De azi ies din campanie, că am rămas cu un gust slinos din astea 3 săptămâni. O ultimă chestie, care se cere făcută, este desigur un referendum virtual. Deci votați și spuneți și de ce ați votat. Fiți decenți și lăsați mizeriile cu pușcăriabili și plagiat, iar din partea cealaltă, nu uitați că învingătorii trebuie să aibă o eleganță nativă.
Dintre comentatorii de la acest articol voi alege random pe cineva care, dacă va dori, va ieși la o bere cu mine la Beer O Clock, săptămâna viitoare.
Dintre comentarii voi alege unele relevante si voi face un articol pentru eternitate.
NOU
Da! Jos Basescu acum, jos Ponta/Crin la anticipate. Imi doresc niste figuri noi in politica romaneasca si ca sa se intample asta votez pentru plecarea celor vechi.
NOU
Dacă nu le aducem din import, n-avem șanse să fie mai bune…
NOU
Daca iese Base din decor, va fi “liniste si pace”.
Asa, cu Base in functie, se vor sfasia intre ei si, la urma, iesim noi castigatori. 😉
NOU
Las’ca si dinastia hohenzollern tot de import am luat-o, calitate germana, prestigiu, renume si cand colo, dupa o aclimatizare de 2 generatii, s-a soldat cu un degenerat bolnav de priapism, incurcat cu dama de companie nimfomana a regimentului. Toate pt a da nastere printului paul, insurat cu lia “el trampo” nascatoare de printisor la doar 60 de primaveri, echipat la randul lui cu svarowski de intaiul chilotzar al tzarii si botezat de intaiul marinar. Concluzia mea e ca aerul romanesc spurca si cel mai nobil politician de calitate.
NOU
@elisabeta
la un curs de 5 lei la euro cred ca noi o sa fim primii sfasiati, nu ei.
NOU
Nu. Nu pentru că oricum nu mai are mult. Iar dumele de gen “A scăzut salariile şi pensiile” + “A disponibilzat oameni” sunt pentru proşti. Cum plm să nu scazi din pensiile de zeci de milioane ? Iar disponibilizări mai trebuiau făcute că-s prea mulţi care freacă menta pe banii populaţiei. Pe timp de criză ce trebuia făcut ?
NOU
RBoy » ai tai au murit, nu? ca altfel ai sti ca pensiile de zeci de milioane au ramas la fel, in schimb au fost scazute pensiile mici. sa iti dau adresa lui taica-miu, sa va conversati
NOU
Sa angajeze!!! Asa se iese din criza – cu cat mai multi bugetari. Eu ce n-am priceput: Ponta tine itzele puterii de cateva luni. A dat inapoi cei 25%? A re-angajat disponibilizatii? Sau are alte chestii prioritare in agenda?
NOU
bunica mea avea dupa o viata muncita la CAP 310 lei, anu trecut i-a fost marita pana la 380, pentru ea chiar se simte marirea, in schimb bunicu are aceiasi pensie de cativa ani 680 lei.
Nu vreau sa aduc in discutie ceva sensibil, dar tatal tau nu este decedat?
NOU
vasile constantin » ba da, dar mai am unul. happy?
NOU
Nu, părinţii mei sunt pensionari … deci trăiesc. Ba chiar şi bunicii mei trăiesc. Au pensii decente şi trăiesc decent. Nu se plâng, dar nici nu aruncă cu banii.
NOU
la faza asta arhi are o opinie, la fel ca si ceilati. raportand opinia sa la un set de valori universale, putem afirma fara probleme ca greseste grav, deoarece alege raul mai mare.
NOU
aia-i problema, pensiile de zeci de milioane? profiturile facute de catre unii in conditii absolut neconcurentiale din banii de la buget sunt problema. nu-s destule pensii de zeci de milioane!
NOU
Mai are doi ani de mandat si gata. Pe Crin Antonescu nu-l suport. Nu am inteles de ce Ponta a acceptat sa-si strice imaginea pentru Crin Si Voiculescu. Nu ma intereseaza ce au facut aia sau ce vor face ceilalti. De 20 de ani fiecare guvernare a facut ce i-a cerut interesul partidului. Din pacate.
Stiu ca nu-l suporti pe Basescu. E parerea ta (si a mult peste 50% din romani) si o respect. Exact la fel, eu nu-l suport pe Crin. Mi se pare un incompetent care in 22 de ani de politica nu a facut nimic. Cum poate cere romanilor sa se prezinte la vot un om care nu s-a prezentat timp de 22 de ani la locul de munca.
NOU
Voi vota DA. Pentru ca Basescu este singurul om politic care n-a platiti niciodata pentru ilegalitatile si actiunile sale imorale. Pentru ca a fost primul care a fortat si a interpretat Constitutia numai spre folosul sau, in ciuda bunui simt. Pentru ca protejatele sale au putut face orice in tara asta fara ca vreun procuror sa le deranjeze vreodata (pana si Ridzi este destul de linistita). Pentru ca a mintit si a intarziat cu buna stiinta niste masuri economice pentru prevenirea crizei bugetare doar pentru a fi reales (si astfel fiind nevoie de masuri mult mai dure 1 an mai tarziu). Pentru ca a folosit toate problemele grave ale Romaniei doar ca material electoral, fara sa si puna in practica ceva consistent. Pentru ca timp de 2 ani a fost prim-ministru si parlamentul a fost redus la statutul de comitet de bloc condus de gospodina isterica de la Ploiesti, astfel facand cu gratie pipi pe Constitutie.
P.S. Asta nu inseamna ca nu astept cu nerabdare sa le dau in toamna cu votul peste freza lui Ponta si prietenilor lui, doar sa ma lase Basescu.
NOU
KingSnake » cred ca suntem pe undeva frati de suflet
NOU
Singurul ? Adu-mi aminte unde a platit Iliescu ?
NOU
Iliescu a platit pierzand alegerile dupa primul mandat care era de fapt al doilea. Ca nu a platit in justitie e alta poveste, de ce minunata justitie construita de Basescu timp de 8 ani nu a fost in stare sa il puna la punct ar putea sa ne raspunda Monica Macovei.
NOU
@KingSnake: Total de acord cu tine. Dar eu nu ma prezint. Sa iti zic de ce: Mi-e frica sa las PSD-ul sa organizeze alegerile. Asta e motivul principal. Al doilea ar fi ca Basescu le mai da palme, dar asta ar putea sa o faca si MRU. Care e mai diplomat si diferit.
As vrea altceva: Sa isi dea demisia, dar sa stea si sa asigure alegeri normale. Si daca poporul ii alege pe ailalti, foarte bine. Eu o sa plec si ei vor avea ce isi doresc.
NOU
@cl: vesti bune, ministerul administratiei organizeaza alegerile, asa cum au organizat si alegerile locale. Basescu nu e inca ministru cum nu e nici prim-ministru, desi sunt convins ca ar vrea sa fie de toate. Ministrul administratiei e si acum de la PSD. Sau te gandesti ca Basescu constitutionalul va manevra iar majoritatile prin Parlament si se pune de o motiune de cenzura ?
NOU
@cl
Eu când aud formulari de genul ”băsescu e singurul care le mai poate da o palma” îmi vine să pun mâna pe ciomag și să încep să dau și eu. Păi ce… eu nu pot să croiesc?! ete comedie
la asta s-a redus totul… la cine pe cine mai arde, cine și cum mai dispune de niște dosare. doresc schimbarea cât mai rapidă a unui om care a dezamăgit, a unui sistem prost cu altul, mai puțin/la fel/ mai prost. să mai dezamagească și alții!
NOU
Ce voiam sa transmit e faptul ca mi-e frica de PSD. Si ca in momentul de fata Basescu mai sta in calea lor. atat
NOU
Nu putem sa-i adunam pe toti (basescu, ponta, antonescu, xsulescu) la casa poporului si sa le dam cu niste sarin pe sub usa?
Eventual si demolata dupa aia…facut un parc ceva acolo.
NOU
VX e mai bun și mult mai rapid.
NOU
as opta pentru C4, e mai exploziv, se iese cu bang
NOU
Let there be napalm!
NOU
Și se rezolvă și problema demolatului 🙂
NOU
e mai misto modu in care actioneaza sarinu’…
c4 e prea rapid…tre sa sufere….ebola poate? sau variola? botulism?
NOU
Se vehicula in presa la inceputul campaniei ca organizarea ei va costa 95 milioane de RON, la care se adauga banii “investiti” de partidele politice sa-si sustina cauza. Asa ca dintre “un berbec si doua gaste” prefer “gastele” ca-s mai mici. Votez demiterea pentru ca dupa referendum sa nu zic si eu ca tot romanul “si f…t si cu banii luati”
NOU
Raul » buna asta cu berbecul si gastele
NOU
Am auzit ca berbecul este foarte indragit printre oi, care il lasa sa le faca cum ii vine lui pe la … coarne. Gastele in afara de galagie nu-s in stare sa faca ceva si vor fugi la primul … vot mai serios. Singura conditie e ca berbecul sa fie facut pastrama.
NOU
Gastele sunt manate de Ilici si Motanul lui, nu-s de capul lor.
NOU
asta a zis-o Andrei Plesu www.adevarul.ro/actualitate/eveniment/Andrei_Plesu-_Nu_merg_la_referendum-_Nu_vad_niciun_motiv_sa_inlocuiesc_un_berbec_cu_doua_gaste_0_743925783.html
NOU
kj0r » plesu e un bou si un lingau
NOU
GRESIT! Daca base pica , se mai organizeaza un rand de alegeri pana in parlamentarele din toamna, deci inca 95 de milioane aruncate firmelor de partid, euro o sa creasca, si sa vedem cum peste 6 milioane de romani o sa-si mai plateasca ratele la banca. In alta ordine de idei daca te duci la vot chiar esti de parere ca votul tau conteaza? De mic urmaresc viata politica, de la chestiune zilei, marius tuca show pana la emisiunile de astazi, plus ca am avut ocazia sa interactionez cu niste oameni politici de prim rang, hai sa va zic un secret II DOARE-N P**A DE VOI, si am asa un feeling ca pana si base vrea sa plece…
NOU
Vezi ca, la pachet cu gastele, vine si un varan
NOU
grigore daniel: daca ai interactionat cu oameni politici de prim rang si ai impresia ca base vrea sa plece, inseamna ca ai interactionat pe alte planuri decit cel politic.
NOU
@Arhi: “un berbec si doua gaste” — vorba lui Andrei Plesu
NOU
Eu am votat NU, nu neaparat din simpatie excesiva pentru Base, mai mult din cauza silei pe care mi-o provoaca Antonescu si PSD-ul, in general.
Probabil nu voi merge la referendum (decat daca sare prezenta de 40 % pana pe la ora 22).
p.s.: Eu am votat intotdeauna cu Basescu si chiar daca stima care am avut-o pentru el in 2004 e pe panta descendenta de atunci incoace, nu am atins momentul in care sa vreau sa votez pe altii.
NOU
*pe care
NOU
Da.
Pentru ca alternanta la putere e garantia democratiei, chiar si intr-o democratie originala ca a noastra.
NOU
Alternanta la putere se face in urma alegerilor generale nu in urma evenimentelor extraordinare cum sunt demiterea unui presedinte. Asta nu e argument. Alternanta la putere nu inseamna revolutie ci un proces firesc.
NOU
Daca as vota ar fi nu. Nu sunt convins ca a incalcat grav constitutia, singurul motiv pentru care ar putea fi demis.
Daca mi-ar fi ceruta parerea daca il mai vreau presedinte as zice ca nu. Dar nu despre asta e vorba la referendumul asta, oricat ar vrea usl sa mearga pe ideea asta. Nu putem progresa decat respectand fucking legile pe care noi le-am votat. Daca am votat o constituie cu un mandat de 5 ani pt presedinte, am votat o constitutie unde zice clar in ce conditii poate fi demis acel presedinte atunci pana ce fucking constitutia aia e in vigoare o respect.
NOU
Defapt mandatul a fost de 4 ani pana sa modifice constitutia chair TB sa iti dea mandat de 5 ani, daca ramanea constitutia pe care am avut-o acum se termina si mandatul lui, acum doar sper ca va fi ajutat de catre poporul sau mult iubit pe care s-a pisat cu gratie 8 ani sa ii faca asemenea .
NOU
adrian nastase a lungit mandatul la 5 ani 🙂
NOU
Stimate Stefan J., Constitutia a fost modificata ultima data in 2003. Calculeaza cine cum conducea, nu mai lansa fumigene. Si modificarea a fost votata de poporul destept roman nu a facut nici presedintele, nici guvernul nici parlamentul. Atat ne duce capul, asta avem.
NOU
Am votat si am comentat ca sa ies cu tine la bere 🙂 Alegi ramdom dintre comentariile de pe blog sau din poll?
NOU
Ramona » pe blog, din comentariile de la acest articol
NOU
Internal Server Error cand am vrut sa postez comentariul. Incerc sigur mai tarziu ca de mult vreau sa beau o bere cu tine :))
NOU
jollyca » aici mane, aici!
NOU
Am votat si voi vota DA pentru ca… pentru ca nu sunt prost! Nu simt nevoia sa fac acum rezumatul infractiunilor comise de asta in 8 ani sau sa descriu unde si de ce s-a dovedit a fi tiran. Cine n-a inteles, n-o sa inteleaga de la mine sau de la altii. Sa traiti bine! Cel mai bine traiesti cand esti ignorant.
NOU
Eu sunt curios daca comunistii in astea doua luni nu cumva l-au intrecut in infractionalitate pe her base, in acceptiunea ta bineinteles.
Si ca sa fim sinceri pana la capat, euro e cat e si europa se pisa pe noi iar pe ponta il doare la oo, probabil nu a terminat cu ale lui nastase si ilici. Dar in rest bine ca e democratie il dam jos pe marinel…
NOU
Eu am votat NU. la fel voi face si la referendum .
Astia de la USL sunt prea prosti, manipuleaza , mint ,fura mult prea drastic fata de PDL . Oricum PDL a invatat o lectie acum, aia nenorociti s-au dat la fund, nu mai au curaj sa iasa in fata.
Nu simpatizez in vreun mare fel marinaru , insa psd trebuie sa primeasca o palma peste bot, a cumparat tot, vrea sa desfiinteze tot .
Cum e posibil sa vrei sa desfiintezi dna, ani , curtea? Pai unde mai e democratia ?
Cu siguranta vor inventa ei alte instante de control cu oamenii lor pentru ca pe astia nu au cum sa ii schimbe .
Oricum astazi vom vedea cele mai tari atacuri, este ultima zi si nu mai e timp de dezmintiri .
NOU
maniak » te lasi intoxicat de mizerii aruncate de basescu. sa desfiinteze ani, cc sunt intoxicarile de ieri, pe care le-ai adoptat imediat.
NOU
Cred ca esti fan inrait labasescu1 tv, astea cu desfiintatul sunt fix gogosi aruncate pentru prostii care astepta gura de oxigen de la tb, sa reamintesc cine a fost seful anaf al lui base si cum au gasit la el in seiful personal 600.000 euro ?
Nimeni din istoria acesteti tari nu cred ca are cum sa fure la fel de mult ca PDL & co .
NOU
“Astia de la USL […] fura mult prea drastic fata de PDL”… =)) Si cum ai ajuns matalutza la concluzia asta?
NOU
@arhi : da tie de ce nu iti vine sa crezi ca transcripturile alea din sedinta pnl sunt reale? sau ca afisele alea sunt gresite gramatical ? ? tu ai impresia ca tot ce apare de la usl este adevarat ? tu de ce le inghiti ? Ponta a recunoscut ca a semnat documentul , nu mai conteaza scopul, ideea este ea singura ingrijoratoare. Tu citesti stirile pe A3?
PDL putea promite 1 milion de chestii la alegerile din aceasta vara dar nu a facut-o , in schimb pnl-ul a turnat milioane de euro, s-au organizat perfect sa profite de absolut tot ce se putea , au mituit tot ce au prins, iar asta nu inseamna decat un singur lucru – disperare.
Am fost “implicat” in vara intr-o campanie ca sa zic asa, un candidat pdl impotriva unuia de la usl. cei de la pdl au promis chestii de bun simt iar cei de la usl au promis vacante in America . Detaliile sunt de prisos.
Am cunostinte in politica, rude apropiate, va garantez ca psd intoxica de 10 ori mai mult decat pdl si au un tupeu mult mai mare .
Revin cu treaba asta : de ce nu s-a concentrat usl-ul pe reforme de cand a venit la putere? Le da CC una in cap daca modifica taxe , maresc pensii , renoveaza spitale, baga politicieni la puscarie ?
Guvernul Ponta nu a facut nimic desi putea sa faca, s-au concentrat toti sa detina controlul asupra tuturor institutiilor din tara asta iar treaba asta ma ingrijoreaza .
Daca tot o ardeti cu CC numita politic : USL are majoritate si acolo, ungurii s-au dat cu ei, tot Base dicteaza si acolo….
Daca va candida Nicu Sordan la prezidentiale eu il votez. Daca nu – pe Dan Diaconescu .
Inteleg ca voi ati vota oricand pe Ponta sau Antonescu …
NOU
maniak » ia vezi ca e un articol mai sus despre transcripturi
NOU
am citit articolul, in el scrie ca tu nu prea crezi ca ar fi posibil asa ceva. Nu inteleg de ce nu ai crede asa ceva. Aia la A3 i-au facut oda lui voiculescu, cu interviuri despre cat de mult a muncit fata lui, cu multumiri ca ii lasa sa isi faca meseria liberi & shit. Astia vor sa vina la putere si vor veni la putere pentru ca nu au onoare, nu au cuvant si sunt pregatiti sa calce pe toate cadavrele.
Daca Nastase nu intra la brutarie acum el vorbea primul la toate mitingurile si candida presedinte . Geoana si cu Tariceanu au iesit si ei in fata…
D.p.m.d.v. toti merita sa infunde puscaria ( psd + pnl + pc + pdl + udmr ) , insa acest lucru este imposibil din lipsa de educatie.
Votul de duminica va spune foarte multe, vom vedea daca cei care nu au iesit pana acum la vot ,(majoritatea intelectuali, clasa medie ) se vor misca si isi vor spune parerea sau vor vota in continuare gigeii pe 50-100 lei .
BTW : toti “afaceristii” din RO cotizeaza la campaniile astea de ambele parti, stiu cazuri sigure , in caz ca se schimba ceva sa fie acoperiti si sa-si primeasca inapoi investitia.
NOU
Votez “nu” pentru ca mi se pare normal daca a fost ales (chiar dar eu personal nu am votat) sa isi duca mandatul pana la capat , nu cred ca e normal sa fie dat jos – dintr-o functie in care se afla legitim- la jumatatea unui mandat , altfel urmatorul presedinte ar putea fi debarcat dupa cateva luni pe cine-stie-ce motive . In fine , ma doare’n pula de politica lor , eu & familia sa fim sanatosi ! Daca ma scoti la bere ..batrane , sa fii pregatit cu niste cascaval ca la mine pluralul de la “o bere” e “zece beri”
NOU
Dacă și pe blogul tău câștigă Băsescu nu mai există nici o oază de bun simț…
NOU
Flo » lol, tocmai pe blogul meu castiga, pentru ca sunt anti basist declarat si aici vin postacii.
NOU
Atunci zi-i si lui Zoso sa faca unul pro Base si pe urma scadem si vedem sondajul adevarat.
NOU
Elisabeto , ce privire “patrunzatoare” ai in poza…
NOU
NU! Iti spun la bere de ce. 🙂
NOU
baxter » nu discut politica. din principiu
NOU
Trebuia sa imi dau seama. Este singura explicatie de ce tu si Vali nu ati ajuns sa va dati in cap.
NOU
baxter » daca tii la prieteniile tale, iti vezi de treaba cu mizeriile astea. fotbal, femei, astea sunt subiecte, nu basescu
NOU
Noi am mai putea aborda si capitolul “copii”. 🙂
NOU
baxter » dar sa nu ne auda nimeni, stii, e inca ilegal…
NOU
loooool :))))))))))))))))
NOU
@Arhi: =))))))))) Geniala replica – made my day!
NOU
Daniel Andrei » eh, facem si noi ce putem, ca batranii la sah in parc
NOU
da. sa plece pentru ca merita sa plece. si pantru ca urmatorii presedinti sa stie ca pot pati la fel
NOU
Voi vota nu, pentru ca nu imi doresc sa vizitez Rusia fara viza!
SI in alte tari s-au facut taieri de salarii si restructurari de posturi. Era ceva normal, prea multi maimutoi care o frecau pe banii nostri. Oamenii au supravietuit si in alte tari. Vrem sa ajungem la nivel occidental, dar privim spre bolsevici zilnic. NU poti sa te ridici la standarde europene cu mintea in trecut. Trebuie sa privim inainte si sa rabdam. In asta sta cheia succesului. Nu in USL/PSD Ponta sau Iliescu. Ar trebui sa intelegem ca am ajuns unde suntem datorita comunistilor, si suspendarea inseamna intoarcerea cu fata spre Mama Rusia!
NOU
Am votat DA ptr ca nu-l mai suport.
Nu-i mai suport minciunile și stilul de degradare in care duce politica.
USL-ul e creația lui, a apărut datorita politicii lui si nu vreau sa accept mai departe același joc mizerabil din partea altora pe scuza ca trebuie s-o facem si noi ca el doar ca ieșim din ..ala
NU
NOU
Voi vota NU, pentru ca astia spala cadavre mai rau decat pdl-ul. Si nu strica cineva care sa le mai dea peste mana.
NOU
Votat da.
Chestia cu guvernul boc 2 nu mi-a placut.
NOU
Salut,
Am votat NU! Desi, ma voi duce sa imi anulez votul la referendum, dar am votat, in speranta ca vom bea o bere impreuna :).
Din punctul meu de vedere, batalia dusa de USL in acest moment nu este pentru o tara mai buna, pentru un viitor mai bun, pentru schimbare. Este o batalie pentru putere si atat. Pentru mine, personal, PSD a facut numai rau, pe cand in epoca Basescu eu m-am dezvoltat din multe puncte de vedere. E drept, ca nu tine de regimul politic neaparat, dar exista o mica influenta acolo. Nu exista un partid politic in acest moment, cum nu exista nici un om politic care sa imi inspire incredere. Nu spun ca Basescu este cel mai potrivit, tind spre MRU, insa mizeriile facute de USL in astea 3 saptamani m-au scarbit maxim. Din acest motive, il prefer pe Basescu.
NOU
eu sunt în situația pe care a descris’o radu. ca urmare, o să fac la fel!
NOU
NU pt ca orice, numai comunisti la putere nu. In ultimii 5 ani mi-a mers foarte bine fara sa fiu apropiat al sistemului, ci exclusiv prin munca. Sunt si multe aspecte deranjante intr-adevar, dar in principal la nivel social, si mai putin controlabil de catre regimul politic.
Nu presedintele a adus criza, si daca sunt si oameni care sufera (precum cei de pe panouri), imi pare rau pentru ei, dar ura nu trebuie canalizata asupra unui om care nici macar nu are putere executiva.
PS: daca nu ai casa (sau o ai pe credit) si nu ai macar cateva mii de euro in cont, NU faci copii, ca dupa aia sa tipi ca te-a umilit Basescu si ti-a despartit familia.
NOU
daca iti urmam sfatul cu facutul copiilor, in curand toata tara o sa fie populata doar de persoane care produc si comercializeaza cazane si accesorii.
NOU
NU. Pentru ca e singurul care cu mici exceptii a spus lucrurilor pe nume. Si in plus nu pot sa-i suport pe Ponta si Antonescu !
NOU
Oameni buni .. ai trecut altii prin foamete , molime , razboaie mondiale ! si nu trecem noi peste guvernari ponta , basescu , ceausescu sau cine pula mea or mai fi .. cheer up mates
NOU
Bine a zis Churchill “The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter” :))
NOU
Votat DA.
Parcă trece prea greu timpul până duminică.
Simt că se va mai întampla ceva nasol,ceva gen “sinuciderea lui nastase”.
Acum va fi sinuciderea lui băs,arma lui de preţ-“poporul” îi va înfige un dildo de 45 cm direct în rect(fără lubrifiant).
Sper că şi-a facut clismă,altfel treaba va fi şi mai josnică,pentru el!
NOU
Da – pentru ca imi doresc un presedinte cu prestanta, un presedinte care nu este jucator, un presedinte pentru care “tiganca imputita” nu este o expresie uzuala, un presedinte care stie ce inseamna cuvantul ” in 5 minute”, un presedinte care sa nu fure in mod direct fara macar sa se oboseasca sa manareasca ceva contracte ( Mihaileanu , Dante , flota ), un presedinte care sa nu isi trimita copilul cu un handicap vizibil sa lucreze in parlametul european unde reprezinta Romania si nu in ultimul rand pentru toti ratatii care spun ca nu vor vota pentru ca ” uite in ce hal e tara cu astia” pentru a le reaminti ca ” astia ” sunt la putere de 2 luni iar scumpul lor gunoi numit TB a condus tara in ultimii 8 ani , au si ei dreptatea lor , da in halul asta e tara doar ca din cauze total opuse.
NOU
Ionut, big like :))))
Si ceva de limpezire a mintii: www.hotnews.ro/stiri-esential-12887975-video-andrei-plesu-defila-prin-tot-parlamentul-romaniei-printre-toti-guvernantii-romaniei-intreba-stii-faci.htm
NOU
În momentul de față, după o lună de campanie și dezbateri și discuții, ăia care zic că votează Băse ca să nu voteze cu USL trebuie să fie ori proști ori trolli. Dragii mei, la referendum se votează dacă îl păstrăm sau nu pe Băse, urmând ca în cazul pozitiv să se desfășoare alte alegeri, și abia acolo se va pune problema USL vs PDL sau altceva.
Au existat câteva persoane cu capul pe umeri care au zis că votează să-l dea jos pe Băsescu, iar la anticipate vor da și contra lu Crin și Ponta. Asta e ideea schimbării, nu îl păstrăm pe chior că nu știu ce au făcut ăilalți.
NOU
Constat că și dacă s-ar face cvorumul, ar fi constituit de inapți și oameni care gândesc cu curul.
NOU
ce spui tu este 100 % adevarat si multi ne-am dori treaba asta… mi-e frica insa ca daca va pica basescu acum pana in toamna o sa dispara si ideea de alegeri , probabil se va vota presedintele in parlament si cam atat.
Degeaba vrem noi pe unul drept , acela nu va putea razbate in fata . Nu s-ar injosi sa cumpere voturi cu salamul si faina, nu s-ar injosi sa promita excursii, pensii triple, 20.000 euro/om , vaci , avioane, si alte cele. Si la noi, daca nu faci toate chestiile astea, taranii nu te voteaza iar restul sunt cumparati de alte partide. E greu sa iti formezi o asa majoritate.
Trebuie sa fii pregatit sa calci pe cadavre .
NOU
ma gindesc ca cei care cunosc logica sistemului politic in democratie, inteleg de ce, dupa 8 ani, cel care a fost la putere trebuie sa plece. chiar daca asta inseamna venirea la putere a unora la fel de incompetenti sau corupti. oricum, romania nu poate genera in acest moment o clasa politica competenta si incoruptibila, pentru ca noi, romanii suntem incompetenti si corupti ca natie, prin traditie, educatie si istorie. pentru cei ce nu cunosc descrierea lui herodot in totalitate:
“Geţii (cărora romanii le vor spune daci) sunt cei mai viteji şi mai drepţi dintre traci. După indieni, neamul tracilor este cel mai mare; dacă ar avea o singură conducere şi ar fi uniţi în cuget, ei ar fi, după părerea mea, de neînfrînt. Dar unirea lor e cu neputinţă şi nu-i chip să se înfăptuiască, de aceea sunt ei slabi. La ei, la traci, trîndăvia este un lucru foarte ales, în vreme ce munca cîmpului e îndeletnicirea cea mai umilitoare; a trăi de pe urma jafului este pentru ei cel mai frumos fel de viaţă.”
NOU
Votat NU, pentru ca mie personal mi-a mers bine in mandatele lui
NOU
Da, ca sa avem sansa sa votam pe altcineva.
NOU
Nu acum.
Da la urmatoarele!
NOU
Nu putem vota DA ca sa scapam de Base si DA ca sa scapam de toti politicienii astia. Eu voi vota…ca la pacanele.
NOU
Arhi, ai uitat s-o bagi p-aia cu se iese la bere doar daca se face cvorumul de 50%+1 din unicii de azi, intre ora 7 si ora 23 😀
NOU
Radu » ahahahahahahahaha si daca nu, ma retrag din blogging:)))))))))))
NOU
Arhi, ca sa intelegi exact cum e cu cvorumul: www.youtube.com/watch?v=H1qlzY0haDM Deci doar pe blogurile unde comentatul este obligatoriu, da? 😀
NOU
DA! Pentru ca Udrea, Eba, Anastase, Ridzi.
NOU
Clar NU.
Doar pt. ca sunt 100% incompetenti oamenii de campanie a lui Ponta si Antonescu si la fel ca data trecuta(Geoana la Vantu) au trantit rezultatul la final. Mizeria aia care au facut-o cu casa din Dante este o manipulare sinistra.
NOU
Cip » asa e, manipulare. ca si copilul pleznit, pixel albastru.
NOU
Cip» Mori
NOU
Evident este o manipulare … cred ca vila era defapt pentru Dej ca el am auzit ca isi termina mandatul in 2014.
@Arhi stiu ca in mod normal nu sunt atat de activ dar iti garantez ca nu sunt postac de partid , doar ca acum pur si simplu nu mai rezist imi este sila de acest personaj care 8 ani a mintit o tara in fata cu zambetul pe buze iar la sfarsit hahaia.
NOU
În schimb acordul USL cu sindicatul cadrelor militare disponibilizate prin care puneau la cale desființarea DNA, CCR și susținerea la alegeri a lui Kim Jong Un, asta a fost o lovitură de maestru, de o curățenie impecabilă.
Aș propune ca la articolul ăsta să nu comenteze IP-uri cu mai puțin de trei comentarii la alte articole pe teme apolitice.
NOU
Mori? Cum mori mah nenorocitule? Esti nu o de nimic.
In legatura cu pixelu albastru ai dreptate. Miscarea televiziunilor de a da pe post videoclipul ala obsedant a intors scorul in favoarea lui Basescu mai mult decat prezenta lui Geoana la Vantu.
Aia cu desfiintarea CCR arata disperarea lui Crin si Antonescu de a avea sustinatori cu orice pret. Au ignorat cu buna stiinta niste mizerii care se gaseau in hartia aia. Reactia lui Ponta de dupa….nici nu o mai comentez.
NOU
Cip» Este despre Băsescu vorba aici.
Mai mori încă odată anonim băsist!
NOU
Poate nu sunt eu obisnuit cu chestiilea astea de prin spatiul virtual. Poate sunt prea batran. Mie mi se pare foarte grav sa doresti cuiva moartea pentru o opinie politica. Cum spuneam…un om de nimic esti.
?
NOU
Cip » nu lua in seama, asa e pe interneti
NOU
@cip Ce spui tu nu este edificator pentru mine. Indiferent ce spui !
@Stefan J si @flo de acord cu voi. Asa mi se pare si mie dupa o analiza de vreo 8 ani pe actiunile fostului presedinte. Presul suspendat nu mi se pare o persoana responsabila. Ba chiar invers, aproape de incapacitate mintala. In rest e bine cu presul suspendat.
NOU
PCH e ungur, asta e clar 🙂
Luati de aici o portie de democratie: www.adevarul.ro/locale/vaslui/duminica-angajatii-fabrici-Barlad-institutie_0_743925966.html
NOU
Paul » nu, ia TU de aici ghid de democratie
NOU
Facatura Arhimede, te credeam mai bun. Eu iti dau legatura la site de presa, tu imi dai o captura prost facuta?
NOU
Paul » www.zoso.ro/ionut-popescu-scurt-ghid-de-vot/ a fost pe hotnews si pe toate ziarele posibile. sa inteleg ca basistii nu citesc decat romania libera, evz si curentul?
NOU
o sa imi permit sa te banez, nu imi plac nesimtitii care imi explica ca sunt hot.
pana atunci, primele 2 rezultate din google
www.jurnalul.ro/observator/17-oameni-dati-afara-dintr-o-firma-pentru-ca-au-afinitati-usl-si-nu-voteaza-cu-basescu-618427.htm
www.contrasens.com/2012/07/17/despre-asta-este-vorba.html
NOU
DA! fara nici un alt comentariu.
NOU
Am votat da dar nu din cauza taierii pensiilor si a salariilor, inchiderii spitalelor sau imprumuturile de la fmi disparute in neant, ci din cauza scarbei si a arogantei cu care ne-a tratat pana la protestele din iarna, atat el cat si gasca lui de retardati. Doar pentru asta as vrea sa moara in chinuri. Oricum slabe sanse sa pice. Are omul asta o capacitate de a prosti lumea incredibila. Nu stiu cum a reusit, dar a reusit sa-i atraga langa el imediat pe aia care in urma cu cateva luni urlau in strada jos basescu.
NOU
DA sau Nu ce conteaza ? Basescu nu e mai bun decat Antonescu sau Ponta decat Boc,provin din acelasi sistem politico-mafiot.MRU e la fel de oportunist si calca peste cadavre la fel ca si ceilalti.Totusi am o inclinatie spre DA deoarece Base le-a sustinut pe fufele alea care se aciuiau prin Parlament si Guvern,ca il tine pe Videanu in PDL,ca a sustinut taierea cu 25% ca singura modalitate de salvare a Statului, in timp ce Elena Udrea arunca ca o proasta vizionara cu banii in stanga si dreapta.
Haideti sa ii dam jos pe toti,pe BAse in 29,la parlamentare pe toti din USL+PDL+PPDD+UDMR,sa nu le mai acordam votul de incredere unor oameni care se lupta doar pentru ei si partid !
PS: Mi-ar placea sa vad figuri si partide noi pe scena politica din viitorul apropiat.Voua nu ?
NOU
Asa este cel mai corect, asta trebuie sa intelega lumea acum NU se alege intre Base si Antonescu , acum alegem Base sau fara Base iar la toamna fiecare poate sa voteze pe cine vrea : Dan Diaconescu , Vadim Tudor , Nicusor Dan , Simona Senzual.
NOU
NU clar. Daca Ponta&co au castig de cauza, romanii nu au invatat nimic in 20 de ani.
NOU
NU pentru simplul fapt ca nu ma simt reprezentat de catre Ponta si Crin. Nu ca Basescu ar fi cel mai bun din lume, dar cred ca e mai bun decat ce-am avut pana acum, si oricum solutie mai buna decat cei doi crai…
NOU
Ca să nu fiu pus în septembrie situaţia de a-l vota pe Antonescu pentru a nu ieşi Diaconescu preşedinte (remember 2000 Iliescu vs. Vadim – pentru uituci) am să stau acasa runda asta sau voi vota NU dacă ajung pe la secţie,
Antonescu trebuia să-şi aştepte rândul incă 2 ani daca avea OO, dar se ştie că în doi ani cu Ponta la guvernare nu mai aveau nicio şansa să câştige prezidenţialele.
Şi până la urma urmei să-şi aducă aminte de ce au votat mandatul de 5 ani. I-a mâncat în poponeaţă sa decaleze parlamentarele de prezideţiale.
Noh acu` sa fie bărbaţi şi să presteze incă 2 ani în formula asta.
NOU
Silviu » alegerile pentru presedinte, daca pica basescu, vor fi in septembrie. nu stiu cine v-a zis ca ar sta antonescu presedinte, dar nu e asa
NOU
ARHI » Tu crezi ca intr-o lună sau două poate scoate cineva un posibil prezidenţiabil cu şanse reale de câştig, cel puţin teoretice?
Să zicem că dreapta ar încerca soluţia cu MRU însă l-au cam făcut ăştia ferfeniţă pentru alea două luni cât a fost prim-ministru.
Cu alte cuvinte turul doi din toamna va fi între “Sleepy” Antonescu şi “0TV” Diaconescu (cu decenta rezervă a creşterii spectaculoase a lui MRU care oricum mie personal nu-mi inspiră f. multă încredere).
Asta dacă nu va avea Antonescu 50% +1 din primul tur, pentru că atunci intregul aparat de stat va fi în mâna lor şi nu m-ar mira nimic.
Vom trai şi vom vedea, noi să fim sănătoşi!
NOU
Silviu, Basescu a zis ca MRU ia 35% la alegeri. Il contrazici pe Basescu ? Mai mult, afirmi ca marele salvator al natiei, MRU, nu poate lua mai mult de 15% ca sa il depaseasca pe DD? Se duce tara de rapa daca nici securistii (de rit nou sau vechi) nu-s in stare sa obtina voturi ….
NOU
Multumesc lui D-zeu că încă mai am libertatea de a fi în dezacord cu preşedintele ţării. Vom vedea cum o să stăm la capitolul asta peste 4 ani.
Băsescu visează la multe, dar să tragi speranţă că MRU va avea 35% e o copilărie.
Mai mult, sunt convins că mare parte din electoratul lor va absenta si de la alegerile din toamnă.
Iar DD are fanaticii lui ce ar fi în stare să-şi taie două degete de la picioare pentru idolul lor ce va avea câştig de cauză din toată hărmălaia asta.
NOU
Am votat aici ca pe 29 am treaba 🙂
Nu prea-mi place berea dar un pahar de vin am putea degusta daca random org ma declara castigator 🙂
NOU
am votat NU. din ratiuni deja arhi cunoscute 🙂
ne vedem la terasa. cu totii :))
NOU
Nu merg la vot pentru ca am ales odata in 2009, bun, rau, prost, chior este presedintele ales cu 5 milioane de voturi.sa isi duca mandatu la sfarsit.invatare de minte daca nu suntem multumiti de el.
se creeaza un precedent periculos.
Nu ar fi mai bine sa se aplice rezultatul referendumului din 2009, iar TB isi va da singur demisia?
de ce nu se reduce numarul parlamentarilor la 300? E FOAME DE BANI
NOU
Asta cu precedentul e ok. Ii arati ca nu e batut in cuie postul.
NOU
Ce este important este sa aratam lumii ca suntem inca in democratie. Asta se face venind la vot nu boicotand (cuvant comunist) referendumul.
NOU
Sa zici NU pentru ca nici Crin nu e mai bun e fucked up rau de tot.
NOU
NU e fucked up. E o optiune. In momentul in care ti se cere un vot cel care ti-o cere trebuie sa vina si cu optiunea lui. Optiunea USL in acest moment este Crin si Ponta. Daca nu iti place ce au astia de oferit ramai consecvent cu un vot pentru Basescu. Ce e asa de greu de inteles?
NOU
Votezi ca nu-ti place Crin la algerile prezidentiale, nicidecum la referendumul pentru demiterea lui Basescu.
NOU
Te contrazic din nou. Demiterea este un act politic. Oamenii care l-au demis pe Basescu reprezinta variantele pe care le avem in locul lui. Trebuie sa luam in considerare si acest lucru.
Apoi daca nu iti place Crin poti sa votezi sa nu il vezi la Cotroceni pt minim inca 2 ani.
NOU
DA! In primul rand pentru ca nu putem sa avem un astfel de presedinte, va sa zica “jucator”. Pacat ca a jucat pentru cativa din tabara proprie, iar banii cu care a intrat in joc au fost ai nostri, ai poporului. Ba chiar atunci cand a vazut ca nu poate sa se redreseze, a facut exact ca ultimul barbugiu, a amanetat viitorul tarii. De asta vreau sa plece, cat vede cu ochii si sa nu mai aud de el in viitor. In mandatul sau s-au concesionat majoritatea lucrurilor din care se puteau face bani, din care putea sa faca statul bani, asa au facut “baietii destepti”(am pus in ghilimele pentru ca desptep nu e un cuvant demn de ei). A fost omul care nu a avut ooua, daca avea atunci putea sa aibe niste decizii taioase in sectorul bugetar, dar nu a avut, a preferat sa traga pielea de pe privati, impovorandu-i cu fel de fel de taxe, in loc sa reduca drastic cheltuielile la bugetari. Nu e corect ca eu ca bugetar sa fiu pe un post pe viata, traim intr-o lume competitiva, in care nu poti sa iti permiti sa ti oameni doar pentru ca au vechime si familie. Pur si simplu nu ne permitem, trebuie sa ne adaptam, sa ne specializam si nu in ultimul rand sa ne facem treaba cum putem mai bine. O zi buna si sper ca oamenii sa inteleaga ca acesta e singurul presedinte care chiar si-a batut joc de popor, aducand nepotismul la rang de Parlament European… trist!
NOU
DA votez chiar daca ma duc la mare 🙂
NOU
Dacă votul e corect, Băsescu a făcut o greşeală spunând să se stea acasă. Ar fi câştigat la scor. Oricum eu nu votez, sunt monarhist. Oile votează. A, voi vota, dacă mi se oferă o sumă frumoasă. 3000 euro da, 2000 nu. Banii jos.
NOU
eu votez DA pentru ca m-am saturat de tupeul lui si-al celor din clica de la pd-l. nu mai vreau s-o vad pe udrea cum iese la realitatea crosetand si spunand ca este o femeie simpla, nu mai vreau sa-l vad pe tupeistul ala de videanu, care spune ca o familie cu un singur venit de 1500 de lei si cu un copil in facultate se poate descurca. nu mai vreau sa vad nici mizerii de genul “tiganca imputita”, “rusine dinu patriciu” sau “ne vedem o data la 3 luni in piata universitatii”. m-am saturat si de familia lui, oameni plini de tupeu si de nesimtire. votez DA fara nici un fel de regret. bit.ly/O1boqr
NOU
multi cretini in tara asta. de abia astept sa o parasesc definitiv. amr 29 de zile
muriti de gat cu muia de basexu si politicienii pe care ii meritati in tara de cacat pe care o meritati
NOU
screw » detalii?
NOU
bilet de Canada in 24 Aug. o data am fost cretin si am revenit in romulania dar a doua oara nu mai fac greseala asta
NOU
screw » toti fac greseala asta. sa ne zici cum e, facem un jurnal de canadian
NOU
arhi, am prieteni care au ramas cand eu am ales sa vin sa pun umarul cu banii castigati si care pot sa-ti spun ca au realizat mult mai multe decat am facut eu in romania (deci n-au facut aceeasi greseala) – as mai adauga ca eu am fost cazul semi fericit ca nu plec falit
va tin la curent si daca e naspa promit ca va zic pe bune
NOU
NU,dar sa stii ca prefer o tarie.
NOU
Eu, daca m-as duce la referendum, as vota nu. Dar boicotez, nu ma voi duce la referendum.
Pe de alta parte: este pentru mine stupefiant, dar STUPEFIANT, ma intelegi, cat de … naivi sunt romanii. Am folosit un eufemism, ca sa nu supar naturelul postacilor. Luati primele 20 de tari din lume ca nivel de trai. Sau primele 30. Pe orice criterii vreti: numar de masini pe cap de locuitor, kile de pasta de dinti folosita anual de acelasi cap (gura) de locuitor, kiile de sapun, tone de benzina, numar de aifoane, de cate ori pe an se tunde capul de locuitor, de cate ori isi taie unghiile… orice criteriu care desparte specia umana de primate luati in considerare, faceti un top, si luati primele 30 tari din acest top. Oricare tara din acest top 30, supusa unui experiment politic ca cel din 3-6 iulie AR DA EJECT VIGUROS pucistilor.
Sunt postac basist? Nu domnule, si am cea mai buna dovada: imi doresc sa fie demis Basescu. IMI DORESC, PE BUNE. De ce? pentru ca am pus niste pariuri cu prietenii mei antibasisti: pe 20 martie 2013, cand iarna se va fi terminat si dpdv astronomic, Romania va fi o tara distrusa. Politic, economic, dpdv al integrarii, vom fi una cu pamantul. Garantat.
Udrea, Eba, Anastase, Ridzi? haha… astea vor parea niste glume fata de tavalugul deficitului. Fiecare roman ar trebui sa isi repete in fiecare dimineata la oglinda: 17 miliarde pe AN este deficitul Romaniei. Atata cheltuie Romania an de an, pe credit. Deficit structural, mostenit de la Iliescu, si care pentru 2 ani a devenit 20 miliarde pe an, cand arunca Tariceanu cu bani in caini.
Ei… intelegeti de ce in Romania nu o sa fie niciodata autoritarism, ca in Rusia? Pentru ca Rusia NU depinde de banii occidentului, lui Putin i se rupe basca de ras cand Frau Merkel ii face observatii…. USL in schimb are de inghitit un mare rahat… banii trebuie sa vina, daca nu vin, nu vor avea bani de pensii si salarii! Si atunci sa vezi tu fugareala :).
Udrea – 29% fonduri accesate, miliarde de euro moca de la UE, record absolut la toti ministrii post 2007 (reamintesc ca PDL a guvernat doar 2 ani, in 2007 a fost PNL, apoi PSD cu PDL 9 luni, si din ianuarie 2010 a venit PDL la guvernare.
Eba – a fost ALEASA in parlamentul european. Aleasa, votata, ca orice alt parlamentar! La fel ca nevasta lui Crin, imi scapa numele, si nevasta lui Ponta, Daciana, ambele parlamentare de Bruxelles.
Anastase: a facut un cvorum din pix, cum au facut absolut toti dinaintea ei, incepand cu onor Adrian Nastase. Nu a furat nik, cvorumul e cvorum si la 80 si la 200, legea pensiilor a fost intoarsa de basescu, si votata nominal, deputat cu deputat, de catre toti, inclusiv PSD. Dar nah… da bine la propaganda.
Ridzi a fost anchetata de procurorii cand era PDL la guvernare, si parlamentul i-a ridicat imunitatea. Nu acelasi lucru se intampla cu oamenii din coalitia USL.
In sfarsit… multa propaganda si se vede ca a avut efect, sunt oameni care o urasc pe Udrea, dar daca ii intrebi concret de ce, balmajesc niste halucinatii ca a furat si a facut sali de sport, probabil e mult mai bine cu actualul ministru care nu face absolut nimic, are 0% fonduri accesate.
NOU
Bine asa, mestere, fara ura si fara razbunare, scurt (relativ) si la obiect. Ma inclin.
NOU
am votat nu dintr-0un singur motiv : berea : )
NOU
Baselu sa treaca la spalat puntea.
NOU
mama cata lumea vrea sa iasa cu tine la bere 🙂
NOU
Desi imi este antipatic am votat impotriva suspendarii lui Basescu, nu pentru ca as fi impotriva USL, dar nu sunt de acord cu politica lor de a concentra toate resursele tarii pe suspendarea presedintelui in timp ce criza (salarii, locuri de munca, investitori) se accentueaza. Orice ar zice Antonescu, politica se face la Bruxelles, deci nu conteaza cine e in fruntea tarii, cine e prim-ministru, cine e la putere. Ne-am bagat in UE, trebuie sa le facem jocul, iar cale de iesire nu prea vad (e un joc din care nu putem iesi). Prioritatea nr 1 a Romaniei este situatia economica si respectarea angajamentelor fata de UE. Basescu este un adevarat lider (desi cam prost) in care UE a avut incredere pentru ca si-a tinut promisiunile. Ce credibilitate au Ponta sau Antonescu? E irelevant sa spui ca Basescu a furat sau i-a sprijinit pe cei care au furat. Si USL-ul va face la fel, si cei din UE fac uneori, insa credibilitatea este cea mai importanta daca vrei sa ai macar cateva lucruri bune in tara asta. Altfel vom fi marginalizati. Iar pe deasupra ne batem si intre noi ca gastele pentru intaietate.
NOU
Am votat DA, fiindca atunci cand era nevoie de o gandire altfel, de solutii altfel ei au ales sa dea tot in muritorul de rand, ba cu TVA-ul, ba cu salariile, pensiile etc. Nu este normal si solutii erau!
Cat despre ceilalti ciumpalaci, daca popo(r)ul este unit, poate o putea sa ii dea si pe aceia jos… Si nu prin dansul Pinguinului, ci prin manifestatii in firea lor! Om trai si om vedea cat de “oameni” sunt restul…
NOU
Am votat si voi vota Da, pentru ca Basescu si-a creat singur precedentul demiterii. Ani la rand a terfelit cum a vrut consitutia, si legile, toate in favoarea lui si a pdl-ului. Presedintele trebuie sa fie impartial, fara sa se manjeasca in partide. Da si pentru batjocura in care a dus tara, si da pentru ca tot scandalul de acum lui ii prieste cel mai bine, apare la tv, latra, si isi schimba parerea de la o zi la alta. Daca mergem la vot si-l dam jos, o sa fie un semnal pentru orice politician, oamenii se pot mobiliza sa voteze cand s-au saturat!
NOU
eu sincer as vrea sa se intample si la noi ce s-a intamplat acum cativa ani la finlandezi….votul asta nu cred ca o sa schimbe mare lucru per total, oricare ar fi rezultatul…
NOU
* Islanda, pardon
NOU
USL este o alianță contra naturii (liberali și socialiști?) și nu știu cât o să țină. Dar am votat aici DA și duminică la referendum voi ștampila DA pentru că (părerea mea) Băsescu:
– ne-a tratat cu aroganță,
– s-a substituit premierului când se anunțau tăierile (la noi președintele NU este putere executivă, conform Constituției),
– are serviciile de informații la mâna sa și-i amenință sau răsplătește cu câte un dosar pe cei nesupuși lui,
– ne consideră „proști și mulți”,
– s-a băgat în treaba instituțiilor în care nu avea ce căuta,
– e mitocan, urât, nem-pros, se crede șef de barcă
și ar mai fi și altele.
Și toți ăștia de la putere mai trebuie schimbați din când în când. Unii la timp, alții mai devreme cu un referendum.
Arhi, dă-mi voie să-mi recunosc păcatele: în 2004 l-am votat pe Băse, apoi la referendumul anterior l-am susținut, dar în 2009 am votat împotriva lui în ambele tururi. Și tot împotriva lui voi vota și duminică.
NOU
neam prost voiam să scriu, mi-a ieșit nem-pros…
NOU
de fiecare data cand sint alegeri speram sa scapam de **** pe care o avem in cur. si de fiecare data ne trezim cu una si mai mare. visam la zana maseluta si ne trezim cu cabral. cam asta e situatia din romania.
asta e singurul comentariu legat de politica pe care il voi face.
NOU
Am votat pentru inlaturarea lui Basescu. M-am saturat sa vad cum ne facem de ras in toata Europa cu un presedinte bufon, nu un presedinte jucator.
E timpul sa il sanctionez ca a condus tara timp de 8 ani, dar nu a realizat nimic notabil.
Dupa 8 ani de regim Basescu/PDL avem:
– Prea putini km de autostrada
– Zero masuri economice pentru dezvoltarea mediului antreprenorial
– Zero sustinere pentru tinerii din Romania, fie ca vorbim de angajati sau tineri intreprinzatori
– Taieri salariale si taieri ale pensilor care au dus la o scadere a consumului intern de produse, care a dus la o scadere a cifrei de afaceri a firmelor, care a dus la o scadere a salarilor si cresterea somajului
– Evaziune fiscala mai mare ca in orice perioada, din cauza impozitelor si taxelor enorme
– Romania oscileaza intre ultimul si penultimul loc, in functie de rata de absorbtie a fondurilor europene
– Suspiciuni de frauda electorala, atat la alegerile din 2004, cat si la alegerile din 2009
– Basescu a promovat personalitati politice “marcante” precum Blaga, Videanu, Udrea, Ridzi, Sulfina Barbu, Raluca Turcan etc
Picatura care a umplut paharul este ultima gaselnita, in legatura cu Referendumul. Daca nu te duci la vot inseamna ca votezi indirect impotriva demiterii Presedintelui.
Nicaieri in lumea asta nu exista o prezenta la vot de 100%, din diverse motive. La ultimele alegeri din Romania, prezenta la vot s-a situat intre 40-60%, iar din izvorul de intelepciune PDL aflam ca toti acei oameni care nu au cum fizic/psihic sa voteze, desi au drept de vot, ii sustin pe ei.
Sa spui ca te intorci la Cotroceni, desi din 9 milioane de votanti au votat 8 milioane PENTRU DEMITERE, pentru ca cei 10 milioane care au stat acasa sunt sustinatorii tai e cea mai proasta scuza pe care putea sa o gaseasca o fosila polica, precum Traian Basescu.
NOU
De cand se ocupa presedintele cu autostrazile?
Vreau sa vad cati km de autostrada o sa faca Crin.
Restul motivelor invocate sunt la fel de puerile.
NOU
Era mișto să fie și o a treia opțiunea, cea cu ”Nu merg la vot”. Dar în condițiile astea am votat ”nu”.
NOU
base pierde, votul va fi majoritar pentru demitere – undeva intre 60-70% parerea mea dar nu se vor strange 9,x milioane de rromani asa ca se vor maslui alegerile. Mult succes celor care cred ca ponta si crin sunt salvarea rromaniei. Natie de aurolaci !
NOU
Asta cu votez NU ca nu imi place de USL e cam asa:
Esti bolnav de cancer si de SIDA. Nu poti scapa in momentul asta de SIDA pentru ca tratamentul incepe abia in toamna, dar ai ocazia sa scapi de cancer si zici “nu vreau sa scap de cancer pentru ca mi-e frica de SIDA si am auzit ca cancerul te poate vindeca de SIDA, a zis aseara la OTV”. Good news, ramai cu cancerul. :))
NOU
Traiesc intr-o tara in care poporul isi alege conducatorii cu inima si nu cu creierul si in care justitia se face la televizor.
Alegerile de acum se incadreaza in aceeasi linie “hai sa-i schimbam pe astia de acum cu altii pe care-i vom uri de moarte peste cativa ani”.
Cateodata am impresia ca traiesc intr-o tara din America de Sud (totul se traieste intens, pasional, juraminte de credinta, tradari, etc), doar ca acolo economiile mai si functioneaza.
NOU
salut
am votat NU.
din pacate.nu e ceva ce as alege in mod normal, insa normalul e plecat in alte tari.
mi-ar placea sa bagam cateva beri, as vrea sa il cunosc pe omul alei carui diatribe le citesc zilnic, poate mai invat si eu ceva.
NOU
Da. Pentru ca sunt dobitoc si nu inteleg ca se creaza un precedent periculos si ca la orice schimbare de pol a parlamentului schimbam presedintele.
Da pentru ca am auzit si io expresia “alternanta la putere” si nu imi merge alternatoru la dacie
Da pentru ca mi-a zis mie ciutacu ca turcescu e colonel
Da pentru ca merchel e o basista imputita.
sau
Nu pentru ca Ponta si Antonescu vor sa vanda tara la rus
Nu pentru ca basescu este in pericol sa fie persecutat politic
nu pentru ca o sa creasca euroiul la 10 lei
nu pentru ca ponta si antonescu ne vor afara din mUE
nu pentru ca a castigat grecia CE in 2004 si vedeti ca nu le e bine
NOU
Merg pe vot pozitiv – cu sufletul indoit dar cu speranta ca-i taxez in toamna. Un alt motiv (foarte important) este cursul valutar & politica internationala a Romaniei ce se afla in partea de jos a traseului sinusoidal pe care l-am adoptat in ultimele doua decenii.
NOU
Da:
– pentru ca a girat un sistem, o guvernare dezastruoasa, ce nu a avut o viziune si un proiect viabil
– pentru ca nu are prestanta de presedinte
– pentru ca el si acolitii sai mint Europa si fac Romania sa ajunga la marginea prapastiei
– pentru ca nesimtirea pe care o au atunci cand vorbesc de mortii din 1989, dar cer populatiei sa nu se duca la vot, este incredibila.
Doar cateva motive, cred ca as putea gasi mult mai multe.
In concluzie, Eu vara spun DA.
NOU
Meh: Crezi ca merkel sau barosso..sau orice alta tara din europa asculta cand ii spune base miniciuni? fara sa verifice? Aia nu au servicii secrete, ambasadori, oameni capabili sa analizele ceea ce se inatampla in tara? Lumea chiar a muscat chestia pe care o spune usl, cum ca merkel e suparata ca i-a zis base ca in romania a avut loc o lovitura de stat…
Abia astept sa se linisteasca tot, sa plece basescu, sau sa ramana in p*** masii..tot aia e..
In timp ce la noi creste euro in draci…euribor a scazut in draci… asta ii mai ajuta si pe cei cu rate in euro si e , de ce nu, dovada ca cei de afara isi fac treaba fara certuri…
NOU
Am votat DA pentru ca la ultimul referendum am votat NU si nu a iesit bine.Omul din greseli invata asa ca…next please…Nu zic ca urmatori or fi mai buni dar tara asta are nevoie de o schimbare…si in cocina in care suntem merita riscul…Hai Da!
NOU
am votat cu nu pentru ca simt ca actuala conducere ne crede pe toti idioti. refuz sa accept asta.
NOU
Cat timp institutiile statului sunt puse in discutie e un lucru bun. Cat timp boborul e atent la politica si ei se dau in gat unii pe altii e si mai bine.
Din punctul meu de vedere cat timp e Basescu la putere si e contra pondere la USL e super bine.
Sa fie sanje!!!
NOU
Oameni buni, voi, cand va duceti la vot (la alegeri, nu la referendum), nu ati observat ca pe foile alea sunt si alti oameni si partide decat cei pe care ii discutam zi de zi pe-aici ? (adica in afara de USL, PD, UDMR, PRM, PPDD, Becali ? )
La alegerile urmatoare, uitati-va.
NOU
Arhi, cat a avut tatal tau pensia in iulie 2004 si cat o are in iulie 2012? Din pacate neprezentarea mea la referendum va avea ca efect etichetarea de basism; capitanul de vas si-a mancat pita dar scaderea veniturilor unei parti mari a populatiei NU este motiv de suspendare. Daca il suspendau pentru ca a zis ca romanii nu au decat sa plece unde le este mai bine, poate eram si eu azi mare uslist dar felul in care au pornit rasboiul asta de o luna incoace doar de dragul de a ajunge ei la butoane (singurul argument, de altfel, “sa plece ei ca sa venim noi”) mi se pare de prost gust, tembelism si circ politic si ne face sa demonstram, again and again, ca suntem neseriosi :=) PS: in 30 iulie va fi totul la fel, la fel de multa ura, la fel de putine solutii…
NOU
Lucius Fascius » mai mica cu 30%
NOU
@ lucius
1. O arzi apolitic dar te inchini la basescu cu doua maini.
2. Ai o gramada de motive ca sa votezi DA, dar trebuie sa deschizi ochii si sa te uiti in jur.
3. Cine voteaza duminca DA, nu e obligatoriu “uslist”. Referendumul e despre basescu traian, atat! Lucru care vad ca e extrem de greu de inteles desi e foarte simplu.
4. Pensia pe care o ia tatal lui arhi in iulie 2012 sper s-o primesti si tu si toti “apoliticii” care nu voteaza de frica sa nu fie demis idolul lor. ( dar aici ai circumstante pt ca nu stii despre ce vorbesti)
NOU
@Thymc: te contrazici flagrant si nu iti face cinste, vezi ale tale puncte 3 si 1. (“Cine nu’i cu noi e’mpotriva mea!”) Iti multumesc totusi pentru grija pe care mi’o porti, speri totusi sa mai prind varsta de pensionare, esti un baiat fain in felul tau, iti doresc multa sanatate si intelepciune 🙂
PS: dupa ce pleaca marinarul, vei urla “jos Crin” sau “jos MRU”, dupa caz, la jumatatea mandatului acestora, pentru ca nu iti place de mutra lor sau le’a scazut popularitatea si atunci iar ma vei injura ca sunt crinist sau ungurean pentru ca am rabdare sa li se termine mandatul 😛
NOU
Nu inca, Arhi.
Prefer sa vad cum USL-ul plateste cu varf si indesat porcariile de cand a venit la guvernare cat mai curand. Cu cat scapam de astia mai repede, cu atat ajungem mai repede si la cei din PDL. Si uite asa facem curat rapid si eficient 😀
NOU
DA, am o cui personal împotriva lui.
A băgat moldoveni la pensii în timp ce tăia pensiile de la romani, cu multe vaiete si explicații ca nu sunt bani, bine ca are pentru pentru aia, gratis.
(nu sunt pensionar, dar nu vreau sa fiu furat de nimeni)
NOU
“Nu avem toata Puterea pina nu luam si Justitia!”
atit!
NOU
“P.S. Asta nu inseamna ca nu astept cu nerabdare sa le dau in toamna cu votul peste freza lui Ponta si prietenilor lui”
Daca imi zice si mie cineva o metoda fiabila prin care va face asta… jos palaria. Adica – cade Basescu, vin alegerile, la toamna le aratam si lor ca nu ii vrem votand cu altii. Si altii sunt..?
NOU
Am votat NU aici si o sa votez NU si duminica. Nu sunt idiot sa boicotez referendumul, cum vor pedelacii, dar nici nu vreau sa le fac pe plac uslistilor. Daca vroiau sa scape de basescu, nu faceau absolut orice ca sa-l puna pe crin. Nu-l schimbau pe blaga si el era interimar (si nu ma luati cu d-alea ca tot basescu ar fi fost presedinte).
NOU
Senzational ! Ultima decizie a CCR a socat o tara intreaga.Curtea Constitutionala a decis in ultima instanta ca pe buletinul de vot pentru referendumul din 29 iulie 2012 sa se adauge o noua rubrica de raspuns care va rasturna intreaga situatie politica din Romania.
i45.tinypic.com/29og0v5.jpg
Update:Ponta are un atac cerebral,Antonescu doarme de suparare iar Basescu plange chioras cu singurul ochi bun.
NOU
DA , din diferite motive , multe !!! Sa dea Domnu !!!
NOU
Votez DA, la fel ca shi sor’mea, care shi-a luat deja bilete de Canada, sa emigreze, ca aici e profa shi i-a taiat Base salaru la jumate. Sor’mea se intoarce duminica de peste granitza, din Ungaria, numa pentru un ultim gest de razbunare, inainte de a-shi lua zboru intr-o tzara ca afara. In rest, o doare fix undeva de Ponta, Crin whatever, dar pe Base nu-l iarta.
NOU
Cand vezi ce argumente au basistii te ia durerea de cap. Cat de usor sunt romanii de prostit:((((((( Am o recomandare pt cei care vor candida la presedentia romaniei in 2450: Sa le spuna oamenilor ca se lupta cu voiculescu si cu ilici…succesul e garantat.
NOU
Nu.
Motive:
1. E prea departe sectia de vot si nu merita deplasarea. Ar vrea sa se laude Basescu cu relaxarea mea, dar nu stau acasa de dragul lui. Campanie penibila, sustinatori penibili, nimic placut (ma tot gandesc cine-i “desteptul” care s-a gandit ca ‘vara nu votez, boicoteeeeez’ e ceva cu care sa te lauzi).
2. Base e gretos si marlan, dar are dreptate: nu schimbi presedintele pentru ca n-are popularitate. Vrem sau nu vrem, de-asta exista mandate, ca sa te enerveze cativa ani si sa poata lua si masuri nepopulare (daca au acces la informatii ca asa trebuie sa procedeze).
3. Base a protejat niste catari ingamfati (PDL), a sustinut sisteme penibile (2000 euro pentru Elena pentru 4 ore de introdus date, apoi parlamentarism UE), s-a folosit de popularitate si putere (ca deh, si-a luat si Ioana o casutza de 800.000 de euro din comisioane), si-a batut joc de toate aliantele, nu s-a tinut de cuvant ca vine din 3 in 3 luni in Piata Universitatii, si-a batut joc de doctori, a taiat chiar si salariile de 800 de lei si m-a scos din sarite cu impozitul forfetar. Un om care n-a inteles efectele “micro” ale actiunilor lui si care acum il promoveaza pe MRU, alt bugetar de vita nobila care nu intelege ca Romania e tara de saraci. Totusi, pentru toate astea tot nu merita demiterea. De ne-ar fi trimis la razboi, ca asa i s-a nazarit lui, da, merita demis. De-ar fi izolat tiganii intr-un colt de tara, da, merita demis. De-ar fi taiat asigurarile medicale pentru copii, da, merita demis. De-ar fi inchis granitele, da, merita demis. Ca si-a batut joc de parlament si guvern, eh, aici .. poate merita o demitere. Un “poate” as adauga si pentru pensiile de sub 1000 lei reduse. Dar in toti acesti “poate” nu e nimic care sa fie sigur “DA”.
4. Last, but not least, cel mai probabil inlocuitor prin vot popular, Antonescu, n-a zis nimic despre viitor si ce-ar vrea sa faca. UE sau Rusia, nationalism sau nu, ii e tot una. Eu unul n-am vazut nicio declaratie de directie din partea lui. Daca nu pica Basescu, mai am o sansa: ori ii mai scade popularitatea lui Antonescu pana-n 2014, ori macar va dovedi si el ca-i in stare de ceva si atunci o sa-l votez.
Chiar si asa, abia astept sa vina 2014 si sa vad disparitia lui Base din scena. Momentan imi vine sa schimb canalul si la declaratiile lui Basescu, si la cele lui Antonescu.
NOU
Imi place ca la comentarii toti fac lobby anti-basescu, dar poll-ul zice cu totul altceva 🙂
NOU
poate asta e si șmecheria pe care vrea sa o vadă 😛
NOU
DA. Pentru ca nu e normal ca omul care te conduce si ar trebui sa te reprezinta cel mai bine pe plan international si in primul rand national. Care ar trebui sa exprime cel mai bine spiritul tarii sa fie ala care e un ghiorlan, alcoolist, nesimtit, misogin si rasist. Nu e normal.
NOU
am votat cu ‘nu’. nu am fost convins in niciun moment ca perechea A-P nu sunt decat o interfata a nucleului dur cu care am mai avut de a face (iliescu, hrebe, dragnea, voiculescu). probabil ca si basescu este purtator de interese (sigur – ex: goldenblitz), dar macar sunt oarecum cunoscute si asumate, a avut curajul sa isi bage la bulau oamenii din partid (Cluj, Craiova), pe fina-su l-a lasat sa fie anchetat (Arad), l-a sacrificat (?) pe Boc si l-a pus sa ia niste masuri nepopulare (care in vest s-au luat deja si nu au croncanit prea multi). si nu il ultimul rand, prefer galagia, prefer ca unuia sa ii fie frica de celalalt, prefer ca atunci cand fura sa se acopere cu mii de hartii in loc sa o faca fara grija ca oricum il e scos de prieteni, prefer galagia linistii din vremea ‘nastase’.
NOU
Si inca ceva – as fi putut trece pana la urma si peste impedimentele de mai sus (la urma urmei, rotatia cadrelor e oarecum normala intr-o democratie), dar:
– au avut un plan extrem de bine pus la punct pentru a-l da jos pe basescu. mi se pare destul de evident. ca l-au facut ei sau alticineva, mi se rupe;
– insa, daca au avut blietzkrieg-ul asta atat de bine pus la punct, cat idioti sa fie incat sa nu aiba o echipa ‘curata’ pregatita cu care sa se prezinte pana la alegeri, dupa care jmekerii adevarati sa vina sa isi ia ciolanul?
– in lunile astea de cand sunt la ‘putere’ nu au luat nicio masura economica reala (veniturile revolutionarilor nu sunt masuri economice). Nu vorbesc de faptul ca n-au fost in stare sa faca nimic din ce-au promis inainte (asta o fac toti si e deja un sport national electoral). Ci dupa. Doar primul minstru e in ‘razbel’ cu basescu. ministru de finante nu e, al economiei nu e, al muncii nu e – ok, cel cu plata tva la incasarea facturii e doar o mica optimizare. dar atat. Ceea ce ma duce cu gandul ca de fapt planul lor nu a fost facut decat pana la punctul ‘basescu jos’ dupa aia, ‘om vedea noi cum e cu spaga electorala’;
– si apoi, eu am ‘vederi’ de dreapta – iar ei nu au de gand sa ia nicio masura de dreapta (ceva plan de modificare a codului muncii in care se favorizeaza din nou angajatul ar exista – dar schimbarile nu sunt pe gustul meu si am un feeling ca nu-s decat praf electoral in ochi). Ca Boc a taiat din salariile bugetarilor, pensii (la comanda lui Basescu sau nu), da. De chestii d’astea a fost plina Europa dupa 2008, insa nimeni n-a comentat nimic in RO.
– blatul ordinar care il fac cu sindicatele – chestia asta e mai usor de dovedit la PSD decat la PDL (nu uita cat de usor se mobilizau sindicatele cand era vorba de un protest anti-pdl).
Sincer, mie mi se pare ca toata isteria asta a fost creata din 2 motive (si greu ma pot razgandi):
– CA si-a dorit cu ardoare sa ajunga la Cotroceni pe principiul `acum ori niciodata`;
– arestarea lui Nastase a declansat ceva frisoane (cum am zis si in postarea precedenta, nu ma deranjeaza de loc vanatoarea de vrajitoare) si probabil ca unii se agita si creaza o perdea de fum (vezi demisia lui Voiculescu din Senat).
my 2c.
NOU
Eu voi merge la vot, dar cel mai probabil voi vota nu.
Motivele in mare sunt cele pe care le-a dat nwradu pentru neprezentarea lui la vot.
NOU
Un NU cat se poate de clar in poll urmat de absenta de la urne duminica. Pentru ca un plagiator si un etern absent nu sunt o solutie, in plina criza, pentru o tara care oricum o ducea greu. Din nou un NU pentru ca am o rata in euro si pentru ca ma duc imediat in concediu si trebuie sa-mi cumpar euro. Si un NU final pentru ca au bagat tara in rahat intr-un ritm net superior “chiorului” pe care-l hulesc atata si au cauzat o instabilitate politica si financiara pe care n-a mai atins-o nimeni pana in prezent.
P.S. n-o mai dau pe aia cu democratia si constitutia si legile, pentru ca au mai fost siluite si posedate, si de fostii si de actualii. In schimb o bag pe aia cu “nu au nici macar o idee corenta despre ce vor face daca reusesc sa-l dea jos pe Base”.
NOU
DA!
pentru ca vreau sa beau o bere linistit.
NOU
@Arhi: 170 de oameni vor la bere cu tine. Ăsta da rezultat la referendum :))
NOU
🙂 Mai bine-ar fi dat berea prin tragaere la sorti pentru cei care-si lasa buletinul la el de sambata seara pana luni dimineata. Pesemne ar fi avut mai mult succes decat firmele.
NOU
Sau, specific pentru Arhi, celor care dovedesc ca au votat, de luni incolo 🙂
NOU
Radu Alexandru » dadada, trebuie sa ai stampila votat pe buletin, buna idee, bravo
NOU
Dacă ar aplica sindicatele pro USL faza cu primitul în fabrică doar pe baza ștampilei pe buletin, luni la prima oră am vedea abțibildele alea pe okazii, 10 lei bucata :))
NOU
multă lume-i însetată.
NOU
Io merg si votez nu demiterii pentru ca Basescu ca e stelist….restu e can-can si praf in ochii prostilor.
NOU
Da. Pentru a scapa mai repede de toti 3.
NOU
Eu vrea sa cada Basescu deoarece nu mai vreau sa vad oameni care arunca tigari si hartii pe jos.
Sa nu mai vad oameni de cultura care se vand pe 2 lei (eventual un post de europarlamentar sau director la ICR ) si o cafea la Cotroceni.
Sa nu mai vad mizeria morala si profesionala din mass media.
Sa nu mai vad ca cele mai temute institutii sunt serviciile secrete si nu fiscul sau justitia.
Sa nu mai vad multe dintre ordinariile care acum sunt peste tot.
Toate astea nu vor putea disparea peste noapte dar ca sa se poata incepe disparitia lor, poate ca trebuie ca Presedintele Romaniei, teoretic cel mai reprezentativ dintre noi, sa nu mai injure, sa nu mai bea la volan, sa nu mai piarda noptile prin crasme, sa nu cheme curvele la palat, sa nu mai minta si apoi sa ne hahaie in nas ca ultimul ordinar, sa nu mai danseze geamparale, si daca nu cer prea mult, sa fie un presedinte in fisa postului, decent si corect in litera si spiritul Constitutiei.
NOU
Epic. Din cauza lui Basescu arunca oamenii tigari si hartii pe jos? Mai avem putin si il asteptam pe basescu/ponta/crin sa ne si educe sau sa ne insufle putin bun simt.
Crezi tu ca fiscul nu e temut? Inseamna ca nu ai firma pentru a vedea cum iti tremura chilotii,ca patron, cand mai vin baietii incercand sa te convinga sa le mai dai o spaga mica.
Justitia nu e temuta de nimeni (poate doar de aia cu bun simt). ai exemplu de durere de penis fata de justitie la zoso pe blog, articolul cu cel de nu vrea sa dea actele 🙂
NOU
@alexandru , atata timp cat resedintele arata dureri in pix fata de oricine si orice e noral ca si cetatenii sa-i preia din comportament , asta vis-a-vis de faza cu aruncatul tigarilor pe jos .
NOU
hai sa lasam politica si sa ne relaxam la o bere, ca acus e weekend 🙂
NOU
Nu ma voi duce. Dar abia astept sa se termine mizeria asta inutila pentru ca sunt curioasa cum o sa iesim din mormantul asta pe care il tot sapa usl/pdl/plm. De asemenea, Crin e o insulta la adresa tuturor care l-am votat pe Stolojan si am crezut -minim, atat cat se mai putea dupa esecul CDR- in PNL.
Nu o sa particip nici la alegerile generale decat daca apare din neant cineva care implineste conditiile: nu e Crin, nici Basescu, e neafiliat PSD, nu face parte din PDL, nu e sprijinit de Voiculescu si toate Antenele il urasc de moarte, nu are nicio mare teapa de care sa se stie (vezi “flota” si nenumarate altele).
As putea fi convinsa sa votez Geoana, mi s-a parut ca ceea ce l-a terminat politic a fost lipsa de smecherie si o campanie bazata pe un sarm pe care el nu-l avea. Trebuia ca, in loc sa incerce sa il invinga pe Basescu cu propriile arme: tupeul, jovialitatea si lipsa de tact; sa se separe de el si sa arate toate felurile in care el era diferit: sa mizeze pe seriozitate, demnitate, diplomatie etc.
NOU
sincer Arhi. Stiu ca parerea mea nu conteaza, e putin probabil.
Eu am sa votez Da pentru demitere si am sa fac asta pentru ca vreau ceva nou. NU sunt de acord cu nimeni din actualul guvern si n-am sa fiu in veci. Stiti de ce? Pentru ca nimeni oricum nu face nimic, poate sa fie si Papa Pius al XX-lea.
Asa si da… sunt unul din tinerii aia care au decis sa ramana in tara. Nu ma plang de tara asta si plec asa cum stiu sa faca toti care muncesc pe undeva in tari straine si dau cu ciocu ca vai ce naspa e in Romania. Muncesc aici, imi castig banul cinstit aici, asta este si mergem mai departe.
Nu am nevoie de berea ta – daca ai crezut ca de aia am comentat.
Si nici de faima!
*sincer iti spun, domnule Cetin. Sunt foarte curios, toti aia de au iesit asta iarna sa-l demita pe Basescu si au intrat in case la primul val de ger, cum o sa voteze? Sau toti sunt un fel de Crin Antonescu, care zice ca pleaca indiferent de rezultat si acum spune ca nu mai pleaca. Tara nimanui, tara de du-te vino!
NOU
foarte usor de prostit “romanii” , vai de capul nostru nu ne facem bine curand…cum plm poti sa-l sustii pe unu care timp de 8 ani nu s-a remarcat decat prin mitocanie si minciuna ..
NOU
Nu, pentru ca nu vreau sa schimb un bou cu doua gaste proaste.
Si fara misto, cine ala din pdl venit cu ideea sa-l puna pe Ponta prim-ministru merita doua cani de pireu, lasand la o parte cacaturile cu plagiatu`, si-au dat oribil de tare cu mucii-n fasole.
NOU
-cine 🙂
NOU
a da cu mucii in fasole… ce expresie oribila!
NOU
da, pe motiv ca dupa 8 ani de guvernare, in situatia de față, nu poti sa ai un discurs din ’04, cum ca astia au lovit statu si sunt hoti. nu poti sa o arzi gen “ba tu esti prost!”.
-in 8 ani de zile trebuia sa existe lucruri de necontestat, facute de pdl/basescu, lucruri care ar fi stat in picioare impotriva oricarui discurs politic “puscariabil”, impotrica oricarui “atentat la democratie”.
-in 8 ani de zile poti sa intorci tara asta pe dos de cel putin 2 ori, si sa o pui pe drumu bun, la relanti, fara un efort de superpolitician.
-dupa 8 ani de zile, pentru o guvernare decenta, nu mai exista niciodata o situatie discutabila ca cea de azi, nu putea niciodata sa mai existe un presedinte in situatia presedintelui suspendat.
-in 8 ani de zile, ai facut un copil si-l trimiti la scoala, n-pula mea! ca sa nu spuna cineva ca nu e destul timp pentru o tara.
NOU
Doamne, n-am mai vazut atat de multi postaci intr-un singur loc niciodata!
NOU
Multi vor bea sa bea bere, acu nu stiu daca cu tine sau nu,…..glumesc.
Eu scriu din strainatate, nu are nici o relevanta stiu, pe aici nu o sa se ingramadeasca nimeni sa voteze, deci cateva milioane de voturi vor fi prin neprezentare si deci pro base. Oricum vad ca multi probasisti au votat, mult prea multi.
NOU
Nu. Motive:
1. Nu o sa votez niciodata ce imi spune o alianta/uniune/partid care are in componenta sa PSD-ul. Stiu, stiu ca toti sunt securisti. Doar ca unii sunt mai securisti decat altii. Unii au invatat ca mai trebuie si sa se prefaca macar ca sunt europeni, in timp ce altii nu stiu decat sa aplice metodele rusesti.
2. Nu cred ca este o solutie sa raspunzi la violenta cu si mai multa violenta. Nu cred ca scopul scuza mijloacele. Da, ok, vin alegerile (alea legale si la termen) – votez pe altcineva. Dar nu o sa justific, prin votul meu, un referendum nascut din fortarea (si pe alocuri chiar anularea) regulilor democratice.
3. Tin foarte bine minte cum era situatia inainte de 2004 si nu tin mortis sa revina acele vremuri.
4. Vorba mea este “daca tot trebuie sa ma minti, macar minte-ma frumos, nu imi insulta inteligenta cu manipulari grosolane”. Singurele argumente pe care le aud de partea USL sunt crizele de nervi, spumele la gura, si insultele la adresa unor defecte fizice ale unor persoane care nu au ales sa se nasca asa. Daca tii mortis sa ma convingi ca base e prost, adu-mi argumente, dar in momentul in care ai inceput cu “chioru, piticu, schiopu”, ti-am dat ignore.
5. Si nu in ultimul rand, n-o sa votez ce-mi spune un baiet pe care merkel si barroso il trag de urechi.
NOU
Chiar meriti o bere.
Nu pentru faptul ca votezi Nu, ci pentru felul in care iti argumentezi optiunea.
Cand citesti ca presedintele n-a facut autostrazi, n-a implementat masuri economice, etc, imi dau seama ca multi il regreta pe tatucul NC.
NOU
Pertinent. Sper ca toti (sau cat mai multi) modoveni sa gandeasca asa! Si ardeleni si banateni si munteni si olteni si dobrogeni si bucovineni si toti romanii. Sa gandeasca in primul rand!
NOU
Se pare că tot femeile sunt mai deştepte în ţara românească…
Am citit multe comentarii ale unor femei la acest articol şi asta e concluzia mea. Bravo fetelor. Deşi sunt misogin, bravo.
PS> Vor ieşi la urne peste 50 % din alegători. Băsescu va obţine 65 % de NU-uri, iar uslamiştii 40% de DA-uri. Mark my words. Şobolanii de la antene se vor tăvăli în chinuri. Deja se tăvălesc. Repet, eu sunt apolitic, nu îl susţin pe Băsescu, dar va fi o plăcere supremă, să-i văd pe şobolanii de la antene cum spumegă.
NOU
votam da acum (nu mai suport aroganta basesciana) si nu pentru antonescu mai apoi. omul nu a facut nimic intr-o functie de conducere de cand e el in politica. si a fost prin ceva guverne. daca nici un minister nu-l poti conduce, d-apoi o tara.
chiar nu mai avem pe nimeni de care sa spunem: asta mi l-as dori presedinte?
NOU
,,A fi liber înseamnă să nu poţi face altfel” SERGIU CELIBIDACHE.
NOU
ÎNTREBARE:
Ce îi puteţi spune unei persoane atee?
SERGIU CELIBIDACHE:
– Personal, mi se pare o situaţie foarte tristă, dar ce pot spune despre o persoană care suferă cu stomacul? Decât că e foarte trist! Cu atât mai mult cu cât stomacul meu care nu are nimic, nu îi poate fi de niciun ajutor. Aşa că nu sunt în postura de a o ajuta. Ea suferă, duce lipsă de ceva, caută stabilitatea într-o lume care nu e deloc stabilă. Singura stabilitate pe care această persoană o poate concepe şi pe care ea o poate trăi este stabilitatea gândită, este ceea ce crede ea despre stabilitate, şi acesta este singurul mod. În vreme ce oamenii liberi nu gândesc libertatea, ea devine activă doar atunci când dispare. Ceea ce poţi trăi este doar dispariţia libertăţii. Însă, chiar şi în acest mod, săracii sunt tot atât de liberi ca şi bogaţii – cunoşti vreun sărac care să nu fie stăpânit de ideea de a deveni bogat? Orice sărac are un idel – ,, Ah, dacă aş avea mai mult cu două milioane!”- şi iată a căzut în robie. E la fel de rob ca şi bogatul care vrea să facă două milioane în plus.
NOU
Momentan la ora 15:45 sondajul e 40% da si 60 % , sper din tot sufletul sa fi votat postacii de partid , daca nu e asa , sincer imi bag pula-n ea de tara si plec la ai mei in Norvegia !!!!
Pula calului de momarlani !!!!!
NOU
Pleacă tată, acolo-i monarhie constituţională, aici tre’ să te supui în mod DEMOCRATIC, pulimii. Deci asta e, n-ai ce comenta. :)))
NOU
www.youtube.com/watch?v=WCG1TL-lQGM
:)))))))))))))
NOU
4:50 și raportul e același. Ți-a trecut cumva prin minte că poate oamenii totuși nu-s de acord cu 40% din țară? 🙂
NOU
De ce nu-ţi bagi pula în tine Adică valoarea ta ca INDIVID e dată de alţii? Tu nu-l votezi şi punct.
În rest, democraţia asta înseamnă, majoritatea, pulimea decide. Eu nu plec, chiar dacă vine Dan Diaconescu şef :))
Am avut ocazia pana acum să ma stabilesc definitiv in două tari. La un unchi Viena, in Austria, şi Grecia. Si nu să ma duc să muncesc, doar mă mutam practic . Dar nu pot. Fie pâinea cât de rea tot mai bine-n ţara mea. Poate-s io mai prost.
NOU
Salut. Te citesc de multa vreme si am mai comentat ocazional. Din pacate votul meu te va face sa ma injuri. Daca vei rezista tentatiei, te voi respecta in continuare.
Am votat NU. Acest vot nu este dedicat lui Basescu ci mai degraba unei drepte cat mai autentice. Daca PNL ar fi fost in continuare acel partid istoric de dreapta care nu face aliante jenante impotriva doctrinei liberale doar pentru a ajunge cat mai repede la putere, as fi votat cu ei. Consider ca intr-o perioada de criza, stanga nu are ce cauta la putere, indiferent de alternativa existenta (PDL, reprezentat de marlanul de Basescu). Poate in schimb forma o opozitie numai buna. Cand nu mai ai bani, cheltui mai putin si incerci sa relansezi economia. Faza cu relansarea nu le-a iesit celor de la PDL (vezi investitii inutile, fonduri deturnate… sunt sigur ca poti sa-mi dai tu o lista exhaustiva) in schimb reducerea cheltuielilor, la modul cel mai obiectiv, a fost o decizie buna pe termen lung. Cam atat am de zis.
NOU
”Fratilor! NU MA votati!” (Spirache Necsulescu-Titanic vals)
”Oameni buni, NU votati!” (Traian Basescu-un tiran din timpul lui Octavian Belu si Marianei Bitang)
NOU
Daca as vota cu DA, atunci e ca si cum as vota cu PSD si ar trebui sa-mi tai mana jos, pentru ca am jurat ca n-o sa votez niciodata cu PSD. Daca votez cu NU, atunci o sa creada Basescu faptul ca are inca un sustinator, ceea ce nu e adevarat. Daca nu ma duc la vot, inseamna ca maine ma imbat, ca si asa e ziua mea si ca poimaine o sa fiu mahmur.
NOU
Andrei » la multi ani
NOU
Cand te apuci de baut, sa te gandesti la mine :))
NOU
Si cum iti tai tu mana jos ? Dar sus ? Incearca cu alte organe.
NOU
Io nu ma duc la vot pentru ca acest referendum este ilegal (pentru ca se bazeaza pe proceduri ilegale). Nu voi face jocul USL chiar daca Basescu nu-mi este foarte simpatic.
NOU
daca nu te superi, care sunt procedurile alea ilegale, ca sunt curios.
NOU
Fiecare popor are cate un individ sau un grup de indivizi care tin sa iasa in evidenta, ceva in genul : Jack Spintecatorul, Ku Klux Klan, etc…..noi avem politicieni…..Toti sunt la fel, parca viata asta merge intr-o bucla.
NOU
Am votat NU, pentru ca ma distreaza foarte tare situatia si vreau ca distractia sa continue. Si DA, am sa fac drumul pana la sectia de votare, pentru imi e sila de cum se incearca indepartarea populatiei de catre urne.
NOU
exvpa » te doare-n biga, tu esti la arabi…
NOU
nu ma prezint la vot .. pentru prima data din 2000 de cand am drept de vot .
nu pentru Basescu , pentru ca personal el mi-a facut mai mult rau decat Ponta sau Antonescu , ci pentru ca in ultimii doi eu nu vad o solutie .
au puterea , au majoritate in parlament , au presedintii de camera , au avocatul poporului si tot ceea ce e mai urgent pentru ei e sa suspende presedintele ?
unde sunt salariile , pensiile si masurile de incurajare a economiei despre care vorbeau ? exact asta ne statea pe cap acum , cum sa cheltuim 20 de milioane de euro ?
plus ca mi se pare ca prea s-au accelerat lucrurile de cand domnul Nastase s-a pensionat anticipat . FRICA ? banuiesc ca mare , dar nu a lui P&A ci a celor din jurul lor – de deasupra lor , pardon .
nu merg la vot si gata , stiu ca e antidemocratic , stiu ca e oarecum imoral , dar unii dintre noi nu au uitat mineriadele , perioada in care nu ne vindeam tara pentru ca trebuia sa o fure cineva , tot ceea ce a insemnat Iliescu , cum nu avea voie sa vorbeasca nimeni pe vremea lui Nastase , cine a vandut Petrom-ul cu tot cu zacaminte , etc .
sunt roman si voi trai si muri aici , dar nu puteti sa ma faceti faptas intr-o marsavie ( voi , aia de la USL ) pentru ca oricat de tare ar merita Basescu sa fie demis patronii vostri spirituali ar trebui spanzurati .
NOU
Dacă votaţi DA sau NU a devenit marginal semnificativ până la urmă. Mai important e să vă mişcaţi la urne şi să votaţi!
Cel mai nasol lucru care s-ar putea întâmpla e să nu se adune qvorumul – din păcate, e şi probabil că se va întâmpla chiar asta. Atunci, mai ales dacă o să iasă DA, scandalul politic va continua la nesfârşit – Ponta că poporul vrea să plece Băse, Băse că nu tăt poporul s-a exprimat.
Şi în loc să se mişte către vreo reformă politică sau orice iniţiativă de relansare economică, o să se certe ca nişte curci mai departe.
Eu vreau să plece Băse. Vreau să plece şi pentru că atunci PSDul nu mai are niciun pretext ca să nu facă treabă. Şi dacă vor continua căcănărelile, până la alegeri o să-şi piardă şi bruma de capital electoral care le-a mai rămas.
Dar şi mai mult vreau a little less conversation, a little more action, please!
NOU
Nu. Pentru ca Basescu va pleca oricum, dar sper ca odata cu el sau chiar inaintea lui sa dispara si Ponta si Antonescu de la conducerea celor doua partide si de pe scena politica. Sper sa ramana Basescu si sa fie taxati pt asta cei doi. Iar PNL-ul si PSD-ul sa faca bine sa produca candidati valorosi la presedintia tarii…
NOU
DA, bineinteles ! Am observat ca aprox. 60 % au votat NU, bine ca astia nu vin duminica la referendum ! Am votat DA pentru ca marinelu’ este neamprostie in stare pura !
NOU
blank vote nu ai?
NOU
Dintre “Da sau Nu” il alegi pe “sau”, dar nu aici, la referendum…:))
NOU
Eu o sa votez NU, desi basescu e la fel de mizerabil ca ceilalti cu siguranta numa’ asa de draci o sa ii bage la puscarie pe astia de au vrut sa il dea jos acum. Sunt convins ca in 2 ani de zile nu o sa faca nici ponta si nici antonescu nimic pentru tara. Dupa ce termina mandatul, basescu o sa o ia in dinti de la ceilalti…
In politica actuala e ca in bancul ala ” Cum faci un evreu si un scotian sa se ia la bataie? Arunci o moneda intre ei.”. La politicieni e vorba de “ciolan”
NOU
Voi spune Nu. Pentru ca noii mascarici au nevoie de o palma peste fata si nu data de Basinescu ci de popor . Un fel de raspuns ASA NU ! Daca vor ceva sa munceasca ! As fi avut tot respectu pentru ei daca s-ar fi pus pe treaba serios si ar fi facut ceva macar 1 % din adevaratele probleme . Aveau toate portile deschise exact asa cum l-au umilit pe Basinescu cu plecarea la Bruxelles.
Au ales doar sa fie lacomi pe banii poporului . La intrari in Arad la iesiri sunt nshpe panouri electorale marca usl . Am primit pliante , ziare , postere etc materiale. Cine a platit pentru astea ? Ponta din salariul lui ? Au dat tara peste cap pentru un balci de doi lei.
NOU
Sper sa pot sa ma rezum la cateva zeci de randuri 🙂
Nu il suport pe Ponta, il urasc pe Crin, ii cred mai dobitoci decat Basescu si mi se pare ca acest referendum forteaza Constitutia pana la rupere. Cu toate astea, voi vota DA. De ce? Rationamentul meu e urmatorul:
1. O democratie se bazeaza pe separarea reala a puterilor in stat si pe sistemul de controale reciproce – daca cineva iese din rand e imediat sanctionat de celelalte puteri si / sau de cetateni in mod direct.
2. Sistemul de controale reciproce, asa cum e el stabilit in Romania, functioneaza doar daca actorii isi respecta rolurile – daca premierul e un dobitoc pe care il uraste 90% din populatie va fi schimbat, fie de partidul lui care nu va mai suporta pierderea de imagine, fie de celelalte forte politice, care vor exploata nemultumirea populara si vor forma o alianta care sa-l dea jos pe dobitoc. Cu alte cuvinte, cel care e insarcinat cu exercitarea puterii executive in plan intern poate fi dat jos relativ usor.
3. Controalele astea sunt concepute in functie de atributiile fiecaruia – presedintele poate fi dat jos doar pentru incalcarea grava a constitutiei deoarece, conform constitutiei, el nu are atributii executive INTERNE decat foarte limitate, si nu are nici o autonomie extrem de mare dpdv extern.
4. In masura in care presedintele isi aroga competente care tin de primul ministru, acesta din urma devenind o marioneta in mana sa, eu nu pot sa-l sanctionez pe presedintele care a luat deciziile economice dezastruoase decat daca astept 5 ani. Cu alte cuvinte, cel care exercita, de facto, puterea executiva pe plan intern nu mai poate fi sanctionat pentru ca ocupa o alta functie decat ar fi normal. Rezultatul e absurd – nu poti ajunge de neatins in urma unui abuz…
5. Parerea mea personala e ca toate masurile luate de Boc au fost dictate de la Cotroceni. O alta parere personala e ca masurile economice luate pentru evitarea crizei au fost cretine si absurde, chiar daca efectul lor a fost pozitiv re neintrarea statului roman in faliment. Ca exemplu, daca mi se umfla genunchiul nu trebuie sa-mi amputez piciorul; daca o fac, dispare inflamatia genunchiului, dar nu inseamna ca am rezolvat corect problema. Faptul ca oamenii au murit sau traiesc de pe o zi pe alta ca Romania sa nu intre in faliment inseamna ca nu am gasit solutia corecta si ca, in loc de un chirurg economic, am avut parte de-un macelar.
6. Avand in vedere cele de mai sus, vreau sa il sanctionez pe cel care a luat masurile respective – Boc a fost dat jos, dar nu pot sa-l sanctionez doar pe el, el a fost o marioneta. Basescu e responsabilul, vreau capul lui Basescu. Nu pot sa-l am altfel pentru ca nu exista o alta posibilitate de a da jos presedintele, pentru ca teoretic presedintele nu trebuia sa exercite puterea executiva pe plan intern.
Concluzia? Jos cu boul asta. NU, nu inseamna ca daca-l dam jos pe asta trebuie sa votam cu Crin… vedem ce facem atunci, dar acum trebuie sa plateasca pentru deciziile luate. Votez, si votez DA, hotarat si fara nici o ezitare.
NOU
Nu. Nu asa. Nu m-au convins motivele invocate pentru suspendare. N-au avut nici macar decenta sa puna niste juristi ca lumea sa lucreze la aberatia de document citit la suspendare.
Nu vreau sa certific, prin votul meu, modul lor de lucru. Si cand ma refer la “mod de lucru” nu vreau sa spun de plagiat (ca cica nu e argument), nu o sa amintesc nici de atitudinea pontista fata de deciziile CC, cand nu-i convin (apropo de bruxelles), nu o sa amintesc nici de acordurile mai mult sau mai putin secrete cu diversi- atat de absurde ca intr-adevar par facaturi (dar cu semnatura premierului, totusi – desi, desigur, n-are cica nicio valoare). Stiu ca base e cum e…dar – pentru mine – ce s-a intamplat in saptamana dinainte, in timpul si dupa sedinta aia magica cu suspendarea este o barbarie si o violare salbatica a legilor si logicii. Asta e…
Sa fie bere!
NOU
Da sau Nu. “Sau” pare un tip rezonabil, din popor…
NOU
Citat din Basescu:” eu nu bag bani in campanie pentru ca oamenii ma cunosc”.
Asadar Basescu va pica. O stie si el. O asteapta si el. In locul lui va veni MRU. O stie si el. O asteapta si el.
Oricat l-ati scuipa trebuie sa recunoasteti ca omul a fost un bun strateg (sau a avut consilieri foarte buni) de-a lungul timpului. Daca a reusit el sa solidarizeze socialistii cu liberalii doar pentru ca acestia sa reuseasca sa il dea jos spune ceva.
Cat despre Antonescu…..cu exceptia alegerilor trecute poate spune cineva cand a mai auzit de el?
Mie imi place berea romaneasca! Duminica ma duc sa votez.
NOU
Crinache n-are deloc carismă. Da deloc.
NOU
www.gandul.info/news/cristian-tudor-popescu-pe-facebook-editorialistul-gandul-are-de-astazi-cont-pe-reteaua-de-socializare-9906657
E clar. S-a tâmpit de tot :))))))))))))))))))))))
NOU
Am si eu o curiozitate, voturile nule sunt contorizate la prezenta sau nu?
NOU
Andrei » da
NOU
Bun. Am votat sa ramana Basescu.
Iata explicatia: Ca manager gandesc mai pragmatic, doresc sa ramana Basescu pentru a pastra un echilibru intre partidele politice majoritare.
Mai pe intelesul tuturor, daca Basescu e Presedinte sta cu ochii pe ei sa nu mai faca derapaje si tot cu Basescu Presedinte, USL sta cu ochii pe el ca nici asta sa nu faca derapaje.
Ganditi-va cum este sa il ai pe Crin Presedinte si Ponta Premier. S-ar fura in draci fara nici cea mai mica jena, cine sa-i deranjeze?
Asa cu Base acolo macar mai au ceva frica sa nu faca matrapazlicuri.
Sper ca esti multumit acum Arhi. 🙂
NOU
UnromaninGrecia » dude, daca nu are prim ministru marioneta, gen boc sau mru, basescu nu are nici o putere. poate doar sa baseasca pe gura, dar nu are cum sa pastreze echilibru nimanui. ceea ce e bine.
NOU
Ai cerut explicatii, si ti-am dat.
Daca alegi sa raspunzi la ele este treaba ta dar nu sunt de acord cu tine.
Basescu este o piatra tare, daca era asa cum spui tu era pa de mult.
Deci argumentul tau este invalid.
Si inca ceva Arhi, sfat: nu lasa ura sa te orbeasca…vei regreta.
NOU
UnromaninGrecia » dude, basescu e de 8 ani la putere avand si majoritate parlamentara in ultimii 4. ia zi tu, ce operatiuni marete a facut cand era tariceanu prim ministru? nici una. puterea lui e ZERO, dpdv legal. constitutional, presedintele are indatoriri de reprezentare, atat. a, ca muistul asta, avand de partea sa tot ce inseamna parlament si servicii si-a arogat toate puterile posibile, e altceva. din fericire, tocmai va fi futut. indiferent daca va fi sau nu demis, perioada sa s-a terminat. iar daca nu va fi demis, in noiembrie merg si votez usl la 2 maini.
NOU
“Marele magician: un marinar betiv ce minte, ascunde flota in maneca si devine presedinte” bine le zice Ombladon
NOU
maestre, se pare ca orice subiect cu tagul “basescu” face valuri majore. Ergo: (doar) dpdv blogareala base iz za best. adica nu vreau sa iti minimizez meritele, dar zi si tu: la cate postari mai ai (mult) peste 200 de comentarii?
NOU
ionut popescu » foarte multe. am articole cu 2000 de comentarii, nu e teribil de impresionant, care nu au nici o legatura cu politica. cauta pe tagul basescu, vei vedea ca acesta e o exceptie, datorata ideii de referendum
NOU
Eu am votat si o sa votez cu DA.
De ce?
Pentru ca m-am saturat sa aud cum suntem priviti ca niste nimicuri, dar cand are nevoie de noi devenim cei mai buni aliati ai sai. M-am saturat sa vad cum nimeni nu mai are niciun cuvant de spus in fata sa, cum apare pixelul albastru, flacara mov, decolteuri, “succesuri” zilnice, m-am saturat sa aud cum suntem jigniti si mintiti pe fata.
Nu zic ca o sa fie mai bine. Nu cred in miracole, dar macar incerc sa schimb ceva. Chiar si daca nu stiu ce o sa ma astepte. Sunt sigura ca nu sunt singura care s-a saturat de asta si, la fel ca la alegerile locale, oamenii vor pune un vot negativ. Nu votez ca imi e mai drag celalalt, votez pentru ca nu il mai suport pe asta.
Simplu, scurt si la obiect.
Nu are rost sa spun cat de mila imi este de base cand merge la cate o intrunire a sefilor de state din europa si este ignorat de cei din jur. Un sef de stat nu ar trebui sa treaca prin asa ceva.
NOU
E amuzant cand vezi polarizarea asta incredibila… este un semn ca lucrurile functioneaza asa cum este intentionat. Am sa spun niste lucruri pe care multi le catalogheaza ca intra la teoria conspiratiei sau ca sunt cu capul… Motivul pentru care postez asta nu este ca am prea mult timp liber, ci chiar vreau sa vad daca mai sunt persoane care observa lucrurile astea. Fiecare este liber sa creada ce vrea, dar in acelasi timp un pic mai multa atentie si o privire mai atenta in background-ul tuturor celor care ne sunt aruncati pe TV ca “prezidentiabili” si “conducatori” s-ar putea sa legitimeze lucrurile pe care le voi spune mai jos.
Nici Basescu, nici Antonescu, nici Ponta (incluzand toti cei care au avut acces la putere dupa Revolutie) nu au avut, nu au si nu vor avea vreodata putere de decizie “de capul lor”. Diferenta dintre Basescu si Anto-Ponta este diferenta urmatoare: cui o sa dam tribut in anii ce urmeaza… catre USA (cum am facut si pana acum) sau ne intoarcem la Rusia (vezi perioada Iliescu). Ideea de baza este simpla si ingrozitor de evidenta, dar greu de observat: limitarea dezvoltarii tarii pe cat posibil, vanzarea/distrugerea/incapacitarea a aproape tuturor mijloacelor de productie in scopul importului, intr-o fraza mai simpla: exod financiar si saracire (daca trebuie sa privatizam vreo fabrica sau sa vindem resurse, toata lumea e multumita; daca trebuie sa construim vreun mijloc de productie, trebuie sa cerem voie de la UE). De ce? Simplu: control mult mai rapid si eficient din exterior (vezi Argentina, Panama si vezi Spania, Ungaria, urmeaza si Romania si o gramada de state din Africa, mai ales bogate in resurse naturale, implicarea FMI si a Bancii Mondiale in distrugerea economiilor acestor state).
Toti astia sun marionete. Toti au distrus si vor distruge tara, intr-un ritm mai alert sau mai incet. Dar tot acolo ne indreptam, inevitabil. Singura solutie pe care as vedea-o ar fi unul cu coaie (dar destept) si cu sustinere populara, care sa faca la fel ca in Islanda: toate masurile cu acordul poporului. Vreti sa mai stam in Uniune? Referendum. Vreti sa declaram “datorie odioasa” (un termen de care americanii se feresc ca dracu de tamaie dupa Irak si Iran si fac tot posibilul sa nu se mentioneze termenul asta pe nicaieri, chiar daca s-au folosit de notiunea asta in tarile astea, dar sub o alta forma) si sa nu mai dam banii inapoi la FMI si Banca Mondiala? Referendum. Vreti sa mai vina Bechtel sa ne faca autostrazi la 10x pretul normal pe km? Referendum. Vreti sa importam ca tampitii legume si cereale cand noi avem atata pamant si nu ne folosim de el, sau sa bagam bani in agricultura si sa dezvoltam? Referendum. Si asa mai departe, pe aspectele cu adevarat importante, nu pe orice prostie. Asta a facut Islanda, acea tara despre care se auzea inainte de criza ca… vai, o sa faca implozie, faliment… cacat. A venit un presendinte si a facut ce am scris mai sus. Si n-ati mai auzit nimic de ei.
Nu am de gand sa fac un post kilometric pentru ca este extraordinar de mult de scris pe subiectul asta si chiar nu are rost sa fac asta. Doar ca m-am saturat de atata praf in ochi si oameni care chiar cred in ideea de dreapta, stanga, centru, platforme politice si toate rahaturile astea de ochii lumii. Ganditi pentru voi si analizati.
NOU
cdn.memegenerator.net/instances/400x/24050161.jpg
Trist…
Btw, am votat NU dar nu ma prezint la vot (sunt postac 101%, ce dracu…). Din pacate El Base a reusit sa ma bage in aceeasi oala cu sustinatorii lui cand eu nu aveam sa ma duc tocmai pentru ca ma doare fix la tenisi de referendumul sulii si de basescul sulii2.
Oricum daca era sa merg la vot tot NU votam si acolo. Nu am de gand sa ii validez pe astia care sunt la ciolan acum.
Sanse foarte mari ca marinelul sa ramana in functie dupa 29, pe 30 o luam de la capat? 😀
NOU
Bine, in primul rand trebuie sa ofer scuzele mele lui Arhi pentru ultimele mele comentarii,erau rautacioase si bine ca nu le-a aprobat ( mi-ar fi fost mie rusine ) este greu sa accepti parerea altuia si mai ales sa intelegi alt punct de verede..dar incetul cu incetul evoluam.
Fiecare ar trebui sa voteze asa cum ii dicteaza constiinta si ratiunea. Eu nu am sa votez din doua motive:
– sunt basist ( momentan ) probabil ca pe viitor am sa tin cu partidul Alba ca Zapada atata timp cat reprezinta o opozite clara PSD-ului; nu am sa uit mineriadele si “golanii.
– in loc sa se ocupe de probleme cu adevarat grave ale sistemului, unii aleg sa-si spele rufele in public.
Totusi am o intrbare, poate suna ciudata si fantasmagorica… dar de ce Irlanda si-a deschis “portile” exact in aceasta perioada…oare pentru a atrage o parte din materia cenusie din tara in fata unui blocaj ?
Inca o data scuzele mele pentru intoleranta.
NOU
Sa sparg 40euro sa ajung la o sectie de votare???
mmmmmmmm nu cred.
Si am votat NU.
NOU
am votat NU. din puctul meu de vedere basescu nu a incalcat grav constitutia, in timp ce ponta si antonescu de cand sunt la putere au practicat un viol neincetat asupra institutiilor statului. acum hai la bere 🙂
NOU
E 9:25 pm in Ro si raportul este 61/39 in favoarea lui Basescu.
De la ora asta o sa inceapa sa intre si sa citeasca/voteze cei din diaspora care sunt cu ceva ore in urma si care sunt in majoritate pro Basescu. Ma astept ca raportul sa se incline chiar mai mult in favoarea lui Basescu.
Am votat NU. Locuiesc in State de cativa ani si urmaresc stirile zilnic de cand sunt aici. De aici de la distanta se vede ca masurile luate de Basescu/Boc au fost relativ corecte si au dus la stabilizarea economiei in raport cu situatia EU in general. Urmaritul stirilor la Antena 1 timp de ani de zile m-a derterminat si mai tare sa-mi fie sila de USL.
NOU
Am uitat. Am doua intrebari
1. Pe ce te bazezi cand spui ca si voturile anulate se contorizeaza la cvorum? Eu stiam ca doar voturile valabile pro sau contra se calculeaza.
2. Daca se prezinta 6 milioane la vot si voteaza toti DA, inseamna ca restul de 12 milioane care stau acasa NU il vor pe Basescu plecat si deci, majoritatea populatiei e pro Basescu?
NOU
Cristoi » cvorum inseamna prezenta la vot, indiferent de voturile anulate sau nu. 2. da
NOU
E ciudat cum poporul asta se lasa manipulat de Base inca o data. Dansati iar pe maneaua lui Base uitand cum am ajuns pana aici. Ce-i drept era un timp cand manelele nu erau ‘de porc’ si pentru inculti, vremuri ce par sa se reintoarca. Base, viitorul suna bine!
NOU
Scriu acest comentariu pt că vara imi place berea rece, DA ‘ dupa o tărie tot rece, însă unica mea speranță fiind că această berăreala NU va avea loc decât exact în sfânta zi a referendumului, săptămâna viitoare berea o să fie mai dezacifulată fără un eveniment așa important!
Ah, și încă ceva, de ce NU mă lași și pe mine să votez și DA și NU, că poate unii vor să fie total impartiali, iar prin absența de la vot cică NU mai sunt imparțial. O mizerie care aproape mă face să pun DA pe biletul de vot. Și ar fi fost corect ca lângă buletinul de vot virtual din postul ăsta să fie un pix cu care să putem să scriem înjurături lângă DA și NU, că am auzit că așa e trendy :)))))
NOU
Votat DA si aici si maine! Nu imi sunt dragi nici Ponta nici Antonescu, dar maine este pe buletinul de vot o intrebare: Sunteti de acord ca Basescu sa mai fie presedinte( cam asta trebuie sa raspundem )? Iar eu nu l-am votat cand au fost alegerile trecute, nu imi mai doresc sa ramana presedinte nici acum. Mai mult de atat Basescu ne-a aratat cum sfideaza el poporul cu ranjetul lui, cu ocolirea in a raspunde la ce este intrebat si cu celebra: Sa traiti bine! Si ce bine am mai trait majoritatea romanilor…
Deci DAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
NOU
Am votat NU si nici nu voi fi prezent la vot. Consider ca modul in care s-a efectuat aceasta suspendare nu a fost corect. Sunt pro Europa si nu imi place modul cum trateaza USL-ul partenerii europeni.
NOU
Votez NU, desi mi-e scarba de Basescu si de PDL-ul lui. Motivele pentru care zic totusi NU:
1. fata de Ponta si Antonescu am o scarba mult mai mare;
2. intre un om care a respectat deciziile Curtii Constitutionale si altul care a declarat ca el nu le respecta, il prefer pe cel care le-a respectat;
3. dau pariu ca daca Nastase nu era condamnat, USL astepta cuminte debarcarea lui Basescu dupa alegerile din toamna. Graba cu care s-au dezlantuit imediat dupa condamnarea lu’ nastase este ffffoarte suspecta. Cand in 2 zile suspenzi presedintele, schimbi al doilea si al treilea om in stat, schimbi avocatul poporului si legea referendumului, ceva pute ingrozitor la mijloc.
Pur si simplu nu vreau sa fac jocul USL-ului, oricat m-as fi saturat eu de Basescu
NOU
Wow. Sunt surprins de rezultat tinand cont de blogul pe care este efectuat sondajul. Ca idee, eu vreau sa ramana presedinte, altul in momentul de fata pur si simplu nu exista pentru postul asta. A furat la fel ca ceilalti, a futut/a baut/a distrus la fel ca ceilalti. Basescu este curat murdar.