Nu mai tin minte exact, câte taxe de poluare există deja si amortizate in prețul benzine? Parcă vreo 3, nu? Incepand cu 2007 si jegosul ala de Tariceanu, concesionarul Citroen in romania la vremea respectiva, dar si prim ministru, asa ca si-a protejat afacerea. Tin minte ca pe ultima a declarat-o ilegala UE si se tot chinuiau cum sa o reformuleze altfel, la fiecare 2 saptamani.

Incantator, va spun. Ar trebui facuta o campanie cu afise stradale pe casele politicienilor si curvele lor.

AICI SUNT BANII DUMNEAVOASTRA.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

13 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    20 de lei ora de parcare în București și 20 de lei litrul de combustibil, astea ar fi prețuri normale pentru un oraș sănătos, fără mașini. Ce atâtea mașini? Unde le este utilitatea? Pentru un oraș atât de aglomerat, mașinile sunt un dezastru umanitar. Să se facă analize; câti sunteți în București? A, ați ajuns la 3 milioane? 20 de lei și 20 de lei. Câte o roată pentru fiecare dacă nu vă permiteți 20 și 20. Toată lumea pe monociclu! Imaginați-vă doar mirificul peisaj, imaginați-vă bulevardele și piețele orașului curate, libere, purificate. Pe străzi, prin parcuri, numai și numai monocicluri. Și aș încuraja asta prin programe bine gândite, chiar cu subvenții: programul prima roată.

    10
    • #2

      Programul “Singura Roata”

      2
    • #3

      Dar de ce? De ce nu pleaca cei care vor sa mearga pe jos intr-un orasel mai mic?

      Nu inteleg nebunia asta a celor care se muta intr-un oras si apoi se plang de conditii si incearca sa il schimbe. Un fel de musulmani care vin in Europa ca este viata mai buna si apoi vor sa implementeze Sharia.

      18
    • Nu boss, e democrație. Orice masuri din astea sa se ia prin referendum. Dacă 70% din populația unui sat, oraș sau la nivel de tara doresc introducerea unei astfel de taxe, atunci restul de 30% se conformează sau se muta. Ca sa nu spunem 50%+1, pentru ca majoritatea ar fi fragila la procentul asta. Masurile astea nu sunt gândite în interesul cetățeanului. Industria auto din UE se clatină rău și băieții au început sa facă lobby pentru tot felul de masuri care sa forțeze cetățeanul sa le cumpere mizeriile de mașini.
      Dacă vor sa bage astfel de masuri, sa oblige producătorii sa scoată pachete de upgrade. Masina este euro 5, ok, cu ECU asta, injectoarele astea, filtrele masina va ajunge la norma de poluare euro 6.

      11
    • #5

      @Eu, nemtii au deja ceva variante de “upgrade” pentru a imbunatati norma de poluare, toate omologate.

  2. #6

    Nu-i stres, miercuri au bagat alta taxa:

    www.ebihoreanul.ro/stiri/oradea-pierde-12-milioane-euro-din-buget-prin-decizie-de-la-bucuresti-florin-birta-dau-tot-pe-calul-care-trage-191851.html

    Acum nu mai raman local impozitele pe venit platite de salariati, se taxeaza 15% si se trimite la “las’ ca stim noi mai bine cum sa le impartim”. Si ghici ce vor face localitatile astea? Vor mari taxele locale ca sa acopere gaura.

    3
    • #7

      acum si Oradea tot 12? ca ieri pierdea Timisoara 12, pe acelasi motiv

    • #8

      Pai stai putin nu era Oradea jegului de Bolojan miezul din dodoasca?Incep sa chitatie ca nu mai au bani si cer de la cei ce produc, adica bucurestenii.

      3
    • #9

      @Arhi: pai da, afecteaza toate orasele sa le zicem “bogate”, caci e data cam asa: acolo unde incasarile din impozitul pe salariu sunt mai mari decat MEDIA nationala, se mai varsa suplimentar 15% catre bugetul de stat

      @RobertD: ai citit, dar n-ai inteles. In cazul asta Bucurestiul mai ia niste bani in plus de la orasele asa-zis bogate.

  3. #10

    Nu cred ca vom mai avea o taxa de inmatriculare sub formele ei multiple anterioare, ci probabil o taxa anuala/impozit diferentiat pe norma EUR.
    Astia amana chestiile dureroase pe mai tarziu, cand banuiesc ca oricum nu vor mai fi ei la putere.
    Nimic nou!

    2
  4. #11

    eu vreau cresterea aia de tva promisa si in general cresterile de taxe, nu inteleg de ce se tot trag pe cur si nu fac modificarile. cred sincer ca cu cat ne ducem dracu mai repede cu atat mai bine o sa fie dupa. plus ca avem sansa ca la vara sa putem ridica esafoade in piata constitutiei si sa poata participa oamenii linistiti la eveniment, fara ploi si frig. daca suntem putin creativi se pot face si defenestrari chiar misto in colaborare cu aia cu luminile de la IMapp

    2
  5. Sa nu treaca zi de la Dumnezeu Bunutzu’ in care sa nu va amintiti de taxa de solidaritate pt Bancorex

  6. #13

    Eu vreau o aderare la moneda euro, să vezi atunci durere pentru mulți dintre profitorii de azi.

Adaugă comentariu

Dacă ești la primele comentarii aici, nu încerca să faci pe deșteptul

  • Comentacii pesedisti nu sunt bineveniti
  • Nu incerca sa fii mai arogant decat mine, la mine in casa
  • Linkurile sunt foarte utile, daca nu sunt spam




This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.