-1-1-8-2-2-2-2! ms mult pt ajutorul tau 🙂