Pe History, fiecare calup de publicitate este exact asa.
Ford Kuga, 10-12 reclame la medicamente, din care 3 pentru ficat, 2 pentru pierderi de lichide involuntare, 1 cu o baba dintoasa care se bucura ca nu o mai doare in cur de cand foloseste Proptinum, pentru ochi obositi, gat iritat si raguseala care nu te lasa sa vorbesti and so on, terminat cu Fashion Days. Serios, de fiecare data.

Si toate sunt formate dintr-o discutie sfatoasa dintre 2-3 doamne, care stiu imediat de ce ai nevoie daca ai arsuri anale sau bube-n gura, a, Lacium. Se pare ca cineva a facut un studiu care a demonstrat ca cele mai eficiente reclame sunt alea in care vorbesc intre ele 2 gagicute si repeta de multe ori numele produsului, ca sa iti ramana in minte. A, Lacium.

Aștept cu interes reclama la Vagisil, in care 2 mizdute de astea vor imputi o canapea, in timp ce vor discuta doct:
Da, draga, de cand folosex Vagisil, interiorul coapselor mele miroase ca un camp de bujori, prietenul meu jura ca, in sfarsit, se simte la munte, se saturase de mirosul mării.
A, Vagisil.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.