Astăzi voi fi la PR Forum, învățând păsăricile cum vine faza cu comunicarea. Desigur. O să încerc să mai scriu și live din ce se întâmplă, dar nu știu de ce, presimt că îmi va fi o lene să butonez aghiazma aia de HTC…

De-abia aștept să îmi iau IPhone.

Andreea Rosca de la Money Express foloseste superb limbajul de lemn al piarului. Nu am reusit sa inteleg nimic.

Aliz Kosza de la Fabryo se lauda de 5 minute, ce persoana tare este ea. Se pierde mesajul de credibilitate pe care vrea sa il transmita.

Lol, cica Fabryo e cel mai tare retailer de vopsea:)) Desigur, Policolorul s-a inchis, nu?

Marius Ghenea insista si el pe ideea de credibilitate si sinceritate. Un pic ironic, nu?

Urasc denumirile stupide cu care se impopotoneaza geeksii cu bani din online. Business Angel, Evangelist, rahat. Ma lasati??

Deci nu imi vine sa cred, tipa de la Fabryo nu face decat sa se laude de fiecare data cand ia cuvantul. Alis Kosza pentru noi, este Gigi Becali doi!

Crenguta Rosu de la DC Communication pare singura decenta si normala. Din pacate intervine des Fabryo…

Sorana Savu foloseste cuvinte mari, precum redundanta. Prea des, zic. Destul de redundant, dealtfel :mrgreen:

Bai, nu poti sa spui ca a crescut cantitatea de comunicare. Pur si simplu nu poti!

‘Am observat asta la mai multi stakeholderi si de aceea trebuie sa devenim mai sharp si sa ne ferim de spoof’. Am citat din Mihai Guran, Dell Romania. Mhm, poftim?