RDS-ul e cea mai minunată firmă de internet. Până nu ai probleme şi trebuie să suni la call center. Atunci ţi se distruge orice speranţă de viaţă, totul se întunecă în jurul tău, păpădiile mor în miros de băşina porcului şi în general, sistemul solar se opreşte din mers

Este absolut incredibil, cât de bătuţi în cap şi aroganţi sunt oamenii de acolo. Ei au hârtiuţa în faţă, ştiu că trebuie să întrebe de eroare, de reconfigurat iconiţa şi aia e. Am pierdut 20 de minute, pe banii mei, ca doamna Nicoleta să îmi dea un număr de sesizare.

Doamna Nicoleta de la RDS nu mă auzea bine. Deci repeta la fiecare 3 cuvinte Vorbiţi mai tare, vă roog, cu accentul tipelor telefoniste de pe vremuri Alo alo, Vorbiiiiiiiţi? Doamna Nicoleta nu înţelegea exact ce e ala Mac. O să ajungem şi la MAC, staţi liniştit. Când am ajuns cu adevărat la MAC, i-am dictat cifrele şi literele, tare şi răspicat, ca să constat că a notat codul meu numeric personal. Vă rog să fiţi mai atent, da??

DOamna Nicoleta voia neapărat să îmi refacă iconiţa de conectare la PPPoE. Ştiţi, eu nu am… Un moment, vă rog, deci deschideţi netwo…Doamnă, eu am iMac!!! Nici o problemă, să reconfigurăm iconiţa de conectare – Nu am iconiţă de conectare, mă conectez direct prin softul iMacului. NU SE POATE!

Reconfigura-r-ai iconiţa mătii! Am pierdut 20 de minute ca să vină până la urmă cineva şi să schimbe nuş ce căcat ars pe hol.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

100 comentarii Adaugă comentariu

  1. Vezi ca se supara Haolica! :))

    • @matei: nu ma supar. il scrisesem io initial, da’ a vrut Arhi sa o puna personal

      plus ca nu stiam cum a rezolvat problema, cred ca are mai are prieteni pe la receseu in afara de mine

      🙂

  2. De parcă ar fi obligatoriu să fii retardat ca să te angajeze RCS. Excepțiile întăresc regula.

  3. Nu stiu de ce dar in ultima saptamana receseul a avut probleme in cam toata tara. (sa ne confirme Haolica daca e asa sau nu) in mare parte cauzate de echipamentele “de pe hol” dar si de clasica eroare 678. In fine. Macar aici la Brasov se rezolva relativ repede.
    P.S. Inca nu a scris nimeni despre faptul ca aseara a fost picat Romtelecomu’ in toata tara? Nimeni,nimeni?

    • Cine mai foloseste romtelefonu? 😀

    • #6

      n-a fost picat

    • #7

      Eu il mai folosesc:D Pe hartie, am conexiune de 40 de mega, dar de fapt e de 20:))in fine, eu aseara am jucat vreo 4 ore cs, dar nicio problema cu netul la Chiatra Neamt;)

    • @TheFan: multa lume, crede-ma. Uiti ca rdseu nu trage net in Cuca Macaii?
      @Icegrim: Vrei ore exacte si servicii care n-au functionat ca sa te convingi ? 😉
      @Mihai: A fost picat vro’ 2 ore. Poate ai avut noroc. Btw: viteza de pe hartie e 40 Mb/s Best Effort. Read the damn paper. Si daca tu chiar prinzi 20 MB/s pe download, you are a lucky bastard. (nici sa nu indraznesti sa pomenesti de teste de viteza de pe net ca iti dovedesc cum cu un stick de la ce provider vrei tu iti scot viteza de 15-20 MB/s pe download in teste). App, ce abonament ai? 😀

  4. meh, daca esti sigur ca problema e de la ei, cand incepe sa citeasca lista de intrebari o tai scurt asa : am in dreapta jos o iconita cu doua calculatoare si un x rosu.

    Si gata, ti se da numar de sesizare si vine echipa. Chiar daca nu e problema asa, se mai intampla sa nimeresti un tehnician care cat de cat mai stie ce e ala router, linux, mac si sa te intelegi cu el.

    Hai spor.

  5. #12

    Când eşti prost de ce insişti să lucrezi la call center la RDS când poţi lua acelaşi salariu la McDonalds făcând ce poate tot prostul?

    • Pentru ca la McDonald se munceste pe bune, nu ca la RDS Call Center. 😉

    • #14

      Pentru ca salariu la rds este de 3 ori mai mare decat cel de la mac ?

  6. @simi: Pentru ca e mai trendy un job la corporatie? Ai idee cam ce flux de oameni este in domeniu?

  7. #16

    Stai linistit .. baietii lor de la tehnic nici pe Vista nu stiau sa te ajute :))
    Eu sunt sysadmin in Siemens si trupa de la tehnic de la RDS este ceva de groza … majoritatea au avut in CV la angajare faptul ca au fost admini la vreun Internet Cafe si le plac “calculatoarele”.
    Eu am avut noroc pana acum, singura data cand nu mers ‘net-ul a fost cand niste Dorei ce lucrau la drum au dat cu buldozerul in stalp si au belit fibra.

    In martie 2005, cand se luptau sa ma cableze de vreo 3 luni deja, am facut reclamatie la OPC. Au incasat o amenda sanatoasa de m-a sunat sefu cel mare din RDS TM. M-a luat la impins vagoane ca m-am dus la OPS si nu am vrut sa rezolv cu ei pe cale amiabila. S-a astupat cand i-am spus ca am semnat contractul in decembrie 2004 si in martie 2005 eu inca nu am cablu in casa (la vremea respectiva era sigurul ISP cu servicii bune din oras pe langa Romtelecom). I-a pus pe baietii de la tehnic sa ma sune sa ma ajute. M-a sunat unu’ cu un aer foarte superior si imi spune “eu vad la noi in infrastructura ca dvs. aveti modemul desincronizat”. Cand i-am spus ca e logic sa fie desincronizat din moment de modemul este in cutie, pe dulap, iar eu nu am cablu tras in casa. :)) Nu mai stia cum sa se scuze pt. “eroarea din sistem”, ca el nu stia de fapt care e problema. :))

  8. In schimb la mine in brasov de vreo 2 saptaamni incoace se misca fantastic de bine baietii, 2 reclamatii facute intro saptaamna fiecare rezolvata a doua zi, pe cand cu cateva luni in urma trebuia sa ajung pana la OPC ca sa se rezolve problema.Si aici sunt niste tute rau de tot la call center.

  9. Eu stiam ca nu asigura suport pentru routere si mac-uri. Trebuia sa iti dea cu flit din prima burghezule.

    • #19

      nihasa » pasarica, nu sunt de ieri de azi pe terra. nu i-am zis de router

  10. #20

    Eu am nimerit un retard la RDS care mi-a zis ca daca nu-mi convine, sa reziliez contractul. WTF?

    • #21

      Si eu am nimerit una la fel, acum vreo 2 ani, tot de la RDS. Era vorba ca n-aveam net de 2 sapt ca taiasera desteptii niste cabluri in zona…

      Ghici ce-am facut? Am reziliat :)))))))))

  11. ps. Si data viitoare spune ca ai macBOOK nu mac 😀

  12. Exact. Cand le zici de routere, Linux sau Mac ai toate sansele sa iti inchida telefonul instant.

  13. #24

    Domnu Arhi, ati avut o abordare gresita, daca imi permiteti.

    era mult mai simplu daca ii spuneati ceva gen “doamna, nu ma pricep, ma omoara sefu daca nu-i dau un nenorocit de tabel azi, nu se poate sa trimiteti pe cineva care se pricepe sa ma rezolve?” asea, ca de amploaiat exploatat la amploaiat exploatat 😀

    Empatie, domnu’, si doamna v-ar fi ajutat mintenas.

    hehe

    • #25

      inginerix » nu pot sefu, ca ma enervez brutal de tare, de imi sare vena in aer…

  14. #26

    Pe cuvant de onoare ca eu am patit exact la fel la SKy broadband ( www.sky.com/shop/broadband-deals/)
    La fiecare 2 saptamani sunam si call centerul care e format numai din indieni cu accent de te doare capul ma intrebau in ce priza am pus routerul plus restul intrebarilor de rigoare.

    • #27

      ratty » pai au un tabel cu intrebarile standard prin care trebuie sa treaca

  15. aia de la rds servicii cu clientii sunt bomba rau frate ..si eu am mai patit-o ,sun acolo frumos imi raspunde o domnisoara/doamna sau ce o fii si ma ia ea sa refac conexiunea de la net,ii explic de 4000 de ori ca nu e aia si ca stiu sa fac si eu o conexiune fara ca sa imi citeasca ea de pe foaie cum se face,dar tot nu o inteles cu frumosul pana nu i-am aplicat cateva vorbe dulci :))

  16. #29

    Acum vreo luna sau doua a trebuit sa ma plang de ei vreo patru zile sa vina. Ii sunam de cinci ori pe zi si cam de doua ori ma rugau sa “refacem conexiunea”. Ultima oara m-am enervat si i-am zis “Cucoana eu stau pe net de pe iphone. Unde sa bag mufa aia?”. S-a asternut tacerea.

  17. #30

    macar la Romtelecom nu patesti din astea

    • Da, la romtelecom platesti cativa euro pe minut daca suni sa anunti o problema cu netul si ce servici mai au.

  18. #32

    Eu am reusit sa i chem pe saracii aia de la rds pt ca rupsesem piciorusul de la mufa care intra in laptop si nu mai mergea netu’… Le am zis ca sunt acasa doar seara intre 6 si 6 jumate si au venit in aceeasi zi la 6 fix. Cand am descoperit care era probl si pt ce i am chemat mi a fost f naspa su stiam cum sa mi mai cer scuze.. La craiova sunt chiar ok astia de la rds si call center..

    • #33

      Maria, de ce dracu ii faci saraci daca oamenii au aparut instant sa rezolve o “problema” creata de tine si de prostia ta ?

    • #34

      maniak » plantatia ei de praz e mai mare

  19. #35

    Mie tipul care vine si imi ia banii mi-a lasat numarul lui de telefon si vine oricand,la orice ora.L-am chemat de vreo 2 ori doar pentru ca iesise cablul iar eu nu stiam de ce nu merge netul:D
    Acum cand il sun ma pune sa verific si nu mai face 10 drumuri desi a zis ca ii face placere sa ma vada.
    Asta e,n-ai voce sexy si doamna Nicoleta nu a vrut sa te ajute..

  20. @arhi, in mare parte ai dreptate, toti astia au niste “intrebari standard” de pus atunci cand suna un client cu o reclamatie, acele intrebari fiind acolo tocmai din cauza ca o foarte mare parte dintre utilizatori sun idioti si suna “ca nu le merge netul” fara sa fie in stare sa explice si motivul (macar asa, in mare). Si iti spun asta in cunostiinta de cauza, am tangente zilnic cu un call-center. Problema e ca operatorii sunt in mare parte idioti. Nu o sa ii frece nimeni la ridiche daca (atunci cand un client reclama ceva si se vede CLAR ca acel client chiar stie ce vorbeste) nu trec exact prin procedura standard. Sunt cazuri si cazuri. E exact cum as suna eu la tine sa te intreb cu cine pot vorbi ca sa imi dea acces pe portul x ca nu ma pot eu conecta in locul y si tu m-ai intreba daca am calculatorul pornit. In acest caz ai da dovada de o incompetenta grava (nu ma refer la tine, doh) si logic ca as lua foc.

  21. #37

    Nici la UPC nu se sta mai bine. La Deranjamente (de fapt Relatii clienti, cu un robot pe care trebuie sa-l butonezi) nu au decat numar de UPC. Daca s-a stricat ceva pe UPC si nu-ti merge telefonul esti nevoit sa stai cel putin 15 minute pe banii tai sa le telefonezi din alta retea. Le-am sugerat sa mai adauge niste numere din alte retele pentru deranjamente. Raspunsul a fost extraordinar: “Si ce impresie facem noi daca pentru deranjamente dam si numere din alte retele ?”. Ca si cand asta m-ar interesa pe mine.

  22. Cind mai cade netu deschizi cutia de pe scara undeva sus este o siguranta generala dai un reset si daca nu este ceva mai grav in alta parte de multe ori se rezolva asa.

  23. Stai sa le vezi pe unele din doamnele dispecere de la firmele de taxi, le spui o data toate datele si apoi te intreaba ele despre fiecare pe rand, eventual si de doua ori pe fiecare sau repetand ca sa confirme…

  24. Si la noi pe scara era inchisa dar de 5 ani nu mai este 🙂

  25. Saraca poate nici nu stie ce e ala Mac, poate a crezut ca este vreo versiune de Windows.

  26. #44

    off topic: cine e blonda ?:))

  27. Nu știu cazul RDS, dar: întrebările stupide sunt obligați sa ți le pună. Pentru ca dacă trimite echipa si de fapt nu trebuia, o suge respectivul de la call center.
    Nu este normal sa presupuna ca tu știi ce zici, dimpotrivă.

    Iar tu ăla care ai lucrat la Siemens, dacă ești asa sexy si frumos, poate știi si diferența între un help desk gen RDS si unul de aplicatie/soft dedicat. Dacă știi, intelegi si de ce se pun întrebările. Dacă nu știi, vb cu aia de la firma sa te mai trimită la un curs din când in când …

    • #46

      Cireasa » nu am zis nimic de intrebarile stupide, ci de faptul ca era stupida ea, neintelegand ca eu incerc sa ii explic ca citeste setul gresit de raspunsuri

  28. De ce ar oferi suport pentru OSX ? sau pentru un ruter? Intreb si eu asa, ca tot omu, unu care a lucrat intr-un call center si care 99% dintre clienti erau paraleli cu windowsul 98 si XP, apai cu alte sisteme de operare si/sau rutere.

    • #48

      Mihai Voiculescu » pentru ca am un contract valabil, sunt client si le platesc un abonament? in contract nu scrie ca se ofera suport doar ptr windows 7 si xp, daca tin eu bine minte

    • Eu cred ca ei sunt acoperiti de contract, ar trebui sa te uiti mai bine peste el. Cred ca exista acolo o nota prin care spun ca suportul poate sa fie limitat sau sa aiba anumite conditii. So, read it and tell us after, chiar as vrea sa stiu.

    • #50

      Mihai Voiculescu » m-am interesat la cea mai buna sursa. nu exista asa ceva. plus ca, daca ar exista, prima reclamatie la OPC i-ar saraci putin. totusi, nu inteleg, de ce ai fi de acord ca rds sa nu acorde suport pentru cei ce nu folosesc windows? sa le fie mai comod? sau doar trollezi de seara.

    • #51

      Ti-ai gasit 🙂 eu si trollingu, baba si mitraliera. Arhi, care este acea sursa? Cea mai buna sursa e contractul. Daca acolo se strecoara cu litere de 5 px ca isi rezerva dreptul de a oferi suport pentru un numar restrans de sisteme de operare (sau ceva similar) sunt acoperiti si tu degeaba te duci la OPC. RDS nu pierde niciodata 🙂 Ei doar castiga.

    • #52

      Mihai Voiculescu » sursa e supportul rds

  29. Din ce imi aduc aminte scrie undeva cu litere mici faptul ca ofera suport client pentru legatura PPPOE la un singur PC and shit nu si pentru conexiuni prin Router bla bla

  30. #55

    Data viitoare le zici ca ai linux fara interfata grafica si la revedere.Sa vad ce intrebari ti-or mai pune.

  31. Dar scrie undeva in contract ca ei ofera suport pentru conexiune PPOE de asta repeta centralista sa verificam conexiunea si eroarea.

    Ei au o lista cu erori sa vada care ar fi problema si cam atit.

    In rest cind sint probleme la noi in bloc resetam de la siguranta cutia si de multe ori se rezolva problema. Bine daca un berbec face linute pe varianta si cade un stilp cam greu de rezolvat.

    Arhi daci ai si stick ul de la ei eu am luat un router Edimax 3G pe care il folosesc in masina si acasa ca solutie de Back Up.

    • @Razvan Radu: ei trebuie sa iti rezolve ORICE FEL DE PROBLEMA aparuta din cauza lor. eventual, daca se ajunge la o neintelegere, se vine cu laptop de test (puteti sa cereti asa ceva , e dreptul vostru contractual0 prin care sa se avda de unde vine problema

  32. #58

    nu stiu despre ce e vorba insa eu nu imi dau seama cum isi tine tipa din poza mainele…

  33. Dacă tu faci spume cu ei la telefon să mă vezi pe mine. Io-i zic la telefon gagicii că am link pe cablu dar că nu primesc nici un IP (inițial primești un IP prin dhcp din 10.0.0.0 după care faci legătura cu serverul PPPoE) ea mă ia cu “iconița de conectare”.
    Degeaba încerci să-i zici fufei că nu, ea știe doar lista de proceduri și-atât. Cu greu m-am învățat să zic “da, da, da” și s-o las să creadă că verific ce zice ea pe acolo. De cele mai multe ori sw-uri arse pe scară sau gigei care taie cablul care nu trebuie că doar e o ordine perfectă în cutiile alea ale lor.

  34. #61

    Singura data cand am dat telefon la RDS, doamna de la telefon a fost extrem de cumsecade. M-a enervat doar faptul ca desi ii spusesem ca ma pricep destul de bine la calculatoare, ea ma indemna sa fac niste pasi pe care ii facusem de zeci de ori inainte sa sun.

  35. #62

    oricum, te-au rezolvat f repede, in aceeasi zi, la romtelecom aveam portul de LAN din router ars si au venit peste DOUA saptamani sa-l schimbe, dupa 3 telefoane….

  36. #64

    @cireasa chiparosule, relax. eu sunt la 2nd Level support. lucrez cu 1st Level si 3rd Level. Avem si help desk. Avem si Command and Control Center. Se lucreaza pe grupuri de suport de retea, OS, aplicatie, backup etc. “Avem di’tatii” ca sa ii citez pe baietii de la Planeta Moldova.
    Stiu foarte bine cum e la help desk, nu cu ei am problema. Am problema cu cei de la un nivel peste ei, la “tehnic”. Cei de la helpdesk trebuie sa se tina de scenariu altfel iese iures. Nu are rost sa te certi cu ei, e ca si um te-ai certa cu tanti ce iti vinde bilete de tramvai pt. faptul ca tramvaiul intarzie. 🙂
    La RDS al doilea nivel de suport este aproape inexistent iar cei de la helpdesk au in scenariu doar Windows ceea ce este absolut impardonabil pt. un ISP. Nu le cere nimeni sa stie Solaris, Windows Server, Apple Server sau mai stiu eu ce minunatii. Dar cand ai clienti care acasa folosesc Windows OS client, Mac OS si Linux (Ubuntu cel mai probabil) ar trebui sa ai pregatite macar niste reguli pt. o setare de baza si niste oameni la care le-ai asigurat o pregatire sa proceseze cereri de genul.
    Inteleg ca nu vor sa ofere suport pt. routere in special prin prisma numarului enorm de modele existente pe piata. Dar cand ai doar 3 OS-uri folosite de clienti este absolut necesar sa fi pregatit pt. asa ceva.
    Da’ sunt convins ca stii si tu asa ceva (conform profilului de pe Linkedin).
    Pace tie.

  37. #65

    hhmmm, esti sigur?

    • #66

      baschet » lol da:) eu am ramas cu numarul de reclamatie

  38. macar de lasai si matale poza aia intreaga 😀

    • #68

      Tibi » nu e mare branza, ca e doar pana la gura, se vede o burta si ceva maro in gura ei, ca e deepthroat

    • loool
      inseamna ca te-a scos complet din sarite doamna nicoleta de bagasi deepthroat, nu asa oricun :))

  39. #70

    :)) bine, cum zici tu, dar am “impresia” ca le mai si infloresti.

    • #71

      baschet » infloresc ca am sunat un prieten? nice :)))) ok

  40. #72

    Fratilor, va trec pe toti pe Romtelecom. Cu 90 de lei pe luna ai Tivo gen cu 119 programe si net cu router wireless si telefon fix :))

    • @Alex Urs: stai, esti cumva unu’ din lesinatii de foame de supervizori care au plecat de la RDS la Romtelecom si acu bat din colt in colt?

      p.s. sper ca nu esti serios cu Romtelecomu’ pentru internet. RDs si cand avea dial up era mai rapid

    • #74

      @Haolica De ce faci presupuneri in legatura cu persoana mea ?

      P.S.: Nu ma intereseaza internetul vostru. Omul are o problema iar eu i-am propus o solutie. E ceva rau in asta ?

    • #75

      Alex Urs » in momentul cand, acum 6 ani, am renuntat la abonamentul TELEFONIC simplu, in valoare de 580 000 lei vechi, pentru ca doamna de la romtelecom a zis ca ea nu e interesata sa imi vina cu alta oferta, vreau telefon stau, nu vreau, drum bun, am decis ca niciodata sa nu am vreun serviciu de la romtelecom.

    • #76

      Ok domnu` Arhi. Imi pare rau ca acum 6 ani ai avut ghinionul sa dai peste o femeie atat de nasoala care nu stie sa se comporte cu clientii.

      Sper sa nu ai acelasi ghinion si cu careva de la Rds (cu toate ca ai povestit mai sus de o intamplare nefericita) si sa te juri ca nu o sa mai ai nevoie de servicii de la ei.

      Inafara de astea 2 mai este doar Upc-ul ce merita luat in seama … asa ca ai grija pe cine te superi :))

    • @Alex Urs: UPC? Cine sunt astia?

    • #78

      @Haolica :)) Imi place cum gandesti legat de Upc

    • #79

      Alex Urs » decizia de cumparare se ia emotional. foul me once, shame on you, foul me twice, shame on me. nu cred in a 2 a sansa, atunci cand e pe banii mei

    • @Haolica: UPC sunt aia pe care au incercat sa-i cumpere RDS si n-au reusit. 😉

    • @ipo: voua asa v-au zis, ha? 🙂

  41. 2 saptamani nu mi-a mers tv-ul. pana nu m-am jurat ca isi gasesc caseta care e deasupra usii mele la tomberon nu mi l-au reparat

  42. Ha, sa-i vezi pe aia de la romtelecom, ce sa mai zic ca daca vrei sa faci reclamatie, telefonic nu ai cum. Am dus lupte seculare cu ei. E foarte trist si la ei.

  43. Am RDS de cativa ani buni, de putine ori am apelat la ei, si de astfel cum ai spus si tu, a fost un adevarat calvar. Avand IP dinamic, si un amarat de Acces Point wireless, eram conectat cu laptopul avand setarile pe IPv4 facute manual, la fel si pe telefon, iar conexiunea simultana a celor doua a dus la un conflict in router, de altfel am avut nevoie de un refresh pe IP, sunt la ei si cer acest lucru… numar de ordine, asteptare, si…. nervi! Sunt sunat dupa cateva ore de un domn foarte “competent” care se ofera sa imi reaminteasca setarile ce le facusem eu manual, eu ii spuneam ce aveam nevoie, el tot cu setarile manuale ma servea, pana intr-un final in care se hotaraste el sa faca acest lucru, pacalindu-l ca am facut dupa spusele lui. :))

  44. #85

    cu riscul de a fi gica contra, de cate ori am apelat la ei au rezolvat prompt. am net de la rds in 2 locatii unde am locuit, si la munca de aproape 10 ani.
    ori de cate ori le-am mentionat ca lucrez in it m-a ajutat sa rezolve problema de la ei in maxim 2 minute. insa, la primul semn ca nu te pricepi (le stiu de la clienti):
    – e routerul stricat
    – e placa de retea stricata
    – trebuie reinstalat windowsul
    prefera oricand sa punca clientul la treaba decat sa mucneasca ei, in rest sunt ok 🙂

  45. #86

    meeron asta imi aduce aminte de o faza mai veche:
    stiind duma cu placa de retea defecta… i-am chemat pentru o problema de pierderi de pachete…
    Vine omu pune si el laptopu , vede ca pierdea pachete, dar imi serveste “placa de retea defecta” . Era una onboard; la care eu scot vreo trei placi de retea pci, si zic : “si astea la fel?”

  46. #87

    aia cu trebuie reinstalat windowsu e epocala. am auzit-o si de la RDS si de la UPC de vreo 3 ori. si dupa 3 windowsuri reinstalate i-am sunat si i-am bagat in p. masii. Acum am un abonament RDS care cand merge, merge de numa rupe, dar de picat pica macar o data pe saptamana cate juma de zi si un abonament romtelecom care e mai scump, are viteza mai mica, dar in 2 ani nu a picat niciodata. A, si abonamentu RDS il am in Oradea, da si aici decat sa suni la relatii cu clientii mai bine chemi popa sa faca descantece la modem, ca mai mult rezolvi.

  47. #88

    Grammar Nazi Trolling de dimineata: ma-tii nu matii

  48. Cand m-au bagat in “concediu” ci de la UPC am stat pe capul lor cu telefoanele de ma stia tot “Call-Cente-ul” … a, dvs cu ploblema…, stim se va remedia cat de curand. Rezultatul: au recablat tot blocul. In paranteza fie spus ei dadeau servicii pe infrastructura de CATV montata in urma cu peste 10 ani. si se mirau ca se desincronizeaza modem-urile in dusmanie. Anyway de atunci nu a avut probleme mai mari de 1-2 ore (echipamente de retea metropolitane cazute)

    • #90

      Probabil ar putea oferi suport si pentru OSx, Linux etc, dar numarul de canditati pentru job ar scadea dramatic. Pe langa asta si salariul ar creste semnificativ. Pana la urma totul se reduce la bani.

  49. #91

    Cum? Nu ti-au explicat ca ei ofera doar suport PC?!

  50. Pot să includ în agenda call-center-elor/help-desk-ului sau alte denumiri cu moț și ilink-ul de la care am fugit învârtindumă. Numai că eu dădeam peste diverși în frunte cu preferata mea, o domniță distinsă care părea identică cu doamna ta Nicoleta. Un disc stricat ce sărea în continuare. Dăcă pe un om normal îl apucă nervii la o discuție cu ea, eu ce să mai zic, care lucrez în domeniul IT de peste 10 ani? Acum sunt la RDS și încă nu am dat de probleme să fiu nevoit să sunt la doamna Nicoleta… și sincer nici nu-mi doresc! Una peste alta… ce D-zeu e în capul angajatorilor??? RROMÂNIA! DEȘTEPTAREA!

  51. #93

    cine e gagica din poza, pare cunoscuta

  52. #94

    2 ani, 100.000 de sesizari si jdemii de minute pierdute cu iconita, ppoe, firewalul, antivirusul, mama natura, si pizda ma-sii – mi se restarta netu din 10 in 10 minute pina a venit unul sa schimbe un cacat ars pe scara blocului.
    multumim RDS ! muriti baaaaaaaaaaaaaaaa !

  53. #95

    tupeul ajunsese in faza de:
    – ” Ahhh – aveti Kaspersky ? Pai trebuie sa-l dezinstalati !
    – Pai de ce sa-l dezinstalez – ca abia l-am cumparat ?
    – Da, dar nu merge cu Kaspersky ….
    – Pai cum ? 10 minute merge si dupa 10 minute nu mai merge ?
    -Trebuie scos, altfel nu merge !”
    Tu-va-n gura de nenorociti …

    • #96

      sumomanu » ai suferit ceva:))))) Let it out, let it out…

  54. EPIC ! =)))

  55. #98

    Bine ca nu le-ai prins pe alea de la Czone. Erau de 10 ori mai proaste.

  56. #99

    cine e blonda???

  57. Ai zis bine. RDS e minunat pana ai treaba cu suportul. La fel si cu asigurarile cele mai ieftine! Sunt cele mai bune, pana cand ai dauna! Eu ma gandesc de 2 ori inainte de a cumpara “cel mai ieftin”.