Unul din argumentele săracilor mental care fac apologia terorismului din Franța susținând că nu ai libertatea de a face mișto chiar de orice, trebuie să ai niște limite, acolo, este că de ce de religia musulmanilor poți face mișto, dar de cea a evreilor nu?
Sunteți prost informați.
Puteți face mișto în orice moment de religia de rahat a evreilor, puteți face mișto de perciunii lor, de cărțuliile lor, de obiceiurile lor de rahat, de nasurile lor mari sau de dumnezeul lor, care o fi el. Puteți scrie, ca mine, că sunt niște naziști de viță nouă, iar Hitler ar fi mândru de metodele lor de ucis.
Puteți inclusiv face caricaturi cu chestiile astea și, cu siguranță, nimeni nu vă va spune nimic.
Da, este ilegal să negi holocaustul. Lucru cu care nu sunt nici eu de acord, gen sunt pedepsit că nu achiesez la varianta de istorie oficială.
Desigur, există argumente în favoarea acestei legi, cum ar fi că trebuie să facem în așa fel încât greșelile trecutului să nu se repete, iar 6 milioane de evrei ieșiți din lagăre sub formă de fum și încă 5 milioane uciși de-alungul europei sunt niște argumente destul de puternice.
Prin urmare, dacă vreți să faceți mișto de evrei, sunteți liberi să faceți. Eu fac în mod constant și scriu în mod constant împotriva crimelor pe care le fac în fiecare zi, în Golan, Palestina și restul teritoriilor ocupate.
Dacă aș putea să fac caricaturi, aș face și așa ceva.
Și uite, nici un evreu nu m-a aruncat în aer, nu m-a amenințat, nu nimic. Dimpotrivă, am chiar prieteni dragi evrei. Care niciunul nu a luat AK-ul să îmi tragă un glonte-n cap.
NOU
Iti zic io di ce.
Un om inteligent are simtul umorului (stie sa-ti raspunda la ironie cu alta ironie).
Un prost are simtul omorului (stie ca are o pusca in mana, deci automat (sau foc cu foc) are dreptate).
NOU
Dar se face misto si de evrei, cate glume nu circula despre clicia lor proverbiala?! In filmele de la Hollywood apar mereu ca familie de stil vechi, cu personaje ciudate, avare, traditionaliste pana la penibil…
NOU
Cel mai bun exemplu de umor evreiesc e in Seinfeld, daca noi avem sa nu curaj sa facem misto de evrei, atunci Jerry S are un curaj nebun chiar, daca stau bine sa ma gandesc episodul cu lista lui Schindler mi se pare cel mai nimerit pentru mistocareala la adresa lor, a evreilor.
NOU
seinfeld e evreu, ffs
NOU
@ m, stiu ma :)) .
NOU
sunt sigur, dar ce ai scris nici ca ironie nu se potriveste
”daca noi avem sa nu curaj sa facem misto de evrei, atunci Jerry S are un curaj nebun chiar”
nu functioneaza constructia
NOU
bai… nu prea e de rahat.
asa cum azi e moda aia ca automat daca esti ateu inseamna ca esti si inteligent si astfel toti prostii se declara atei, tot asa si in lumea larga e o inclinare mai mica sau mai mare catre religii.
da, e o prostie sa te apuci cu disperare de o carte la fel ca toate cartile, dar… in acelasi timp e si dreptul omului la credinta.
asa cum unii cred in vaci, altii cred in hanuka.
religia nu e o chestie problematica. oamenii care o propaga sunt una. se poate face religie acasa cu peretii sau se poate cu armata, dar asta nu inseamna automat ca din tooooate religile, unde ateii n-au nici macar 0 cunostiinte, toate sunt proaste
NOU
Daca religia n-ar fi existat, ar fi trebuit inventata.
Oh wait…
NOU
Nu inseamna ca daca esti ateu esti automat destept.
Dar daca esti fanatic religios esti automat prost.
simplu.
NOU
cel mai bine e sa nici nu-ti declari religia nicaieri. nici intrebat, nici neintrebat.
NOU
Serif, legat de ” cum ar fi că trebuie să facem în așa fel încât greșelile trecutului să nu se repete, iar 6 milioane de evrei ieșiți din lagăre sub formă de fum și încă 5 milioane uciși de-alungul europei sunt niște argumente destul de puternice.”,
sa-ti trimit un link? M-a dat pe spate ce am citit.
NOU
lasa-l aici
NOU
Las, dar fii pregatit sa-l stergi; nu degeaba am zis ca trimit pe mail.
justice4germans.com/third-reich/
Interesante si alte capitole, in special cele din dreapta de dupa “Third Reich”. Cel despre bombardamente nu e usor de digerat. Mie mi s-a parut chiar inspaimantator.
NOU
A stai ca linkul intra automat la “modelare”.
NOU
Din ce scrie acolo reiese clar că Germanii au fost colonizați de Daci și de aia sunt așa dezvoltați.
NOU
Da, si romanii cred ca Ceausescu a facut si a dres desi intreprinderile lui era falimentare. Vai cate am facut nou, au facut un rahat, au furat de la altii cum fac toate regimurile socialiste dictatoriale. Si ei cica urau comunismul, dar erau copie unu la unu, nici nu stiu care naiba e diferenta intre ei ca si comunstii sunt nationalisti, si nazistii sunt socialisti. Au impartit ideologii in zeci de bucati, in realitate sunt doar doua curente: aia care detesta libertatea si aia care iubesc libertatea. Capitalism, socialism, comunism, cacat pe bat, nimanui nu-i pasa de categorisiri idioate.
NOU
Asta e evident chiar din primele randuri.
Si adevarat.
NOU
Eugen, tu chiar crezi ca datorita lui s-au facut toate alea ? Sper ca nu. Pai cu sclavi garla, cu resurse furate te cred si eu ca faci chestii. Ce scarba imi este de rahatii de genul asta. Ceausescu cand a fost cspturat la Targoviste le reprosa alora de l-au prins ca le-o facut fabrica in Targoviste si le-a dat de mancare. Fugi ma javra de aici ca si eu stiu sa fac fabrici pe bani imprumutati sau furati de la “burgezii nenorociti” si apoi cand tre sa dau banii imprumutati inspoi sa-i ingometez pe oameni.
NOU
@eugen and offtopic
Rezolutia ta pe 2015 este sa bati recordul de comentarii pe arhiblog? Altfel, nu inteleg de unde avalansa asta de ineptii la orice, oricum, oriunde.
NOU
“Make love, not war”
Mahatma Gandhi
“The food I’ve liked in my time is American country cookin’.’
Napoleon I
NOU
George, comentariul meu “Asta e evident…” s-a inserat nedorit intre ale tale; n-am pareri despre Ceausescu.
Si nici n-am voie, conform lui Razvan. Facem asa de-acum Razvan, imi dai mailul tau si iti trimit tie comentariile sa le parcurgi. Daca e ok, le public. Daca nu, nu.
NOU
Eugen, imi pare rau, dar chiar daca sunt de-acord cu unele afirmatii din linkul dat de tine, unele sunt de-a dreptul fantasmagorice (“nu germania a vrut razboiul”-tare de tot daca nu tii cont de ceea facuse germania in perioada 33-38). si mai ales, nu sunt de-acord cu ceea ce incearca sa induca.
Daca sustii asemenea chestii esti in aceeasi oala cu telegtualii de stanga din vest, aia care negau ce spunea un fost colonel nkvd. negau lagarele de pe kolyma. nu, nu-i ok faptul ca nu exista raspundere penala pentru negarea crimelor comunismului, dar asta nu inseamna ca trebuie sa cadem dintr-o extrema in alta.
si eu sunt socat sa vad cate chestii comuniste a preluat “lumea libera” si le prezinta pe post de non discriminare, politiclally correctness, etc.
stii sa imi spui sub ce regim s-au facut proiectele pentru autostrazile constrite in timpul regimului nazist?
nici eu nu sunt de-acord cu modul in care au bombardat Dresda. A fost sinistru, pierderile umane sunt greu de cuantificat (misunau strazile de refugiati), de pierderile pentru cultura nu mai vorbesc. si nici cu faptul ca choosevelt s-au aliat cu giucasvili. da’ de_acolo si pana sa simpatizam cu regimuri totalitare, e cale lunga.
On topic, o foarte reusita culegere de bancuri despre evrei este scoasa de editura federatiei evreilor din romania.
NOU
Tudor, e, asta da comentariu. Multumesc pentru rabdarea de a-l scrie.
NOU
@Tudor: legat de autostrazile din Germania, iti voi raspunde eu: proiectul a fost inceput in timpul Republicii de la Weimar (cred ca proiectul data de prin 1926, posibil sa ma insel) dar nu a putut fi derulat din cauza crizei economice incepute in 1929. Si cum intotdeauna in istorie conteaza cine termina un lucru, nu cine l-a inceput, tot “creditul” a mers catre Hitler. Similar, calea ferata Bumbesti-Livezeni a fost inceputa in timpul “dictaturii carliste”, lucrarile au fost intrerupte de inceperea razboiului, a fost terminata si transformata intr-un succes propagandistic de catre comunisti.
Foarte correct tot ce spui tu acolo, am vrut sa dau eu replica, dar cumva am zis ca n-are sens. Si da, bombardarea Dresdei, un oras lipsit de orice obiectiv strategic a fost un act odios si total lipsit de sens (bombardierele americane ce au participat la bombardament au primit misiunea sa se limiteze pe cit posibil la bombardarea unui obiectiv considerat “strategic” si anume gara si depourile, restul a fost misiuynea bombardierelor britanice).
NOU
@Tudor: in 1940-1941, cind Franta capitulase, cind Germania cucerise aproape toata Europa, cind Anglia astepta invazia, ducind singura o batalie pe cel putin 2 fronturi, invazia URSS a fost mana cereascas pentru Churchill. Chiar sa fi vrut, la vremea aia cu cine altcineva era sa se alieze??? Chiar daca gruzinul in ’39 “impartise” un aliat al Londrei cu Hitler…
NOU
Nu ti-au facut nimic pentru ca le-a fost frica. Au zis “Bai, cu turcul asta musulman de Cetin nu ne punem”
NOU
La Entebbe au ajuns, da’ în Pantelimoun nu s-ar băga.
NOU
In pantelimoun sunt deja sapate transee, strada tractorului e pregatita de 1 an pentru a face fata invaziei
NOU
Vizionari.
NOU
Dani Corban esti usor anost.
NOU
Prin 2008 si-au dat afara un coleg de caricatura pe motiv de antisemitism. Dupa ce acesta a caricaturizat relatia fiului lui Sarkozi cu o evreica. Deci pana si la ei libertatea de exprimare era trunchiata. Am citit mai multe articole despre ei in care erau expuse diverse situatii de cenzura.
Consider caricaturile respective de prost gust, fara umor.
Si prin asta nu apron deloc executia lor, dar nici nu-i vad ca pe niste martiri ai libertatii.
NOU
Pentru ca parte din ei erau evrei. De aia nu caricaturizau evreii. Vezi Wolinski
NOU
In schimb nu l-au omorat. Poti sa vezi diferenta ? Pe banii mei nu-ti bati joc decat de cine iti zic eu. Cum ar fi sa incepi sa-l injuri pe arhi si apoi, cand te baga in spam sa-l acuzi ca-ti incalca dreptul la libera exprimare. Exprima-te unde vrea cucu tau, nu aici pe siteul gazduit din banii mei. Ce, l-a tinut cineva sa nu-si faca revista lui si sa injure evrei pana nu mai poate ? Daca auzeai xa Mossadul i-a servit un glonte in cap pt asta da, alta era discutia.
NOU
George, ideea articolului si a lui Charlie era ca tocmai: la ei nu e cenzura, e doar libera exprimare indiferent de pe cine luam in pola.
NOU
@msrp Idea articolului este aia pentru o gandire limitata. Situatile pot fi categorisite, nu bagate la gramada de dragul manipularii. Oricum baieti, la cat sunteti de multi, cineva o sa va indeplineasca dorinta de suprimare a libertatilor. Dar sa nu credeti vreodata ca nu exista nici o legatura intre dictatura si foame. Gata, ca deja imi e prea sila de voi sa mai pot continua pe tema asta.
NOU
Ha?
“la cat sunteti de multi” – cine suntem multi?
” imi e prea sila de voi” – de care noi?
Omule, revino-ti. Sunt doar un om care am alta parere decat tine.
“Situatile pot fi categorisite, nu bagate la gramada de dragul manipularii” – categorisite cum? Din ce zici tu inteleg ca e libertatea de exprimare e ok doar cand ne convine si cand nu nu. Arata-mi te rog unde am zis ca e ok ce au facut teroristii, arata-mi te rog unde am zis ca ar trebui suprimarea libertatilor. Daca nu ai sa imi arati, e ok – ramai in continuare cu scenariile tale paranoice.
Si nu, nu intotdeauna cand ceilalti gandesc diferit de tine au gandire limitata. E ca si cum ar aparea caricaturi porno cu familia ta si eu ti-as zice “de ce nu razi coa? ce gandire limitata ai!”
NOU
“Omule, revino-ti. Sunt doar un om care am alta parere decat tine.”
Ipocrizie level 10000. Sa-mi fie sila de tine, cel cu o parare diferita fata de mine necesita revenire cu picioarele pe pamant. Sa acceptam faptul ca aia ar trebui cenzurati prin lege, e … rafinament. Discuta elegant cu cine vrei, nu cu mine. Mie mi sila si ma doare in fund ca tie ti se pare ca ar trebui sa revin cu picioarele pe pamant.
Sa vezi ce revenire cu picioarele pe pamant o sa ai tu cand nu o sa mai circuli liber in europa, cum o sa-ti poti pierde accesul la anumite retele globale de internet din cauza ca esti roman si alte nimicuri de-astea.
Maratonul iprocritilor. Ia-te de mana cu ei: mic.com/articles/108166/one-student-s-epic-tweets-call-out-the-biggest-hypocrites-marching-for-free-speech-in-paris
NOU
“E ca si cum ar aparea caricaturi porno cu familia ta si eu ti-as zice “de ce nu razi coa? ce gandire limitata ai!”
Da fratiuc esti limitat rau de tot, dar rau, cand nu poti intelege diferenta intre “nu pot sa rad coa” si “exista o lege care iti interzice sa faci caricaturi porno cu familia mea.” sau “iti bag un glont in cap pentru caricatura asta”.
Si refuz sa mai discut cu ingramaditi. Nu-ti convine ? Problema ta.
NOU
Pai nu vorbeam acum de crime, ci de libertatea de exprimare “Pe banii mei nu-ti bati joc decat de cine iti zic eu.” – asta nu e libertare de exprimare.
Ok, mergi pe drumul tau asa deschis la minte cum esti. Doar am zis ca iti doresc sa fii la fel de deschis la minte si cand va fi vorba despre tine – si prin asta nu am zis ca ar trebui sa ii impusti pe aia.
NOU
@George: Daca auzeai xa Mossadul i-a servit un glonte in cap pt asta da, alta era discutia.
Las doar un link
en.wikipedia.org/wiki/Naji_al-Ali#Assassination
NOU
Vai de capul nostru, greu ne duce mintea. Ne uitam la tv si luam de buna ce zic aia. Cand e sa punem mana sa gandim ne resetam de tot. Hai sa gandesc eu üpentru tine si sa-ti desenez ca la infantili:
Adica tu ti-ai pus niste bani de-o parte si din economiile tale platesti doi oameni sa scrie pe un blog rau de basescu ca asa vrei tu pe banii tai. Si la un moment dat, unul din ei face caricaturi porno cu familia ta. Incetezi sa-l mai platesti si sa-i tai accesul la blog, pentru ca sunt banii tai si proprietatea ta. Ti se pare ca concedierea pe care ai facut-o tu este egala cu limitarea prin lege a caricaturilor cu familia ta ? In timp ce concedierea ta nu face altceva decat sa cenzureze exprimarea angajatului pe blogul tau, avand privilegiul de a face caricaturi pe alt blog, cenzura prin lege ii interzice sa faca caricaturi prono cu familia ta oriunde pe blog. Mai calra decat atat nici pisicii mele nu-i pot explica.
Dar ce sa ceri unui om ce detesta proprietatea privata si liberatatea…
NOU
@bardylis Nu am timp sa parcurg linkul, dar asa ca idee, daca e adevart ca Mossadul l-a omorat pe caricaturist strict pentru ce a desenat atunci da, asta e un argument ce sta in picioare si sunt niste iprocriti. Oricum, asta nu justifica cu nimic idiotenia celor care sugereaaza ca francezii si-ar fi meritat omorul. Asta doar ne demosntreaza ca traiam intr-o lume mizera in care din cauza idiotilor nu putem cadea toti de acord ca libertatea de expresie ar trebui sa fie litera de lege pe care nici un serviciu secret nu o poate incalca.
www.facebook.com/photo.php?fbid=10203422323024931&set=a.4310766453534.2144701.1418068033&type=1&pnref=story
NOU
Daca l-as pune pe unul sa scrie pe banii mei despre ce vreau eu ar fi ok atata timp cat in timp ce il dau pe ala afara nu tip ca sunt o victima si ca de fapt nu am dreptul la libera exprimare. Revista aia avea pretentia ca nu cenzureaza nimic, ca isi da cu parerea despre orice, ca nu tine partea nimanui, ca nu face jocurile nimanui, ca era sa zic asa “exprimare libera”. Adica de dragul umorului. Si atunci cand ai o revista doar “de dragul umorului” ar trebui sa te doara la pola despre faptul ca unul nu face jocurile pe care le vrei tu. Ca practic asta e apararea revistei: ei pur si simplu faceau arta, nu politica.
Deci sa inteleg ca ar fi ok din punctul tau de vedere sa vezi intr-o revista caricaturi porno cu familia ta. Nu controlezi tu revista si nici nu e ilegal nu? Eu doar sustin ca nu ai fi asa de vehement daca ai fi tu in situatia aia. Inca o data iti spun ca asta nu inseamna ca sustin ca te apuci sa ii impusti pe aia, dar nici asa de deschis precum te dai rotund pe aici nu ai fi.
Detest proprietatea privata si libertatea. In urma comentarilui de mai sus astept noi detalii despre profilul meu psihologic. Se pare ca esti specialist in a creiona gradul de inteligenta si multe alte caracteristici ale unui om in urma a 3 randuri scrise pe hartie.
NOU
@msrp
:)) Tu ai vinde-o si pe mama numa sa poti ramane in mocirla gandirii tale. Cand gasesti un argument, nu incerci intai sa ti-l combati tu singur ? Chiar nu ai gasit nici o solutie posibila la argumentul tampit de tura asta ? Sau efectiv nu poti face legatura intre toate variabilele contextuale ?
“Daca l-as pune pe unul sa scrie pe banii mei despre ce vreau eu ar fi ok atata timp cat in timp ce il dau pe ala afara nu tip ca sunt o victima si ca de fapt nu am dreptul la libera exprimare. Revista aia avea pretentia ca nu cenzureaza nimic”
Un parinte are voie sa-si cenzureze copilul cand acesta injura, dar asta nu insemna ca parintelui ar trebui sa i se para normal ca fiul lui sa plateasca legal pentru indrazneala de a injura public. Asa cum parintelui i se pare normal ca alt parinte sa-si cenzureze copilul dar copiul sa nu plateasca legal pentru asta, asa si in cazul revistei. Ea nu are pretentia ca alte reviste sa nu-si cenzureze angajatii, are pretentia ca statul sa nu-si cenzureze platitorii de taxe, persoane fizice sau juridice. O companie nu este egala cu un stat. Eu in compania mea am dreptul sa angajez pe cine vreau eu, in schimb in functia statului angajam de comun acord presedintele si parlamentul, impreuna. Eu stiu ca tu ai impresia ca statul poate interveni in politica companiilor si vad ca nu poti face diferenta intre stat si companie, dar nu statul conduce companiile asa cum esti obisnuit la tine in ograda, companiile conduc statul dupa cum sper ca macar atat ai observat. Statul ar fi condus si de clasa medie, de oameni simpli ca tine daca acestia ar lupta pentru libertatea lor si nu a altora. Daca nu ai ura atat de tare proprietatea privata si nu te-ai bucura atat de mult de interventia statului in viata ta, ai intelege instant detaliul acesta, dar asa, te las sa te legene si sa-ti ofere toata protecti materna de care a nevoie si sa crezi ca cenzura privata este egala cu cenzura publica.
Nu astepta noi detalii, pentru mine am hotarat deja ca nu esti cel mai inteligent din curtea scolii. Invata sa te pisi pe parerea celor aroganti ca mine si sa nu te mai dai lovit pentru a-ti sustine argumentul, sustine-ti argumentele cu idei valide, neatacabile logic. Esti in sah si nu stii sa pierzi. refolosesti aceleasi mutari atacabile in speranta ca poate de data asta functioneaza.
NOU
@George: Ok, ai dreptate. Ideile mele sunt invalide si ilogice. Recunosc, am pierdut. Jos proprietatea privata! Jos libertatea de exprimare! Forza PCR!
Nu credeam ca am de a face cu un geniu…
NOU
@msrp
Vezi tu, tocmai asta e problema, ca eu nu-s geniu. Ca ceea spun eu acolo ar trebui sa fie niste simple platitudini de om simplu cu educatie minima si sa mi se rada in fata pentru ca pierd timp sa scriu niste lucruri de bun simt pe care lumea ar trebui sa le stie ca educatie din primi 12 ani de viata.
Dar tu poti sa ma ironizezi linistit, ca printre randuri te ironizezi pe tine insuti.
NOU
@George:
“Oricum baieti, la cat sunteti de multi, cineva o sa va indeplineasca dorinta de suprimare a libertatilor.”
Pai poate nu esti la curent cu ultimele declaratii la nivel de UE, sefi se stat si insi din securitate. Acum dupa atentat urmeaza tsunami-ul de masuri si legi ce inaspresc libera circulatie si dreptul la viata privata. Urmeaza si in Ro, iar totul cu aratarea sperietorii Charlie-Paris.
Daca “extremistii” de la Charlie Hebdo renuntau la atacuri dupa protestele musulmanilor din intreaga lume in care au murit peste 100 oameni ( pe care nu i-a pomenit nimeni in zilele astea), era foarte probabil ca acest atac sa nu fi avut loc. Iar noile masuri de securitate anuntate acum pe fuga sa fi ramas nespuse si neauzite.
Spor la protestat!
NOU
Nu fii modest, te rog! Daca nu esti geniu cum ti-ai dat seama din 2 comentarii de cateva randuri de nivelul meu de educatie, de cat de deschis sunt, de faptul ca nu imi place proprietatea privata si de faptul ca as vrea ca libertatea de exprimare sa fie suprimata complet – am aflat de altfel ca eu imi doresc de fapt sa nu mai circul liber prin Europa.
Sincer, nu stiu daca la cat de limitat sunt as fi in stare sa fac o ironie…
NOU
@msrp
Nu stiu cum naiba faci, dar numai pe dos le intelegi desi nu mi se pare ca am fost deloc subtil. Eu nu eram modest, ci te faceam pe tine mai – cum sa o zic mai frumos – special.
NOU
@msrp Si daca imi permiti o corectura in care imi dau jos masca aroganta. Nu sunt grammar nazi si nici nu cred ca vorbele tale sunt mai putin valide, mai ales ca si eu scriu destul de neatent, iti spun cu respect ca: Nu fii modest se scrie cu un singur i la imperativ negativ.
NOU
” Eu nu eram modest, ci te faceam pe tine mai – cum sa o zic mai frumos – special.” – Ah, tu chiar ai inteles ca eu te credeam un geniu. Sa stii ca eram ironic si cand spuneam ca nu pot fi ironic. Dar na, defectul meu: nu sunt asa direct ca tine.
Multumesc pentru corectura. Raman dator. “I” ala in plus e de la ala de nu l-ai pus tu “ar trebui sa le stie ca educatie din primi 12 ani de viata.”. Dar a fost din cauza ca te-ai grabit si nu ai fost atent, normal.
NOU
@msrp Da, asa am crezut. M-ai prins.
Cat despre gramatica, ti-am spus ca nu sunt acid si nici nu voi fi pe subiectul asta. Mi-a sarit in ochi si atat, scriu ma neatent decat o faci tu.
NOU
Da, intr-adevar scrii mai neatent decat o fac eu. Problema este ca neatentia se manifesta in continut si in idei.
Oricum, ai decretat: sigur esti mai neatent decat mine atunci cand scrii. Sunt sigur ca ai ajuns si la concluzia asta in urma unei analize aprofundate.
NOU
Bine, tu faci misto si de ardeleni. Dar pun pariu ca o palinca produsa in zona te-ar pune in cap.
Asa ca te rog sa nu faci misto de palinca, ca nu se stie…
NOU
Cumva trebuie sa compenseze inferioritatea zonei sale ( ză almighty south ) cum altfel decat prin “misto” ? :))
NOU
nu stiu din ce zona esti, dar cred ca ori nu ai gustat ,ori esti dezinformat.
palinca te trezeste.
Noi stim 🙂
NOU
Mai molcom ficiori, omul a uitat sa puna steluta :))
NOU
relaxeaza-te ficiorii au prins un subiect si, impartind un neuron, sunt obligati sa il trateze toti:))))
NOU
da’ bah, da’ e un neuron mare. cat neuronii din capetele a 13 milioane de romani din sud si moldova.
NOU
Ei au tehnica militara si sunt mult mai finuti si ingeniosi când pregatesc un atentat/asasinat. Ce fac prin Palestina e mai mult de intimidare. Nu ca ar fi de aprobat asa ceva.
Insa ce m-a revoltat cumplit a fost incidentul din 2000, când soldatii israelieni au tras 45 de minute in 2 civili: un copil de 12 ani si tatal sau. Copilul a fost pana la urma ucis, iar tatal grav ranit, desi in tot acest timp implora soldatii sa inceteze focul. Pentru mai multe detalii www.enational.ro/news/incredibil-israelul-neaga-uciderea-acum-13-ani-a-unui-copil-palestinian-294825.html/ sau Google.
Întrebare: e justificat ce fac arabii cu atentatele in Israel sau nu, dupa ce vad o astfel de intamplare?
NOU
Au tras 45 de min si abia l-au ranit? Da ce, erau Vogoni?
NOU
@ Vlad Trageau din distractie. Puteau sa-i omoare in mai putin de un minut, insa nu mai avea nici un haz. Voiau sa-i auda tipand si implorând mila.
NOU
Evreii foloesec IMI nu AK-47. Uite ca mai e si Call of Duty bun la ceva 🙂 .
NOU
Cu evreii nu faci mișto. Faci un gheșeft misto.
NOU
Cind lui Itzic i s-o pune pata pe tine, il va convinge pe un arab mai prost ca faci caricaturi misto.
NOU
Aia cu legea împotriva holocaustului e o chestie foarte interesanta. Stalin a omorât mai multi rusi si Mao mai multi chinezi, insa nu este ilegal sa faci mișto de asta sau sa negi realitățile. Care e dif intre legea asta si una care spune ca nu poți nega altceva?
Sigur ca e liber, dar eu nu rețin nici o caricatură ofensatoare la adresa evreilor sau crestinilor. De curuiozitate, charlie hebdo ala are curaj sa il înlocuiască pe mahomed cu isus in caricatura unde e sărutul cu alt bărbat? Eu pun pariu ca niciodată nu vor face așa ceva, desi nu ar fi prea greu, nu?
NOU
pbs.twimg.com/media/B6xEuQQIgAAo5e_.jpg
NOU
Stalin a fost din tabara castigatoare, iar Mao e acolo in China in treaba lui.
Tin minte ca vazusem o caricatura care infatisa fix nasterea lui Iisus.
NOU
auzi, da` cati crestini i-ar lua gatu` unuia care ar face o caricatura cu isus sarutand un alt barbat?
cunosti vreunul?
NOU
Intrebarea mea se referea la libertatea de exprimare, nu la atentate si restul, si insist in a folosi aceeasi caricatura doar de curiozitate, sa vedem daca oamenii vor dori sa sustina acel mod de libertate.
NOU
pentru ca rusii si chinezii sunt multi. evreii sunt o mana de oameni acolo. si romanache sunt mai multi.
NOU
plus ca daca te omoara unul de-al tau, nu se cheama ura rasiala, doar ghinion.
NOU
@bigbear: Faci pariu?
p2.storage.canalblog.com/28/07/177230/82450171_o.jpg
NOU
Merci, in sfarsit am inteles si eu diferenta intre crestini si musulmani. Practic revista era un fel de can can al lor, o fituica pe care nu da nimeni 2 bani si atunci normal ca nici dracu nu i-a luat in serios cu caricaturile lor, pe cand musulmanii au aplicat litera si au spus ca au gresit.
Ca crestin nu ma pot supara pe ala care a desenat chestia aia, pot doar sa simt un fel de mila ca incearca si el sa manance o paine insa nu prea are inspiratie. Nu, cat as vrea nu ma pot simti ofensat de asa ceva 🙂
NOU
care e diferența intre un evreu și o pizza? Pizza nu zgârie pereții cu unghiile când e in cuptor.
Da, cinic – spusă de un evreu cu zâmbetul pe buze.
NOU
gluma e gluma, dar nu parasim incinta… unii uita ca la EI normalul e dupa gratii!
NOU
Suntem ipocriti pana la capat si judecam cu zeci de masuri diferite
www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/liverpool/11291222/Mario-Balotelli-pleads-guilty-to-FA-charge-for-racist-and-anti-Semitic-social-media-post.html
NOU
a-11 regula din 12 dupa cele 2 bucati de piatra ale lui moise: ‘thou shalt speak for yourself’
NOU
Ok, bottom line. Recunosc ca nu imi convine anumite idei si generalizari facute de Cetin cu priviinta la multe lucruri, multe legate de evrei, anumite prejudecati, preluare de imbecilitati din mainstream media cu priviinta la Israel etc.
Am ramas insa prieteni buni, deoarece mai presus de sentimentele si placerile personale cu privinta la neam si tara sfanta, e omul care nu se apleaca in fata dogmelor si chiar gresind isi pastreaza libertatea de opinie nealterata de ideile celorlalti. Prefer sa fiu prieten cu el decat cu toti religiosii din lume sau imbecilii utili care mesteca pe nerasuflate orice, se aliaza oricarei idei chiar daca nu o cunosc si habar nu au ce inseamna sa fiu un autentic liberal (Nu ma refer aici la liberalismul PNL sau orice cacat avem noi aici in Romania).
Prietenia nu e despre ceea ce iti place la un om, ce si despre ceea ce nu-ti place. Nu imi esti prieten cand sunt de acord cu tine, ce chiar cand nu sunt.
Si da, sunt evreu, evreu-roman.
Si Cetin, fuck you pentru toate neroziile pe care le spui fara sa gandesti, si love you pentru felul in care recunosti ca ai gresit.
Asta pentru cei care il mai acuza de antisemitism.
And FUCK YOU ALL care v-ati pus “Je Suis Charlie” pe totate conturile sociale aratand ca va pasa, cand de fapt sunt sigur ca 99% dintre voi nu ati auzit de Charlie Hebdo inainte de acest eveniment, habar nu aveati ce publicau, habar nu aveti nici acuma cum se numesc si ceea ce au facut oamenii pe care atat de ipocrit ii deplangeti. Nu sunteti solidari cu nimeni, nu sunteti mai buni, mai drepti si mai liberali, nu ati aparat nici o secunda nici o libertate de expresie sau opinie, ce sunteti doar niste oameni goi, fara de logica in cautarea oricarei turme sa va alaturati, oricarei idei care v-ar da un sens stupid existentei voastre. Sunt convins ca anul viitor pe vrea asta nici nu o sa va mai aduceti aminte de “Je Suis Charlie” si daca va aparea un curent de opinie sau de apaudat cu “Je Suis Idiot” o sa-l vad si acela pe wall-urile voastre, deasemenea fara ca sa-i stiti sau pricepeti sensul.
And DIE IN HELL (sau in negura mintii voastre in care traiti) tuturora care mi-au explicat ca “libertatea de expresie e sfanta, dar … ca ok, libertate ca libertate, dar … Libertate de expresie, ok, dar nu te iei de religia nimanui …” Sunteti cretini cu spume si va meritati soarta. Traiti cu frica si cu limitarile voastre si cu asa zisul vostru “bun simt” pe care il tot trambitati.
In incheiere, avand in vedere ceea ce va urma in Europa, pot sa va spun sa va tineti praful de pusca uscat deoarece credinta in divinitate nu va va ajuta.
NOU
@Itzic: din start iti zic ca io nu-s Charlie, asta insa nu insramna ca sint de acord cu parerea ta despre cei 99%. Asa-i ca aceiasi oameni care azi is Charlie ti s-au parut foarte sinceri in compasiunea lor cu poporul evreu acum citiva ani cind dareau autobuzele in aer in Tel Aviv?
NOU
@Inchisule la piele, Asa e, foarte sinceri, aveau ca si avatar un autobus mic, mic, mic cu o stea galbena pe care scria “ridica-ma la cer in Ierusalim”. Nu trebuie sa fi de acord cu parerea mea despre hipsterismul local, dar cred ca ai prins idea.
Pacat, cand justitia a anuntat ca Antena 3 e pe cale sa-si schimbe stapanul imobiliar, ne trebuia un slogan la fel … “Si eu sunt ghiolban” … foloseste-ti imaginatia.
NOU
@mircea: nu imi amintesc sa fi fost un asa val de compasiune cu victimele atentatelor din timpul Intifadei. Ici, colo, o recatie oficiala, dar in strada nu prea iesea lume sa-si arate compasiunea si astfel sustinerea pentru Israel. din contra! o intrebare fireasca: unde era Charlie cand s-au intamplat astea: www.nytimes.com/2012/03/21/world/europe/jewish-school-shooting-in-france.html?pagewanted=all&_r=0?
NOU
Fiindca nu stiu sa desenez, o sa incerc sa-ti explic. Dupa ce comentasem mai sus ca daca Arhi deranjeaza evreii, Mossadul (denumit generic de mine Itzic) ar fi baieti destepti si ar determina pe altii s-o faca, apari tu cu nick-ul Mossad si scrii juma’ de pagina. Pai scuze, da’ mi s-a parut logic sa-ti zic Itzic! 🙂
Iar la culoarea pielii, ai dreptate: preputul meu sigur e mai negru decit al tau, doar prin simplul motiv ca al meu exista.
NOU
@bugsy: ia gindeste-te putin: fara solidaritatea americana si europeana cam cit timp crezi ca ar rezista Israelul? Iar simplul fapt ca exista legi care condamna negarea Holocaustului inseamna ca noi sintem solidari cu poporul evreu. Cunosti pe cineva care sa se fi bucurat cind au fost atentate impotriva copiilor evrei? Eu nu. Atit si e suficient ca sa demonstreze ca in meciul evrei-antisemiti noi tinem cu evreii.
Je suis Charlie a aparut ca raspuns la atacul impotriva libertatii presei, nu impotriva unui popor/rasa/meserie de jurnalist. Nu e nici o diferenta in opinia mea intre marsul a 2 milioane de oameni de ieri si ajutorul financiar de miliarde pe care-l primeste Israelul pentru a rezista.
NOU
iti dai seama ca recunosti ca nu esti cu nimic mai presus decat cei pe care-I blamezi, nu?
NOU
@mircea, Rahat pe bat, eu nu comentam mai sus cu privinta la ceea ce ziceai tu mai sus. Relax. Comentariul meu nu se referea la tine sau la ce ziceai tu despre Mossad. Uita aia. /end
Nu-mi place ipocrizia, nu conteaza cand e pro sau contra ceva.
NOU
@mircea: ce ajutor financiar primeste Israel din/de la Europa?
ref. la solidaritate – cred ca o mare parte din Charlies de ieri, in vara, in timpul conflictului din Gaza, strigau impotriva Israelului, alaturi de palestinieni/algerieni/…..islamisti fundamentalisti.
NOU
prost mai esti mossade…de parca trebuie sa aud de toate ziarele de pe lumea asta
ce dracu’ conteaza ca am auzit inainte sau dupa? je suis charlie e tocmai raspunsul la faptul ca cretinii aia fara simtul umorului care i-au impuscat ne-au facut sa aflam ca exista charlie hebdo.
NOU
Voi, evreii, va categorisiti drept semiti la fel de aiurea ca si arienii lu’ hicler.
NOU
există glume de tot felul pentru fiecare naţie de pe faţa pământului. nu se supără nimeni decât arabii. să amintesc doar de dan brown cu al lui cod despre care se spunea că, odată citit, zguduie credinţa creştinilor. da de unde. o carte politistă, bine scrisă şi atât. poate dacă ajungi la paris, la luvru te vei uita atent la monalisa, sau vei privi cina cea de taină cu alţi ochi, sau vei dori să ştii mai multe despre cavalerii templieri şi gata. după cum am mai spus credinţă ai sau nu. din mesajul lui Isus am reţinut partea asta cu toleranţa atât de specifică unui creştin adevărat. asta poate şi din cauză că, de câte ori am emis păreri cu titlul de adevăr absolut viaţa m-a pus în faţa unei situaţii fix precum cea pe care o judecam şi am înţeles că nu trebuie să judeci. ceea ce nu pot înţelege este de ce trebuie să-mi reţin părerile de frică. pentru că asta încearcă să facă aceşti terorişti. publici caricaturile pac nişte cokteiluri molotov peste redacţie – aşa cum s-a întâmplat în germania. de ce fac asta? problema e cam dureroasă pentru că discutăm de nişte oameni crescuţi şi educaţi în europa şi asta e altă poveste. dar ca să tac şi să-mi înăbuş râsul de frică, la mine acasă, mi se pare prea mult. înclin tot mai mult să le dau dreptate evreilor care spun că nu se poate discuta raţional cu arabii. poate că, de zeci de ani, ei ştiu ce spun iar noi trebuie să înţelegem dureros treaba asta.
NOU
Te’nseli.Plimba-te asa, “in gluma” cu o biblie la vedere prin Tel Aviv.Sa vezi cum sar umoristii locali pe tine,
NOU
Afirmatii tampite nefundamentate, au fost parintii in Israel “in pelerinaj” dar in grup erau si preoti care mai trageau cate o rugaciune la colt de strada, cu biblie caldelnita si tot tacamul, fara probleme.
NOU
@alxzen Pelerinajele organizate de Patriarhie au paza armata. Paza e locala si nu e la vedere.
NOU
trosnel, nu mă lua cu de-astea. vino dacă vrei pe o stradă perpendiculară pe mărţişor, în Bucureşti, şi treci pe-acolo pe unde sunt ţigani turci, adică kurzi. şi să te văd. cu biblia în mână. acum nişte ani un musulman de-ăsta s-a cuplat cu o fată creştină. nu vrei să ştii câte frecuşuri au fost. cum venea tot neamul la bloc după Andreea şi altele. s-au căsătorit în final, la muftiu că de … neamul ortodox nu se predă, doar moare. şi? îmi pare rău că nu am o poză a acelei fete înainte şi de acum. am să spun de o sută de ori dacă e nevoie, musulmanii de oriunde ar fi sunt ceva cu care nu se poate sta de vorbă.
NOU
@liliana
toate popoarele au taranoii lor. de aia nu putem generaliza nici cand e vorba despre poparele musulmane. si chiar de kurzi sa te iei asa…
ce putem afirma fara frica de a gresi e ca taranoii musulmanilor sunt mult mai de kkt si mai periculosi decat taranoii nostri 😀
NOU
Pe de alta parte, uite ce facu’ saracu Mario Balotelli…
www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2857116/Mario-Balotelli-issues-apology-alleged-anti-Semitic-tweet-FA-launch-probe.html
Tot ce-a zis a fost ‘grabs coins like a jew’ si i-a sarit lumea in cap. Deci nici aici nu e totul alb-negru – si da, Balotelli e negru, si a facut misto si de negri.
NOU
masuram 2 chestii complet diferite. cand esti persoana publica, nu ai voie sub nici o forma sa faci asemenea remarci. ar fi fost luat la penis si daca spunea de musulmani.
NOU
Si pricum nici nu l-au bagat la inchisoare sau ucis. In cel mai rau caz i se cere demisia.
NOU
da ambele remarci sunt rasiste, dar fa corect distinctia untre o remarca rasista, care nu e kosher aproape in nici o democratie occidentala, si una la adresa unei religii.
NOU
auzi la Mihai, ii cere demisia lui Mario :)) cauta pe youtube cate prostii o facut inafara si pe teren. Asta e nimica.
NOU
Deci libertatea cuvantului se termina atunci cand esti persoana publica. Sau cand zici ceva de evrei. Sau cand zici ceva de negrii. Sau cand zici ceva de homosexuali. Sau cand scrii impotriva intereselor/simpatiilor patronului.
Traiasca libertatea presei – dar sa se inchida odata antena3 ca abereaza prea mult.
NOU
balotelli e sicilian.
NOU
viata in Israel e dificila chiar pentru majoritatea evreilor – poate sunt subiectiv, dar traiesc aici si vad cum este.
dar au un moral de fier, rad de probleme si refuza de cele mai multe ori sa se planga si sa vada lucrurile in mod negativ.
desigur ca sunt si aspecte (citesti traditii) legate de fundamentalism ca si in tabara opusa.
surprinderea mea a fost faptul ca in multe locuri pe unde am fost, ma refer aici la comunitatile arabe, majoritatea oamenilor sunt primitori si deschisi si vor sa traiasca in pace in Israel.
multe nu se stiu cu privire la cat face Israelul pentru palestinienii din Gaza – pentru ca, sigur, de ce sa prezinte media ce e bun si cool, da-i dreaq de jidani, huo!
sa moara toti si sa fie aruncati in mediterana
am avut de-a face cu grade inalte din IDF si politie – natura muncii – si Israelienii (evrei, arabi si druzi) vor sa traiasca in pace in tara lor.
cand ma duc la cate un magazin/cafenea – ma intreaba de unde sunt – Romania? ah, bunica, mama, tata sau cine stie ce ruda sunt din Romania, ce tara frumoasa – hai sa bem o cafea!
si uite asa se fac prietenii, fara interese si fara fitze…
sanatate si sa auzim de bine!
NOU
shalom!
NOU
Da, evreii au moral de fier după ce au revendicat ( și primit ) un teren părăsit de 2000 de ani .
Cum ar fi să vin eu și să îți pun că apartamentul tău e pe terenul lui stră/stră/stră/stră bunicul meu și că de fapt e al meu ?
NOU
@roc, statul israel exista de mai putin de 70 de ani (cel putin asa imi zise wikipedia). cu restul 1900 si ceva de ani ce facem?!
te rog eu, pentru cultura mea generala (ca am citit, intrebat si n-am reusit sa aflu singura), spune-mi si mie daca mai stii vreun popor/grup etnic/etnie/grup de adepti ai unui cult religios/cum vrei sa-i zici care sa fi rezistat atat de mult in mod unitar, pastrandu-si credinta, obiceiurile, traditiile, limba, etc in lipsa unui teritoriu stabil in care acel grup sa fie majoritar si in lipsa unei oarescare forme statale proprii. si au rezistat intr-o asemenea maniera incat atunci cand ocazia le-a fost servita au reusit destul de repede sa forme un stat suveran modern destul de repejor.
sunt 1900 de ani, sa moara bubi. si nu e ca si cum in astia 1900 evreii au fost grupul etnic favorit al restului omenirii. au existat pogromuri evreiesti de-a lungul si de-a latul istoriei, de-a lungul si de-a latul europei (despre restul lumii nu stiu, nu zic).
in lipsa unui moral de otel/ granit/bazalt (nu mai stiu care e roca aia cam greu spre imposibil de spart), nu erau nici macar o notita de subsol in istoria lunii. si totusi la peste 1900 de ani de cand si-au pierdut propriul teritoriu au reusit sa formeze un stat modern.
NOU
Te va trolla Mossad-ul.Si Arielu’
NOU
Mossad-ul ii e prieten, ai uitat?
NOU
Credeam ca l-a exmatriculat in frageda-i pruncie…
NOU
Caricaturi d-astea grotesti pe teme religioase sunt ofensatoare pentru oamenii de religia aia; singura diferenta intre *oameni* (nu intre religii) este cum aleg ei sa reactioneze. Unii rad si te lasa in pace, altii se supara pe tine, iar altii impusca. Aceleasi trei posibilitati pe care le ai si daca zici unui baiat “ce proasta-i ma-ta”.
NOU
Ce nu mi se pare mie normal e ca nu ai voie sa negi holocaustul sau marimea lui.
Eu, una, cred ca asa o fi fost, dar tot eu cred ca ar trebui sa cred ca 3 alieni verzi multidimensionali locuiesc sub patul meu. Poate sunt (si eu) prost informata, dar mi se pare cel mai grav cand pe autoritati le intereseaza ce crezi, ce ai in cap.
NOU
Tu n-ai decat sa-l negi la o bere cu prietenii, problema e daca-l negi in urmatoarea ta conferinta de presa…
NOU
Gresesti amarnic, daca faci misto de religia lor vei starni furia evreilor ultra-ortodocsi care se vor razbuna apring dand cu capul de zidul plangerii pana sangereaza.
NOU
Asta o fac si daca faci misto si daca nu. E pe play on chestiunea.
NOU
Esti sigur ca de evrei nu se face misto? Uite, astia de aici te-ar cam contrazice (bun, e foarte adevarat ca cele mai bune bancuri cu evrei sunt spuse… tot de evrei): 3.bp.blogspot.com/…/talmud-magique-646×913.jpg
NOU
În lagărele de concentrare au murit 6 milioane ÎN TOTAL .
Între care și mulți ruși, români, țigani, etc.
Manevra evreilor a fost să spună câ au fost mai mulți ca să primească cât mai mulți bani ca despăgubire.
NOU
sunt convins ca tu esti o sursa de informare mult mai buna decat tot ce am citit eu de-alungul vietii. dar o sa imi mentin opiniile, totusi.
NOU
Ia cauta cite placi comemorative au fost puse la Auschwitz cu numarul de victime. Una spunea 4 milioane ca apoi alta sa spuna 1.5 milioane.
NOU
evreul iti regleaza masa monetara la o adica :)) il doare la banana de parerile tale
NOU
Mel Brooks făcea mișto de evrei. Adam Sandler la fel. Etc. Concluzia o trageţi singuri.
NOU
cu o subliniere. amandoi sunt evrei :))
NOU
Au un umor extrem de spumos si autocritic, face parte din cultura lor.
In schimb in tarile mai luminate cand incerci ceva de genul te trezesti in inchisoare: www.telegraph.co.uk/news/worldnews/africaandindianocean/egypt/9963897/Egypts-top-comedian-in-court-on-charges-of-insulting-President-Mohamed-Morsi.html
NOU
Păi aia și zic, dar comentariul era pentru cei care au înţeles ideea, nu pentru restul populației. 😀 Evreii fac cel mai mult mișto de evrei și de stereotipurile despre evrei. Și nu se pune nimeni în cur să plângă.
NOU
mda, va mai amintiti passion of christ? Actorul principal Caviezel desi a facut un rol bun in film si filmul a fost in top box office i-a scazut cotatia, nici nu sunt parsivi evreii, mai ales aia de la la Hollywood.
NOU
masoneria iudeo-kominternista l-a lucrat
NOU
in vara, cacatii de francezi (nu arabi, francezi, albi) urlau la Israel ca ii terorizeaza pe “bietii” palestinieni in Gaza.
Acum le tremura curu de frica musulmanilor si nu ii mai reproseaza Israelului nimic.
NOU
pai nu palestinienii fac atentate in franta
NOU
iti zic io ca aia din ISIS i-ar taia felii pe cei din hamas. si vice-versa.
NOU
hamas a si declarat ca nu sustine asta si ca ei au treaba cu razboiul lor de eliberare, nu cu atentate in lume
NOU
Legat de ce-a zis 24.roc – nu stiu cat de reala e treaba dar stiu ca Stalin a omorat vreo 7.5 milioane de Ukrainieni prim infometarea intregii tari sau cum se numea atunci Foametea ucraineană (1932-1933) asta odata iar ideologia comunista numara pana acum din ce am citit pe net (in tarile comuniste – actuale si foste) in jur de 70 de milioane de morti… daca tot vorbim de morti…
N-am nimic cu everii (am preiteni everi) dar sa nu-i uitam si pe ceilalti care au pierit…
NOU
Si cine ne/te opreste sa ne/iti amintim/amintesti?! Ok, evreii aduc mereu in atentia opiniei publice holocaustul. Dar ce ne impiedica pe noi astilalti sa aducem la cunostinta opiniei publice foametea ucrainiana (apropos, de ce doar p-aia ucrainiana?! Eu stiam ca si prin moldova-basarabia a fost cam la fel, de au ajuns la canibalism; ca sa nu mai zic ca nici in romania n-a fost mai vesel dupa ce au luat rusii si pleava din arii ca reparatii de razboi si a mai dat si o seceta), macacrele armenesti (1912-1913 si au mai fost), sighetul, fenomenul pitesti, padurea kathyn, holocaustul impotriva tiganilor, homosexualilor si persoanelor cu dizabilitati (in care erau inclusi si aia nu exagerat de destepti sau cu o amarata de dislexie), china sub mao si ce-au facut kmerii rosii in cambogia, chiar si asediul stalingradului (ma asteapta o carte pe tema), ruanda si ce-o mai fi fost in lume in materie de genocid. Am bagat la gramada chestii interne si internationale din ultima suta de ani despre care am citit/auzit eu. De ce spui “de ce nu se vorbeste despre x si se vorbeste doar despre evrei si holocaust?” Ce te impiedica sa vorbesti despre x? Sau despre y, z, a, b, c, d si h?!
NOU
in moldova mancau pamant
NOU
mm turte de pamant, asta era meniul si in haiti dupa cutremur.
NOU
Mai usor cu libertatea de expresie absoluta in Franta si alte bla bla-uri. Spectacolele tipului asta a fost interzise anul trecut pe motive de antisemitism , chiar Manuel Valls facand spume. In opinia mea nu-s deloc antisemite doar foarte neplacute pentru unii , nu numai extremistii islamisti n-au simtul umorului se pare , cand e vorba de subiecte sensibile.
www.youtube.com/watch?v=awXdtQK8bfU
NOU
efectul anti-semitismului e ca anti-semitii prind curaj sa-i atace pe evrei. care, sa fim seriosi, nu se preapricep la ripostat, decat daca sunt israelieni.
efectul islamofobiei e ca islamistii prind curaj si reactioneaza disproportionat.
NOU
Incerc o explicatie usoara de inteles:
Ultima prorocie iudaica are aproximativ 2400 de ani si ii pune in stand by. Aceasta ii pune intr-o stare de asteptare pentru ca li se spune ca eliberarea si biruinta lor va venii prin Mesia.
Crestinii cred ca a venit si ei nu recunosc asta, pentru ca nu i-a eliberat si nu i-a facut regii pamantului.
Chiar daca nu sunteti credinciosi este ceva de apreciat cum unu popor isi pastreaza sangele si vointa dincolo de mii de ani bazati pe o prorocie. Ateii bineinteles ii considera pe credinciosi prosti si spun ca, credinta te prosteste. Israelul parca nu se incadreaza in aceasta logica.
Credinta lor ii face sa existe si astazi si nu sunt oricine.
NOU
serios? asa stii tu, ca ateii ii considera pe credinciosi prosti? asa scrie in biblia atee?
NOU
Citat de la arhiblog.ro:
“Adevărul e că da, trebuia un studiu documentat ca să arăți că oamenii care sunt de părere că un evreu zombie, născut din sine însuși, care și-a impregnat mama mental și care își este propriul tată, te poate face să trăiești etern, doar dacă îi mănânci carnea și sângele, simbolizate prin vin și pâine uscată, spre a te elibera de păcatul originar, prin care un șarpe vorbitor a convins o femeie, făcută dintr-o coastă a unui tip făcut din lut, să mănânce un măr dintr-un copac magic, sunt retarzi.”
De aici: www.arhiblog.ro/religiosii-sunt-prosti-decat-ateii/
Sau ziceai:
“Câți atei vin într-o biserică, încercând sa vă explice că sunteți cu un neuron în minus? Nici unul? Păi atunci…”
De aici: www.arhiblog.ro/dumnezeu-e-mc2/
Sunt doar cateva. Dar asta nu e o problema si poate fi chiar adevarat. Fii consecvent.
NOU
sunt consecvent. toate referirile mele sunt la cei ce incearca sa iti deschida mintea, sa intelegi adevarul din credinta lor. sotia mea e credincioasa iar copiii mei sunt botezati. asa, ca idee.
NOU
“este ilegal să negi holocaustul” WTFuck, unde-i libertatea atunci? Sau s-a terminat?
NOU
as I said, nici eu nu sunt de acord cu asta. dar 11 milioane de evrei morti pot spune altceva.
NOU
@arhi: spune-mi te rog, de unde ai gasit cifra de 11 milioane de evrei morti? Nu de alta, dar ei (adica cei de aici www.ushmm.org/wlc/en/article.php?ModuleId=10005687) spun ca in 1933 in Europa locuiau cam 9,5 milioane de evrei. Si mai spun ca in 1950 in tarile Europei mai locuiau cam 3,5 milioane de evrei.
Cifrele oficiale, avansate de Muzeul Holocaustului sunt undeva la 6 milioane de evrei morti in lagarele de concentrare de pe teritoriul Germaniei naziste, din tarile ocupate si nu numai. Istoricii sunt de acord ca cifra reala (dat fiind emigratia masiva in Israel ce a urmat anului 1945 si mai ales anului 1947) este cuprinsa intre 5 si 6 milioane de evrei morti in lagarele de concentrare.
Oricum, chiar si 1 evreu daca murea numai pentru faptul ca era evreu, era mult.
NOU
6 milioane in lagare si inca 5 de-alungul europei. nu scriu destul de clar? trebuie cumva reformulat?
NOU
Ah, si inca ceva: initial, nazistii dupa ce au preluat puterea au inceput printr-o politica de expulzare masiva a evreilor initial din Germania. Cred ca lagarele de munca fortata (sau concentrare) au aparut undeva dupa 1936. Dupa ce au inceput sa acapareze teritorii, s-au vazut “foratati” sa adopte metode de exterminare, datorita faptului ca lagarele deveneau neincapatoare, datorita “afluxului” de evrei din tarle Europei de Est. Solutia finala a fosdt propusa si adoptata in urma conferintei de la Wannsee de catre Heidrich inainte de a fi asasinat.
Si, printr-o greseala, minutele conferintei au fost pastrate si culmea, gasite dupa razboi.
NOU
“According to the American Jewish Yearbook, the Jewish population of Europe was about 9.5 million in 1933.”
Cind populatia TOTALA evreiasca in Europa era de 9.5 milioane (repet, nu o spun eu), cam greu sa omori 11 milioane de evrei, nu crezi? Incearca linkul.
NOU
nu, nu cred
NOU
Si tot ca o paranteza finala,cifra de 6 milioane avansata de Muzeul Holocaustului reprezinta victimele totale (adica morti in lagare de concentrare si in urma altore actiuni de exterminare) din rindurile populatiei evreilor din Europa. De curiozitate, am intrat si pe wiki iar ei acolo avanseaza cifra de peste 3 milioane morti numai in lagarele de concentrare. Oricu este foarte mult, repet, si unul singur ucis numai pentru faptul ca era evreu (sau tigan, sau polonez, sau homosexual, sau handicapat, sau orice altceva, ucis numai pentru aceasta “vina, era mult prea mult)
NOU
Buna, tu ai convingerile tale puternic intelenite, si refuzi sa acepti parerea unora care intimplator sunt experti si traiesc din studierea fenomenului.
NOU
Voi sunteti culmea, discutati de milioane de morti, chiar are relevanta daca au fost
6 milioane sau 11 milioane, discutam de milioane, cate milioane ar fi trebuit sa fie ca toata lumea sa cada de acord ca a fost holocaust?
NOU
E de bine!…sau nu?”Cele 717 şcoli şi lăcaşuri de cult evreieşti vor fi protejate “încă de astăzi (luni), de 4.700 de poliţişti şi jandarmi”, iar “militari vor fi trimişi ca întăriri în 48 de ore”, a declarat ministrul.”
NOU
asta în fâşia franţa, nu ?
NOU
free of speech test in western airports:
urla incontinuu cat te tin boshogii “alahak bar”
sa vedem cate secunde rezisti 🙂
apoi spui ca faci reclama la bar-ul Alahak
NOU
Au mai încercat și alţii ceva asemănător: edition.cnn.com/2015/01/08/us/flight-attendants-complaint/index.html
NOU
Da, ca daca strigi “gogo e destept” in gura mare pe aeroport toti te vor aplauda, iar paza iti va oferi o ciocolata.
E greu sa facem diferenta intre ordine publica si exprimare.
NOU
And Not a Single Fuck Was Given imgur.com/gallery/euW5DJE
NOU
Je suis Adewale?
NOU
nu e ilegal sa negi holocaustul in cercul tau de prieteni,chiar si la tv si in ziare sant voci care il neaga.e ilegal doar in din pozitii oficiale de demnitar sau oficial al unui stat.oricum diferenta dintre evrei si musulmani e ca evreii nu incearca sa-ti bage religia lor pe gat,in timp ce jihadul islamic propovaduieste islamizarea totala si moartea tuturor necredinciosilor
NOU
Naji Al Ali, pe baiatul asta, caricaturist si el, l-au cam impuscat…
NOU
A făcut mișto Dieudonné (M’bala M’bala), după care și-a luat-o urât, după care s-a LePenizat (un pic)
www.youtube.com/watch?v=2Nu8jv0i30o
NOU
El are un scenariu, sau improvizeaza? Pentru ca daca improvizeaza e pur si simplu genial.
NOU
Evreii aia ai lor din Israel nu mi se par cu mult mai civilizati ca romanii. Insa evreii veniti in Israel din alte tari, logic, au cultura tarilor din care provin.
NOU
Buddy toti evreii din Israel sunt “veniti” din alte tari, evreii nativi sunt praf de vreo 2000 de ani, acum nu stiu ce ai cu mortii si de ce ii faci necivilizati.
NOU
pai ma refeream la evreii “otrodocsi”, perciunatii cu palarii si haine negre care se dau cu capul de Zidul Plangerii. Aia-s civilizati ?
NOU
@alxzen: evreii nascuti pe teritoriul Eretz Israel se numesc sabra. in 2010, peste 4.000.0000 evrei din Israel (70% din ) erau sabra. Pana in 1989, evreii veniti din Romania reprezentau cel mai mare grup etnic (800.000 persoane). Dupa destramarea URSS, locul 1 a revenit evreilor veniti din Rusia (peste 1 million).
NOU
e, mai ramasesera ceva evrei si in palestina, dinainte sa inceapa colonizarea la sfarsitul sec.19
NOU
Foarte civilizati, exemplu: www.washingtonpost.com/news/morning-mix/wp/2014/09/26/ultra-orthodox-jews-delay-el-al-flight-refusing-to-sit-near-women/
NOU
@bugsy – cartea autobiografica a lui Rosen Moses “Primejdii Incercări Miracole ” vorbește de alte cifre, nu de 800.000. Oricum au fost mulți veniți din Ro.
NOU
Evreii au in America de nord Liga anidefaimare: www.adl.org/
Vorbesti prea multe impotriva ei, te catalogheaza antisemit si apoi armate de avocati te dau in judecata. Cam asta fac evreii unde au puterea.
In rest, eu sint cei care imping puternic folosirea “Happy Holiday” si nu “Merry Christmas”.
Apropo, evreii saraci din NA sint incurajati (financiar) sa se mute in teritoriil ocupate.
NOU
Te impusca ei si evreii cand o sa prinda o oferta buna la niste mitraliere…
NOU
Poate ar trebui sa te informezi un pic mai mult:
www.youtube.com/watch?v=Vnu5uW9No8g
Hitler n-a fost vreun sfant, dar nici evreii n-au fost mai prejos. “Saracii” de ei, cum au suferit de pe urma “holocaustului”, fara sa fi avut vreo vina…
NOU
Acum cativa ani, aveam in cercul meu de prieteni un austriac si un evreu. Nici nu poti sa-ti imaginezi cate glume cu Aushwitz auzeam in fiecare zi.
NOU
www.dailymail.co.uk/news/article-2906539/Calls-BBC-reporter-resign-told-daughter-Holocaust-survivors-Paris-Palestinians-suffer-hugely-Jewish-hands-well.html#ixzz3OczOi7bw Wow, much research!
NOU
eu, daca as fi sinucigas, as gasi finantatori bogati, sinucigasi si ei, as aduna o distributie de actori sinucigasi si as face un film artistic despre mahomed. da-o incolo, mii de filme despre iisus si altii de-ai nostri si nimic despre dl.dr.ec.ing. g-ral mahomed?
mai greu de gasit o tara sinucigasa care sa accepte sa se filmeze filmul pe teritoriul ei, dar…atunci sa vezi discutii despre libertatea de exprimare.
oricum, muistii astia din tarile musulmane ar merita o treaba din asta, si numai pt ca fac fitze si interzic si filme gen asta de acum cu moise, de ridley scott, sau se scandalizeaza de clipul cu egiptul antic al lui katy perry.
termina-li-s-ar petrolu!
NOU
N-as manca in veci carne halal sau kosher. Daca imi dai sa mananc un animal sacrificat in moduri ciudate si dubioase eu o sa te intreb unde e cel mai apropiat McDonalds
NOU
Nu e ironic? ipocrize much?
www.theguardian.com/world/2015/jan/12/french-comedian-dieudonne-charlie-coulibaly-prosecutor