Mai tineti minte postul meu in care imi bagam crackul in abonamentul de la Cosmote? Atunci am renuntat la a le mai plati abonamentul, pe motiv ca sunt nesimtiti si ca fraier o fi cine isi mai face vreodata abonament la un serviciu de telefonie mobila.

Logic si normal, au transferat datoria catre EOS KSI, firma aia de iti suna vecinii si incearca sa te bage in sperieti cu ce puteri mari au ei de-acolo din spatele telefonului.

Eh, a dat criza si in EOS KSI.
In loc sa ma sune, primesc un mesaj de la 1893:

Va rugam sa sunati de urgenta la numarul 021 305 54 73. Tarif normal Romtelecom.
EOS KSI.

Din pacate nu pot sa dau mesaj de reply la numarul ala, asa ca le dau mesajul de pe blog.

Va rog sa ma pupati de urgenta in cur. Tarif normal de Pantelimon.
Arhi

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

44 comentarii Adaugă comentariu

  1. Hahaha, ce misto. Probabil nu le-au achitat nici lor facturile astia carora le recupereaza ei debitele. Deci sunt super eficienti. Bun asa.

  2. #2

    sigur nu suna cu numar ascuns ? mie asa imi fac ….apoi trimit mesajul.pot pe aceasta cale sa le transmit aceleasi urari de bine ?:))

  3. Si eu am acelasi mesaj pe telefon. Dar eu am probleme cu Zapp-ul. Ca am vrut sa – mi reziliez contractul (7 numere) din simplul motiv ca nu ne intelegeam la telefon. Mergea ca pasta. Era si foarte ieftin adică plăteam cam 1 milion pe luna. Dar nu ne intelegeam om cu persoana. Si cand m-am dus cu cererea de reziliere mi-au spus că luna trecuta contractul se prelungise automat cu un an, desi contractul initial fusese pe 1 an si eu aveam abonament la ei de 3 ani. Si trebuia sa platesc 11 luni de abonament pentru fiecare telefon. Am facut o cerere , am pus telefoanele intr-o pungă si le-am dus la Shop. Le-am lasat acolo si La revedere! Ce pot sa imi faca? Sa ma zica la mama? Si de atunci prietenii de la EOS ma bombardeaza cu tot felul de mesaje. Ce nu inteleg eu: de unde au celelalte numere de telefon? Ca ar trebui sa fie secrete…

  4. O sa inceapa sa iti trimita scrisori de amenintare si, daca nu le raspunzi, trimit “dosarul” la un birou de avocatura. Cam astia sunt pasii.

  5. merci de idee, Arhi 🙂

    😀 :))))))))))))))))))))))

  6. #6

    siiiii cand se ajunge in instanta, instanta sta si se uita la ei, pentru ca penalitatile lor sunt ilegale

  7. yeah beibi zi-le tu mami alora!auzi sms….or fi disperati baietii

  8. ca tot ziceai de pantelimon, ieri l-am vazut pe daddy caddy de la “mafiea” intrand intr-un bloc cu MULTA hartie igienica. o fi dat criza si-n idustria muzicala?

  9. arhi mai bine reformulezi:

    “Va rog sa ma pupati de urgenta in cur. Tarif normal de Pantelimon. G-YEAH!!!
    Arhi”

    🙂

  10. :))

    Si pe mine au inceput sa ma sune acum cateva saptamani pentru o datorie de 80 RON din 2004. Prescrisa, bineinteles. Initial mi-au cerut 180, datoria cu penalizari, le-am zis ca nu exista nicio datorie si ca, chiar daca ar exista, sa astepti 5 ani ca sa ma contactezi si sa lasi sa se acumuleze penalizarile nu e corect. Apoi au facut o promotie: sa le platesc aia 80 RON si fac ei cinste cu penalitatile.

  11. #11

    Eu am lucrat la ei, dar pe departamentul International. Nu au ce sa iti faca, in cel mai rau caz o sa cumpere ei datoria, si sa te frece la cap cu telefoane, ideea este ca ei sunt cam nesimtiti, o sa te sune la orice ora, pentru ca in Romania nu exista o lege care sa reglementeze acest domeniu de activitate… e cam aiurea, dar sunt ferm convins ca ii poti pune la punct.. daca vrei sa faci ceva tare, suna-i si spune-le ca au un numar gresit, ca nu esti cine cred ei ca esti, si te vor lasa in pace…

  12. ce tupeu frate, ce tupe, parca ar fi camatari, ahhh, ma scuzati, recuperatori.

  13. Intimidarea e viata lor. Eu am 2 banci si un operator de telefonie mobila in valoare de 100 milioane de un an de zile. O sa te ameninte cu executarea silita, Plus dobanzi si penalizari la greu. Eu nu am nimic pe numele meu si momentan sunt in UK. Deci sa o s.ga linistiti

  14. @Giuco – sunt recuperatori. Dar legali.

    @Arhi – o sa te sune de o s-o iei razna. Cel mai bine vorbeste cu ei si achita datoria. Dar ai grija ca ei o sa-ti ceara datoria+dobanda (inca o data datoria) + penalitati. Si sunt legale! Doar ca daca intri putin in ei o sa te puna sa achiti doar datoria.

    Eu personal nu am vazut niciun caz avansat dar se spune ca atunci cand vor castiga in instanta (unde au toate sansele, stai calm) vor veni si iti vor lua bunuri din apartament (daca te gasesc, desigur). Partea buna e ca asta se va intampla peste ani buni, mai ales ca datoria e mica.
    Partea proasta e ca pana atunci te vor innebuni cu mesaje, scrisori, telefoane etc.

  15. #15

    Ce copil esti. O cartela noua e 20 de lei:)))

  16. @Sagi
    Cand o sa ai o datorie care s-a prescris dar ei continua sa te agaseze, mai vorbim noi de cat de legali sunt.

  17. @Giuco: teoretic, e legal sa te streseze chiar daca datoria e prescrisa. Prescrierea se refera la forma, nu la fond. Adica tu ai datoria in continuare chiar si dupa cei 3 ani, doar ca ei nu mai au cum sa o recupereze in instanta. Normal si logic ar fi ca dupa cei 3 ani sa renunte, intr-adevar.

  18. sa vezi ce misto este sa primesti plicuri de la Nutu & Company :))=)) 😀 app criza este si la vodafone 😉

  19. Corect Arhi. E 20 de lei. Dar pe mine ma deranjeaza cand ne plangem ca nimic in tara asta nu merge bine si noi, care spunem asta, facem lucruri de genul.
    Ok, am beneficiat de niste servicii, trebuie sa le platesc.
    In momentul de fata cei de la Cosmote au luat datoria ta de la KSI. Deci nu ii afectezi pe ei.
    Plus ca probabil e o suma mica, bagi un banner si gata :))

    @Giuco – exact cum a zis si Radu: Daca KSI te da in judecata dupa ce datoria e prescrisa, nu au nicio sansa. Dar te pot stresa pana cand vor ei, nimeni nu ii obliga sa nu faca asta.
    Si ca sa scapi de stres iti vei plati datoria (in majoritatea cazurilor se intampla asta) si ei isi recupereaza banii 😉

  20. #20

    sagi, daca ai citit precedentul artico, ai remarca faptul ca cosmote mi-a incarcat factura nejustificat 3 luni consecutive. la reclamatia facuta de mine mi s-a explicat ca trebuie sa platesc oricum si vedem dupa aia. as ca lasa-ma cu aureli de astea, ca sunt satul pana in gat

  21. credeti-ma ca io stiu bine , in instanta nu au nici o sansa daca sti sa te aperi , Arhi stai flex , nu o sa-ti faca nimeni nika .

  22. @Arhi – perfect de acord cu tine. Eu lucrez la Orange care au cam acelasi sistem ca si Cosmote.
    Sunt foarte multi care reclama ca au fost furati, ca au fost incarcati la factura si treaba asta trebuie verificata.
    Cel putin la Orange nu se incarca deloc factura, nu e o companie care sa fure. Daca se intampla ceva nasol pentru client, sunt erori tehnice. Pana la urma tot sistemul este tinut de calculatoare…erori se intampla.

    Pana tu nu ajungi la companie cu dovezi clare ca ai fost incarcat, ei trebuie sa ia banii. Platesti tot, chiar daca “ai fost incarcat” chiar daca nu.
    Dupa ce se termina verificarile, daca ai avut dreptate, banii pe care i-ai dat se scad pe facturile urmatoare (nu pierzi niciun cent). Daca nu ai avut dreptate, pur si simplu ai platit factura.

    Daca este o eroare mai grava si evidenta clientul este trecut intr-un sistem si nu va fi oprit pentru neplata pana la terminarea verificarilor si recalcularea facturilor.

    Dar cea mai frecventa situatie este prima, in care clientii reclama ca au fost incarcati si nu pot dovedi lucrul asta. Si crede-ma ca sunt extraordinar de multi. Nu cred ca iti poti imagina cati fac lucrul asta.
    Stiu ca nu e corect ca tu sa platesti ceva ce nu ai consumat dar pune-te in locul companiei. Atunci nu o sa mai injuri compania ci o sa injuri romanii dornici de facut scandal in orice situatie au ocazia.

    PS: E posibil ca ei sa nu aiba acelasi sistem (cu toate ca nu cred). Eu am spus situatia de la Orange.

  23. #23

    @Sagi: trebuie să recunoști că e absurd sistemul ăsta care-l obligă pe om să plătească deși nu s-a clarificat încă situația.

  24. Recunosc asta. Sunt total de acord atunci cand clientul are dreptate.

    Dar alta solutie eu nu vad de a scapa de dobitocii care fac reclamatii aiurea…poate poate castiga si ei ceva.

    Si din cauza dobitocilor astora sunt afectati oameni ca Arhi care nu cred ca ar face o reclamatie aiurea…

  25. #25

    bai, mi s epare mie sau sagi asta seamana leit cu ala din videoclipul lui fernando de la caransebes? cu …m-am casatorit…..serios

  26. @Sagi “…Si din cauza dobitocilor astora sunt afectati oameni ca Arhi care nu cred ca ar face o reclamatie aiurea… ” . tocmai l-ai facut si pe Arhi dobitoc , desi cred ca nu intentia asta ai avut-o . Sa fim seriosi , calculatoare care dau errori ? . Io lucrez in domeniul IT de mai bine de 16 ani , si errori de calculatoare nu am vazut , dar in schimb errori de soft am vazut cu gramada . Si da , Orange fura de rupe . Am avut personal facturi de genu , si numai dupa jdemii de telefoane si amenintari mi-am recuperat banii . Dar asa e cum zici , asta e Rromania .

  27. @Mossad – mai usor cu analiza textului ca nu inteleg nimic din ce ai vrut sa spui. L-am facut eu dobitoc pe Arhi ? Ia mai citeste de 3-4 ori ce am scris poate vei intelege…

    Cand am spus erori de calculator ? Am spus erori tehnice si…whatever…cred ca toata lumea a inteles la ce m-am referit.

    Daca tot spui ca lucrezi in IT atunci ar trebui sa stii ca erorile de soft (sa-ti fac pe plac) sunt foarte dese si iti este imposibil sa stii cand apar.

    Eu lucrez la Orange. Nu am niciun avantaj daca apar compania, dar cu toate astea sunt 100% sigur ca NU FURA.
    Pune-te in locul managerului si alege una din variantele de mai jos:
    1. Am 11 milioane de clienti. Fur de la 5 milioane cate 2 euro. Asta inseamna 10 milioane de Euro…sunt bani frumosi si facuti usor. Dar a doua zi ce se intampla ? Pai din astia 5 milioane cel putin 1 milion o sa faca reclamatie si o sa promoveze o imagine proasta a companiei. Cateva sute de mii probabil vor rezilia contractele si la fel de multi posibil clienti nu vor mai incheia abonamente.

    2. Am 11 milioane de clienti. Nu fur deloc pentru ca eu oricum sunt pe profit de cativa ani buni. Daca clienti sunt multumiti si eu voi fi. Se stie ca cea mai buna promovare este cea facuta de clientii multumiti. Astfel clientii se inmultesc, compania creste, profitul creste…

    E logic ce spun ? Care varianta o alegi ?

  28. #28

    hai ma terminati, asta se voia un subiect funny, nu un motiv de dispute de idei. da-i in pula mea, eu oric um nu le platesc nimic

  29. #29

    eos ksi sucks!!!
    lu’ sor-mea i s-a furat telefonu’ acu’ 5-6 ani, cand era inca in liceu(spun asta pt ca mie mi se par acu’ 100 de ani, avand in vedere ca a terminat faculta’ de aproape 2 ani). avea abonament orange pe un an, trecuse 1 an si jumatate cand i s-a furat. a mers la orange, a anuntat treaba, a renuntat la abonament… primim in 2007 o imensa factura, ca cica a renuntat la abonament inainte sa expire contractu’. la inceput cereau 16 milioane. apoi 14. apoi 11. apoi 10. apoi 7. apoi 1 milion jumate’. vorbesc foarte serios. ultima data ziceau ca e oferta speciala si daca platim in trei zile, costa numai 150 de lei. e de ras deja.

  30. Ehe…mi-ai adus aminte ca am o datorie la Romtelecom de acum vreo 5 ani de cand am zis “bye-bye” telefonului fix . Pana acum nu m-a cautat nimeni . Primisem cateva avertismente ca o sa platesc si cheltuielile de judecata . Nu i-am bagat in seama si au renuntat! 😀

  31. #31

    Cea ma buna urare celor de la KSI ! Felicitari si sa nu fii egoist, lasa si pentru noi !

  32. Si te’au pupat? :))

  33. Mai, pot si eu sa las un mesaj, ca nu am mai incarcat pre pay-ul si contul nu-mi mai e activ?
    Din partea lu’ cumnata-mea, care a ramas cu niste facturi neplatite la Orange, apoi dupa o vreme a achitat debitul, si sunt deja doi-trei ani de cand astia de la EOS o tot streseaza pe soacra-mea cu “o dam in judecata pe fata dvs”.
    Cumnata-mea este bine, mersi, maritata in Franta, bebelusului ei jumate francez ii ies deja dintii, iar papagalii astia de la EOS o tin in continuare pe-a lor dupa atata amar de vreme.

  34. PS: e vorba de acelasi mesaj ca in postul lui Arhi 🙂

  35. #35

    Stephanie, problema e ca la tine s-ar putea sa le placa. eu sunt un grasan basinos:))))))

  36. Ma, tu ai impresia ca ale mele nu put?

  37. #37

    cucoana, sunt insurat, cunoastem:))) dar barbatii sunt programati genetic sa ignore asta:)))

  38. Foarte bun 🙂

  39. :)) Nu am avut problema asta şi sper să nici n-o am. Ştiu că unui bun prieten i-au trimis o scrisoare să sune la un număr. Şi sună omul. Şi aia i-au aflat adresa. Şi a plătit ca să nu se streseze… :))

  40. Sa va povestesc.

    Aceiasi situatie dar in urma cu vro 5 ani.Pe vremea Cosmorom.Factura neplatita 3mil .Ksi trimte prima scrisoare acasa – scrisoarea era cu banda verde ff imp- si ma anuntza ca am de platit gen 43.000.000. adik factura plus niste penalizari dupa cum visasera ei noaptea.Dau ignore.A doua factura , cu banda albastra de data asta , p un ton usor iritat si vag amenintator mi se explica ca TREBUIE sa platesc suma asta in caz contrar voi suporta niste consecinte.Again, Ignore!
    A treia, banda rosie pe stilu Alert!Alert! mi se aducea la cunostinta sa sun la niste numere si sa vb cu o tanti care cik se ocupa special de cazu meu – deci eram cineva !!! eee – in termen de 48h ca dca nu ne vedem la tribunal.
    Mno zic, hai sa sun.Tanti ff iritata la telefon ca de ce sunt o ignoranta si nu am sunat mai devreme , ce? nu am primit scrisorile???? Fai femeia lu Dumnezeu ce vrei tu de la mine?Pai sa ne dati banii!Care bani?Pai cei 40jda’ milioane.Deci , esti proasta??? imi venea sa intreb.
    Ma linistesc un pic , vb la tel 30min, si am ajuns la concluzia ca tre sa platesc suma restanta 3mil sa nu se mai adauge penalizari in continuare !!! hahahahha.Sa lesin de ras.
    Ma duc, platesc factura , ca na om ganeros ce sunt am zis sa platesc ce am consumat.Ma infiintez eu la sediul firmei Ksi sa vad despre ce este vb cu 40mil.
    Ajung acolo, dau okii cu tanti care se ocupa de dosaru meu (dosar care continea 3 foi, respectiv niste facturi ;))) Si dupa 10min de discutii aberante aflu ca suma de 40mil, respectiv penalizarile puse de Ksi se poate negocia !!!! Wiii… si pun’te fato si negociaza .Ziceai ca-s cel putin Donal Trump. :))).
    Dupa alte 10min ajunegem la concluzia ca din 40mil mai am sa le dau fro 8 , in 5 rate.Orice acceptau oamenii numa sa-si scoata si ei banii pe scrisorile trimise 😀
    Concluzie : Nici pana in ziua de azi nu am platit un leutz din aia 8mil si nici nu am de gand asha ca fuck off cu Ksi
    Sfatul meu pentru cei care au timp si mood sa le faca o vizita la sediu…daca nu ai ce face intr-o zi cu soare afara , te plictisesti si ai nev de entertaiment , duceti-va si negociati.Nu de alta dar e fun!

  41. #41

    @Sagi : mai usor tata,stiu ca vrei sa aperi interesele companiei pt care lucrezi ,scuteste-ne cu aberatii de genul “erori de la calculatoare”.Calculatoarele alea lucreaza singure ?in fata lor nu sta cumva un bou?A,tzin sa mentionez ca am o factura de vreo 10 mil. la Orange,pe care am de gand s-o platesc la sfantul asteapta.De ce? pt ca in romania,prestatorii de servicii se cred niste zei ,ceva divinitati,iar noi,beneficiarii,le suntem ca un fel de sclavi,pt ca ne furnizeaza niste servicii de cacat si in plus au grija sa umfle factura cat de mult se poate.Si n-au decat sa-mi trimita maculatura pt ca tot ei o sa iasa in piedere cu hartia consumata.

  42. #42

    Pot sa va explic si eu ceva?

    1. Daca nu ati achitat nici o rata sau un a depus nici un ban in contul abonamentului timp de 3 ani, este adevarat datoria se prescrie. Prescrierea nu inseamna automat stergerea ei… Datoria morala exista, si trebuie lichidata, plus ca mai nou, se va crea o baza de date comuna cu toti rau platnicii…. Asta inseamna ca oricare membru al familiei (ma refer la rude de gradul 1) nu isi va putea faca abonament la: operatorii de telefonie, rate bancare, leasinguri, etc.

    Un sfat.
    In momentul in care considerati ca ati fost furati de operatorul de telefonie mobila, trebuia sa faceti o sesizare in scris, si operatorul este obligat sa va trimita un raspuns.

    P.S. Pe perioada in care se “cauta”, asupra facturii nu se aplica penalizari. Daca datoria deja a ajuns la EOS-KSI, nu prea mai aveti ce sa faceti.

    2. Exista aceea dobanda legala. Se aplica in momentul in care suma penalizarilor este egala cu suma de plata a facturii. Valoarea dobanzii legale o puteti afla de la BNR, se schimba lunar.
    Deci, orice penalizare este perfect legala.

    Ganditi-va ca ati beneficiat de un serviciu, si este normal sa il platiti.

    Colector EOS-KSI.

  43. #43

    asta de la kios,ksi sau cum draq va numiti mai lasane cu aburelile tale…is satul de afaceristi din astia occidentali care au venit in romania sa traga dupa mine…ca e vb de net,metalurgie,wc,banci,turism,imobiliare,agricultura,medicina,politica,…..and much more…so fuck you!!!!

  44. #44

    Eu am avut problme cu astia, de fapt sotia mea, care avea niste datorii la ei. Ce sa spun, eu nu sunt de acord sa faci datorii si sa uiti de ele. Oamenii nu fac ceva ilegal, e dreptul lor sa-ti ceara banii inapoi, dupa ce ti-ai facut treaba cu ei. Daca esti corect si incepi sa le platesti, totul o sa mearga snur, daca nu, doar n-or sa-ti trimita felicitari de Craciun ! La ce te astepti ? Partea buna e ca poti negocia cu ei, cat le dai, cand le dai, partea proasta e ca te trezesti cu penalitati despre care nu stii cum s-au calculat. Parerea mea e sa nu ajungi pana acolo incat sa te sune, sa-ti platesti datoriile, chiar daca mai tarziu decat ar trebui normal. Numai un cretin poate gandi ca se poate folosi de un serviciu de telefonie mobila (de ex.) sau poate imprumuta niste bani de la o banca si ca nu va mai trebui sa-i dea inapoi. Si, culmea, nu vrea nici sa fie deranjat pe tema asta. Sa fim seriosi.