Mi-am adus aminte că am camera în parbriz și m-am uitat printre filmulețe. Un cretin de DB pe care era să îl rup în 2, dacă nu avea Honda frâne bune mă suiam pe el. Un motociclist care vrea respect în trafic. Român neaoș ieșit la traversat. Și un B 900 SYL, nu știu ce marcă e, ieșit și el prin trafic, prima generație fără vacă în casă.
NOU
la cati cretini conduc in romania aproape ca-mi vine sa spun ca merita drumurile alea de cacat
pe de alta parte circula si oameni ok care n-au nici o vina
NOU
@cetin Sa știi ca din Buftea ajungi mai ușor in Selgros Băneasa decât in cel de pe Valea Cascadelor.
Intersecția aia e groaznică pentru ca atunci când au verde cei din Drumul Taberei (pe acolo ies din B 2/3 din masinile de acolo) au verde si pietonii pe Maniu. Si blochează intersecția. Si apoi se blochează si Maniu. Si mai sunt si microbuzele parcare ampulea pana aproape de Rotary…
Ala cu Cielo a crezut ca are timp…
Ala/aia cu Toyota… Are 9 vieți.
NOU
motociclistul cu ce a gresit? stiu ca filteringul si lane splitingul nu sunt interzise in Ro cum nu sunt in multe tari din vest. Ma gandesc ca poate in felul asta se va incuraja si mai mult mersul pe doua roti ceea ce va duce la reducerea traficului (probabil pe amprenta unei masini poti pune 4 motociclete).
Daca se interzic cele doua atunci eu unul as prefera sa-mi iau masina si sa stau sub AC decat sa ma coc in trafic cu echipament full on, asteptand la rand cu celelalte masini.
NOU
Nu am motocicleta dar daca pot le fac loc. Aproape toți îmi mulțumesc. Dacă eu sunt cu barca și el e mic și are loc, de ce să-l blochez? Du-te nene…lasă ca ajung și eu 🙂 mai târziu, dar ajung 🙂 Știu ca sunt și mulți tampiti pe motoare (săptămâna trecută mergeau 5 motociclete pe E85 pe tot drumul), dar la semafor ii las sa treacă.
NOU
Si eu le fac loc atunci cand pot. Nu ma deranjeaza ca el se strecoara la semafor.
Insa nu imi place deloc cand croseteaza printre masini sau te depasesc pe partea dreapta, pe langa bordura. Este foarte periculos si nu stii niciodata ce se poate intampla. Noi suntem obisnuiti sa ne “cautam” masini in oglinda retorvizoare, dar o motocicleta are o amprenta mult mai mica.
NOU
Si eu le fac loc, dar nu din respect ci pentru ca mi-e frica sa nu dau peste ei din greseala. Cu cat mai previzibil e traficul, cu atat mai putine accidente. Iar motociclistii care croseteaza traficul sunt imprevizibili.
NOU
bouleas ala a iesit de pe o strada din spate de la delfinului si a crosetat toate benzile asa.
NOU
motociclistii nu sunt sfinti si nici diferiti, sunt la fel de cretini ca si soferii. lucru valabil si pentru biciclisti.
ba chiar, in opinia mea, consider ca riscul ala de 7X mai crescut sa mori pe motocicleta decat in masina vine in parte din vina motociclistilor care fac din astea gen crosetat, depasit pe dreapta, speeding si alte teribilisme gen mers pe o roata si nu in ultimul rand mers in echipament tip tricou si slapi.
Ca orice fenomen la inceput, ai de-a face cu multi smecheri dintr-astia care imediat dupa ce si-au luat carnetul isi iau o miara ca sa o impresioneze pe pisi si eventual pun si o toba after-market ca sa trezeasca tot cartierul. Dupa 2016 permisele de A au explodat in Ro si chiar si acum poligoanele sunt pline de noi candidati la cat. A.
In timp fenomenul se va maturiza iar astia vor fi minoritari raportat la masa de motociclisti.
Ma uit in Franta, in jur de 2,3 M motociclisti, 500K numai in Paris dar f rar vezi cate vreun dement care face dintr-astea. In schimb vezi cursuri peste cursuri de condus preventiv, control al motocicletei, circuit, etc, etc
Ideea e ca dincolo de placerea motociclismului sa ai si un motiv practic pentru care sa trece pe 2 roti ori filteringul e unul din ele, daca tot transpir ca porcul printre masini macar sa fac 20 min pana la munca nu 50 ca si cu masina. Unde mai pui ca overall, respectand limitarile de viteza si excluzand filteringul, sunt unele aspecte ce tin de dinamica motocicletei care te fac mai rapid ca o masina: acceleratia mai rapida pana la cruising speed, virajele luate cu o viteza mai mare.
NOU
Costica – in Paris pe minunatul Peripherique era sa omor cativa motocicilisti care se bagau printre masini. Mai pune-i si pe aia cu scuterele lor de cacat si ai tot ce trebuie.
NOU
Motorcyclistu` putea sa ia lejer un sut in kur de la tine ca s-a bagat ca un rroman in fata ta.A avut noroc ca nu te-ai pus in miscare sa micsorezi distanta fata de masina din fata ta ori pur si simplu ai intuit ca va face o romaneasca de asta ca spuneai ca l-ai vazut serpuind printre benzi. Pe de alta parte, probabil a vrut sa fie primu’ ca sa nu-l prinda traficul intre masini. Either way, merita vreo 3 lovituri de bici
NOU
… cat de chill era pietonul ala de la min 1… =))
NOU
Era domnu’ Viorel betivul satului…care este mereu chill.
NOU
Eu am râs ca era în picioarele goale ca o instagramerita din aia cu #freedom si #lovelife lol
NOU
Ai făcut o compresie ca să urci pe blog sau așa se vede? Că n-ar strica mai mulți pixeli…
NOU
Suntem toți sătui de așa ceva. Ai putea să încerci sa faci o compilație pozitivă în care arăți și părțile bune, gen când îți mulțumește motociclistul când i ai făcut loc sau când lași pe cineva să iasă de pe străduță laturalnica etc… Poate chestii de astea or ajuta la îmbunătățirea mentalității colective. Dacă toți punem ” știri de ora 5″ de “știri de ora 5” vom avea parte, nu?
NOU
sa stii ca ai perfecta dreptate.
NOU
Motociclistul și o fi imaginat că șefu a lăsat spațiu ca să intre el. Lane splitting și lane filtering se permit în sensul că rămâi pe bandă, nu calci linia continuă. Sunt șoferi care ți fac loc…sunt care nu. Dacă nu, stai la coadă.
NOU
habar nu ai, nu stii ce vorbesti, nu a gresit cu nimic
NOU
In america de nord motocicleta=masina, nu mergi doi in paralel, nu crosetezi benzi, semnalizezi ca toti ceilalti, pana si in parcare pui motorul perpendicular pe trotuar si ocupi tot locul de masina. Eu, obisnuit cu motoarele, cand il am pe unu’ in spate, daca sta pe dreapta, ma dau mai in stanga (si invers) in asa fel incat el sa vada ce e in fata si in caz de ceva, sa poata sa se strecoare; cand merg in spatele unuia, tin distanta si incerc sa il am ori in stanga, ori in dreapta – daca i se intampla ceva sa-l pot ocoli. E simplu: omu’ ala pe motor e mult mai vulnerabil decat mine in cutie – chit ca cutia mea e deschisa zilele astea si nu mai are nici usi, nici parbriz, doar roll-bars 🙂