UE s-a gândit că trebuie să pună taxe pe mașinile electrice aduse din China, pentru că, vezi tu, chinezii au primit subvenții ilegale de la guvern. Sigur, ilegale în accepțiunea UE, pentru chinezi, sunt complet legale. La prima vedere, aplauzi, bravo, așa, să ne apărăm industriile locale, producția de mașini, locurile de muncă etc.

Doar că, ce să vezi, industriile locale auto din UE au protestat masiv la introducerea acestor taxe, fiecare din ei având interese în piața chineză, pe varii segmente. Și au protestat masiv, ca să nu fie luați în seamă la fel de masiv.

Eu, ca om simplu, înțeleg introducerea acestor tarife, de către politicieni, atunci când ți-o cere piața locală, sufocată de importuri ieftine. Dar dacă piața locală, nu că nu ți-o cere, ci protestează la introducerea acestor tarife, în numele cui introduci tu aceste taxe și, mai exact, pentru cine?

Dar, în fine, nu mă pricep la mașini, posibil ca răspunsul să fie extrem de la îndemână și să nu îl văd eu.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.