Clotilde Armand a zis ieri că au fost ridicate 4250 de mașini în intervalul 2021-2022. În medie 12 pe zi, în tot sectorul 1.

Pe 15 februarie scria că s-au ridicat PESTE 100 de mașini (aplauze) de la începutul anului. Adică două pe zi, în medie.

A trecut de la o medie de 12 pe zi la două pe zi. S-a întâmplat ceva, oare? S-a demoralizat poliția locală? A obosit, a intrat în depresie? A intervenit și mai multă lene? Observați și pozele selectate la ambele postări, nu ridică mașini de săraki ca să joace cartea cu mafia și cu nesimțirea posesorilor de mașini de lux.

Printre postările cu Șora, Ucraina și obsesia pentru F*rea, care nu mai e primar de doi ani, ar merge și un raport mai puțin vag despre câte amenzi s-au încasat. Pe zi, ca să vedem cifrele alea neagreate, care deocamdată arată că sectoriștii stau cam degeaba.

Știu că duamna Armand e plină de sesizări din partea locatarilor din Greenfield, care în niciun caz nu-s niște oligofreni care s-au mutat la mocirlă, fără să se gândească unde-și dau copiii la școală și cum ajung la muncă, nu, doamne ferește.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

21 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Eu as vrea sa stiu si daca s-a respectat cota de locuri de parcare la blocurile nou construite in sector si ce s-a facut unde au descoperit nereguli. Si ce solutii au implementat pentru locurile de resedinta. Pentru ca ok, in Bucuresti te descurci fara masina, dar sa ajungi in tara in zone in afara rutelor principale, cu transport in comun e o intreaga aventura, deci fara masina deloc e inca un vis.

    1
    • #2

      In cazul meu, ma gandesc sa vand masina actuala si cand am nevoie sa inchiriez ceva. Nu am inchiriat inca o masina in Romania, dar prin afara nu am avut niciodata probleme. Am inchiriat doar de la firme mari nu am luat niciodata cea mai ieftina “”oferta””

    • #3

      Da, m-am uitat rapid pe net, o masina normala de familie, gen un Focus break/Seat Toledo/Golf te costa cam 1000lei pentru un weekend, iei masina vineri seara si o aduci duminica seara. Daca pleci 10 weekend-uri adunat, ca nu pleci mereu si mai ai poate si o vacanta mai lunga, se fac 10.000 lei. Mai pune si un uber pe saptamana pentru cumparaturi voluminoase/alte drumuri de sa zicem 50 de lei, 2500 lei. 12500 buget pe un an.
      Un Focus break, 1.0 125 cp, de exemplu (am ales o masina de muritori, care sa te duca decent din A in B) nu “mananca” nici pe jumatate din suma aia, chiar si cu cheltuieli neprevazute. Iar balanta inclina din ce in ce mai mult spre masina, cu cat ai mai multe iesiri din astea auto pe an.
      Nu am pus pretul masinii in calculul, asta pentru ca variaza prea mult. Poate nu vrei Ford, vrei logan, poate iei SH si nu nou, etc. Dar hai pune si 1000E devalorizare pe an in medie si tot iesi mai jos.

      1
    • #4

      Am facut acum o simulare la hertz, platesc 100 de euro pentru vineri-luni, la un seat ibiza. Uber folosesc doar pentru iesit in oras, in rest comand online. La pretul asta as plati 1000-1500euro pe an, cu zero bataie de cap..

    • #5

      @Alin, atunci ok. Eu am facut un calcul pe ceva mediu, sa incapa in masina mai mult de un el si o ea intr-un weekend romantic 😛

    • #6

      @Zarax: Bineînțeles că nu s-au respectat, dar blocurile alea au rămas și de la alții. Nu interesează pe nimeni cine a semnat pentru proiectele alea, important e că șpaga se împarte.

      1
  2. #7

    s-or fi civilizat soferii?

    la naiba, nici eu nu ma cred…

    1
  3. #8

    Tu cu cine ai facut matematica? Cum ti-a dat 12 ala?

    1
    • #9

      4250(masini)
      Interval 2021-2022=1an=365 zile
      4250:365=11,64=12(masini)

      1
  4. #10

    Si 12 pe zi e putin la cat e un sector de Bucuresti. Si mai ales la cat de “civilizat” se parcheaza in Bucuresti.

    1
  5. #11

    daca tiriplicii din greenfeeld fac sesizari la primaria sector 1, maine pot face aia din leordeni ca miroase, iar poimaine voi face eu ca nu am metrou si autostrada in judet.

    • #12

      Pai unde ai vrea sa faca reclamatie in alta parte decat la sectorul in care locuiesc si platesc impozit? E ceva gresit sa ceri autoritatilor care au aprobat constructia si-ti incaseaza impozite sa-si asigure si conditiile necesare? Daca nu ai scoala drum si medic si alte acareturi publice e datoria statului cu care faci jumi/juma veniturile sa ti le asigure, nu? Adica puteti sa-i faceti prosti ca au cumparat acolo, dar nu puteti sa-i faceti prosti pentru ca-si cer drepturile.

      1
    • #13

      @Radu: de ce nu cer drepturile dezvoltatorului? Si nu stiau cand s-au mutat in padure ca e un singur drum care iese din complex?

    • #14

      @Radu: Atunci când dai cu pixul pentru o proprietate nu e de bun simț să vezi și ce școli ai prin zonă și cum ajungi la ele? La fel și pentru muncă – dacă se taie treaba cu WFH, din motive absolut idioate, dar trebuie să te cari la birou?

      Romulanul de Greenfield a pus botul la aer curat și pădure, ignorând faptul că există 5999 de inși care au gândit la fel.

      Să zicem că ai de ars trei ore pe trafic, dar ce faci peste 10 ani, când poate te lasă inima la 17:05. Cum te ia ambulanța, la ce spital te duce și în cât timp?

  6. #15

    „Printre postările cu Șora, Ucraina și obsesia pentru F*rea, care nu mai e primar de doi ani, ar merge și un raport mai puțin vag despre câte amenzi s-au încasat.”

    Trecând peste faptul că vidanjarea operei lui Firea și a iluștrilor predecesori e posibil să dureze și ar fi nedrept să nu-i fie recunoscute în continuare meritele, eventual aprinsă și o lumânare pentru sănătatea ei. N-am avut curiozitatea să intru pe pagina Clotildei, doar astea sunt temele „off -topic”, sau susținerea Ucrainei și critica contesei de Voluntari-Sârmă îl deranjează în mod deosebit pe autor ?

  7. #16

    Intreaba direct daca iti pasa. Pe legea informatiilor publice. Cu rahaturi varsate pe bloguri nu rezolvi si nu afli nimic. Toti sunt vrednici in spatele tastaturii si al zidului de feisbuci.

    • #17

      si intotdeauna apare si cate un baiat de asta si mai vrednic, care nu face nimic, din spatele tastaturii, dar comenteaza despre imobilitatea altora

    • #18

      Am făcut asta de multe ori, aparent nu sunt date. Am făcut asta deși nu mai stau în București de mulți ani. Cu rahaturi vărsate pe bloguri, pe care tu le citești, ridic(ăm) niște întrebări la care ar trebui să răspună orice primar votat.

  8. #19

    12 masini ridicate pe zi este rezonabil. Nu cunosc cati oameni se ocupa de ridicat masinile si cate utilaje au, dar la un calcul simplu tinand cont de cum arata Bucurestiul la orele de varf, iti ia cel putin 1,5-2 ore lejer sa te duci cu platforma de la Straulesti in Centru Capitalei si inapoi la parcul de depozitare, ca nu stau ca militienii cu platformele in boscheti.

    • #20

      Pe planetă s-au inventat metode mai bune. Nu e musai să-i ridici omului mașina și să o duci la câțiva kilometri, e de ajuns să-i lipești o chitanță pe parbriz care zice că azi are de dat 50 de euro. Una azi, una mâine, una de câte ori se întâmplă.

      Știe chatul că am fost leneș și mi-am luat amendă că am parcat în alt district, de lene. Parcat la două străzi distanță de districtul în care stau, mi-am luat și sushi și amendă, în mai puțin de 10 minute. Data viitoare când mi-e lene să merg 400 de metri o să mă gândesc dacă iau mașina sau uzez pantofii.

    • #21

      Exista situatii cand se poate aplica o mica contraventie cum este amenda, dar sunt si cazuri cand este necersar sa se ridice masinile parcate aiurea care pun in pericol pietonii prin obturarea vizibilitatii participantilor la trafic in zonele cu treceri semnalizate. Chiar si pentru blocarea cailor de acces, doar nu o sa astepti doua zile pana vine omul sa isi mute masina.