A mai observat cineva că, de când suntem sub mandatul mirobolantului primar Sorinel Oprescu zis Proteză, Bucureştiul arată ca după bombardament? Cam pe toate străzile sunt gropi, adâncituri şi şanţuri, iar PE TOATE sunt guri de canal care sunt sub nivelul şoselei. Încep să duc dorul furăciunilor de pe vremea lui Vidieanu.

Că veni vorba de Vidieanu, ştiţi de ce e închisă jumătate din pasajul de la Muncii? Pentur că se schimbă bordurile, desigur.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

16 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Bordurile care se pun sunt tot de pe vremea lui Videanu. Iar Bucurestii (ca e mai multi) tot timpul au aratat ca dupa bombardament, nu numai in mandatul lui Oprescu.

  2. #2

    bukresh a fost mereu asa si parca acum un an arata mai bine decat acum 4-5 ani ( si nu,nu sunt fan oprescu,nici pe departe)

  3. Pai cam asa arata toata tara!

  4. Mie imi place cand vad cum strazi recent asfaltate poate de cel mult 2-3 ani, sunt sparte partial sau chiar in totalitate pentru efectuarea unor nu-stiu-ce lucrari. Rezultatul- arata mai jalnic decat ulitele din cine stie ce sat uitat de lume. Si nu stiu cine si cand se va gasi sa le refaca. Pana atunci, ne stricam masinile prin hartoapele lor.

  5. De acord cu bombaradmentul, dar in mod suprirnzator, e de bine pentru Oprescu, nu de rau. Cu toata balbaiala si prostiile debitate, cu toate recordurile lui retarde, a renovat (cu greu) pasajul Lujerului si Unirii, a deszapezit corect iarna asta si a urgentat terminarea podului de pe Grozavesti si a inceput cateva lucrari necesare (mai putin pasajul Vacaresti, putin inutil). Desi abereaza, faptul ca are un contract cu chinezoii pentru dubioasa lui autostrada suspendata, tot e ceva. Pe moment se cearta cu Consiliul, dar asta e altceva.

    Stiu ca e misto sa fim contra si sa spunem ca ”politicienii e rai si nesimtiti” si probabil ca Oprescu intra fara probleme in oala asta. Totusi, fata de Videanu, Lis si Halaicu, Oprescu seamana vag a primar.

  6. ^ La asta (adica la comentariul intrat in moderare) se adauga si smecheria cu metroul in Drumul Taberei. Chiar am fost sunati sa fim intrebati de inceperea lucrarilor + venit omuleti de la cadastru. Ca incepe, ca nu incepe, tot e ceva.

  7. Băi nu știu, eu am o gropiță în mijlocul străzii căreia i-a dat colțul undeva prin septembrie anul trecut. Și era o chestie mică, hai, maxim 5/5 cm. De la saptămână la săptămână a tot prins puteri iar acu’ e ditai namila de ocupă aproape jumătate de stradă. Numa’ bună să-ți rupi planetarele în ea.
    Iar strada e cică proaspăt asfaltată acu’ 1 an jumate. Și sa-mi bag pixu dacă nu-i la fel prin tot Bucureștiul. A fost o iarnă prielnică pentru gropi. Acu’ pot să ne invadeze extratereștrii că noi avem deja tranșeele făcute.

  8. #8

    E bine ca se intampla cate ceva. Dar e pacat ca ne multumim cu putin . Primarii din romania s-au obisnuit sa iti arunce in ochii cateva panselute platite in lingouri de aur plus alte bonusuri geniale. Au dezapezit, au facut curat, si au inceput doua priecte in 20 de ani. Oau….mai avem un pic si or sa astupe si niste gropi. Clar…mai mult nici nu se poate. Bine ca avem parcari, locuite pentru tineri, drumuri civilizate si gradinite. Dar astea sunt mofturi. Gospodar sa fie, ca vin alegerile

  9. Lucrurile astea nu le gasesti doar in Bucale’ eu unul le-am vazut si prin alte locuri exotice din Land of choice.
    Treaba cu canalele este chiar idioata, cand sunt puse prea sus, cand sunt lasate prea jos, parca le-ar masura de pe Turnul Eiffel.
    Mi-am pus mereu intrebarea de ce drumurile facute in timpul razboiului de nemti si rusi au tinut iar astea facute dupa ’89 nu. Mai rau, sunt cateva portiuni care se repara tot timpul si tot timpul sunt stricate cum avem A1.
    Este o regula cunoscuta peste tot, primul lucru cand faci o reparatie este sa pui borduri, nu ai pus borduri este ca si cum n-ai fi facut nimica.

  10. la pasaju munci se pune marmura 🙂 de la titan mar adik tot de la videanu

  11. #11

    Tocmai au trecut zapezile si d-aia. Datorita calitatii exceptionale a asfaltului dupa fiecare iarna apar cratere datorita solutiilor profesionale folosite si a utilajelor ultra-performante.
    Astfel, in fiecare aprilie incep asfaltari , termina vara – august si pana in decembrie avem si noi drumuri cat de cat drepte.

  12. Asa e la capitala unde stau mintile luminate cu buletin de Bucuresti mai rau ca la tara da deh daca nu ai buletin de Bucharest esti un mare 0 in viata …

  13. Nici in Timisoara sau alte orase nu e mai roz situatia. Aici chiar a intrat in traditia orasului sa se asfalteze anual, ar fi suspecta treaba sa reziste asfaltul doi ani…

  14. #14

    Pentru aia de-l lauda pe Oprescu ca a renovat?!?? 2 pasaje hai sa va zic din memorie ce s-a facut pe vremea hotomanului de Videanu:

    Tramvai + sosea de la Victoriei la Pta Sudului, reabilitare completa tramvai + asfalt Giurgiului si Oltenitei, Viilor, traseul tramvaiului 32, de la Unirii la Alexandriei, Ghencea, Mosilor->Colentina ( + capatul de la Sf Vineri si Sf Gheorghe) si probabil multi bani in conturile lui. Dar ce am spus mai sus s-a vazut. Probabil au fost si alte lucrari. Astea sunt din amintire, pe fuga..

  15. Orice primar ar fi, afacerile pe banii contribuabililor vor continua.

  16. #16

    Cam asa e si in Piatra Neamt…doar ca aici canalele sunt cu cu 15 centimetri peste carosabil, si ca atunci cand ploua masinile devin amfibii:))