Uimitoare aparate. Simple si eficiente.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

8 comentarii Adaugă comentariu

  1. #2

    Sper ca le manevreaza Soros si cu Bill Gates :))

  2. #3

    Și ce hulite erau acum cîțiva ani!!!

    www.rumaniamilitary.ro/bayraktar-tb2-ajunge-si-in-polonia

  3. #4

    Mie nu imi e clar cu trenul ala. Din ce stiu, caile ferate rusesti au alte dimensiuni, sunt mai late, implicit si trenurile. Cica din motive militare, in caz de invazie, inmicul sa nu se poata folosi de ele pentru a se aproviziona.

    Fie si in ukr sunt ca in rusia, pentru ca urss, fie drona a intrat pe teren rusesc, fie s-au folosit de trenuri ale ukr, poate din crimea…

    • #5

      am impresia ca ecartamentele sunt identice in belarus. oricum, mutarea vagoanelor pe alte boghiuri, pentru alt tip de sine, e operatiune simpla si rapida. ca sa preintampin comentariile, calificarea mea din liceu e electromecanic vagoane, am facut liceu CFR

    • #6

      Nu are importanță prea mare ecartamentul. Mi-am petrecut o parte din copilărie într-un atelier de reparații vagoane, era locul preferat de joacă, pac-pac cu țevi cu cornete. Tatăl meu era în conducerea atelierului așa că am avut acces în diferite secții nestingherit. Mutarea unui vagon cisternă de pe boghiurile cu bandajele roților uzate pe boghiuri noi era o procedură de rutină – aveau o macara portal cu care efectiv săltau cisterna decuplată de pe vechile boghiuri și o puneau pe cele noi pe linia alăturată.

    • #7

      Am verificat acum: ecartamentul căilor ferate ucrainiene e la fel ca cel rusesc – 1524 mm (față de 1435 cel european).

  4. #8

    Am verificat acum: ecartamentul căilor ferate ucrainiene e la fel ca cel rusesc – 1524 mm (față de 1435 cel european).