Întrebarea nu e de ce sunt atât de retarzi șoferii, pentru că na, sunt șoferi, nu e ca și cum ar fi academicieni reprofilați.
Ci este DIN CE E FĂCUT PODUL ĂLA?

Pentru că, dacă era în românia, a 2 a lovitură nu o mai apuca și deja era formată o comisie de analiză, care să analizeze posibilitatea instalării unor noi pasarele, fără licitație publică.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

42 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Au montat o grindă în faţa podului care să preia impactul. E un FAQ pe site.

  2. Eu nu inteleg de ce nu l-au facut mai inalt, dupa numarul de accidente este clar ca standardul de inaltime al camioanelor este mai mare.
    Logic era sa fie facut un pod tinand cont de vehiculele care folosesc soseaua, nu de ce-au visat noaptea arhitectii si ce se cheama la ei autoritati locale.

    • #3

      Corect, era așa de greu sa il facă mai înalt cu 1-2 m sa încapă pe sub el camioanele de dimensiune standard? Sau sa sape si sa ducă soseaua mai jos. Cretini sunt cei care au aprobat proiectul fără sa il verifice, treburi de genul asta trebuie făcute in folosul cetateanului, nu contra lui.

  3. #4

    0:40 e prea tare.

    Iti dai seama ce soc are un sofer cand se izbeste fara sa stie acolo…mai ales daca nu are centura.

  4. #5

    Avem in Timisoara in apropiere de gara de nord un pasaj identic (pasajul Jiul), de multe ori am trecut pe acolo si il gaseam blocat de cate vreun tir intepenit sub el. Nu inteleg cum de conducatorii auto profesionisti nu tin cont de limita de inaltime afisata cu cifre de jumate de metru chiar la intrare.

    • #6

      Pentru ca e afisata chiar la intrare? Si nu apuca sa o vada?

    • nu Jules sunt doua motive: 1) pentru ca primaria nu taie copacii pentru ca toti sa vada si semnul de dinainte care iti ofera ocazia sa faci la dreapta spre stadionul CFR si 2) pentru ca soferii profesionisti nu sunt chiar asa de profesionisti si niciodata nu se uita la semne. ei sunt profesionisti si nu au nevoie de semne

    • #8

      Azi am intrat pe o strada cu sens unic fara nici in stres, nenea politaiu cre m-a oprit se uita ciudat, de ce subt asa relaxat.
      Ne-am untirs amandoi la intrare si semnul era printre stufaris bu se vedea nimic.
      Nu mi-am luat amenda dar si el se scarpina in cap…

    • #9

      Tu chiar crezi ca soferii de tir stiu inaltimea autovehiculului pe care il conduc?

    • #10

      Playactive: sunt obligati, au niste rute de ales in functie de inaltimea autovehiculului.

      Am fost in dubiu la intrarea unei parcari subterane care avea 2.1m si eram cu masina cu frig(am coborat din masina si m-am uitat daca ating bara aia sau nu, nu amvrut sa risc gandind ca e mai mica decat un suv:)))

  5. #11

    Solutia este mega simpla: un laser(sau alti senzori) care sa fie legati la jn semafor aflat pe stalpii podului(la nivelul soferului)

    Semaforul sa fie permanent verde iar cand un camion deschide circuitul sa se faca rosu.

    Sau niste clopotei pusi la vreo 5m inaintea podului, daca lovesti clopoteii inseamna ca esti cretin sa mergi mai departe

    Podul ala e sponsorizat de organizatia criminala a patronilor de service

    • #12

      @Alexandru C
      Daca solutia cea mai simpla era sa se fi instalat un laser…. 🙂

    • intr-o comuna din romania este un banner peste strada, pe care scrie mare DACA ATINGI ACEST BANNER, VEI ATINGE SI PODUL DIN FATA

    • #14

      Jerome, nu e greu bre de instalat asa ceva, nici macar scump. Plm, e improriu spus laser, intelegeti voi despre ce sistem vorbesc…

    • #15

      @alexandru: un senzor e mai simplu nu? …atatea lazare…bre m-ai inebunit parca esti tata lu’Dark Vader

    • #17

      Mihaela: pentru mine e treaba de juma de ora la partea de soft si arfi cam juma de zi la partea de instalatie. Cost total vreo 500 euro max.

      Tabla cu lumiminite vad ca exista insa nu e bagata in seama.

  6. #18

    Cei mai tari sunt cei care isi dau seama ca e pericol sa atinga si merg f incet, razuindu-si totusi masinile.

  7. #19

    Eu credeam ca din nou pui material de laba =)))))

  8. Ba las-o incolo de treaba, podul asta e facut in ciuda masinilor, nici daca il vroiai asa sa-l faca nu le iesea.

  9. #21

    Poti sa stai linistit langa sa mananci popcorn. Spectacolul e asigurat.
    Apropo de asta, undeva pe Transfagarasan, la Vidraru sunt niste scari sa urci sa admiri panorama. Probabil cine a fost le stie. E acolo un tavan foatte jos si scrie “loc de dat cu capul” Cand am fost ultima oara am numarat 5 insi care au dat cu capul acolo, in 10 min. Cam tot ceva de genul e si cu podul asta.

  10. #22

    Azi e ziua Bucurestiului, La multi ani!

  11. Unde nu-i cap, vai de acoperis.. cam asta concluzie trag eu din acest clip. Evident permise luate pe pile 😀

  12. decopertare gratuita :))

  13. #25

    revenind la problema cu butoanele de reply. Cred ca e chestie de windows, de pe 7 se va perfect dar pe xp apar cu un fond rosu si scris negru cu margini albe dar nu pe toate literele..

  14. #29

    sa va spun cum e la mine in oras: podul are de ambele parti niste grinzi metalice pe stalpi. unele tiruri treceau fara probleme pe sub una din ele , treceau si pe sub pod dar se loveau de cealalta!!!

    si semnalizarea cu inaltimea maxima sunt montate foarte vizibil la vreo 500m de pod la intersectia cu un drum ocolitor

  15. #31

    Exista GPS pentru soferi de tir care are optiunea “inaltimea camionului” si iti da traseul in functie de pasajele sub care trebuie sa treci. Insa e mai scump…asa ca multi prefea sa foloseasca unul obisnuit ca–se descurca ei. Sau nu pot aprecia corect inaltimea camionului.

    • Nush cum e in canada, dar in romania scrie pe pod ce inaltime are. Daca esti atat de bou incat nu stii ce inaltime are masina ta, meriti sa o decopertezi

    • #33

      Si in Canada scrie….dar ce crezi ca trackisti nebuni in Canada nu sunt…..cati au luat viraje pe rampe de trecere in curba de pe o autostrada pe alta si s-au rasturnat si de la inaltime si de marfa dispusa gresit in interior. Soferii astia daca n-au dunga rosie pe buletin nu sunt angajati…..

    • #34

      in canada sunt semne.si in romania sunt. daca unii nu le vad asta e vina lor. vorba ta, isi merita soarta.

  16. #35

    Nici nu stiu cine e mai prost, aia care se ambitioneaza sa faca limbo sau aia care nu au facut podul cu 5 cm mai inalt.

  17. #36

    @ Andrei: de asfaltari succesive fara decopertare tu n-ai auzit, asa-i? Doua asfaltari din astea si 10 cm s-au dus…

  18. #37

    nu cred ca podul e vinvat.
    aia nu se risca cu chestiile astea.
    vinovati sunt aia care au bagat 3-4-5 cine stie cate straturi de asfalt.
    aceesi problema a fost si al podul de la Baneasa, cel de langa fatana Miorita, unde se adunasera 45cm de asfalt …
    Au schimbat podul cu unul nou si au rezolvat si problema apei care statea sub pod, ca tot puneau peste asfalt ca sa nu mai stea apa acolo…

  19. Inca nu a dat nimeni in judecata administratorul drumului? Bietii soferi n-au nici o vina, de unde naiba sa stie ca s-au angajat intr-o cursa cu obstacole?

  20. #39

    cea mai usoara metoda sa iti faci tirul sau camionul cabrio :))))

  21. #40

    Ba esti nebun!?! 20 DE CM in plus si salvau 90% din masinile distruse…