Îl mai țineți minte pe Alexandru, băiatul care, din pasiune pentru trenuri, și-a pus o locomotivă funcțională în curte?
A reparat-o și i-a dat drumul. Efectiv s-a plimbat cu locomotiva în curtea propriei case.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

39 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Cică ajunge ardeleanul târziu la gară, vede trenul că tocmai pleca și o rupe la fugă, dar nu-l ajunge. Se oprește obidit la marginea peronului și zice:

    – No, de-asta e bine să aibă omul lucrul lui

    106
  2. #2

    Nu am destule pălării pe care să le scot pentru ce a făcut omul ăsta.

    50
  3. #4

    Care o avea acum goarna mai tare, LDH-ul sau nevasta?

    28
    • #5

      bate nevasta la mine de nu am aer 🙂 pot sa dau ce goarne vreu…

      27
  4. #6

    Gara din fata e cam departe de peron, sa mai extinda calea ferata vreo 50 de metri … parerea mea!

    13
  5. #7

    nu numai ca a facut asta, dar a reusit sa construiasca o trecere la nivel cu sinele. Omul asta e un geniu!

    36
    • #8

      Asta mă uitam și eu ce profi sunt puse dalele alea ! Precis tot el le-a rezolvat, sau cu alții pasionați din echipa locomotivei 🙂
      Parca-l mânca să-i dea gaz, acum cred ca regretă ca nu a făcut linia mai lunga, presimt un upgrade în curte. Și mai o chestie, pierdea ulei pe undeva, este o pata mică și neagră undeva în centru față, între linii.

      1
    • #9

      sinele le-am pus asa cum ma dus pe mine capul, nici prin gand nu mi-a trecut ca o sa reusesc si locomotiva. Sper sa iasa extinderea terenului si atunci mai luam sine..multe…

      14
    • #10

      O mica critica, la trecerea de nivel cu calea ferata e obigatoriu sa pui crucea Sfantului Andrei de ambele parti!

      14
    • #11

      the virgin sacrifice

  6. Am deschis articolul anterior despre Alex si am gasit comentariul asta:
    “Porno…..altceva nu pot spune; in ce fel arata si merge motorul ala; acum e pacat ca nu ai putina sina sa poti sa o misti, sa lucreze franele.
    Eu ma tot coiesc sa restaurez o masina din 2001 sa o las mostenire, sa ai locomotiva ta e deja aroganta suprema.”

    Boon, avand in vedere ca Alex ia foarte in serios propunerile de aici, am si eu o completare: Pacat ca nu ai cum sa aranjezi pentru mine un threesome cu Angelina Jolie (eventual de acum 10 ani) si Alexandra Daddario.

    22
    • #13

      next: Alexandru face o sina in jurul proprietatii:)))

    • #14

      Omul asta a reabilitat mai multe locomotive decat tot statul roman raportal la populatie

      50
    • #15

      @punk

      Cred ca este la fel de adevărată comparația și dacă raportam la numărul de km de cale ferată și treceri la nivel cu calea ferată.

      15
  7. Felicitări, frumos mod de a-ți trăi viața!

    Edit. Înțeleg perfect, și eu am aproape un fetiș pentru mașini, visez că asamblez motoare V8 și restaurez mașini clasice, însă timpul și genul (F :)) ) din păcate nu îmi prea permit sa urmez această pasiune.

    15
    • #17

      Mai mult timpul e un impediment, nu vad ce treaba are genul cu asta, eu personal ma bucur sa vad si femei in domeniu tehnic. Daca iti place ceva si ai resursele necesare fa, nu te lua dupa gura lumii.

      20
  8. #18

    omu’ e fabulos!

    8
  9. Nu e bine așea, fără să ceri voie la toț aștia dăpă net…

    10
  10. #22

    Si merge si cu aceiași viteza ca trenurile CFR ului

    22
  11. #24

    Să-l propună cineva pe acest om la “Coolest thing I ever made” — www.youtube.com/@CoolestThing

    10
  12. #25

    MIșto, felicitări!!! Numai cine nu a pus niciodată mâna pe o cheie nu realizează ce presupune genul ăsta de pasiune.

    3
    • #26

      Multam de aprecieri :), chiar a fost de lucru, babutza a stat ceva vreme pe tusa si a fost nevoie de niste lucrari la ea..

      6
  13. #27

    I Re Al … Și când văd clădirile gărilor de pe linia Alexandria Zimnicea, găurite, fără acoperiș, furate tocuri de usi îmi vine să l ridic în slăvi pe Ceaușescu…

    3
    • #28

      ce mii ciuda e ca mama e din Zimnicea si mi se rupe sufletu de calea aia ferata in ce hal a ajuns 🙁

      3
    • #29

      @Warcloud si @alex2_ar – Cand mai ajungeti prin Zimnicea, poate bem o bere.

      6
    • #30

      M-as baga si io la o bere la Zimnicea, daca nu e prea tarziu.

      3
    • #31

      @nea – Eu sunt aici 24/7. Cere-i lui Cetin mailul/nr meu si ne vedem oricand. Sau aici www.facebook.com/claudiu.bita.9

      1
    • #32

      Promit solemn ca la primavara, cand o fi vreme buna de bicicleta, sa ma arunc pana prin regatu’ lu’ Niculae.

      3
  14. Din ce an e locomotiva?

    2
    • #34

      1982 Faur Bucuresti. E una din cele mai vechi din tara modelul asta precum si functionala si completa cu piesele originale.

      8
    • Super, felicitari!
      De curiozitate, ce greutate estimativa are?

      1
    • #36

      Greutate aprox 20 Tone

      1
  15. #37

    Deci omul ăsta merită tot respectul. Și mă bucur că a avut banii necesari să își împlinească visul. Până la urmă pentru asta sunt banii. Mă bucur tare mult pentru el, este unul dintre puținii care au înțeles pentru ce se trăiește.

    8
  16. #38

    Sunt mândră de soțul meu. Într-adevăr șina e cam scurtă si risc sa ma trezesc cu locomotiva în sufragerie. Dacă totul va merge bine și reușim extinderea va urma un vagon de dormit si un vagon restaurant.

    6