Înainte de orice, chestia cu Auchan mi se pare o inflamare absolut stupidă, pe internet. Am văzut că s-a trezit și PSD, să impozităm, nu-i așa, magazinele cu self check care sug sângele poporului. Nu e ca și cum Auchan ar vinde doar ei parizerul ăla bunu’ de la Meda. E doar un vehicul pentru aceleași produse pe care le vând toate celelalte zeci de hypermarketuri din românia. Nu îți place ideea de self check? Nice, du-te în altă parte, UE AUchan și aia e.

Eu sunt client selfcheck la Carrefour și sunt foarte mulțumit. Scanat toate în aplicație, la self check scanat codul de bare, am ieșit în 20 de secunde și asta dacă se trezește vreo tănțică de aia să verifice coșul. Și rar dă erori, spre deosebire de Selgros, de exemplu, unde din 5 experiențe de shopping, în 4 îmi dă cu eroare și trebuie să scot tot căruțul să verifice doamna.

Anyway, nu despre asta voiam să vă spun. Ci voiam să vă arăt de ce bloggerii și influencerii au devenit o mizerie și de ce toată lumea a început să îi disprețuiască masiv, devenind, dintr-o sursă de informații și opinii reale și nebiasate, papagalii internetului, care își vând opinia și părerile cui plătește mai bine.

Exemplu. A scris Godină, războinic maxim, despre cumnu îi mai place la Auchan, la luptă, fârtați, să rupem ușile, așa nu se mai poate. Bine, Godină e la fel de inteligent ca alpaca aia a lui, de parcă cineva l-ar forța să mearga să descarce tiruri la Auchan. Rezultatul?

Zbang, Cristi Manafu, spălătorul de cadavre de serviciu al agențiilor, este impulsionat rapid să scrie postări admirative, metode de plată, chestii, selfchecking e doar în lumea bună, ne îndreptăm spre civilizație, tovarăși, nu mai fiți fraeri!

Ba o luăm puțin și în balon, de fapt este un deficit de personal în piață, e un lucru bun ce se întâmplă. Nu, simpaticule, e un deficit de salarii decente în piață și nu se mai înghesuie lumea la 300 de euro lunar plus bonuri de masă. Sau un guilt trip despre cum lăsam casierii să moară de foame și acum le plângem de milă. Fiind un țugulan inept, neștiind că casierii nu au voie să aibă bani la ei cât sunt pe casă, toți banii trebuie să fie în sertarul casei, intrând în tură cu pază verificată. Regulile ANAF, mai exact.

După care apare caracuda Ioana Ene Dogioiu, împrăștietoarea de venin oficială, care are unghiul celălalt de abordare. Vai, de ce scrieți despre Auchan, i-ați dat muniție lui George Simion, nu trebuia, să o lăsăm mai moale, avem multe alte probleme mai importante decât asta.

Nu vă mai lăsați păcăliți de opiniile astea. Sunt bugetele de containment ale agenției care se ocupă de Auchan, care bagă articole în piață, ca să poată scoate un excel, la final de lună și să arate Auchanului Look, s-a scris și de bine, ne-am ocupat de tot.

Devine din ce în ce mai dificil să îți păstrezi independența și verticalitatea într-un business unde companiile decid, influențând agențiile unde să își trimită banii. Așa cum bine zicea Vali aici

Ca să tragem linie, suntem aici: voi nu plătiți pentru conținutul ăsta. Ăia 500€ pe lună de pe Patreon sunt un început, dar nu sunt de ajuns. Companiile nu vor să plătească, pentru că mai scapă păreri autorizate, și ar vrea să fiu un pic mai domol, mai simpatic, mai poze cu familia, mai lifestyle, mai taci dracului cu părerile tale, scrie și tu “o companie oarecare”, că nu mori. Voi nu vreți asta, dar nici să plătiți, iar eu trebuie să găsesc un echilibru între a vă mulțumi și pe voi și a nu deranja nici companiile.

Later edit: Între timp, s-a intromisionat și panarama asta de om, bănuiesc că se așteaptă să găsească minore la Auchan.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.