V-am mai zis de magazinul ceh metal-shop, de unde mi-am cumpărat ghetele Grinders. Am fost foarte mulțumit de rapiditatea cu care s-au mișcat, ghetele, nu mai zic, un vis împlinit, totul excelent.

Dar îmi rămăsese gândul la geaca asta de roacăr. La ghete era simplu, port 45, ăla e, e greu să nu iasă număr pe număr la mărimi europene. Dar la haine mi-e cam greu să mă hotărăsc, pentru că deși am o conformație de zeu, zeul se apropie mai mult de Buddha side și am puțină burtică, ceea ce duce la nereușite în domeniul încheierii la geci.

Mi-am comandat, cu degetele încrucișate, modelul cu mărimea 6X, neînțelegând mare brânză din tabelul de mărimi și nici nu am așteptat să vină nevasta să îmi traducă. Logic că a venit și era mare. Am făcut cerere de return, mi-a venit instant adresa unde să o trimit pentru a fi returnată în Cehia, totul rapid și silențios. Norocul meu e că i-a plăcut unui prieten și am măritat-o la preț de achiziție în aceeași zi și nu a mai trebuit să aștept.

Asta se întâmpla miercuri. Miercuri după masă, după ce am înțeles că lungimea la mâneci se referă la lungimea la subraț, am comandat 4X. Tot cu teamă, tot cu degete încrucișate etc. Și mi-a ajus sâmbătă dimineață. Din Cehia. Comandă dată miercuri după masă. Joi, Vineri, Sâmbătă dimineață era la mine în casă.

Și asta e întrebarea mea. FFS, de ce la alții se poate să îmi aducă din Cehia produsul, iar sellerul de pe un magazin online care îmi confirmă livrarea comenzii de joi pentru sâmbătă, mi-o reprogramează pentru luni uite-așa, din burtă, fără să anunțe pe nimeni? De ce alții pot și la noi întotdeauna este pe las-o că merge și-așa, nu e problemă.