Te gândeai de mult că ți-ar plăcea să lucrezi la Uber? Vrei să prinzi experiență pe marketing și comunicare la unul dintre cele mai cool start-up-uri din lume? Te așteptăm!

GLumesc, angajează specialiști în marketing, dar fără experință.
M-a pocnit ușurel râsul de la prima oră, gândindu-mă la hoardele umane de absolvente de SNSPA care nu își găsesc joburi, ce vor trimite CV-uri, negândindu-se nici o secundă că Uber e o companie ușor ilegală în majoritatea țărilor, încălcând orice legislație de transport.

Cum ar fi să îți trimiți CV-ul și după 3 luni să fii arestat, pentru că lucrezi pentru o companie ilegală? Și nu ziceți că nu e posibil, că ar însemna că șoferii care transportă droguri de la fabrică spre dealer să aibă tot dreptul să se declare nevinovați, ei nu știau ce e acolo, doar transportau chestii.

În fine, distracții de dimineață, în speranța că legile se vor armoniza astfel încât să fie permisă legal și existența sistemelor alternative de transport, iar întâmplări ca aceasta să fie cât mai rare sau inexistente.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

57 comentarii Adaugă comentariu

  1. Bucătării nu cara ?

  2. #2

    Care-i definitia companiei ilegale? E o diferenta intre TransportSRL, firma inregistrata la Registrul Comertului si la fisc, dar care presteaza o activitate pentru care nu este autorizata sau care e interzisa de lege si un birou pe care scrie “TransportSRL” in care sta un nene care nu poate sa arate niciun document de inregistrare a firmei si practica activitati legale sau nu.

    Care e exact legea care il condamna pe un angajat pentru infractiuni comise de catre angajatori, infractiuni la care el nu a fost partas si de care nu a avut cunostinta? Cum se dovedeste in instanta vinovatia soferului angajat la fabrica de conserve de peste, caruia i se gasesc la control conserve cu droguri, conserve fabricate discret la laboratorul din Ascunsii Mari despre care el nu stie ca exista? Vreun link cu un caz concret de la noi si cu legislatia aplicata?

    • companie ilegala e compania care presteaza activitati ilegale, nu? legea este foarte clara in privinta transportului de persoane, uber nu o respecta, deci ilegal. e un lucru cunoscut in toata europa, US si restul, prin urmare, cand te angajezi la o companie ce stii din start ca incalca legea, e ca si cum ai fi partas la acea incalcare a legii. alte intrebari inteligente?

    • #4

      Bro – atata timp cat eu sunt angajat cu acte ( legal si verificabil) si nu sunt Administrator sau imputernicit ca si Administrator nu raspund eu de ce afaceri face firma.
      Legea spune clar -Administratorul si/sau Contabilul ( daca e autorizat – altfel tot Adminsitratorul raspunde) raspund.
      Un ex stupid – SIVECO . Pe cine au arestat astia?

    • repet, cand stii din start ca firma la care te angajezi e ilegala, poti fi asimilat cu faptul ca ai achiesat la acea firma si eventual tras la raspundere. la fel cum, daca stii ca te-ai angajat sofer la o companie care se ocupa cu drogurile, faptul ca esti angajat cu acte, dar transporti droguri, nu te scuteste de pedeapsa.

    • nu te angajezi la uber. Platesti la uber procent ca te-a pus in legatura cu clientul. Daca tu nu stii ca nu ai autorizatie de transport persoane, pe bani, dar totusi o faci am o veste proasta: Nemo legem ignorare censetur

    • Animal00, ai admiratia mea eterna. Nu puteam sa spun aia in latina nici daca depindea viata mea de asta. 🙂
      Trial, Geretus, daca io-s angajat cu acte, legal, frumos, tot dichisul si seful ma pune sa-l omor pe unu’ sau sa fac o alta chestie despre care stiu ca-i ilegala, vreti sa ziceti ca eu nu-s vinovata?! Raspunde numa’ sefu?! Misto.

    • #8

      @”alte intrebari inteligente?” – Nu, niciodata de-acum incolo, stai linistit.

      @animaloo: Ai dreptate, dar in articol se vorbea de calitatea de angajat, nu de alt tip de relatii si de ilegalitatile comise de Uber, nu de colaboratorii lui. Si as paria, totusi, ca unui angajat cu carte de munca pe postul de specialist marketing sau cum s-o numi oficial nu-i poate pretinde nimeni licenta de transport persoane ca sa-si faca legal treaba pe postul respectiv. Poezia cu necunoasterea legii se aplica si in sens invers.

      @ady: Trebuie sa ma citez: “Care e exact legea care il condamna pe un angajat pentru infractiuni comise de catre angajatori, infractiuni la care el nu a fost partas si de care nu a avut cunostinta?” In momentul in care tu ucizi pe cineva la comanda sefului, tu ai comis o infractiune in cunostinta de cauza. Mai mult nu mai comentez.

    • ady: eu exceptand futere non futere laba necesarum est nu prea mai stiu prea multa latina.
      stiu principiu si stiu gogu

    • #10

      De fapt e “nemo censetur ignorare legem” dar asta e cand vrei sa faci pe desteptoo.

    • #11

      @arhi: legea penala se aplica in personam. Ca angajat in departamentul de marketing nu am cum sa raspund penal pentru faptul ca activitatea firmei este ilegala. Sigur, orice individ are obligatia legala de a denunta un act/fapt ilegal insa atata vreme cat nu sunt partas la o activitate infractionala (prin propria-mi fapta, deci cu rezolutie infractionala) nu vad care ar fi problema. Eu nu prestez munca in domeniul de activitate declarat ilegal. Prin actele si faptele mele nu comit nici o infractiune prevazuta de codul penal sau de vreo lege penala speciala. Nici macar la instigare nu intru. Deci care e faza?

    • #12

      inteleg. deci in personam. aha. deci practic daca ma angajez contabil la un srl ce se ocupa cu traficul de droguri, stiind ca asta e obiectul lor de activitate, nu am nicio vina, pentru ca eu tin contabilitatea, nu particip in mod direct, in personam, cum s-ar zice, la activitatea infractionala? bine de stiut, cunodc niste baieti care vand piese second, in speta oglinzi, luate mai cu voie, mai fara voie. si-asa am diploma de contabil…

    • #13

      @arhi: posibil sa nu ma fi facut inteles; ideea mea este urmatoarea: atata timp cat actvitatea pe care o desfasor nu este, in sine, o infractiune nu am raspundere penala. Chiar si in ipoteza ta, cu contabilul, atata vreme cat dpdv contabil nu comit o infractiune nu am de ce sa tin morcovi in cur. Ca stiu sau nu ce fel de activitati desfasoara angajatorul… e partea a doua. Ar trebui sa vina dl procuror cu dovada ca stiam, caz in care imi iau o amenda penala sau sub 3 ani (cu suspendare) pt neincunostiintarea organului despre savarsirea unei infractiuni. Chiar si asa, daca, teoretic, stiam cu ce se ocupa boss-ul, dar in actele contabile intocmite de mine nu apare nici o neregula, nu pot fi tras la raspundere penala pt actiunile boss-ului. Sigur lucrurile pot fi nuantate oricat dorim dar discutand pe informatiile din articol intrebarea mea ramane in picioare. Mai simplu spus, fiecare individ raspunde penal pt fapta proprie. Daca aceasta fapta poate fi considerata infractiune, complicitate, sau instigare vei raspunde penal pentru aceasta, daca nu, nu.

  3. Mie mai degraba imi place si mai mult uber dupa clipul asta.

    • #16

      ti-ai dat seama ca te poti angaja usor iar violul la locul de munca devine mai simplu?:)))

    • asta e ca in clipul cu “i dont care”. Nu imi pasa ce se intampla: e cool deci e ok

  4. #18

    Hai ca nu mai este mult si poate scapam odata de uber asta. 🙂

    • #19

      eu nu vreau sa scapam, e o alternativa la tigania taximetristilor. vreau doar sa intre in legalitate, prin orice mijloc posibil, nu sa declare ca lor nu li se aplica legea. aia e impertinenta.

  5. #20

    uber si altii ca ei castiga teren din urmatoarele cauze:
    1. ieri ora 17,45 sunat la meridian:d’na vreau si eu o precomanda pt 19,30, bla-bla, rezultat :bip-bip la 19,29, masina canci, injurat in gand operatoare 19

    2. luat taxi cobalcescu din intersectie, cost 5 lei =unirii-sala palatului (platit 10 lei)

    3. seara la 11,00 ploiae, sala palatului 10 taxiuri cu verde pe ele, din 10 doar 3 accepta sa deschidem discutia:
    – a) el (cacat taxi, chiar nu mai tin minte): sa nu-mi spuneti ca mergem in militari, eu: nu frate la unirii, el: face 50 lei, dar nu ma supar daca nu mergeti, eu: sa mori tu, sictir
    -b) eu: liber?, ma duci pana la unirea? el (speedtaxi): da, face 30 lei, eu: bine asteapta-ma aici
    -c) simailar b tot 30 (pelican taxi)

    4. mers pe jos pana la novotel, facut comanda prin receptie, venit in 2 minute, dus acasa, glumit cu sofer cristaxi 157, cost 5 lei, platit 10……..

    • deci ti se pare ok sa platesti 5 lei o cursa, dar vrei si conditii?
      nu, nu-s taximetrist.

      In franta unde aruncau aia cu pietre, exista conceptul de comanda minima. Mai mult, daca ai chemat taxi la ora X el vine, dar porneste taxiul din momentul plecarii. D-aia pe drum de 8E am dat 15e (tule mumancur). Rezultat? Masini curate si misto.

      Ideea e foarte simpla. Deja uberu la 50mld (si creste) o sa ajunga sa fie monopol. Si, daca eu vreau sa te iau pe tine sa te car, o sa fiu in ilegalitate ca nu-s taximetrist sau nu am platit procent la uber. Stiu, nu se poate asa ceva…cine a mai auzit de corporatii rele?

    • #22

      Tonul tau suna putin a dama pretentioasa, scuze daca ma insel…

      Si sa ma mai scuzi inca odata, dar de la Sala Palatului pana la Unirii sunt 15 minute de mers pe jos, daca ai avut energia sa stai niste ore la evenimentul ala sau unde ai fost, puteai sa mergi si alea 15 minute pe jos, ba chiar noaptea, pe Calea Victoriei, mi se pare super frumos sa o iei putin la o plimbare, si nu sunt ironic .

    • #23

      n-am inteles niciodata caciuleala “esti liber?”
      eu ma urc direct in masina si spun destinatia
      soferul de taxi nu are dreptul sa refuze cursa

      animaloo da vreau conditii
      sa faca gitanii calculele (daca sunt in stare) cat le-ar conveni tariful ca sa ofere acele conditii si sa-l implementeze. oficial. 3,5 lei / km

      cat e painea?
      1 leu
      e proaspata?
      tu la 1 leu vrei sa fie proaspata?

    • #24

      Uhm, flat, soferii de taxi primesc uneori indicatii speciale cu privire la ce feluri de oameni sa refuze, chiar de la patron.

      Apoi, un taxi poate sa fie stationat undeva asteptand o comanda, nu am auzit de taxi-uri care sa fie invizibile pana cand omul care a comandat cursa ajunge la ele.

      Ai scapat pana acum fara bataie :))) ?

    • Flat eu vorbeam strict de 5lei.
      da, la 1leu gasesti un cacat de paine. Imi cer scuze sa iti stric ideile.

      wow..taxiul nu te ia 2km. mama mama. Incredibil ce nenorocit.
      In seul, daca ploua, nu te ia pentru drumuri scurte de juma de ora.

      in toata lumea taxiurile or sa fie conduse de bulangii

    • @flat:
      “eu ma urc direct in masina si spun destinatia
      soferul de taxi nu are dreptul sa refuze cursa”

      Șoferul nu are dreptul să refuze, dar dacă are chef să refuze, tu nu poți face nimic in privința asta. Realizezi cât de prost trebuie să fie cineva (mare, om mare) care are așteptări atât de naive?

      În altă ordine de idei, când cineva vine la tine cu concepția ca esti o slugă publică, nu prea ai cum să cauți să nu-l bagi în mă-sa, măcar ca sa-i arați ca nu e dupa cum crede el…

      Iar în realitate nu-si consumă prea mulți eforturile cu prostii. Îi lasa cu impresia ca e ca ei, din cauza principiului efortului minim. Faza amuzantă e ca cei cărora li se dă mai mereu dreptate, chiar cred ce li se arata și devin și mai siguri pe ei. Deznodământul pentru ei o să fie cu siguranța interesant..

    • #27

      nu stiu cand a devenit notiunea de prestator de servicii echivalenta cu cea de sluga. credeam ca e o placere si o obligatie ce tine de responsabilitate sa-ti faci meseria la care te-ai angajat si sa fii civilizat cu clientul care-ti pune paine pe masa. daca asa se simt taximetristii, slugi (asa par avand in vedere cat se plang ca niste p.izde ca viata e greu) poate ar trebui sa-si schimbe meseria. sunt destule joburi la pus borduri, sapat, recuperatori, ma rog ce stiu ei sa faca mai bine

      2 mi se pare ca faci confuzie intre atitudinea clientilor (asteptarea la a nu fi furati) versus atitudinea de bossi, regi ai soselelor, smenari, filozofi ai strazii si miserupism a taximetristilor. apropo de deznodamant interesant, asa credea si prostul asta. ca nu poti sa-i faci nimic daca refuza cursa:
      www.youtube.com/watch?v=8DdhCdYcki0
      acum probabil e sluga la camatari sa plateasca 30.000 amenda

      dar ai dreptate sa nu imi irosesc eforturile cu prostii sai conving cum stau lucrurile, tu poti sa te caciulesti la supermarket la vanzatoare si aia sa te dea afara din magazin daca iei o guma si nu lasi spaga minim 10 lei. probabil ca iti place sa fii calcat in picioare pe banii tai. e ok

    • @flat: obligatie = sluga

      “soferul este obligat/ soferul nu are dreptul sa ma refuze” = “gandesc ca ala e sluga (mea)”

      e chiar atat de greu sa realizezi ce ai afirmat?

      Daca te duci la om cu impresia ca ala e obligat sa stea drepti in fata ta, inseamna ca il tratezi ca pe o sluga. Vina lui ca este tratat ca o sluga apare atunci cand accepta asta, in loc sa “refuze cursa”.

  6. #29

    Mulţi s-ar întreba “Ce kkt ne zici, bă, de hoardele umane? Nu toate hoardele sunt formate din oameni? Hoarde umane e pleonasm.”
    Uite că nu e aşa. Există şi hoarde formate din femei. Cazul de faţă: ” hoardele umane de absolvente” Ce avem noi aici? “umane” şi “absolvente” în aceeaşi sintagmă. Aceiaşi întrebători “Ce kkt ne zici, bă, de oameni şi femei? Curat-murdar! Oximoron!”
    Nu e, bă, tată, nu e… Vedeţi voi? De-asta avem o limbă atât de frumoasă:
    hoardele umane de absolvente – metafora pizmuirii

  7. Nu e nevoie sa fii rautacios @Arhi. Stim cu totii ca nu doar in America ci si in Romania coruptia din domeniul taximetriei si evaziunea fiscala de acolo sunt unele din motivele pentru care uneori alegi Uber in locul taximetriei clasice.

    • #33

      erao gluma, nu o rautate. mie imi place ideea uber si chiar cred ca in viitorul poate nu foarte indepartat, ideea de taximetrie va fi perimata

  8. #34

    Nu-i rau, nu-i rau deloc.

  9. E adevarat si ce zice Hillary Clinton despre On-Demand Economy. Companiile astea gen Uber, Airbnb si altele de genul aduc problema serviciilor sociale ramase pe langa. Soferul Uber sau Proprietarul de pe Airbnb mai vede el ce si cum cu taxele si asigurarile sociale. Dar asta e doar o problema aparuta intr-o lume si institutiile ei neadaptate la societatea de azi.

  10. #36

    dragul meu animal : eu am fost taximetrist, n-am cerut alte conditii, doar cele normale din acest oras, masina galbena cu semn de taxi pe ea, n-am solicitat conditii de limuzina cu sampanie si femei.

    draga ventor: ieri seara a plouat, altfel de cand a inceput festivalul merg pe jos prin centru’ istoric, mai o berica, alea-alea

    • ca fost taximetrist: cum ai rezista cu curse de 5 lei?

    • #38

      Da ma, buna intrebarea? Cum dracu rezisti sa faci curse de 5 lei pentru 5 lei?
      Plm bine ca este cineva care-i intelege pe aia care-ti cer 30 de lei pe o cursa de 5.

  11. #39

    “A Stockholm man has been fined after he was caught driving for US car-sharing service Uber, the first conviction of its kind in Sweden. ”

    www.thelocal.se/20150911/first-uberpop-driver-convicted-in-sweden

  12. #40

    Uber este legal în România, ca dovadă directoarea Uber România este fata lui ANAF. Mai legal de-atât nu cred că poate fi ceva.

  13. bah, deci sa ma lamuresc si eu cu voi cu “nu vreau sa ma sui in taxi ca ma suprataxeaza”.

    uberu are acelasi tarif ca taxiul. Exceptand cand este foarte aglomerat si urca la 4x, nu?
    care e diferenta?

    • #43

      diferenta este calitatea serviciilor

      tot nu pricepi ca nu pretul e chestiunea in discutie, taximetristii tot insista cu pretul de mizerie, de parca le stabilesc eu tariful cu care sa vanda km. si prin stabilit tariful nu ma refer la “50 ca asa vrea muschiu meu”

    • ca utilizator de taxiuri in perioade mai putin agitate, chiar nu am mai intalnit probleme de calitate.
      sambata seara prefer sa plec pe jos acasa decat sa ma ia astia cu sume aleatoare

  14. @arhi vezi ca au dat drumul cei de la Facebook la Mention App pentru toti cei cu Profil verificat, nu doar la celebritati. Fa un articol despre Live-ul din app.

  15. #46

    un id, nr ceva sa aprofundam schimbul cultural.

  16. “Wow. Dimineață am luat un Uber. Pentru că mă grăbeam, am acceptat un tarif crescut. Problema a fost că șoferul s-a decis să mă ducă la plimbare prin București înainte să mă ducă unde trebuia să ajung. La final, am dat două stele șoferului și am scris motivul. Când deschid mailul, văd mesajul de mai jos. Banii au fost deja rambursați. Wow!”
    – Octavian Palade

    Aici ve deti si raspunsul de la Uber: www.facebook.com/photo.php?fbid=959293617442712&set=a.201811533190928.47983.100000862496406&type=1.

    Inca un motiv in plus pentru care din ce in ce mai multa lume va alege Uber in detrimentul Taxi.

  17. #48

    Mă bag și eu ca musca-n lapte și îmi asum răutățile care se vor deșerta asupra mea …

    (are Cetin niște pitici pe creier cu bicicliștii, Uber, valurile, Simona Tache și alte câteva. Și ține Mircește de ei, făcându-i de Măruță de fiecare dată când prinde. Devenim conservatori, nenea Arhicetin, iar mie nu-mi place treaba asta)

    1. Este mai ușor să te angajezi ca taximetrist decât ca șofer la Uber. Când comanzi prin Uber, nu vine la tine un necunoscut ! Poți vedea calificative și îți poți alege cine să te poarte prin oraș. La taxi riști să-ți vină cap-de-știucă cu mașina puțind a manele și cu toate crucile posibile în geam. Unde mai pui că de când te-ai urcat în mașină, șoferul începe să-ți borască cum n-a avut azi nici un client, că n-a lăsat nimeni bacșiș, că el o duce greu și că pola-n cur. Mi-e o scârbă de șoferul de taxi de nu-ți imaginezi !!!

    2. Voi prefera oricând un șofer Uber (care știe că-și ia calificativ – pentru care luptă, că altfel e nasol – ca la eBay de exemplu) decât un jegos care pescuiește la plută în Otopeni sau în gară. Și când zic la plută (nu la răpitor), mă refer că “stă liniștit și lenevește până prinde prostul pe care să-l supra-taxeze fără aparat”. De câte ori nu am dat toți de câte un șofer nesimțit căruia nu ai ce să-i faci, pentru că reclamațiile la firmele de taxi echivalează cu 0 (zero) !

    3. Eu am folosit în Danemarca niște servicii de carpool-ing. Aici oricum taxi-urile sunt taxi-uri (10/10) care sunt obligate să poată transporta minim două biciclete, scaun pentru copilași, card-reader, să fie mașină curată, elegantă, spațioasă, eventual ultimul tip cu șofer minim bi-lingv – căci ăștia oricum nu trăiesc din comision pe cursă. Revenind, am folosit aceste servicii on-line de carpool-ing care sunt ceva foarte asemănător cu conceptul Uber și anume te pun în contact cu un nene care face naveta dintr-un oraș în altul și ar mai lua pe cineva cu el în mașină. Mă înscriu pe site, caut curse, văd calificative (și pentru șoferi dar și pentru pasageri), îmi aleg o mașină cu muzică și aer-condiționat, plătesc pe site (sau cash la șofer) și mâine dimineață omul vine să mă ia din parcare. Curat, elegant și simplu. La final de cursă, ne dăm unui altuia calificativ și data viitoare poate mai mergem împreună.

    4. Taximetriștii din România sunt în marea majoritate niște analfabeți care altceva decât să țină covrigul în mână nu știu și fac din prostia lor o artă. Vorbesc la telefon fără bluetooth (care oricum este pentru proști), merg agresiv, se comportă ca dumnezei în mașina lor murdară, te scuipă dacă nu lași bacșiș, nu te duc unde vrei tu căci este cursa scurtă, îți fac ziua mai tristă, le știu ei pe toate, sunt mârlani, nu pornesc aerul condiționat pentru +0,05L de carburant la suta de Km, te cântăresc din ochi și îți bagă povestea cu viața grea, pentru că scopul lor este bacșișul și nimic altceva !

    5. De ce este Uber ilegal și taxi-urile nu ? Asta în condițiile în care o licență de taximetrist se ia într-o joi, semnând două A4.
    – Că firmele de taxi plătesc impozit și sunt mai bine controlate de fisc ? (ești sigur că ăsta este argumentul cu care vrei să combați problema ?)
    – Că șofer Uber poate fi oricine ? (nu te sui într-o mașina cu mai puțin decât +100 de curse pozitive și fără calificativ negativ, punct !)
    – Că mașinile Uber nu sunt verificate tehnic ? (jumătate din taxi-urile din București nici nu iau inspecția tehnică periodică pe bune !).
    – Dacă Uber ar plăti mai multe taxe, ar fi mai ok ? (și dacă răspunsul tău este “da” atunci e clar … I rest my case !)

    Și iote aici un exemplu fericit:
    www.printesaurbana.ro/2015/08/plimbari-in-siguranta-prin-oras-cu-copilul-in-masina.html

    Gata, acum să curgă cu lături …

    • #49

      e ilegal pentru ca e in afara legii. transport de persoane= licenta pentru a asta. uber nu are. restul din ceea ce zici nu sunt argumente, ci doar jelanii stupide, cat timp in suedia soferii uber sunt condamnati pentru ca, surpriza, transporta persoane fara licenta.

    • #50

      Da mă, nenea Arhi, dar licența asta de care ziceți dumneavoastră nu înseamnă nimic la noi. Într-o lume perfectă, aceasta ar presupune verificări ale mașinilor, examen psihologic periodic pentru șoferi, teste olfactive în mașină, sistem de calificative care să excludă incremental șoferi abuzivi, cursuri și examene pentru condus defensiv, cursuri de prim-ajutor, echipament sanitar și de prim-ajutor în mașină, centuri obligatorii fără de care mașina nu pornește, miliarde de teste și re-verificări periodice ale tuturor componentelor pentru a ne asigura că șoferul ăla este mai mult decât un simplu șofer de duminică.
      Cam cum se procedează la piloții de avion. Să știm și noi pe mâna cui ne lăsăm viața în trafic.

      Din nefericire, licența asta la noi nu înseamnă decât niște bani în plus dați la stat. Atât !
      (vezi punctul 5, alineatul 1)

      Pe cât de corect sunteți dumneavoastră cu statul român și înainte să vă consider ipocrit, îmi puteți spune cu mâna pe inimă că v-ați urca mai repede într-un taxi decât într-o mașină Uber, doar din considerente de licență (sub lumina tuturor celor spuse de mine mai sus) ?

    • #51

      prietene, sa operezi transport fara licenta este infractiune. pune-ti mana pe inima si fa-ti declaratiile lacrimogene in alta parte.

    • #52

      Arhi vezi ca ff multi dintre taximetristi sunt ilegali, in sensul ca nu mai au acea autorizatie (bulina rosie) pe usa sau o au expirata din 28.02.2015.

      doi la mana, legea e proasta, trebuie schimbata. transportatorii rutieri sunt ca o plaga in Romania, au contribuit din plin prin trafic de influenta si spagi la falimentarea CFR si a transportului in comun din orase, oferind servicii demne de pakistan, in timp ce faceau evaziune fiscala la greu. indiferent ca vorbim de taxi, dubite preorasenesti sau interurbane

    • ati sarit partea de “intelegere text”in care arhi vrea intrarea uber in legalitate. momentan sunt ilegali pentru ca asa zice legea. restu sunt amanunte care ar trebui sa faca legea sa se schimbe

  18. #54

    niste chestii interesante despre Uber Romania:

    uber-romania-cauta-sclavi.blogspot.ro

    uber-romania-ilegal.blogspot.ro

    sunt facute de soferi Uber 🙂

  19. #55

    Eu daca imi transport colegii la munca cu masina, imi trebuie licenta ? E ilegal ? Daca transport amanta, la fel ? Trebuie Licenta pe asta?