Stați liniștiți, sunt bine în căsnicie, despre Glovo e vorba.
Frunzăream ieri aplicația și văd un restaurant nou adăugat, cu mâncare la oală. Ceva absolut nou pentru Pantelimon, unde am maxim 10-12 dughene care livrează mâncare. Iubiii, ne luăm mâncare pentru 2 zile! Fac comanda și îmi văd de treabă, că mai facem și chestii. După vreo câteva ore, îmi aduc aminte că nu s-a întâmplat nimic, deschid aplicația.

Deci da, mi-au anulat comanda pentru că sunt niște iregularities în contul meu. Adică e din vina mea, înțelegi? Eu având cont premium la glovo, plătind taxa lunară și, probabil, câteva zeci de comenzi unde nu au existat iregularities. Nu m-a căutat nimeni, nu m-a anunțat nimeni, stai prostea și așteaptă. Noroc, de fapt, nu e noroc, e skill obținut prin învățare la toate aplicațiile de food delivery, că nu am plătit înainte, că după aia aveam o conversația suavă cu o zdă care să îmi explice ce noroc am că o să îmi dea înapoi un voucher de sumă, că doar tot o să mai comandați de la noi, nu??

Well, uite, pentru mizeria asta pe care eu o consider umilitoare, multă Uniunea Europeană, Glovo, am închis contul premium, am șters aplicația. Un pas mic pentru om, un pas mic și pentru voi.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.