aglomeratie

Pot înțelege necesitatea ca transportul public în comun să aibă prioritate în oraș. Pentru că dacă mai mulți oameni ar folosi autobuzele îngropate în trafic, cu atât mai puține mașini personale ar fi pe străzi. Deci mai puțină poluare, mai puțină aglomerație, mai mult timp câștigat făcând ceva util decât să inspiri noxe în timp ce stai la 10 semafoare per intersecție.

Problema apare atunci când taxiurile sunt asimilate transportului public și au prioritate la idioțenii făcute în oraș. Taximetriștii pot opri oriunde, taximetriștii pot încălca orice regulă de circulație, pot face orice pentru că, țineți0-vă bine, transportă clienți.

Alo, care e faza? Taxiurile nu fac decât să aglomereze și mai mult străzile. DImineața, din 100 de mașini la un semafor, 80 sunt taxiuri. Taxiurile nu fac nimic altceva decât să îngreuneze traficul, pentru că nu sunt decât UN autoturism cu UN pasager. Cu ce ajută ele în oraș de sunt atât de prioritizate și iertate de polițiști, indiferent de gunoiul pe care îl fac?

Cu ce e mai important un client de taxi față de mine? Amândoi plătim excesiv mersul prin oraș, amândoi cheltuim aceiași bani, amândoi vrem să ajungem repede într-un loc. De ce ăla are prioritate și eu nu?

Foto

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.