Salut!
Din nefericire nu pot sa vin cu nimic bun despre alegerea facuta…
Este cea mai mare teapa pe care mi-am luat-o in viata mea!
Am achizitionat pe firma 3 Honda CR-V 1.6 Diesel 4×4 160 CP, MT 6 viteze, echiparea Lifestyle, de la Asko International, dealer official Honda.
In acest moment am demarat discutiile de returnare a lor. Motivul: problemele majore la filtrul de particule!
Masinile au cam o luna de la achizitie si intre 1000 si 2500 de km rulati.
In aceasta perioada de cosmar, una dintre ele a fost deja in service de 3 ori, ultima data fiimd dusa acum 10 zile si de atunci este la ei. Masina data ca replacement, a cedat si ea azi dimineata, afisand exact aceeasi problema cu filtrul de particule.
O a doua masina din cele 3 achizitionate a avut si ea o vizita la service cu probleme la acelasi celebru deja, filtrul de particule!
Nimeni de la Honda nu stie ce sa faca cu oul asta fierbinte… In prezent nu au nici o solutie clara si serioasa la problema asta, noi perecandu-ne timpul mai mult ducand si luand masinile din service (doar cu eroarea resetata, dar fara a fi solutionat fondul problemei), decat folosindu-le…
Este foarte clar ca problema este una constructiva ce afecteaza cel putin intregul lot daca nu chiar modelul in sine…
In consecinta, pentru moment nu sfatuiesc pe nimeni sa aleaga aceasta masina, decat daca e masochist !!! Regret sa constat dar Honda CR-V nu mai este ce a fost candva…
Am deschis deja discutia cu dealerul pentru a vedea care este procedura de returnare/inlocuire a masinilor.
Sper ca postul meu sa ajute in luarea unor decizii corecte a tuturor celor in cautarea unei masini din aceasta categorie si vza promit sa va tin la curent cu evolutia lucrurilor, indiferent de directia in care acestea o vor lua…
Si ca tortul sa aibe motul pus, nici pana acum nu mi-au fost inmanate Cartile Tehnice ale masinilor si Manualele de exploatare, importatorul Honda Trading neavand nici pana acum aceste documente si carti tiparite in limba romana, desi legile in vigoare le interzic cu desavarsire comercializarea vehiculelor neinsotite de cele specificate mai sus!!!Bafta tuturor!
De aici
Nu ma agit pe problema Honda. Nu ma pricep, nu ma intereseaza, nu mi-as cumpara niciodata o masina japoneza, am un prieten care sta ca fraierul de 2 saptamani cu masina in service, pentru ca inca nu a ajuns piesa din japonia.
Problema mea e alta. Observati indignarea omului ca nu are cartile tehnice si manualele de exploatare. Observati cum stie exact ca, prin lege, aia nu aveau voie sa i le vanda fara ele.
Dar daca stia ca nu are voie, de ce a ales sa primeasca masinile? Legea nu este biunivoca? Unul din motivele pentru care suferim inca este smecheria. Lasa cuaie, stiu ca nu ai voie sa imi vinzi fara carte, dar mi-o aduci tu, da-mi masinile, sa ma bucur. Dupa care dorim respectarea legii si incercam sa ii ardem, cand patim ceva. Pentru ca nu s-a respectat legea!!!111oneone
Cam ca aia care cumpara masini din 2005 cu 80 000 de kilometri la bord, conduse de o doamna din germania, maxim pana la hypermarket. Stie ca e fraierit, stie ca se va arde, dar spera ca poate ii iese smecheria si nu va pati nimic.
Dupa care plange pe net.
NOU
diferența între noi și japonezi
www.youtube.com/watch?v=cXlGoh9SUkk
NOU
da, dar noi avem pula mai mare si ne futem mai mult. in japonia sunt oameni care-s casatoriti si-s virgini ca n-au timp sa se futa de la atata munca
NOU
Cred ca sunt japonez …
NOU
da ma’, doar ca realitate e alta: nu futi pe baza marimii pulii ci pe cat de tine buzunarul, japonezii au o populatie de 120 mil si au o suprafata care nu e dublu fata de a noastra.
NOU
Am achizitionat pe firma 3 Honda CR-V… Honda… Honda… din start aici e problema.
NOU
Corect…un bo$$ adevarat stie ca valoarea sta in BMW!! Oricine stie ca japonezele sunt pt fraierii care nu au bani de masini adevarate de jermania. Te ung pe suflet este? (PS: am numa honde de 4 ani si nici o problema)
NOU
ce bmw frate, TDI, T D I, T D I !!!!
NOU
Esti dus cu capu’, stai jos, 4
NOU
D si I cu rosu. Doar alea e tari
NOU
@oNe : “japonezele sunt pentru fraierii care nu au bani”! Cred c-o sa intru in depresie sau ceva…
NOU
Ce prost. Se zice: japonezele e pentru aia care nare valoare, ca bani poa sa faca toti prostii care munceste
NOU
saracutul, prin ce perioada de cosmar a trecut el. si plm, e asa de greu sa scrii inlocuire in loc de replacement?
NOU
“…nu mi-as cumpara niciodata o masina japoneza…” -Cine te-a sfatuit? -Cumnatu’, ca are Subaru…
NOU
ce oameni!
NOU
A zis ca “nu si-ar cumpara” nu ca “n-ar primi”…
NOU
Hateri…
NOU
Toţi băieţii stieee
Subaru e chinăzărie….
NOU
Nu masinile japoneze sunt de vina. Detin o Mazda si am alti prieteni care au si ei marca asta si inca pe cineva cu Toyota si sunt super multumiti de ele. In schimb am multi prieteni cu germane care au varii probleme.
NOU
Subscriu. Am toyota de 10 ani (daaa batrana tare). Nu am avut nici o problema cu ea. Si nu, nu sunt o batranica ce foloseste masina doar pana la piata si inapoi.
NOU
@Arthur
pentru ca la noi cele mai populare masini sunt cele germane (multe luate second-hand, de la o batranica, nu?) e si normal ca sa auzi de mai multe germane cu probleme.
@cucurigu
ma, acu’ destul de multi ani am avut un passat. model vechi, B4, din ’96. De vo’ 6 ani il conduce varu-meu, fara probleme majore (na, consumable – distributia, placute/discuri de frana, bucse – s-au mai schimbat; dar pe langa asta eu am schimbat macaraua de la un geam, pompa de benzina si… cam atat); a trecut bine de 300000 de km.
NOU
Nu ma ajuta ceea ce spui tu. Tocmai am subliniat ca eu stiu in mod direct cel putin 6 masini japoneze FARA NICI O PROBLEMA (aici nu se pun consumabilele gen bucse) – n-am stat mai devreme chiar sa ii enumar pe toti, si vreo 20-30 germane din care cel putin 6-7 cu probleme si tu imi spui ca e doar o problema de statistica? Sincer, nu cred.
Iar germanele cu probleme sunt cele din generatia after 2004-2005, ca inainte intr-adevar erau tancuri aproape indestructibile. Inainte de Mazda asta pe care o am si pe care o conduce sotia in mare parte, am avut un golf 3 in care chiar n-am bagat bani si tot a mers. Dar asta e de domeniul trecutului.
NOU
“consumabilele gen bucse”
un pic de trolling… La cati km se chimba bucsele consumabile? Sau sunt schimbate la numarul de ani ca lichidul de frana sau freonul de la AC?
Nu ma pricep la mecanica dar zic ca sunt mai mari sansele sa fie porbleme la coloana de directie la o masina la care trebuie schimbate bucsele decat la iuna la care bucsele sunt schimbate o data cu masina..
NOU
Io am o masina germana cu motor japonez*. Ce sa ma fac?
*Opel cu motor Isuzu
NOU
Tudor, daca nu te pricepi la mecanica atunci taci. Nu ai idee pe ce coclauri umbla masina aia, pentru ca una din cerinte e sa umblu in zone unde nu neaparat exista asfalt. Sau in zone unde nu s-a mai asfaltat in mileniul asta. Asa ca in conditiile in care masina are aproape 300.000 km din care 99% in Romania si am schimbat doar de cateva ori bucsele (directia e boboc, trece orice test cu brio) eu zic ca nu e rau. Dar na, ne bagam in seama si e interesant, nu?
NOU
Asta cu cartile tehnice e o chichita, masinile alea tot defecte erau cu tot cu carti in romana. Dar omul are tot dreptul sa ii arda pe motivul asta. Pana la urma al a luat masini noi care sunt stricate. Foarte bine ca le caută motive sa-i arda.
NOU
Nu-i chiar asa cu masinile japoneze, sunt destule produse in Europa cu tot cu piese (in UK se produc 3 versiuni de Honda Civic, CRV si Jazz, in Turcia Civic si City).
NOU
Honda are multe probleme in ultimii ani, niste jurnalisti din Olanda au demonstrat ca Honda CRV, care desi avea tractiune integrala, surpriza, nu functiona, doar 2 roti fiind actionate in caz in care pierdea aderenta. Iar de Accord, e pe moarte si modelul ala, doar probleme cu el in ultimele 2 generatii.
NOU
Nu stiu in cazul de fata dar o spun in cunostiinta de cauza.
Majoritatea prefera diesel euro5 euro6, ce vin automat cu acest DPF (filtru) neluand in calcul ca vor merge preponderent urban, ceea ce pt acest DPF e de rau. Adica mai nou nu e service in care nu gasesti masini relativ noi cu DPF colmatat. Motivul? Rulaj excesiv urban fara a-i da posibilitatea filtrului de a-si face cicluri de regenerare asa cum recomanda fabricantul.
Deja acest DPF a ajuns o sperietoare la nivel national, multi alegand sa il anuleze pur si simplu din soft-ul masinii.
Repet, in cazul Honda de mai sus e posibil sa fie vreun lot cu probleme de fabricatie, dar nu ar fi singurul care ajunge cu masina de 2000 km in service pt DPF din cauza modului de utilizare.
NOU
Rulaj excesiv urban? Interesant. Deci, daca ai de circulat prin oras, mai bine ia tramvaiul/autobuzul, ca masinile diesel (astea noi) se strica…
Da masina diesel euro5/6 pentru rulaj urban exista?
NOU
Egzista daca stii ca o scoti periodic pe autostrada sa ii cureti filtrul. Daca tu o rulezi numai prin oras vei avea surpriza sa ti se aprinda martorii prin bord si sa te puna “in nas”. Pt regenerare motorul trebuie sa functioneze in anumiti parametrii detectati de softul masinii (turatie, viteza, temperatura etc)
NOU
Daca ai de circulat preponderent prin oras alegi benzina, simplu, nu? Pana la urma unde crezi ca se fac compromisuri la motoarele noi pt a respecta normele impuse de poloare? La filtre. Fel si fel de filtre. Nu o sa mai gasesti in ziua de azi motor diesel care sa te tina ca acum 8-9 ani.
NOU
Cum sa aleg benzina? Toata lumea stie ca cu motorina iesi mai ieftin. Deci diesel ftw, chiar daca stau cu ea doar in coloana si bag a 3a doar in weekend.
Si ce e aia DPF? Detalii…Au stricat astia dieselurile noi. Pai ai vazut tu inainte sa pice vreun diesel alimentat de la Lukoil? Da, nu era euro5/6, era euro 3, dar ce conteaza…?!
Luati-va diesel cu DPF, mergeti 90% prin oras, alimentati de la Lukoil si schimbati vitezele pana in 1800. Si pe urma plangeti-va ca sunt masinile proaste…
NOU
sau masina automata care nu merge subturat cand e cazu’ si se curata bine filtrul ala. Am avut o skoda si un passat DSG fara probleme la filtru pt ca nu au fost, passatul avea 430k cand l-am dat…
NOU
Am CR-V III si in 6 / 110.000km ani am schimbat ca piesa defectata un releu de aer conditionat, de 130 de lei. Asta vis a vis de “nu mi-as lua niciodata masina japoneza”, eu mi-as lua si o sa imi iau doar japoneze pentru ca pot spune ca am platit numai benzina si revizii la ea.
In ce priveste cartea tehnica si manualul, nu cred ca in discutiile anterioare cumpararii s-a pus problema existentei/inexistentei manualului in limba romana. Omul a dat avansul, i-au fost aduse masinile, cand a fost sa le ridice a constatat ca nu are carticelele. Omul probabil s-a gandit ca e cam de porc sa faca circ atunci si sa nu ia 3 masini pentru ca nu au manualul in romana, probabil i s-a promis ca i se vor da “in cateva zile”.
NOU
Disc ambreiaj pentru că e subdimensionat pe 2.2d (cr-v luat în 2010). Cam atât în 5 ani și 100000 km.
NOU
Tu nu aveai ma tanc?
NOU
Ba da mă, cr-v aveam în România. Acasă am tab.
NOU
Eu cred ca pur si simplu a constatat lipsa manualelor si cartilor tehnice in limba Romana doar in momentul in care trebuia sa ridice masinile. De ce? Pentru ca in mod normal, fiecare dintre noi ar presupune ca ele exista, intrucat atat importatorul cat si dealer-ul exista in continuare pe piata deci legea exista de ceva timp.
Si ce trebuia sa faca – nu le mai iau coaie ca n-are cartea in lb Romana ( dupa ce le-am platit si probabil am si stat sa le astept niste luni)?
Problema in acest caz este la autoritarile pulii care nu-si fac treaba. Iti dai seama ca ei nu au in generela manualele si cartile tehnice in lb Romania si totusi vand aceste masini in mod curent cu o imensa durere in cur pentru ca nu-i controleaza nimeni.
Noi ca si consumatori nu avem cum sa controlam de fiecare data ca lucrurile astea sunt in regula.
NOU
Comoditatea uneori se plateste, toata lumea cauta sa isi rezolve treaba uneori cat mai usor, asta nu inseamna ca trebuie sa ne tragem tepe unii altora fara consecinte.
NOU
Si legatura cu cazul de fata care este? Cine a cautat sa isi rezolve treaba cat mai usor, cine zice ca trebuie sa ne tragem tepe fara consecinte?
NOU
Daca esti sofer prost si tii masina subturata, poate aparea aceasta problema.
screencast.com/t/VkLCesGiB
P.S. Wtf, intr-un top al fiabilitatii, masinile japoneze sunt cele mai bune, urmate de nemtesti, englezesti, franceze, italiene si Dacia.
NOU
Am uitat de cele made in South Korea, care sunt imediat dupa japoneze.
NOU
Aici nu-ti dau dreptate cu Dacia. Am Logan la firma si are 285.000 km. Stii cate probleme am avut cu ea? ZERO. Carburant, revizii, 1 data am schimbat senzorul de relanti si anul asta am schimbat radiatorul de la racire ca se supraincalzea motorul. Nu mi se pare mult… Dar adevarat, masina e pe benzina nu diesel.
NOU
Arthur, a fost mai mult in gluma. 🙂 Dar hai sa punem Dacia la masinile de origine franceza.
Daca nu ai avut probleme cu ea, inseamna ca ai de a face cu soferi care au putin habar de cum se foloseste normal o masina si carora le pasa.
NOU
Cred ca m-am exprimat gresit, masina aia e masina de la firma unde lucrez eu si pe care eu personal o folosesc in majoritatea drumurilor. Deja am ajuns la disperare ca sefii is dinaia care daca nu moare complet nu o schimba. Si al naibii masina ca nu se strica. Sa-ti mai zic ca am circulat cu taximetristi care au avut 500.000 km in bord si tot asa fara probleme? Si nu 1-2 ca sa ma minta, ci cu zeci care zic acelasi lucru: Logan varianta veche pe benzina e ft buna. Nu exista padure fara uscaturi, unele se strica relativ usor, dar conteaza si cum ingrijesti masina.
NOU
Loganu meu a avut la 15000 o problema cu blocu de lumini. S-a ars. Dupa care pauza. Ah, dupa 5ani i-am schimbat capu de bara (parca) dreapta.
NOU
Iată ce scria Mihai Eminescu în ianuarie 1877, acum mai bine de 100 ani, atenție:
“Punând o dată mâna pe presa europeană, care în genere nu mai are de ţintă luminarea, ci excitarea urelor între clase şi popoare, uşor li-e evreilor să spună, orice minciună patentată. Publicul cafenelelor, blazat pe ipercultura europeană şi setos de noutăţi de senzaţie, găseşte plăcere în citirea monstruozităţilor ce se vor fi petrecând în România. Evreii fac din jurnalistica europeană ceea ce au făcut din băuturile spirtoase la noi – otravă.
. . .
În frunte, stă, fireşte, organul jidovesc Adevarul (…)
Aceştia sunt conducătorii “opiniunii publice” a ţării româneşti… Străini de noi şi potrivnici fiinţei noastre, ei ne discută interesele, ne judecă, fac reputaţiile prin gălăgie si reclamă, şi le desfac prin tăcere şi calomnii, ei suie în slava cerului pe jidoviţi şi caută să înjosească pe adevăraţii români; ei terorizează pe funcţionarii publici care voiesc să-şi facă datoria; ei critică totul: religia, coroana, armata, justiţia, învăţământul…”
NOU
,,26 iulie 2015
caramela2003 intreaba:
Buna TPU, ce ati mancat astazi?”
,,21 februarie 2015
Rahela99 intreaba:
Ca pictor iti este interzisa inspiratia altor picturi?”
,,31 iulie 2015
Dragos636 intreaba:
De la cati ani incep baietii sa produca sperma?”
,,30 iulie 2015
Shirosaki233 intreaba:
Nu stiti cat valoreaza acum un punct thank you (Orange)?”
,,28 iulie 2015
Danii_Danii_1998_Phmh intreaba:
Salut TPU! Am un prieten care face malahie o data sau de mai multe ori pe zi şi vreau sa îl ajut cumva să se lase de această patimă, ce să îi spun? M -am cam săturat să-l aud că a facut malahie. Dau fundă! ”
NOU
Tu cu ce pseudonim ai semnat in lista?
NOU
ma crezi ca am cautat “malahie” pe goagal? ziceai si tu acolo, onanism, cain&abel,.. ce dracu e asa de greu.
NOU
Cand iti iei masina noua – mai ales pe firma – iti cam crapa maseaua sa “produca”. E putin probabil sa intrebi in momentul in care semnezi contractul: “stiti, cartea tehnica si de garantie sunt in limba romana?” … sau “triunghiul reflectorizant are dimensiunile prevazute de lege?” … sau “numarul de tampoane din trusa medicala prevazuta standard in masina ca sa i se permita sa circule pe drumurile publice este cel corect?”. La fel, cam aceeasi situatie e cand te duci sa-ti ridici masina.
Si da, si eu cred ca asta cu cartea tehnica e doar un nod in papura gasit ca sa poata sa returneze mai usor masina. Nici mie nu mi-au dat cartea tehnica decat la vreo luna dupa ce am cumparat masina. Si din cauza ca era intr-o pasareasca, mi-am cumparat de pe net varianta in engleza.
NOU
De unde a alimentat oare…? Motorină de tir?
Aceeaşi poveste şi la FAP-urile de la Peugeot. Nu-s bune, se-nfundă, anti-polution fault.
La fel şi la passat-urile cu DFP, nu-s bune, trebuie date jos îndată ce-a ieşit maşina din dealer.
Mie mecanicul mi-a spus clar, sunt 3 probleme mari şi late.
1. Motorină proastă sau de tirist.
2. Mers cu foarte mult cu rezervorul pe roşu. FAP-ul (sau DFP sau ce-o fi) nu porneşte regenerarea decât dacă are mai mult de un sfert în rezervor.
3. Mers foarte mult subturat, la consum.
Toate 3 sunt tipic majoritare româneşti, unde, din pură conincidenţă se agită lumea mai mult că se strică filtrele de particule.
NOU
Termina ma cu prostiile.
Iei masina noua sa-i bagi motorina de tir? hai las-o jos. Si motorina de la TIR ce are? Nu e tot motorina de la statie? E. Am bagat in tractorul meu mtorina de vapor. Ghici ce. era Euro 5 si calitate mega superba.
Problema e care o vad eu e alta. la 1000-2500 km sa ti se buseasca dpf-ul e grav. Punct. Nu exista nimic care sa spuna ca a trintit masinile de pamint, ca a mers subturat, ca a frecat duda.
Pentru ca orice i-ai face la o masina, efectele nu se vad imediat. Trebuie sa faci citeva mii de km ca sa vezi urmarile la mers subturat de ex.
La kilometrii aia omul are dreptul sa faca absolut orice nebunie in relatia cu vinzatorul. Orice. Daca din trei masini cumparate nu te poti folosi de nici una pentru ca marele rahat de DPF a decis ca nu e bine, e o problema. Luati voi masini noi si sa-mi spuneti mie pe urma ca e normal ca la 1000-2000 km sa se strice. vreau sa-l aud pe ala care imi spune asa ceva sincer in fata.
NOU
@jules
Motorul respectiv scoate un cuplu de 300 nm la 2000 rpm. Asta îți permite să mergi cu turație foarte joasă. Mergi tu cu orice mașină cu dpf la turație joasă 1000-3000 de km și vezi ce se întâmplă.
NOU
Hai coane, esti nebun? Pai atunci el cum sa se laude la prieteni ca masina lui consuma cat un clio? Stiti cam cat consuma un mercedes C220, pe motorina, in București condus asa cum trebuue? Undeva la 13%. Cu AC pornit ce-i drept. Pe care il auzo vaitandu-se de asta?
NOU
@sandu, uite ce am gasit eu pe net referitor la motorul asta
Putere maxima CP (rpm)
160 (4000)
Cuplu maxim Nm (rpm)
350 (2000)
nu stiu ce le zic unora cifrele astea, dar eu sunt convins ca masinutele merg pefect oriunde intre 1800 si 4200 de ture. sper ca prin subturata te refereai la 1000 de ture :).
PS eu cu loganul, pe camp, il bag intr-a-ntaia, il las la relanti (aprox 900) si ma culc. merge perfect.
NOU
Am văzut acum că e motor de 160 cp – cuplu mai mare. Mers subturat = talpă când cere treaptă inferioară sau schimbat jos + talpă.
NOU
A dracu’ mașini cum sunt ele proaste din fabrică. Tocmai DPF-ul e problema… ce să fie, ce să fie… hmmmm….
NOU
Dacă conduci normal (acceleraţii medii, turaţii medii, etc.) filtrul de particule n-ar trebui să se umple aşa repede. Totuşi, dacă conduci numai în mediul urban, accelerezi mereu brusc (mai ales cu motorul rece) ai şanse mari să-l umplii cu particule destul de repede. Mai mult, pentru regenerare, este nevoie de un regim de funcţionare gen: turaţie motor minim 2000 rot/min, temperatură motor 80-90 C, viteză minim 40-50 kph, toate pentru cel puţin 15-20 minute (în funcţie de constructor). Evident că în mediu urban este foarte greu să regenerezi filtrul cum trebuie.
Cine vrea să afle mai multe despre filtrul de particule:
e-automobile.ro/categorie-motor/19-diesel/54-filtru-particule.html
NOU
Omul caută soluții juridice? 😛 Că sunt câteva … 😀
NOU
Adica omul si-a luat trei masini noi cu probleme. Si noi ce facem, radem de el in loc sa il ajutam sa isi ia banii inapoi? Celor care fac misto, le doresc sa pateasca intocmai si asta cu o masina nemteasca, pentru ca aia nu fac recall nici un sfert pe cat fac japonezii. Nu, nemtii nu recunosc cand gresecsc. Vezi 1.4 TSI…
NOU
și cam cum propui să îl ajutăm? ne strângem cu furci și topoare în față la dealer? există OPC, tribunal șamd
NOU
Cu ce îl pot ajute nişte comentatori anonimi să-şi recupereze maşina?
NOU
Da, să îl ajutăm: bit.ly/1JB8ohx
NOU
Il ajutam in primul rand daca nu il descurajam in demersul lui.
Si apoi, blogul asta are darul e a influenta opinia publica. E formator de opinie. Asta e puterea media. Ganditi-va la Vaslui…
Daca pe bloguri ca asta se incetateneste ideea ca daca iti iei teapa cu o masina noua este pentru ca esti fraier, toti vom avea de suferit pe termen lung, ca si clienti viitori ai dealerilor de masini.
Daca toti am face scandal la dealeri ca ne baga pe gat motoare mici de 0,9 1,2 pe benzina sau DPF-uri de kkt la diesel, poate s-ar schimba ceva. Daca fiecare potential client ar da feedback si ar cere masini electrice cu autonomie mare, poate gigantii din industria auto ar misca ceva.
Dar e in trend sa faci mishto de altul cand inca nu ti s-a intamplat tie… De ce sa dai o mana de ajutor si sa pui umarul, chiar si virtual, cand e mai cool sa faci caterinca…
NOU
zi-mi sincer ca nu asta ai inteles din ce am scris eu
NOU
“dacă toți am face scandal la dealeri că ne bagă pe gât motoare mici de…” păi cine plm te obligă să le iei pe alea? găsești motoare de la 2 litri în sus câte vrei
NOU
Masina mea (mai avem una,a familiei adica aleasa de soata,o mizerie noua ) Volvo 850 2,3 T5R an fabricatie 1997 luat direct din Suedia de la proprietar,arata impecabil si acum la 8 ani de la cumparare si merge la fel.Daca o intretin la fel de bine ca pana acum am sentimentul nu foarte vag ca astia ai mei or sa ma ingroape in ea !Azi se fabrica mizerii plasticate indiferent de tara de origine !Or sa puna astia si senzor de hemoroizi si te trezesti ca se opreste harbu’ ca te scaneaza ala si vrea sa preintampine criza,ca primeste el date ca ai stat cu 23 de minute mai mult cu dosu’ pe scaun fara sa faci 3 spagate si 3 bai cu ceai de musetel !Volvo 850 ultimul motor creat de Volvo 100% :(( !
NOU
Arhi, asta cu piesele ce vin greu e o legenda de acum 15 ani.Honda civic 2008, baia se ulei fisurata. A fost lovita pe minunatele drumuri de la noi. Luni a ajuns in service, facut comanda in Belgia, miercuri am scos masina. Asta era in 2009. Absolut nicio problema cu masina, un releu de aer consitionat si nsite bucse, nu as schimba-o pe nimic. 1.8 benzina. Pe forumurile de hondisti se discuta despre Honda diesel ca despre ceva exotic, aparut impotriva filosofiei firmei, pentru ca piata a cerut. Chiar si asa 2.2 diesel e foarte fiabil si econom.
NOU
explica’i si prietenului meu ca e o legenda ca inca nu i’a venit piesa. o sa iti citeasca comentariul
NOU
Honda are depozit in Belgia, transport de 3 ori pe saptamana, nu stiu celelalte cum sunt. Honda fiind cea mai putin vanduta in Romania dintre japoneze, m-as mira ca Mazda sau Toyota sa nu aiba ceva asemanator.
NOU
Cred ca el se refera la Subaru… este???
NOU
Off-topic: sistemul de rating a devenit inutil. Dupa cum vezi se logheaza pulea ca sa dea negativ… marea majoritate a comentariilor au 0. Mai normal mi s-ar parea sa faci acelasi lucru si pentru pozitive, si atunci ar mai insemna ceva rating-urile.
NOU
Uite aici una dura cu masini leasing-uri si francezi… www.facebook.com/photo.php?fbid=10204524148486168&set=o.410083270018&type=1
NOU
Romanul este prea taran sa inteleaga ca diesel-ul nu este recomandat ca masina ce circula in preponderant in oras.
NOU
Daca ala si-a luat Honda cu motor diesel e ca si cum nu si-ar fi luat Honda. Motoarele pe benzina au facut marca celebra.
Motoarele lor diesel sunt noi si probabil mai au bube.