voiculescu

La întrebarea deschisă “Dacă duminica viitoare ar avea loc alegeri pentru Președinția României, dumneavoastră personal cu cine ați vota?” 24% dintre respondenți au declarat că l-ar alege pe Ponta, 19% pe Iohannis, 6% pe Tăriceanu și 3% pe Elena Udrea.

Singurul lucru care m-ar fi scos din casă, la votul pentru prezidențiale, ar fi fost Elena Udrea. Dar dacă ea nu are nici o șansă, practic, eu nu mai am de ce să o fac.

Sigur, să ne înțelegem, ca să votez cu oricine altcineva ar fi fost împotriva proaspetei candidate a lui Băsescu.

Păcat.

În altă ordine de idei, mă gândeam azi, împreună cu Jerome, la un scenariu la care, cu cât mă gândesc mai mult, cu atât mai plauzibil pare.

De la început mi s-a părut ciudată ruperea lui Băsescu de PDL, partidul LUI, cu oamenii lui, pentru că actualii PIMPiști sunt toți foști pedelici de cea mai joasă speță. Să fim serioși, brusc Blaga, a devenit omul care l-a determinat pe Băse să facă alt partid de paie, cu parașutista drept numărul unu.

Și trebuie să fii teribil de tâmpit să nu realizezi, după absolut toate testele electorale posibile, că pe Udrea nu o înghite absolut nimeni, nici măcar cei care îi mai sunt apropiați lui băse. Iar băsescu e orice, dar nu e tâmpit.

Eu cred că de fapt totul e o scenarită de calitate. Macovei și Udrea nu sunt decât ultimul sacrificiu ritual al lui băse pe scena politică. Iar Udrea este cea care atrage tot oprobriul public pentru dezastrul guvernării pedele și cei 10 ani de distrugere băsesciană, lăsându-i pe toți ceilalți mai curați și mai uscați, salvatori providențiali petru țară.

Pentru că de fapt, omul lui, cel ce îl va numi prim ministru dacă va câștiga alegerile, este Klaus, acest neamț cinstit ce a investit în case, pentru că nu i-au plăcut copiii.

După alegeri, băse îi va ierta regește pe pedelici, Udrea se va reîntoarce pe centură, partidul ei se va dizolva prin absorbție în pedele, iar distracția va continua, din postura care îl conține pe băsescu drept prim ministru. Desigur, fără susținere parlamentară, dar cui îi pasă, s-au mai văzut cazuri.

Și-acum, repetați în cor, după mine.
Vadim vs Iliescu.

PS: Mesajele în care sunt anunțat că de fapt sunt fan A3, Mircea Badea și Ponta vor fi șterse automat, mai bine nu vă obosiți. Știu că nu înțelegeți echidistanța, nici eu nu înțeleg prostia.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

70 comentarii Adaugă comentariu

  1. aha … sa-ti mai dau o fisa ? sa fie de rezerva zic decat 😀

  2. #2

    Mi-a trecut si mie prin cap aceasta varianta, inca ma amagesc ca ar fi totusi prea mult. Dar cum jocurile sunt facute in afara tarii, este posibil ca prietenii lui base sa-i explice lui Klaus ca sunt niste lucruri puse in miscare care trebuie duse la capat si daca vrea sa fie prezidentiabil atunci trebuie sa respecte scenariul.

    Practic nu ar exista optiune de vot pentru cei care nu vor sa voteze cu ponta si candidatii lui basescu. Trist.

  3. #3

    1. scenariul tau suna mai bine decat Ponta presedinte
    2. Basescu prim ministru fara sustinere parlamentara nu se poate, prim ministrul trebuie aprobat de parlament, dar asta cred ca se rezolva: se ia UDMR-ul, minoritatile, se mai aproba vreo perioada de transferuri si se fac procentele
    3. faza cu Johannis cu copiii e o mizerie: omul a zis ceva de genul ca da, am 6 case ca am avut de la inceput 2 apartemente, eu cu nevasta-mea, m-am mai ajutat si ai mei din Germania, am mai facut si bani din chirii si nici n-am avut copii sa investesc in ei. Si din asta toata lumea a inteles ca are 6 case ca n-a facut copii.

    • #4

      au fost de ajuns 10 ani de mizerie. e timpul sa se duca dracului, impreuna cu udrea

    • #5

      Eu sunt convins ca oricine castiga alegerile, tot o sa fie o mizerie si ca daca erau Nastase sau Geoana in locul lui Basescu, tot in aceeasi mizerie eram, poate cu un pic mai multa coruptie (a se citi mai pe fata, ca pedeleii au furat cat au putut) si cu un pic mai putine condamnari (sau eventual tot atatea, dar dirijate altfel decat acum). Deci mi-e un pic indiferent de cine castiga, desi recunosc ca nu imi place de fatza lui Ponta si de prostiile pe care le face.

    • #6

      Johannis a fost om destept pana a inceput sa vorbeasca. Cum sa zici ca ti-ai cumparat case ca n-ai copii?! Natalitatea se duce in cap, plus ca dai exemplu prost: “Uite la asta: pai eu nu mai vreau sa fac copii, ca sa am bani de case, excursii si sa traiesc frumos, ca Johannis!”

    • #7

      Mai oameni buni, Johannis a zic ca el si sotia lui nu au putut avea copii, din pacate, asa ca a investit bani in imobiliare, ca sa aiba si el ceva pus deoparte la batranete. Nu a zis ca nu a vrut sa faca copii si ca a preferat sa cumpere case, in schimb. E o mica mare diferenta, totusi….

    • #8

      Nu mai conteaza ce a zis Johannis – conteaza ce a intrat in mentalul colectiv cu ajutorul de nadejde de la A3 etc.
      Sper sa nu atarne atat de greu in final aceasta gafa ( pentru ca e o gafa – tinand cont de pozitia lui trebuia sa anticipeze rastalmacirea vorbelor ) pentru ca, in ciuda scenariului tau Arhi ( care e destul de credibil) Johannis n-ar fi o varianta prea rea avand in vedere cine mai candideaza…
      Si mai sper ca Johannis sa fie 5 minute mai destept decat Basescu si sa se faca frate cu dracu pana trece punte…

    • #9

      functionara… tot functionara.
      Sunt SAPTE MILIARDE de oameni pe glob. A face un copil, acum, il faci doar daca il doresti cu adevarat. Nu se mai fac copii la norma, nu mai e cazul.
      Si poate neamtu’ nu-si doreste copii. De cand asta spune ceva despre capacitatile de manager ale unui om? LOL!

  4. #10

    Nu conteaza cat au ei in sondaje, ca iese tot Traian Basescu presedinte, cel putin asa am vazut eu la Antena 3 si daca si aia mint…

  5. #11

    Subsemnatu’, un om care detesta (aproape) profund natia franceza, ma angajez solemn sa ii cer cetatenia, A DOUA ZI dupa ce va castiga alegerile prezidentiale in Romania un reprezentant al basismului si care-l va pune prim ministru pe kiorul toxic. Asta numai ca sa renunt la cea a unui popor care ar mai vota, intr-un fel sau altul, cu psihopatul alcoolic.
    Atat de rau il urasc pe marinel incat as fi in stare sa pun stampila pe Monta. Stau sa ma gandesc daca nu chiar pe Ilici, tot ipotetic. E tragic dac-am ajuns la dileme de-astea. Si vine lume pe-aici cu Macovei, Woodrea si alte alea. Daca o mai duc pana in toamna, la turul 1 nu ma duc, iar la turul doi, daca e vreun basist(Iohannis included), votez cu alalalt, chit ca o sa iau un flacon de anti-emetice.
    ps si de la mine pentru toti postacii politici: da, mi-a spalat antena3 bruma de creier de nu mai pot vedea miracolele de le-a facut lepra cu strabism.

    • #12

      Coa’ , mai nou te costa 2000 de eurococo doar sa renunti la cetatenie. Asta, bineinteles, dupa ce demonstrezi ca ai alta.

    • #13

      @Claudiu: cu kiorete prim-ministru, banii devin detaliu.

    • #14

      In Franta ai sa te lovesti la tot pasul de maramureseni cersind.Iti recomand ca si destinatie,Madagascar.

    • #15

      @carrera – sa inteleg, ai complexe de inferioritate fata de maramureseni si esti distrus ca solutia ta perfecta, emigrarea, n-a functionat?
      Ah, nu dispera, daca n-ai inca un complex de inferioritate fata de maramureseni e suficient sa ne intalnim si se rezolva 🙂

    • #16

      @carrera: da’ ai ramas cu sechele de la ultima discutie, vad. Te-ncalzeste daca-ti spun ca s-au rarit mult maramuresenii cersetori, cu sau fara narcise, in comparatie cu acu’ cativa ani?

    • #17

      @jordan:1.Comentariul nu iti era adresat.2)bati campii grav,nu am emigrat si nici nu am de gand.3)mi se precum steagul de tine.
      @nea_zapada:da-mi voie sa consider neverosimila povestea ta cu maramuresenii din Paris.Salutari.

    • #18

      @carrera: Da-mi voie sa mi se falfaie de parerea cuiva care, de la 2000 si ceva de kilometri, are certitudini ca nu exista(si c-au existat de enshpe ori mai multi) maramureseni care cersesc(au cersit) cu narcise, cu reviste pentru SDF sau cu mana goala in fata brutariilor pariziene sau la gurile de metrou.

    • #19

      Ba’ nea zapada da-o dracu de poezie . Ai fost si tu acum 2 decenii in excursie la Paris si acuma o arunci pe maramureseni si pe narcise.Nu te enerva ca e posibil sa nu prinzi nici turul 1 al alegerilor.Muuulta sanatate!

    • #20

      carrera, nea zapada locuieste la paris. am zis-o eu, ca sa te scutesc de jena unei discutii de genul

    • #21

      Pfuii,si eu care credeam ca e emigrant in Canada.

  6. #22

    Vadim vs Iliescu.

    • #23

      Radem noi, radem, da’ io fac o analogie: la doi ani dupa vadim-iliescu, in franta a fost la fel: chirac-le pen. S-a dus lumulita tot asa, toata stanga si l-a votat pe hotul de chirac, numai ca sa scape de vadim al lor. Si-a scapat, cu 80 la suta sau asa ceva. Ghici ce? Azi, Le pen junioara se pisa pe toata clasa politica in sondaje, ii bate pe toti lejer intr-un tur doi al unor eventuale alegeri azi. Mi-e frica sa nu iasa vreun vadim si la noi(un surogat, nu originalu’, c-ala e mort politic). Un vadim in ceea ce priveste nebunia(scuze, Moromete), nu nationalismu’, ca la noi nu mai prinde. Adica sa nu iasa o marioneta manipulata de un soi de vadim cu patalama de marinar.

    • #24

      In Franta nu a fost, nu e si nu va fi ca-n Romania. Si nici invers. Ne despart cateva sute de ani. Vadim vs Iliescu. Am zis.

  7. #25

    Smooth. Totusi am senzatia ca Base va fi premier indiferent ca presedintele se va numi Ponta sau Johanis. Jocurile se fac afara, pe culoarele PE. Sunt interese mari ca Romania sa ramana asa cum este, flamanda si in intuneric. Tanti Angela si cu nea Vladimir ne joaca viitorul la barbut, Barack vrea si el o felie, singurul care ii poate multumi pe toti e Base. Daca cineva crede ca tot ce a fost de furat s-a furat deja, se inseala. Metodele s-au perfectionat, serviciile lucreaza la foc continuu, dosarele rasar si de la Nastase incoace se lasa cu executare, semn ca e nasol daca “nu mai corespunzi”. Un lucru e sigur: nu ne vom plictisi 😀

  8. #27

    Dar 48% ce anume voteaza? Ma enerveaza sondajele astea in care se iau si nehotaratii, ca la vot nehotaratii/absentii nu se considera. Deci practic Ponta are aproape 50, Iohannis 30 si ceva, Tariceanu vreo 10 si Udrea vreo 5.

  9. #28

    Haidi bre. A mers omul ‘all in’ si te superi pe el. Da, sunt ‘basist’. Da’ nici sa-mi zica ponta ca e alba cand, de fapt, e mai neagra ca noaptea. Mi s-a luat de propaganda/demagogie/etc. Sa fie colegi la jillava ar fi o solutie,

  10. #29

    Neamtul intra in turul 2, daca nu cumva ANI si decizie judecatoreasca, etc.
    Nu vad de ce l-ar da jos pe ponta in 2014.
    IL lasa frumusel prim ministru, ca tot se lauda el ca economia e la el, ca el face si drege.
    Astfel, pana in 2016 PSD se erodeaza si pot si dreptacii sa spere la 4 ani de guvernare, cu majoritate in parlament.
    Altfel… ce rezolva noul presedinte daca isi pune prim ministru in 2014?
    Vor avea un guvern de 1 an.
    Pentru ca s-ar sparge toate in capul lor iar in 2015 guvernul ar pica, la fel ca MRU, ca parlamentarii si-ar negocia mandate noi, cu cei care ar fi perceputi drept castigatori in 2016.
    Pentru sanatatea lor, opozitia de azi trebuie sa lase PSD sa moara de moarte buna, sa isi duca guvernarea la bun sfarsit.
    Presedintele (daca nu e Ponta) – sa stea acolo la palat, sa mai intoarca 1-2 legi in parlament, etc.
    Pana in 2016.

  11. #30

    Poate ca sunt naiv dar nu pot sa-l faca pe Base prim ministru pentru ca in acel moment bataia de joc ar fi atat de evidenta incat romanii ar iesi sa vomite in strada.S-ar vedea aranjamentul, s-ar vedea de cat de prosti ne iau.
    Exista un prag pe care nu-l putem trece, vezi cazul Arafat- atunci cand am vazut ca-si bat joc de viata noastra la propriu am iesit si i-am facut sa-si inghita rahatu’.
    In noua situatie regionala nimeni nu are nevoie de inca o gaura in swaitzerul zdrentuit care este UE.
    Speranta mea este ca nimeni nu ar avea curajul sa-l faca prim-ministru pe cel mai hulit om din istoria tarii, hai sa zicem aceea recenta.

    • Cand zici Basescu, zici UE si USA, ca aia il teleghideaza.
      Base e Tano din “La Piovra”.

      Asa ca nu iese nimeni, ca stiu ca nu e de capul lui si ca e mai bine sub umbrela albastra decat a rosie. 😉

    • #32

      Prietene, daca tu crezi ca a iesit lumea atunci de dragul arabului, te inseli 😀

    • #33

      punKreas, eu am iesit “de dragul arabului”. Si mai cunosc cel putin 30 de oameni care au iesit exclusiv pentru “arab”.
      Basescu a fost boul secundar, eu am iesit pentru a se repara o nedreptate.

    • #34

      @cristi: nedreptatea fiind care? in cazul arabului.

  12. #35

    Arhi, sunt de acord cu tine, Udrea e o marioneta, Iohanis e adevaratul basist, deci votam Udrea, asta spui, nu?

  13. #36

    Mie mi se pare mai plauzibil un alt scenariu. Care a mai funcționat odată. Ponta se da la o parte si se baga in fata Tariceanu. In felul asta vor câștiga 100%. Cu Ponta sunt ceva șanse sa piardă, cu Calin vor câștiga sigur, mai ales ca propune suspendarea.

    • #37

      Si mie mi se parea solutia evidenta pentru toata lumea, ca Ponta e terminat si daca castiga, si daca pierde, singura diferenta fiind vreo 10 ani. Avand in vedere ca a) are doar 42 de ani si b) dupa ce esti presedinte nu mai poti fi prim ministru (PSD-ul nu roteste cadrele precum PDL-ul, Ilici odata plecat a fost plecat, nu a mai fost propus PM sau whatever else) si c) la PSD daca pierzi esti mazilit….nu vad cum iese el bine.

    • :)) Asa i-au pus si lui Vadim mitralierele si toate alea in gura.
      Heh, pesedeii fac ce stiu mai bine. Dezinformeaza,

      Apoi tre sa fii un pic retardat sa crezi ca ala, multiplu primar, nu putea face aceleasi afaceri cu boracul atarnat de fusta lu ma-sa. Se mizeaza pe prostie si rea-vointa iar Romania musteste de asa ceva.

  14. #40

    Asa cum i-am spus aseara lui Arhi, daca s-ar indeplini aceasta varianta, ar fi exact cum am merge la stomatolog, ne-ar pune să deschidem gura mare si apoi ne-ar trage o flegma in cavitatea bucala.
    Scenariul lui Arhi e absolut diabolic, dar recentul caz Pinalti – Hrebenciuc e dovada clara ca in spatele usilor inchise si-o bat cu stropi de noi, asta ca sa citez alt clasic in viata.

    PS. In general evit anumite expresii, dar numai gandul ca o asemenea posibilitate totusi este realizabila, ma face sa imi dau seama ca poate ne meritam soarta de eterni fazani.

  15. #42

    Pentru că de fapt, omul lui, cel ce îl va numi prim ministru dacă va câștiga alegerile, este Klaus, acest neamț cinstit ce a investit în case, pentru că nu i-au plăcut copiii.

    la faza asta ai fost marlan. omu a explicat clar ca n-are copii pentru ca nu s-a putut.

    • #43

      îhî. poate ar fi bine sa ii cauti declaratia initiala, nu explicatiile ce le-a dat dupa ce a scapat porumbelul. #numazic.

    • #44

      aia a fost prostia lui, nu s-a gandit ca unii o sa intoarca declaratia aia impotriva lui.

  16. dar nu s-ar putea o prezenţă la vot minimă. nu ştiu, de 3-4%, cât mai spre zero? pentru că nici un personaj politic din cei de vechi sau noi nu merită să pierd 10 minute cu prezenţa la vot.

    • #46

      lasa liliana, stai acasa. voteaza nea marin si doamna geta pentru tine 😉

    • #47

      presupui ca, desi nu consideram ca cineva merita votat, totusi ar trebui sa mergem sa salvam tara de ponta, pentru ca ceilalti ar fi mai buni. presupui gresit, sa mearga nea marin si doamna geta sa voteze.

    • #48

      pai doamna geta oricum merge sa voteze. si aia care o sa vina o sa dea legi pentru doamna geta, ca senor arhi nu conteaza in sondajele lor 😉

    • mă gândesc că nea marin şi tanti geta sunt părinţii şi socrii mei, pe care am reuşit să-i lămuresc să nu se ducă la vot, şi nu se duc. mai am să-i lămuresc pe unii de la ţară, acolo unde primarul şi popa fac legea. argumentul meu este că acum personajele astea sunt lapte şi miere ca de la anul să schimbe foaia. de la anul primăria nu mai are fonduri pentru nimic şi să vezi taxe, că de, campania asta electorală, indiferent cine câştigă, trebuie plătită. de ce nu putem duce o astfel de campanie fiecare dintre noi care mai avem rude în vârstă? că poate o prezenţă la vot de maxim 5% va spune mai mult decât alegerea răului cel mai mic.

    • #50

      si pe cine taxeaza liliana? pe tanti geta? tanti geta n-are cine stie ce venit. n-are ce sa taxeze la ea. o s-o texeze pe d-soara liliana, ca ea e la privat si gastiga bine, da-o-n plm de proasta.
      bag pl, vreau si eu pomana electorala, sa-mi scada si mie taxele cand vin alegerile. m-am saturat sa-mi bage taxe ca sa le plateasca lor pensiile si ajutoarele sociale.

    • militez pentru prezenţă 0 la vot. aş vrea ca în ziua alegerilor secţiile de votare să fie goale. ştiu că nu se poate dar mă gândesc că un preşedinte ales cu maxim 5% din totalul populaţiei cu drept de vot (că nu există prag pentru validarea alegerilor) n-ar avea dreptul să se bată cu pumnul în piept. cât despre pomenile electorale, la sate votul unui om se cumpăra cu puţin, foarte puţin, de-aia mi-e ciudă.

    • #52

      Nu e o solutie absenta de la vot. Cea mai buna metoda de a arata dispretul fata de clasa politica poate fi reprezentata de o casuta speciala pe buletinul de vot cu mesajul “Niciun candidat nu ma reprezinta”.

  17. #53

    Faza cu “nu i-au placut copiii” e o mica mare mizerie, mai ales cand se stie deja ca e toxica.

  18. #54

    Nu il pune nimeni PM pe Base. De ce l-ar pune Blaga, e certat rau cu el. Joha uitati ca a votat pt suspendarea lui Base, Base nu l-a acceptat ca si PM. Totul e un scenariu fantezist creat de PSD pt a ne face sa credem ca exista doar tabara lui Base si in antiteza ei, “salvatorii”. Sunt multe tabere.

    • #55

      De acord. Ponta castiga pentru ca “dreapta” ori gandeste prea mult ori “nu are cu cine” sa voteze. Bullshit.

  19. #56

    Haideti sa-l votam pe unu’ care da o astfel de declaratie

    www.dcnews.ro/ponta-compara-regimul-basescu-cu-regimul-nazist_452945.html

    • #57

      sunt de aceeasi parere

    • #58

      Pai da, au murit vreo 6 milioane de antenisti in lagarele de concentrare…

    • #59

      Retardati de genul sunt responsabili pentru diluarea unor lectii importante din istorie.

      dar daca tot ne jucam cu buzzwords:
      Regimul Ponta reprezinta pentru Romania ce a reprezentat al qaeda pentru Afganistan.

      Arhi cand modereaza comentarii imi aduce aminte de politica represiva a lui Stalin! Stop deportarii comentariilor in Siberia!

    • #60

      macar nazistii au lasat Germaniei o retea de autostrade si o industrie cu tehnologie la cel mai intalt nivel, ceea ce nu se poate spune de “regimul” Basescu sau de oricare altul dinaintea lui

    • #61

      mea culpa, autostrazi

  20. #62

    Am vazut ieri ca o mare platfoma de foraj marin a trecut prin bosfor indreptandu-se spre apele teritoriale romanesti. Nu e cazul sa vai mai faceti griji cu cine castiga alegerile si nici cu pericolul rusesc.
    www.ziar.com/articol-din-ziar?id_syndic_article=6820115

  21. #63

    Cea mai proasta varianta dintre toate cele posibile este tara condusa de PSD prin ordonante de urgenta. Groaznic de terifiant.

    Ce mare dezamagire a ajuns si celalalt Victor, Ciorbea Victor. Se intoarce Maniu in mormant.

    • #64

      Basistul de Maniu, vrei sa zici 😀

    • #65

      Vdplm cat de tare m-am saturat de comentarii imbecile gen “Cea mai proasta varianta dintre toate cele posibile este tara condusa de PSD prin ordonante de urgenta. Groaznic de terifiant.”.

      Comentarii de astea jenibile fac mai mult rau decat bine – pot fi dovedite false imediat si au efectul pervers de a legitimiza tinta lor in ochii nehotaratilor – vezi, dom’le, cat de bun e Ponta, aia n-au altceva de facut decat sa minta despre el, ca nu l-au prins cu nimic adevarat!

      Uite ce afli in 5 minute:

      An 2014 – 55 OUG pana acum, eu pariez ca batem suta, ca lucrurile se intensifica mereu spre final, dar totusi decent
      An 2013 – 117 OUG
      An 2012 – 96 OUG
      An 2011 – 126 OUG
      An 2010 – 133 OUG
      An 2009 – 117 OUG
      An 2008 – 231 OUG
      An 2007 – 158 OUG

      Ce pewla mea tot vorbim aici de PSD si ordonante de urgenta fara numar? ASA A FOST MEREU. MEREU. De ce a fost asa mereu? Pentru ca e mai simplu sa adopti o OUG si vezi tu dupa ce faci cu ea 🙂 Era sa-mi vars cafeaua pe mine cand am vazut comentariile Ambasadei SUA re OUG-uri, parca e prima data cand au auzit de ele.

    • #66

      Sa ma ierti ca te-am indispus domnule draga, raman dator cu o cafea.

  22. #67

    muie ponta! 😀

  23. Sau am putea face un scenariu de film (exceptand exemplul meu din acele randuri)
    cky.ro/eu-presedinte/

  24. eh, toti sunt buni, in afara de udrea si vadim, of course
    macar am scapat de presedintele basescu

  25. The fuck, iar politica? Ma duc la zoso sa citesc despre masini si poate mai pune ceva gagicute de pe 500px