Și nu, nu fac parte din mișcarea Eat the rich, despre altceva zic.
Mi-am adus aminte că mă gândeam la asta, citind un articol despre parcările de la hoteluri, parcări mai mult inexistente, în timp ce băteam drumurile europei, încercând să rezerv hoteluri din mers.

Bref, booking com a fost o idee foarte bună și foarte mișteaux, care a schimbat inclusiv fața turismului mondial. Pentru că erau o companie mică, voind să facă o schimbare și să aducă un produs bun, care să ajute și să satisfacă oamenii. Așa că e posibil ca, de fapt, booking, să adauge cu de la sine putere parcare în căutarea ta, pentru că nu îi doare. Așa cum, dacă bifezi să îți arate hoteluri, îți arată și AirBNB-uri, fără greață, că poate vrei.

Ce e booking acum? O corporație lacomă, care ia 35% din costul unei rezervări făcute prin ei. O corporație care are ca unic obiectiv satisfacerea acționarilor, nu a clienților.
Acum câțiva ani, rezerv un hotel în Viena, de pe drum, pe booking. Sigur, bifez parcare. Ajung la hotel, surpriză, nu avem parcare. A, nu știm de ce e acolo așa, posibil să fie o greșeală, poate nu ați văzut dumneavoastră bine. Îi arăt mailul cu PARCARE scrisă. Da, nu știu. Dar să vă mutați mașina de pe stradă, că or să v-o ridice, vă dau un sfat prietenesc. Păi și unde să o pun? Pe vreo stradă adiacentă, nu știu.

Am făcut review și reclamație la booking. Reviewul nu mi-a fost aprobat, pentru că nu se referea la facilitățile oferite de hotel. Reclamația mi-a fost soluționată cu Nu se confirmă, sper că veți rămâne un client fidel al booking com și al serviciilor noastre.

Ideea e simplă.
Corporațiile astea au ajuns să sugrume orice fel de afacere mică, fie el hotel, sală de sport sau pizzerie.
Vreți să vă faceți rezervare la un hotel și nu știți alt mod de a căuta unul? Căutați pe booking com și, după ce vă găsiți hotelul, căutați-i pe google sau ChatGPT, luați numărul de telefon și faceți-vă rezervarea direct. Veți fi maxim de surprinși să vedeți că e mai ieftin și, la telefon, puteți chiar să întrebați direct dacă au parcare sau ce soluții de parcare au.

Vă place de pizzeria/restaurantul preferat. Luați-i numele din Glovo și căutați-l pe net, există șanse mari să aibă livrare proprie. Iar mâncarea va fi mai ieftină cu 35%. Vreți să mergeți la sală? Căutați sala aia mică din cartier, făcută de un om care are pasiune pentru sport și care se chinuie să facă ceva. Lăsați worldclass să își caute clienții printre corporații.

Singurii care pot face ceva împotriva lăcomiei corporatiste suntem noi, clienții.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.