Vai, Grindeanu e o marionetă, totul a fost făcut de Dragnea, care e bolnav de putere.
Vai, miniștri PSD sunt toți niște foști corupți, care au probleme cu legea și care au dat deja măsura incompetenței lor.
Vai…

Așa suspina ieri facebookul, cu patimă, despre noul guvern al lui Dragnea. De parcă au fost brusc surprinși că PSD și-a făcut guvern, după ce au câștigat alegerile. De parcă cumva, de undeva, partidul care ține românia în mizerie de 26 de ani, ar fi scos brusc niște valori care să schimbe din temelii românia, nu aceleași fosile șpăgare care au furat totul în trecut și vor fura și de acum încolo.

Serios, trebuie să înțelegeți că PSD a câștigat alegerile PRIN VOT POPULAR. PSD are o majoritate zdrobitoare, PRIN VOT. Și dacă leprele care au stat acasă în ziua votării ar fi ieșit la vot, nu se schimba nimic, pentru că leprele respective sunt, procentual, în același bazin de votanți cu cei care au ieșit la vot.

Da, românia a decis, în majoritatea ei, să se întoarcă în șanțul cu guano de vacă și porc din care abia începuse să se târască. Asta vor românii. Vor o țară unde să poată da șpagă ca să își rezolve mai ușor treburile, vor un sistem școlar unde să poată da șpagă ca să poată lua un doctorat, vor să știe că pot rezolva orice, oriunde, dacă vorbesc cu cine trebuie.

ASTA e românia, aceștia sunt oamenii ce o compun. Faptul că existăm, în număr mic și avem alte opțiuni, nu ne transformă decât în niște paria care vor fi convertiți sau vor pleca. Uitați-vă în istorie. Citiți-l pe Neagu Djuvara. Veți vedea că și acum 300 de ani, aici, erau EXACT aceleași tipologii umane, se petreceau exact aceleași lucruri.

Așa că nu mai asasinați vizual internetul. Acceptați-vă soarta și lăudați-l pe Dragnea. E o pâine de mâncat, uitați-vă la ăia de la Antene ce bine o duc. Un pic de căcat în alimentație nu a stricat nimănui, ies copii frumoși, chiar și din brumă.

Ministrul agriculturii:

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

154 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Am rezistat 3-4 minute. Am voie sa comentez. Am fost la vot.

  2. #2

    “Și dacă leprele care au stat acasă în ziua votării ar fi ieșit la vot, nu se schimba nimic, pentru că leprele respective sunt, procentual, în același bazin de votanți cu cei care au ieșit la vot.” – in sfarsit unu care intelege ce e ala esantion!

    • #3

      Da domn’le intelegem ce e ala “esantion” ca nu suntem cercopitoci chiar toti, DAR una e sa ai reprezentare de 50%+1 in parlament cu 20% din masa de votanti si alta e 35-45%…. Asa ca MUIE celor care nu au fost la vot nemotivat.

    • #4

      @Vlad – pai ideea esantionului reprezentativ e ca, indiferent cati ieseau la vot, tot 50% +1 avea PSD. Ok, poate ca aveau mai mare reprezentativitate, daca vrei, fiindca ar fi avut mai multe voturi, dar ideea era ca procentajul nu se schimba chiar daca era prezenta de 100%.

    • #5

      #Jordan
      nu. se încadrează în media bazinului electoral (sunt acelaşi cifre faţă de electoradele trecute). Statistic în 4 ani, psd-ul pierde cam 1.5 mil de votanţi în mod natural (dacă nu ar mai compensa pnl-ul prin tot felul de proiecte gen usl bazinul psd-ist). Prezidenţialele îţi spun exact polarizarea societăţii cu cifre şi aici stânga iese cu minus.

    • #6

      cred ca habar n-ai si tu.
      Structura electoratului votant nu e una omogena. Nu putem extrapola ca daca proportiile unui esantion de 40% sunt X/Y, la un esantion de 100% vor fi identice din simplul motiv ca votantii nu sunt reprezentativi pentru structura demografica a populatiei.
      Mai simplu, nevoile celor de 45 de ani si peste sunt cu totul diferit de cele ale celor sub 45. Romania are intr-adevar o piramida demografica inversa aratand o imbatranire accentuata a populatiei.
      DAR, daca ne uitam cati au votat (ca procent din total categorie) pe categorii de varsta observam ca cei sub 45 dar mai ales sub 35 au votat intr-o proportie semnificativ mai mica.
      Cu alte cuvinte, aia 10 milioane care au stat acasa sunt predominant tineri (sub 45 de ani), activi (angajati sau antreprenori), cu educatie.
      Cand acesti traditional non-votanti, neinteresati de politica voteaza atunci iese dreapta (vezi votul anti-ponta din 2014), cand nu voteaza, iese stanga.
      Deci nu sunt de acord ca daca procentul de votanti ar fi fost mai mare, procentele psd ar fi ramas la fel, analiza statistica din ultimii ani a aratat ca la peste 55% prezenta, PSD+ALDE ar fi obtinut mai putin decat PNL+USR.
      Desi concluzia e aceeasi (Romanii vor PSD si il vor pe Dragnea – 20% votanti + 60% cei care indirect au sustinut procentul PSD), adevarul e ca daca tinerii sub 45 de ani ar fi votat cel putin in acelasi procent ca si cei peste 45, rezultatul ar fi fost altul. Insa n-au facut-o, 9/10 corporatisti nu au nicio notiune despre politica si nici nu-i intereseaza deci nu voteaza (deci din cei 3,5 milioane de privati, ‘fro 2,9 milioane de voturi se pierd – deci vreo 16% din total populatie cu drept de vot), mai e o categorie auto-suficienta care a dus-o bine indiferent de regim (rentieri, aia de traiesc din chirii sau din mici afaceri profitabile) si deci nici aia nu voteaza (‘fro 4-500.000 – vezi lista IMM-urilor din Ro – deci inca vreo 6%. Deci simplist putem spune ca daca categoriile active din tara asta ar fi votat am fi avut o prezenta la vot de 60%+
      Nu au facut-o deci vor lua muie de la dragnea de o sa ramana gravizi din sex oral.

    • #7

      da, pentru ca si in turul 2 al prezidentialelor cand au iesit mai multi la vot…tot Ponta/PSD a castigat exact ca in primul tur. NOT.
      Incercati sa treceti mai departe de ce cititi pe wikipedia si alte site-uri idioate de pe net. E o realitate ultra-testata in romania faptul ca cei care nu ies la vot sunt in procent mai mare anti-PSD decat pro-PSD si o prezenta mare la vot inseamna scadere in procentele pesediste.

    • #8

      Ascultati la Costica mecanicu. Stie ce spune. Aia care voteaza nu-s un esantion reprezentativ si pentru aia care nu voteaza. 10% daca ieseau in plus la vot nu mai facea PSD guvernul.
      “Nu votez ca oricum nu conteaza” e gresit. Un vot anti PSD conteaza pentru ca anuleaza un vot pro PSD.
      Nu mai lungesc povestea, fanii psd au fost mult mai motivati sa iasa la vot si au castigat. Cei care o dau acum in “esantioane” au pierdut. Atat. Ne vedem peste 3 ani cand nu-l vom mai vota pe johannis. Bine, nici pe firea.

  3. #9

    “Faptul că existăm, în număr mic și avem alte opțiuni, nu ne transformă decât în niște paria care vor fi convertiți sau vor pleca.”

    Da.Problema e ca epidemia de idiotenie nu-i limitata doar la noi,iar 2016 a demonstrat-o cu prisosinta.Lipsa de educatie si cultura isi arata coltii.Prostii se multumesc cu mult circ si putina paine.Vor veni vremuri si mai dubioase.

    • #10

      @Peredhil

      “Lipsa de educatie si cultura isi arata coltii.”

      Nu stiu cum sa-ti zic revelatia asta dar incerc: multora le e dor de vechiul sistem al comunistilor si, iata-ne, 26 de ani mai tarziu.
      Cati nu au fost educati in acel sistem si sunt astazi votanti? Dar in anii 90? Nu merge ce spui tocmai din motivele astea si nu numai. Nu stiu la ce lipsa de educatie si cultura iti arati dezamagirea, a devenit un argument de ţaţă care nu stie altceva ce sa proceseze in momente critice.
      Cumva, daca ar fi sa largesc interpretatia, vorba aiurita (ca e o aiureala daca diseminezi vorba asta fara talc), “lipsa de educatie si cultura isi arata coltii” se poate reconstrui usurel in “Nu e vina mea, intotdeauna e vina altora”.

      Mai cu grija fata de nasul pudrat al superioritatii, oricat de corecti am fi in dubiile si presupunerile noastre, pentru ca gresesti Peredhil.

    • #11

      @Maraka

      Revelatiile le scrii in romana.Asta daca nu ai prieteni suspusi,caz in care le inserezi in evanghelii.
      Nu pricep ce are sistemul comunist in asociere cu educatia si cultura,da’ sa zicem ca ti-ai inchipuit ca ma bantuie un iz nostalgic.Eronat,insa.
      Chestia cu argumentul de tata o disecam asa:daca incepem sa banalizam ideea de educatie si cultura,ajungem sa relativizam totul,o dam in sofisme pe dupa cires,susu-i jos si josu-i la stanga.Nu trebuie sa fii academician pentru a identifica un demagog gaunos ce in 24 de ore dupa ce l-ai votat iti spune pe fata ca n-are nici o treaba cu ce-a zis ca face.Nu trebuie sa fii un geniu pentru a nu alege hoti si mincinosi dovediti de multiple ori.E ca si cum ai spune ca e ok sa faci focul in soba cu hornul infundat.Nu e,iar daca o faci in cunostinta de cauza esti idiot.
      Educatia nu se face la reality showuri tembele,sau prin tabloide.Se face in scoala,in familie,pe cont propriu-surse de informare sunt berechet.Nu se face-ai generatii preponderent imbecile si manipulabile ca aluatul, care habar n-au sa judece cu capul din inventar si au impresia ca istoria recenta e un fel de joc video.
      Habar n-am dupa ce algoritm ai reconstruit ce-am zis,nici ce-o fi interpretatia largita.In interpretarea mea,sustinuta si de eleganta ta metafora cu nasul pudrat,as zice ca fie o scalzi ambiguu pentru ca ti se pare ca ar fi interesant sa nu ai un sistem de valori,fie ai luat cam multe liniute de praf impartit de politicienii nostri.
      Iar apropo de vina:ca sa n-o lungim off topic:daca in conditiile in care am votat a iesit totusi un partid traditional de hoti,care are toate sansele sa dea cu tara de gard,mi se pare clar ca nu e vina mea.Aplicabil si pentru coropisnitele alese anul trecut prin tari mai avansate.

  4. #12

    azi am vorbit cu parintii mai mult. sunt proaspeti pensionari. ii credeam destupati la minte. au votat cu ei. motivul? sa le creasca pensiile. pot sa ma simt tradat?

    • #13

      Nu, poti incerca doar sa intelegi mentalitatea lor…
      Aceeasi chestie o am si eu si intr-un fel ii inteleg….Asta cu …vai …au futut babacii viitorul tinerilor frumosi si destepti cred ca e fumata rau de tot….mai ales daca vorbim de pustime de pana in 25 de ani.
      Parintii intr-un fel sau altul au facut sacrificii si in comunism, si pe vremea lu Ilici, si tot asa…si cred ca orice om normal se gandeste…bai, astia o zis ca maresc pensiile, plm…daca nu le maresc le lasa macar asa…plus rahatu de manipulare media care exista peste tot acum, plus vreo 2 chestii aiurea care se mai intampla prin afara si ne impacteaza indirect…hai sa votam cu astia care dau…
      Si mai e si reversu…tanarul frumos si destept(macar daca e destept), isi ia laptopul si 3 bulendre si incearca sa spele niste vase sau sa impacheteze niste colete in UK pe 1000 de lire…
      Babacu de 60+ incearca sa nu se imbolnaveasca prea tare, mai pune un lemn pe foc in loc de 2 si spera ca macar de Craciun sa-si vada copchilu live sau macar pe skype…
      Ca va place sau nu, ca traiti doar in bula voastra sau nu, cam asta e realitatea curenta…

    • #14

      Eftimie avea un articol bun pe tema asta. Bottom line-ul lui era ceva de genul: nu poți avea pretenția de la părinții tăi să îți asculte sfaturile dacă tu nu vii cu ceva concret să le arăți de ce e bine cum zici tu. Nu vorbesc despre cazul tău, însă dacă sfatul vine de la cineva care stă încă cu ei, nu e independent, sau abia se descurcă cu banii, părintele nu vede în copil o persoană capabilă să dea sfaturi. În momentul în care ai job bun, îți permiți să stai cu chirie sau credit unde vrea mușchiul tău, îți faci și vacanțe cum vrei tu, atunci arăți că ești o persoană al cărei sfat contează. Altfel ei tind să vrea să-și protejeze bătrânețile cum pot mai bine, că asta poate însemna chiar și să ajute copilul cu bani din când în când, așa că nu merge pe “lasă, tati, că vezi tu cum măresc tehnocrații rata de absorbție a fondurilor europene”, că oricât de educați ar fi și oricât de bine ar înțelege ce presupune asta, pe ei tot îi va încânta mai tare perspectiva unui ajutor direct, tangibil decât speranța că progresele astea se vor propaga la un moment dat și până la nivelul lor.

    • #15

      nu neaparat. parintii mei locuiesc in casa cu etaj, primesc mii de euro de la copiii lor, dar voteaza cu psd si ar muri cu numele lui dragnea pe buze.

    • idem si aici. Din pacate cei multi ani de educatie pre 89 isi lasa amprenta

    • #17

      pe de alta parte, boc i-a micsorat pensia lui taica-miu de la 1400 la 1100 de lei. cu cine sa tina?

    • #18

      Or fi și cazuri d-astea. Dar eu am pus piciorul în prag când am vorbit de alegeri cu ai mei. Nu sunt pesediști, însă au pus botul grav la gargara anti-tehnocrați. Și le-am zis: uitați-vă la mine, vedeți ce am reușit să fac pe picioarele mele până la vârsta asta, uite cum de la an la an se îmbunătățesc anumite lucruri, gândiți-vă cum ar fi să fie un guvern de competenți un mandat întreg. Eu o să fiu sprijinul vostru la bătrânețe, nu ăștia. Dacă nu o să mai meargă bine pentru mine, pentru voi nici atât.

    • si tata a avut probleme cu pensia…deci da.

      Faza e ca mama mi-a zis din prima “sa vezi ca ciolos asta ne scade pensia”. Brrr. Nici nu incepuse bine

    • #20

      taci, ca deja e cineva in spam care imi explica ca nu a fost micsorata nicio pensie. in pula mea de retarzi, zici ca vorbim de intamplari vechi de 100 de ani, nu din acelasi deceniu. atat de multa spalare pe creier este

  5. #21

    Eu speram ca accesul la informatie o sa ii scoata din cacat, dar uite ca au gasit baietii smecheria cu stiri false si tot inapoi am dat. Poate in viitor o sa mai fie oameni ce stiu pe ce lume sunt, dar imi e frica ca si baietii din partea opusa o sa se adapteze.
    Probabil toate doamnele si domnii bugetari isi freaca mainile ca iar o sa curga pachetele de cafea si toti baietii de directoare si inspectoare o sa ia iar zece.
    Ma uitam recent la un alt blogger ce ridica in slavi nush ce kkt cu romania in o suta de ani si il impresionase o macheta a podului facut de saligny. China a facut ditamai podu peste niste vagauni si a costat cat 10 km de autostrada de la noi, dar noi am facut un pod acum 100 de ani ce mai conteaza ca acum unii se sterg la cur cu urzici.
    Oricum noi cred ca am fost tot timpul o natie de betivi lenesi care se bateau si apoi se impacau si nimic mai mult. Ne-a dat pamantul de toate si ne-a durut in cur.
    Ma plictiseam recent si am ascultat muzica traditionala de prin alte parti. Apoi am dat si pe aia romaneasca, numa vaicareli cu badita ghiorghita, oi frumoase si cam atat. Pe cand pe la nordici si restul din jurul nostru simteai cum vrei sa rupi ceva si sa ii iei casa si femeia vecinului.
    A zis un tovaras odata “atata ne-au calarit toate popoarele astea incat noi nu ne mai simtim apropiati, unii au fost cu dreapta si altii cu stanga si ni s-a modificat sangele incat intai vrem sa ne rupem capu si apoi sa fim prieteni”.

  6. #22

    pare usor drogat

  7. #24

    Nu-i problemă … nu cedăm nervos.
    Îîîn schiimb, să ne dixtrăm cu, de exemplu, ministrul apărării ( ! ) și firma lui cea cu activitatea suspendată de 6 ani dar despre care mfinante zice ca are niște datorii jenant de mici.

    • #25

      Io stiu? Daca ne mai putem ‘distra’ dupa 27 de ani? Sincer m-am cam saturat, nu mai e funny deloc.

  8. #26

    Tovarasul ministru o sa-ti explice ca guano este caca de lilieci si pasari, nu de porci si vaci.
    Daca nu ma crezi uita-te la ”Ace Ventura : When Nature Calls”.

  9. #27

    Well… In 9 luni mi-am luat rezidenta in alta țara, sper ca pana la următoarele alegeri roșii sa dau foc pașaportului românesc si cam asta a fost …

    • #28

      Si eu o sa plec in curand si abia astept sa scap din mizeria asta de tara. Desi am doar 22 ani, pot sa numar pe degete lucrurile bune care mi s-au intamplat in Romania. Parintii mi-s plecati si ei, 90% din rude la fel. Au mai ramas bunicii care voteaza in continuare cu PSD si se mira de ce au o viata de rahat si trag de pensie sa le ajunga de mancare si pastile.

    • #29

      Ne mandrim cu tine …ce mai!

    • #30

      Mars atunci si comenteaza pe bloguri de unde ai rezidenta!

    • #31

      Degeaba actul tau insolit, trebuie sa renunti la cetatenie.

    • #32

      Maraka, asa e ca nu cunosti sensul cuvantului insolit? Credeai cumva ca inseamna solitar?

    • #33

      @Radu

      Nu te chinui sa scrii in numele meu sau sa te apuci acum sa interpretezi textul ca un elev in liceu, in ora de romana.

    • #34

      Radu: insolit e folosit cat se poate de corect si are mult mai mult sens in propoziția respectivă decat “solitar”. Sau tu credeai ca insolit e un fel de însorit?

    • #35

      @Emil C, diaspora are chiar mai multe drepturi decât voi să comenteze. Pentru că nimeni n-a plecat de prea mult bine.
      Ai înțeles? Nici nu m-așteptam. Cum a spus cineva mai jos, oamenii cei mai educați au emigrat sau sunt pe cale de.

    • #36

      Ingrid, cu tot respectu, ne-ai facut prosti pe fata…doar ca traim in tara asta mai putin “emergenta” decat altele…si lasa-ma sa ma indoiesc de nivelul de educatie al majoritatii celor plecati in afara… te pomeni ca toti lucrati la MS in Silicon Valley sau la Nasa(cough, cough)…

    • #37

      deploying in 3..2..1..

    • #38

      @Emil C, frumos, finuț, ce mai…un domn! Ia zi nebunule, ești single?

    • #39

      Romeo, nu am spus ”oamenii educați”, ci am spus ”CEI MAI educați”. Acuma dacă nu faci diferența, serios nu-i vina mea.
      Ah, și să știi că a pleca ”la muncă” e una, a ”emigra” e alta. Și nu, nu e vorba de faptul că unii-s proști și alții nu, ci de modul în care fiecare își organizează o eventuală relocare – ceea ce tot de la educație provine.

    • #40

      PS, ca să-nchid subiectul: personal, mi se pare extrem de trist să alegi să rămâi în România, dacă profesia, experiența și cunoștințele de limbă străină ți-ar permite să emigrezi. Dacă mai ai și copii, e chiar criminal să-i condamni la asta, deși ai putea emigra.

    • #41

      Subtil, dar ma indoiesc ca toti care au plecat afara (daca tot generalizam “romaneste”) au analizat eventualitatea unei relocari…Majoritatea sau dus la munca cu gandul : bai, muncesc un an, doi , 10 si ma intorc….95% din rudele/ prieteni/ cunoscuti/ etc asa au facut. De asta au si acum case mari facute la dracu in praznic la rosu sau gata in care canta greierii dupa atatia ani…Ca acolo au dat cu pieptul de civilizatie, de voie de nevoie e alta discutie….si culmea e ca “majoritatea” sunt civilizati si educati numa acolo…sa-i vezi cand vin in RO….
      Cunosc si persoane care au vandut tot (desi aveau o situatie medie aici) si au plecat in Canada de tot…fara se se uite inapoi…sau persoane care nu au putut intra la medicina in Ro din cauza spagii si sistemului corupt si acum fac cercetare in Us…dar din pacate sunt foarte putine si in procentu de 5%….

  10. #42

    “Un pic de căcat în alimentație nu a stricat nimănui, ies copii frumoși, chiar și din brumă.” Asta e prea tare!
    Mircele, o vezi?

    • #43

      Uitasem
      Cine spunea că preferă oricând o dictatură sănătoasă unei democrații bolnave?
      Ai grijă ce-ți dorești boss

  11. #44

    Ehei, votul cenzitar…

    • #45

      Vot cenzitar = anti-democratie

      Am auzit discutia asta de cateva ori in tinerete si a ramas la fel de perimata, fara sens, ca in totdeauna.

    • #46

      *intotdeauna

    • #47

      De ce vot cenzitar boss ?
      Mergi mai departe și propune ca cine votează PDSR să fie internat in lagăre de muncă forțată. Hai , nu te sfii, că suntem intre ai noștri
      O avea pedesereul corupții si cretinii lui, dar nici cu unii de dreapta nu mi-e rușine

    • #48

      meritocratia salveaza romania

    • #49

      Democratie, asa cum e vanduta azi = muie.
      Azi votul celui mai debil membru al societatii este egal ca valoare cu votul celui mai destept. Ca sa conduci un avion iti trebuie permis, ca sa operezi pe creier iti trebuie licenta, ca sa instalezi centrale termice iti trebuie curs si certificari, pentru orice lucru care presupune un minim de responsabilitate sau de cunostinte iti trebuie un examen, o certificare, sa treci un anumit barem. Ca sa votezi, nu. Nu conteaza cat de tampit esti, cat de sarac esti, poti vota. “Democratia” de azi este modul in care niste indivizi, acum 2-300 de ani, au furat puterea de la niste alti indivizi organizati in nobilime. E suficient sa convingi cat mai multi oameni sa te voteze si devii membru al noii nobilimi. Cu cat ai o masa de prosti mai mare, cu cat ai o masa de indivizi inculti, fara discernamant, care depind de tine, care se informeaza dintr-o singura sursa, cu atat controland acea dependenta sau sursa de informatie devii mai puternic in “democratia” de azi, mai ales in Romania.
      Democratia de azi este un sistem imperfect care va face implozie in viitorul mediu spre apropiat, o vedem la orice pas nu neaprat in Romania cat in UE sau America. Este subminat de la ambele capete pentru ca ambii jucatori, si votantul si votatul, incearca sa fure unii de la altii si sa triseze. Votatul incearca sa isi creeze un pool de servili (ha ha) dand din ce in ce mai multe drepturi celor pe care ii percepe ca fiind electorii lui (PSDul mareste aparatul bugetar, anunta cateva oase de ros pentru pensionari, nu are nevoie de universitati care sa scoata oameni autonomi in gandire si economic etc), votantii ii aleg – in ciuda evidentelor – pe cei care le promit chestii cat mai gogonate, chiar daca sunt doar povesti fara suport economic, chiar daca istoria arata ca anumiti votati au mai mintit, sunt hoti, sunt incapabili.
      Democratia la atenieni / greci era cu totul altceva, votau demosul dar nu TOT demosul ci cam 10-15% din locuitori. Adica aia care nu erau sclavi, erau barbati, erau stabili financiar etc. Adica cei care dovedisera darwinian ca se pot descurca si ca sunt cei mai puternici/inteligenti din societate. Evident, faptul ca femeile erau eliminate din procesul de alegere era o tampenie, dar in acelasi timp era un lucru bun ca nu 100% din cetateni votau. Este absolut contra oricarei legi naturale, darwiniene, sa aleaga toti in acelasi timp. In orice In haita de lupi e un singur alfa, in prideul de lei la fel, albinele au o singura matca etc.
      Azi, ultimul bolnav psihic poate vota (daca nu e declarat iresponsabil), ultimul analfabet poate vota, aurolacul din fata blocului, daca are buletin, se poate duce sa voteze, hotul din puscarie poate vota partidul care ii promite sa il amnistieze, lenesul poate vota partidul care ii primite bani gratis. Pe cati bolnavi psihic sau aurolaci sau hoti i-ati lasa in casa sa va schimbe tabloul electric sau contorul de gaze? Cu toate astea, societatea ii lasa sa voteze…

    • #50

      as face un tablou pe etamina cu cuvintele astea

    • #51

      Lordu john, dac-ai stii cat m-am saturat de basinelele rasuflate fluturate de pesedisti, si de straw man argumentele astea obosite… “Dai mine, dai in fabrici si-n uzine, dai in clasa muncitoare, si o doare”. Propagandeii au primit vad tema asta, “Ce mah, cum adica au votat niste prosti un partid de hoti??? Ce, votantii pesedelei nu e oameni? Omorati-ne pe toti, mah, sorosistilor, ca am votat pesedeaua!! Ce mah, vreti sa ne omorati??! – insert la RTV pe burtiera, Tinerii frumosi si liberi vor sa omoare oamenii simpli si vor sa le ia dreptul la vot!!!” . Mai urmeaza chemarile populatiei sa apare televiziunea de teroristi, si cercul e complet, suntem in iarna lui ’89.

    • #52

      Radu nu ai dreptate: aurolacul, bolnavul, debilul etc sunt oameni si au drepturi fie ca platesc impozite sau nu.Cu asta am spus tot.Daca incerci sa vii cu cu rahaturi de genul votul aluia care munceste sau este educat valoareaza mai mult decat alt unui trantor sau al unui analfabet ne intoarcem mult in urma cand unii erau sclavi si nu puteau sa hotarasca nimic si unii erau stapani si hotarau vietile sclavilor.

    • Radu are dreptate. Nici macar nu e vorba de meritocratie ci de responsabilitate. Ala voteaza pe o cinzeaca: asta nu poate fi responsabilitate niciodata. Eu nu votez: cum plm ma poti denumi pe mine responsabil cu votul.
      Si da, atata timp cat nu esti un membru al sistemului productiv nu ar trebui sa ai drepturi. Pensionarii apartin acelui sistem, deci nu ma luati ca vreau sa impusc pensionarii

    • #54

      Da, au drepturi, au dreptul inalienabil sa nu fie omorati ca in nazism, au dreptul sa fie tratati medical, au dreptul la invatamant gratis – pentru ca sunt pt invatamant gratis. Dar atat, e stupid si nefunctional sa ii dai dreptul lupului sa voteze la egalitate cu mielul ce va fi la cina diseara. Vii cu niste vorbe sforaitoare, care fac apel la partea de suflet, la lacrima, la sentiment, dar lacrima si sentimentul nu tin de foame, oricat wishful thinking pui in asta. Toti aia enumeratii au dreptul sa traiasca dar nu ar trebui sa poata hotari directia spre care se indreapta societatea pentru ca nu au efectiv capacitatea de a lua decizii bune in acest sens, din diverse motive.
      Nu trebuie sa fii de acord cu mine, daca o sa traim suficient o sa vezi ca istoria se repeta, orice democratie a sfarsit in haos si apoi in dictatura, mai devreme sau mai tarziu. Nu am zis-o eu, a zis-o Platon si pana acum nu l-a contrazis nimic.

    • #55

      Unii din voi nu sunteti normali la cap va spun sincer.Pai daca incepi sa restrangi votul pe baza de cine este responsabil sau nu(nu ma refer la cei cu afectiuni psihice, unde este si normal sa nu poata vota deoarece nu au discernamant), cine plateste impozit sau nu o sa ajungem cum am spus si mai sus: sclavi si stapani.Se va merge din aproape in aproape, pai ia sa nu mai dispuna el de banii lui ca este iresponsabil si needucat, parca nici corpul nu ar trebui sa ii apartina iar cu siguranta copii nu ii apartin ca doar este sarac si prost.Si eventual sa ii tinem si in lanturi si munca cat cuprinde pentru bunastarea noastra a astora care suntem responsabili si educati.

    • #56

      Nu felul cum se voteaza e problema ci faptul ca se voteaza si pe functiile alea de conducere pot ajunge unii acolo in functie de sentimentele oamenilor.
      In orice alta functie esti evaluat si ti se cer competente, ca sa faci politica trebuie sa poti fi clasificat ca om sa nu zica lumea ca esti maimuta, Dragnea daca putea avea sa numeasca niste scaune pe post de ministrii.

    • #57

      @Radu
      Ca ne convine sau nu, oamenii aia fac parte din societate. O societate de cretini va fi reprezentata de niste cretini pentru ca eu si ei dreptul de a-si alege reprezentantii. Si e perfect OK atata vreme cat aia care nu se identifica cu idiotii nu sunt tinuti prizonieri – practic daca Ceausescu nu-i tinea cu forta pe cei care voiau sa plece, eu cred ca Romania ar fi fost inca in “Epoca de Aur” ca ramaneau in tara doar idiotii comunistoizi care astazi voteaza cu PSD. D-aia acum e cat de cat OK. Nu-ti convine ca in romania e plin de idioti iresponsabili care voteaza tot timpul aceeasi hoti care i-au furat ani la randul? De bine de rau, poti sa pleci in alta tara in care oamenii sunt mai responsabili cand vine vorba de votul lor.

      Parlamentul nu e altceva decat oglinda societatii. Votantul a pus stampila pe cel cu care se identifica cel mai mult. Iar rumanul mediu s-a identificat cu Dragnea – e la del de nespalat pe dinti (suntem ultima tara din EU la consumul de pasta de dinti), ticalos si are la fel de putin respect pentru legi si reguli ca si Dragnea. Sa fie primit si sa va bucurati de PSD.

    • #58

      lol nu ii tinea cu forta. ai auzit de lagarele din serbia?

    • #59

      Și se mai miră cineva că NSDAPeul a ajuns la putere in sunet de fanfară si aplauze Că ăștia voiau tot ordine si ca lumea să voteze cu cine credeau ei că trebuie

      Da de ce să-i lăsam sa voteze pa defavorizati boss,da de ce să-i lăsăm sa trăiască. Mai bine ii eutanasiem si uite cum se face o economie la bugetul alimentat de tine ca și corporatist
      Nu e vorba că ești pedeseirst,userist sau pimpist
      E vorba să fii om . Atât

    • #60

      Radu, un bun exemplu împotriva votului cenzitar este să îți imaginezi că baremul pentru vot nu te include și pe tine. Dacă e pe criterii de venituri, pragul de vot să fie salariul tău plus un leu, dacă e pragul de studii, să fie studiile tale +1 și așa mai departe. Dacă te vezi în situația în care TU nu ai avea dreptul să votezi, nu ai mai fi atât de pro.

      Da frate stai aja k dp pedestalu meu daici d sus proshti voteaza tot timpu an plm kum sa voteze ei gandestete an plm anainte sa vb eos mai destept k ei fak bani dai dreac de caldashi.

    • #61

      @Arhi
      poate nu m-am exprimat destul de clar – ma refeream la faptul ca Romania socialista a lui Ceausescu isi tinea cetatenii cu forta in tara si nu-i lasa sa plece daca – de exemplu – nu le placea directia in care se indrepta tara.

      Ca sarbii ii tineau in lagare pe romanii care riscau totul ca sa treaca granita e alta discutie, dar ca idee, romanii aia erau niste imigranti care treceau ilegal granita. Iar cam oriunde in lume, astia care trec ilegal granita sunt tinuti in niste “tabere pentru refugiati” pana decid autoritatile ce fac cu ei/primesc azil/etc; nu sunt cazati la Mariott.

    • #62

      boss, nu aveai voie sa iesi din romania sub nicio forma. romanii isi riscau viata sa o faca si chiar aici sunt oameni care au fost batuti si tinuti in puscarii, returnati din lagărul de la sarbi. deci da, statul roman te tinea aici cu forta.

    • #63

      BTW, trebuie sa-mi pun niste cenusa in cap inainte sa sara in sus vreun gramar nazi – am facut o greseala mare in comentariul precedent (si probabil si altele mai mici) – aceeasi in loc de aceiasi.

    • #64

      @Arhi
      Pai exact acelasi lucru am scris si eu. Ca Romania isi tinea cetatenii prizonieri si ca nu puteau sa plece. Ideea era ca chiar daca cretinii au drept de vot si-si aleg parlament dupa asemanarea lor, e okish daca tu ala destept nu esti tinut prizonier in tara si poti sa pleci altundeva unde votantii sunt mai responsabili (cum e acum).

    • #65

      a, my bad, am citit fix invers…

    • #66

      @Lordul John: Vad ca perseverezi intr-o eroare de logica, numita “argumentul omului de paie” – straw man argument: Eu vin cu un enunt, tu vii si spui ca eu am spus cu totul altceva si incepi sa combati cu inflacarare ceea ce tu afirmi ca eu am spus desi eu nu am spus lucrul ala. Nu atingi decat extrem de tangential ceea ce am spus eu cu adevarat, in schimb speri – si in ochii unora prosti de multe ori functioneaza – ca imi combati enuntul meu initial. Fie faci asta in mod express, fie esti mai putin inteligent decat iti inchipui in caz ca o faci neintetionat.
      In speta, eu am spus ca organizarea societatii in care toti au drepturi egale de vot mi se pare invariabil sortita esecului: din ce in ce mai multi isi vor vinde votul pentru a obtine presupuse avantaje, chiar daca decizia lor de vot per ansamblu va duce la erori economice/sociale. Din ce in ce mai mult “elitele” vor fi tentate sa cumpere aceste voturi si sa isi fidelizeze taberele prin acordarea de facilitati in ciuda economiei sau logicii. Un asemenea sistem e invariabil sorit pieirii, nu ai cum sa obtii din ce in ce mai mult prestand din ce in ce mai putin, economia in final e matematica si 1 leu produs la 2 lei cheltuiti intotdeauna iti va da faliment, nu cu plus. Elitele din ziua de astazi nu sunt cu nimic mai prejos de nobilimea din evul mediu, au dreptul de a te taxa discretionar, au dreptul de a-ti stabili limitele legale si libertatile, au drepturi superioare tie (de ex, nu pot fi judecati, dupa cum am constatat cu parlamentarii care se extrag urmaririi penale interpretand eronat imunitatea parlamentara), isi hotarasc singuri lefurile si beneficiile, totul in numele “dreptului suveran al poporului de a alege”, “noi suntem alesi de popor”, “noi dam socoteala la alegeri in fata poporului” si alte blablauri si panglici. Am vazut doar cata socoteala a dat PSDul la alegeri in ultimii 27 de ani, sau Basescu. Tampeniile cu nazismul, sa ii omoram, sa ii surghiunim sunt numai in capul tau, dupa cum ti-am explicat nu mai sus de primul paragraf.
      Referitor la accederea NSDAP la putere, esti complet pe langa, a avut loc din cu totul alte motive decat cele pe care le banuiesti tu.
      www.forbes.com/sites/jimpowell/2013/02/05/how-dictators-come-to-power-in-a-democracy/#2c2209ae1082
      Pe scurt, statul german ante NSDAP nu era deloc rasist/antisemit, era extrem de larg in beneficii sociale, bani peste bani dati de guvern pentru diverse subsidii si stipendii, munti de amploaiati bugetari, economie sugrumata de politici de stanga si preturi fixate prin mercuriale (da, politici de stanga), toate suprapuse peste despagubirile de razboi dupa pierderea WW1. Au terminat banii, au ajuns sa se manance intre ei, a venit cel care le promitea solutii la toate problemele lor si a fost votat. La ei a fost cu evreii si slavii care sug sangele poporului, la noi poate aparea peste 2-3 ani careva sa spuna ca, dupa dezmatul financiar din 2017-2018, tara a ramas fara bani datorita bloggerilor, sorosistilor, tinerilor frumosi si liberi, roboteilor corporatei etc. Intelegi de ce un stat puternic asistential si o democratie aparent consolidata pot esua lamentabil in dictatura?

    • #67

      @Radu eu nu inteleg cum poti avea o asa gandire deficitara pe acest subiect, este logic ca restrangadu-le unor oameni dreptul la vot pe parcurs vor urma si alte constrangeri si incet incet se va naste un monstru si vor fi 2 categorii clare de oameni: bogati si cu multe drepturi si saraci si cu 0 drepturi.

    • #68

      Se poate împăca capra cu varza, e foarte clar că nu ar trebui oricine să aibă dreptul la vot. Dar anularea dreptului la vot să se facă după un criteriu care ar aduce plus-valoare alegerilor, test iq sau cu întrebări din legislație, simple, rolul președintelui, prim-ministrului, obligațiile cetățeanului, etc. Garantez că ar pica testul minim 30% din cei care votează. Iar astfel de oameni nici nu ar trebui să aibă dreptul să voteze, am elimina astfel foarte ușor pe cei cu 4-6 clase care nu știu să citească, sunt analfabeți funcțional.

    • #69

      @Radu @animaloo @Sabotor

      Voi sunteti pentru votul cenzitar pentru ca nu va incadrati in criteriile pe care le-ati enumerat (care le-ati enumerat) sau poate va incadrati, pana cand realizati ca votul cenzitar va actiona impotriva voastra. O nuanta de egocentrism se vede, oricat de mult ati argumenta pro bono. Voi o priviti din postura trepiedului, al lui “Mie nu mi se va intampla asta niciodata, deci n-am dece sa ma ingrijorez”… s-aveti grija ce va doriti, ca s-ar putea sa se indeplineasca.

      Daca sunteti pentru votul cenzitar pentru ca va vedeti singuri acceptati in categoria acestui electorat select, inseamna ca sunteti egocentrici si putin ticalosi. De ce spun asta: pentru ca, oricati prosti ar exista, oricati nebuni, oricati neinofrmati, nimeni nu are drept de umilire si constrangere impotriva nimanui. Democratia s-a inventat ca omul, oricat de prost/destept/informat/neinformat/lenes/harnic ar fi, sa aiba un procedeu prin care sa-si legalizeze viitorul om ales in parlament sau guvern sau presedintie. Sa te auto-intitulezi mai informat decat un alt concetatean, inseamna sa-i distrugi acel legalism, doar asa, pentru ca ziceti voi; adica “Iti facem rau pentru ca vrem si putem”. Si se reflecta ca egocentrism si mesaj subliminal “Daca nu votezi cu partidul meu sau la care frecventez, inseamna ca esti x,y,z.”

      Daca votul cenzitar ar fi fost asa o minunatie a lumii, toata planeta ar fi avut acest gen de “democratie”. Ietete, ca nu e.

      Si daca nu v-ati incadra pentru acest electorat selectiv, dar tot ati sustine votul cenzitar, inseamna ca sunteti nebuni de legat, pentru ca niciun om normal la cap nu accepta sa fie calcat in cap, doar asa, ca zic/vor unii.

      Luati-o ca pe o critica prieteneasca.

      Siiii @animaloo ai zis ceva despre responsabilitate (cred ca ai retras meritocratia din ecuatie)… pai, spune-mi, cine stabileste normele, standardele? Ori e democratie, ori nu e. Nu merge “compromisul la mijloc” sau “hai ca sa alegem zona gri”, d-aia s-au purtat lupte crancene pe planeta in ultimii 800 de ani.

      www.youtube.com/watch?v=RWsx1X8PV_A

      Post scriptum
      Conform votului cenzitar, toti nenorocitii care s-au imbogatit ilegal si neamurile lor sunt eligibile conform criteriilor voastre, sa voteze. Nu-i asa ca niciunul dintre voi nu s-a gandit la asta? E frumos sa decideti pentru altii, pana cand apare un altul, din sfera voastra, si vrea aceleasi restrictii impotriva voastra; deci, votul cenzitar e bun, atat vreme cat nu se rasfrange impotriva voastra, altfel, ar fi un cosmar. Si votul cenzitar se traduce perfect cu “… pentru ca asa vrea muschiul meu” – parca trebuia s aterminam cu manelismele.
      Mare grija sa nu apara macelarii, aia taie si osul, nu numai muschiul.

      Si as avea mare grija, in locul vostru, daca tratati in continuare votul cenzitar ca modelul ideal de democratie, fiindca nu v-ar separa de comunisti si nazisti… pana cand, se rasfrange impotriva voastra, adica…

      O zi buna!

    • #70

      eu ma amuz un pic citind(si nu doar aici) cum la aproape o luna dupa alegeri, pierzatorii se dau de ceasul mortii ca cei care au votat PSD-ul sunt prosti si inculti, ignorand(intentionat sau nu) ca astea sunt regulile jocului: se iese la vot si castiga cei care au strans majoritatea voturilor primite de la cei care au iesit la vot.

      Nu poti sa vii si sa zici ca regulile sunt gresite din postura de pierzator pentru ca nu le vei putea schimba niciodata. Ce s-ar fi intamplat daca situatia ar fi fost tocmai invers, iar azi aceeasi discutie s-ar fi purtat pe A3 de catre cei care au votat PSD si au pierdut? Am fi ras cu totii: hahaha, prostilor, ia uite la idioti cum se dau cu curu de pamant, miashpla in voi de manipulati.

      Si inca ceva: imediat dupa alegeri s-a vorbit enorm despre “bula”, despre cum traim cu totii in realitatile noastre samd. Despre cum avem voce doar pe internet, dar cand e sa fim responsabili nu facem nimic. Ce facem acum? fix acelasi lucru, discutam pe blog despre cum votantii PSD sunt clar idioti, despre cum PSD, oroare! surpriza! soc! ramai prost! isi aseaza marionetele la carma Romaniei si in continuare nu facem nimic altceva.

    • #71

      @Maraka +1000 foarte bine zis, in sfarsit cineva care vede tot intregul si nu doar ce il intereseaza in mod direct.

    • “Eu nu votez: cum plm ma poti denumi pe mine responsabil cu votul”

      Da ma. Eu m-as plange daca nu as avea dreptul la vot. LOL ma.

      Votul cenzitar ar fi rau pentru ca unii ar alege sa puna dreptul la vot eu+1. Votul democrat e bun pentru ca votul meu e egal cu ala cumparat pe o cinzeaca.
      Da ma. Corect. Cum nu m-am gandit la asta.

    • #73

      @Maraka
      Daca-mi arati unde am scris eu ca sunt pro vot cenzitar, iti dau un vot.

    • #74

      Stiti ca doar balcanicii au chestia asta ca sunt elitisti daca sunt afara?In 14 ani am lucrat in 6 tari si nu e nici o branza in asta oricine vrea o poate face.Ingrid “cei mai educati” sunt cateva mii cu studii care nu au reusit sau nici nu au incercat sa prinda un post afara iar restul de cateva milioane sunt agricultori,ingrijitoare de batrani,menajere,necalificati in fabrici sau constructori.In comun insa toti si cu studii si fara au aerul de superioritate fata de “prostii” din tara si cum spunea un antevorbitor deloc civilizati cand ajung pe acasa.
      Se spune mereu pe aici de cum se voteaza pe ulei si zahar.”Mai educatii” in Italia votau pt 50-100 de eur fara a tine cont de partidul care ofera.
      De asta eu ma consider roman si atat diaspora sa se considere cele si cei care comenteaza mereu cu un ton superior pe aici.

    • logica lu daniel: astia se cearta democratie vs meritocratie…hai sa bag si io o sparla cu diaspora

    • #76

      @Daniel

      Ingrid „cei mai educati” sunt cateva mii cu studii care nu au reusit sau nici nu au incercat sa prinda un post afara iar restul de cateva milioane sunt agricultori,ingrijitoare de batrani,menajere,necalificati in fabrici sau constructori.

      Daca tu n-ai reusit sa prinzi un post “afara” cu studii si ai ramas sa faci agricultura si sa speli batrani la fund, nu inseamna ca toti romanii de “afara” fac asta. Stiu ca te roade asta si esti frustrat din cauza ca tu ai fost nevoit sa plantezi morcovi, in timp ce alti romani au joburi misto si castiga bani seriosi, da’ stai linistit, ai si tu rolul tau, altfel cine ar mai lucra pamantul?

      PS. peste vo’ 40 de ani poate o sa am nevoie de tine – stii cum e, cand imbatranesti ai nevoie de cineva care sa te stearga la fund.

  12. #77

    Noooo. Sunt tineri, sunt specialisti, pun suflet ca doamna de la interne , fosta casiera sau sunt dedicati de mici ca tanara speranta melescanu.
    Vorba ta, pana la urma asta a vrut poporul. Daca nu dadeau aia lovitura de stat in 89 eram lejer in comunism si acum. Practic iliescu ne-a semisalvat

  13. #78

    Aveam senzatia pe la minutul 10-16 ca particip la un show cu Divertis…..activitatea din agricultura sa fie cat mai productiva pentru dezvoltarea societatii socialiste multilateral dezvoltate si….moara ce-am pe casa de nu zici ca-i la telejurnalul ala de 2 ore de pe alte vremuri….membru al pcr din 197zeci mama si ma-sii….

  14. #79

    “Faptul că existăm, în număr mic și avem alte opțiuni, nu ne transformă decât în niște paria care vor fi convertiți sau vor pleca.”

    I pick door number 2, Mr. Hall.

  15. #80

    Ma intristeaza faptul ca ai luat in considerare alternativa “vor fi convertiti”.
    Eu totusi sper ca vei pleca!

  16. #81

    Mai frate, dincolo de toate astea: pleaca aia, vin ceilalti etc., lasa-ma sa-ti spun ceva: exista o patura (o casta, daca vrei) de persoane si personaje care, oricine ar veni sau ar pleca de la putere, raman „acolo sus”, unde sunt functiile inalte si bine platite de stat, sporurile, primele, masinile de serviciu, secretarele pizdoase, deplasarile la business class si diurnele babane. Iti dau un exemplu pe care il cunosc personal: in grupa mea la facultate (97-2001), era o ciudatenie de om. La cursuri, nu-l vedea nimeni. Aparea rar pe la seminarii. Noi, daca acumulam 3 absente nemotivate la seminarii, nu puteam intra in examen. El avea trecute toate examenele, cu note mari, desi nu stia nimeni cand si le dadea. Daca-l intreba cineva, zicea ca le-a dat cu alta grupa, ca n-a putut in ziua aia etc. Oricum, prin anul 3 eram cand, o cunostinta intamplatoare mi-a spus ca il stie, ca sunt chiar vecini. Mi-a spus ca tac-su fusese activist de partid la un mare combinat din oras (si securist, binenteles), iar dupa Revolutie … „om de afaceri”, normal. Despre tip, pe care il cunostea, ca vecin, de cand erau copii, mi-a spus ca nu e intreg la minte, pur si simplu. Schizo, tentative de sinucidere (anuntate), fugit de acasa, povesti cum a fost rapit de extraterestri …, tot tacamul. Asta pe langa prostia si incultura pe care le putusem constata in timpul celor cateva prezente la seminarii, despre care am pomenit mai sus. Mi-a spus ca loaza i se lauda cum ii cumpara tac-su examenele cu 100-200 de dolari (bani, la vremea aceea), sau cum intervenea la anumiti profesori, prin diverse pile. Nici la licenta nu l-a vazut nimeni, decat pe tabelul cu rezultatele. Oricum, nici nu ni se eliberasera adeverintele (nu diplomele!) de licenta, ca loaza era deja angajata la o regie autonoma, pe functie corespunzatoare studiilor. Imi spunea cunostinta comuna ca i s-a laudat ca tac-su, prin nu stiu ce alt securist, mai mare in grad, intervenise direct la ministrul care conducea ministerul de care tinea regia respectiva, si ii si daduse si directorului regiei 10.000 de dolari! Iti luai o garsoniera, pe-atunci, de banii astia! Asta in timp ce sefa promotiei noastre (ca sa dau exemplul maxim), dupa un an de interviuri si concursuri smenuite (de, epoca Nastase …), a plecat in Grecia, chelnerita. De atunci, puiul de securist a lucrat doar „la stat”, sau in companii de stat, sau care faceau exclusiv, sau aproape exclusiv, afaceri cu statul. Mult, nu poate sta intr-un loc: nu stie carte, nu stie meserie, iar boala psihica de care sufera evident isi face de cap cand ii e lumea mai draga. Il iau colegii la ochi, incep discutiile, asa ca pilele lui taticu se pun imediat in functiune si ii gasesc feciorasului un alt „loc de munca”. Ce n-a bifat asta?! Institutii, ministere, agentii guvernamentale …, daca ii vezi C.V.-ul zici c-o fi vreun geniu, nu altceva! Si asta, indiferent cine a fost la putere! C-a fost P.S.D, P.N.L., P.D.-L. …, lepra asta a fost doar „sus”, cu o functie babana, 2-3 sinecuri, 2-3 consilii de administratie …, o vreme, cand intrebai de el, era la Bankok, de unde pleaca la Montevideo, iar de acolo la Boston si Reykjavik. Conferinte, congrese, team-buildinguri …, ce stim noi, astia mici …? Pe vremea cinstitilor si incoruptibililor tehnocrati, a trecut de la o institutie de finantare a cercetarii, la 2 institutii (cate o sinecurica), ce au legatura cu serviciile secrete si sunt in subordinea ministerului comunicatiilor. Se pare ca are rang de consilier al ministrului (dobandit, ce-i drept, abia de cateva luni). Dar stii de ce a trecut? Caci, cica, la o sedinta a alora cu cercetarea, a inceput, brusc, sa vorbeasca despre nu stiu ce poarta din Muntii Bucegi, prin care a trecut el, si a vazut dragoni de piatra care vorbeau, daci, copii paranormali … . Aia au belit ochii cat cepele la inceput, dupa care au izbucnit in ras, normal. La care tipul a inceput sa planga in hohote si a luat-o la fuga. Oricum, abia astept sa vad ce functii va avea sub noua guvernare P.S.D.-ista. Din pacate, vad ca ministru nu l-au pus, dar la prima remaniere, cine stie …?

    • #82

      Nu inteleg de ce nu dai nume. Cred ca nu esti G-Shock in buletin sa te poata recunoaste. Da si tu un nume daca spui adevarul. Odata poate va citi cineva si-i va taia avantul. E razbunare pe termen lung si merita.

  17. #83

    Subscriu.
    Adio Romania.

  18. #84

    Nu numai romanii. Am povestit la un moment dat cu un expat aterizat acum 10 ani pe plaiuri mioritice care, desi observa multele probleme, era totusi bucuros ca “one hundred lei bill solves many things”

    • #85

      Cipper, “expat” nu inseamna “strain”. “Expatul” tau de care zici nu e expat, ci strain, alogen.

    • #86

      Ce explicații insolite. Noi îl vedem drept alogen, el se consideră expat, pentru că e în afara țării de baștină (ex+patria). #洋鬼子

  19. #87

    Mi s’a facut rau de la primul “raspuns” acordat primei intrebari…

  20. TOt, cam asa ma minunam eu de prostia romanilor cand au votat de dreapta masiv pe base, stiam ca va face romania praf x2 ceia ce s-a si intamplat, m-am uitat la trogloditii de dreapta care spuneau ca nu voteaza cu psd ca e corupti, ca asa si pe dincolo: rezultat, tot 11 mii de ore pe dn1 faci, autostrazi nema, infrastructura feroviara nema, irigatii: catedrala mantuirii vietii neamului…accidnete mortale din lipsa de sosele corespunzatoare sec astuia, slarii reduse la jumate, imprumturi colosale la fmi, si da psd are legimitatate mult mai mare in Romania deocmadata… pentru ca socialismul cu bune si rele a ridicat romania din feudalismul pre ww2, si a ridicat tara asta in picioare cu ajutorul vecinilor si ,,prieteni” de atunci… rosii… Va place sau nu, atunci cand intrati in Bucuresti, Iasi, Timisoara, Constanta si miile de orasele romanesti majoritatea constructiilor sunt faurite de socilaisti…
    Asta cu comunismul, reintoarcerea cate Rusia, ma lasa rece… noi n-am fost in stare sa desfiintam securitatea cum trebuie, a dreaq e ca piru redenumita pompos sri … unde se intra cu pile in maj cazurilor…ca de, e romanica, n-am fost in stare sa ne judecam tortionarii, mergand pana acolo sa nu deranjam pe rusi, ca de: nu se face… Ar fi trebuit ca sa duduie puscariile de cozile de topor comuniste… asa ne meritam soarta, trebuia macar un proces al comunsimului pe calapod Nürnberg, poate asa era o sansa. Acum nu e… poate decat economica :)) ,ihim… not!

  21. avem PSD pentru ca din 10 romani 2 au votat PSD.

    alti 2 romani au votat alte chestii.

    6 romani au stat acasa.

    • #90

      E corect cum a scris Senorul: “Și dacă leprele care au stat acasă în ziua votării ar fi ieșit la vot, nu se schimba nimic, pentru că leprele respective sunt, procentual, în același bazin de votanți cu cei care au ieșit la vot.”

    • #91

      @Maraka: nu-i adevărat. PSD-ul are un electorat stabil și urnit la vot mereu, fapt dovedit de rezultatele similare din toate alegerile recente (ca număr de voturi, indiferent de procentaj) – vezi analiza aia de pe Sociollogica. Unde s-a înclinat balanța a fost la alegerile prezidențiale, unde prezența la vot a fost de 53% în primul tur și 64% în turul al doilea. Practic pentru orice om nou care iese din casă la vot și nu ar fi votat, sunt șanse mult mai mari să nu voteze cu PSD decât să o facă. Așa că orice plus la prezența la vot ar slăbi PSD-ul.

    • @Maraka

      mmm…nu.

      Pentru ca de aia se fac campanii electorale. Ca sa iti scoti propriul electorat din case, de la caldurica, in ziua votului.

      Ideea e sa ii dai un motiv sa voteze cu tine.

    • #93

      cand are PSD-ul 33% e bazinul lor electoral, cand are PSD 45% e bazinul lor electoral.
      Cum plm?

      La alegerile astea votat si tinerii si profesorii universitari si teleormanenii PSD.

      goCiolo.

    • #94

      Ăla e raționamentul împins de ăia care zic că PSD votează numai oamenii din mediul rural, oamenii fără studii, bătrânii și șomerii, ceea ce nu e deloc adevărat. Paleta de votanți e foarte largă, în principal pentru că majoritatea au ceva de câștigat de pe urma lor, fie că e vorba de ajutoare sociale în cazul oamenilor de la sate, șomerilor sau pensionarilor, fie că e vorba de funcționari publici cu studii superioare (de orice factură ar fi ele), cărora le merge bine cu PSD-ul la putere (26% din angajații din România!).

      Și uite aici articolul despre care vorbeam mai sus, care explică mai abil ca mine electoratul PSD:
      sociollogica.blogspot.ro/2016/10/cate-voturi-va-primi-psd-la-parlamentare.html

    • #95

      @Boris

      “nu-i adevărat. PSD-ul are un electorat stabil și urnit la vot mereu, fapt dovedit de rezultatele similare din toate alegerile recente (ca număr de voturi, indiferent de procentaj) – vezi analiza aia de pe Sociollogica. Unde s-a înclinat balanța a fost la alegerile prezidențiale, unde prezența la vot a fost de 53% în primul tur și 64% în turul al doilea. Practic pentru orice om nou care iese din casă la vot și nu ar fi votat, sunt șanse mult mai mari să nu voteze cu PSD decât să o facă. Așa că orice plus la prezența la vot ar slăbi PSD-ul.”

      Boris, eu n-as mai avea incredere in sondaje cand s-au dovedit ca pot fi masluite sa transmita un mesaj gresit, decat atunci cand se afla rezultatele reale pe ultima suta de metri. Prognoze o fac si aia la meteo.

      @mac gregor

      “mmm…nu.

      Pentru ca de aia se fac campanii electorale. Ca sa iti scoti propriul electorat din case, de la caldurica, in ziua votului.

      Ideea e sa ii dai un motiv sa voteze cu tine.”

      Campaniile electorale functioneza numai pentru cei care nu sunt votanti consistenti (adica, neloiali niciunui partid, daca au votat vreodata) si acelei marje mici (care au loialitate fata de un partid, dar sunt deschisi la minte sa fie influentati si despre altii) nesatisfacuti de acitivitatea partidului lor. Baza sau matca fiecarui partid nu poate fi niciodata convertita, decat daca anumiti reprezentanti din partid decid sa plece sau daca partidul inceteaza sa mai existe.

      Doar atunci functioneaza campaniile elctorale. Un om care a votat toata viata lui PSD sau PNL, nu o sa se lase acum impresionat de nou-veniti. Die Hard-isti.

    • #96

      Nu e vorba de sondaje aici, ci de cifre concrete de la alegerile precedente (inclusiv ultimele parlamentare). Practic autorul articolului afirmă că PSD va avea între 2,98 și 3,26 milioane voturi, iar rezultatul a fost 3.204.864 (camera deputaților) și 3.221.786 (senat) (sursa).

    • #97

      @Boris Vorbesti prostii, ar fi fost asa doar in conditiile in care erau doua partide mari si late.

    • #98

      @infektus: e ca și cum ar fi doar două partide, în condițiile în care PSD mergeau de mână cu ALDE, iar PNL cu USR. Restul de partide sunt prea mici să încline balanța în vreo direcție, fie nici măcar nu trec de prag și voturile lor sunt redistribuite. Revenind la partidele mici, ele pot fi clintite într-o direcție sau alta prin formarea unor alianțe de guvernare, dar în condițiile în care PSD a luat 45% de unii singuri, nici măcar nu aveau nevoie de alții în afară de satelitul lor ALDE.
      Și dacă ai fost atent la ultimele nu știu câte alegeri legislative, ai fi văzut că mereu au candidat USL (PSD + PNL + PC), ARD (PDL + FC + PNȚCD), PSD + PC, PSD + PUR, DA (PNL + PD) etc. Deci mereu a fost o cursă între doi competitori plus mulți agarici pe lângă.

  22. #99

    mda, cam ai dreptate….asta e viata

  23. #100

    pentru o clipa m-am speriat ca l-au pus pe turcescu ministru la agricultura, dar apoi mi-am amintit ca nu e la tariceanu, ci la basescu in partid

  24. #101

    Da, chiar că surpriză. Cine s-ar fi așteptat …
    Nicio grijă, gândiți-vă unde sunt năstase, geoană, ponta. Acolo vor fi și grindeanu și dragnea. dragnea cade mai repede. Se intalează el grindeanu binișor în fotoliu și pas cu pas îi scoate teleormăneanului conducerea din cap. 6 luni, maxim 1 an are dragnea. 2 sau 3 grindeanu.

    Problema mare e că după ei vin alții tot așa. De psd nu scapi decât prin moarte.

    Până una-alta însă, eu nu pot să nu mă distrez de grindeanu. Dac-ați avea măcar idee câtă aroganță zace-n omul ăsta, cât de plin de sine e. Pentru un om ca el să fie în poziția în care se află acum, de râsul curcilor, credeți-mă, e o mare ofensă; nu pune capul pe pernă tocmai fericit seara.

  25. #102

    Eu ii multumesc lui Dragnea. Nu stiam daca e timpul potrivit sa o sterg pe meleaguri straine. Dar m-a convins. Nici acum nu-mi vine sa cred ce optimist m-am trezit in dimineata aia cand am fost la vot. Si ce dezamagit am fost seara.
    Ah si o faza funny dimineata in mega image. Era un mosulica. Aliura de comunist. Nu am auzit ce a zis exact tipa de la casa dar mosulica foarte nervos. Au inrosit astia tara in morti mami lor de hoti! That kinda made my day!

  26. o mare vina o poarta PSD, care nu a facut campanie politica cum scrie la carte.

    povestile cu nu e nevoie de politica in sec XXI, ne bazam pe big data/responsabilitatea cetateanului/evolutie demografica, is NULE.

    atat Trump cat si PSD au castigat printr-o campanie clasica de la mama ei, din secolul 19 cand s-a inventat ea, in fata unui adversar care a incercat metode “moderne”.

  27. La o analiza destul de superficiala constat: majoritatea ministrilor dupa 2000 au lucrat doar la stat, majoritatea secretarilor de stat, prefecti, etc au fost doar bugetari ( platiti cu bani de structuri de stat ) deci unde este dreapta? Base e de dreapta , el care n-a lucrat o secunda in privat? Cum se regasesc votantii de dreapta in propunerea cu care vine ” dreapta” in Romania cand majoritatea celor ce s-au bagat in fata sunt lucratori la stat, cu mentalitate de lucrator la stat?
    De ce asistatii sociali voteaza? Ca si cetatean( locuitor al cetatii) ai obligatii si drepturi, nu doar drepturi. Esti asistat social pt ca nu vrei sa muncesti sau esti un tigan borat care n-a platit in viata lui impozite? Nu ai drept de vot pt ca e clar, vei vota promisiuni de crestere a pomenii.

    • Daca esti nazist in gandire, ai auzit de notiunea de cetatean cu drepturi depline? Tigan borat, este? Are aceleasi drepturi ca si tine romanule neaos si crestin 😀 :)))

    • #107

      Eu zic chiar si sa ii insemnam pe asistatii sociali si pe “tiganii borati” eventual cu o stea galbena sau ceva de genul iar daca nu le convine regimul eventual putem sa si scapam de ei, ii trimitem in Europa, ii facem sapun, gazam gasim noi solutii ca doar suntem un popor inventiv.

    • Boss, putem sa ne abtinem pe parcursul anilor 2017-2021 sa reinventam democratia?

      Hai mai bine sa o invatam mai intai?

      numai pe perioada asta, dupa ce luam examenul din 2021(se cheama alegeri) putem discuta ce inovatii aducem.

  28. #110

    Și dacă leprele care au stat acasă în ziua votării ar fi ieșit la vot, nu se schimba nimic, pentru că leprele respective sunt, procentual, în același bazin de votanți cu cei care au ieșit la vot.

    Sunt de alta parere. Prezenta la vot in zona “rosie”, care voteaza cu PSD – Oltenia – batea intre 45 si 47%. In zona in care de obicei nu se voteaza cu PSD – Transilvania, Banat – era pe la 35% (cu cateva exceptii unde s-a apropiat de 40% si unde nu PSD a luat cele mai multe voturi la nivel de judet).

    In plus, tinerii, pe care-i afecteaza mai mult rezultatul votului si care nu prea sunt impresionati de marirea pensiilor, si care de obicei voteaza cu altii, nu cu PSD, au lipsit de la vot – prezenta de 30% pentru tinerii sub 25 de ani; tot 30% prezenta la vot au avut si cei intre 25 si 35 de ani. Campionii prezentei la vot au fost cei intre 45-64 de ani – 54% si cei peste 65 de ani – 49%. Iar astia sunt direct interesati de promisiunile PSD-ului cu maritul pensiei si sunt tot aia care sunt usor de speriat si influentat cu strainii care ne fura tara.

    Asa ca eu cred ca daca ieseau tinerii la vot in aceeasi proportie ca si batranii, rezultatul era altul. Desigur, tot PSD ar fi avut cele mai multe voturi, dar ar fi fost insuficiente sa faca majoritate cu ALDE (care cel mai probabil nici nu trecea pragul). Ori asta era miza. Dar, s-a votat, rumanii au ales, sa fie primit.

  29. #113

    Mituri in ale votului in Occident vs Romania!
    1. Cu cat o persoana are mai multa educatie cu atat mai probabil este sa se prezinte la vot.
    Cele mai educate persoane din Romania emigreaza. Cei care raman si-au rezolvat cumva problema venitului, fie au dat mana cu PSD-ul, fie lucreaza la multinationale, fie si-au gasit un mod ilicit de prosperare.Diaspora este procentual mai educata decat cei care au ramas aici.
    2. Femeile voteaza in numar mai mic fiindca nu au reprezentanta politica.
    In Romania s-ar putea sa fie invers, femeile sunt mai virulente in politica decat barbatii…
    3. Votul este invers proportional cu varsta, batranii voteaza in mod sistematic.
    Adevarat si in Romania, tinerii nu au interes politic, eventual au unul material. Evident cel mai reprezentativ grup la vot este cel cu varsta 50-64 de ani. Acesta decide soarta la alegeri.
    4. Grupurile etnice voteaza mai putin.
    Procentul maghiarilor ramane constant la vot si e de admirat perseverenta lor, chiar daca si ei voteza pentru coruptii lor. Etnicii tigani voteaza si ei constant cu PSD-ul, acolo au reprezentanta cea mai mare.
    5. Cei cu venit mare merg la vot in numar mai mare decat saracii.
    In Romania nu sunt atat de multi cu venit mare (peste 1000 euro/luna). Si nu merg la vot fiindca stiu ca intr-o tara corupta se descurca mai bine decat altii. Cei saraci merg la vot si voteaza partidul care ii mituieste cu marirea pensiilor sau salariilor sau macar cu un kg de zahar, ceva atentie acolo…
    Nota personala: Romania face parte din asa zisele tari tampon intre Rusia si Occident (vezi Alexandr Dughin). De-a lungul existentei sale, tara noastra a incercat sa se rupa de Turcia si a reusit (cu ajutorul si plata Basarabiei catre Rusia) si mai apoi de Rusia insasi prin alierea fie cu Occidentul (Anglia Franta Germania) fie mai nou cu NATO si UE. Cat de benefice au fost aliantele cu Occidentul s-a vazut. Pe de alta parte alianta cu Rusia prin CAER a pus tara complet la pamant. Din pacate acum, dupa Brexit si alegerea unui Bernie Madoff in USA, sansele Romaniei sa scape de mafia lui Putin sunt din ce in ce mai mici (vezi si insistenta lui Dragnea de a pune omul rusilor ca vice prim-ministru)…

    • #114

      Aia cu diaspora era valabila acum ceva ani, acum nu mai sunt asa sigur. In afara de doctorii de prin diaspora si eventual ceva prin corporatii cam bate vantul. Eu am intalnit pe unii cu facultate terminata si pot sa zic ca erau mai tarani ca santieristii.

    • #115

      Ca sa ma fac mai bine inteles: diaspora este mai educata decat cei ramasi in tara nu neaparat prin absolvirea unei facultati, ci si prin prisma faptului ca trebuie sa invete sa comunice intr-o alta limba decat cea nativa plus ca trebuie sa se adapteze unor civilizatii cu experienta democratica (nu ma refer la diaspora din Rusia). Tot educatie se cheama si asta.

  30. #116

    Intreb si io ca omu’, cat de jos am ajuns ca sa-l cităm pe Turcescu Colonelescu? Asta mai iese din casa? 🙁 🙁

  31. #117

    Deci putem spune ca suntem o tara de ‘bottom feeders’

  32. Auzi? Cand ai zis ‘bruma’ te-ai referit la sotia lui mircea badea?

  33. PSD a fost votat de cei fara scoala. Plm, Europa are si ea prostii ei, dar parca nu-s asa inchisi la minte.
    Suntem noi mai sadici, probail.

    • #122

      Stai calm ca a fost nitel Brexit si acusi vedem Franta…mai vorbim in aprilie…

    • #123

      Daca nu se intampla chestii majore care sa creasca popularitatea extremistilor (atentate&stuff), nu se intampla nimic in Franta. Da, o sa ajunga Le Pen in turul 2, dar acolo o sa o cam suga.

      In plus, francezilor nu le prea place ideea de iesit din EU, asa ca nu le prea convine ce tot canta aia despre iesit din EU (d-aia a mai si domolit idioata mesajul anti-EU), asa ca in afara alegatorilor ei din primul tur, n-o sa castige foarte multi. Oricare ar fi oponentul ei in turul 2, Le Pen e mult in urma lui.

  34. #124

    Off-topic, sorry daca sunt in urma cu evenimentele…de ce redirectioneaza blog-ul Lunei catre un alt site?

    • #125

      Nu este alt site. Se numeste altfel. Daca ai fi citit din blog sau macar te-ai fi uitat la poze ai fi vazut ca este Luna p-acolo.

  35. Exista o solutie foarte simpla la problema asistatilor sociali care voteaza, se cheama cumpararea voturilor de cstre partea activa a societatii, care are bani etc, isi permite sa dea un kil de faina.

    Si mai e si perfect functionala. Functioneaza din 1990.

    • #127

      Uite ca treaba cu asistatii sociali n-a mers in State. Diferenta intre natii: romanashii = pomanagii, cocalari stangisti. Ar trebui sa scrie “sa se dea!” pe coada vulturului din stema. Americanii = chit ca Hillary a promis marea cu sarea + au asistati si ei cel putin 47%, da’ tot n-au ales-o. Si Stanga si-a cam luat-o pe cocoasa, cea mai mare infrangere a Democratilor cam de la WW1 incoace. Dar nah, americanul e prost, nu dastept ca romanashul nost’.

    • #128

      @DanC
      tocmai ca asistatii aia sociali l-au cam votat pe Trump.

  36. #129

    Lăsați mă astea, și vedeți că peste 2 zile vine geru tare și zăpadă mare, bucuria mea. Să vedem pe unde scoateți cămașa. Eu sunt pregătit v-am zis. Mie îmi place, m-aș muta prin Siberia, prin Islanda. Deci vor fi -10 grade ziua, și noaptea -20. Să trăiți bine!

  37. #133

    “Acceptați-vă soarta” – miorita a fost scrisa si in tătară?

  38. #135

    a inceput atacul klingonian. ciorbea trimite legea care il tinea pe dragnea in offside la CCR. prima muie din partea psd. statul de drept trebuie sa isi cumpere niste alifie pt ca urmeaza chestii mult mai dragute.

  39. #137

    Un popor ce are in ADN mizeria de pe FALUSURILE cotropitorilor din sud si din alte zari nu poate mai mult cu IQ mediu putin mai mare decat al urangutanului antrenat KOKO, si cu modele in societate ca fecali ,porcea, szalamu,si minunea pitica rezultatul NU POATE FI DECAT colonie gen Pakistan

    • #138

      Koko e gorilă, stimabile, un fel de divă presupus vorbitoare a primatelor, grație nebunei de Penny Patterson. Care a transmis publicului cât de îndurerată a fost Madame K. la moartea lui Robin Williams. :)) În rest, aberezi mișto. Falusuri, cotropitori, Pakistan, right up my alley.

  40. #139

    D-aia rușii sunt puternici și Rusia e șmecheră. D-aia Napoleon a luat-o în gură, d-aia Hitler a luat-o in gură, datorită rezistenței superioare a rușilor. Datorită frigului, gerului, iernii siberiene. Păi ăia în Siberia iarna stau constant minus 25 de grade ziua și -35 de grade noaptea. Sunt căliți. Uitați aici, mă uitam la un documentar despre o pușcărie, colonie penitenciară din Siberia cu cei mai răi și periculoși criminali. Un documentar interesant, recomand. Mi-a trezit amintiri . :)) Condițiile din pușcăriile rusești seamănă cu ce e la noi la Rahova de exemplu. Și ca design :)) Bine, că aici în documentar e vorba de o puscarie mai deosebita numai cu criminali periculoși, nu un penitenciar normal. La americani pare club în comparatie cu duritatea și condițiile de la ruși. Stăteam și mă gandeam- băi frate, de ce nu îi strâng pe toti criminalii ăștia periculosi din toate penitenciarele din lume și sa-i trimită în Siria în Irak, sa facă o curătenie :)) Vă garantez că nu mai rămâne picior de terorist. Dacă trimiti criminalii ăștia feroce gen ăștia d-aici din Siberia,ăia din Brazilia, cartelurile alea feroce cu droguri, bandele din pușcariile americane gen- arian broterhod of texas, bandele de negri,- păi mânca-v-aș pula voastră, dacă mai rămâne picior de Isis. Dacă trimiți numai rușii ăștia de la ocnă, ești nebun. Ăștia sunt condamnați pe viață pt crime și fapte atroce, n-ai cum să ii execuți că e abolită pedeapsa cu moasrtea, așa că trimite-i tată acolo, să să bată cu ăia :)) Foarte bun documentaru, nu știu daca l-ati vazut, inchisoarea asta se află intr-o pădure a cărei suprafață este mai mare decât suprafața Germaniei. Avem și noi bărbati care ar putea să le dea o replică pe măsură la Isis, da îi tinem închiși în pârnăi :))

    www.youtube.com/watch?v=n9C3sDEMZfc

    • #140

      Regimentul 27 Tancuri, Sven Hassel. Ba, nu zici tu rau.

    • #141

      Puscariasi a-au folosi la razboiul dintre Republica Moldova si autoproclamata „Republică Moldovenească Nistreană” si mai mult ca sigur si la conflictele din Ucraina.

      Deci stiu rusnacii dastea….

    • #142

      ce documentar e ala…ce documentar…

    • #143

      @Arhi

      Da, și pe mine m-a impresionat,l-am descoperit întâmplător

  41. #144

    Don’t kno’, is it just me or Grindeanu asta are ceva mongoloid in moaca? Parca e din acelasi trib (deci si antropologic, nu numai ideologic) cu W Ponta.

    • #145

      Mie mi se pare că e puțin cam tuciuriu…

    • #146

      Cred că se impune și o minuțioasă analiză frenologică. Să n-aibă cumva fruntea teșită sau țeasta țuguiată.

      #lediableboiteux

  42. #147

    audierea ministrilor in parlament a decurs bine www.xvideos.com/video54309/ana_birchall

  43. #148

    Dacă se împute prea tare treaba în România, am două opțiuni. Japonia sau Muntele Athos. Asta două state. Poate și India cu Islanda. Dar primele astea optiuni sunt. Că și muntele Athos e o țară, e un stat independent. Și în Japonia am aflat că există biserica ortodoxă japoneză, care apartine de biserica ortodoxă rusă. Imi va fi mai greu cu limba, dar se învață. e mai ușoară decât chineza. M-am gândit și cum să imi iau cetățenia. Japonezele sunt în limbă după bărbați albi, europeni, deci nu-mi rămâne decât să găsesc una mai bogată, chiar și trecută de 50 de ani, mai purie, dar care să aibă bani mulți. O cordesc ce-o cordesc, apoi fac o căsătorie pe nașpa cu baba respectivă, apoi hop devin cetățean japonez, baba moare ,,subit” :)) iar eu rămân și cu averea. Ăsta e planul meu în mare… Nu voi pleca cu avionul în Japonia, o iau prin Rusia, pe-aici pe la noi, per pedes. Nu merg cu avionu, am fobie de avion, cred că e singura mea fobie. Iau trenul până la Chișinău,apoi Moscova și de acolo trenul până la Vladivostok. De acolo cu vaporul in 3-4 ore sunt în Japonia.

    • #149

      Nu e chiar asa simplu, domnu’ Freige. Am eu un prieten bun insurat c-o japoneza. E greu de obtinut cetatenia aia a lor. E musai ca mai intai sa locuiesti mult si bine acolo la ei, sa ai bani, sa n-ai cazier, sa probezi ca meriti, sa renunti dup-aia la orice alta cetatenie mai ai etc. Nu e treaba de azi pe maine, in orice caz. Da’ cum matale esti gata sa iei Transsiberianu’, barci si alte alea, bag sama ca nu te da graba afar’ din casa.

    • #150

      @nea Zăpadă:

      Păi normal, mânca-ți-aș gura ta! Nu mă grăbesc, e plan cu bătaie lungă. Să n-ai cazier la ei sau în general? :)) Nu mă grăbesc, mânca-ți-aș gura, cu trenu merg, cu transiberianu. Ți-am zis- mi-e frică de zburat, cu bărci, cu vapoare merg, n-am treabă, dar de zburat, nici dacă mă plătești. Am fobie de avioane. Plus că e mai frumos să merg așa până în Japonia. Văd și io priveliști din tren, toată Rusia, toa(al dracu clopot nu văd de el să scriu, la ce-o trebui clopotu ăsta )- – toată Siberia, admir peisaju. E mai romantic cu trenu. Chiar dacă nu știu cât fac, probabil vreo lună nu?- tot e bine. Nu mă grăbesc. De ce să mă grăbesc? O iau ușor așa. Chiar dacă nu mi-era frică de avioane, din avion ce vezi? Nu vezi nimic, vezi nori, vezi ceață. Așa cu trenu până acolo, vezi toată Siberia aia, toate peisajele. Ce naiba… Deci așa rămâne, ăsta-i planu. Deocamdată, să vedem. O să-mi dea cetățenia mie, o să vezi, că io o să mă bag la ăia acolo, cu șmecherii, cu alea, la ortodocsi. La cultu ortodox d-acolo. Mă bag direct ești nebun, nu mă duc io ca fraierii ăștia. Îi iau direct- bă io sunt ortodox trimis aici să vă predic, om mare, om sfânt, uite am barbă ca strămoșii vostrii- AINU, poate și io oi avea vreun strămoș ainu, deci cum dracu să nu-mi dați mie cetățenie , băi nebunilor. Ii mai iau si cu al saptealea patriarh Zen, și i-am închis. :)) Ești nebun. Crezi că io mă duc ca cetățean obișnuit? Mă duc să-i luminez nene. O să îi învăț să mureze varza. Veți auzi de noii călugări Zen care suflă în varză :))

    • #151

      Deci nu se poate, am închis iar internetul, definitiv :))) Deci nu se poate. Pe patriarhul crestin ortodocsilor japonezi, îl cheamă tot Daniel. Atât :))))))

      en.wikipedia.org/wiki/Daniel_(Nushiro)

  44. #153

    Poate vrei sa distribui asta, in caz ca nu stii de petitie dar rezonezi cu ideea campaniamea.de-clic.ro/petitions/victor-ciorbea-te-concediem

  45. #154

    Eu nu ma pricep da am vazut ceva experti pe-aici asa ca intreb: votul blank (o casuta cu “niciunul din cei de mai sus”) ar putea rezolva ceva? Ca daca nu-mi place nici un candidat sa pot si eu sa-mi exprim opinia, nu doar sa aleg raul mai mic sau sa-mi anulez votul sau sa nu ma duc deloc la vot.