Pe drumul de venire, am oprit și noi, ca tot românul, la Parndorf. Vă spun, cred că jumătate din străinii de acolo erau români, fără să exagerez, în fiecare din magazine auzeai vorbă românească, dulce și domoală, în general moldoveni.

Anyway, ultima oară fusesem la Parndorf acum 8 ani, când se născuse fi-mea, împreună cu cumnatul, i-am luat copilului un munte de haine cu ceva gen 100 de euro. Acum, prețurile erau sensibil mai mari, firmele mai noname au dispărut, multe, foarte multe branduri cu reduceri gen geacă de blugi pentru copil de 3 ani, redusă de la 300 de euro la 129.

Dar, overall, am găsit să luăm chestii la prețuri decente, gen Skechers cu luminițe pentru copii și fără luminițe pentru copilul mai mare cu doar 100 de euro sau tricouri prea mișto cu 9 euro.

Ieri, umbând cu treabă prin Militari, am văzut reclamă la Fashion House Outlet și am zis că nu ne doare să intrăm puțin să ne clătim ochii, poate găsim ceva super chestii la super prețuri.

Sigur. Am găsit aceleași firme ca în oraș, cu aceleași prețuri, eventual poate mai mari. Exceptând Koton, care, cu adevărat, avea tricouri extrem de ieftine, inclusiv chestii la 9 lei (respect!) restul erau reduceri senzaționale de la 180 de lei la 90, cămăși ieftine la 300 de lei etc.

Nu înțeleg optica asta. Deloc. E outlet, te duci să vinzi în outlet modelele care au expirat, numerele extreme, chestiile care nu sunt vandabile altundeva, prin urmare, încerci să scapi de ele rapid, la prețuri mici. Este însăși definiția outletului.

Nu și aici, unde Outlet înseamnă magazin de lux, în câmp. Din păcate, o idee bună a celor de la Fashion House, e transpusă românește de chiriași.

Well, never again.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.