Atunci când vă simțiți proști, loviți de viață, triști, fataliști, ghinioniști și, în general, pe muchia priapismului analitic, gândiți-vă că, în lumea asta, undeva, există un directoraș la adidas care a refuzat să prelungească contractul Simonei Halep, preferând-o pe Ostapenko.

Just for fun.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

32 comentarii Adaugă comentariu

  1. Stirea asta mi se pare mare fâs.

    Simona avea contract cu adidas de 1 mil € anual. Ea a cerut 2 mil. € anual. adidas a zis pas si ea a semnat cu nike pe 1.7 mil € anual. Situatia era interesanta daca semna cu nike pe mai mult de 2 mil € anual.

    • #2

      da, plm, ce mai sunt 700 000 in ziua de azi.

    • #3

      Federer a terminat un contract cu Nike de vreo 90 de milioane pe 10 ani si a piscat un chilipir de 350 de milioane cu Uniqlo tot pe 10 ani. Intre 37 si 47 de ani :))
      Simona nu vinde in afara. Nu-i inalta, nu-i blonda si vorbeste engleza cu accent ciudat. Nu-i Sharapova pe scurt.
      Ea e cunoscuta ca fata muncitoare, serioasa si modesta. Tuturor ne plac oamenii astia dar nimeni nu vrea sa fie ca ei si nici nu vrem sa le purtam hainele.

    • #4

      Deciziile le iau si ei pe baza unor anumite cifre si prognoze. Mai mult ca sigur au luat in calcul si eventualitatea ca Simona sa castige un GS. Dar si posibilitatea sa nu o faca. Probabil ca raportul risc/profit nu li s-a parut atat de extraordinar, incat sa merite dublarea investitiei.

    • #5

      da, a fost la Ostapenko

    • #6

      @big 0ne

      Ca nu-i inalta inteleg, dar nici macar blonda? Uneori macar.

    • #7

      Pe Ostapenko au luat-o de-a gata, avea deja GS-ul si povestea din spate, care e chiar mai importanta pentru ce urmaresc ei. Conteaza sa castigi dar si modul cum o faci. Ostapenko a castigat agresiv impotriva tuturor pronosticurilor, ceea ce merge drept la tinta urmarita de un vanzator. Cu Halep lucrurile sunt mai complicate, toata lumea astepta din 2014 sa-si inceapa seria triumfala. Dupa fiecare an care a trecut, invariabil toata lumea se intreba cum de nu a facut-o. Nu e genul de dilema care sa ajute vanzarile.

    • #8

      @ventidius, in Romania poate, in vest nu e blonda. In vest vinde mai bine Bouchard.
      In plus, Simona mai duce in spate si povara ca-i romanca. Oricat ne-am excita noi, sa fii roman e mai mult o povara.
      Oricum e bine, asa cum zicea atat de bechalian domnul Stere, the father – “Simona cat a fost mica nu s-a jucat cu papusile, acum se joaca cu milioanele”. :))

    • #9

      Nu tuturor le plac fetele serioase si muncitoare. Ci cum sarea Marushka din Miertan in Miertan prin Dubai. Stiu de la un coleg care a muncit vreo 5 ani prin Emirate…

  2. #10

    Stiti ceva? Chiar imi place atitudinea, daca strainul (venind de pe articolul cu mersul prin padure si taierea lor) vrea sa profite de pe tine cu reclama, atunci testeaza-l cat de loial e pentru tine. Daca te refuza, e clar ca e nefrecventabil.

  3. #11

    daca semna cu nike pe 700k arata ca adidas a avut dreptate. Asa, se pare ca ea era mai aproape de adevar

    • Cred ca semna si pentru 1.7 mil € pe an cu adidas, poate si mai putin.

    • #13

      Logic ca semna pe 1.7 mil eur si cu Adidas. E vb de o negociere… Doar ca Adidas a inchis subiectul la prima suma ceruta …

  4. #14

    si la vanzari cum stau?

  5. trecand peste “da nu falimenteaza adidasu” e foarte interesant si contextul 🙂
    SH devenise numaru 1 dar nu isi “aparare” acest loc si cu jocul de la turneul campioanelor. Asa ca, probabil, unu de la adidas a zis “ete fas, foc de paie. Nu e nici frumoasa nici inalta nici nu face multi purici pe locu 1. Muie ma”. Acum, intre noi fie vorba, bine ca e ostapenko inalta si cu tzatze mari (ca sa crezi ca ala e fix criteriu).
    ce se intampla de atunci?

    Pai. AUS – cu meciuri lungi, spectaculoase, SH in prin plan. Alegerile Adidas? Mai usor cu tenisu sa nu stricam echipamentul.
    RG – castiga
    Wimbledon: doar sferturi.
    Doua finale pe hard in america.

    Si. Ce e mai important, asta asa pentru “Da nu vinde”. RG finala: toti urla Halep. Ce a fost pe hardu american …well, cum au zis comentatorii englezi la care ma uitam: halep zici ca joaca acasa. Pun pariu ca si in Asia o sa fie primita ca una de a lor.

    Dar, evident, nu a fost o alegere gresita a alora de la Adidas. AHAHAHA.

    • #19

      Ăștia tastează doar ca să nu adoarmă. E clar, sper eu, că acel cineva responsabil pentru faptul că pe Simona scrie acum Nike a pierdut și el “contractul de sponsorizare”.

    • #20

      Voi de fapt cu cine va certati? A facut Adidas o alegere gresita? Acum privind, DA. La sfarsitul lui 2017 era ghicitoare.
      In primul rand, nu au ales. A ales Simona sa plece. Putea continua pentru 1 mil.
      In al doilea rand. Ostapenko era tanara si tocmai castigase un GS batand-o pe Simona Halep. Dupa RG Halep a facut nimic la Wimbledon si absolut nimic la US Open.
      In al treilea rand sa vedem cat de market-abila era Simona la sfarsitul lui 2017:
      www.forbes.com/sites/kurtbadenhausen/2018/08/21/the-highest-paid-female-athletes-2018/#3b55dc7f405f
      Aproape toate au castigat in afara tenisului cam cat au castigat si din tenis. E un echilibru aproximativ. Exceptie fac doua: Sharapova cu 9 mil. a facut de 9 ori mai mult decat din premii, si Cenusareasa care a facut de 4 ori mai putin din sponsorizari decat din tenis. Serena era gravida asa ca nu o pun la calcul.
      Vinde? Da ba vinde, dar vinde cel mai putin dintre toate din top 10 raportat la valoare (rezultate).
      Acum are un GS si nu pare sa rupa agentiile.

  6. #21

    Puneți-vă în locul brandurilor. Cu ce le ajută că investesc în imaginea nr. 1 wta care reprizintă cel mult un model pentru fitness și tenis de perfomanță. Femeile nici măcar nu cumpără atâtea articole sportive ca bărbații. Așa că sponsorii se folosesc de sex-appeal ca să vândă, Sharapova are mai puține titluri ca Venus Williams și mult mai puține decât Serena Williams, ei bine, pe fb ea are 15 mil de likeuri iar Serena doar 5 mil. Cam așa stă treaba și cu sponsoreala, trebuie să treci standardul înalt de frumusețe, să ai carismă, să știi vorbi în interviuri iar dacă ceri prea mult ei vor găsi altul în locul tău.

  7. #23

    Sa vina Nike, New Balance, Asics, Puma, etc.
    Daca asa vede adidas lucrurile, aia e

  8. #24

    Nu stiu daca au gresit musai, totusi Simona nu are vizibilitate in lume. Nu ajunge performanta sportiva, conteaza si imaginea si din pacate lumea nu cauta un model de om cuminte, tacut, muncitor. Un exemplu din fotbal ar fi Beckham, care vinde inca o groaza de prostii si nu pentru ca era un jucator genial.
    Plus ca Adidas a pierdut nationala de fotbal, nu stiu cat vind intr-o tara care totusi e plina de falsuri si destul de saraca pentru ca cumpara originale.

  9. #25

    Reprezentanta platita de adidas trebuie sa aiba picoare pana in gat, sa fie frumoasa si blonda daca se poate si eventual sa fie si rusoaica….nu cred care nimic in comun cu faptul ca nr1 mondial sau chestii de-astea. Rar poate…si prost platit. Simona e platita cu 1.7mil/an in schimb Maria S cu vreo 8.5 mil/an (in conditiile in care MS nici nu a jucat in 2016 la Rogers Cup dar trona mare si in prim plan pe afis)…ca sa nu mai spunem cat a jucat Simona fara sponsor si cat a jucat doar cu echipament chinezesc pe ea….totul este reclama si reclama nu se face cu ceea ce este omul pe interior si performanta ci ambalaj. Totul este ambalaj!

  10. #26

    In orice sport este la fel. Alex Thomson a castigat o singura cursa in sailing intr-o cariera de doua decenii. Si totusi Hugo Boss il umple de bani pentru ca ROI-ul este imens.

  11. #27

    Tot raul spre bine!
    A crescut cu 70% valoarea contractului. In orice domeniu, inclusiv tenis, acest lucru e vazut ca un succes remarcabil!
    Deunazi am asistat la o discutie in care un chinez s-a bucurat pentru discount (deci castig pentru el) de 5%. Asta arata ca orice procent castigat reprezinta un motiv de bucurie!

  12. #28

    Parerea mea ca Simona ar trebuii sa isi angajeze o firma sa se ocupe de conturile ei de social media, apoi un designer sa o imbrace si un fotograf bun.

  13. #29

    Categoric in negocierile cu Adidas si-a bagat un pic coditza si Ion Tiriac, cu siguranta a mers la cacealma cerand o cifra prea mare. Nu Simona a negociat cu nemtii, Tiri a facut-o, daca am sti cifrele abia atunci am sti daca a fost o afacere ratata sau un castig. Si da la Rogers Cup, putine lucruri in presa canadiana despre Halep, la noi este urmarita si se scrie si cand se basheste Halep.

  14. #30

    Cred ca e de ajuns sa te uiti la profilul ei de instagram si vei vedea de ce nu i-au dat aia bani. Halep se crede prea cool pentru instagram, asa ca ia minus 300.000. Daca era mare smechera pe instagram putea sa ia cateva milioane in sus, dar ce sa intelegi de la ea.
    Bonus are si poza cu ilie nastase, de data asta fara blugii de cocalar.

  15. #32

    Mai există?