În viață, datorită experienței, am învățat 2 chestii care sunt, zic eu, de bază la o relație.
Dragostea nu este decât la prima vedere. Dacă nu simți fluturași în stomac din prima, orice altceva e fake și nu e dragoste. E prietenie, e milă, e admirație, e ce vreți voi, dar, cu siguranță, nu e dragoste. Așa că, dacă simțiți fluturași în stomac, nu mai stați pe gnduri, că se digeră, faceți mișcarea, șansele ca fluturașii să fie reciproci sunt mari. Teoria mea este că e pe bază de feromoni, prin urmare, dacă sunteți atrași olfactiv, sunteți atrași reciproc.

Și cealaltă chestie, ușor mai tristă, este că nu am întâlnit absolut nicio relație pe termen lung, care se concretizează în căsnicie după 7-8 ani, să și reziste timpului. În 100% din cazuri oamenii stau împreună din comoditate și pentru că le e lene să mai caute, ajung să se căsătorească de gura rudelor, după care își dau seama că se simt încorsetați și ar vrea la libertate.

După care se despart. Și nu e nimic rău în asta. Dar, dacă nu sunteți genul care să vrea să se căsătorească, nu forțați lucrurile doar pentru că vă spun alții să o faceți. NU o să fiți decât și mai nefericiți, plus complicațiile aferente. Prietenei îi scoți bagajele la ușă și o trimiți la mă-sa mai simplu, cu soția nu e chiar așa simplu.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

101 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Ah, am crezut din poza ca e vb de dom’ Fluture, raspuns la mesajul lui. A scris unul “Multumesc” incercand cumva sa se scoata. No pb ca tot prost si neinspirat e scris, same style.

  2. #2

    unii zic ca daca sunt fluturi in stomac, nu aceea e varianta castigatoare. asta, desigur, pentru cineva cu liber arbitru, nu pentru un belzebutat.
    dar mai sunt casatoriile alea pe interes, recomandate pentru binele tau. altfel…

    p.s. nu tre sa aprobi commentu. e foar fyi

  3. #3

    Eu pe coana mea am cerut-o dupa o luna jumate, nu apucase s-o cunoasca niciunul din ai mei inca :))

  4. Suntem împreuna din 2009, in 2017 am cerut-o de nevasta, in 2018 am facut nunta, anul asta facem 10 ani de cand ne scoatem peri albi.
    Sunt complet de acord cu ce zici acolo. Am facut pasul asa tarziu pentru ca am vrut sa o fac in termenii mei, nu impus de alții.

  5. #5

    Amu depinde. Noi am fost 5 ani împreună până să ne luăm oficial. Ne mutaserăm împreună după prima lună, dar nu ne-a trebuit căsătorie. Am bifat-o și pe asta că ne gândeam deja la copii și am zis că a fi mai simplu cu actele. Și mai am prieteni în aceeași situație. Pur și simplu căsătoria nu le aduce mare lucru în plus față de ce au deja și atunci nu se mai grăbește nimeni. Iar bancul cu „prințesă pentru o zi” îl crezi la 20 de ani. La 30 de ani vezi numai câtă alergătură, efort și cheltuieli înseamnă o nuntă. Nu mai bine faci altceva cu timpul și banii tăi?

    • Depinde de zona in care locuiești pt că nuntă se rezuma la profit. Altfel de ce ai mai face nunta cu dar?

    • #7

      Sunt de aceasi parere, stam impreuna de 10 ani, iar cu timpul am realizat ca nunta e doar un fake. Totul este o mascarada de doi bani sa vada toata lumea ca tu esti cel mai cel…

    • #8

      exista si varianta sa te casatoresti fara nunta, te duci frumos la starea civila si in 5 minute esti gata

  6. #9

    Dacă o fi să mă însor, când s-o putea, veniți la nunta mea? O să fie frumos, organizare impecabilă, amuse-bouche delicate în meniu, pentru muzică și dansuri încă ezit între masai și cazaci, plus tradiționalul dark room. Trăiască nașii, uăi!

    youtu.be/vsINANZ6Riw

    • #10

      Boss nu intinde coarda, te-am scapat anul trecut de referendum cu familia traditionala mai asteapta cu insuratul.Este o vorba sunt om cu tine daca esti si tu in mine.

    • #11

      Dark room sau dark groom?

    • #12

      @RobertD: aia conform PSDistilor adunati la Iasi ar fi Legea lui Ohm…

    • Ar fi simpatic ca prima nunta gay din Romania sa fie la un camin cultural din vaslui. Chiar ar fi o nunta surpriza pentru nativi

    • #14

      :))) Niște răi și niște fameni. Că veni vorba de “dark groom”, mi-adusei aminte de Quentin Crisp.

      youtu.be/VaCniIttd1k

  7. #15

    Oare și fluturii simt oameni în stomac când se îndrăgostesc?

  8. #18

    Si eu zic ca lucrurile trebuie sa fie clare dupa 1 an maxim 2 de relatie. Daca ajungi la peste 5 si nu se concretizeaza nimic … pierzi vremea.

    Eu m-am despartit dupa 5 si dupa 6. Am vrut sa ma casatoresc cu amandoua dar n-au vrut ele… asta e viata. A 3 a oara sper sa mearga mai bine :))

  9. #22

    Oare cand zici la prima vedere: “Ce buna e aia si mai e si frumoasa!” vorbim de fluturasi la stomac sau e doar o reactie a barbatilor?

  10. #24

    fluturasii aia-i simti cand vrei neaparat s-o futi. n-are nici o legatura cu sentimentele.
    dragostea-i un cuvant inventat de femei si folosti de nefututi. tu vrei un pui cu ea, ea simte ca-i poti oferi protectia de care are nevoie. fluturasii aia-si iau zborul in maxim doi ani. daca dupa ce zboara ramane respectul reciproc si adminratia si prietenia atunci ai o relatie stabila. daca nu…well, vorba lui jonannis
    meh, depinde. cum am spus mai sus. dupa ce-si ia roiul zborul incepi sa aflii ca persoana de langa tine se caca ca orice alt animal. si-si lasa chilotii pe unde apuca. si-i pute gura dimineata. si-si lasa hainele aruncate pe unde apuca. fix la fel cum fac majoritatea. daca treci peste chestiile astea ai o relatie. daca nu, va mintiti reciproc pana ajugeti la divort.

    • #25

      Habar n-ai! Atat am de zis :))

    • #26

      total de acord si f bine sintetizat.
      Dragostea la prima vedere sunt hormonii care te fac sa te urci pe pereti de dorinta. Dupa care va futeti ca iepurii pe unde apucati, urmeaza luni de miere; poate si un copil si iacata asa ne-a programat natura sa ne impuiem.
      Dupa ce trec 2 ani si 1200 de partide de sex, vrei sa dai siin altele, sex in trei, diversitate si de ce nu? vrei sa simti iar fluturasii ca nah, e ca un drog….iar drogul actual si a pierdut taria…this is how it goes…

    • #27

      Sunteti niste tristi :))

    • #28

      varucu, ironic dar si nenea cu tricoul din avatarul tau era trist cu mariajul lui :)))

  11. #29

    Dragoste la prima vedere poate in intervalul 14 -25 de ani.
    Deci nu, nu mai cred in asa ceva demult !

    • #30

      Dupa varsta aia tre’ sa te duci la intalnire cu CV-ul si extrasul de cont.

    • #31

      @Eu
      Cam asa ceva !

    • #32

      și mâine-poimîine ne dau ăștia la tv pe post de un sextagenar a sunat o tânără pentru o partidă de amor contra-cost.

  12. #33

    Tare îmi e că fix relațiile pe bază de fluturaşi nu țin la drum lung. Unele cică se uită după fluturaşul de salariu.

    • #34

      In era photoshop fluturasul poate fi usor customizat.

    • #35

      Dupa cateva luni de intalniri cu prietenul meu, mama m-a intrebat daca i-am vazut fluturasul.
      I-am raspuns ca primordial era sa ii vad porumbelul, pana la fluturas. Nu m-a mai intrebat nimic de atunci.

    • #36

      aoleu:))))))))))

  13. Ai dreptate. Prima relație lungă a durat 7 ani. S a dus. A doua a durat 5 ani. Dusa și ea.
    Pe actuala am luat-o acasă după 1 an și ceva, iar cununia am făcut-o după alte 6 luni. Restul e cancan.

    • #38

      Stai patroane ca nu ai trecut nici de 7 ani, nici de 5 ani. Mai asteapta.

    • Ideea era că dacă nu te căsătorești în 5 sau 7 ani, mai bine nu o mai faci că sunt șanse maxime sa nu țină.
      Pe premisa ta am văzut cupluri despartite după 20 de ani. Nu e o regulă, însă dacă nu te hotărăști să o iei acasă timp de 7 ani, de ce dracu ai mai lua o?

    • #40

      Nu are nici o legatura “căsătoria” cu a te inalege, respecta, convietui impreuna la urma urmei!

  14. “Fuck Butterflies”

    Bai, nici mie nu-mi place fluture, dar totusi e prea pe fata.

    • #42

      Da, da…asa am crezut si eu : “in ciuda antipatiei indusa de grasutul proprietar”…

    • #43

      am citit si eu, acum.funny. eu il laud, el injura. plm, si-a expus caracterul:)

    • #44

      Fluture, maestrul litotei

  15. Eu simt fluturi în stomac atunci când o văd pe Veorica.
    Credeam că e un început de ulcer de la nervi, dar………..

    • #46

      Eu cand simt fluturi in stomac mai bag o pastila de naftalina 🙂

    • #47

      @Fărcaş Gelu Dănuţ: Aia sunt dragoni nu fluturi.

  16. Oare ce se întâmpla când simți sârme in stomac?

  17. #50

    Fluturași sau nu, dacă v-ați luat din dragoste treaba e simplă:

    1. nu te transforma într-o vacă/porc după căsătorie
    2. sex (cam greu dacă 1 nu se respectă)
    3. nu vă certați de la bani
    4. dacă aveți copii, împărțiți pe cât posibil task-urile (măcar cât sunt mici)

    dacă respectați astea, o să vedeți (culmea) că e mai bine pe măsură ce trece timpul, pentru că învățați piticii celuilalt și o să fiți mai relaxați.

    • #51

      Sfaturi de bun simt. Relatiile ar putea fi foarte simple daca nu le-am complica noi.

    • #52

      Nu va certati de la bani!

  18. #53

    Da, eu cred in dragostea la prima vedere, dar este un Montagne russe al emotiilor si este “agonie si extaz” si de-aia cred ca nu este pentru toata lumea, numai pentru cei curajosi. Pentru cei la care nu le este teama sa se arunce in gol, constienti ca pot fi prinsi din zbor sau ca risca sa sparga asfaltul.
    Ne nastem si murim din si pentru dragoste, pe sentimentul asta s-au construit si daramat imperii, s-au scris cele mai frumoase istorii si cele mai frumoase versuri..

    “Nimic nu ne mai poate vindeca,
    De maladia fara de scapare,
    Cadem,si eu,si tu,de boala ta,
    În dragostea de care se si moare.”

  19. #55

    Noi suntem de 14 ani impreuna, acum 4 am facut cununia civil strict pentru ca stiam ca plecam din tara, deci pentru acte si a fost o chestie gretoasa multumita angajatelor de acolo. Nunta, nunta, nu am facut strict din motive financiare. Am zis acum multi ani ca daca nu o sa avem banii necesari in asa fel incat sa chemam oamenii fara sa dea bani, nu facem. Cat despre iubire, da este si pot spune ca la fel ca la inceput, minus lipsa grijilor de atunci cand aveam 18 ani… Niciodata nu am avut certuri din alea nasoale. Probabil ne ajuta faptul ca fiind amandoi la fel ca temperament, ne enervam, facem putin spume si in 10 minute maxim ne-a trecut. Poate ajuta ca eu sunt extrem de flower power si nu am absolut nici o fixatie tipic feminina, gen “iar nu ti-ai pus sosetele in masina de spalat, esti un nesimtit”… Il sustin in tot ce vrea sa faca, daca a vrut o motocicleta din ucraina din 1900 toamna.. Mno du-te si ia-o. El procedeaza la fel ca si mine, daca vreau sa merg undeva, merge ca stie ca imi face mie placere samd. Acum de ziua lui I-am luat bilet la o zi intreaga unde a condus tancuri, da si eu m-am simtit super bine cand am mers cu senilatele de acolo… Nu stiu, o suna patetic, insa efectiv consider am fost facuti unul pentru altul. Copii nu tinem sa avem cine stie ce, daca om ajunge OK dpdv financiar in cativa ani, poate, daca nu, aia e. Stiu ca e extrem de greu sa gasesti o astfel de persoana dar uite ca noi am avut noroc de asa ceva.

  20. Ai dreptate. Clar că dacă unul dintre ei capătă forma unei bovine sexul se cam duce dracului.
    Multi/multe consideră că după nuntă nu prea mai are rost sa se aranjeze sau să aibă grijă la siluetă.
    Personal nu aș accepta ca sotia sa nu fie îngrijită sau sa aibă pralobleme serioase cu oala. Probabil daca ar pune ceva kg pe ea aș începe să nu mai fiu atras. Sper sa nu am ocazia că verific asta :)))

    • #57

      Ce inseamna “probleme serioase cu oala”?

    • #58

      @Lara:
      “Personal nu aș accepta ca sotia sa nu fie îngrijită sau sa aibă pralobleme serioase cu oala.”
      Se referă la o bătrână căzută la pat care trebuie îngrijită.
      Iar problemele cu oala se referă la faptul că nu se poate duce la baie și are nevoie de bazinet.
      Simplu!

    • #59

      @Crimsonware

      Si cu juramantul “impreuna pentru totdeauna, la bine si la greu” cum ramane?
      Dar daca el o sa aiba probleme cu oala, ca poate fi si invers?:))))
      Eu am crezut ca “oala” este altceva.:)))) Si am zis, wow, daca-i zice oala, atunci asta chiar e o problema! :))))

    • #60

      @Lara:
      El nu are cum să aibă probleme cu oala fiindcă el este tânăr, doar ea e bătrână. Știi cum se zice: “O bătrânică simpatică și pe moarte.”

    • #61

      @Crimsonware

      Aha, inteleg, el, in floarea tineretii, ea , in floarea batranetii, simpatica si pe moarte! :))))) Wow, asta da love story ca-n filme!

      “Where do I begin
      To tell the story of how great a love can be
      The sweet love story that is older than the sea
      The simple truth about the love she brings to me” lalalalaaaaa, lalalalaaa…

      Da’ auzi, poate oala e de-aia cu presiune si face poc cand el, cel in floarea tineretii, se asteapta mai putin! In cele din urma, omul are dreptate cand spune ca-i e frica de oala! :)))) Zic si eu atunci sa stea departe, de oala!

  21. #62

    Nu stiu ce sa zic. Am cunoscut sotia in feb 1988, ne-am casatorit in aug 1992 si 27 de ani mai tarziu ne intelegem perfect.
    @adyzah Task-urile se impart indiferent daca ai copii sau nu (cel putin la noi – copilul e deja la casa lui si nu mai e o problema din acest punct de vedere). Si da, treaba cu piticii e perfect adevarata. Dupa atatia ani stii cam toate liniile rosii peste care nu e bine sa treci.

  22. #64

    Da si nu. Casatoria mai are si o implicatie legala importanta dincolo de fluturasi si inimioare daca te apuci sa faci chestii in viata. Gandeste-te ca dupa 7-8 ani adunati bani si va luati o masina, un ap, un teren, etc. Sau contribuie amandoi si se ia doar pe unul din cei doi. Daca unul moare sau pateste ceva nasol celalalt “coechipier” ramane in pom daca nu au acte. Vin rudele celui decedat ca si termitele la mostenire. Am vazut cazuri, nu va dati seama ce caini devin unii cand e vorba de bani. Nu trebuie cine stie ce tambalau de nunta, te duci in blugi la starea civila cu 2 martori si niste analize si ai terminat.

  23. #65

    Noiembrie 2011 cunoscut
    Martie 2012 logodit
    Iulie 2013 nunta
    Iulie 2015 copchil 1
    Martie 2018 copchil 2
    Încă am fluturi in stomac când intră pe ușă.

    • #66

      Si marmota ce facea ? Da-ne si noua ce fumezi.

    • #67

      @Ciocanul dacă ti-ai folosi “ciocanul” cum trebuie, tot cu fluturi in stomac te-ar aștepta și pe tine.

    • #68

      badumtsss

    • #69

      Give Voctoria a medal !

    • #70

      agreed:))

    • #71

      @Voctoria, da a tau cum isi foloseste ciocanul? fluturasii aia pot sa apara si de la frica. mai bine ne-ai explica, sa fii sigura ca nu interpretam gresit.

  24. #72

    Ce fluturași în stomac poți să simți ca bărbat? Și ce înseamnă aia. Mai ales dacă ai o vârstă, 25+ și nu ești la prima femeie, eu cred că după o vârstă intervine experiența și suntem mai selectivi, iar îndrăgostelile astea la primă vedere sunt caracteristice adolescenților, tinerilor sub 25 de ani. Normal că nu elimini rapid pe cineva care-ți place foarte tare din prima, dar nici să-ți faci planuri pe cincinale cu treaba asta.

  25. #73

    ne cunoastem de la gradinita si in tinerete (perioada liceului) cand ne intalneam stateam impreuna (orase diferite). cand a venit ea la capitala am stat impreuna 1,5 ani, am luat o pauza de 1 an si apoi ne-am recombinat definitiv in 2007. in 2013 nunta si in 2017 copil. avem 33 de ani aman2. am trecut prin fluturi, molii, si alte insecte. nu as putea spune la ce suntem acum dar nu m-am plictisit. inca imi place sa traiesc cu ea. compromisuri nu au existat…nu ne-am impus reguli si nu am avut negocieri cine la ce sa renunte si sa nu mai faca.

    • #74

      Asta cu ‘am luat o pauza’ nu o inteleg..

    • #75

      adica or vrut sa mai incerce si alta ciorba.

    • #76

      @beb – Ma bucur ca nu sunt singurul care a inteles asta

    • #77

      Pauza ii spun acum, atunci a fost despartire. Terminasem cu bacul si a inceput o perioada de maxima destrabalare, cam un an a durat, pana m am angajat si n am mai avut acelasi timp. Ea ma bag in seama si eu zic de ce nu. Am crezut ca o sa fie vorba doar de cateva partide de amor si gata. Stiu ca toata lumea se fereste de ciorba reincalzita dar dupa 12 ani de la impacare pot sa spun ca nu e chiar asa

    • #78

      dude, bravo ptr curaj. si ptr relatie. #chapeau

  26. #79

    – indragosteala la prima vedere da, mi s-a intimplat., nu numai ca adolescenta
    – relatiii lungi, convietuire pina la 8 ani, fara finalizare oficiala, bifez
    – prieteni si cunostinte care dupa 10 ani de deschilotat in mod liber s-au casatorit, ca apoi sa divorteze dupa 2-3 ani sint pe lista
    – in curind numaram 14 ani de cind ne-am impotmolit unul in celalalt si inca simt nevoia sa il ating cind trec pe linga el prin casa, macar o mingiiere pe umar, inca ne mai cautam prin pat si pe linga, inca ne dam raspunsuri sugubete si ne hlizim amindoi… Da, la prima vedere a fost cu senzatia aia de ” aoleu, l-am gasit, acu’ ce ma fac”

  27. #80

    Nu am citit toate comentariile, dar am si eu un sfat: intr-o relatie primii 50 de ani sunt mai dificili, dupa aia totul vine de la sine.

  28. #82

    Fluturașii mei se potolesc după câteva luni de relație, oricât de wow mi s-a părut bărbatul respectiv la început. Pe măsură ce dispar fluturașii, apar alte lucruri, pe principiul nimic nu dispare, totul se tranformă.
    Totuși, am observat că ne dorim, pe de-o parte, stabilitate, încredere, siguranță, comunicare perfectă, din priviri, sinceritate, transparență etc, iar pe de altă parte libertate, mister, necunoscut, aventură, nou, categorii care se bat cap în cap. E clar că nu le putem găsi pe toate simultan într-o singură persoană.
    Cred că e important ca fiecare să știe care sunt lucrurile cele mai importante pentru el și de care se poate lipsi, să știe că nu le poate avea chiar pe toate și să nu aibă impresia că iarba e mai verde în altă parte.
    Citisem undeva că „punctul comun din toate relațiile tale eșuate ești tu”, poate că n-ar fi rău să ne gândim puțin la asta. 🙂

    • #83

      o bere la Ruxandra.

      Intrebare: ce ne facem cand toate lucrurile alea sunt la fel de importante?
      Cand ai stabilitate si incredere esti trist ca nu ai aventura si nou, cand ai aventura si nou esti trist ca nu ai stabilitate si incredere. Been there, done that, inca deliberez in fiecare zi cum e mai bine si pana la momentul actual tot un soi de open relationship cu special guests in relatie imi vine in minte.

      Sigur, lucru imposibil dar nah, macar in vise :))

  29. #84

    Nu, nu cred.

    • #85

      Scurt si la obiect! Asa ceva doar in filme vezi.

  30. #86
  31. #87

    Nu știu alții cum sunt, dar pentru mine, idealmente, fluturașii în stomac ar trebui urmați, cât mai repede cu putință, de mormoloci. Tot în stomac.

    Maithun, un pragmatic

  32. #88

    nu am întâlnit absolut nicio relație pe termen lung, care se concretizează în căsnicie după 7-8 ani, să și reziste timpului.
    Mno, nu toti e ca tine sau ca aia 20-30 pe care ii stii. Io umblu cu a mea din 2001. Ne-am casatorit in 2013. Inca merge…

  33. #89

    Casatoria – pierdere de vreme si bani. Monogamia este ceva extrem de fortat care duce inevitabil la nefericire. Si sa nu uitam responsabilitatile legale, financiare samd

  34. #91

    Lasă fluturașii, mi-a luat 17 ani să-l conving să-și tragă mănuși pe mîini cînd spală vasele, că i se aspreau și mă zgîria la masaj!
    De vreun an însă s-a dat pe brazdă, următorii 17-18 se întrevăd catifelați.
    🙂

  35. #92

    Eu sunt exceptia care confirma regula. Sunt din clasa a 10-a din liceu, avem 32 acum o fetita de 3 ani.
    All good.

  36. #93

    La mine a fost destul de simplu, ne-am cunoscut la 18 ani, la 1 sapt dupa ce ne-am cunoscut mi-a zis ceva de genul: ” de azi inainte sunt prietena ta” . Eu eram mai cu alte pasiuni ( ITul , jocuri, trenuri etc…) dupa 9 ani ne-am casatorit si la 33 ani suntem tot impreuna si ne sustinem reciproc in toate pasiunile celuilalt.

  37. #95

    Multumim asemenea. Casatoria am asteptat atata, ca am dorit sa o facem pe banii nostri si sa o facem FIX cum dorim si unde dorim, ca daca lasam dupa parinti nu ne intelegeam deloc….

    • #96

      cea mai inteligenta decizie. amestecul parintilor e cel mai rau lucru ce se poate intampla

  38. #97

    La nunta a fost tare distractiv, eu sunt aradean, ea este nadlacana, iar nunta am facut-o in stil american pe strandul din lipova, am inchiriat strandul + cazarile din camping pe weekend. Sa vezi acolo reactii de la parinti……faze de trebuia sa iei popcornu si sa stai sa ii asculti numa sa vezi ce le poate mintea…..

    • #98

      ahahaahaaha:))))))) asa rusine, mama, nu credeam sa patesc, nunta in chiloti…:))))

    • #99

      in chiloti au fost toti care au stat duminica pe strand, sambata a fost normal la costum, iar noaptea nasii trebuiau sa sara in piscina

    • #100

      oricum, frumos, congrats, imi place sa aud si de povesti frumoase
      felicitari si doamnei

    • #101

      Multumim 🙂