Una din marile probleme ale acestui popor bătut de soartă este că are imposibilitatea obiectivității. Dacă eu țin cu Halep, toate celelalte opinii sunt niște mizerii și oricine nu ține cu Halep e un nemerni care nu merită să respire.

Lucrul acesta se aplică, de fapt, se trage, din politică. Noi ținem cu ceilalți? Să îi împușcăm, să le violăm femeile și pe Olguța, să boicotăm orice companie care își face promo la ei, familiile lor să mănânce de la bulgari și doar în zilele de an bisect.

Chestia asta se vede mult mai bine atunci când e vorba de USR și simpatizanții săi. S-a strâns o grupă de șoc pe online care nu acceptă nimic, ABSOLUT nimic, niciun fel de reproș, niciun fel de critică, orice ai spune ești sufocat cu injurii și comparații gen Da, dar ăia fură, USR este super, de ce ești prost, cum nu îți place USR.

Înainte de a vă scăpa în pantaloni, la alegeri voi vota USR și Iohannis, dacă nu apare ceva mai atractiv între timp, pentru că decât să votez PDL, mai bine îmi tai o mână.

Revenind. Citeam articolul de la vali și pur și simplu nu reușeam să îmi revin de la câtă ură îndoctrinată este acolo. Băi, nimic, nu poți să spui nimic împotriva lor, orice ai spune este automat doborât de ură și de autosuficiență. Nu contează că fac țigănii, că la nivel intern sunt la fel ca celelalte partide, doar că mai nașpa, din cauza lipsei unei ideologii unitare. Nu, tati, să moară toți, ce dacă e nașpa, la ceilalți e mai nașpa, ești prost, nu vezi, e evident?!

Desigur, când scrie nașpa de noi, zoso e de căcat, nu are nicio influență, nu îi pasă nimănui. Doar în campanie începem să căutăm oameni care îi cunosc pe zoso și cetin, ca să discutăm despre libertate.

Și astea nu sunt singurele probleme. Mai sunt și oamenii. Uite, un exemplu.
Acum ceva timp, in organizatia USR Prahova au fost alegeri pentru biroul judetean. Diferiti oameni au candidat si-a prezentat oferta fiecare cum a stiut mai bine.

Printre ei: Gabriel Dalea.
Ps: Umbla vorba ca planuieste sa candideze pe un post de senator in viitor.

Raport de activitate și candidatură vicepreședinte BJ Gabi Dalea

Salut,

Pentru început aș vrea să vă spun câteva cuvinte în general despre convingerile mele.

Din punct de vedere doctrinar mă consider un liberal moderat ceea ce înseamnă că susțin o economie bazată pe o piață deschisă și pe o competiție liberă, dar reglementată și nu sălbatică. O piață guvernată de legi în favoarea cetățeanului, pentru că în mijlocul oricărui sistem economic sau social corect trebuie să stea binele majorității și nu al unui grup restrâns. Binele omului în general.

Mă consider liberal, dar nu libertarian. Nu voi susține niciodată luări de poziție trăsnite (uneori vehiculate prin Poiana) precum liberalizarea consumului de droguri, poponautica (știința navigării prin curul altcuiva) sau atacuri deschise la adresa credinței sau religiei.

În general detest extremismul și pozițiile radicale. Mai mult decât asta nu detest decât furtul. Ceea ce vreau să transmit este că am o grilă de valori personale bine definită și nu o voi schimba în funcție de numărul de voturi pe care l-aș putea lua sau l-aș putea pierde din această cauză.

Simpatiile doctrinare nu trebuie însă să ajungă în conflict cu susținerea meritocrației. Dacă prin afilierea la un anumit grup ar trebui să ajung să votez împotriva convingerilor mele, aș deveni asemenea unui pesedist împuțit, cu nimic superior acestuia.

De aceea aleg să nu o fac. Mi-a dat Dumnezeu cap pe umeri și sunt convins că pot să-l folosesc și singur, fără să-mi spună domnii Ghinea, Ghica sau altcineva cum. Acesta este motivul pentru care am decis sa mă retrag din grupul liberal din partid și să rămân (cel puțin pentru următoarea perioadă) neafiliat. Mă simt bine în această postură: pot să zic ce vreau, când vreau, ca un dac liber ce sunt.

Prefer să apreciez meritele personale ale unor oameni din partid pe care-i văd muncind zi de zi, indiferent de aripa doctrinară căreia au ales (sau nu) să se ralieze. MERITOCRAȚIE – pentru asta am venit în USR, nu pentru politrucianism.

Grup liberal? Grup socialist? Ce partid e ăsta și pe cine reprezintă, mai exact, în afară de cei care ies în piață și nu au pe nimeni altcineva? Care e doctrina partidului, chestia unică la care aderă toți, grupul complet de valori la care aderi sau nu și încerci să le aduci în piața publică? Explicații precum poponautica? Bravas, domnii USR, așa se face.

Care e rezultatul acestor mirifice politici și poziții? Păi, să vă dau niște extrase de la ultima intalnire din mai a USR, nu? Ce poate fi mai oficial decât cifrele după care se ghidează însuși partidul?

 

IANUARIE 2018
USR este la 11,4 
MARTIE 2018
USR scade de la 11.2 la 9.3. Nu-mi este clar. 

 

APRILIE 2018
USR SCADE DE LA 9.3 la 8.3.
MAI 2018
USR Scade la 7% (cifra exacta nu apare in minuta. E 7% in raportul Adrianei. Nu este necesar sa se prezinte si membrilor aceasta situatie.)
Avem o crestere a numarului de membri de aproximativ 22% doar in ultimele doua luni. Cu toate astea intentia de vot a scazut cu aproximativ 37% de la inceputul anului. Ca idee, am scazut procentual mai mult fata de PSD. Trebuie sa marturisesc ca este o realizare sa ai asa scadere. Din punctul meu de vedere, singura varianta este ca distrugerea acestui partid este intentionata de catre cei de la conducere.
Referitor la sitiatia lui Mosteanu, s-a cerut demisia lui in BN si a fost blocata de Barna. Momentan este doar la nivel de barfa, nu avem confirmare pana nu apare minuta. 
IANUARIE 2018
Extras din minuta BN
Rezultate IMAS pe partide, ianuarie 2018.
În urma semnarii contractului cu IMAS am inceput sa primim date statistice.Lunare
rezultatele pentru luna ianuarie sunt:
Intenție de vot:
PSD 29,4
PNL 26,2
USR 11,4
ALDE 11,4
UDMR 6,3
PMP 4,3
Alte: 11,1
Volumul eșantionului a fost de 1.000 persoane adulte, cu drept de vot.
Eșantionul a fost reprezentativ la nivel național.
Marja de eroare a eșantionului a fost de +/- 3,1% 

MARTIE 2018
Extras din minuta BN
Rezultate sondaj lunar IMAS
Rezultatele cele mai actuale ale sondajului IMAS-BOP sunt pentru luna Martie 2018, volumul eșantionului fiind de 1.010 persoane adulte, iar marja de eroare fiind de +/- 3,1%.
IMAS-BOP Martie 2018 (în paranteză Februarie – Ianuarie 2018):
PSD 32,0% (28,6% – 29,4%)
PNL 30,4% (29,4% – 26,2%)
ALDE 10,9% (10,6% – 11,4%)
USR 9,3% (11,2% – 11,4%)
UDMR 5,2% (4,5% – 6,3%))
PMP 3,8% (4,6% – 4,3%)
PRM 2,7% (2,8% – 2,0%)
PNT-CD 0,7% (1,7% – 1,9%)
PRU 0,5% (1,2% – 1,4%)
Alt partid 4,4% (5,2% – 5,8%)
PSD a crescut semnificativ cu 3,4%, mai mult decât marja de eroare de +/- 3,1%, din luna Februarie până în luna Martie 2018.
Dintre partidele parlamentare, PNL, ALDE și UDMR au avut creșteri mai mici decât marja de eroare, iar USR și PMP au avut scăderi, mai mici decât marja de eroare, din Februarie până în Martie 2018. 
APRILIE 2018
USR SCADE DE LA 9.3 la 8.3. 
Extras din minuta BN
Au fost prezentate datele sondajului lunar IMAS – BOP pentru luna Aprilie 2018. Volumul
eșantionului a fost de 1.010 persoane cu vârsta mai mare și egală cu 18 ani. Eșantionul a fost reprezentativ la nivel național. Marja de eroare a fost de + / – 3,1%. 

Distribuția procentelor partidelor politice măsurate de către IMAS pe lunile Aprilie și Martie 2018 a fost următoarea:
Partidul Aprilie Martie

PSD 28.6% 32.0%
PNL 31.9% 30.4%
ALDE 12.4% 10.9%
USR 8.3% 9.3%
UDMR 4.6% 5.2%
PMP 3.3% 3.8%
PRM 2.6% 2.7%
PNT-CD 1.2% 0.7%
PRU 0.9% 0.5%
Alt partid 6.1% 4.4%

PSD a scăzut de la 32,0% în Martie 2018 la 28,6 în Aprilie 2018, înregistrând o scădere de 3,4%.
Diferența fiind 3,4%, mai mare decât marja de eroare de 3,1%, ne indică o scădere sigură a PSD de la o lună la alta.
La celelalte partide, inclusiv categoria Alt partid, fluctuația a fost sub marja de eroare, ceea ce ne spune că diferența nu este semnificativă statistic, adică fluctuația nu este sigură în direcția arătată de diferență.
În ceea ce privește voturile pentru noul partid RO100-MRI, acestea se regăsesc în categoria Alt partid. În procent de 1,78% dintre votanții din categoria Alt partid au indicat RO100-MRI. Au fost votanți care au spus Alt partid fără să-l indice în mod explicit.

În ceea ce privește evoluția lunară, din Decembrie 2017 până în Aprilie 2018, a procentelor partidelor măsurate de către IMAS constatăm existența unor fluctuații mai mari decât marja de eroare a fiecărui sondaj lunar.
Am inclus în reprezentarea grafică procentele din luna Decembrie 2017, ca bază de referință, înainte de a începe colaborarea cu IMAS prin produsul BOP – Barometrul de Opinie Publică.
Dacă în Decembrie 2017, PSD avea 5,3% mai mult decât PNL, în Aprilie 2018 PNL a avut cu 3,3% mai mult decât PSD.

În acest moment sunt conturate 3 grupe de partide, prima, PSD și PNL, a partidelor cu un procent mai mare de 20%. A doua grupă, ALDE și USR, a partidelor care sunt încă în jurul valorii procentului de 10%, iar ultima grupă a partidelor care sunt în jurul sau sub 5% ca procent.
Pentru analiza evoluției procentului USR pe regiunile geografice am folosit ca bază aât alegerile parlamentare din 2016, Camera Deputaților, cât și procentul din Decembrie 2017.
În cele 3 regiuni geografice am avut creșteri semnificative statistic între Decembrie 2016 sau Decembrie 2017 și Ianuarie sau Februarie 2018. În București scăderea a fost semnificativă din punct de vedere statistic din Decembrie 2016 în toate lunile, Decembrie 2017 și cele din 2018.
Scăderea USR din Ianuarie 2018 până în Aprilie 2018 a fost de 3,1%, exact marja de eroare.

MAI 2018
Extras din minuta BN
Sondaj IMAS
Rezultatele sondajului IMAS pentru luna mai au fost prezentate BN. Aveți mai jos o imagine a evoluției intenției de vot din octombrie 2017 până astăzi.
Au fost purtate dezbateri în jurul celor câteva concluzii de etapă care pot fi trase:
USR are un nucleu stabilizat de 7-8 % care pare să fie consolidat. Asta înseamnă că avem o bază solidă, care a rămas alături de noi de la alegeri încoace și nu s-a clintit indiferent de momentele noastre de agonie și extaz.
Pentru prima dată de la alegeri, partidele de opoziție (USR+PNL+MRI) reușesc sădepășească în intenția de vot majoritatea PSD-ALDE cu peste două procente;Datele de luna asta ne indică pentru prima dată intenția de vot pentru Mișcarea România Împreună, partidul lansat foarte recent de Dacian Cioloș. Se pot trage câteva concluzii incipiente despre impactul acestui nou partid viitor asupra electoratului USR și PNL. Dacă cifrele se vor confirma în lunile următoare impactul asupra USR pare să fie unul tolerabil în jurul a două procente;
Pe de altă parte, observăm că avem în continuare o mare provocare, aceea de a ajunge dincolo de bula noastră ca să putem intra pe un trend ascendent;
Datele confirmă prăbușirea spectaculoasă a PSD, care de la lună la lună pierde tot mai mult din încrederea electoratului.
Avem acum și explicația sociologică pentru disperarea care i-a făcut pe liderii PSD să pună pe drumuri zeci de mii de oameni și să îi țină cu orele în canicula din București pentru un protest împotriva a nimic. Aceeași disperare care a împins-o pe Firea să se cațere cu nesimțire pe succesul Simonei Halep. Putem să ne așteptăm la tot mai multe gesturi disperate în perioada următoare și trebuie să fim pregătiți să le speculăm dat fiind că momentele de tensiune și luptă activă sunt cele când USR a capitalizat.
Evoluția cifrelor pe ultimele luni ne arată că este o legătură directă între vizibilitatea partidului și intenția de vot. Trebuie să facem mai mult, iar în perioada următoare vom anunța o serie de măsuri pe care le-am luat pentru îmbunătățirea comunicării partidului.
Pe de altă parte, chiar dacă rezultatele sondajului sunt importante, ele nu suntsingurii indicatori ai evoluției USR. Sondajele de opinie, în special cele realizate la intervale scurte de timp, sunt influențate de temele zilei. Intenția de vot se poate schimba în funcție de subiectul care domină temporar agenda publică și felul în care partidele se poziționează față de acel subiect.USR face în continuare progrese, chiar dacă ele nu au cum să se vadă încă în
sondajele de opinie.
Avem 670 de membri noi în ultimele două luni. Adică USR a crescut cu 22%​ în ultimele două luni. Iar în ultimele 12 zile, probabil provocați de manifestația PSD, peste 600 de oameni s-au înscris pe site. Este un nou val de aderări la USR, pe care acum suntem pregătiți să îl procesăm, pentru că avem responsabili de Extindere și proceduri clare, naționale.
Într-un an pre-electoral e important să pregătim bazele pentru rezultatele reale, de la alegeri. Dacă rezultatele sondajelor fluctuează de la o lună la alta în funcție de temele de pe agenda publică, membrii, filialele și bazele de date cu susținători sunt
resurse care rămân și vor fi cruciale în campaniile electorale din 2019 și 2020.

Din păcate, oamenii aceștia caută motivele scăderii întotdeauna la exterior. Ceilalți sunt de vină. De vină e zoso că a scris, de vină e cel ce nu e de acord cu ce se întâmplă acolo, de vină e oricine, doar ei nu sunt de vină. Iar rezultatele sunt evidente. USR nu doar că nu crește, USR scade, deși, în mod normal, indecișii ar fi trebuit să se îndrepte spre ei. Iată că nu. Pentru că oamenii vor un partid, nu o adunătură de autonumite valori, care cred tot felul de aberații.

În rest, succes, da, știu, sunt vinovat că scriu și iată, PSD va câștiga din cauza mea, nu ar fi trebuit, pentru că na, ei greșesc, dar fac și lucruri bune.

Și, ca încheiere, o radiografie tristă făcută de Ina. Pentru că s-a ajuns la scopul scuză mijloace. Și le scuză prost.

LE: Pentru membrii USR care vin sa comenteze conform bibliei Mosteanu, cu implica-te, nu mai comenta, va agitati degeaba, va sterg comentariile, mersi frumos.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

115 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Problema acestui popor batut de soarta e prostia 🙂

  2. Ce sa le faci domne, daca ii strang blugii aia lipiti de glezne…

  3. #3

    Aluat. Ca de aia se trimit poznasii la brutarie…

  4. #4

    USR si impotentul de Iohannis merita sa castige doar fiindca nu sunt PSD? De aia politicul nostru e o latrina fiindca votam impotriva in loc sa votam pentru ceva. Indiferent de ce paduchi sunt la putere nu o sa se schimbe nimic,

    • #5

      Problema e ca nu se voteaza… iar majoritatea voteaza contra ceva pentru ca ar fi necesar sa candideze Iisus Hristos cel fara de pata si greseala in plm ca sa voteze lumea PENTRU! Ca altfel, daca nu e fix Iisus candidatul, restul sunt impotenti si au tot felul de bube incompatibile cu puritatea ta infinita.

  5. #6

    Problema mea e asa: eu sunt diasporean, am votat USR, diaspora a trimis 6 parlamentari (3 USR si 3 PNL) sa o reprezinte. Sa ne reprezinte pe noi si pe interesele noastre, asta sa fie prioritatea lor, nu dragnea, nu codruta, nu lipsa de imunoglobulina si autostrazi si alte probleme grave din romania. Nu, prioritatea lor trebuia sa fie eliminarea procurii pentru minori si reducerea termenelor la consulat pentru pasapoarte, printre alte probleme care afecteaza diasporenii care voteaza. Noi suntem circumscriptia lor, noi suntem prioritatea zero, sau asa ar trebui.
    Dar nu, zero preocupare pentru problemele noastre odata ce ne-au obtinut votul, fix ca in 2014, cand toata tara ne-a jelit ca nu putem vota, iar dupa ce a trecut i-a durut in continuare in pix de noi – cum e si normal, cum ma doare si pe mine de aia ramasi.
    Asa ca muie USR, daca ma mai deranjez sa votez o voi face la misto. Cu pesede eventual, in nici un caz cu voi.

    • #7

      esti foarte naiv emitand pretentia ca USR sa-ti rezolve aceste probleme. in primul rand, procura cu care calatoresc minorii neinsotiti de ambii parinti este o chestie universal valabila, indiferent de nationalitate. in ceea ce priveste responsabilitatea pe care o au parlamentarii care reprezinta diaspora, din USR sau din alt partid, problemele nu se rezolva telepatic. indiferent de simpatia politica, trebuie sa iti informezi reprezentantul in parlament asupra doleantelor pe care le ai. e un rpoces dureros, lung si anevoios, dar nu exista alta cale. nu te supara, pretentia ca grupul parlamentarilor “diaspora” sa lucreze doar pentru diaspora este de o naivitate induiosatoare. este, totusi, prlamentul Romaniei, daca esti atent, chiar si UDMR participa la legiferarea tuturor chestiunilor de interes pentru intreaga Romanie, nu doar pentru bazinul lor electoral, chiar daca uneori se pun contra unor chestii care ne plac noua, miticilor.

      e clar ca USR nu e cea mai ascutita unealta din sopron, dar a vota “contra” cu psd-ul, denota, iarasi, extrem de multa naivitate politica. dar da, e foarte usor daca esti “diasporean”.

    • #8

      Nu telepatie, dar ceva care să placă la toata lumea, gen să se intereseze ei, daca sunt atat de deconectati de realitate si nu știu. Dar știu, nu cred ca nu, doar ca nu e prioritate. A fost însă pentru pesede să revină la pașapoartele valabile 10 ani, deci se poate.
      Procura e o mizerie potențial ilegală care încalcă dreptul la libera circulatie in UE.
      N-am zis exclusiv pentru diaspora, ci prioritar. Cam cum reprezintă UDMR prioritar maghiarii, cel puțin la nivel de imagine.

    • #9

      despre procura, nu stiu ce sa zic. in 80% din cazurile de divort, unul din parinti vrea sa ia copiii si sa plece. eventual peste granita. ce garanteaza ca trecerea ta cu copii nu e de fapt o rapire?

    • #10

      E o abordare greșită, pentru cazurile excepționale incomodezi pe toata lumea. Aia din spațiul schengen cum se descurcă fără? Cat timp minorul e însoțit de cel puțin un părinte sau tutore ar trebui să se prezume ca nu e nici o problemă, cum se întâmplă si in alte tari din EU.
      Daca e caz de rapire exista politie, știi unde au călătorit, știi de unde să-i iei.

    • #11

      din ce stiu eu, chestia asta exista in toate tarile din acest spatiu

    • #12

      Dacă din 7 ani de viață ai copilului ta-su nu s-a interesat de el decât în primii 3, dacă nu îi dă pensie alimentară si dacă habar nu are dacă ți-aș mai trăiește sau nu, de ce să aibă custodie comună cu mama?
      Și de ce mama nu poate pleca din țară cu acel copil fără acordul minunatului de tată?
      Doar întreb…
      Răpită de către cine? De către mă-sa care oricum stă cu ea?
      Răpită de la cine? De la ta-su care nu se știe pe unde e?

    • #13

      nu ne intereseaza viata ta si cazul tau special. tks

    • #14

      Procura aia există și în alte țări și a fost băgată pt cazurile, cum zice Arhi, unul dintre părinți a luat copiii și a fugit, fie părintele căruia i s-au încredințat după divorț, fie celălalt părinte, care a profitat de zilele de vizită sau a răpit copiii de la școală.
      România a pierdut o grămadă de procese la CEDO pentru cazuri în care n-a reușit să protejeze drepturile copilului și/sau ale părintelui căruia i s-au luat copiii.
      Procura aia nu a fost băgată ca să mai chinuie puțin niște oameni de bună credință.

    • #15

      Procura in spațiul Schengen? Unde o folosești? In orice caz, in tara unde capsunaresc eu nu trebuie, deci daca ei pot fără cred ca pot si romanii.
      Bine macar ca daca ai pasaport CRDS nu mai trebuie daca mergi acasă.

    • #16

      esti sigur ca daca esti CETATEAN al tarii, nu ai nevoie de procura? imi pare rau, dar nu sunt de acord. ca persoana divortata, ii vad extrem de bine necesitatea. sunt N cazuri de tati evrei sau arabi care isi rapesc copiii, daca ajung in tara de origine, devin intangibili.

    • #17

      caz clasic de neintelegere si necunoastere a procedurilor si legilor.
      un exemplu foarte simplu e ala cu Ciolos premier si ca de ce nu a facut x chestii: raspuns – pentru ca psd avea si atunci majoritate parlamentara. asa si aici, daca oamenii promit anumite lucruri, ele se pot realiza daca se intrunesc mai multe conditii, printre care si un vot majoritar legat de proiectele cu pricina.

    • #18

      @Adina: in cazul pe care il descrii mama ar trebui sa ceara custodia copilului in justitie, nu sa se gandeasca la asta de-abia cand iese din tara.

    • #19

      @Arhi, dupa cum am zis, e problema de abordare. Normal e sa se prezume ca nu e nici o problema, nici o rapire, minorul insotit de un parinte are acordul prezumat al celuilalt parinte. Normal e sa se prezume ca totul e in regula, nu sa trebuiasca sa dovedesti ca totul e in regula. Or fi alte tari care cer procura, dar sunt destule care nu, cum e asta in care stau, si sunt 100% sigur ca nu trebuie nici daca ai cetatenie.

      Dar sa agree to disagree si sa revenim la esenta, respectiv lipsa de preocupare a parlamentarilor USR-diaspora pentru diaspora.

    • #20

      true that:()))

    • #21

      Tot aud că procura aia e aplicată și de alte țări… Putem avea și exemple de la cei care cunosc concret? Eu spun concretȘ pentru copii cu pașaport britanic nu ai nevoie de alte acte. Și da, este o excepție care trebuie reglementată altfel, sau măcar lasă-mi libertatea să pot face procură pe 10 ani, nah eu așa încredere am în soția mea ! Nu nene, una pe an sau depinde de bunăvoința notarului…

    • #22

      Daca esti “diasporean” cum spui, iar copilul are rezidenta in afara tarii, nu iti trebuie procura sa iesi cu el din Romania cand mergi catre tara de rezidenta a copilului. Poate oricine sa iti ia copilul si sa il duca in tara lui de rezidenta, cu conditia sa prezinte cazierul la granita. Mai cititi, mai informati-va.

    • Offtopic despre procura: De aproape 2 ani procura nu mai e necesara. E suficient un “certificat de scolaritate” sau o simpla “declaratie de domiciliu” (care, in FR se face la primaria satului in care locuiesti, fara cozi sau asteptari interminabile ca in alte parti).
      In ultimele 9 luni, am fost de 3 ori in RO, de fiecare data am dat politistului de frontiera o copie dupa “Certificat de scolarité”, netradus, nenimic. Doar o copie. Orice politist de frontiera o intelege, scrie numele copilului, scrie 2017-2018, e suficient. Am obtinut certificatul printr-un simplu mail catre directorul scolii unde e copilul.
      Practic, orice dovada ca copilul are rezidenta in tara spre care pleaca e suficienta. Si, mai mult, politistii de frontiera inteleg si când zbori spre Elvetia desi copilul apare ca invata in Franta. Nu e nevoie sa ii explici ca te dai jos la Basel si iei blablacar pana la orasul tau din Franta.

  6. #24

    E rezultatul unei combinatii: presiune in public din partea activistilor FACETI CEVA, DE CE NU FACETI CEVA CA UITE CE FACE PSD-ul pe care il vedem la televizor, ca noi functionam doar cu teveul; problema care nu e la teve nu exista + pofta culoarului liber ( nimeni nu se ia la trinta cu pesedistii asa zgomotos cum o facem noi ) + obligatia dirijata ( nominalizatii, la zoso si aici ) de a lasa liber un culoar pentru Ciolos. Culoarul “solutiei tehnocrate”.

    A se vedea listele pentru europarlamentare nu doar la USR si Ro+ dar mai ales la galbeni.

  7. #25

    Cand a zis de dac liber, mi-am dat drumul.
    Nu stiu de ce nu vrea nimeni sa inteleaga ca absolut tot ce se creaza/produce in romania in materie de idei si alte chestii care nu sunt materiale o sa iasa ca un cur. Pur si simplu nu exista mentalitatea aia care sa produca ceva care nu e otravit de vreun romanism.
    Si cel mai grav, nici un curent sau orientare din asta nu a supravietuit vroe cativa ani sa zici ca a lasat niste urme in mentalitatea romanilor, singura care ramane este cea promovata de aia din psd. Ma uitam ca iar au aparut filmulete cu aia de la prospectiuni in timp ce trec prin porumbul oamenilor si ii injura. Fix ca acum cativa ani si fix ca pe vremea cap-ului, cand iti veneau aia si iti rascoleau casa ca poate ai furat un sac de fasole. Ce cacat tot visati sa gasiti o solutie? Eu chiar imi zic ca daca cumva ajung inapoi in romania in loc de cv, cumpar cateva oi, vitei, porci si ii tai si ii dau pe la diversi smecheri din astia sa ma aleg si eu cu un post pe la vreo primarie.

  8. #26

    Maestre, ma shtii, am un site ponosit de provincie, il fac de vreo 10 ani, dar ce mi s-a intamplat in ultimele zile cu tinerii ashtia frumoshi shi liberi io n-am mai vazut in toata carera mea! Io-s ashea mai pesedist de felu meu, noa, ce sa facem, nimeni nu-i perfect, dar orashu fiind mic, vorbesc cu oameni de toate culorile, o mana spala pe alta, sa fie bine sa nu fie rau. Mah, shi o aparut ashtia, de cand cu circul din tzara, cu codu penal sau ce dracu… Mi-au umplut Facebooku cu conturi false shi ataca in haita, daca nu scriu ceva pe placu lor. Asha au patzit shi baetzii mai tineri din breasla, pe totzi ii acuza ca-i plateshte pesedeul, deshi saracii mor de foame shi traiesc din 5 milioane de la primaria udemerista, dar se straduiesc sa scrie fiecare dupa cat il duce capul. Niciunu n-o scapat, s-o umplut de trolli! Macar pe vremea noastra postacii aveau poze de gagici sexy, acuma totzi au poze de tineri frumoshi shi liberi, corporate middle management de succes, shi majoritatea cica-s angajatzi la cea mai mare multinatzionala nemtzeasca pe care au gasit-o pe net in orashelu nostru. L-am sunat pe omu de acolo cu care colaboram, mai pe o reclama, mai pe un pishcot, sa traim shi noi, il intreb: – Mah, da’ cine-s ashtia? Zice: – In veatza mea n-am auzit de ei! Dar ataca shi da-i shi lupta, shi clopotzeii zdranga-zdranga! Shi-apoi se mira ca poporu se fereshte de ei ca dracu de tamaie! Am vazut fix aceleashi chestii in Ungaria, ca-i aci la 10 km, circ permanent timp de patru ani, luminitze de iPhone, hartzuire, isterie… Noa, o cashtigat Orban cu 2/3 ;))

  9. #27

    Duamne ajuta, in AD 2018 cu indivizi ca Gabriel Dalea in politica. 2 glumite de autobaza, 5 cuvinte cheie bolduite si gata cu crezul lui politic. Daca tot a subliniat meritocratie putea sa scrie si cateva dintre meritele lui doar ca in compunere a scris numai ce nu-i place si ce bine si liniste e pe centru pe partea moderata unde nu trebuie sa ai convingeri, deci nu te ataca nimeni. Absolut nimic despre ce va face un dac liber popofob si crestin ca el.
    Daca accepta pot sa-l ajut eu cu un program politic mult mai coccis:
    “Ma numesc Gabriel Dalea, mi-a dat Dumnezeu un cap pe umeri și un colon la cur cu care gandesc si singur si unde nu-mi umbla domnii Ghica si Ghinea (cine plm sunt astia?). Voi avea grija sa nu le navigheze nimeni prin cur romanilor, voi proteja Biserica, adica banii ei, impotriva celor care ataca religia si in general sunt foarte moderat si dac liber. Amin”.
    Daca as fi din Prahova te-as vota si cu picioarele, umflatule. Din pacate nu-s :))

  10. #28

    Boss, m-ai pierdut in text. Chiar nu in pot da seama, este cineva capabil sa preia fraiele puterii daca hotii astia pleaca de la putere?
    Urmaresc zi de zi ce sa intampla in tara, dar sunt impasibil atata timp cat nimeni nu-mi ofera o alternativa viabila la hotii astia.
    Sunt un simplu (fost) cetatean al acestei tari, dar si daca as aduce 1 milion ca mine in piata, tot nu stiu daca as putea schimba ceva. De ce? Simplu, pentru ca nu vad pe cineva care sa poata schimba ceva in politica romaneasca.

  11. #29

    Nici măcar Sadoveanu n-a scris atât..

  12. #30

    Huuuuuaaaa!! JOS Cetin! JOS Zoso!

  13. #31

    Si din nou Cetin a mai pus o caramida la edificiul teoriei “oricum toți e la fel. Ma pis pe el de vot.”

    • #32

      fix despre mizeria asta de afirmatie e vorba. nu poți arata ce fac gresit “ai tai” pentru că nu e bine, dai un mesaj gresit.

    • #33

      Singura diferenta dintre cei anti-psd si votantii psd e ca intr-o categorie sunt mai putini asistanti sociali, in rest puterea de procesare a unei idei si caracterul sunt la fel.

    • #34

      Da, grea dilemă. E ok să critici usr pentru că așa ar fi normal într-o lume normală. Vrem să ajungem în lumea normală? trebuie să acceptăm criticile.
      Problema reală vine de la înrăutățirea situației, de la radicalizarea discursurilor, de la neascultarea partenerilor, ei nu mai sint parteneri, sint inamici. Treaba s-a împuțit din vremea lui băsescu, din păcate e una din moștenirile cu adevărat grele lăsate de el. Nu e bine pentur democrație…
      Pe de altă parte nu se întâmplă numai la noi, deci poate or fi și alte cauze…
      O altă problemă pe care o am eu e cu pesediștii care îmi răspund țâfnos: ”da pe cine altcineva să votez, cine să vină??” la care eu am teoria mea: Absolut oricine. E singurul mod de a-l face pe dragnea sau oricine e la putere că dacă nu face… zboară. Nu există conducătorul ideal, tătucul mesianic, nu îl mai căutați. Trebuie doar un tip capabil, decent, cu bun simț care să știe că dacă nu face ce a promis… zboară cu prima ocazie. Asta e motivația lui. Dacă în schimb el are siguranța unor votanți care nu văd alternative… se pișă și el pe toți, nu numai pe cei care se pișă pe vot.

  14. #35

    Nu am timp sa citesc dar ca orice comentator care se respecta am sa zic PSD sunt hoti, Dragnea este un ticalos, Olivia Steer este o tuta, Maruta este bou si statul paralel nu exista.Sper ca am acoperit toate subiectele pentru cel 10 plusuri.

  15. #36

    e greu sa apara ceva mai atractiv pentru ca nu avem libertate politica ; monopolistii politici de dupa 90 s-au asigurat de asta
    www.facebook.com/cultura.inmures/posts/1996685413697221

  16. #37

    Cand au fost piedeleii la butoane , au furat de-au rupt si nici nu a facut nimic, maica. Sunt prea multi securisti infiltrati peste tot. Pana nu o sa taie masiv din bugetul serviciilor o sa traim in teroarea propagandistica bazata pe ura si violenta fascista. E pacat maica, in an centenar sa se bage atat de multa dezbinare intre romani. Cel mai socant e faptul ca o gramada de piscotari frumosi si liberi se lasa prostiti si-si vand tara fara sa-si dea seama. Sunt gadilati de propaganda securista cu epitete fasciste de genul ca ei sunt superiori, mari scule mici si alte elitisme “tiNpite”.

    • #38

      Mioara, Marcela, Paula, Alexandra, Bianca… haideți doamnă, câte prenume aveți!?

    • #39

      sau doamna muia. sau muiana.

  17. #40

    La ultimele alegeri am votat USR. La urmatoarele voi vota cu partidul lui El Ciolos!

  18. #41

    Si mie mi-a zis unul: “Nu conteaza ca fura primaru’, va face revolutie in oras. Pe mine nu ma intereseaza daca fura, daca toate merg bine. E OK sa se fure, daca se face si treaba. In timp ce primaul munceste, tinerii frumosi si liberi scriu pe Facebook.”

  19. #42

    Martie 2018 – apare MRÎ-ul lui Cioloș. O parte din potențialii votanți ai USR își indreaptă atenția spre MRÎ. Eterna problemă a dreptei, se fragmentează in loc să facă front comun împotriva PSD.

    • #43

      Încetați vă rog cu fragmentarea vieții. Am avut 39% prezență la vot. Obiectivul e reprezentat de cei 3-4 milioane care trebuie convinși să nu stea acasă. Vorba aia, să se deranjeze să vină până la urne și, dacă se poate, să nu voteze la mișto. În cazul în care se păstrează această prezență mizerabilă, poate “dreapta” să facă triplu salt înainte cu dublu șurub pe sub mână, PSD va lua în continuare minim 40%.

    • #44

      Problema dreptei este ca nu vine cu solutii pentru popor, vine doar cu ”aia-s rai, vrem noi”.

    • #45

      Sau cu alegeri anticipate, cum zice Orban.

  20. #46

    Este extrem de grav ce spui. Deci cine nu e cu noi, e automat cu ceilalți, deci e impotriva noastră
    Și ar mai fi una : “mai bine să moară zece nevinovați, decât să scape un singur vinovat!”
    O mare vorbă de duh a unui mare om:
    Reichsführerul-SS Heinrich Himmler
    Ce-or face băjeții ăștia când ajung la putere ?

    • #47

      Măi, nu știu ce o să facă băeții când (dacă?) o să ajungă la putere. În schimb știu ce fac cei ce au puterea de 6 ani. La fel și cei ce i-au precedat. Dar da, văleu muică, oare ce o să facă ăștia când ajung la putere. Plm..

    • #48

      Am înțeles . Trebuie aplaudati și sprijiniți pentru că se bat cu PSD. USR nu mai e în perioada romantică a lui Shordan care a fost digerat de noul stomac al partidului, e in perioada luptei la baionetă cu toți cei care nu-s uniți cu ei în cuget și în muget
      Pot să fiu anti-PSD și să nu le accept derapajele astea sau automat sprijin penalii ?

    • #49

      Bossulică, e o țară liberă, poți fi anti ce vrei tu. Totuși, dacă vrei să-ți validezi ideile prin comparații cu Schutzstaffel-ul nazist, permite-ne să nu le luăm în serios.

    • #50

      @Stefan, e la moda sa folosesti termeni pe care nu ii intelegi, gen “nazism”, “SS”, “fascism” pentru orice rahat, important e sa sune periculos. Mie mi-e mai frica de astia care urla nazism si fascism la fel de des cum urla Ronaldo “penalty” decat de vreun partid.

    • #51

      @U2: boss, vezi ca ai cam dat-o cu oistea in gard… Nu Himmler ar fi spus asta… Iar citatul original era “Better that ten innocent people should suffer than one spy get away. When you cut down the forest, woodchips fly.” Autor: Nikolai Ezhov, NKVD commander (Roy Medvedev, Let History Judge [Columbia University Press, 1989], p. 603) (www.paulbogdanor.com/left/communists.html)
      SS, NKVD, nuante…

    • #52

      Cred că n-ai înțeles ce a scris @Ina mai sus
      Mai citește o dată, numără până la 5 și respiră adânc

    • #53

      @U2: boss, sunt cat se poate de calm. Ti-am atras atentia doar ca ai vrut sa pari inteligent. Nu ti-a iesit.

    • #54

      aoleu, ce i’a tras’o @bunicu’ lu pseudointelectualu’ ăsta de’și spune u2

      bine @bunicu’!

    • #55

      @Genghis … unde nu da Sf. Cuv. Amendamentie o Ejovşcina ca la mama acasă … de-aia, cu mausoleu ridicat în memoria victimelor … un fel de Complex Memorial, la Căcâna.

  21. #56

    Astia de “dreapta?”, mai degraba sa le zicem pretentiosi, sunt dati dracului. PSD e de departe cea mai toxica grupare de interese meschine, dar noi o ardem pretentios si politcally correct. Bai nene, ne fura astia de nu mai stim cand vom termina de platit datoriile si noi suntem supy ca USR nu vine cu solutii de la inaltimea celor 7%, ca niste unii fac niste plainte stupide (apropo, le-am zis si eu in piata ca-s facute prost si pe graba, si usor demontabile), ca NIcusor Dan s-a balbait, chestii de finete domne, dar care nu ne lasa si fara ultimii bani din buzunar.
    Hai sa ajungem la nivelul ala de democratie mai intai si apoi sa ne suparam pe detalii de finete politica.

  22. #57

    Din pacate toata lumea “buna”, care iese in piata, protesteaza in mediul online etc, nu si ar pierde o zi din viata in preajma alegerilor sa mearga la bunica/ mama acasa sa incerce sa ii convinga sa gandeasca ce voteaza si sa nu il asculte pe preot/ actualul primar, etc.

    • #58

      Eu as merge, dar ar fi cam deaba. Bunicile nu mai sunt si oricum task-ul l-am indeplinit inca din ’92. Parintii sunt anti-PSD(FSN) inca din 26 dec 1989, cand maica-mea a fost FSN-ista timp de cateva ore, taica-meu nici atat. Ii mai iau peste picior, asa din cand in cand, pentru faptul ca au votat cu Iliescu in turul doi alegerilor din 2000, cand eu nu m-am dus la vot. Dar mai mult nu am ce face.

  23. #59

    Nu e nici o diferenta majora intre sustinatorii piezde si rezistenti. Eventual, doar de varsta. Si de numar, ca daca maine sunt alegeri pesede castiga relaxat in toata tara. Acuma, e drept, in istoria mondiala s-au mai vazut cazuri in care o minoritate a ajuns la putere si a condus popoare. Trebuie doar lider hotarat si istet, putere de convingere, planuri clare si convingatoare. Oh wait.

  24. #60

    Din toate acestea citite este trist ca avem membri care in fata criticii ataca la persoana, este trist ca avem sifonari in partid care fac publice chestii strict interne. Ca exista fel si fel de oameni si conflicte interne, este ceva normal pentru orice organizatie.

  25. #61

    Din ce citesc aici este trist ca avem membri care recurg la atacuri la perosana in fata criticii, precum cei de la Latrina3 o fac. Este trist ca avem sifonari in partid care fac publice chestii strict interne, gen minute de sedinte.
    Ca avem fel si fel de oameni si conflicte interne, este ceva normal oricarei organizatii.

  26. #62

    “… if any person has a good word for the previous government, that is enough for me to have him shot.”
    – Che Guevara
    (Hugh Thomas, Cuba, or the Pursuit of Freedom [Da Capo Press, 1998], p. 1470)

  27. #63

    Voi vota de acasa cand va exista sistemul informatic pe blockchain pana atunci nu ma intereseaza de romania si de soarta romanilor, da, sunt un cinic. Se pare ca viata in romania m-a facut nu doar masochist dar si sadic, arbeit macht frei!

  28. #66

    M-am facut membru USR de curand. iar informatiile de tipul asta, de la zoso si cetin, cred ca sunt foarte utile. bula USR, atat a membrilor cat si a sustinatorilor foarte apropiati tinde sa elimine partea asta mai neplacuta a activitatii partidului si a membrilor lui. sunt o gramada de certuri si incercari ale unora sa fie ei sefi pentru ca ce au ei in cap e mai bun de cat ce au altii. o gramada de oameni cu idei care mai de care mai crete care sunt convinsi ce doar ei au raspunsul la tot si toate. e perfect normal intr-o organizatie care la momentul asta exista doar ca raspuns la o situatie de criza. USR acum este ca sa se opuna. la lucruri.
    Avand totusi in vedere ca numarul de membri este infim, ca experienta politica e nula, ca naivitatea cu care se abordeaza teme grele e uriasa, astfel de porcarii precum aia de la zoso sau cu astia de mai sus sunt perfect predictibile si oricum nu ai cum sa le eviti. vorbim totusi de un partid luat de la zero, care s-a trezit in parlament si care nu are inca o structura pusa la punct si mai important, nu are o strategie foarte clara, niste obiective tapene de care sa se tina. asta cu opozitia la psd e acum. daca maine sunt anticipate, nu exista un program cu care sa vina ca propunere pentru guvernare. si aici ma refer din nou la chestii solide, nu principii generale aruncate la un pahar de vorba sau un talk-show oarecare.
    partidul nu e copt, iar conducerea nu isi da seama ca apar bule in bula. bisericute. pentru ca intr-un fel e normal, se strang aia care se cunosc intre ei, iar aia care vin din afara, aia noi, sunt tratati un pic cu neincredere, nu din rautate, sau sunt mai ignorati, ca nu e timp pentru explicatii despre cum merg lucrurile. plm, cam toata lumea are job-uri, timpul pentru chestii legate de partid sunt alea pe care in mod normal le petreci cu familia. asa ca in afara de mana aia de oameni care acum ocupa functii publice, restul au, sau mai bine nu au timp pentru organizatie. si de aici rezultatele.
    daca am pierdut sirul pe undeva, e fix din cauza faptului ca mai am si alte lucruri de facut.

  29. #67

    psd’ul niciodată nu scade sub 33% NICIODATĂ
    iar cioloș se pregătește să’și anunțe candidatura la președinție, iar partidu’ lui la europarlamentare
    în orice caz s’ar putea să vină iar la guvernare opoziția de mâine
    cât despre usr în ritmu’ ăsta de scădere s’ar putea să numai prindă parlamentu’
    iar iohanis nu cred că va mai câștiga alte alegeri

    • #68

      PSD ia 33% doar in situatia in care nu are nici un candidat…

  30. #69

    Eu cred ca lipsa de directie a USR e data de faptul ca sunt asa(ce vad eu din exterior):
    – aripa “de dreapta” – astia au folosit USR ca pe un vehicul pentru a ajunge in Parlament si a castiga notorietate. Majoritatea oameni decenti, stiau in ce se baga, stiau ca Nicusor Dan e mai degraba socialist, stiau ca partidul e plin de tot soiul de naparci, dar s-au facut frate cu dracul pentru a trece pragul electoral. Visul lor umed e sa faca dracului Ciolos partidul ala odata, sa se mute. Vor fi si acolo tot in zona 5-10% din voturi, dar macar vor fi lasati sa-si vada de proiectele lor fara sa mai piarda vremea cu referendumuri interne. Sau asa spera ei.

    – aripa crestinopata – aia care chiar cred sincer ca CPF face o treaba buna, dar nu pot sa zica pe fata, ca ar goni electoratul tefeleu (adica mai mult de jumatate). Se intersecteaza cumva cu socialistii din partid, dar nu sunt chiar acelasi lucru.

    – naparcile – aia care i-au impins de la spate pe crestinopati, incercand sa rupa partidul. Probabil si baiatul din articol. Ei au declansat si alimentat non-criza orchestrata de pesedei cu Familia pizdii, ei pun paie pe foc de cate ori au ocazia.

    – aripa nicusordaniana – astia au intrat in USB pe vremea cand era “partidul lui nicusordan”. Unii sunt socialisti, altii sunt “hipsteri” care mai cred in salvarea Bucurestiului casa cu casa. A plecat Nicusor (decizie de altfel inteligenta, eu il respect pentru faptul ca macar a stiut sa faca pasul in spate atunci cand nu se mai regasea in propriul partid) si au ramas usor de caruta. Unii dintre ei insa au prins locuri de consilieri prin Bucuresti si isi fac treaba ca “tehnocrati”. Nu cred ca urmatoarele alegeri ii vor prinde in USR, probabil nici in politica.

    – Nicusor – omul era bun pentru USB, era un tip dedicat Bucurestiului, stia cat de cat despre ce vorbeste, avea sanse sa piarda primaria de pe locul 2 si la anul dar sa impinga USB-ul spre o coalitie majoritara in consiliu (da, cu jegurile de la PNL). Din orgoliu, sau sfatuit de naparci bine-intentionate, a incercat un salt prea brusc in politica “mare”. A sfarsit prin a fi folosit de toti ca imagine in alegeri (“partidul lui Nicusor”) si apoi pus intr-o pozitie imposibila la intersectia intereselor contrare. A ales sa se retraga, compromitandu-si probabil orice sansa politica viitoare, dar “salvand” temporar partidul. Va ramane in istorie ca un fel de Emil Constantinescu, minus functia.

  31. #70

    Poa sa fie alegerile pulii ca tot n.ai pa cine.
    Despre psd nu zic, ca toti stiu care.i treaba cu ei. Pnl…acelasi kkt. Orban un cretin. Alina o tuta. Restu fosti pedisti care.i ridicau ode lu udrea. A se aminti doar dna turcan cu al ei kill bill despre udrea. Da romanu e prost si n.are tinere de minte.
    Usr…niste imbecili extrem de agresivi. Da agresivitate d.aia prosteasca si fara rost. Ponta…plm. basescu tot plm. Ciolos un fel de plm cu mot si fundita.
    Udmr cum bate vantu.
    Restu nu mai conteaza. Oportunisti.
    Si nici unu din toti astia n.a facut nimic. Ba, da’ nimic!!
    Se perinda pa la putere asa pa rand si freaca pula. Toti.
    Fiecare are televiziunile aservite unde mananca kkt intru distractia pulimii. Toti sint buni la un singur lucru….circ.
    Si atunci cum sa nu.i futi pa toti in gura.
    Si mai am o nedumerire….cum plm pot unii sa sustina fara nici un interes pa domnii astia din politica? Cat de cretin sa fii?
    Inteleg sa susti pa unu sau altu daca ai pa mata in partid, ai un var care e preten cu sefu de la psd sector 2, ai o matusa care se fute cu un userist…etc. P.aia in inteleg. Spera si ei la niste frimituri.
    Ba da’ daca tu esti pielea pulii cum kkt poti sa faci lobby ptr javrele astea din politica? Gandeste.n plm si nu mai fi prost.

    • #71

      tind sa cred ca in cerintele scrise pentru postul tau nu era trecut la obligatoriu limbajul de maidan. asa ca incearca sa iti faci meseria de postac cu mai multa decenta.

    • #72

      la ultima fraza, deja vorbeai singur!

  32. #73

    Pentru ca tot am fost prezenta in screen-shot, revin cu aceeasi parere: ce frumoasa e filosofia cand stam pe gard si privim USR-ul ce face si nu face bine. Vreti ca USR sa faca bine? Deveniti membri. Nu veti fi salvati de un partid de 3600 membri. Nu e nici perfect, nu e nici gata copt, e doar o speranta. Nu va place? Faceti voi mai bine. Nu va mai bateti joc voi de timpul si energia unor oameni care macar s-au bagat sa faca ceva, asa cum se pricep, asa cum le permite timpul, asa cum le permite cultura romanului care critica 95% si poate mai si face ceva 5%. Vrei sa salvati Romania? Intrati in USR, la Ciolos, la Demos, la cine vreti voi. Dar nu mai stati pe gard, arzand-o superior. Intrati voi undeva si incercati sa faceti mai bine. Energia celor bagati deja nu va dura le nesfarsit, nu e nici unul dintre noi supra-om.

    • #74

      de ce confirmi ce scriu si esti agresiva? orice critica e bataie de joc? sunteti o gasca de hipsteri fini, ce se autococolosesc intr-o bula si orice e din afara bulii (pun intended) e bataie de joc. sper sa nu va dureze energia la nesfarsit si sa va duceti unde va e locul, pentru ca e clar ca aici nu e.

    • #75

      si 2. stiu ca asta e placa oficiala, dar mai schimbati si voi mizeria asta cu nu vorbi, implica-te etc. serios, e obositoare si de cacat. faptul ca te-ai dus sa te inscrii intr-un partid nu te face mesia si nu te implica nicaieri, eu, cu situl meu fac mai multe si ma implic mai mult decat tine, pe orice subiect. mersi din nou.

    • #76

      Agresivitatea e o chestiune de interpretare, dar ma rog. Revin: va invit sa faceti mai bine. Eu muncesc 12 ore pe zi, 6 ore pe saptamana si imi gasesc si timp sa incerc sa fac ceva. Nu am nevoie de lauri pentru ca am intrat intr-un partid, am nevoie de un minim respect pentru incercarea mea, o minima apreciere ca in loc sa imi cheltui banii sa ma distrez ii donez pe partide si initiative civive, un minim respect. Nu este nici o placa. Incercati dvs sa faceti orice, chiar doar sa maturati in fata blocului, si sa faceti asta in fiecare zi, vreo doi ani, timp in care ies unii si altii, mananca seminte, mai scuipa si pe jos si te intreaba: dar de ce faci asa? Dar nu imi place matura ta? Arati cam obosita? Dar de ce te uiti urat? Dar de ce te superi? Dar de ce ieri cand a plouat ai maturat doar 10 minute? A, e prea greu? Pai nu trebuia sa te bagi. ETC ETC ETC ETC ETC. Nu e nici o aroganta. E un apel la respect si la ajutor. Romania nu poate fi schimbata de 3600 de oameni care trebuie sa se doveseasca sfinti si perfecti. Nu va place, sincer, vede-ti va de treaba asa cum puteti mai bine, votati, nu votati, vom avea rezultatul care va iesi din asta.

    • #77

      nu e chestiune de interpretate, ci e ceva factual. plus, se repeta obsesiv placa cu facutul de chestii. cum ziceam, eu nu dau cu matura, scriu si ma implic si, astfel, influenteZ in bine mii si zeci de mii de oameni. nu am nevoie sa fiu inregimentat in vreo cardasie partinica. deci da, fac mai bine, fara sa ii agresez pe ceilalti ca nu fac nimic, in comparatie cu mine, care sunt atat de bun. stimata doamna, prieteneste va adresez un indemn general, dumneavoastra si colegilor, scoateti-va capetele din cur, pentru ca un partid nu trebuie sa fie bula in care va mirositi flatulentele reciproc, dandu-va note pe ele, ci o optiune pentru oameni. voi acum nu sunteti optiunea nimanui

    • #78

      la agresivitate nu se raspunde decat cu agresivitate. finalul pasiv-agresiv imi este complet indiferent. la fel si dumneavoastra, toate cele bune. si, in caz de ceva, nu uitati, cratita nu este o optiune rusinoasa, este alegerea a sute de milioane de femei din toata lumea

    • #79

      Va multumesc pentru vorbele frumoase si va doresc sa va iasa dupa suflet.

    • #80

      V-as oferi si informatia ca port ochelari, sa adaugati la invitatia cu cratita inca niste complimente. Nu am mai primit argumente din categoria “la cratita femeie poate te salvezi” de mult, circa 15 ani, dar era de la pensionari pe care ii scuza varsta. Hai nu va stresati, mai scrieti un articol din’ala care face marea diferenta (pe mine nu ma intereseaza cui ii iese), nu va mai coborati la femeile astea agresive asa fara nici un scop. Si nu uitati: daca doriti o pauza de la scris, poate coborati in strada, maine la 12 trecute fix, la Parlament. Mai avem nevoie si de voluntari la #farapenali si multe altele. Si MRI are nevoie de chestii, si DEMOS. Orice! Statisticile arata ca lumea care citeste reprezinta un %mic, eu zic sa hedge the investments. It’s been fun!

    • #81

      >am nevoie de un minim respect pentru incercarea mea

      Nu asa functioneaza respectul.

    • #82

      Astia isi pregatesc iesirea din scena, sa mor eu. “Noi am vrut, suntem oameni muncitori, gasim timp si pentru partid, dar daca pulimea nu ne-a sustinut, ce sa-i faci…” Bag picioarele, o fi greu pentru cateva sute de milioane pe luna sa faci live-uri din Senat, sa filmezi lumea la tigara, sa cotcodacesti aiurea-n tramvai prin parcare? As fi tentat sa incerc.

    • #83

      @Radu, ba da, fix asa functioneaza respectul. Ceea ce presupun ca ati numi dvs respect (e doar o presupunere) e ceva ce bate spre martirism. Cineva, niste unii, nu stim cine, ca vreo 4 milioane de romani dornici de munca si capabili sunt plecati, dar sa revenim, niste unii, pot de toate, stiu cum, ar face mai bine, doar ca din niste cauze misterioase nu stim unde sunt si ce fac. Intre timp, USR atata poate. Unii mai buni sa vina si sa tina cont de orice nemultumire, si sa tina un ochi pe PSD in Parlament, dar sa nu faca scandal, si sa citeasca toate legile alea venite la pachet 2 minute inainte si sa voteze corect, si sa iasa la protest, ca “unde e opozitia” – ba nu, pardon, sa NU iasa ca de ce politizam manifestatiile, etc etc etc. Gasiti-i o data, va rog, pe cei competenti, nu mai stati nemultumiti, hai ca ii vrem si noi!

    • #84

      da, respectul functioneaza venind si aruncand cu venin, dupa care plecam cu coada ridicata Dar vai, ma simt jignita. Asta e comportament de țață transfrontalieră, nu de…de fapt, nu stiu exact cine esti si ce faci, in afar de faptul ca dai cu matura ca sa te sacrifici si te oripileaza ideea de a merge la cratita. RESPECTATI-MA!!! eu nu ofer nimic in afara de aroganta, dar respectati-ma.

    • #85

      mihaela, respectul vine singur, nu se cerseste si mai ales nu se comanda! Si fara dvs., aici suntem la pertu, si sa nu cumva sa confunzi respectul cu politetea 🙂
      Baga la cap si transmite la conducere: cei care am votat USR suntem nemultumiti si dezamagiti.

      Cat despre 12 ore 6 zile, permite-mi un sfat: nu e sustenabil programul asta, fa ceva pentru tine in primul rand, inainte sa faci pentru respectul nostru.

    • #86
    • #87

      Domnu Arhi’

      e nevoie de foarte putin bat prin gard pentru a va deschide pusculita cu jigniri, asa ca eu continui de dragul dezvaluirilor pentru telespectatori. Am dubii cu facutul bine ala pe care il fluturati, ca pentru un om care face bine sunteti cam nervos si cam usor distribuitor de injurii.

      Am niste avantaje, nu imi iau increderea in mine sau in ceea ce fac de pe aici. Aroganta mi-o asum, fiecare cu pacatele lui, mie imi foloseste mult cand ma intalnesc cu binevoitori care imi reamintesc de cratita. Repectul meu pentru mine chiar nu mi-l caut pe aici. Eu am intrat in USR pentru ca am vrut sa imi asum sa fac ceva, ce se poate, nu am acasa icoana USR la care ma inchin si nu am deloc impresia ca e vreo perfectiune. USR are si in interior ce profesati dvs pe aici. Putini din ei mai fac si altceva decat sa scoata ochii cu tot ce li se pare imperfect. Ca sa zic asa, suntem destul de vaccinati. Unii cu munca, altii cu critica, ff putini cu amandoua. Destui care asculta si asimileaza sugestii. Experienta mea personala in aceasta organizatie este ca mi se raspunde la intrebari, daca am avut o idee de imbunatatit ceva a fost implementata, ca daca se trezeste membrul X cu o intrebare parlamentarul Y ii raspunde si la 1 dimineata uneori. Diferenta intre mine si dvs e ca eu chiar am experienta de cum este si ce se poate si nu poate face acum in USR. Toti oamenii au niste limite, daca vrem sa fim oameni si realisti, nu mistocari online.

      Daca doriti sa intelegeti, suntem niste oameni putini, asaltati de multi fiecare cu dreptatea lui si parerea lui. Daca doriti sa intelegeti, nici intr-o firma de 20 de persoane nu ar functiona lucrurile in felul asta, sa nu mai vorbim de un partid. Daca doriti sa intelegeti, aia 40+ din Parlament incearca si sa fie in Parlament, si sa organizeze un partid pe niste principii democratice, si sa fie pregatiti la Nicolicea in comisie, si sa citeasca sute de pagini puse in bun caz seara pe masa pentru maine dimineata la vot. Daca doriti sa intelegeti. Eu maine daca apare partidul ABC mai competent, mai organizat, nu am nici o problema sa ii sprijin. Eu una in loc sa tot critic pe net, prefer sa fac ceva.

      Deci, din nou: intrati undeva in vreun partid si faceti ceva, nu mai asteptati pe Mesia, eventual molfaind un trabuc sau scuipand seminte pana apare. Nu exista nici o organizatie perfecta, cu atat mai putin in Romania, tara lui parerea-mea-e-cea-mai-buna-esti-tu-prost.

      Si revin la respect: din punctul meu de vedere oricine merita respect atata timp cat incearca sa faca ceva. Si daca veti continua cu strategia huo de pe margine nu va va ramane nimeni. Nici acum oferta nu e prea buna, ca mai toti sunt deja sau plecati sau oripilati de ce se intampla cand incerci sa faci ceva. Daca USR reuseste sa se tina de principiile democratice, intern, si daca oamenii se satura de comentat de pe margine si se baga la munca de jos, aia unde trebuie sa educi si sa convingi intern si extern, USR sau ce va ramane din el are sanse sa ajunga o organizatie functionala. Daca v-ati dori vreo sansa de succes pentru USR sau orice alt partid, pana vine Mesia, va zic DIN NOU, sa intrati pe undeva si chiar sa construiti ceva. Cooperativa imi dau cu parerea nu produce mare lucru. Actiunile produc ceva.

      Hai, maine la 12 trecute fix la Parlament, fara cratita. Mai usor cu cine esti tu bai sa nu fii de acord cu mine. Scrisul pe net nu face legi in Parlament.

      PS. Poate o lasati si cu rautatile astea gratuite. Nu stiu care va e problema, dar esential vreti sa imi demonstrati ca aveti dreptate sa criticati dar nu e ok nici sa vi se critice critica, nici lipsa de actiune asa cum e ea necesara: spre a construi niste organizatii politice functionale, cu materialul si uneltele la indemana. Astia suntem, cu asta defilam, in toate directiile.

    • #88

      @ Radu – sustin ca avem intelegerea ineficienta a ce e respectul. Daca te uiti la rezultatele lui “trebuie sa iti castigi respectul” pe care il tot incercam de multi ani, acompaniata cu un dispret pentru orice lucru cu care nu suntem de acord, e imperfect, etc, poate observam esecul acestei viziuni a respectului asupra rezultatelor. Nici un om nu iti lucreaza si/sau face performanta intr-un mediu de lipsa de respect sau unde pleci de la 0 intr-o competitie a respectului. Eu respect incercarile oricui de a face/construi ceva. Imi pare rau ca nu va e clar, ca nici un om de calitate nu va perfoma intr-un mediu lipsit de respect. Pur si simplu pentru ca oferta e prea mare de locuri unde respectul se ofera mai intai, si apoi se ajusteaza conform performantei.

    • #89

      “Eu respect incercarile oricui de a face/construi ceva”

      Da, as vrea sa respect si eu incercarile parlamentarilor USR-diaspora de a face/construi ceva pentru cei care i-au votat. Doar sa am ce.
      Iar atitudinea ta fata de votantii partidului din care faci parte e incredibila.

    • #90

      #amras. problema ei e ca ea înțelege ca noi, votantii, AR TREBUI SA LE FIM RECUNOSCATORI:))))))) mno, ma bucur ca macar un om intelege zbaterea:))

    • #91

      Doamnă, sincer, pierdeţi vremea de pomană. Mai întîi, să stăm puţin şi să ne uităm în jur. Aici e o bulă de vreo 50 000 de oameni, din care jumătate probabil că nu votează. În rest, ce se spune aici despre politică chiar nu contează, putem să înjurăm pe cine vrem (sau pe cine trebuie…) de 10 ori pe zi, de pe 10 conturi diferite – asta nu va schimba nimic. Acum, partea a doua, cu adevărat tristă:
      1. Noi aici sîntem într-o bulă, dar în viaţa reală nu mai merge, trebuie să ieşim în exterior, vrem, nu vrem, ca în “Soarele gol” al lui Asimov. Sîntem în Europa de est, într-o perioadă de ascensiune a populismului, într-o lume în care în general populismele de tot felul sînt în ascensiune. Cum se va termina chestia asta, nu ştiu, probabil va ieşi urît, seamănă cu sfîrşitul anilor 1930, pentru cine a mai trecut şi pe la ora de istorie, se ştie ce a fost.
      2. Chiar şi dacă n-am fi în situaţia de la punctul 1, ţara asta nu are nici o tradiţie de democraţie autentică, cu ce înseamnă asta cu adevărat, în ţări precum cele scandinave, sau măcar în Europa de vest în general. Iarăşi, pentru cine a mai citit ceva istorie (şi a mai şi folosit mintea proprie), democraţia autohtonă, atît cît a fost în interbelic, a semănat foarte bine cu cea post-1989: o mare masă de manevră, şi nişte băieţi deştepţi la butoane. E ceva inevitabil într-o ţară cu oameni săraci, în condiţiile economice de azi. Da, şi suedezii (în majoritate) erau săraci lipiţi în secolul al XVIII-lea, dar atunci era altă lume.
      3. E neplăcut, dar trebuie să recunoaştem: nu există soluţii de salvare colectivă. Afară de cazul în care noul Mesia va coborî din ceruri pe meleagurile noastre. Altfel, soluţia individuală e singura care are şanse să funcţioneze. Are un nume urît, se cheamă emigrare, dar din păcate e singura care a fost validată de practică, mai demult sau mai recent. Dacă aşteptăm soluţia de la factorul politic, mă tem că nu o vom vedea nici dacă trăim cît Matusalem.

    • #92

      @ Radu fiecare trage fix ce concluzie dorește. Nu am nici o atitudine față de votanți. Nu am nici o mare așteptare nici de la marea majoritate a membrilor. Tu crezi ca există niște unii, voluntari 90% care datorează ceva cuiva. Băi e foarte ușor să dai un vot și după aia să crezi că asta îți cumpără ceva nelimitat. Sunteți ca niște unii pe o barcă găurită și care se scufundă în mod evident și strigați la echipaj că voi ați plătit biletul așa că să vă salveze. Aștept sugestiile tale pentru supersoluția la alegerile următoare. Nu știu ce așteptări aveți. Așteptarea mea de la voi este să faceți ceva, nici măcar ceva pentru USR. USR nu va face față fără mai multă implicare, și fără vreo mare convingere că de fapt vă doriți să aibă cineva vreo reușită sau că doriți vreo reușită. Sper că tot așa vă tratați angajații, copiii și nevestele, tot cu huo de pe margine și trimis la cratiță. Sunt sigură că viața vă e bună în aceste condiții și vă urez succes. Lui Arhi nu îi mai răspund că dulapul e mic și nu mai încap cratițe: deci, mâine la Parlament!

    • #93

      Mihaela, ce mă mângâie este prezența ta temporară în politică. atitudinile astea vă vor duce fix acolo unde vă meritați locul. la rigolă. succes in cariera, oricare ar fi aia

    • #94

      Uite asta urăsc la USR-iști, în pana mea și mi se scârbește! Atitudinea asta prin care ni se aruncă în față ce favor imens ne faceți că sunteți voi voluntari care faceți mii de chestii. ne spuneți să nu-l căutăm pe Mesia în partidul vostru, dar cam așa așteptați, să fiți tratați ca unul pt că voi vreți normalitate în țara asta!
      Ne certați pt că nu acceptăm criticile voastre aduse criticilor noastre, de parcă treaba voastră în lupta pt normalitate este să ne criticați pt că îndrăznim să vă criticăm.
      Cred că sub nicio formă voi nu luptați pt bine și normalitate ci pt aura aia de superioritate cu care vă autoîncununați toți. Sper sincer să vă mănânce gaia cu toată aura voastră, mesii ce sunteți!

    • #95

      @Mihaela. Exact atitudinea asta este ce a determinat pe oameni sa dea informatii din interior. Pentru ca iesi in public si minti cu nerusinare. In ce am dat eu si s-a publicat la zoso, povestea cu Mosteanu, sunt zeci sau sute de oameni care cer explciatii. Nici un fel de explicatie. Ba chiar nesimtitul ala a postat ca ne explica la bere sau la telefon, pe rand. Bai nene, cat tupeu jegos sa ai… Asta in conditiile in care ii este ceruta demisia inclusiv in BN.

      In plus, ia fa un exercitiu de imaginatie:
      – cineva da o informatie despre partid. Cu potential daunator.
      Ce face departamentul de comunicare condus de Mosteanu? Nimic, merge pe burta, exact strategia din intern. In mod normal trebuia sa contacteze pe oamenii care au dat stirea si sa vina cu ARGUMENTE si sa demonteze acuzatille sau sa ii traga la raspundere pe cei care au gresit. Ei bine, crezi ca Mosteanu are un interes sa iasa sau sa stea pitit? (Iti garantez ca daca punea mana pe telefon putea sa dea si de Arhi si de Zozo rapid si aducea in fara oamenilor si povestea lui.)
      De aici tragem doua concluzii: Mosteanu este un incompetent pe comunicare, habar nu are sa gestioneze o criza de imagine pentru partid. Mosteanu este vinovat de ce sccrie in acel document, motiv suficient pentru a fi dat afara din partid. DEFINITIV!
      – reactia idiotilor din intern care arunca cu cacat in zoso si cetin este fix o reactie de politician stil PSD. NU ESTE NICI O DIFERENTA INTRE A STA ALATURI DE DRAGNEA SAU REACTIONA ASA LA ADRESA OAMENILOR CARE PREZINTA CUM UN POLITICIAN USR A OFERIT FUNCTII PUBLICE UNEI PERSOANE PE CARE TOCMAI O CONCEDIA PENTRU CA E INCOMPETENTA.
      CUm va reactionea acest Mosteanu cand o sa vada prima plasa cu un milion de euro pe masa. (Ca mai fosst secretar de stat. Probabil o sa mai fie)

  33. #96

    *********

    • #97

      Uite Cetin, exact asta e partea rea la postarile de genul acesta. Omul care ajunge la articolul asta dintr-un share pe fb sau ceva, fara sa fie neaparat cititor al blogului, vede un text lung, da scroll peste, vede multe comentarii, da scroll pana la capat, si vede parerea ultra avizata si argumentata a lui George. Cumva, in subonstient, ramane doar cu “scarba”.
      Apoi tot Cetin se plange la anul dupa alegeri ca ai dracu hipsteri nu s-au dus la vot pretinzand ca n-au avut cu cine, ca oricum toate partidele sunt o mizerie.
      Pentru ca postacii sunt mai multi, mai organizati si mai eficienti decat oamenii cu pareri argumentate.

      De aia nu e bine sa te certi cu “ultrasii” USR. Ei sunt cumva niste postaci voluntari, contrapondere la armatele de postaci platiti ai celorlalti. Pe multi nu-i duce capul, dar au un rol in ecosistem – acela de a scoate oameni nehotarati la vot si de partea “noastra”.

    • #98

      ai perfecta dreptate

    • #99

      usr e scremutul pe care il faci cand stai pe buda, nu e vina nimanui ca nu iei premiul nobel pentru scremut pe buda.
      usr isi prezinta frumos in cateva paragrafe, btw mai putine decat psd, cam ce are de gand..dar ca orice alt partid din romanistan nu prezinta si un plan de actiune prin care va ajunge la lucrurile propuse, asa ca va doresc sa castigati si voua si altor “opozanti” atunci cand s-o da premiul nobel pentru scremut.

  34. #100

    Te inscri in partid si esti pielea cucului. Masa de manevra. Se folosesc bossii de tine ca sa ajunga ei la varf.
    In alte tari cu apa calda si cacastoare in casa, mai zici sa dai o sansa unuia sau altuia. Nuci aia nu s sfinti, da’ macar misca ceva.
    Noi sintem la brat cu o parte din america latina, o parte din europa balcanica, o parte din africa. Si ma refer la partea aia proasta. Acolo sintem noi. Numai cazaturi. Au trecut treij da ani in plm si nu s.a miscat nimic in sens bun. Aceiasi tristi in politica. Cine sa vina din urma? Uitati-va la tinerele sperante din politica. Iti lacrimeaza pula efectiv

  35. #101

    Bai nu vedeti ce fatza are ciolus. Cum sa fie asta presedinte. Asa e cand dai la maimutza briciul plus ca e spontan si carismatic nici dacat o burdura.

    • #102

      ia arata ne o poza cu tine, bai Brad Pitt.

    • #103

      ai dreptate, laurence fishburne e un actor de 2 bani care n-a jucat in viata lui intr-un film bun pentru ca l-a luat la brici omu de neandertal

  36. #104

    Fara lovitura de stat militara si conducere cu mana forte, tara asta nu are nici o sansa. As spune ca nu prinde centenarul, dar am oarece indoieli.

  37. #105

    Eu doar o intrebare anexa as avea: cine dracului sunt aia care voteaza cu ALDE in sondajele alea? Eu nu pot crede niste sondaje care imi arata ALDE cu peste 1,5%. Ca sunt prostovani si/sau naivi care voteaza PSD, inteleg, dar ALDE? Cat trebuie sa fie un individ de cretin ca sa voteze ALDE?! Despre USR, mie imi plac, tot ce au facut in parlament a fost foarte bine, din unghiul meu de vedere. Pacat ca tintesc doar un electorat inteligent si nu se adreseaza si prostilor.

    • #106

      e plin internetul de ei. “Tariceanu e ce trebuie” e mesajul.

    • #107

      asta ma intreb si eu de cand au realizat pragul electoral.

  38. #108

    Mi-a venit o idee: oare mihaela si restul de pulifrici de aici si zoso si facebook si etc. care ne pun la colt ca nu aratam respectul cuvenit unora ca ei care totusi fac ceva, oare nu sunt ei postaci pesede? Ar avea mai mult sens decat o invazie de membri usr care ies sa-si bata cucul de votantii nemultumiti si dezamagiti.

  39. #110

    Tariceanu e bogat,Foarte bogat. A primit o felie din prajitura si a ales-o pe cea cu cea mai mare cantitate de it-isti tineri,cu foamea in gat.Cumpara ieftin si usor,pt.ca aia oricum il cred irosit.

  40. #111

    @Arhi:
    Am urmarit cu un pic de dezamagire “duelul” cu Mihaela de mai sus
    “Nu va place? Faceti voi mai bine.” vs.
    “scriu si ma implic si, astfel, influenteZ in bine mii si zeci de mii de oameni…”
    Primul impuls (coleric) a fost sa zic “ce c.cat influenteaza Arhi ca nu prea vad nimic”. Si dupa aia mi-am dat seama c-am picat in capnaca si ca-s un pic prost.
    Apoi, unii ca Vasiescu declara ar da 3 ore pe sapanama “munca in folosul colectivitatii” doar ca sa-l vada pe mustacios printre dungi.
    Am… aveam un oarecare imbold sa ma inscriu in USR doar ca sa-mi conving parintii sa nu voteze cu noua gasca de la PSD. Dar nu-s hotarat. SI nu-s convins sa reusesc.
    Asa ca intreb direct: Ce-mi recomazi sa faca vreo 3 ore pe saptamana?
    De exemplu, unde-i scriu lu nenea ala Dalea ca nu tre sa-l futa pe el grija de poponautica?

    • #112

      Ai putea sa faci voluntariai pentru campania #FaraPenali, farapenali.ro
      Practic strangere de semnaturi. Could be fun. 🙂

    • #113

      poti sa incepi cu descarcarea formularului fara penali, strangerea semnaturilor in familie si cercul de prieteni si depunerea formularului.
      farapenaliinfunctiipublice.ro/

  41. #114

    chiar si cand sunt banat, ma pis pe aia care se pisa pe el de vot.

  42. #115

    meh. io tot cu ei votez. dar imi plac doar cateodata 🙂 cred ca asta e sa fie…
    si, da, aleg sa ignor ce nu imi place….(desi cred asta fac si votantii psd)